لوازم خانگی برقی

۲۱ مدل بهترین مینی واش و کهنه شور بچه محبوب در بازار

کهنه شور بچه یا مینی واش چیست؟ بهترین مینی واش بازار کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

کهنه شور بچه یا مینی واش چیست؟

مینی واش همان ماشین لباسشویی سطلی یا در از بالا هستند که برای شستشوی لباس های کم حجم مورد استفاده قرار می‌گیرند، این مینی واش ها گنجایشی حدود ۳ لیتر دارند و البته مصرف آب خیلی کمتری هم دارند، کوچکتر هستند و قیمت پایین تری هم دارند.

گاهی وقت ها که قصد شستن لباس های خیلی کوچک مانند جوراب، لباس های زیر و لباس های نوزادرا داریم از این مدل مینی واش ها می توان استفاده کرد و دقیقا به همین دلیل است که به آن دستگاه کهنه شور هم گفته می‌شود تا لباس های کودک را با آن بشورید و نیاز به روشن کرد ماشین لباس شویی نداشته باشید؛ در این مطلب قرار است بهترین مینی واش های بازار را به شما معرفی کنیم.

البته شستن لباس های نوزاد با دستگاه مینی واش یا کهنه شور خالی از دلیل هم نیست، پوست کودکان بسیار حساس است و اگر لباس آنها همراه با لباس بزرگسالان شسته شود ممکن است آلودگی و گرد و غبارهای ریزی روی لباسشان ایجاد شود و آنها را اذیت کند.

یا مورد دیگر مربوط به مواد شوینده است، لباس های نوزاد را نباید با همان شوینده لباس بزرگسالان شست چرا که ممکن است حساسیت پوستی ایجاد شود.

تماشا کنید: ویدیویی از یک نمونه مینی واش و کارکرد آن

 

با انواع کهنه شور و مینی واش آشنا شوید:

کهنه شور یا مینی واش تمام اتوماتیک و دستی

در خرید مینی واش باید بدانید که مینی واش ها هم مانند ماشین های لباس شویی قابلیت های متفاوتی دارند، برخی از آنها اتوماتیک هستند که دارای برنامه شستشو می‌باشند که به آنها مینی واش تمام اتوماتیک گفته می شود، که البته این مینی واش ها قیمت بالاتری دارند و همیشه هم قابلیت هایشان به کار شما نمی آیند.

مدل دیگر که به آنها مینی واش دستی گفته می شود دارای یک در از بالا هستند که از آنجا لباس ها را وارد می کنید و شستشو را آغاز می کنید، اگر شستشو مورد رضایت نبود کافیست یک بار دیگر آن را انجام دهید، البته برای شستن لباس های کوچک همین مدل های دستی هم به خوبی عمل می کند و ما در بررسی ها متوجه شدیم که الزامی به خرید مدل های اتوماتیک وجود ندارد.

مینی واش های دوقلو

این مینی واش ها دقیقا مانند ماشین لباس شویی دوقلو هستند که در یک محفظه لباس ها را برای شستشو قرار می دهید و در محفظه دیگر می توانید لباس ها را برای خشک کردن قرار دهید که مزیت این مدل در این است که می تواند به شکل همزمان کار خشک کردن و شستن را انجام دهید.

مینی واش با قابلیت بخار شوی

برخی از مینی واش های بازار قابلیت بخار شوی دارند که به تمیز کردن لباس ها و بوی خوش آنها کمک زیادی می کنند، بخار شو کمک می کند که لک های روی لباس و همچنین بوی شیر و … روی لباس نوزاد خیلی بهتر از بین بروند، این مدل برای لباس نوزاد توصیه می شود.

 

در استفاده از کهنه شور به این نکات توجه کنید:

اول از همه دقت داشته باشید که هرگز کهنه شور یا همان مینی واش را به آب کم روشن نکنید، حتی اگر لباس کم است باید حداقل تا ۱۰ سانتی آب پر کنید، در غیر این صورت هم لباس و هم دستگاه آسیب می‌بینند.

اگر در حمام از کهنه شور استفاده می‌کنید حتما نکات ایمنی را رعایت کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید، حتما از سیم ارت دستگاه استفاده کنید، توصیه ما این است که از شخصی که به این امور وارد است بخواهید که کهنه شور را از نظر ایمنی بررسی کند، فراموش نکنید که هرگز موقع استفاده از دستگاه حمام نکنید.

اما در مورد لباس‌ها هم دقت داشته باشید که پیش از انداختن آن به داخل کهنه شور ابتدا به برچسب راهنمای روی لباس نگاه کنید تا از آب با درجه دمای مناسب استفاده کنید و به لباس‌ها آسیب نرسد، برخی لباس‌های کوچک و حساس نوزاد را در داخل توری انداخته و سپس در کهنه شور بیاندازید.

 

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

مینی واش فریدولین مدل SW11

۷۹% (۲۶۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    5 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    1.1 کیلوگرم


 

این کهنه شور یا مینی واش فردولین SW11 توانسته امتیاز 3.9 از 5 را کسب کند و رضایت 80 درصدی خریداران به به دست آورد که در مجموع امتیاز خیلی خوبی را کسب کرده است که نشان از کیفیت بالا و رضایت خریداران دارد.

وزن این مینی واش 1.1 کیلوگرم است که بسیار کم وزن و قابل حمل می‌باشد، همچنین در مدت زمان 1 تا 15 دقیقه بسته به حجم لباس‌ها کار شستشو را انجام می‌هد و لباس‌ها را به شما تحویل می‌دهد.

این مینی‌واش به رله‌ی حرارتی مجهز شده است تا از سوختن موتور جلوگیری کند، بدنه ای مینی واش پلاستیکی است.

از نقاط قوت این کهنه شور به گفته خریداران می‌توان به: سرعت مناسب، شستشوی تمیز و سر و صدای کم اشاره کرد.
از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: ظرفیت کم در حد 1 کیلو لباس اشاره کرد، همچنین برخی گفتند که شستن این مقدار لباس با دست راحت‌تر است.

 

   

نگاهی به مینی‌واش «فریدولین» مدل «SW11»:

مینی‌واش «فریدولین» مدل «SW11» محصولی از شرکت فریدولین (Feridolin) است. ابعاد کوچک این دستگاه امکان استفاده در اماکن مختلف را میسر می‌سازد.

در این مدل از رله‌ی حرارتی نیز استفاده شده است تا از سوختن موتور در اثر فعالیت ممتد جلوگیری شود. قابلیت انتخاب زمان شست‌وشو برای لباس‌های مختلف از دیگر مشخصات قابل‌توجه این مدل است که به‌راحتی از طریق ولوم تعبیه‌شده در قسمت جلویی قابل‌تنظیم است.

گفتنی است سازنده‌ی این دستگاه، شرکت تولیدی صنعتی فریدولین، از پیشگامان تولید ماشین لباس‌شویی کشور با بیش از 35 سال سابقه است که در حوزه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع مینی‌واش و ماشین لباس‌شویی خودکار و نیمه‌خودکار فعالیت گسترده‌ای دارد.

برخی از نظرات مثبت خریداران این محصول:

– تا حالا راضی بودم و مناسب بوده برام

– شستشوی لباسهای زیر و کم خیلی خوبه، از خریدم واقعا راضی هستم

– به نظرم این حُسنِ چنین وسیله اینه که دارای مزیت چرخش چپ گرد راست گرده که باعث بهتر شسته شدن لباس میشه

– بسیار مناسب و کار راه انداز برای حفظ بهداشت فردی

– واقعا خوبه، کلی به داد ما رسید در شستن لباسهای بچه

برخی از نظرات منفی خریداران این محصول:

– شلنگ بی کیفیت بود

– کمی کوچک هست

– ای کاش آبکشی هم می کرد.

سعی کردیم شما را با محبوب ترین مینی واش بازار آشنا کنیم، اما قطعا این محصول تنها مینی باش بازار نیست و خریداران زیادی تجربه های متفاوتی دارند و اگر از هرکدام بپرسید که بهترین مینی واش بازار کدام است شاید جواب های متفاوتی بشنوید، در ادامه با شما را به 20 مدل از بهترین مینی واش های بازار آشنا می کنیم.


از محبوب‌ها

مینی واش نیکو مدل N1

امتیاز ۳.۸ توسط خریداران به این محصول داده شده است.

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    ۴.۵  کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.5 کیلوگرم


 

این مینی واش نیکو امتیاز 3.9 را از خریداران کسب کرده است که امتیاز قابل قبولی می‌باشد، ظرفیت این کهنه شور 3.4 کیلوگرم می‌باشد که تقریبا 2 کیلو از مدل قبلی بیشتر است و به اندازه‌ای لباس در آن جای می‌گیرد که ارزش نشستن با دست را داشته باشد.

بدنه این دستگاه بسیار مقاوم است و از جنس کامپوزیت است که ضد زنگ، پوسیدگی و برق گرفتگی می‌باشد، همچنین بد نیست بدانید که قدرت موتور این دستگاه بسیار زیاد است و قدرت به خوبی از تسمه به موتور منتقل می‌شود.

از نقاط قوت این کهنه شور می‌توان به: ظرفیت بالا، ابعاد مناسب، قدرت شستشوی بالا و کیفیت مناسب اشاره کرد.
از نقاط ضعف می‌توان به: نیاز به استراحت در صورت شستشوی پشت سر هم و سیم کوتاه آن اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

مینی واش فریدولین مدل SW12-B

۸۷% (۲۱۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    5 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    1.2 کیلوگرم
  • بخارشو
    ندارد


 

به مینی‌واش «فریدولین» (Feridolin) مدل «SW12-B رسیدیم که همانند نمونه قبلی از این برند خوشنام امتیاز خوب 4 از 5 را کسب کرده است و رضایت 87 درصدی خریداران به به دست آورده است.

در این مینی واش قدرت موتور از طریق یک تسمه به دیگ شستشو منتقل می‌شود که بسته به حجم لباس‌ها شستشوی کامل بین 5 تا 15 دقیقه انجام می‌گیرد و موتور شستشو و خشک کن یکی می‌باشند.

یکی از دلایلی که کهنه شورهای فریدولین اغلب امتیاز خوبی کسب کرده اند به این دلیل است که فریدولین یکی از شرکت‌های پیشرو و تقریبا تخصصی در زمینه لوازم شستشو می‌باشد.

از نقاط قوت این دستگاه می‌توان به: موتور قوی، زمان شستشوی کوتاه، شتسشوی خوب و کم حجم بودن اشاره کرد.
از نقاط ضعف این کهنه شور می‌توان به: خشک کنندگی کمی ضعیف و لرزش اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

کهنه شور فریدولین مدل SWT35

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    12 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.5 کیلوگرم

 

مینی‌واش یا کهنه شور «فریدولین» (Feridolin) مدل SWT35، محصولی بسیار ساده، سبک، با ظرفیت بالا و قابلیت‌های متنوع است، این محصول امتیاز ۳.۹ را از خریداران کسب کرده است و ۸۸% از خریداران این محصول رابه دیگران توصیه کرده‌اند، عملکرد بسیار خوبی است.

این مینی واش به صورت درب از بالا می‌باشد و ظرفیت ان 3.5 کیلوگرم است، که گنجایش متوسط رو به بالایی محسوب می‌شود و آنقدری است که ارزش جمع کردن لباس و شستن با آن را داشته باشد.

از قابلیت های این کهنه شور می‌توان به موتور مجزای خشک کن، مجهز به لوله آب گرم و سرد، تنظیم ارتفاع، فیلتر پرزگیر و سویچ ایمنی اشاره کرد.

از نقاط قوت دستگاه به بیان خریداران می‌توان به: قدرت تمیزکنندگی بالا، سبک کار کردن و پمپ تخیه خوب اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به: شلنگ ورودی آب نسبتا ضعیف و جای کم خشک کن اشاره کرد.
   
از محبوب‌ها

مینی واش فریدولین مدل SW25

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    6 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    2.5 کیلوگرم

 

مینی‌واش «فریدولین» (Feridolin) مدل SW25، یک محصول با تنوع رنگ بالا، وزن نسبتا کم، ظرفیت بالا و طبقه‌بندی رنگی ساده است.

این مینی‌واش درب از بالا، با وزن 6 کیلوگرم، ظرفیت 2.5 کیلوگرم به همراه لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم طراحی و ساخته‌شده است. بر خلاف دیگر محصولات مشابه‌اش، SW25 از وجود بخارشو بهره نمی‌برد.

از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به قابلیت آبکشی البسه، زمان و سیستم شستشو: 5 تا 12 دقیقه/دو دور (چپ و راست‌گرد)، زمان و سیستم آب‌گیری: 3 دقیقه – تک دور و نیروی محرکه‌ی غیرمستقیم اشاره کرد. لازم به ذکر است که SW25 مجهز به کلید سلکتور جهت روشن و خاموش کردن هم است.

در نظر داشته باشید که فریدولین، یک شرکت تولیدی صنعتی ایرانی است که پیش از 35 سال سابقه دارد. فعالیت اصلی فریدولین، در زمینه‌ی تولید مینی‌واش و ماشین‌های لباسشویی نیمه‌خودکار و خودکار در طراح‌ها و مدل‌های متنوع است.

از ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به استفاده از فناوری روز در تولیدات، صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده و کاهش زمان شستشوی لباس‌ها اشاره کرد.

   
از محبوب‌ها

مینی واش فریدولین مدل SW35B

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • وزن
    7 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.5 کیلوگرم
  • تفاوت این مدل با SW35 : داشتن سبد خشک کن

 

مینی واش فریدولین مدل SW35B از تولیدات شرکت فریدولین (Feridolin) است که در ابعادی کوچک و با طراحی ساده‌ای تولید و عرضه شده است. این دستگاه از ورودی آب و همچنین قابلیت خشک‌کن برخوردار است.

به همراه این دستگاه یک سبد مخصوص آبکشی نیز عرضه شده است که با استفاده از آن البسه شسته شده در زمان کوتاهی (حدود 3 دقیقه) آبکشی و آبگیری می‌شوند. این مدل وزن کمی دارد و به‌آسانی قابل جابجا شدن است.

مینی‌واش‌ها یا ماشین‌های Diaper Cleaner ، ماشین‌های شستشوی کوچکی هستند که برای شستشوی البسه با حجم کم، به‌ویژه البسه کودکان، حوله‌ها، البسه زیر و یا جوراب که با وجود حجم کم در فواصل زمانی کم نیاز به شستشو دارند مورداستفاده قرار می‌گیرند. مینی‌واش‌ها به جهت ویژگی‌های ذکرشده ضمن سهولت شستشو، به صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان و مصرف آب و انرژی نیز کمک می‌کنند.

در این مدل از رله حرارتی نیز استفاده‌شده تا از سوختن موتور در اثر فعالیت ممتد جلوگیری شود. در این مدل از رله حرارتی نیز استفاده شده تا از سوختن موتور در اثر فعالیت طولانی‌مدت جلوگیری شود. طرز کار این سیستم ایمنی بدین شکل است که در صورت گرم شدن بیش‌ازحد موتور، دستگاه خاموش شده و پس از حدوداً 15 دقیقه دوباره شروع به کار می‌کند.

لازم به ذکر است سازنده این دستگاه، شرکت تولیدی صنعتی فریدولین، از پیشگامان تولید ماشین لباسشویی کشور با بیش از 35 سال سابقه است که در حوزه تولید و عرضه انواع مینی‌واش و ماشین لباسشویی خودکار و نیمه‌خودکار فعالیت داشته است.

   
از محبوب‌ها

مینی واش فریدولین مدل SWT20

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    11 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    2 کیلوگرم

 

مینی‌واش «فریدولین» (Feridolin) مدل SWT20، محصولی بسیار ساده، ارزان‌قیمت، با ظرفیت زیاد و طراحی متفاوت است. این مینی‌واش درب از بالا، در طبقه‌بندی رنگ ساده، وزن 11 کیلوگرم و ظرفیت 2 کیلوگرم طراحی و ساخته‌شده است.

در نظر داشته باشید که این ظرفیت برای یک مینی‌واش، در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌اش، رقم بالایی به‌حساب می‌آید. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز بودن به لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم، مجهز بودن به خشک‌کن با ظرفیت یک کیلوگرم، قابلیت تنظیم ارتفاع آب و دو موتور مجزای شستشو و خشک‌کن اشاره کرد.

همچنین این محصول دارای فیلتر پرز گیر و سوئیچ ایمنی هم است. در نظر داشته باشید که فریدولین، یک شرکت تولیدی صنعتی ایرانی است که بیش از 35 سال سابقه دارد. فعالیت اصلی فریدولین، در زمینه‌ی تولید مینی‌واش و ماشین‌های لباسشویی نیمه‌خودکار و خودکار در طرح‌ها و مدل‌های متنوع است.

از ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به استفاده از فناوری روز در تولیدات، صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده و کاهش زمان شستشوی لباس‌ها اشاره کرد.

   
از محبوب‌ها

مینی واش آاگ اینترنشنال مدل 2020

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    500 دور در دقیقه
  • وزن
    3.4 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    2.5 کیلوگرم
  • خشک‌کن
    دارد

 

امروزه مینی واش یکی از لوازم پر کاربرد منزل به حساب می آید. شما با مینی واش میتوانید انواع لباس تا وزن 2.5 کیلوگرم را شسته و خشک نمایید.

این لباس ها شامل لباس کودک، جوراب، لباس زیر و حتی لباس بزرگسالان نیز میشود. تمیزی شستشو لباس ها با دستگاه مینی واش 40 درصد بیشتر از شستشو لباس ها با لباسشویی های اتوماتیک میباشد که این بخاطر ساختار شستشو توسط مینی واش است.

مینی واش آ ا گ اینترنشنال یکی از معتبر ترین و بهترین برندهای تولید دستگاه مینی واش در ایران میباشد. این دستگاه قابلیت شستشو 2.5 کیلو لباس خشک را داشته و دارای سبد خشک کن میباشد.

شما بعد از شستشو میتوانید لباس ها را در سبد خشک کن آن گذاشته و خشک نمایید. همینطور این دستگاه دارای قابلیت آبکشی اسلامی میباشد. امیدواریم از کار با این دستگاه لذت ببرید.

   
از محبوب‌ها

مینی واش بلسون مدل BW35

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    400 دور در دقیقه
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    6.5 کیلوگرم

 

مینی واش «بلسون» (Belson) مدل BW35، یک محصول با طراحی بسیار ساده، وزن کم و کاربری آسان است که از ظرفیت مناسبی هم بهره می‌برد. این مینی واش درب از بالا، با ظرفیت دیگ مناسب (3.5 کیلوگرم) مناسب برای مصارف خانگی متوسط طراحی‌شده است.

همچنین این محصول مجهز به یک خشک‌کن با ظرفیت 2 کیلوگرم هم است که این موضوع، کاربری محصول را آسان‌تر می‌کند. از دیگر مشخصات کلی BW35 می‌توان به قابلیت آبکش شرعی لباس‌ها، تایمر شستشو و تایمر خشک‌کن و طبقه‌بندی رنگی ساده اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که بلسون، در اصل نام تجاری شرکت تولیدی صنعتی رازان تجارت است که در سال 1386، باهدفت طراحی و تولید لوازم‌خانگی برقی تاسیس شده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر، فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید ماشین‌های لباسشویی نیمه‌خودکار و مینی واش است.

   
از محبوب‌ها

مینی واش سیلورلوکس مدل SLW700F

مشخصات

  • وزن
    25 کیلوگرم گرم
  • عرض
    48 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    6
  • طول
    53 سانتی‌متر
  • تعداد برنامه شست‌وشو
    6
  • ارتفاع
    87 سانتی‌متر

     
از محبوب‌ها

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3021

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    9 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3 کیلوگرم

 
سایر ویژگی‌ها:
  • بدنه مقاوم از جنس کامپوزیت
  • سبد آبگیری جداگانه
  • تایمر 15 دقیقه ای شستشو و آبگیری
  • وزن کم و دستگیره مناسب جهت آبگیری
  • دارای ورودی آب
  • موتور شستشو دو دور
  • مجهز به درب فنردار جهت سهولت در کارایی
  • مجهز به کلید تغییر وضعیت از شستشو به آبگیری و بالعکس
  • مجهز به سیستم حباب ساز
   
از محبوب‌ها

مینی واش کوپکس مدل XPB30-2020B

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    500 دور در دقیقه
  • وزن
    5 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    2.5 کیلوگرم
  • خشک‌کن
    دارد

 

اگر به دنبال یک مینی واش با کیفیت تولید داخل هستید ما به شما مینی واش کوپکس رو پیشنهاد میکنیم. ظرفیت این مینی واش 2.5 کیلوگرم انواع البسه (نوزاد یا بزرگسالان) میباشد و شما میتوانید با هرگونه مایع و یا پودر شستشو لباسها را شسته و پس از آن از سبد خشک کن استفاده نموده و لباسها را خشک نمایید.

این دستگاه شامل دو ولوم مجزا برای شستشو و خشک کن میباشد که باعث میشود عملکرد هر پروسه به نحو احسن انجام شود. همچنین طراحی جدید پروانه شستشو این مینی واش ۴۰ درصد لباسها را بهتر و تمیزتر شسته و این باعث شده مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.

همینطور بدنه فایبرگلاس ضدزنگ آن به شما امکان استفاده با طول عمر بالا در محیط های مرطوب را خواهد داد.

   
از محبوب‌ها

مینی واش مادرلی مدل SH-MW38820

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    دو قلو
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    13 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.8 کیلوگرم

 
سایر ویژگی‌ها:
  • – بدنه مقاوم ازجنس کامپوزیت(ضد زنگ ،ضد پوسیدگی و ضد برق گرفتگی)
  • – دو نوع برنامه شستشوی ملایم وعادی
  • – دو ورودی مجزای آب جهت آبگیری و آبکشی لباسها در مخازن شستشو و خشک کن
  • – دارای دو موتور مجزا جهت عملکرد همزمان سیستم شستشو و خشک کن
  • – مجهز به سوئیچ ایمنی در خشکن
  • – دارای فیوز ایمنی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور هنگام نوسانات شدید برق
  • – بدون لرزش در حین خشک کردن
  • – مجهز به سیستم حباب ساز جهت شستشوی بهتر لباس
   
از محبوب‌ها

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 3818

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    13 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.8 کیلوگرم
  • خشک‌کن
    دارد

     
از محبوب‌ها

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 3820

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • وزن
    13 کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ
    3.8 کیلوگرم
  • خشک‌کن
    دارد

     
از محبوب‌ها

مینی واش میلاد مدل MT400

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • ظرفیت دیگ
    4 کیلوگرم
  • خشک‌کن
    دارد

 

مینی واش مدل MT400 با دارا بودن دو مخزن، یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن، باب ِ میل ِ بسیاری از مصرف کنندگان است.

خانواده های کم جمعیت، پدر و مادرهایی که به تازگی دارای فرزند شده اند و خصوصا دانشجوها و افرادی که به صورت موقتی در شهر های دیگر اقامت دارند برای شستشو های روزانه می توانند از این مدل استفاده کنند. قدرت مناسب دستگاه، حجم دیگ شسشتو و مخزن خشک کن، با بهره گیری از سیستم های حساب ساز و آبشار آب، شستشو را سریع و به نحو احسن انجام می دهد.

پمپ تخلیه و فیلتر پرزگیر، تخلیه آب را به راحتی انجام می دهد. قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از موارد مهم محصولات میلاد هست. در تمام محصولات میلاد صد در صد از مواد پتروشیمی استفاده‌شده است.

تنوع در محصولات با ظرفیت‌های 1.5 تا 4 کیلوگرم یکی دیگر از موارد مهم هست که شرکت میلاد به آن توجه ویژه‌ای کرده است.

   
از محبوب‌ها

مینی واش سانی مدل Elegance-3800

مشخصات

  • وزن
    3.6 گرم
  • عرض
    340 سانتی‌متر
  • طول
    340 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    450 سانتی‌متر
  • ابعاد
    450 × 340 × 340 سانتی‌متر
  • نوع مخزن
    در از بالا

     
از محبوب‌ها

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3815

مشخصات

  • وزن
    13 گرم
  • عرض
    360 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    3.8
  • طول
    580 سانتی‌متر
  • تعداد برنامه شست‌وشو
    2
  • ارتفاع
    670 سانتی‌متر

     
از محبوب‌ها

مینی واش بلسون 7کیلویی مدل 1452

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • ظرفیت دیگ
    7 کیلوگرم
  • ابعاد
    470*570*840 میلی‌متر

     
از محبوب‌ها

مینی واش سان لوکس مدل 450S

مشخصات

  • وزن
    6 گرم
  • ظرفیت
    4.5
  • ابعاد
    700x450x650 سانتی‌متر
  • نوع مخزن
    دو قلو
  • سرعت چرخش موتور
    1400 دور در دقیقه
  • رده انرژی
    A

     

راهنمای خرید مینی واش یا کهنه شو ( دستی و تمام اتوماتیک)

 

همانطور که متوجه شدید مینی واش یک ماشین لباس شویی با امکانت کمتر، ابعاد کوچکتر و قیمت مناسب تر است تا زمانی که قصد شدن لباس های کوچک مانند لباس نوزاد را داریم و نمی خواهیم از ماشین لباسشویی استفاده کنیم و از شستن با دست هم اکراه داریم، می توانیم از مینی واش ها استفاده کنیم.

در طول مطلب با بهترین مدل مینی واش در بازار و سایر مدل های پرفروش مینی واش آشنا شدیم، اما در ادامه لازم است که نکاتی را پیش از خرید مینی واش بدانید تا بهترین انتخاب را در خرید این محصول داشته باشد.

1- ظرفیت مینی واش

مهمترین ویژگی در خرید مینی واش که باید از همان ابتدا به آن توجه کنید، ظرفی مینی واش است که همانند ماشین های لباسشویی بر حسب کیلوگرم بیان می شوند، ظرفیت مینی واش ها کمتر از ماشین لباسشویی و بین 1 الی 5 کیلوگرم است که ظرفیت 3 کیلویی یک ظرفیت متوسط محسوب می شود، توصیه ما این است که ظرفیت را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید که نه کم باشد و نه زیاد که مصرف برق و آب شما را بالا ببرد.

2- میزان مصرف آب و برق مینی واش

اینکه مینی واش مورد نظر شما چقدر انرژی مصرف می کند به مدل آن، ظرفیت آن، سرعت موتور آن و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد که برای شما قابل محاسبه نیست، به همین دلیل بهتر است که به برچسب انرژی مینی واش دقت داشته باشید ک از A تا G رتبه بندی شده اند و رتبه A کمترین و بهینه ترین مصرف انرژی را دارد.

3- برند یا مارک مینی واش

تلاش کنید بهترین مارک مینی واش را تهیه کنید، البته منظور ما این نیست که فقط یک مارک مینی واش از همه بهتر است، بلکه منظور این است که از برند معتبری خریداری کنید تا هم خدمات پس از فروش مناسبی دریافت کنید و یک کالای با کیفیت داشته باشد.

در حال حاضر برندهای مختلفی دست به تولید مینی واش زده اند که خیلی از آنها تقلبی هستند و از برندهای متفرقه محسوب می‌شوند، شرکت های مطرح در تولید مینی واش عبارتند از هيونداي ، فريدولين ، جنرال تکنيک ، پوينت ، ميلاد و .

4- انتخاب نوع مینی واش

مینی واش ها انواع مختلفی دارند که تفاوت های مهمی با یکدیگر دارند و لازم است ابتدا با انواع آن آشنا شوید و سپس بهترین نوع مینی واش که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

مینی واش ساده:

این مدل مینی واش یک در از بالا دارد که از طریق آن لباس ها را وارد کرده و شستشو را برای شما انجام می‌دهد و پس از شستشو خودتان باید لباس ها را خارج کرده و با دست آبگیری کنید، در واقع این مدل مجهز به خشک کن نیست و تنها مزیت آن سبکی و قیمت مناسب آن است.

مینی واش دوقلو:

این مدل نسخه پیشرفته تر مدل قبلی است که یه طرف آن لباس ها را برای شما میشوید و طرف دیگر آنها را خشک می‌کند، در واقع وقتی لباس ها در یک طرف آن شسته شد، باید آنها را به طرف دیگر بیاندازید تا آبگیری و خشک کردن انجام شود. مدل های دوقلو حدود 10 الی 13 کیلو گرم وزن دارند و مسلما از مدل ساده سنگین تر هستند.

مینی واش تمام اتوماتیک:

این مدل مینی واش پیشرفته ترین مدل است که همانند یک ماشین لباسشویی دارای برنامه های شستشوی متفاوتی است و بعضا قابلیت پرزگیری هم دارند و لباس ها را هم خشک می‌کنند، هرچند که این مدل برای همه توصیه نمی‌شود چرا که هم قیمت بالایی دارد و هم اینکه قابلیت های آن برای همه کارایی ندارد.

برخی معتقدند که ما از مینی واش برای شستن لباس های کوچک و سبک مانند لباس نوزاد استفاده می کنیم و آب گیری این لباس های سبک هیچ زحمتی ندارد، پس از ساده ترین مدل آن که حتی خشک کن هم ندارد اما قیمت مناسب دارد استفاده می کنیم.

5- جنس بدنه مینی واش

جنس بدنه مینی واش یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.  جنس بیشتر مینی واش‌ها از کامپوزیت است که در برابر آتش سوزی و برق گرفتگی مقاوم است . این جنس در برابر برخورد با آب هم بسیار بادوام است و دچار پوسیدگی یا زنگ نمی‌شود. به هر حال مینی واش با هر جنسی که خریداری می‌کنید باید باکیفبت و مقاوم باشد.


نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *