لوازم خانگی برقی

بررسی ۱۷ مدل بهترین بخاری برقی کم مصرف و فن دار بازار

معرفی بهترین هیتر برقی و بخاری برقی های بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

گاهی با وجود فعال بودن سیستم گرمایش اصلی خانه، باز هم در قسمت هایی از منزل مانند برخی اتاق ها، همچنان کمی سرد هستند، در چنین شرایطی استفاده از یک بخاری برقی که نیاز به نصب یا لوله کشی ندارد، بسیار مناسب است.

به همین منظور در این مطلب ضمن معرفی کامل بخاری برقی و عملکرد آن، چندین مدل بهترین بخاری برقی در شرایط فعلی بازار را به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که ما بیش از ۲۵ مدل مختلف از بخاری های برقی را بررسی کردیم تا چند مدل برتر را به شما معرفی کنیم.

 

بخاری برقی چیست؟

به طور کلی بخاری به وسیله گرمایی گفته می شود که قابل حمل است و مانند هیترهای صنعتی، شومینه و شوفاژ در جای مشخصی فیکس نشده است، بخاری های برقی در مقایسه با بخاری های گازی بازدهی گرمایی بالاتری دارند، آلودگی کمتری ایجاد می کنند و البته هزینه ایجاد شده بیشتری هم دارند. بهتر است بدانید که هیتر برقی برای فضاهای بزرگ استفاده می شود و به طور مثال هیتر برقی صنعتی فن دار ۳ فاز از این دسته است.

یکی از مزایای بخاری برقی این است که نیازی به دودکش ندارد و استفاده از آن برای مصرف کننده حتی نسبت به بخاری های گازی بدون دودکش هم بسیار راحتتر است، بخاری های برقی در چند نوع بخاری برقی فن دار، بدون فن، کم مصرف، تابشی و… در بازار موجود هستند.

 

تفاوت هیتر برقی با بخاری برقی چیست؟

هیتر برقی همانند بخاری برقی انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کند و مانند بخاری برقی در چند مدل تابشی، فن دار، بدون فن و … در بازار وجود دارد.

این دو سیستم گرمایشی تفاوت چندانی با هم ندارد. چرا که در حقیقت مکانیزم و نحوه عملکرد آن ها یکی است. اما معمولا برای گرم کردن سوله ها، کارخانه ها و فضاهای بزرگ از هیتر برقی استفاده می شود که نحوه عملکرد آن به این شکل است که به محض اینکه دمای محیط از حد مشخص شده کمتر شود، هیتر برقی شروع به کار می کند.

اما بخاری برقی که خود در مدل های مختلفی مانند بخاری برقی فن دار، بدون فن، بخاری برقی تابشی و … در بازار وجود دارند معمولا برای گرم کردن فضاهای کوچکتر مانند خانه کاربرد دارند.

 

تفاوت هیتر و بخاری برقی با شوفاژ برقی چیست؟

شوفاژ برقی به طور کلی عملکرد متفاوت نسبت به این دو دارد، عملکرد شوفاژ برقی مشابه شوفاژهای مرسوم دیواری است اما با این تفاوت که در شوفاژهای معمول از آب و گردن آن برای گرم کردن پره ها استفاده می شود اما در شوفاژ برقی از یک نوع روغن خاص استفاده می شود که هم خیلی سریع داغ می شود و محیط را گرم می کند و هم نیاز به تعویض ندارد.

برای آشنایی بیشتر با شوفاژهای برقی می توانید به مطلب شوفاژ برقی مراجعه کنید، شاید با مطالعه این مطلب متوجه شوید که شوفاژ برقی برای شما مناسب تر است.

ویدیوی بسیار مفید راهنمای خرید بخاری برقی

 

انواع بخاری برقی از نظر عملکرد:

۱- بخاری برقی فن دار

این مدل بخاری های برقی که به آن هیتر برقی هم گفته می شود به این شکل عمل می کنند که دارای المنت هایی برای گرم کردن هستند و همچنین فن هایی دارند که حرارت ایجاد شده را همانند یک باد گرم منتقل می کند.

این مدل بخاری های به دلیل داشتن فن و ایجاد باد گرم، سریع تر از سایر بخاری ها اتاق را گرم می کنند و گرمای ایجاد شده هم ماندگاری بیشتری دارد، هرچند که برخی پرتاب باد گرم را دوست ندارند و مایل هستند که بدون پرتاب باد اتاق گرم شود.

۲- بخاری برقی یا هیتر برقی بدون فن

تفاوت این مدل با مدل قبلی این است که تنها دارای یک یا چند المنت برای ایجاد گرما هستند و هیچ فنی برای پرتاپ گرما وجود ندارد، این مدل از نمونه های قدیمی تر هستند که همچنان طرفدران زیادی دارند.

۳- بخاری برقی با گرمای تابشی

این مدل بخاری های برقی با سیستم تابش محیط را گرم می کنند، در واقع با تابش مادون قرمز قسمتی را تحت تابش آن قرار می گیرد را گرم می کند، این مدل برای گرم کردن خانه مناسب نیست و معمولا برای گرم نگه داشتن پا در زیر میز یا گرم کردن رختخواب قسمت های محدودی مانند این مناسب هستند.

پرفروش ترین بخاری برقی های دیجی کالا

 

بهترین بخاری برقی از نگاه خریدیار

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

بخاری برقی فن دار برفاب ایستاده

ما این بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 را به عنوان بهترین بخاری برقی از نگاه خریدیار انتخاب کردیم چرا که هم توان بسیار مناسبی دارد، هم از ۶ المنت با دو کلید مجزا بهره می برد و هم قدرت پرتاب مناسبی دارد و به راحتی می توان یک اتاق و حتی بیشتر را با آن گرم کرد.

گرما این بخاری برقی برفاب به طور یکسان و همگن در محیط منتشر می شود و با توجه به اینکه از فناوری گرمایش بدون شعله بهره می برد حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، از آن استفاده کنید.

نقاط قوت این بخاری برقی برفاب:

  • تولید گرمای کارآمد با خروجی ۲۶۰۰ وات و فناوری انتقال تابش
  • ویژگی های ایمنی خاموش شدن خودکار هنگام کج شدن که اطمینان حاصل می کند بخاری خطر آتش سوزی نداشته باشد.
  • کنترل های کاربرپسند از جمله یک ترموستات برای تنظیم دما همراه با دکمه های متمایز برای عناصر گرمایشی و فن
  • استفاده از فناوری گرمای بدون شعله و قابلیت استفاده در فضاهای کاملا بسته مانند اتاق خواب
  •  طراحی هم کاربردی و هم از نظر بصری زیبا و کاملا مناسب با دکوراسیون خانه های مدرن و جدید

نقاط ضعف این بخاری برقی برفاب:

  • جابجایی این بخاری برقی اصلا سخت نیست اما بازهم در مقابل خیلی از مدل های سبک تر راحتی در جابجایی کمتری دارد.
  • از نظر مصرف انرژی با توجه به توان بالایی که دارد کمی پرمصرف خواهد بود البته مجبور نیستید تمامی المنت ها را روشن کنید.
  • صدای فن این بخاری از حالت نرمال بالاتر نیست اما همین مقدار در اتاق خواب ممکن است اذیت کننده باشد.

مشاهده بخاری برقی برفاب مدل QH-2800

 

بهترین بخاری برقی کوچک

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر کوچک

مصرف کننده ای که به دنبال خرید بخاری برقی کوچک است یعنی از نظر تولید گرما خیلی نگرانی ندارد و ایجاد کمی گرما هم برایش کافی است اما کوچک بودن و جمع و جور بودن بخاری برقی برای آنها خیلی مهم است.

برای همین منظور ما بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P را به آنها توصیه می کنیم که از نظر ابعاد واقعا جمع و جور و کوچک است و به راحتی می توان آن را حمل و در هر مکانی چه زیر میز و چه روی میز استفاده کرد.

دقت داشته باشید که از این مدل بخاری برقی معمولا برای مکان هایی که نیاز به گرم کردن ۲۴ ساعته آنها نیست مانند اتاق‌های کوچک، مغازه‌ها و ادارات استفاده می شود.

سرعت فن در این بخاری برقی ثابت است و کم و زیاد نمی شود اما در پشت دستگاه دکمه ای قرار داده شده است با کمک آن می توانید ۱ المنت یا هر دو المنت دستگاه را روشن کنید، در واقع شدت گرما قابل کنترل است.

آنچه مصرف کنندگان گفته اند:

  • گرمای فوق العاده حتی روی حالت تک المنت
  • بسیار بی نقص و کم صدا با کیفیت خیلی خوب.
  • به سرعت شروع به گرم کردن میکنه و امیدوارم دوام خوبی داشته باشه
  • عالی عالیه من یه دونه دارم الان ۹ ساله که داره تو اطاق خوابم بی وفقه کار میکنه
  •  حدود ۷ ساله این مدل بخاری رو دارم ،تو این مدت کوچکترین مشکلی نداشته
  • مناسب اتاق با متراژ ۱۵ متر عالی
  • برای فضاهای باز به کار نمیاد اما برای اتاق خواب عالیه

مشاهده بخاری برقی پارس خزر FH2000P

 

بهترین بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

بخاری برقی فن دار برفاب ایستاده

این مدل بخاری برقی از برند برفاب که در ابتدای مطلب هم معرفی کردیم، این بار به عنوان بهترین بخاری برقی فن دار هم این مدل را به شما معرفی می کنیم، مدلی که به عقیده ما رقبای خیلی کمی در بازار دارد.

در بین مدل های مختلف بخاری برقی فن دار در بازار، این مدل از برند معتبر تری است، توان گرمایشی بهتری دارد، قدرت پرتاب گرمای بالاتری دارد، قابلیت های ایمنی خوبی دارد و نظرات راضی و حجم فروش بسیار خوبی دارد که همه این موارد موجب تبدیل شدن آن به یک مدل برتر شده اند.

مشاهده بخاری برقی برفاب مدل QH-2800

 

بهترین بخاری برقی برای اتاق خواب

بخاری برقی برفاب مدل ۲۲۰۰

بخاری برقی برفاب بدون فن ایستاده

اگر قرار است بخاری برقی برای اتاق خواب استفاده کنید بهتر است به سراغ مدل های بدون فن بروید که صدایی ایجاد نمی کنند. کارشناسان خریدیار با بررسی مدل های مختلف بخاری بدون فن، این بخاری برقی بدون فن از برند برفاب یعنی مدل ۲۲۰۰ را انتخاب کرده اند.

این مدل قابلیت تنظیم دما دارد، هم روی زمین قرار می گیرد و هم قابلیت نصب روی دیوار را دارد، حداکثر قدرت گرمایشی آن ۲۰۰۰ وات است و همچنین نظرات مصرف کنندگان در مورد آن اغلب مثبت است.

آنچه مصرف کنندگان گفته اند:

  • جنس با کیفیت و مقرون به صرفه. ۴ تا المنت داره که ۳ تاش روبرو هستند و یکی در قسمت بالایی
  • درجه برای کم و زیاد کردن حرارت. واقعا عالیه دقیقا همونی بود که میخواستم
  • ایکاش کناره‌های بخاری رو از فلز میساختن
  • واسه یه اتاق۱۲متری کافیه

مشاهده بخاری برقی برفاب مدل ۲۲۰۰

 

بهترین بخاری برقی پارس خزر

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P

فن هیتر پارس خزر از نوع ایستاده و سفید رنگ

برند پارس خزر در زمینه تولید بخاری برقی هم خیلی خوب عمل کرده و خیلی ها به دنبال خرید بخاری برقی پارس خزر هستند، به همین منظور ما با بررسی مدل های مختلف بخاری برقی پارس خزر این مدل یعنی SH2000P را به عنوان بهترین بخاری برقی پارس خزر در بازار انتخاب کرده ایم.

این بخاری برقی پارس خزر از نظر عملکرد مشابه مدل FH2000P است با این تفاوت که بزرگ تر است، المنت های بیشتری دارد و در نتیجه قدرت گرمایشی به مراتب بالاتری دارد. چرخش ۱۸۰درجه‌ای به چپ‌ و ‌راست از ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به رقباست.

این بخاری از نظر طراحی ظاهری و همچنین کاربری هم خیلی خوب عمل کرده است به طور مثال یک دکمه‌ی پدالی در قسمت پایین محصول وجود دارد که به‌راحتی می‌توان حتی در تاریکی دستگاه را روشن یا خاموش کرد و همچینن یک چراغ روشن و خاموش هم برای آن تعبیه شده است.

این مدل همانند مدل های دیگر پارس خزر از دو گروه المنت مجزا تشکیل شده است که هر کدام قابلیت روشن و خاموش شدن دارند، در واقع می توان گفت که میزان گرمای خروجی این بخاری قابل کنترل است.

این بخاری برقی پارس خزر دارای تایمر است، به طور مثال اگر می خواهید که دستگاه در یک بازی زمانی مشخص کار نکند،  می توانید دکمه‌های قرمزرنگ و کشویی روی تایمر را، در این بازه‌ی زمانی، به سمت خارج فشار دهید.

مشاهده بخاری برقی پارس خزر sh2000p

 

بهترین بخاری برقی برفاب

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

بخاری برقی فن دار برفاب ایستاده

این سومین بار است که نام و تصویر این بخاری را در این مطلب مشاهده می کنید و این بار به عنوان بهترین بخاری برقی از برند برفاب این محصول را مشاهده می کنید.

با توجه به بررسی مدل های مختلف بخاری برقی از برند برفاب،میزان فروش آنها، قابلیت ها و امکانات آنها و همچنین نظرات مصرف کنندگان، ما این مدل را به عنوان برترین بخاری برقی این برند انتخاب کرده ایم.

این مدل در بین سایر مدل های برند برفاب و حتی خیلی از مدل های دیگر بازار، توان گرمایشی بهتری دارد، ایمنی بالاتری دارد، پرتاب باد بهتری دارد و همچنین از نظر طراحی و بسیار همه پسند است.

مشاهده بخاری برقی برفاب مدل QH-2800

 

لیست ۲۷ مدل بخاری برقی و هیتر برقی پرفروش بازار

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

مشخصات هیتر برقی

  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220-240 ولت
  • سایر مشخصات
    – رومیزی
  • – مجهز به فن

 

هیتر «پارس خزر» مدل «FH2000P» دستگاهی کوچک و کاربردی است که توسط این شرکت معتبر عرضه ‌شده است. این محصول بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیتی دارد و قابلیت فعالیت به‌عنوان فن را نیز دارد و در هوای گرم می‌تواند به‌عنوان پنکه از آن استفاده کرد.

ابعاد کوچک FH2000P امکان استفاده از آن روی میز را به کاربر می‌دهد. فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P در روزهای سرد به‌عنوان بخاری ‌برقی به کار می‌آید. کافی است پیچ تنظیم دما چرخانده شود تا المنت حرارتی دستگاه روشن شود.

هم‌زمان فن دستگاه، هوای داغ را به بیرون دستگاه هدایت می‌کند. پیچ تنظیم دما که درواقع یک ترموستات است هم در این دستگاه در نظر گرفته‌ شده است. یکی از آپشن‌های این فن هیتر ممانعت از یخ‌زدگی المنت‌های آن است.

این دستگاه مجهز به عملکرد قطع حرارتی خودکار است و در صورت افزایش درجه حرارت دستگاه به هر دلیل (مانند بسته‌شدن شبکه‌ی ورود هوا یا سقوط دستگاه) به‌صورت خودکار جریان برق قطع می‌شود و فن و المنت‌ها خاموش می‌شوند. این دستگاه مناسب کسانی است که در ادارات یا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در روزهای سرد زمستانی، از هوای گرم تولیدشده توسط بخاری لذت ببرند و درعین‌حال در روزهای گرم از قابلیت پنکه دستگاه استفاده کنند.

امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های فن هیتر پارس خزر در مغازه‌ها، ادارات، موسسه‌ها و حتی برای مصارف شخصی مثل اتاق‌خواب یا اتاق نشیمن باعث شده که این محصول یکی از دستگاه‌های محبوب ارائه‌شده در بازار باشد.

   

از محبوب‌ها

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    2 عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سیستم ضد انجماد
    دارد

 

هیتر «پارس خزر» مدل «SH2000M» یکی از محصولات کوچک و کاربردی گرمایشی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای طراحی ساده و زیبایی است و از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم به حرارت ساخته شده است.

هیتر SH2000M قابلیت کارکرد در سه حالت فن، باد گرم و باد داغ را دارد. از طریق دکمه‌ی ولومی که در 6 حالت قابل تنظیم است، سرعت فن داخلی تعیین می‌شود. همچنین دو کلیدی که در طرفین این ولوم قرار دارند حالت کارکرد گرم و داغ هیتر را فعال می‌کنند. درصورتی‌که دکمه‌های روشن‌شدن المنت‌ها در حالت خاموش باشد، دستگاه به‌عنوان یک فن یا پنکه عمل می‌کند و حرارتی ایجاد نمی‌کند.

از قابلیت‌های مهم فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M، قابلیت چرخش دستگاه به طرفین است تا به‌این‌ترتیب باد به تمام جهات پخش شود؛ البته زاویه‌ی چرخش محدود است. گفتنی است این چرخش به صورت دستی انجام می‌گیرد و خودکار نیست.

در قسمت پایینی و میانی دستگاه دکمه‌ی خاموش و روشن اصلی دستگاه در نظر گرفته‌ شده است تا درصورتی‌که دستگاه روی میز بود، با دست و در مواردی که دستگاه روی زمین قرار داشت، به‌صورت پدالی با پا خاموش یا روشن شود. فضای مخصوصی برای قرارگیری سیم در پشت فن‌هیتر در نظر گرفته شده تا در زمان‌ عدم استفاده از دستگاه، به راحتی آن را نگهداری کنید.

   
از محبوب‌ها

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    2 عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    1000 وات
  • تنظیمات حرارت
    توسط پیچ ترموستات و دکمه
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سیستم ضد انجماد
    دارد

 

فن هیتر «پارس خزر» مدل «SH2000P» دستگاهی است کاربردی برای آن‌ها که می‌خواهند سریع گرم شوند. این بخاری‌برقی علاوه بر کارآیی بالا، بسیار هم زیباست. بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت است که در صورت کثیف‌شدن به‌سادگی نیز تمیز می‌شود؛ البته حتما باید دستگاه را از برق جدا کرد. حالت بخاری این دستگاه، در دو قدرت فعالیت کرده و المنت‌های داخلی را داغ می‌کند.

فن داخلی باعث می‌شود تا هوای داغ‌شده به خارج دستگاه منتقل شود. ترموستات دستگاه که در شش حالت درجه‌بندی‌ شده، به‌صورت پیچ تنظیم روی دستگاه و بین دکمه‌های فعال‌کردن المنت‌ها تعبیه ‌شده است.

درصورتی‌که دکمه‌های روشن‌شدن المنت‌ها در حالت خاموش باشد، دستگاه به‌عنوان یک فن یا پنکه عمل می‌کند و حرارتی ایجاد نمی‌کند. از قابلیت‌های مهم فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P، قابلیت چرخش دستگاه به طرفین است تا به‌این‌ترتیب باد به تمای جهات پخش شود؛ البته زاویه‌ی چرخش محدود است. حالت چرخش را می‌توان با دکمه‌ای در قسمت پایینی دستگاه فعال یا غیرفعال کرد.

در قسمت پایینی و میانی دستگاه دکمه‌ی خاموش و روشن اصلی دستگاه در نظر گرفته‌ شده است تا درصورتی‌که دستگاه روی میز بود، با دست و در مواردی که دستگاه روی زمین قرار داشت، به‌صورت پدالی با پا خاموش یا روشن شود. در پشت دستگاه فضایی تعبیه شده است و زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌شود، سیم برق در آن محل پیچیده می‌شود تا مرتب باشد. در قسمت بالایی این فن هیتر، تایمری نیز در نظر گرفته‌ شده است که توسط آن می‌توان زمان‌بندی فعالیت دستگاه را تعیین کرد.

 

پارس خزر تولید و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که به‌خوبی شناخته ‌شده است و کاربران محصولات این شرکت معتبر همواره از محصولاتش به نیکی یاد می‌کنند.

   
از محبوب‌ها

فن هیتر آراسته مدل FHA2000

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • تنظیمات حرارت
    ندارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    دارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220-230 ولت
  • سایر مشخصات
    – دارای نشان استاندارد

 

فن هیتر آراسته، قدرتی برابر با ۲۰۰۰ وات گرما دارد. جالب است بدانید به راحتی می‌توانید درجه‌ی گرمای آن را تنظیم کنید. این دستگاه مجهز به دو عدد المنت‌ِ ضد یخ‌زدگی است. یکی از ویژگی‌های مهم دیگری که فن هیتر آراسته مدل  FHA2000 دارد، خاموش شدن خودکار آن است.

در صورتی که به هر دلیلی شبکه‌ی ورودی هوا در این دستگاه غیرفعال یا بسته شود، جریان برق به صورت خودکار قطع شده و دستگاه خاموش خواهد شد. به همین دلیل ایمنی بسیار بالایی دارد. فن هیتر آراسته مدل  FHA2000 در طول 28 × عرض 27 × ارتفاع 13 سانتی‌متر تولید و عرضه شده است و وزنی برابر ۱۵ کیلوگرم دارد.

طراحی این محصول به گونه‌ای است که نصب آن روی دیوار، ‌آسیبی به همراه نخواهد داشت. فن هیتر آراسته، ترموستات ایمنی دارد، و برای منازل گزینه‌ی بسیار مطلوب و مناسبی است. فن هیتر آراسته مدل  FHA2000، یک سال گارانتی دارد و دارای نشان استاندارد است.

   
از محبوب‌ها

بخاری فن‌دار آراسته مدل 2200

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    5 عدد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2200 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    2200 وات
  • تنظیمات حرارت
    ندارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت
  • ابعاد
    59*38*19 میلی متر

 

بخاری برقی مدل 2200 با توان حرارتی متغیر 400وات تا 2200 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به 5 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود.

این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 3 کلید دیگر نیز می‌توان 5 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

در این دستگاه 4 المنت در جلو و یک المنت در بالا تعبیه شده که المنت بالا امکان استفاده از کتری را به مصرف کننده میدهد.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2600 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    600 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود.

این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است.

این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی فنیکس مدل GR Panel 500W

مشخصات

  • خصوصیات
    تایمر
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    دیوار , زمین , رو میزی
  • مشخصات انرژی
    220V 500W
  • تنظیمات حرارت
    ترموستات داخلی دارد

     
از محبوب‌ها

شومینه برقی بیستون مدل چدنی ANSON L2

مشخصات

  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ابعاد
    1500x300x1200 سانتی‌متر
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000

     
از محبوب‌ها

بخاری برقی گرما گستر مهر مدل تویست

مشخصات هیتر برقی

  • میزان پوشش دهی
    ۲۰
  • قابلیت تنظیم دما
    ندارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    1500 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    800 وات
  • تنظیمات حرارت
    ندارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی ایستاده مهر MEHR مدل تویوست Toyoset با حداکثر توان 1500 وات به شکل کلاسیک و ساده با رده انرژی A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کند.

این دستگاه دارای 3 المنت سرامیکی یا سیم پیچ فلزی است که با داغ و سرخ شدن سیم پیچ ها تولید حرارت می کند و به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توان بدون کاهش میزان اکسیژن گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نمود.

بخاری ایستاده تویوست مهر دارای پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخلی روی بدنه دستگاه می باشد که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط بطور مجزا کاربرد دارد. صفحه فلزی به کار رفته بعنوان منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را گرم می کند.

این بخاری برقی مجهز به کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک است که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا در صورت واژگون شدن احتمالی وسیله بطور خودکار آن را خاموش کرده و از بروز خطر آتش سوزی جلوگیری گردد.

   
از محبوب‌ها

بخاری کرسی مدل سونا کد 0090

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    2 عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    400 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    200 وات
  • تنظیمات حرارت
    ترموستات
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد

     
از محبوب‌ها

فن هیتر مایدیا مدل F212A

مشخصات

  • تعداد پره‌ها
    5
  • خصوصیات
    دارای فن
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • قابلیت نصب
    رو میزی , زمین , دیوار
  • ولتاژ ورودی برق
    220

     
از محبوب‌ها

بخاری برقی فن دار گرما گستر مهر مدل Toyoset with fan

مشخصات هیتر برقی

  • میزان پوشش دهی
    20 متر مربع
  • تعداد پره
    4 عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی ایستاده مهر MEHR مدل تویوست Toyoset با حداکثر توان 2000 وات به شکل کلاسیک و ساده با رده انرژی A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کند.

این دستگاه دارای 4 المنت سرامیکی یا سیم پیچ فلزی است که با داغ و سرخ شدن سیم پیچ ها تولید حرارت می کند و به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توان بدون کاهش میزان اکسیژن گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نمود. همچنین مجهز بودن این دستگاه به فن باعث میشود تا گرما به صورت یکنواخت و مطبوعی پخش شود. بخاری ایستاده تویوست فن دار مهر دارای پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخلی روی بدنه دستگاه می باشد که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط بطور مجزا کاربرد دارد.

صفحه فلزی به کار رفته بعنوان منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را گرم می کند. این بخاری برقی مجهز به کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک است که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا در صورت واژگون شدن احتمالی وسیله بطور خودکار آن را خاموش کرده و از بروز خطر آتش سوزی جلوگیری گردد.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2000 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    500 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود.

این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی مدل EH1114

مشخصات

  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    رو میزی
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ابعاد
    210x110x290 سانتی‌متر
  • حداکثر توان گرمایشی
    1800

     
از محبوب‌ها

بخاری برقی کتاک مدل LX-2830

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    ۴ عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    ۱۶۰۰ وات
  • حداقل توان گرمایشی
    ۴۰۰ وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • تنظیمات حرارتی
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر

 

بخاری برقی کتاک مدل LX-2830 با توان حرارتی متغیر ۴۰۰ وات تا ۱۶۰۰ وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به ۴ المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید.

فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک کلید گردان نیز می‌توان ۴ المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به مخزن آب ایت که می‌توانم درون آن آب یا اسانس‌های خوشبو‌کننده ریخت تا در اثر تبخیر تنفس را راحت‌تر و فظا را خوش‌بو کند.

توصیه می‌شود که اسانس‌ها را با آب مخلوط کنید و درون دستگاه بریزید. در این دستگاه ۲ المنت در بالا و ۲ المنت دیگر در پایین تعبیه شده است.

   
از محبوب‌ها

کرسی برقی کرستون مدل شایسته

مشخصات هیتر برقی

  • حداکثر توان گرمایشی
    500 وات
  • تنظیمات حرارت
    ترموستات کنترل حرارت
  • تنظیمات حرارتی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سایر مشخصات
    دارای صفحه تابشی استیل
  • قابلیت گرم کردن غذا
  • دوستار محیط زیست
  • ریموت کنترل
    ندارد

 

بخاری برقی تابشی کرستون مدل شایسته قرمز یک انتخاب ایمن و اقتصادی برای کسانی است که به کیفیت اهمیت می دهند. این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران است.

دو المنت این هیتر برقی دارای قابلیت کنترل جریان به صورت پیوسته است و به این ترتیب کاربر می تواند میزان حرارت دهی و مصرف انرژی هیتر را به دلخواه تنظیم نماید. بر این اساس کرسی برقی کرستون مدل شایسته قرمز دارای رده مصرف انرژی A بوده و این به معنای مصرف بهینه انرژی برق توسط این محصول است. در صورتی که این بخاری برقی به هر دلیلی از وضعیت متعادل خود خارج شود (مثلا واژگون شود) یک کلید ایمنی به صورت خودکار جریان برق را قطع می کند تا ایمنی کامل برای کاربر فراهم شود.

در پناه پرتوهای گرم و اطمینان بخش کرسی برقی کرستون مدل شایسته قرمز از تماشای بارش زیبای برف زمستانی پشت پنجره در حال نوشیدن یک فنجان قهوه ی گرم لذت ببرید.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی کاخلر کد KH-6601W-KH-6603B

مشخصات

  • خصوصیات
    تایمر
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین , دیوار
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ابعاد
    60x10x35 سانتی‌متر
  • حداقل توان گرمایشی
    100

     
از محبوب‌ها

شوفاژ برقی هاردستون مدل OR2507

مشخصات هیتر برقی

  • تعداد پره
    11 عدد
  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    2500 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • سایر مشخصات
    – چراغ نشانگر

 

شوفاژ برقی هاردستون مدل OR2507 دارای 11 پره است و برای گرم کردن فضایی نسبتاً کوچک مناسب است. این دستگاه بسیار کاربردی است و طراحی زیبایی دارد.

در زیر دستگاه دو پایه بسته می‌شود که هرکدام دارای دو چرخ است. به کمک این چهار چرخ می‌توان دستگاه را که نسبتاً سنگین است، به هر جایی منتقل کرد. کابل برق حدود 1.5 متر است و می‌توان آن را در قسمت جلوی دستگاه، در محفظه‌ای دور از دید جمع کرد.

در مجموع شوفاژ هاردستون مدل OR2507 دستگاهی با کیفیت و کاربردی است. همچنین سیستم ترموستات این دستگاه قابل تنظیم بوده و باعث می‌شود خیالتان بابت تنظیم حرارت راحت باشد. قدرت این دستگاه 2500 وات بوده و قدرت بسیار خوبی در گرمایش فضای اتاق ارائه می‌کند.

درصورتی که برای یک اتاق خواب با متراژ کوچک نیاز به یک سیستم گرمایشی ساده داشته باشید این دستگاه گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-223

مشخصات

  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تنظیمات حرارت
    ندارد
  • ابعاد
    442x184x367 سانتی‌متر
  • حداکثر توان گرمایشی
    1800
  • وزن
    1.5 گرم

     
از محبوب‌ها

بخاری برقی هاوایی مدل H1802

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    ندارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    1600 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    800 وات
  • تنظیمات حرارت
    قابلیت تنظیم در 2 حالت 800 وات و 1600 وات
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی فن دار هاوایی مدل F1905 یکی از محصولات با کیفیت ایرانی است که با مصرف انرژی کم 1600 وات و راندمان مصرف انرژی A یکی از کم مصرف ترین و پر بازده ترین محصولات این شرکت می باشد.

این بخاری دارای 4 المنت هالوژنی می باشد که در قسمت جلوی بخاری قرار دارد. همچنین وجود فن در قسمت مرکزی بخاری است باعث بازدهی بالای گرما و توزیع مناسب انرژی در تمام فضا می شود. همچنین به منظور افزایش ایمنی این محصول دارای کلید ایمنی است که در صورت واژگونی به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    3000 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    600 وات
  • تنظیمات حرارت
    دارد
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    خیر
  • سیستم ضد انجماد
    ندارد
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت

 

بخاری برقی برفاب مدل QH-3000 با توان حرارتی 3000 وات وسیله‌ای کارآمد با کاربری آسان و بازده حرارتی خوب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه و محل کار ایجاد می‌کند.

این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن در این مدل بخاری برای انتشار گرما به‌صورت همگن تعیبه شده است.

این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی بیشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینۀ المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار خاموش و از بروز آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی ادرویت مدل AD-5500

مشخصات

  • خصوصیات
    تایمر
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • قابلیت نصب
    زمین , رو میزی
  • تنظیمات حرارت
    2
  • ابعاد
    420x210x320 سانتی‌متر
  • حداکثر توان گرمایشی
    1600

     
از محبوب‌ها

فن هیتر تروتک مدل TFC 13 E

مشخصات هیتر برقی

  • قابلیت تنظیم دما
    دارد
  • حداکثر توان گرمایشی
    1400 وات
  • حداقل توان گرمایشی
    700 وات
  • تنظیمات حرارت
    دو حالت تنظیم حرارت
  • ترموستات ایمنی
    دارد
  • سیستم قطع خودکار
    بله
  • سایر مشخصات
    چراغ نشانگر عملکرد دستگاه
  • قابلیت نصب
    زمین , رو میزی

 

طراحی مدرن بخاری سری TFC شرکت تروتک و استفاده از رنگ طلایی، مدل TFC 13 E را به یک بخاری چشم گیر تبدیل کرده است. کسانی که طراحی کلاسیک را ترجیح می دهند از ترکیب رنگ سیاه و سفید دستگاه TFC 13 E لذت می برند. با استفاده از تکنولوژی گرمایی سرامیکی PTC فن بخاری TFC 13 E به سرعت و با خیال راحت به درجه حرارت مطلوب می رسد. بخاری TFC 13 E در دو حالت 700 و 1400 وات قابل تنظیم است، همچنین شما می توانید در فصل تابستان از فن دستگاه به صورت جداگانه و به عنوان خنک کننده نیز استفاده کنید. استفاده از بخاری سرامیکی TFC 13 E در اتاق نشیمن، محل کار، اتاق کودکان و غیره می تواند گرمایی دلپذیر را در روزهای سرد بدون هیچ گونه تغییر دمایی برای شما فراهم کند.

به ویژه این بخاری برای افراد مبتلا به آلرژی و کودکان نو پا مناسب است چرا که بر خلاف بخاری های دیگر ذرات گرد و غبار و موهای حیوانات را نمی سوزاند و کاملاً بی بو است. عناصر گرمایشی سرامیکی در برابر آتش گرفتن نیز بسیار با دوام هستند، با افزایش وزن خود خطر آتش سوزی را کاهش می دهند با این وجود اگر گرمایش از حد معمول بیش تر شود سوئیچ حفاظت شیب به صورت خودکار خنک کننده را فعال می کند.

   
از محبوب‌ها

بخاری برقی پارس کوشان مدل مینیاتور

مشخصات

  • تعداد پره‌ها
    2
  • خصوصیات
    تایمر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد رسوب
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین , رو میزی
  • مشخصات انرژی
    کابل رابط 0.75×2 میلی متر

     
از محبوب‌ها

بخاری برقی یانا مدل YH-2010

مشخصات

  • تعداد پره‌ها
    2
  • خصوصیات
    دارای فن
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد رسوب
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین

     

نکات ضروری پیش از خرید هیتر یا بخاری برقی

1- اندازه بخاری برقی

ابتدا باید مشخص کنید که این بخاری قرار است چه متراژ فضا را گرم کند، حتما می دانید که اگر بخاری شما نسب به فضا کوچک باشد، محیط شما به خوبی گرم نمی شود، و اگر بخاری نسبت به فضا بزرگ باشد فضا بیش از حد گرم می شود یا هدر رفت انرژی ایجاد می شود.

یک قاعده برای این اندازه گیری وجود دارد که به صورت تقریبی برای گرم کردن 30 سانتی متر مربع نیاز به 10 وات انرژی گرمایی است، با این فرمول یک بخاری برقی با 1500 وات انرژی گرمایی برای گرم کردن فضایی حدود 4.5 متر مربع کافی است، پس طبق این فرمول حساب کنید که برای گرم کردن محیط مورد نظر شما چه میزان انرژی گرمایی نیاز است.

 

2- فناوری یا همون نوع بخاری برقی

در قسمت قبل با انواع مختلف بخاری برقی آشنا شدید و دیدید که هر کدام با روش های مختفلی گرما تولید می کنند، برخی از طریق المنت حرارتی مانند هیترهای برقی قدیمی، برخی از طریق پرتاب باد گرم و برخی از طریق تابش به یک محدوده مشخص.

در این قدم باید مشخص کنید که کدام مدل برای شما مناسب است، مثلا مدل تابشی برای گرم کردن یک محدوده کوچک مثل قسمتی از اتاق مانند تختخواب مناسب است، اما مدل های المنتی و فن دار برای گرم کردن کلی اتاق مناسب هستند.

دقت داشته که اگر بی سر و صدا بودن بخاری برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است بخاری فن دار خریداری نکنید و از مدل های المنتی یا تابشی استفاده کنید، بخاری های فن دار به دلیل روشن شدن فن کمی سر و صدا ایجاد می کنند.

 

3- ایمنی بخاری برقی

ایمنی بخاری برقی یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، معمولا خطر بخاری برقی این است که روی زمین بیافتد و موجب آتش سوزی شود به همین منظور در اغلب مدل ها قابلیت امنیتی وجود دارد که در صورت واژگون شدن، بخاری به طور اتوماتیک خاموش شود. بهتر است بخاری مد نظر شما این قابلیت را داشته باشد.

 

چه زمانی باید از بخاری برقی استفاده کرد؟

مسلما توصیه اول این است که اگر برای شما مقدور است از بخاری گازی استفاده کنید، بخاری های گازی از نظر هزینه به مراتب به صرفه تر هستند و البته گرمای خوبی هم ایجاد می کنند.

اما در مواقعی که محیط شما خیلی بزرگ نیست و از طرفی امکان استفاده از بخاری گازی وجود ندارد، تنها انتخاب ما بخاری برقی خواهد بود که در این شرایط استفاده از بخاری برقی توصیه می شود.

 

بهترین برندهای بخاری برقی و هیتر برقی کدامند؟

برندهای مختلف ایرانی و خارجی به تولید بخاری برقی مشغول هستند که در این میان برخی طرفداران بیشتری دارند، از محبوب‌ترین این برندها می‌توان به بخاری برقی دلونگی، پارس خزر، آراسته، کرستون و… اشاره کرد.

که باز هم در این میان بخاری برقی های ایرانی پارس خزر و آراسته از برندهای پرطرفدار هستند و در بین برندهای خارجی هم برند دلونگی محصولات خوبی را در این زمینه تولید کرده است.

 

سوالات متداول در خرید بخاری برقی

بخاری برقی چقدر برق مصرف می کند؟

به طور متوسط، یک فن بخاری به ازای هر ساعت روشن بودن دستگاه، حدود 1 تا 2 کیلووات ساعت یا حدود 1000 تا 2000 وات برق مصرف می کند

قیمت بخاری برقی چقدر است؟

در حال حاضر اغلب بخاری های برقی بازار در رنج 1 الی 5 میلیون تومان قرار دارند که قیمت متوسط 2 میلیون تومان است.

بخاری برقی بهتر است یا هیتر برقی؟

 

بخاری برقی بهتر است یا شوفاژ برقی؟

بخاری برقی بهتر است یا گازی؟

 


نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *