لوازم خانگی برقی

قیمت ۱۷ مدل بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک اصل ژاپن

قیمت خرید بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک با معرفی 17 مدل پرفروش بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

معرفی ۱۷ مدل بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک که ارزش خرید دارند!

 

از روزی که این نیاز احساس شد که هنگام صحبت کردن با تلفن نیاز به جا به جایی است، کم کم تلفن های بیسیم هم تولید شدند و مورد استقبال خریداران قرار گرفتند، هرچند که این استقبال موجب منسوخ شدن تلفن های سیم دار نشده است.

در این میان برند محبوب پاناسونیک هم به تولید در این زمینه پرداخت و در این مطلب قرار است بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک در بازار را به علاقه مندان این برند محبوب ژاپنی معرفی کنیم.

از نظر ما بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک مدل «KX-TG6821» است که هم طراحی بسیار مناسبی دارد و همچنین از نظر امکانات نیاز بیشتر خریداران را رفع کرده است و از نظر قیمتی هم متناسب با امکاناتش قابل قبول است، و دقیقا به همین دلیل هم فروش بسیار بالایی در دیجی کالا داشته است و توسط بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریدران معرفی شده است.

مشاهده بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک در دیجی کالا

در ادامه به معرفی ۱۷ مدل از برترین تلفن بیسیم پاناسونیک در بازار می پردازیم، مدل هایی که هم فروش خوبی دارند و هم در رده های قیمتی متفاوتی هستند، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

در پایان مطلب به چند نکته مهم در خرید تلفن بی سیم پاناسونیک پرداخته‌ایم، نکاتی پیش از خرید هر نوع تلفن بی سیم حتما باید بدانید.

 

مطلب پیشنهادی: ۲۵ مدل ارزانترین گوشی تلفن ثابت که کیفیت بالایی هم دارند.

 

۱۷ مدل بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک اصل در بازار

 


از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

مدل «KX-TG3611BX» یکی از تلفن‌های کوچک و کم‌حجم پاناسونیک است که از یک بیس کوچک و گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. بیس اصلی گوشی در ابعاد 118×122×59 میلی‌متر و با وزن 139 گرم و گوشی بی‌سیم با ابعاد 32×48×155 میلی‌متر و با وزن 126 گرم یعنی تقریبا هم‌وزن یک گوشی تلفن همراه ارائه می‌شود.

این محصول پرفروش ترین تلفن پاناسونیک در دیجی کالاست که توسط بیش از 800 نفر از خریداران توصیه شده است.


 

همچنین بلندگوی خارجی گوشی بی‌سیم نیز در مواقع نیاز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای ذخیره‌ی شماره تلفن‌های خود می‌توانید تا 50 شماره را در گوشی بی‌سیم ذخیره کنید.

باتری‌های گوشی بی‌سیم در مدت 7 ساعت به طور کامل شارژ می‌شوند و بعد از آن می‌توانند تا 5 ساعت مکالمه و تا 11 روز به صورت آماده‌به‌کار تلفن را روشن نگاه دارند. در صورت گم‌شدن تلفن بی‌سیم می‌توانید با فشار دکمه‌ای که در کنار بیس اصلی تلفن قرار دارد، زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا درآورید.

بیس اصلی تلفن قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد که می‌توانید در صورت تمایل آن را به دیوار پیچ کرده و  روی میز نگذارید. تلفن‌های بی‌سیم امروزه به یکی از لوازم مهم خانگی تبدیل شده‌اند. پاناسونیک به‌عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تلفن همواره در این زمینه حرفی برای گفتن داشته است.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711

گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711» تلفنی ساده و کارآمد و کم‌جا است. پایه این گوشی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که برای محیط‌های کوچک و ادارات یا کارگاه‌ها هم مناسب است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بوده که می تواند اطلاعات و شماره کاربر را که در دفترچه تلفن ثبت می‌شود به نمایش درآورد. فرکانس دستگاه 2.4 گیگاهرتز بوده و برای محیط داخل خانه بسیار مناسب است.

این محصول دومین مورد از بهترین تلفن های پاناسونیک پرفروش در دیجی کالاست که نزدیک به 300 نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند و رضایت 90درصدی خریداران را جلب کرده است.


 

از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به نمایش شماره یا همان Caller ID اشاره کرد. این قابلیت امکان نمایش 50 تماس آخر ر ا داراست. برای تلفن پاناسونیک KX-TG3711 یک خط ورودی قرار داده شده و باتری‌های دستگاه توسط پایه آن که با آداپتور تغذیه می‌شود، شارژ می شوند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری بهبود کیفیت صدای دیجیتال، حالت شب، تنظیم صدای سیستم و چراغ نمایش برای تماس ورودی اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX

دستگاه «KX-TG3821BX» ساخت شرکت «پاناسونیک» (Panasonic)، یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت و با امکانات این شرکت محسوب می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را در کنار کیفیت ساخت بالا ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایشی در اندازه‌ی 1.8 اینچی برای گوشی بی‌سیم تعبیه شده است که حروف درشتی دارد و به‌آسانی خوانده می‌شود.

این تلفن بی سیم پاناسونیک رضایت بیش از 80درصدی خریداران را جلب کرده است و بیش از 140 نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند.

این محصول نسب به دو محصول قبلی امکانات بیشتری دارد و البته قیمت به مراتب بالاتری هم دارد.


 

طبق گفته‌ی سایت شرکت سازنده در صورت قطعی برق می‌توان با قرار دادن گوشی بی‌سیم بر روی پایه، به‌شرط پر بودن باتری از تلفن استفاده کرد. در این حالت نباید گوشی بی‌سیم را از روی پایه جدا نمود و گوشی بی‌سیم حکم باطری تلفن را دارد.

گوشی بی‌سیم این مدل به 2 حالت بر روی پایه قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که آن را به چه سمتی بر روی پایه قرار دهید.

درصورتی‌که تلفن را به قسمت رویی بر روی پایه قرار دهید تنها مشکل این است که صفحه‌نمایش گوشی بی‌سیم را نخواهید دید که با توجه به صفحه‌نمایش دوم که بر روی پایه قرار دارد، این موضوع اهمیت چندانی ندارد.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید یکی از تلفن‌های بی‌سیم و باکیفیت شرکت «پاناسونیک» است که قابلیت‌های محدودی دارد.

«KX-TG1611» صرفاً برای برقراری مکالمات تلفنی طراحی شده است و از امکانات پرزرق‌وبرق در آن خبری نیست. سیستم Caller-ID که در این مدل تعبیه شده است، می‌تواند تا 50 شماره‌ی اخیر را که با شما تماس گرفته‌اند در حافظه‌ی خود ذخیره کرده و نمایش دهد.

این محصول توسط بیش از 250 نفر از خریداران مورد تایید قرار گرفته است و رضایت 80درصدی خریداران را جلب کرده است و در امتیازاتی که کاربران به محصول می دهند امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است که امتیاز قابل قبولی است.


 

این تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG16 یکی از نمونه های پرفروش بازار است که امتیاز 4 را از خریداران دریافت کرده است و بیش از ۴۷۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده اند که نشان از کیفیت و کارایی محصول دارند.

برد این تلفن بیسیم بین 50 تا 300 متر است که برای یک خانه متوسط و تا حدی بزرگ بسیار مناسب است، قابلیت ذخیره 50 مخاطب را دارد و تا 15 ساعت مکالمه بدون توقف شارژ دهی می‌کند.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل «KX-TG6821»، یکی از تلفن‌های پرفروش‌ و محبوب‌ این شرکت است: محصولی زیبا با قابلیت‌های متنوع و درعین‌حال ‌به‌صرفه. با نگاهی به این تلفن، حتما متوجه زیبایی آن خواهید شد که گزینه‌ای مناسب برای دکوراسیون منزل یا اداره‌ی شماست.

پرفروش‌بودن این محصول به کیفیت ساخت بالای آن هم برمی‌گردد. تمامی قطعات این گوشی به‌نحوی زیبا و ارگونومیک در کنار هم چیده شده‌اند و ترکیب رنگ‌های آن به‌راحتی نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

این محصول بیشترین امتیاز را در برابر سایر محصولات کسب کرده است و نزدیک به 1000 نفر از خریداران این محصول را توصیه کرده اند که نشان از رضایت بالای خریداران از این محصول است.

ظاهر زیبای این تلفن بی سیم پاناسونیک به حدی است که برخی آن را بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک می دانند.


 

گفتنی است صفحه‌نمایش این مدل به نور پس‌زمینه‌ی بسیار روشنی مجهز شده که هنگام شب و تاریکی، کار با گوشی را بسیار ساده و راحت کرده است؛ همچنین در این زمینه برای صفحه‌کلید گوشی بی‌سیم هم نور پس‌زمینه در نظر گرفته شده است تا هنگام تاریکی بتوانید به‌راحتی کلید‌ها را پیدا کنید.

درکل می‌توان گفت اگر به دنبال تلفنی باکیفیت با قیمت مناسب هستید، این مدل را از دست ندهید.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110

دستگاه «KX-TGB110» تلفنی کوچک، ساده و جمع‌و‌جور است و از حداقل امکانات بهره می‌برد.

اگر بودجه کمی دارید اما اصرار به استفاده از برند محبوب پاناسونیک دارید، این محصول پاناسونیک نسبت به سایر محصولات امکانات خیلی کمتری دارد و در عوض قیمت آن به مراتب کمتر است.

لذا اگر امکانات خاصی مد نظرتان نیست و فقط به دنبال استفاه از یک تلفن با کیفیت هستید، بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک برای شما همین محصول است.


 

این مدل تلفن پاناسونیک از نمونه‌های اقتصادی این برند است که با کاهش امکانات جانبی، قیمت را بسیار بسیار مناسب کرده است تا افرادی که به امکانات جانبی نیازی ندارند، همچنان بتوانند یک تلفن بیسیم پاناسونیک داشته باشد.

چرا که همچنان خیلی از مخاطبان ترجیح می‌دهند تلفن ثابتشان در اوج سادگی فقط عملیات پایه مانند برقراری تماس را برایشان انجام دهد، و این مدل تلفن بسیم پاناسونیک دقیقا برای این افراد مناسب است.

گوشی بی‌سیم این تلفن ابعادی برابر با 145 میلی‌متر در ارتفاع دارد و عرض و ضخامت آن به 33 و 48 میلی‌متر می‌رسد و تنها 110 گرم وزن دارد و وقتی آن را در دست می‌گیرید قطعا از کوچکی آن تعجب می‌کنید که این کوچکی برای خیلی‌ها جالب است.

شاید تصور کنید که این گوشی احتمالا برد کمی دارد و خیلی مناسب نیست، در حالی که برد این گوشی هم مانند نمونه قبلی 50 تا 300 متر است و از این نظر به هیچ وجه دچار مشکل نخواهید شد.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721

دستگاه تلفن «KX-TG3721» ساخت شرکت «پاناسونیک» یکی از مدل‌های خوش‌ساخت و صدالبته پرفروش این شرکت است که کاربران زیادی را جذب خود کرده است. ظاهر زیبای این محصول با بهره‌گیری از طراحی مدرن دنیا و ترکیب رنگ‌های تیره بسیار چشم‌نواز است.

تلفن بی‌سیم KX-TG3721 انتخابی مطلوب برای مصارف خانگی یا حتی اداری کاربرانی است که به دنبال محصولی مقرون‌به‌صرفه با امکانات مناسب هستند.

این محصول هم در دیجی کالا فروش خوبی داشته و توسط بیش از 500 نفر از خریداران توصیه شده است.

هرچند که اگر قرار است به این میزان هزینه کنید ما مدل شماره 5 را بیشتر توصیه می‌کنیم.


 

این تلفن بیسیم پاناسونیک یعنی مدل KX-TG3721 از نمونه پرفروش بازار است که امتیاز ۴.۱ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۸۶۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند که نشان از کیفیت و کارایی محصول دارد.

از قابلیت‌های این تلفن بیسیم می‌توان به ی با ظرفیت 18 دقیقه پیام، بلندگوی دیجیتال، نور پس زمینه صفحه کلید، ذخیره 100 مخاطب اشاره کرد.

در مجموع باید گفت اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال یک تلفن خانگی بی‌سیم با کیفیت فوق‌العاده و امکانات کامل هستید، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721 قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های مد نظر شما باشد.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611sx

مدل «KX-TG3611sx» یکی از تلفن‌های کوچک و کم‌حجم پاناسونیک است که از یک بیس کوچک و گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. بیس اصلی گوشی در ابعاد 118×122×59 میلی‌متر و با وزن 139 گرم و گوشی بی‌سیم با ابعاد 32×48×155 میلی‌متر و با وزن 126 گرم یعنی تقریبا هم‌وزن یک گوشی تلفن همراه ارائه می‌شود.

اگر به دنبال یک گوشی پاناسونیک نسبتا ساده و با هزینه کم هستید، این مدل را می توانید یکی از گزینه های خرید خود بدانید.


 

 

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6461

شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد که در حین مکالمه شارژ تلفن بی‌سیم شما تمام شود و دیگر نتوانید تا شارژ شدن دوباره تلفن با مخاطب خود ارتباط تلفنی داشته و به مکالمه خود ادامه دهید. تلفن «پاناسونیک» مدل «KX-6461» را می‌توان گزینه مناسبی برای حل این مشکل و یا بهتر بگوییم این نوع ارتباط‌های تلفنی دانست.


 

 

مزیت این مدل تلفن پاناسونیک این است که شما دو تلفن دارید، یک تلفن بی سیم و یک تلفن سیم دارد و اگر به هر دلیل مانند اتمام شارژ نتوانید از تلفن بی سیم استفاده کنید می توانید به راحتی به سراغ تلفن سیم دار بروید.

هرچند که همین ویژگی موجب افزایش قیمت مدل تلفن بیسیم پاناسونیک شده است، چرا که در حقیقت شما پول دو تلفن را پرداخت می کنید.

اگر به دو تلفن نیاز ندارید توصیه می کنیم مدل های دیگر را مد نظر قرار دهید و بی جهت به این مدل پول گزاف پرداخت نکنید.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

تلفن «KX-TG3712» ساخت شرکت پاناسونیک تلفنی با 2 گوشی ‌بی‌سیم است. بسیاری از کاربران به دنبال تلفنی هستند که برای مصارف 2 نفر یا بیشتر طراحی‌شده باشد ازاین‌رو تلفن‌های تک گوشی برای آن‌ها مناسب نیست. این مدل جزو دستگاه‌های پایه محسوب می‌شود که سوای 2 گوشی بی‌سیم قابلیت چندان دیگری ندارد.


 

این مدل هم مانند مدل قبلی دو گوشی تلفن را در اختیار شما قرار می دهد که البته هر دو گوشی به صورت بیسیم هستند.

قیمت این مدل با مدل هایی مانند مدل 5 که یک گوشی در اختیار شما قرار می دهند برابر است، پس این نشان می دهد که این مدل امکانات کمتری خواهد و این از مشخصات فنی محصول هم مشخص است.

پس توصیه ما این است که اگر به دو گوشی احتیاج ندارید به سراغ مدل های دیگری بروید که با همین مبلغ امکانات و ظاهر بهتری دارند به طور مثال مورد شماره 5 به مراتب بهتر است.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX

تلفن «KXTG3411» ساخت شرکت «پاناسونیک» از تلفن‌های رده‌ی متوسط این شرکت محسوب می‌شود که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای برقراری تماس بی‌سیم استفاده می‌کند و تنها به یک خط تلفن وصل می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک گوشی بیسیم پاناسونیک با هزینه کم هستید و انتظار امکانات خاصی از گوشی را ندارید این مدل می تواند یکی از گزینه های شما برای خرید باشد.

پاناسونیک این مدل ها را برای افرادی تولید می کند که فقط یک استفاده ساده از گوشی تلفن دارند و مایل نیستند برای مدل های گران قیمت که هرگز از امکاناتشان استفاده نمی کنند پول بپردازند.


 

دو باتری قابل شارژ با تکنولوژی Ni-MH در 7 ساعت به طور کامل شارژ شده و تا 10 ساعت مکالمه و 144 ساعت حالت آماده به کار را پشتیبانی می‌کنند. همچنین این تلفن در ابعاد 48 × 32 × 156 میلی‌متر و وزن گوشی برابر با 118 گرم است.

حافظه‌ی گوشی تا 10 شماره‌ی تماس‌های ورودی را ذخیره می‌کند و تا 50 اسم به همراه شماره تلفن را می‌توانید ذخیره کنید تا در مواقع تماس‌های ورودی و خروجی اسامی بر روی صفحه‌ی نمایش نشان داده شوند.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711

این تلفن به لطف طراحی مناسب و ارگونومی و امکانات مناسب قرار داده شده در آن، به گونه ای عمل می‌نماید که کاربر پس از خرید آن مطمئنا از خرید خود راضی خواهد بود.

اگر به 5 امین تلفن پاناسونیک در این لیست دقت کنید متوجه شباهت آن با این محصول می شوید که هر دو طراحی زیبایی دارند.

اما این محصول ضمن اینکه همانند محصول شماره 5 طراحی و زیبایی خاصی دارد در عین حال با کاهش چند قابلیت قیمت به مراتب مناسب تری هم دارد و به همین دلیل است که خیلی از خریداران آن را توصیه کرده اند.


     
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل «KX-TG6811» یکی از خوش ساخت‌ترین و زیباترین تلفن‌های این شرکت است که ورای زیبایی، دارای کیفیت خوب و امکانات قابل قبولی است که بیانگر نسل جدیدی از تلفن‌های بی‌سیم است.

این محصول و محصول قبلی و همچنین محصول شماره 5 از نظر ظاهری جز زیباترین محصولات پاناسونیک هستند که طرفداران زیادی هم دارند.

اما این مدل به دلیل اینکه امکانات مناسب و در عین حال قیمت مناسبی هم دارد نسبت به محصول قبلی پرفروش تر است و توسط بیش از 600 نفر از خریداران توصیه شده است.


 

این تلفن علی‌رغم قرارگیری در محصولات رده پایین شرکت پاناسونیک، از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. شرکت پاناسونیک در این تلفن از فناوری Noise Reduction بهره گرفته است تا با کاهش صدای محیط، کیفیت مکالمه را به حداکثر برساند.

این تلفن دارای دو نسخه‌ی منشی‌دار و بدون منشی تلفنی است و نسخه‌ای که پیش رو دارید، بدون منشی است.

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320

تلفن «KX-TGF320» محصولی حرفه‌ای از شرکت «پاناسونیک» و مناسب برای استفاده‌های خانگی و اداری است. این تلفن از ظاهری زیبا بهره می‌برد. بازه‌ی فرکانسی تحت پوشش تلفن‌ بی‌سیم KX-TGF320 برابر با 1.88 – 1.9 گیگاهرتز است.

دقت کنید دوستان، اگر به دو تلفن نیازی ندارید بهتر است که این مدل ها را خریداری نکنید چرا که به دلیل وجود دو تلفن شما مبلغ بالاتری را باید بپردازید، اما اگر مصارف اداری دارید یا به این مدل نیاز دارید، این تلفن بیسیم پاناسونیک می تواند یکی از گزینه های مد نظر شما باشد.


 

 

 

   
از محبوب‌ها

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3811BX

دستگاه «KX-TG3811BX» ساخت شرکت «پاناسونیک» (Panasonic) یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت و با امکانات این شرکت محسوب می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را در کنار کیفیت ساخت بالا ارائه می‌دهد.

طبق گفته‌ی سایت شرکت سازنده در صورتی قطعی برق می‌توان از با قرار دادن گوشی بی‌سیم بر روی پایه، به‌شرط پر بودن باتری از تلفن استفاده کرد. در این حالت نباید گوشی بی‌سیم را از روی پایه جدا نمود و گوشی بی‌سیم حکم باطری تلفن را دارد.


 

پاناسونیک شرکتی است که از سال‌های دور با ساخت محصولات خلاقانه و بادوام به‌خصوص در حوزه تلفن شهرت دارد.

دستگاهی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از نمونه‌های بارز محصول باکیفیت این شرکت است.

تلفن بی‌سیم KX-TG3811BX را ازهرجهت که زیر ذره‌بین بگذارید، شمارا مجذوب خود خواهد کرد. ظاهری زیبا و دلربا در طراحی آن بکار گرفته‌شده است و باقابلیت‌های متفاوتی که دارد، آن را به دستگاهی کامل برای دفتر کار یا خانه تبدیل کرده است.

 

چرا تلفن‌های بیسیم پاناسونیک ؟

برای اینکه به پاسخ این سوال برسید باید کمی درباره شرکت پاناسونیک بدانیم و همچنین نحوه ساخت محصولا در این شرکت درجه 1 ژاپنی که از همان ابتدا وقتی تلفن ها وارد ایران شدند این برند محبوبیت بیشتری بین خریدارن پیدا کرد.

در طول سالیانی که مشترکان تلفن از انواع دستگااه‌های ساخت پاناسونیک از قبیل: تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های بیسیم، تلفن‌های سانترل و تلفن‌های تحت شبکه استفاده کرده‌اند؛ همواره از کیفیت بالای این محصولات رضایت کامل داشته‌اند و همین عامل، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت پاناسونیک به شمار می‌رود.

به ندرت محصولات این شرکت دچار خرابی می شوند مگر اینکه استفاده اشتباه یا آسیب به آنها کارشان را به تعمیر بکشاند، به قول معرفی محصولات ژاپنی مرگ ندارند.

نکاتی پیش از خرید تلفن بیسیم:

 

1- بلاک کردن تماس:

اگر هنوز از مزاحمت تلفنی رنج می برید برخی مدل ها این امکان را به شما می دهند که یک یا چند شماره را مسدود کنید تا نتوانند با شما تماس بگیرند.

امروزه ، حتی مدل های بی سیم تلفن ثابت اجازه می دهند تا پنجاه شماره مسدود شوند.

2- محدوده ارتباطی:

شما تلفن بیسیم خریداری می کنید تا مجبور نباشید هنگام صحبت کنار تلفن بنشینید و به سایر کارها هم برسید.

پس دقت کنید که محدوده ارتباطی تلفن بیسیم مورد نظر شما چقدر است و در حقیقت تا چه اندازه می توانید از تلفن بیسیم فاصله بگیرید.

اگر خانه بزرگی دارد قطعا لازم است که محدوده ارتباطی تلفن بیشتر باشد تا با رفتن به قسمت های مختلف خانه ارتباط شما دچار مشکل نشود.

3- دستگاه پاسخگو:

برخی مدل از تلفن های بیسیم قابلیت پاسخ خودکار دارند و شما می توانید یک پیام ضبط شده را برای تماس گیرنده ضبط کنید.

به این موضوع هم دقت کنید که ظرفیت حافظه تلفن چقدر است و تا چند پیام تلفنی را می تواند ذخیره کند.

 

   

 

چند نکته در خرید تلفن بیسیم پاناسونیک 

پایه تلفن بیسیم

یک قسمت مهم در تلفن بیسیم همان پایه ای است که تلفن روی آن قرار می‌گیرید و شارژ هم می‌شود، پایه تلفن بیسیم اگر دو قابلیت داشته باشد، بسیار کارامد می‌شود، قابلیت اول امکان پاسخ به تماس است، گاهی ممکن است تلفن را پیدا نکنید، در این شرایط اگر نزدیک پایه تلفن باشید، می‌توانید با یک دکمه روی پایه به تماس پاسخ دهید و صحبت کنید.

قابلیت دوم، داشتن یک تلفن ثابت روی پایه است، برخی مدل‌ها علاوه بر تلفن بیسیم، یک تلفن با سیم هم روی پایه خود دارند تا در شرایطی که امکان پاسخ دهی با تلفن بیسیم نبود، بتوانید با گوشی روی پایه صحبت کنید.

 

فرکانس تلفن بیسیم

ما تلفن بیسیم می‌خریم تا بتوانیم هنگام صحبت کردن راه برویم، آزادی حرکت داشته باشید و به سایر کارهای منزل برسیم، حال اگر فرکانس تلفن بیسیم کوتاه باشد، با کمی دور شدن از پایه تلفن، سینگال ضعیف می‌شود، پس توجه داشته باشید که برد تلفن چقدر است و تا چه اندازه می‌توانید از تلفن دور شوید.

 

مسدود کردن تماس ها

مسدود کردن تماس‌ها به شما کمک می‌کند زمانی که مایل نیستید تلفنی پاسخ دهید، گوشی زنگ نخورد، البته این قابلیت یک قابلیت ضروری نیست و راهکارهای جایگزین زیادی دارد، اما وجود این قابلیت بد نیست، بخصوص اگر امکان بلاک کردن یک یا چند شماره تماس وجود داشته باشد.

 

تعداد گوشی ها

برخی مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک و همینطور برندهای دیگر، به جای یک گوشی چند گوشی و پایه گوشی دارند تا در دو یا چند نقطه منزل تلفن داشته باشید، این قابلیت بیشتر برای خانه‌هایی که نسبتا بزرگ هستند مناسب است تا اگر خیلی از تلفن دور هستید، در جای نزدیک‌تری یک تلفن و پایه وجود داشته باشد.

 


نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. من میخواستم تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX رو بخرم ظاهرش خیلی شیکه خوب پاناسونیک مارک معروفی هم هست فقط نمیدونم تا چند متر آنتن میده و آیا میشه تو قسمت های مختلف خونه استفاده کرد ازش

  2. تلفن بی‌سیم KX-TG3811BX رو میخوام سفارش بدم. البته این تصمیم بعد از خوندن مطلب سایت شما گرفته شده امیدوارم که کاراییش خوب باشه چون واقعا به یه تلفن بیسیم تو خونه نیاز دارم

  3. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6461 برای زمان هایی که شارژ تلفن بی سیم تموم میشه میتونید از تلفن ثابت استفاده کنید کارایی و انتن دهی هم عالیه

  4. اگه خونتون بزرگه تلفن بیسیمی بخرید که محدوده ارتباطیش بیشتر باشه تا به راحتی بتونید ازش استفاده کنید توی قسمت های مختلف خونه

  5. منم با شما موافقم KX-TG6821 هم از نظر قیمتی هم کارکرد خیلی خوبه توی سایت دیجیکالا هم اکثر کسایی که این مدل رو خریدن ازش تعریف میکنن

  6. اگه واسه محل کارتون قصد خرید تلفن رو دارید مدلی رو انتخاب کنید که قابلیت پاسخگویی خودکار داشته باشه اینطوری خیلی بهتون کمک میکنه

  7. بین این مواردی که معرفی کردید من تجربه کار با – تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821 رو دارم هم ظاهر شیکی داره هم کاراییش خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *