لوازم خانگی برقی

۵ مدل بهترین جاروبرقی ایرانی خوب در بازار فعلی

بهترین جاروبرقی های موجود در بازار کدامند؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی که امروزه بسیار مورد توجه مردم واقع شده جاروبرقی ها می‌باشند این وسیله کاربردی به دلیل سهولت کارآیی جزء یکی از محبوب ترین وسایل نظافت در خانه به شمار می‌آید. عملکرد جاروبرقی ها بدین صورت است که با استفاده از مکش گرد و غبار را جمع آوری می‌کنند.

در حال حاضر جاروبرقی ها در مدل، اندازه ها و برندهای مختلف ساخته شده اند که در این مقاله قرار است بین برندهای خارجی و ایرانی جاروبرقی های ایرانی که شامل برندهای پاکشوما، پارس خزر، سپاهان، شارپ و… می‌باشند مورد بررسی قرار گیرند. شرکت های ایرانی جاروبرقی ها را در انواع معمولی و سطلی تولید و  عرضه می‌کنند که بسیاری افراد از عملکرد این جاروبرقی ها رضایت قابل قبولی داشته اند.

در ادامه همراه ما باشید تا جاروبرقی های ایرانی را از جهات مختلف نقد و بررسی کنیم که این نکات قبل از خرید می‌تواند بر انتخاب کالای مناسب و با کیفیت تاثیرگذار باشد.

 معرفی بهترین برندهای جاروبرقی در ایران

 جارو برقی مارک پارس خزر:

پارس خزر برند نام آشنای ایرانی با بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید انواع جارو برقی توانسته نظر اکثریت خانواده های ایرانی را به خود جلب کند. این برند ایرانی معتبر در حال حاضر علاوه بر ساخت انواع جارو برقی در زمینه ی تولید دیگر محصولات برقی از جمله: بخاری برقی، بخار پز، سرخ کن، چرخ گوشت، همزن، خرد کن، پلوپز برقی، پنکه های سقفی و دیواری، شومینه برقی، ماشین لباسشویی، غذا ساز و… فعالیت می‌کند.

جارو برقی مارک سپاهان:

شرکت تولیدی سپاهان جارو که در اصفهان فعالیت می‌کند جزء اولین تولید کننده جارو برقی های مخزن دار با قابلیت سیم جمع کن محسوب می‌شود. این برند معتبر ایرانی همانند پارس خزر علاوه بر ساخت جارو برقی در زمینه های دیگر از جمله تولید انواع جارو برقی های صنعتی، جارو برقی های خانگی، دستگاه واکس زن کفش، دستگاه دست خشک کن و… فعالیت دارد.

از ویژگی و حسن های این برند می‌توان به ضمانت یازده ساله تمامی قطعات تولیدی و تامین ده ساله  قطعات یدکی و همچنین پشتیبانی اشاره کرد.

جارو برقی مارک پاکشوما:

یکی دیگر از برندهای نام آشنای ایرانی برند پاکشوما می‌باشد. این شرکت تولیدی فعالیت خود را با ساخت انواع ماشین لباسشویی آغاز کرده است. برند پاکشوما در حال حاضر با بیش از ۴۰ سال  سابقه و تجربه در زمینه ی تولید محصولات برقی همچون: انواع جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر، مایکروفر و یخچال فعالیت می‌کند.

برند پاکشوما در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش  و حدود ۱۰۰ مدل مختلف انواع لوازم خانگی در بازار ایران مشغول به فعالیت است.

اجزای مهم جاروبرقی:

جاروبرقی ها معمولا به دو قسمت مهم الکتریکی و مکانیکی تقسیم می‌شوند، که قسمت های الکتریکی جارو برقی شامل: استاتور، جاروبکها و کلکتور و قسمت مکانیکی آن شامل مخزن زباله ،سیم جمع کن و فیلتر می‌شود.

 

جاروبرقی های اقتصادی و پرفروش دیجی کالا

 

برای خرید جارو برقی چه نکاتی را باید در نظر گرفت:

۱- میزان قدرت و مکش جارو برقی:

اولین نکته در حین خرید جارو برقی بررسی قدرت جارو برقی می‌باشد. این نکته را بدانید که هر چقدر میزان قدرت مکش جارو برقی بیشتر باشد صدای آن کمتر خواهد بود از طرفی منظور از قدرت جارو برقی میزان مکش زباله است که اکثر جاروبرقی ها بین حدود ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ وات قدرت دارند که این اعداد بر اساس وات بر روی جارو برقی ها نوشته شده اند.

۲- میزان صدای جارو برقی:

هنگام خرید حتما به صدای جارو برقی توجه کنید چون سر و صدای جارو برقی برای برخی افراد ممکن است که آزار دهنده باشد امروزه خوشبختانه با توجه به پیشرفت تکنولوژی این مشکل تا حد زیادی بر طرف شده است و صدای جارو برقی های جدید نسبت به مدل قدیمی آنها کمتر شده است.

جعبه گشایی و معرفی جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

 

۳- لوازم جانبی جارو برقی:

اکثر جارو برقی ها همراه خود لوازم جانبی که شامل سری های مختلف برای تمیز کردن سطوح مختلف نظیر: پرده، سرامیک، مبل و … می‌شود را نیز دارند که این همراه داشتن لوازم جانبی ممکن است باعث عملکرد بهینه دستگاه شود از طرفی روی قیمت جارو برقی تاثیر گذار خواهد بود.

۴- کیسه و مخزن جارو برقی:

جارو برقی ها طوری طراحی شده اند که برای جمع کردن زباله نیاز به کیسه و یا مخزن دارند جارو برقی هایی که مخزن دار هستند عملکردشان بدین صورت است که بعد از پر شدن مخزن به راحتی می‌توان آن را خالی کرد و نیاز به تعویض ندارند بنابراین مقرون به صرفه هستند ولی از نظر بهداشتی همه پسند نمی‌باشند.

همان طور که گفته شده نوعی دیگر جارو برقی ها کیسه دار هستند که کیسه های این جارو برقی می‌توانند به صورت کیسه های دائمی و یا موقتی می‌باشند که بعد از هر سری پر شدن یا کیسه خالی شود و یا اینکه به طور کلی تعویض گردد.

۵- وزن جارو برقی:

جاروبرقی جزء آن دسته از وسیله های برقی می‌باشد که ممکن است بارها در طول هفته و ساعت ها در طول روز مورد استفاده قرار گیرد بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که از جارو برقی زیاد استفاده می‌کنید در حین خرید حتما به وزن آن توجه نمایید چرا که استفاده از جارو برقی های سنگین در دراز مدت باعث آسیب و کمردرد می‌شوند.

۶- اندازه سیم جارو برقی:

اندازه استاندارد برای طول سیم جارو برقی ها ۶ تا ۹ متر می‌باشد که برای انتخاب حتما باید مساحت و متراژ خانه ی خود را در نظر بگیرید. در حال حاضر اکثر جارو برقی ها قابلیت سیم جمع کن را دارند که این امر باعث می‌شود سیم جارو برقی به راحتی داخل دستگاه جمع شود و دردسر ساز نباشد.

۷- گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی:

زمانی که کالایی تهیه می‌کنید اگر دارای کارت ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش باشد این یک حسن محسوب می‌شود چرا که امکان دارد بعد از مدتی کالای انتخابی خراب و دچار نقص شود در این صورت به راحتی می‌توانید به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه نمایید و قطعه مورد نیاز را تهیه و وسیله برقی را تعمیر کنید.

۸- قیمت جارو برقی:

بررسی قیمت جزء مواردی است که در حین خرید لازم است به آن توجه نمایید و از آنجایی که در حال حاضر در بازار این کالای برقی تنوع قیمتی زیادی دارد هر فردی با توجه به توان اقتصادی که دارد می‌تواند این وسیله برقی ضروری را تهیه و در مصارف خانگی استفاده نماید.

در این مقاله خریدیار به بررسی نکات قبل از خرید جارو برقی پرداخته است تا شما را در انتخاب و خرید یاری کرده باشد.

 

در حال بارگذاری ویدیو ....

از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

مشخصات کلی

  • ابعاد
    520x320x250 میلی‌متر
  • وزن
    8.2 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

 

جاروبرقی «VC-2200W» مدل با توان مصرفی 1800 وات یکی از جارو برقی های  کیسه دار پرطرفدار پارس خزر می‌باشد و بیش از 400 نفر این محصول با کیفیت را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

 

 

   
از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

مشخصات کلی

  • ابعاد
    460x300x260 میلی‌متر
  • وزن
    8 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

 

این مدل جارو برقی «پارس خزر» مدل «VC-2000W» از مدل های پر طرفدار است که نظرات زیادی هم برای آن در دیجی کالا ثبت شده است و بیش از 180 نفر از خریداران این محصول را توصیه کرده اند.

اگر بخواهیم این محصول را به طور خیلی خلاصه توصیف کنیم می‌توان گفت که ساخت شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کم‌حجم و قدرت بالا تولید و عرضه شده است.

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارادایز

مشخصات کلی

  • ابعاد
    350x300x450 میلی‌متر
  • وزن
    8 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    سطلی

 

این مدل جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز  یکی از مدل های پر طرفدار جارو برقی سطلی است که نظرات زیادی هم برای آن در دیجی کالا ثبت شده است و بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را توصیه کرده اند و حدود 90% رضایت از این کالا را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

مشخصات کلی

  • ابعاد
    470x270x210 میلی‌متر
  • وزن
    5.4 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

 

جارو برقی قدرتمند توربو مدل TURBO 2500WB یکی از محصولات پارس خزر است که دارای سیستم بسیار قوی مکش بوده است برای این محصول با کیفیت نظرات زیادی هم در دیجی کالا ثبت شده است و بیش از 110 نفر از خریداران این محصول را توصیه کرده اند و حدود 90% رضایت از این کالا را داشته اند.

 

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

مشخصات کلی

  • ابعاد
    480x320x275 میلی‌متر
  • وزن
    7.7 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی کیسه دار

 

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و موتوری برابر با قدرت ۲۵۰۰ وات دارد. از مزیت های این جارو برقی می‌توان به سیم جمع کن خودکار و  داشتن سیمی به طول 12 متر اشاره کرد.

برای این محصول با کیفیت نظرات زیادی هم در دیجی کالا ثبت شده است و بیش از 80 نفر از خریداران این محصول را توصیه کرده اند و حدود 90% رضایت از این کالا را داشته اند.

 

 

   

برندهای ایرانی جاروبرقی ایرانی کدامند؟

برندهای مختلفی همچون پارس خزر، پاکشوما، امرسان به تولید جاربرقی می پردازند که در این میان پارس خزر کمی شهرت بیشتری دارد.

مهمترین معیارها در خرید جاروبرقی کدامند؟

توان جاروبرقی و کیفیت قطعات و موتور آن از مهمترین معیارهای انتخاب هستند، در کنار این دو معیار به آپشن ها و سایر قابلیت های جاروبرقی می توان توجه کرد.

جاروبرقی ایرانی بخریم یا خارجی؟

برندهای ایرانی امروز در تولید جاروبرقی تا حد زیادی خود را ثابت کرده اند و می توان به محصولاتشان اعتماد کرد، اما این حقیقت که برندهای خارجی همچون بوش و.. کیفیت و عمر بالاتری دارند را نمی توان انکار کرد. اما قیمت مناسب جاروبرقی های ایرانی هم یک حقیقت انکار ناپذیر است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *