لوازم شخصی برقی

بهترین مارک اتو مو چیست؟ ۲۵ مدل بهترین مارک اتو مو حرفه ای

بهترین مارک اتو مو موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا سوال اصلی شما این است که بهترین مارک اتو مو چیست؟

در این مطلب دقیقا به این سوال پاسخ می دهیم و ۲۵ مدل از بهترین مارک اتو مو حرفه ای را به شما معرفی و بررسی می کنیم، اما پیش از معرفی اتو موها باید چند نکته را پیش از خرید اتو مو بدانید.

 

اتو مو دقیقا چیست؟

اتو مو دستگاهی برقی است که شامل یون منفی، تورمالین ، حرارت مادون قرمز، تیتانیوم و سرامیک می‌باشد و با حرارتی که ایجاد می کند به صاف شدن موها کمک می‌کند و البته استفاده از چنین مواردی مانند یون منفی و . . . . موجب آسیب حداقلی به مو می شود.

البته به عقیده خیلی از افراد آسیب های وارد شدن از اتو بسیار اندک می باشد و در برابر آسیب های وارده از طریق سشوار بسیار ناچیز می باشد و قابل چشم پوشی است، به همین دلیل است که خیلی از افراد به دنبال بهترین مارک اتو هستند.

 

انواع اتو مو از نظر کارایی

اتو موها از نظر کارایی به دسته تقسیم می شوند که البتی برخی اتو موها چند کاره هستند و هر سه کار را باهم انجام می دهند.

نوع اول برای صاف کردن مو استفاده می شوند که یکی از مرسوم ترین اتو موها همین ها هستند که در این مطلب هم به آنها اشاره شده است، و علت این محبوبیت هم این است که بیشتر افراد برای صاف کردن موها از اتو مو استفاده می کنند.

نوع دوم برای فر کردن و مجعد کردن مو استفاده می شوند که در این مطلب هم به چنین اتو موهایی اشاره شده است، اما این مدل فروش و کاربر کمتری نزد کاربران دارد.

نوع سوم برای چین دار کردن یا موج انداختن روی موها استفاده می شود که اتفاقا مورد استقبال خیلی از بانوان قرار گرفته است و مایل هستند که موهایشان کمی موج دار به نظر برسد.

بهترین اتو مو

انواع اتو مو از نظر صفحه

اتو موها از نظر صفحه به سه مدل تقسیم می شوند، نوع اول صفحات سرامیکی دارند که در ابتدا اتوموها با صفحات سرامیکی به بازار آمدند و علت استفاده از سرامیک این بود که خیلی سریع داغ می شوند و حرارت را پخش می کنند.

در مدل های جدیدتر اتو مو از صفحات تورمالین استفاده شده که به مراتب آسیب کمتری را به موها وارد می کند و اگر موهایتان را خیس اتو می کشید این مدل کمترین آسیب را به موی شما وارد می کند که هرچند توصیه نمی شود به موهای خیس اتو بکشید.

نوع دیگر از صفحات از جنس تیتانیوم هستند که به کمترین آسیب ممکن را دارند و به سرعت هم داغ شده و حرارت را به خوبی به موها پخش می کنند، در مدل های جدید بیشتر از این جنس استفاده می شود.

 

انواع اتو مو از نظر سایز

به سایز اتو موها دقت کنید و با توجه به موهای خود مشخص کنید که چه سایزی برای شما مناسب است.

تو مو سایز کوچک ۱٫۵سانتی برای موهای بسیار کوتاه یا صاف کردن چتری‌ها مناسب است .

اتو مو ۲٫۵ سانتی برای موهای کوتاه، مثلا تا پایین گوش، و همچنین موهای نازک کاربرد دارد.

اتو مو سه سانتی برای اتوکشیدن موهای بلند تا روی شانه و همچنین موهایی که ضخامت متوسطی دارند مناسب است.

اتو مو ۳٫۵ سانتی برای اتوکشیدن مو‌های ضخیم، پرپشت و پایین‌تر از سرشانه مناسب است و سرانجام اتو موی پنج سانتی برای موهای ضخیم و بسیار بلند کاربرد دارد.

دقت کنید که اگر بهترین مارک اتو مو را هم انتخاب کنید لازم است که سایز مناسبی را برای موهایتان خریداری کنید و انتخاب سایز اشتباه شما را دچار مشکل می کند.

ویدیوی نحوه اتو کردن موها

 

 

نکته بسیار مهم قبل از کشیدن اتو مو

اگر موها در حرارت ۳۶۵ درجه قرار بگیرند دچار آسیب و شکنندگی می شوند، پس بهتر است به جهت مراقب بیشتر، زمانی که هنوز موهای شما کمی مرطوب است از سرم مو استفاده کنید تا یک لایه محافظ روی موهای شما ایجاد شود و آسیب را به حداقل برساند.

تارهای مو همانند کاغذ در دمای ۲۳۰ درجه می سوزند، پس بهتر است دمای اتو مو را بالاتر از ۳۶۵ درجه نبرید و اگر موهای نازکی دارید بهتر است دمای اتو مو را روی ۳۰۰ درجه نگه دارید و به مدت طولانی موها را زیر اتو نگه ندارید.

اگر مایل هستید با دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی آشنا شوید به این لینک مراجعه کنید.

 

 ** معرفی ۲۵ مدل از بهترین مارک اتو مو در بازار ایران **

 

 

۱- اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3300

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3300 ساخت درجه یک کشور چین ( MADE IN P.R.C) است که بدنه و متریال استفاده شده دارای کیفیت بسیار بالایی است. این محصول دارای لبه های گرد که به شما کمک میکند علاوه بر صاف کردن مو بتوانید مو را دور اتو پیچیده و تا حدودی به مو حالت دهید.

در بین برندهای هم رده خود می تواند به عنوان بهترین مارک اتو مو نام بگیرد که البته این امتیاز از سمت کاربران برای محصولات این برند ثبت شده است.

بهترین مارک اتو مواز دیگر ویژگی های مهم این اتو مو طول سیم ۲ متری و چرخان این محصول است به این صورت که سیم از قسمت اتصال به اتو مو به صورت ۳۶۰ درجه میچرخد، همین امر سبب می‌شود که آزادی عمل بیشتری در حین استفاده کردن داشته باشید.

 

 

جنس صفحات
سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما ۱۰۰ تا ۲۳۰ دما
نوع نمایشگر دیجیتالی
طول سیم ۲ متر

 

۲- برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس مدل ۸۰۰۰

برس حرارتی صاف کننده مو «پرومکس» (Promax) مدل «۸۰۰۰» دارای صفحات سرامیک تورمالین است که همین امر صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند.از دیگر مزیت‌های مدل ۸۰۰۰ می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد.

بهترین مارک اتو مو با قیمتسیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند. همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد.

جنس صفحات
سرامیک تورمالین
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما ۶دما
نوع نمایشگر LCD
طول سیم ۲.۷ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۳- اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3388

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3388 دارای تغییر حرارت در ۵ حالت از ۱۳۰ تا ۲۱۰ درجه می‌باشد که این تغییر با فشار دادن دکمه پاور امکان پذیر است.این اتو مو با دارا بودن اشعه قرمز در صفحات به براق نمودن موها کمک شایانی می‌کند.

بهترین مارک اتو مو با قیمتاز دیگر ویژگی های مهم این اتو مو طول سیم ۲ متری و چرخان این محصول است به این صورت که سیم از قسمت اتصال به اتو مو به صورت ۳۶۰ درجه میچرخد، همین امر سبب می‌شود که آزادی عمل بیشتری در حین استفاده کردن داشته باشید.

جنس صفحات
سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما ۵ حالت از ۱۳۰ تا ۲۱۰ دما
سیم گردان بله
طول سیم ۲ متر

 

۴- حالت دهنده سه کاره مو بای بابیلیس نانو مدل ST3303

 

بهترین مارک اتو مو

جنس صفحات
سرامیک
خاموشی خودکار پس از ۳۰ دقیقه
بیشینه دما ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما خیر
سیم گردان بله
طول سیم ۱.۸متر

 

 

۵- اتو مو رمینگتون مدل S8590

یکی از بهترین اتو موهای حرفه‌ای شرکت «رمینگتون» مدل «S8590» است که دارای صفحات سرامیک حرفه ای با خاصیت کراتین کردن مو و همچنین دارای حسگر حرارتی جهت تنظیم دمای مطلوب است.

بهترین اتو مو رمینگتونصفحات سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ چون سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم دربرابر گرماست؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. این اتو  مو مناسب برای استفاده‌کنندگان حرفه‌ای از جمله آرایشگران است.

 

جنس صفحات
سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۱۵ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما ۵دما
صفحه نمایشگر خیر
طول سیم ۲.۵ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۶- اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST3336

 

بهترین اتو مو موجود در بازار

جنس صفحات
 نانو سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما بله
نوع نمایشگر LCD
سیم گردان بله

 

۷- اتو مو رمینگتون مدل S8540

تنها اتو مو مخصوص کار کراتین از شرکت «رمینگتون» مدل «S8540» است. تفاوت این اتو با سایر اتوها این است که برای این اتو مو، صفحاتی از جنس سرامیک با روکش کراتین پلاس و روغن بادام در نظر گرفته شده است که صافی بهتر و بادوام تر با آسیب کمتر را به ارمغان می آورد. این اتو گزینه مناسبی برای کار با مواد کراتین در مصارف حرفه ای است.

بهترین مارک اتو مو حرفه ایصفحه‌های سرامیک کراتین برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ چون سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم دربرابر گرماست؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد.

 

 

جنس صفحات
سرامیک پیشرفته
مدت زمان گرم شدن ۱۵ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما ۹دما
 نوع صفحه نمایشگر دیجیتالی
طول سیم ۲.۵ متر

 

۸- اتوی مو بای بابیلیس مدل ST-3311

 

بهترین مدل اتو مو

جنس صفحات
 سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما بله
نوع نمایشگر LED
 طول سیم ۱.۵ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۹- برس حرارتی جیمی مدل GM437

شرکت جیمی در سری محصولات جدید خود برس حرارتی و صاف کننده GM 437 با بیشینه دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد وارد بازار کرده است که مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است. یک دستگاه ایده آل با طراحی ارگونومیک است که به دلیل استفاده بسیار راحت از آن بسیار مورد توجه بانوان است.از طرفی شکل و جنس دندانه های آن یک ماساژ ملایم برای پوست سرتان فراهم می کند.

بهترین اتو مو موجود در بازاراین محصول دارای سیم گردان با چرخش ۳۶۰ درجه است که این قابلیت علاوه بر راحت کردن کار با اتو مو از گره خوردن و فرسوده‌شدن سیم جلوگیری می‌کند.

جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات متوسط
بیشینه دما ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما بله
نوع نمایشگر LCD
سیم گردان بله

 

۱۰- برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل HSB100E

 

بهترین اتو مو حرفه ای

جنس صفحات
 سرامیک
سیم گردان بله
بیشینه دما ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما سه دمای قابل تنظیم ۱۸۰، ۱۹۰ و ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر LED
 طول سیم ۳ متر

 

۱۱- اتو مو رمینگتون مدل S9600

 یکی از اتو موهای حرفه ای شرکت رمینگتون مدل S9600  است که دارای جنس صفحه از نوع سرامیک پیشرفته،  کلید قفل صفحات و بیشینه دمای ۲۴۰ درجه سانتی گراداست. این محصول قابلیت تنظیم دما از ۱۵۰ تا ۲۳۵ درجه سانتی گراد را دارد.لوازم جانبی که همراه این مدل عرضه شده کیف مقاوم در برابر حرارت می‌باشد.

رمینگون در عرضه لوازم شخصی برقی یکی بهترین برندها می باشد که در زمینه اتو مو هم به عقیده خیلی از افراد بهترین مارک است و آن را به عنوان بهترین مارک اتو مو معرفی می کنند.

بهترین مارک اتو مو حرفه ای

جنس صفحات
 سرامیک پیشرفته
مدت زمان گرم شدن ۱۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما سه دمای قابل تنظیم ۱۸۰، ۱۹۰ و ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر دیجیتال
 طول سیم ۳ متر

 

۱۲- اتو موی بای بابیلیس نانو مدل ST-3328

 

بهترین مارک اتو مو چیست

جنس صفحات
 سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما ۵ حالت از ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد دما
نوع نمایشگر خطی
 طول سیم ۱.۵ متر

 

۱۳-برس حرارتی روزیا مدل HR765

برس حرارتی روزیا مدل HR765 وسیله‌ای همانند برس معمولی است؛ با این تفاوت که  دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. هنگام شانه‌کردن، موها از میان دندانه‌ها عبور کرده و در تماس با سطح داغ قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند.

بهترین مارک اتو موصاف‌کردن موها با برس حرارتی سریع و  در عین حال راحت است و کسانی که موهای بلند و متوسطی دارند، می‌توانند از این روش برای صاف‌کردن موهای خود استفاده کنند. از این برس می توان بعد از استحمام هر دو کار خشک کردن و صاف کردن مو را با همزمان  انجام داد.

جنس صفحات
PTC
سیم گردان بله
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
مدت زمان گرم شدن ۹۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما بله
صفحه نمایشگر بله
 طول سیم ۲متر

 

۱۴- اتو مو رزتی مدل ۵۱۳۰

 

بهترین اتوی مو

جنس صفحات
سرامیک
سیم گردان بله
بیشینه دما ۲۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
مدت زمان گرم شدن ۱۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما بله
صفحه نمایشگر خیر
 طول سیم ۳ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۱۵- اتو مو پرومکس مدل ۵۷۴۲

اتو مو «پرومکس» (Promax) مدل «۵۷۴۲»  با دارا بودن پوشش تیتانیوم روی صفحات می‌تواند حرارت را به شکل یکسان در همه جای صفحه پخش کند. این اتو مجهز به سیستم محافظت از حرارت بیش از حد است که از بالا رفتن دما و آسیب رسیدن به موها در اثر حرارت خیلی زیاد جلوگیری می‌کند.

بهترین اتو مو پرومکساز دیگر مزیت های این اتو مو می ‌توان به دمای قابل تنظیم از ۸۰ تا ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، گرم شدن پشت صفحات تا ۹۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، سیم بلند ۳ متری با قابلیت چرخش و کیف نگه‌داری اشاره کرد.

جنس صفحات
 سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما بله
سیم گردان بله
 طول سیم ۳ متر
مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۱۶- اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST3360

 

برترین اتو موی بازار

جنس صفحات
 سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
سیم گردان بله
قابلیت تنظیم دما بله
نوع نمایشگر LED
 طول سیم ۲متر

 

۱۷- اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00

اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00 به طور اختصاصی برای اتوکشی و حالت دهی آسان و سریع طراحی شده است که این امر توسط صفحه های کراتینی و ۶ تنظیم مختلف دمایی محقق می شود.  از ویژگی مهم این اتو می‌توان به یونیک و صفحات سرامیکی کراتینی اشاره کرد که این امر باعث می‌شود  شما موهایی براق و بدون وزی داشته باشید.

بهترین اتو مو فیلیپساین محصول دارای تکنولوژی ترمو پرفکت ست که گرما را در تمام سطح صفحات پخش و از اینکه موی شما در معرض گرمای بیش از حد قرار بگیرد جلوگیری میکند. ویژگی یونیک و صفحات سرامیکی کراتینی این دستگاه باعث میشود که شما موهایی درخشان و بدون وزی داشته باشید.

جنس صفحات
سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون بله
قابلیت تنظیم دما بله ۶ دما
نوع نمایشگر خیر
سیم گردان بله

 

۱۸- اتو مو بابیلیس مدل ST387SDE

 

بهترین مدل اتو مو

جنس صفحات
 سرامیک
سیم گردان بله
بیشینه دما ۲۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد
سیم گردان بله
قابلیت تنظیم دما بله ۶ دما
نوع نمایشگر LED
 طول سیم ۱.۸ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۱۹- اتو موی جیمی مدل GM 423

اتو موی جیمی (GEMEI) مدل GM 423 دارای طراحی ارگونومیکی است که مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است.این دستگاه با دارا بودن صفحات تیتانیومی باریک که سازگاری بیشتری با مو دارد، حرارت را به شکل یکسان در همه جای صفحه پخش می کند و آسیب رسیدن به مو را تا حدی کاهش می‌دهد.

بهترین مدل اتو مو در بازاراین محصول دارای سیم گردان با چرخش ۳۶۰ درجه است که این قابلیت ضمن راحت کردن کار با اتو مو از گره خوردن و فرسوده‌شدن سیم جلوگیری می‌کند.از طرفی این دستگاه دارای کلید قفل کردن صفحات است تا هنگامی که از وسیله استفاده نمی کنید فضای کمتری را اشغال کند .

جنس صفحات
تیتانیوم
نوع صفحه باریک
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
سیم گردان بله
قابلیت تنظیم دما بله
نوع نمایشگر LED
 نوع صفحات باریک

 

۲۰- اتو مو پرومکس مدل ۵۷۳۵

 

بهترین مارک اتو مو

جنس صفحات
 سرامیک
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
فن آوری تولید یون خیر
قابلیت تنظیم دما بله
سیم گردان بله
 طول سیم ۳ متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۲۱- اتو مو دارک استار مدل HR730

اتو موی ایتالیایی دارک استار مدل «HR730» تنها اتو موی مخصوص کار با کراتین و جزو اتو مو‌های فوق حرفه‌ای با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و صفحه نمایش دیجیتالی از این شرکت است.

بهترین مدل اتو مو در بازار ایراناین دستگاه مجهز به سه کلید فشاری جهت روشن و خاموش کردن و کاهش یا افزایش درجه حرارت صفحات از ۱۳۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد بوده و دمای تنظیم شده به کمک چراغ‌های نشانگر تعبیه شده روی بدنه، به شما نمایش داده می‌شود.

لوازم جانبی که همراه این محصول ارائه می‌شود شامل:

۱:روغن آرگان مخصوص مو های آسیب دیده
۲:دو عدد شانه قابل نصب در کناره های اتو (پلاستیکی و مویی)
۳:پارچه مخصوص تمیز کردن صفحه تیتانیوم
۴:دو مخزن قابل نصب در دو طرف اتو جهت کراتین و آرگان تراپی
جنس صفحات
تیتانیوم
مدت زمان گرم شدن ۳۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع صفحه متوسط .پهن
قابلیت تنظیم دما بله
سیم گردان بله
 طول سیم ۳ متر

 

۲۲- اتو موی جیمی مدل GM 401

 

جنس صفحات
سرامیک تورمالین
مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر LCD
قابلیت تنظیم دما بله
صفحه نمایشگر بله
 سیم گردان بله

 

 

۲۳- اتو مو مک استایلر مدل MC-2028

اتو مو مک استایلر مدل MC-2028  دارای صفحه لمسی و هوشمند مجهز به سیستم گرمایشی بسیار سریع تا ۴۵۰ F است که مناسب برای کراتینه و درمان مو می‌باشد. این محصول قابلیت قفل اتوماتیک صفحه و باز شدن با اشاره انگشت را دارد.

بهترین مارک اتو مو حرفه ای

جنس صفحات
تیتانیوم
نوع صفحه پهن
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر LCD
قابلیت تنظیم دما بله
سیم گردان بله
 طول سیم ۲متر

 

۲۴- اتوی مو رمینگتون مدل S8598

 

اتو ما چه مارکی بخریم

جنس صفحات
سرامیک پیشرفته
نوع صفحه ۱۱۰ میلی متری
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر دیجیتالی
قابلیت تنظیم دما ۵ دما
سیم گردان بله
 طول سیم ۳متر

مشاهده و خرید محصول در دیجی کالا

 

۲۵- اتو مو سورکر مدل HS-950

اتو مو سورکر مدل HS-950 قابلیت تنظیم دما از ۱۵۵ الی ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد را دارد.این دستگاه مجهز به کلید قفل کردن صفحات، کلیدهای افزایش و کاهش دما است که دمای تنظیم شده با استفاده از چراغ‌های نشانگر تعبیه شده روی بدنه، به شما نمایش داده می‌شود.

بهترین مارک اتو مو در بازار
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحه  متوسط. باریک
بیشینه دما ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
نوع نمایشگر دیجیتال
 تنظیم دما بله
سیم گردان بله
قابلیت تنظیم دما ۱۵۵ الی ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد


نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. بین اتو مو فیلیپس و رمینگتون کدومش از نظر شما برند بهتریه. محصولات هر دو برند رو نگاه کردم فقط نمیدونم دووم کدومشون بیشتره

  2. واقعا برا کسایی که موهاشون صاف نیست وجود یه اتو مو تو خونه از نون شب هم واجب تره به نظرم اتو موهایی از جنس سرامیک که دیجیتال هم هستند بهترین انتخابه

  3. جنس صفحه اتو مو خیلی مهمه پیشنهاد میکنم اونایی که از تیتانیو هستن رو انتخاب کنید تا موهاتون اسیب نبینه

  4. برس حرارتی روزیا مدل HR765 خیلی کاراییش خوبه یعنی بعد از گرم شدن و استفاده ازش هم موهارو صاف میکنه هم هر حالتی که دوست داشته باشید میتونید به موهاتون حالت بدید

  5. من یه سالی هست از اتو مو رمینگتون مدل S9600 استفاده میکنم ازش راضیم دماهای قابل تنظیم داره کاراییشم خوبه

  6. برس حرارتی روزیا رو از دیجیکالا خریدم خیلی هم از خریدم راضیم. موهامو هر جور که بخوام با استفاده از این برس حالت میدم و از این نظر واقعا کارایی خوبی داره

  7. من خودم آرایشگر هستم از اتو مو رمینگتون مدل S8590 چند وقتیه استفاده می کنم به نظر من که خیلی کارش خوبه البته خوب مدل های با کیفیت دیگه هم زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *