لوازم خانگی برقی

بهترین جاروبرقی های بازار کدامند؟ راهنمای خرید جاروبرقی

20 مدل از بهترین جاروبرقی های پرفروش بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

در گذشته تنوع مدل های جاروبرقی به این اندازه زیاد نبود و نهایتا چند مدل معروف جاروبرقی در بازار موجود بود، اما در حال حاضر برندهای مختلفی برای جاروبرقی وجود دارند که هر کدام چندین مدل مختلف جاروبرقی تولید کرده‌اند.

در این میان انتخاب بهترین جاروبرقی برای خرید کار آسانی نیست، مدل های مختلف جاروبرقی در ظاهر شبیه یکدیگر هستند اما در عمل تفاوت هایی دارند که موجب می‌شوند یکی را به جای دیگری انتخاب کنیم.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین جاروبرقی بازار برای خرید هستید، این مطلب یک راهنمای خرید جاروبرقی است که ضمن ارایه اطلاعات لازم پیش از خرید جاروبرقی ۲۰ از بهترین جاروبرقی های پرفروش بازار را به شما معرفی می‌کند.

نکاتی که پیش از خرید جاروبرقی باید مد نظر داشته باشید

۱- قدرت جاروبرقی:

قدرت جاروبرقی در واقع همان قدرت مکش است، قدرت موتور جاروبرقی با وات روی آن نوشته می‌شود و هرچه بیشتر باشد جاروبرقی توان بیشتری در مکش زباله ها دارد، بیشتر جاروبرقی های امروزی توانی بین ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ وات دارند.

۲- صدای جاروبرقی: 

در گذشته صدای جاروبرقی ها بسیار زیاد و هنگام روشن بودن جاروبرقی صدای نفر به نفر نمی رسید، اما امروز جاروبرقی های جدید در این زمینه پیشرفت کرده و نسبت به نسل های قدیمی تر صدای کمتری دارند.

با این حال همچنان برخی مدل های از برخی دیگر صدای بیشتری ایجاد می‌کنند، پس اگر صدای جاروبرقی برای شما خیلی مهم است، بهتر است هنگام خرید این مورد را در نظر داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: بهترین جارو شارژی بازار کدام است؟

۳- مصرف انرژی جاروبرقی

جاروبرقی هم مانند دیگر وسایل برقی دارای برچسب انرژی است که از A تا G علامت گذاری می شود که علامت A نشان از کم مصرف بودن جاروبرقی دارد، اگر مصرف برق دستگاه بالا باشد در نهایت به دلیل استفاده چندین باره شما در طول ماه میزان برق ماهانه شما افزایش خواهد داشت.

۴- جاروبرقی کیسه دار یا بدون کیسه؟

جاروبرقی ها در دو مدل کیسه دار و بدون کیسه در بازار موجود هستند، مدل های کیسه دار آنهایی هست که زباله های جمع آوری شده را به سمت کیسه هدایت می‌کنند و نیاز به خالی کردن کیسه وجود دارد که این مدل هم در دو نوع کیسه دائم و کیسه موقت موجود هستند، در حالت کیسه های موقت هر چند وقت نیاز به خرید و تعویض کیسه دارید.

اما در مدل های بدون کیسه که به آنها مخزن دار هم گفته می‌شود، زباله ها مستقیما به سمت مخزن می‌روند و در مدل های شفاف می‌توانید مشاهده کنید که مخزن تا چه حد پر شده است.

مدل های مخزن دار دردسر کمتری دارند اما از نظر بهداشتی کمی ضعیف تر هستند و ممکن است گرد و خاک کمی از دستگاه خارج شود چرا که در مدل های کیسه دار که معمولا فیلتر هم دارند، مانع از خارج شدن گرد و خاک می‌شوند.

مطلب پیشنهادی: بهترین جاروبرقی رباتیک سال همراه با راهنمای خرید

۵- قابلیت تنظیم قدرت مکش

یکی از قابلیت های برخی مدل های جاروبرقی در بازار، تنظیم قدرت مکش است که هنگام تمیز کردن سطوح مختلف به کار می‌‌آید، به طور مثال هنگام جارو کردن یک فرش پر از گرد و خاک می توانید قدرت مکش را بالا ببرید تا گرد و خاک از بیم فرش بیرون بکشد.

و یا هنگام جارو کردن موها از روی سرامیک می توانید قدرت مکش را کم کنید چرا که با کمترین قدرت هم موها از روی سرامیک کشیده می شوند و نیازی به قدرت بالای مکش و مصرف بالای برق نیست.

۶- اندازه سیم جاروبرقی

در گذشته سیم جاروبرقی ها خیلی بلند نبودند و در حد ۵ یا ۶ متر طول داشتند، اما در مدل های جدیدتر طول سیم برخی جاروبرقی ها به ۱۵ متر می رسد که به شما کمک می کند برای جارو کردن قسمت های مختلف خانه مدام جای دوشاخه را عوض نکنید.

اگر خانه شما متراژ بالای ۱۰۰ متر دارد، بهتر است از مدل هایی که طول سیم بالایی دارند استفاده کنید، در حال حاضر ۶متر طول بسیار کم محسوب می شود.

*** ۲۰ مدل از بهترین جاروبرقی های پرفروش بازار ***


از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «Turbo 2000» از جاروبرقی‌های پرقدرت و خوش‌ساخت این شرکت است که از دسته‌ی جاروبرقی‌های کیسه‌دار محسوب می‌شود.

مخزن جارو دارای ظرفیت 6 لیتر است و موتور آن با توان 2000 وات قدرت مکش آشغال‌ها را از انواع سطوح دارد.


 

جاروبرقی Turbo 2000 به همراه پاکت‌های کاغذی استفاده می‌شود که یکبار مصرف هستند و بعد از پرشدن نیاز به تعویض دارند.

چراغ نشانگر روی بدنه شما را از زمان مناسب تعویض پاکت مطلع می‌کند. سیم جاروبرقی حدود 6.7 متر طول دارد و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، فضایی به شعاع 8 متر را جاروکشی کند.

تنظیم مکش جارو از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی بدنه انجام می‌پذیرد. این مدل مانند اکثر جاروبرقی‌های امروزی دارای ویژگی سیم‌جمع‌کن خودکار است.

برخورداری از سری مخصوص درز و گوشه‌ها و برس مبلمان از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل است که باعث‌شده انواع سطوح با این جارو قابل تمیزشدن باشند.

از دیگر خصوصیات کاربردی این مدل وجود سیستم دمنده (Blower) است که می‌تواند برای زدودن گردوغبار مورد استفاده قرار گیرد. خرطومی جارو با چرخش 360 درجه کار با دستگاه را در زوایای مختلف آسان کرده است.

   
از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

جارو برقی «پارس خزر» مدل «VC-2000W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کم‌حجم و قدرت بالا تولید و عرضه شده است.

این محصول بسیار جمع‌وجور بوده و با دستگیره متحرک و بزرگی طراحی شده که نه‌تنها حمل‌ونقل آن را آسان‌تر می‌سازد بلکه برای خاموش روشن هرچه راحت‌تر دستگاه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر روی بدنه دستگاه همچنین یک محفظه برای قرارگیری برس‌ها و سری‌های جارو طراحی شده که به سهولت استفاده از این جارو می‌افزاید.

به‌منظور تنظیم قدرت مکش یک ولوم بزرگ بر روی دستگاه تعبیه شده است.

از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی می‌توان به سیستم سیم‌جمع‌کن خودکار آن اشاره نمود.

جاروبرقی پارس‌خزر VC-2000W، از تولیدات شرکت نامدار پارس‌خزر، یکی از گزینه‌های قابل‌تأمل به شمار رفته و با توجه به قدرت و طراحی منحصربه‌فردش قادر است توجه سلیقه‌های مختلفی را به خود جلب کند.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی سامسونگ مدل VC-910

مشخصات کلی

  • ابعاد
    270x320x570 میلی‌متر
  • وزن
    8 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • قدرت موتور
    2100 وات
  • کنترل روی دسته
    ندارد
  • محدوده توان مصرفی
    2000 تا 2500 وات
  • قابلیت فشرده‌سازی زباله
    ندارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی آ ای سی مدل H.3000

جارو برقی ای سی ای مدل .H.3000 انتخاب مناسبی است. این جارو برقی کیسه‌دار با وزن  6.8 کیلوگرم  و قدرت موتور 2400 وات و ابعاد 280 × 530 × 225 میلی‌متر به بازار عرضه شده است.

یکی از ویژگی‌های این مدل  سیم جمع کن خودکار آن محسوب می‌شود به واسطه این ویژگی کار با این مدل آسان‌تر شده است.

جارو برقی ای سی ای مدل .H.3000  به فیلتر بهداشتی مجهز شده است. از مشخصات این مدل می‌توان صدای کم آن اشاره کرد. این کالا در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی آ.ا.گ مدل VX6-1-OKO

مشخصات کلی

  • ابعاد
    480x320x275 میلی‌متر
  • وزن
    5.8 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • توان مکش
    650 وات
  • قدرت موتور
    700 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • کنترل روی دسته
    ندارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

جاروبرقی «سامسونگ» مدل «QUEEN-18» طراحی ساده و زیبایی دارد.

بدنه از مواد پلاستیکی باکیفیت ساخته ‌شده است و قطعات مختلف رنگ‌های متنوعی دارند.

در رنگ قرمز، قطعات اصلی به رنگ قرمز تیره‌ هستند و با نوارها و قطعات کوچک‌تر مشکی و خاکستری ترکیب ‌شده‌اند.

توان 1800واتی این جارو می‌تواند مکشی 400واتی در سر پارویی ایجاد کند و خاک و زباله را به‌راحتی از سطوح مختلف جمع کند.

قدرت مکش در جاروبرقی‌های معمولی به‌تدریج و به‌موازات پرشدن کیسه کاهش می‌یابد.

سامسونگ راهکاری خلاقانه ارائه کرده است و فیلتر سایکلون یا چرخشی را تولید و عرضه کرده است.

در درون فیلتر سایکلون، ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و این امکان را برای استفاده‌ی بهینه از فضای داخل کیسه جاروبرقی و قدرت مکشی قوی‌تر و یکنواخت‌تر فراهم می‌سازد.

فیلتر سایکلون که به‌نحوی مناسب، کنار دسته‌ی جاروبرقی تعبیه ‌شده است، به‌راحتی به بیرون و داخل می‌لغزد و دسترسی به آن حتی هنگامی‌که جاروبرقی در حالت ایستاده قرار دارد آسان است.

گنجایش بالای مخزن جارو، سیم برق بلند و صدای نه‌چندان زیاد دستگاه، استفاده از آن را ساده کرده است.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل AROMA 2000

مشخصات کلی

  • ابعاد
    210x320x500 میلی‌متر
  • وزن
    5 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • قدرت موتور
    2000 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد
  • کنترل روی دسته
    ندارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی سطلی والنوت مدل VC4500

جاروبرقی مدل « VC4500 » یکی از جاروبرقی‌های باکیفیت و قدرتمندی است که توسط شرکت «والنوت» به بازار عرضه شده است. این دستگاه از جمله جاروبرقی‌های سطلی است.

جاروبرقی VC4500دارای ظرفیت مخزن داخلی 18 لیتر است و می‌تواند میزان زیادی گردوغبار و زباله را در خود جای دهد.

موتور پرقدرت این دستگاه از توان مصرفی 1400 وات برخوردار است. فیلتر بهداشتی این جاروبرقی از نوع پارچه‌ای و قابل شست‌وشو است.

گنجایش قابل‌توجه دستگاه آن را به انتخابی مناسب برای انواع سالن‌های بزرگ همچون، فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل امکان تنظیم قدرت مکش آن است و در هنگام کار با سطوح مختلف کاربر می‌تواند میزان مناسب مکش را انتخاب کند.

با قابلیت چرخش عمودی 90 درجه ای و گردش به چپ و راست سری جارو قادر خواهید بود گردوغبار موجود در لابه لای اثاثیه یا مابین فضاهای باریک را به راحتی پاک و تمیز کنید.

همچنین تغییر وضعیت این سری به وضعیت تخت نیز امکان نظافت سطح زیر مبلمان با پایه‌های کوتاه را فراهم می سازد.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی بایترون مدل BVC-2000

مشخصات کلی

  • ابعاد
    550x250x250 میلی‌متر
  • وزن
    4 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • توان مکش
    500 وات
  • قدرت موتور
    2000 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

جاروبرقی «سامسونگ» مدل «KING-18» از کاربردی‌ترین‌های عرضه‌شده توسط این شرکت است.

این جاروبرقی ظاهر زیبایی دارد و علاوه‌بر ظاهر جذاب، امکانات فراوانی هم دارد که باعث بهبود و افزایش عملکرد آن می‌شود.

این جاروبرقی بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیت دارد که در جلوی آن دستگیره‌ای برای حمل در نظر گرفته ‌شده است.

محل اتصال خرطومی طوری طراحی ‌شده است تا لوله‌ی خرطومی چرخش 360 درجه داشته باشد و محدودیت کاربری دستگاه کم شود. دسته‌ی لوله، طراحی مناسبی دارد و خرطومی با خمی ملایم به لوله‌ی فلزی تلسکوپی متصل شده است.

روی بدنه‌ی جارو نشانگر پربودن مخزن نیز در نظر گرفته ‌شده است. در قسمت انتهایی جارو، دسته‌ی تنظیم قدرت جارو به‌صورت کشویی در نظر گرفته‌ شده است و در چهار حالت فعالیت دستگاه را کنترل می‌کند.

دکمه‌های پدالی روشن و خاموش در یک سمت و سیم‌جمع‌کن هم در سمت انتهایی جارو تعبیه شده‌اند. سیم بلند جارو باعث می‌شود تا شعاع کاری دستگاه بیشتر و استفاده از آن راحت‌تر شود.

د و عرضه‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات خوش‌ساخت، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3

دارای موتور CycloneForce با توربین ضد پیچش مو دارای یک شبکه توربینی است که مسیر آن با خاک یا مو مسدود نمی‌شود.

بنابراین همواره عملکرد بهینه خود را در تمیزکاری حفظ می‌کند و وقت شما روی جدا کردن موهای پیچ‌خورده با دست تلف نمی‌شود.

جاروبرقی Prince-3از یک موتور قدرتمند و برس جمع‌کن ابتکاری برخوردار است که به سطوح کف می‌چسبد.

بدین ترتیب، گرد و غبار، خاک و مو را سریع و کامل جمع می‌کند، بدون اینکه باعث گرفتگی مسیر مکش شود؛ در نتیجه عملکردی عالی را در نظافت ارائه می‌دهد.

جدا کردن و خالی کردن محفظه Prince-3کاری آسان است. می‌توانید آن را با فشار یک دکمه جدا کنید، درب آن را با چرخاندن باز کنید، محتویات آن را به داخل سطل زباله برگردانید و سپس به‌آسانی آن را در جای خود جا بزنید.

طراحی سبک کمک می‌کند تا سراسر خانه را با زحمت کمتر و سریعتر تمیز کنید.

وزن محفظه این جاروبرقی 25% کاهش یافته است، و همین باعث شده که کشاندن و حرکت دادن آن به اطراف خانه آسان شود.دسته کنترل از راه دورx دارای دکمه‌های کنترلی داخلی هستند که به راحتی در دسترس شما قرار گرفته‌اند، بنابراین می‌توانید بدون اینکه خللی در کار نظافت‌تان ایجاد کنید، عمل خاموش/روشن یا انتخاب قدرت مکش مناسب را سریعاً انجام دهید.

مجموعه لوازم جانبی 3 در 1 این دستگاه لوازم جانبی متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به تناسب نیازهای نظافتی خود، یکی را انتخاب کنید.


     
از محبوب‌ها

جارو برقی جنرال فیت مدل Parastoo 5300

مشخصات کلی

  • ابعاد
    500x370x415 میلی‌متر
  • وزن
    6.2 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    سطلی

مشخصات فنی

  • قدرت موتور
    1300 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد
  • کنترل روی دسته
    ندارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W

مشخصات کلی

  • ابعاد
    500x300x200 میلی‌متر
  • وزن
    6.20 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • قدرت موتور
    1900 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی آ.ا.گ مدل VX91-WM

مشخصات

  • توان مکش
    490 وات
  • قدرت موتور
    850 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • کنترل روی دسته
    ندارد
  • محدوده توان مصرفی
    زیر 1000 وات
  • قابلیت فشرده‌سازی زباله
    ندارد
  • لوله تلسکوپی
    دارد
  • فیلتر بهداشتی
    دارد
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 13
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    کیسه یک بار مصرف
  • طول کابل برق
    9 متر

     
از محبوب‌ها

جارو برقی پلار مدل 3300-10G

مشخصات کلی

  • ابعاد
    430x570x360 میلی‌متر
  • وزن
    6 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    سطلی

مشخصات فنی

  • توان مکش
    734 وات
  • قدرت موتور
    1600 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی پلار مدل 2700

مشخصات کلی

  • ابعاد
    430x570x360 میلی‌متر
  • وزن
    8 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    سطلی

مشخصات فنی

  • توان مکش
    1600 وات
  • قدرت موتور
    2700 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی جنرال فیت مدل Nasim 4300

مشخصات کلی

  • ابعاد
    400x550x380 میلی‌متر
  • وزن
    9 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    سطلی

مشخصات فنی

  • توان مکش
    1300 وات
  • قدرت موتور
    1300 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی سام مدل VC8030

مشخصات کلی

  • ابعاد
    540x320x270 میلی‌متر
  • وزن
    8.5 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • قدرت موتور
    2400 وات
  • کنترل روی دسته
    دارد
  • محدوده توان مصرفی
    2000 تا 2500 وات
  • قابلیت فشرده‌سازی زباله
    ندارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی شروین مدل vc4800

مشخصات کلی

  • ابعاد
    520x300x250 میلی‌متر
  • وزن
    7 کیلوگرم
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار

مشخصات فنی

  • توان مکش
    2400 وات
  • قدرت موتور
    2400 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • سیم جمع کن خودکار
    دارد

     
از محبوب‌ها

جارو برقی آ.ا.گ مدل VX9-1-CB-P

مشخصات

  • توان مکش
    890 وات
  • قدرت موتور
    2200 وات
  • قابلیت جذب مایعات
    خیر
  • کنترل روی دسته
    دارد
  • محدوده توان مصرفی
    2000 تا 2500 وات
  • قابلیت فشرده‌سازی زباله
    ندارد
  • لوله تلسکوپی
    دارد
  • فیلتر بهداشتی
    دارد
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 13
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    کیسه یک بار مصرف
  • طول کابل برق
    9 متر

 

انواع مختلف جاروبرقی کدام اند؟

اگر به طور کلی دسته بندی کنیم، 3 مدل اصلی جاروبرقی در بازار وجود دارد.

1- جاروبرقی های سیلندری:

این مدل همان مدل شناخته شده جاربرقی است که یک دستگاه چرخ دار با یک خرطوم برای مکش وجود دارد که برای جارو کردن باید دستگاه را به دنبال خود حرکت دهید.

2- جارو برقی های ایستاده

این جارو برقی ها برای فضاهای بزرگ تر از خانه کاربرد دارند و هیچ خرطومی ندارند و مانند یک ماشین روی مساحت مورد نظر شما حرکت می‌کنند و از کف دستگاه مکش انجام می شود.

بیشتر مساجد بزرگ را با این مدل جاروبرقی ها تمیز می کنند.

3- جارو برقی های بی سیم

این مدل بدون سیم هستند و اندازه کوچکتری هم دارند، اما در مکش به اندازه مدل های قبلی قوی عمل نمی کنند و ممکن است برای تمیز کاری های اساسی رضایت شما را جلب نکنند.

مقایسه جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه:

مزیت جاروبرقی های بدون کیسه این است که نیاز به خالی کردن یا تعویض کیسه وجود ندارد و برخی هم معتقدند که این مدل با پر شدن مخزن هم مکش خود را از دست نمی دهد.

اما از معایب آن این است که به دلیل نبود کیسه از نظر بهداشتی ضعیف تر است و گرد و خاک موجود در مخزن می تواند از دستگاه خارج شود.

اما از معایب مدل های کیسه دار این است که شما باید هر چند وقت هزینه برای تعویض کیسه بپردازید اما در عوض به مراتب از مدل های مخزن دار بهداشتی تر هستند و گرد و خاک از دستگاه خارج نمی شود.

آیا جارو برقی رباتیک ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سوال کاملا به نیاز شما بستگی دارد، بله اگر خانه شما خیلی بزرگ نیست و سطح صافی دارد این مدل جاروبرقی در تمیز کردن سطح خانه کمکتان می کند.

لازم است که خرده وسیله ها را از سطح خانه بردارید تا جاروبرقی به شکل اتوماتیک تمام فضای خانه را دور بزند.

اما برای تمیز کردن زیر مبل، ها پله ها، یا قسمت های تنگ و تاریک خانه فقط جاروبرقی های خرطوم دار سنتی به کمک شما می آیند.

اگر پول زیادی دارید و مشکلی برای خرج کردن ندارید، می توانید در کنار جاروبرقی های خرطوم دار یک مدل جارو برقی رباتیک هم خریداری کنید.

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *