لوازم خانگی برقی

معرفی بهترین مارک گاز صفحه ای رومیزی ایرانی و خارجی

بهترین مارک گازی رومیزی کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

این یک واقعیت است که برای آشپزی نیاز نیست حتما یک اجاق گاز بزرگ ایستاده داشته باشید، با انتخاب یک مدل از بهترین مارک گاز صفحه ای، می توانید تمام آشپزی های گذشته را انجام دهید با این تفاوت که فضای کمتری از شما اشغال شده است.

برای اینکه ببینید کدام مدل بهتر است، ما برندهای مختلف گاز صفحه ای را معرفی و محصولات پرفروش آنها را از نظر کیفیت ساخت، انرژی مصرفی، سهولت استفاده و سایر ویژگی ها بررسی کرده ایم.

اگر به دنبال یک جواب سریع هستید و وقت مطالعه کامل مطلب را ندارید ( که البته توصیه نمی‌کنیم). ما بعد از بررسی های زیاد از جنبه های مختلف، در نهایت برند داتیس را به عنوان بهترین مارک گاز صفحه ای و رومیزی و مدل DG567 از این برند را به عنوان بهترین مدل انتخاب کرده ایم.

 

ما چطور محصولات را بررسی می کنیم؟

ما هنگام انتخاب برندها و محصولات برتر، از جهات مختلفی برند و محصولاتش را بررسی می کنیم و همینطور در اغلب موارد با چند فروشنده این محصولات که تجربیات چند ساله دارند گفتگو می کنیم، برخی از موارد مورد بررسی ها در ادامه آمده است.

طراحی و زیبایی

گاز صفحه ای در آشپزخانه نصب می شود، پس شکل ظاهری و طراحی آن مهم است.

 

کیفیت ساخت

قبل از طراحی،کیفیت ساخت گاز صفحه از جمله کیفیت بدنه، صفحه و دستگیره ها بسیار مهم است.

 

برند تولید کننده

شهرت برند بسیار مهم است. اینکه چه برندی با چه شهرت و پیشینه ای محصول را تولید کرده است.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان در مورد برند چیست؟ در مورد محصولات برند چه کامنت های مثبت یا منفی وجود دارد؟

 

داتیس، بهترین مارک گاز صفحه ای به انتخاب ما:

کارخانه تولیدی و صـنعتی داتیس در سـال ۱۳۸۵ در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران تاسیس شد و در حال حاضر تولید انواع گاز صفحه ای و رومیزی یکی از فعالیت های اصلی این برند می باشد.

مسلما قرار نیست صرفا با تاریخچه این شرکت آشنا شویم، پس مستقیما به سراغ بررسی کیفیت محصولات این برند در بازار می رویم، در همین ابتدا باید گفت که قیمت محصولات داتیس نسبت به برندهایی همچون اخوان، استیل البرز و… در رده بالاتری قرار دارد چرا که کیفیت ساخت نسبتا بالاتری دارند.

گازهای صفحه ای داتیس  از نظر کیفیت ساخت در رده بسیار مناسبی قرار گرفته اند به گونه ای که در خیلی از مدل ها تمام قطعات داخلی اجاق گاز به همراه شیشه صفحه، ساخت شرکت شات ایتالیا هست.

اما اگر نگاهی به پرفروش ترین های دیجی کالا داشته باشید، چندین و چند مدل از برند اخوان را مشاهده می کنید و به ندرت از برند داتیس محصولی می بینید که البته این موضوع به دلیل بد بودن برند داتیس نیست بلکه به دلیل گران تر بودن محصولات این شرکت است، به طور متوسط حدود ۵۰درصد گران تر از محصولات اخوان است.

به طور مثال اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG567 در حال حاضر قیمتی حدودا دوبرابر محصولات مشابه از برندهای همچون استیل البرز و اخوان دارد و علت این موضوع هم در درجه اول کیفیت ساخت و در درجه دوم قابلیت های آن است که در ادامه بررسی می کنیم.

مشاهده همه گازهای صفحه ای داتیس

 

بهترین مدل گاز صفحه ای داتیس کدام است؟

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG567

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG567به عقیده ما گاز صفحه ای داتیس مدل DG567 یکی از بهترین تولیدات شرکت داتیس است و علی رغم قیمت بالایی که دارد ما آن را به عنوان بهترین گاز صفحه ای داتیس انتخاب کرده ایم چرا که ویژگی های برجسته آن ما را مجبور به این انتخاب کرده است.

این گاز صفحه ای داتیس از سری اجاق گاز های پر فروش این شرکت هست. تمام قطعات داخلی این اجاق گاز ساخت شرکت ساباف ایتالیا هست و شیشه این اجاق هم ساخت شرکت شات ایتالیاست. بارزترین ویژگی این اجاق ظاهر بسیار جذاب و دلنشین آن هست که هر بیننده ای رو مجذوب خود می کند.

سایر ویژگی های برجسته این گاز صفحه ای داتیس:

  • تعداد شعله: ۵
  • نوع ولوم: سربی
  • فندک اتوماتیک: دارد
  • رده مصرف انرژی: A
  • نوع شیر و سرشعله: ساباف
  • سیستم ایمنی: میکروسوییچ
  • نوع شیشه: شیشه سکوریت نشکن ۸ میل شات ایتالیا
  • جنس شبکه: چدن
  • دفترچه راهنما، برگ گارانتی، ملزومات نصب، دوشاخه: دارد

مشاهده این گاز صفحه ای داتیس

 

اخوان، دومین بهترین مارک گاز صفحه ای به انتخاب ما:

برند اخوان در سال ۱۳۴۰ توسط مجتبی اخوان جم تاسیس شد و از اولین و برترین برندهای گاز صفحه ای در بازار است که البته محصولات دیگری هم در بازار ارایه کرده است.

برند اخوان در سال ۱۳۴۰ توسط مجتبی اخوان جم تاسیس شد و از اولین و برترین برندهای گاز صفحه ای در بازار است که البته محصولات دیگری هم در بازار ارایه کرده است.

این برند گواهینامه‌هایی همچون ISO 9001 و گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دارد و از نظر خدمات پس از فروش، شعب مختلف و همچنین تامین قطعات در وضعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است.

اگر قرار بود برند دیگری را به عنوان برند دوم نزدیک به این برند انتخاب کنیم، قطعا استیل البرز را انتخاب می‌کردیم، برندی که اختلاف خیلی زیادی با اخوان ندارد و عمدتا در بخش تنوع محصولات از رقیب خود عقب افتاده است و در زمینه کیفیت ساخت و امکانات فاصله چندانی باهم ندارند و حتی شاید بتوان گفت که از نظر کیفیت و دوام تقریبا مشابه یکدیگر هستند.

مشاهده بهترین گازهای صفحه ای اخوان

 

بهترین مدل گاز صفحه ای اخوان کدام است؟

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24 NP

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24 NP

آنچه ما پسندیدیم:

  • توان حرارتی مناسب
  • کیفیت ساخت خوب
  • چیدمان شعله کاربردی
  • طراحی زیبا
  • خاصیت ضد خش

آنچه ما نپسندیدیم:

  • کمی زود لک می گیرد
  • کیفیت متوسط قطعات روی شعله

مشاهده این گاز صفحه ای اخوان

این مدل گاز صفحه ای اخوان یکی از پرفروش ترین مدل های بازار است که فقط در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۲ را از مجموع آرای ۳۱۸ خریدار کسب کرده است و بیش از ۸۹% از خریداران آن، خریدش را به دیگران توصیه کرده اند.

این اجاق گاز رومیزی اخوان ۵ شعله دارد، شعله اصلی و پلوپز آن در وسط قرار گرفته است، محدوده سایز آن ۸۵ و بزرگتر از ۸۵ است و جنس صفحه آن از شیشه است، در انتهای مطلب در مورد صفحه شیشه ای و استیل و مقایسه آنها باهم صحبت کرده ایم.

از دیگر ویژگی های برجسته این گاز صفحه ای اخوان می توان به سیستم ایمنی ترموکوپل ترموکوب، جنس صفحه با خاصیت ضد خش و جنس شبکه های چدنی اشاره کرد. از نظر کیفیت ساخت  و همچنین توان حرارتی اغلب خریداران از آن راضی هستند.

 

۳ مورد دیگر از بهترین مارک گاز صفحه ای و رومیزی بازار:

گازهای صفحه ای استیل البرز:

اگرچه همچنان راه درازی برای رقابت جدی و تنگاتنگ با محصولات خارجی داریم اما نمی توان پیشرفت برندهای داخلی در تولید انواع لوازم خانگی را نادیده گرفت، استیل البزر یکی از این برندهای پیشرو است که گازهای صفحه ای رومیزی یکی از تولیدات آن است.

برند استیل البرز در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده و در حال حاضر در زمینه تولید گاز رومیزی به عقیده ما دومین برند خوب بازار است که ضمن طراحی خوب، استفاه از متریال مناسب و خدمات پس از فروش، قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

به عقیده خیلی از خریداران حداقل در بخش طراحی، استیل البرز یک سطح بالاتر از سایر برندهای بازار از جمله برند اخوان است. اگرچه به عقیده ما این برتری صرفا در بخش طراحی است و از نظر کیفیت، تنوع محصولات و خدمات پس از فروش، برند اخوان تا حدی برتری دارد.

مشاهده گازهای صفحه ای استیل البرز

 

گازهای صفحه ای آریستون:

بر خلاف تصور برخی، آریستون یک برند ایتالیایی در زمینه لوازم خانگی است که توسط شخصی به نام ارل ریچاردستون تاسیس شده است‌. فعالیت شرکت آریستون از سال ۱۹۱۱ آغاز شده است.

برخی از تولیدات شرکت آریستون عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی آریستون
  • ماشین ظرفشویی آریستون
  • یخچال و فریزر آریستون
  • غذا ساز آریستون
  • اسپرسوساز برند آریستون
  • آبگرم کن آریستون
  • اجاق گاز آریستون
  • توستر آریستون

متاسفانه در حال حاضر لوازم خانگی آریستون به طور قانونی وارد کشور ما نمی شوند چرا که ما خودکفا هستیمف اقتصاد خوبی داریم و هیچ نیازی به تعامل با سایر کشورهای دنیا نداریم!

به همین جهت خیلی از محصولاتی که به نام آریستون در بازار عرضه می شوند یا در تقلبی هستند یا در بهترین حالت مونتاژ کشور دیگری هستند، ممکن است برخی از آنها تقلبی نباشند اما به دلیل ریسک بسیار بالا ما خرید از این برند را در حال حاضر توصیه نمی کنیم.

 

گازهای صفحه ای کن:

اگر شما هم با شنیدن نام برند کن به یاد هود کن میافتید، احتمالا هم نسل هستیم. برند کن اولین بار در سال ۱۳۶۲ با هود وارد بازار شدن و دقیقا به همین دلیل با شنیدن نام کن به یاد هود کن میافتیم.

اما بعد از موفقیت این شرکت در تولید هود، تصمیم گرفت  با افزایش ظرفیت تولید محصولات، در بازار جهانی نیز نفوذ نند و گام‌های بلندی برای جهانی شدن برند خود بردارد و در حال حاضر یکی از مطرح ترین برندهایی است که به تولید محصولات مختلف از جمله گاز صفحه ای می پردازد.

خب صحبت در مورد برند کن را متوقف کنیم و کمی در مورد گازهای صفحه ای این شرکت صحبت کنیم. از نظر رنج قیمتی باید گفت تا حدی از برند اخوان گران تر هستند ولی در حالت میانگین از برند داتیس هم ارزان ترند.

از نظر کیفیت ساخت محصولات این شرکت در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند، البته مانند داتیس قطعات گازها ساخت ایتالیا نیست اما از متریال بسیار با کیفیتی در ساخت آنها استفاده شده است و در مدل های شیشه ای کاملا مقاوم هستند و به راحتی دچار شکستگی نمی شوند. در مدل های استیل هم به گفته خود شرکت در خیلی از مدل ها از جنس استیل ۱۸-۱۰ و با کیفیت است.

مشاهده گازهای صفحه ای کن

 

بهترین گاز صفحه ای از نظر جنس بدنه(شیشه ای یا استیل)

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای:

مزایای صفحه شیشه ای:

صفحه شیشه ای روی اجاق کار تمیز کردن را بسیار آسانتر می کند و هر میزان چربی و جرم را می توان به راحتی از روی صفحه تمیز نمود ، ضمن اینکه صفحه شیشه ای به مرور زمان خط و خش نمی افتد و همچنان پس از تمیز کردن ظاهر خود را مانند روز اول حفظ می کند .

در اجاق های شیشه ای رنگ و طرح های روی شیشه تنوع قابل قبولی دارد که دست شما را در انتخاب باز می گذارد تا حدی که در بعضی مدل ها می توان طرح و رنگ شیشه اجاق را با هود آشپزخانه ست کرد .

تعمیر و عیب یابی اجاق گازهای صفحه ای شیشه ای نیز بسیار ساده تر از اجاق گازهای فر و طرح فر است و همچنین به دلیل حجم و وزن کم جابجایی این گازها به مراتب ساده تر از اجاق های قدیمی است .

معایب صفحه شیشه ای:

تنها عیب گازهای رومیزی با جنس صفحه شیشه ای، ریسک شکسته شدن صفحه است. البته قابل ذکر است این شیشه ها اکثرا سکوریت شده هستند و تحمل حرارت بسیار بالا را دارند و با قرار دادن وزن زیاد قابلمه ها به راحتی نمی شکنند و تنها از ناحیه لبه شیشه ضربه پذیر هستند.

اما طبق تجربه شخص خودم و همچنین صحبت با تعدادی از فروشندگان و مصرف کنندگان، چنانچه یک قابلمه نسبتا بزرگ را روی صفحه قرار دهید، این احتمال وجود دارد که حرارت به صفحه برگشته و موجب شکسته شدن آن شود.

اجاق گاز صفحه ای استیل:

مزایای گاز صفحه ای استیل:

اصلی ترین مزیت گازهای صفحه ای استیل نسبت به شیشه ای ها، بحث استحکام است، اگرنه هیچ برتری خاص دیگری وجود ندارد و اتفاقا از نظر زیبایی اجاق گازهای صفحه ای شیشه ای یک سر و گردن بالاتر هستند و طرفداران بیشتری هم دارند.

اما خب به هر حال شیشه استحکام کمتری نسبت به استیل دارد و به طور مثال اگر ظرف روی شعله بیش از حد بزرگ باشد، حرارت به صفحه گاز برگشته و شیشه را می‌شکند.

معایب گاز صفحه ای استیل:

اگرچه گاز صفحه ای استیل مقاومت بالاتری دارد و احتمال آسیب آن کمتر است، اما حقیقا اغلب آنها ظاهر چندان جذابی ندارند و معمولا گازهای رومیزی با صفحه شیشه ای بیشتر مورد پسند واقع می شوند، ضمن اینکه تمیز کردن گاز با صفحه استیل هم کمی سخت است و چیدمان گیره‌ها روی آنها کمی قدیمی است.

 

گاز صفحه ای بخریم یا گاز فردار؟

این نگاه که یکی از این گازها به دیگری برتری دارد کاملا اشتباه است. هم اجاق گاز صفحه ای و هم اجاق گاز فردار هر دو همچنان بازار خود را دارند و خریداران هر کدام با توجه به نیازشان یکی از اینها را انتخاب می کنند.

آنهایی که فضای کافی دارند و در عین حال استفاده بیشتری از اجاق گاز دارند و در حجم بیشتری غذا طبخ می کنند و از طرفی به هر دلیل مایل به خرید فر جداگانه نیستند، اجاق گاز فردار را انتخاب می کنند.

اما برخی که فضای کمتری دارند و در عین حال از نظر چیدمان آشپزخانه و دکوراسیون آن، مایل هستند که یک گاز بزرگ در چیدمانشان نباشد، اجاق گاز صفحه ای را انتخاب می کنند.

طبق تجربه ما اگر یک خانواده نسبتا پر جمعیت هستید و معمولا در قابلمه های بزرگ غذا طبخ می کنید، بهتر است به سراغ اجاق گاز صفحه ای نروید.

 

چند نکته مهم پیش از خرید گاز صفحه ای یا رومیزی

قاعدتا تا اینجای مطلب با چند قابلیت و ویژگی مهم در انواع گاز رومیزی آشنا شدید، به طور مثال در حال حاضر می دانید که گاز صفحه ای شیشه ای بخرید یا استیل؟ با این حال بد نیست به چند نکته مهم دیگر هم توجه داشته باشید.

ایمنی گاز صفحه ای:

همچنین فراموش نکنید که موقع خرید، ایمنی گاز را درنظر بگیرید. اجاق گازهای مجهز به فندک و ترموکوپل ایمنی بیشتری دارند. ترموکوپل به محض خاموش شدن شعله به هر دلیل، جریان گاز را قطع می‌کند.

سایز اجاق گاز :

نکته ای دیگر در موقع خرید ابعاد اجاق گازها می‌باشد که باید فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید، قاعدتا عرض اجاق گازهای صفحه‌ای بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانت متغیر است.

تعداد شعله اجاق گاز :

بعضی از گازهای صفحه ای ۵ شعله یا حتی ۶ شعله دارند. برای انتخاب تعداد شعله، باید به جمعیت خانواده خود نگاه کنید، اگر در بیشتر مواقع پخت و پز با حجم بالا دارید، در این صورت بهتر است از گاز بزرگتر با تعداد شعله‌های بیشتری استفاده کنید.

سوخت مصرفی اجاق گاز:

المنتهای الکترینی حرارت را خیلی سریعتر ایجاد می کنند و بعد از خاموش شدن هم خیلی زود حرارت خود را از دست می‌دهند که البته این خوب است. گازهای الکتریکی القایی از یک میدان الکترومغناطیسی بهره میبرند که به صورت مستقیم ظرف را گرم میکنند و بر اساس آزمایش های صورت گرفته تکنولوژی دیگری سریعتر از سریعترین اجاق های الکتریکی القایی وجود ندارد.

البته دقت کنید که این سرعت نهایتا ۴ الی ۶ دقیقا آب را به جوش می‌آورد، پس اگر این میزان سرعت خیلی مد نظر شما نیست، مسلما نباید روی الکتریکی بودن المنت ها حساسیت زیادی داشته باشید.

اما توجه داشته باشید که در کشور ما اجاق گازهای صفحه ای گازی طرفداران بیشتری دارند و دلیل آن هم هزینه کمتر گاز نسبت به برق است، مسلما اگر گاز شما برقی باشد، باید خودتان را برای قبض‌های نسبتا سنگین برق آماده کنید.

پرفروش ترین اجاق گازهای صفحه ای در دیجی کالا

 

جمع بندی

در این مطلب ما مدل ها و برندهای مختلفی از گاز صفحه ای را بررسی کردیم و دیدیم که ما طبق بررسی ها برند اخوان را به عنوان بهترین مارک گاز صفحه ای انتخاب کردیم و در میان مدل های مختلف از این برند، اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24 NP را به عنوان بهترین مدل معرفی کردیم که نقد بررسی کامل آن در ابتدای مطلب آمده است.

در ادامه ضمن معرفی چندین برند برتر دیگر از جمله استیل البرز و محصولات آنها، به چند سوال و نکته مهم در خرید گاز صفحه ای اشاره کردیم و کامل توضیح دادیم که گاز صفحه ای با جنس صفحه استیل بهتر است یا شیشه ای؟

 

سوالات متداول

کدام مارک گاز صفحه ای بهتر است؟

برندهای خوبی از گاز صفحه ای از جمله کن، داتیس، اخوان، استیل البرز و… در بازار موجود هستند که ما طبق بررسی ها برند اخوان را توصیه می کنیم.

گاز صفحه ای اخوان یا استیل البرز؟

هر دو از برندهای خوب بازار هستند اما قدمت، تنوع محصولات و خدمات پس از فروش اخوان بهتر است.

گاز صفحه ای شیشه ای یا استیل؟

گاز صفحه ای شیشه ای زیباتر است اما احتمال شکستن آن در اثر بازگشت حرارت به صفحه وجود دارد. گاز استیل مقاوم است اما ظاهر آن چندان جذاب نیست.

لیست گازهای صفحه ای پرفروش بازار همراه با لینک خرید

  • نحوه نمایش محصول ها
اجاق گاز صفحه ای مدل A130

اجاق گاز صفحه ای مدل A130

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: B
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Ge

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Ge

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2M5

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2M5

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Pa-n

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Pa-n

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Po

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH2Po

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH3Ge

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH3Ge

  • تعداد شعله: سه عدد
  • جنس صفحه: شیشه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رادیس پلاس مدل RA149S

اجاق گاز صفحه ای رادیس پلاس مدل RA149S

  • جنس صفحه: استیل
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: B
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای مدل RA210S

اجاق گاز صفحه ای مدل RA210S

  • تعداد شعله: سه عدد
  • رده مصرف انرژی: B
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • جنس صفحه: شیشه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH3Po

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل SH3Po

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: سه عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل ST2R

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل ST2R

  • جنس صفحه: استیل
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای فافا مدل شیشه ای چدن گرد دایموند

اجاق گاز صفحه ای فافا مدل شیشه ای چدن گرد دایموند

  • تعداد شعله: پنج عدد
  • رده مصرف انرژی: C
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • جنس صفحه: شیشه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای جیلارد مدل G-1201

اجاق گاز صفحه ای جیلارد مدل G-1201

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل کارند

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل کارند

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1

  • جنس صفحه: شیشه
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG2001B

اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG2001B

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: B
  • تعداد شعله: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل كارينو

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل كارينو

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: A
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل کارینو

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل کارینو

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل اسپارك

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل اسپارك

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: A
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آسنات مدل 160

اجاق گاز صفحه ای آسنات مدل ۱۶۰

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: A
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1n

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1n

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آسنات مدل 160

اجاق گاز صفحه ای آسنات مدل ۱۶۰

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل والسا

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل والسا

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: A
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای مدل RA212S

اجاق گاز صفحه ای مدل RA212S

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: B
  • تعداد شعله: چهار عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای مدل RA211S

اجاق گاز صفحه ای مدل RA211S

  • جنس صفحه: شیشه
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • رده مصرف انرژی: B
  • تعداد شعله: چهار عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل STLG

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل STLG

  • جنس صفحه: استیل
  • منبع انرژی: گاز شهری
  • تعداد شعله: پنج عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *