لوازم خانگی برقی

۱۵ مدل بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی بازار

بهترین ماشین ظرف شویی چه مارکی است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

ماشین ظرفشویی از آن دسته محصولاتی است که شاید تا چند سال گذشته خیلی ضرورتی برای خرید آن وجود نداشت و خیلی ها صرفا به دلیل تکمیل وسایل خانه یا بعضا چشم و هم چشمی خریداری می کردند و از آن هیچ استفاده ای نمی بردند.

اما امروز داستان کمی متفاوت شده است و کم کم این محصول به عنوان یک محصول کاربردی در خانه ها جا باز کرده است و خیلی ها در شب های شلوغ مهمانی از ماشین ظرف شویی برای شستن ظروف زیاد استفاده می کنند.

در این مطلب قصد داریم ضمن اشاره کوتاه به بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در ایران، ۱۵ مدل پرفروش از بهترین ماشین ظرف شویی ایرانی و خارجی در سال ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

بهترین برندهای ماشین ظرفشویی کدامند؟

برندهای مختلفی به تولید ماشین ظرف شویی می پردازند که از معروف ترین آنها می توان به ماشین های ظرف شویی بوش، ال جی، سامسونگ، هیتاچی، مجیک و… اشاره کرد که همگی از برندهای خارجی و محبوب هستند، در میان برندهای ایرانی هم برندهای پاکشوما و اسنوا هم به تولید ماشین ظرف شویی مشغول هستند که البته ماشین های ظرف شویی پاکشوما شهرت نسبتا خوبی دارند.

۱- ماشین های ظرفشویی بوش، مطمئن و با کیفیت

بدون شک برند بوش یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبایش است و در ایران هم طرفداران زیاد و البته خاص خود را دارد و قیمت محصولاتش هم به مراتب بالاتر از رقباست که البته این برند مشهور آلمانی ارزش این قیمت ها را دارد.

شاید به جرات بتوان گفت که شاه برند بوش، بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی است و اگر محدودیت هزینه ندارید هرگز برند بوش را فراموش نکنید.

اگر نظرات کاربران را در مورد محصولات بوش مشاهده کنید کاملا متوجه می شوید که در جلب رضایت کاربران بسیار موفق عمل کرده است و میزان رضایت خریداران محصول بوش قابل مقایسه با رضایت کاربران از محصولات سایر برندها نیست، در مورد ماشین ظرف شویی بوش، رضایت کاربران بسیار بالا بوده است بخصوص در مورد ماشین های ظرفشویی سری ۸ بوش.

مشاهده ماشین های ظرف شویی بوش + قیمت

با بررسی نظرات کاربران در خصوص ماشین های ظرف شویی بوش هیچ کس به نقطه ضعف بارزی اشاره نکرده است و فقط در چند مورد به پیچیده بودن کار با محصولات این شرکت و همچینن کمیاب بودن قطعات و خدمات پس از فروش این شرکت در ایران است که البته به دلیل تحریم‌ها این کامل طبیعی است.

تماشا کنید: ماشین ظرفشویی چطور ظرف ها رو میشوره؟

 

۲- ماشین های ظرفشویی سامسونگ، مطمئن و قابل اعتماد

سامسونگ از برندهای محبوب در ایران است که سال هاست با محصولات متنوع و با کیفیت خود جای خود را میان ایرانیان پیدا کرده است، خریداران محصولات سامسونگ جدای از کیفیت محصولات از خدمات پس از فروش و نمایندگی های زیاد این برند در ایران رضایت بالایی دارند.

در مورد ماشین های ظرف شویی سامسونگ باید گفت که این محصول هم مانند سایر محصولات سامسونگ در رده کیفی بالایی قرار دارد، هرچند که در سال های اخیر برخی از کاربران به کاهش کیفیت آن اشاره کرده اند اما همچنان ماشین های ظرفشویی سامسونگ در بین ماشین های ظرفشویی پرفروش قرار دارند.

مشاهده ماشین های ظرف شویی سامسونگ + قیمت

۳- ماشین های ظرفشویی پاکشوما، برند مطمئن ایرانی

پاکشوما از برندهای ریشه دار ایرانی در تولید لوازم خانگی است که مشهورترین تولید آن ماشین های لباسشویی پاکشوما هستند که از نظر کیفی ثابت شده هستند و خریداران زیادی هم از لباسشوی های این برند ایرانی رضایت دارند.

ماشین های ظرفشویی پاکشوما شاید به اندازه لباسشویی هایش مشهور نباشند اما در رده کیفی خوبی قرار دارند و بد نیست بدانید که ماشین های ظرف شویی پاکشوما تحت لیسانس ال جی تولید می شوند.

مشاهده ماشین های ظرف شویی پاکشوما + قیمت

 

بسیاری از خریداران پاکشوما معتقدند که شاید برخی قابلیت های پیشرفته ماشین های ظرفشویی خارجی در پاکشوما وجود نداشته باشد اما از عملکرد و کارایی بسیار عالی است و اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی با عملکرد بالا هستید، پاکشوما گزینه مناسبی است.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی 2020

 

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی، نکاتی که پیش از خرید باید بدانید

۱- ظرفیت ماشین ظرفشویی

اولین نکته در انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی مناسب شما این است که به اندازه آن دقت کنید، شما یک خانواده چند نفره هستید؟ باید دقت کنید که آیا این ماشین ظرفشویی برای تعداد خانواده شما مناسب است یا خیر.

۲- قابلیت آسیاب ماشین ظرفشویی

برخی مدل های ماشین ظرفشویی دارای قابلیت آسیاب هستند، کار این قابلیت این است که خرده های غذا را آسیاب کرده و همراه با آب به بیرون می فرستند، در این حالت نیاز به پاک کردن کامل ظروف نیست، اما اگر دستگاه شما این قابلیت را نداشته باشد باید به طور کامل ظروف را از برنج و آثار غذا پاک کنید و سپس در ظرف شویی قرار دهید.

دقت کنید که اگر حوصله تمیز کردن ظروف را ندارید، بهتر است ماشین ظرف شویی را انتخاب کنید که قابلیت آسیاب داشته باشد، در غیر این صورت وجود قابلیت ضروری نیست.

۳- قابلیت ضد عفونی ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی به صورت عادی قابلیت ضد عفونی کردن را ندارند و نیاز به یک ماده کمی جهت انجام این کار دارند، اما قابلیت استرلیزه کردن ظروف به شکل دیگری در برخی ماشین های ظرف شویی وجود دارد و آن به این شکل است که حرارت آب را تا حدی بالا می برد که موجب ضد عفونی شدن ظروف می شود، در برخی ماشین های ظرفشویی این قابلیت با نام “شستشو بسیار داغ” وجود دارد.

۴- قابلیت میوه شور ماشین ظرفشویی

بسیاری از فروشندگان به شما می گویند که ماشین های ظرفشویی همگی قابلیت شستن میوه را دارند، اما در حقیقت منظور میوه شور همان طبقه اول ماشین ظرفشویی است که می توانید میوه ها را در آن قرار دهید، اما شرط اینکه بتوانید در طبقه اول ماشین ظرفشویی میوه را بشویید این است که ماشین شما قابلیت شستن با آب سرد را داشته باشد، چرا که آب بسیار داغ میوه ها را خراب می کند.

۵- سبدهای ماشین ظرفشویی

در ماشین های ظرفشویی سبدهای مختلفی برای ظروف کثیف در نظر گرفته شده است، سبدی برای قاشق و چنگال ها، سبدی برای بشقاب ها، سبدی برای لیوان‌ها و…. در برخی مدل‌ها این سبدها قابلیت جا به جایی دارند، هنگام خرید دقت کنید که این سبدها از نظر تنوع و اندازه باب میل شما باشند.

۶- داشتن قابلیت فیلترینگ آب

یکی از ایراداتی که برخی از بانوان از ماشین های ظرفشویی می‌گیرند این است که لکه های آب روی ظروف بخصوص لیوان ها باقی می ماند و این خوشایند نیست، اما اگر ماشین ظرفشویی مورد نظر دارای قابلیت فیلترینگ آب باشد، این لکه یا نخواهند بود یا به میزان قابل توجهی کمتر می‌شوند.

۷- جنس مخزن ماشین ظرفشویی

مخزن ماشین های ظرفشویی در دو نوع استیل(فولاد ضد زنگ) و همچنین پلاستیک هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند، اما به طور خلاصه اگر بگوییم، جنس استیل یا فولاد ضد زنگ مناسب تر است چرا که بهداشتی تر است، همزنگ نمی زند، چرب نمی‌شود و مقاوم تر هم هست.

 

انواع ماشین ظرفشویی را بشناسید

ماشین های ظرفشویی در دو نوع رومیزی و ایستاده(توکار) تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و این کاملا به نیاز شما بستگی دارد که کدام مدل برای شما مناسب است.

ماشین ظرفشویی در ظرفيت های ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۲، و ۱۴ نفره طراحي می شوند كه در ظرفيت ۲ ،۴ ،۶، ۸ و ۱۲ نفره (۱۴۰ تكه ظرف) و در ظرفيت ۱۴ نفره (۱۶۰ تكه ظرف) جای مي گيرد، در ادامه مدل های مختلف را بررسی می کنیم.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602Fماشین ظرفشویی رومیزی:

این مدل ماشین های ظرفشویی برای قرار دادن روی اپن طراحی شده اند و از نظر اندازه کوچکتر هستند و برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشند، هچنین در نظر داشته باشید که اگر آشپزخانه شما در کف کوچک است اما روی اپن جا وجود دارد، این مدل ماشین ظرفشویی رومیزی می تواند مناسب باشد.

در بین ماشین های ظرفشویی رومیزی برند ایرانی مجیک محصولات خوبی تولید کرده است، از مزایای ماشین ظرفشویی رومیزی می توان به حجم کم، جا به جایی راحت و قیمت مناسب اشاره کرد و از معایب آن اشغال کردن بخشی از اپن آشپزخانه است.

بهترین مارک ماشین ظرف شویی ایرانی و خارجیماشین ظرفشویی ایستاده (توکار):

این مدل ماشین ظرفشویی از نظر اندازه و نحوه قرار گیری در آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی است و در زیر کابینت جای می‌گیرد و روی زیبایی آشپزخانه هم موثر است.

از مزیت های این مدل ماشین ظرفشویی می توان به قدرت بالاتر، حجم بیشتر و زیبایی بیشتر اشاره کرد که البته برای استفاده از این مدل نیاز به آشپزخانه با متراژ بالاتری دارید و همچنین قیمت بیشتری هم دارند.

 

** ۱۵ مدل بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی ۲۰۲۰ **

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

ماشین ظرفشویی آ ا گ مدل FFE63700PW

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

   

این ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ماشین های ظرفشویی در سایت دیجی کالاست که استقبال خوبی از به عمل آمده است.

این  ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره است و تکه های زیادی ظرف داخل آن جای می شود و برای خانواده های نسبتا پرجمعیت مناسب است، این مدل ماشین ظرفشویی بود تعداد 2 قفسه و 3 سبد مختلف برای چیدن ظروف در خود دارد.

از مزیت های این مدل می توان به 13 برنامه مختلف شستشو از جمله شستشو سریع، شستشوی ظریف، شستشوی نیمه ظریفت، شستشوی بهداشتی، شستشوی براق و شستشوی قوی اشاره کرد.

قابلیت دیگری به نام شستشوی با دمای بالا در این ماشین لباسشویی وجود دارد که همانطور که پیشتر توضیح داده شد در واقع این همان قابلیت استرلیزه کردن ظروف است که حرارت آب به قدری بالا می رود ظروف به طور کامل ضد عفونی می شوند.

 


از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی آ ا گ مدل FFB 83836 PM

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    10
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی دوو DWK-2560

مشخصات

  • ارتفاع
    850 سانتی متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • شناسه
    2900248301151
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    49

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14201

  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • نمایشگر
    خیر
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • ظرفیت
    14 نفره
  • پهنا
    600 میلی متر
  • عمق
    600 میلی متر
  • ارتفاع
    850 میلی متر
  • ظرفیت (نفر)
    14 نفر

 

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما 14 نفره است، 46 کیلوگرم وزن دارد و برای خانواده های نسبتا پر جمعیت بسیار مناسب است.

این ماشین ظرفشویی پاکشوما موفق به دریافت برچسب انرژی A++ شده است و به طور متوسط در هر شستشو 9 لیتر آب مصرف می کند.

این مدل 1 قفسه بالا دارد، 8 برنامه مختلف شستشو دارد، 2 سبد مختلف برای ظروف دارد و همچنین به قابلیت شستشوی اقتصادی مجهز است.

   
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP12-J7635E

مشخصات

  • وزن
    1 گرم
  • تعداد قفسه های بالا
    2 عدد
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شروع با تأخیر

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

مشخصات

  • وزن
    46 گرم
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175

  • وع ماشین ظرفشویی
    توکار
  • نمایشگر
    بله
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • ظرفیت
    14 نفره
  • پهنا
    570 میلی متر
  • عمق
    590 میلی متر
  • ارتفاع
    810 میلی متر
  • ظرفیت (نفر)
    14 نفر

 

این ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره است، 46 کیلوگرم وزن دارد و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است.

7 برنامه شستشوی مختلف از جمله شستشوی سریع و شستشوی قدرتمند دارد.

این ماشین ظرفشویی سامسونگ قابلیت ضدعفونی کردن ظروف را دارد که احتمالا همان قابلیت شستشو با آب بسیار داغ باشد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

مشخصات

  • وزن
    8 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ مدل D170

مشخصات

  • وزن
    46 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

 

 

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی سام مدل DW185

مشخصات

  • ارتفاع
    845 سانتی متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2901438000137
  • پهنا
    895

 

 

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • نمایشگر
    بله
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • ظرفیت
    14 نفره
  • پهنا
    600 میلی متر
  • عمق
    600 میلی متر
  • ارتفاع
    850 میلی متر
  • ظرفیت (نفر)
    14 نفر

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140

  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • نمایشگر
    بله
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • ظرفیت
    14 نفره
  • پهنا
    600 میلی متر
  • عمق
    600 میلی متر
  • ارتفاع
    850 میلی متر
  • ظرفیت (نفر)
    14 نفر

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل 2195B

مشخصات

  • وزن
    33.5 گرم
  • ارتفاع
    550 سانتی متر
  • عمق
    596 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    8 لیتر
  • پهنا
    594

     
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 مناسب برای 10 نفر

مشخصات

  • وزن
    1 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    9
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک

 

 

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351W

مشخصات

  • ارتفاع
    845 سانتی متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    13 لیتر
  • شناسه
    2900317804606
  • پهنا
    600

     

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

    1. سامسونگ خیلی برند خوبی هست و در زمینه تولید ماشین ظرف شویی هم خوب عمل کرده، اما عقیده ما از نظر کیفیت با بوش فاصله زیادی داره و به جرات میتونم بگم که بوش بهترین برند ماشین ظرف شویی و خیلی از لوازم دیگه منزل هست، تنها ایرادش در ایران نبود قطعه و نمایندگی هست.

  1. توی مدل های ایرانی پاکشوما خیلی خوبه هم قیمتش نسبتا مناسبه هم خوب کار میکنه من که چند ساله دارم و ازش راضیم

  2. اگه یه خانواده شلوغ هستید حتما یه ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا انتخاب کنید در غیر این صورت مثل من به مشکل بر میخورید و کارتون رو باید تو چند مرحله انجام بدید

  3. اگه محدودیت برای هزینه کردن نداری برند بوش عالی برای ظرفشویی اگر هم محدودیت دارید بین برندای ایرانی پاکشوما خوبه

  4. قابلیت فیلترینگ آب خیلی توی ماشین های ظرفشویی مهمه با وجود این قابلیت دیگه لکه های آب روی ظروف باقی نمیمونه بین برند های معرفی شده هم مسلماض برند بوش فوق العادست در کل برند بوش همه محصولاتش کیفیت خیلی بالایی داره

  5. من چند ساله از برند ایرانی امرسان استفاده می کنم کارایی خوبی داره نسبت به برند های خارجی هم قیمتش میشه گفت که مناسبه

  6. ,وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی و کلا وسایل برقی آشپزخونه میشه همه از کیفیت برند بوش صحبت می کنند اما به نظر من سامسونگ هم خیلی خوبه قیمتش نسبت به بوش مناسب تره کیفیت خیلی خوبی هم داره

  7. من که چند ساله از برند ایرانی پاکشوما استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی براش پیش نیومده با اینکه تقریبا هر روز ازش کار میکشم.

  8. برند هایی مثل دوو و سامسونگ واقعا عالی هستند اما اگه میخوای هزینه کمتری صرف کنید به نظرم پاکشوما و امرسان میتوننن انتخاب های خوبی بان من خودم کارایی امرسان رو تجربه کردم خوبه خدایی

  9. اگه تعدادتون تو خونه کمه و محدودیت فضا هم دارید به نظرم ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل ۲۱۹۵B گزینه خوبی به حساب میاد من که ازش راضیم کارمو به بهترین شکل راه میندازه قیمتشم خوبه نسبتا

  10. اگه دنبال یه ماشین با کیفیت خوب و البته قیمت مناسب میگردید مدل های امرسان رو ی نگاهی بندازی البته برند های خارجی مانند بوش هم که حرف اول رو میزنن

  11. ما کلا دو نفر هستیم تو خونه من یه مدل رومیزی با قیمت مناسب تهیه کردم کاملا جواب میده البته اگه تعدادتون زیاده با ماید ماشینی با ظرفیت مناسب انتخاب کنید

  12. ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل ۲۱۹۵B برای ما که فضای اشپزخونم خیلی کوچیکه به نظر شما انتخاب مناسبیه؟ من تو سایت دیجیکالا دیدم قیمت خوبی داره اما نمیدونم کاراییش چطوره

  13. مدلی رو انخاب کنید که قابلیت آسیاب مواد غذایی رو داشته باشه اینجوری کارتون خیلی راحت میشه مخصوصا اگه خونواده پر جمعیت دارید ممنون از سایت و مطالب مفیدتون

    1. فکر کنم در حال مطالعه چند مطلب بودید و به اشتباه نظرتون رو اینجا ثبت کردید. آخه این این مطلب برای خرید بهترین مارک لباسشویی هست نه دستگاه آسیاب

      1. برخی از ماشین های ظرف شویی قابلیت اسیاب مواد غذایی باقیمونده رو دارند که توی متن هم بهش اشاره شده با وجود این قابلیت دیگه لازم نیست باقیمونده غذاها رو دونه به دونه به شکل دستی پاک کرد یه قسمت از متن هم به این موضوع اشاره شده

  14. ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ مدل D170 ماشین خیلی خوبیه کلا سامسونگ تو زمینه لوازم خانگی خیلی محصولات خوبی داره البته نسبت به مدل های ایرانی قیمتش بالاتره اما به نظر من ارزششو داره

  15. اگه دنبال یک ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب هستید خوب بین مدل های ایرانی به نظرم پاکشوما خیلی خوبه اما اگر میتونید بیشتر هزینه کنید انتخاب من بین برند های خارجی دوو می باشد

  16. مدل های متنوع ایرانی و خارجی ماشین ظرفشویی توی بازار هست که بینشون محصولات خیلی خوبی پیدا میشه اما من به عنوان یک فروشنده لوازم خانگیاینو میگم که هیچ برند ماشین ظرفشویی از نظر کیفیت به پای بوش نمیرسه خلاصشو بگم از همه نظر کامله و فکر نکنم هیچ کدوم از کسایی که این ماشین ظرفشویی رو خریده تا به حال ناراضی باشن ازش

  17. تشکر از سایت خوب خرید یار و زحمتی که یه پیشنهادی به دوستان داشتم اگر تعداد اعضای خانوادتون کمه ونمیخواید که هزینه زیادی برای خرید ماشین ظرفشویی کنید یه ماشین ظرفشویی رو میزی مجیک بخیر کارتون رو راه میندازه خودم این محصولو از دیجیکالا سفارش دادم و واقعا نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره

    1. ممنون از نظرتون خانوم مرادی، بله قطعا برای خانواده کم جمعیت لزومی نداره که ماشین ظرفشویی گران خریداری بشه، این مدل هم در رده بهترین ماشین ظرفشویی قرار داره.

  18. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14201 بین برند های ایرانی کارایی خیلی خوبی داره و میشه به عنوان یه ماشین با کیفیت جزء گزینه های خریدتون باشه.

  19. یه پیشنهاد به دوستانی که میخوان ماشین ظرفشویی بخرن اینه که ماشینی بگیرن که قابلیت فیلترینگ آب داشته باشه اینطوری بعد از شستشو لک های آب رو ظروف باقی نمیمونه

  20. ممنون از سایت خوب خریدیار بابت مطالب خوب و قوی ای که روی سایت میزارید راهنمای خیلی خوبی واسه انتخاب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *