عطر و ادکلن

۳۶ مدل بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۳ با قیمت مناسب

معرفی بهترین عطر و ادکلن مردانه در بازار همراه با تجربه خریداران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

هر مردی شخصیتی دارد و همواره مایل است متناسب با شخصیتی که دارد و همچنین محیطی که در آن حضور پیدا می‌کند، بهترین ادکلن مردانه را استفاده کند، برای حضور در مهمانی ها یک ادکلن یا عطر مردانه، برای قرارهای کاری نوع دیگری از ادکلن مردانه و به همین شکل برای موقعیت های مختلف از عطر متناسب آن موقعیت استفاده کند.

در حقیقت استفاده از عطر و ادکلن نه تنها موجب جذاب بودن ما در جمع می‌شود، بلکه اعتماد به نفس ما را نیز افزایش می‌دهد تا ما در جمع آقایان و خانم‌ها احساس بهتری نسبت به خود داشته باشیم.

در این مطلب قصد داریم به شما بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۲ که فروش خوبی را در ایران تجربه کرده اند معرفی کنیم، اما پیش از آن بهتر است کمی درباره عطر و ادکلن و نکات پیش از خرید آن بدانیم.

 

در انتخاب بهترین ادکلن مردانه چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم؟

۱- اطمینان از اصل بودن ادکلن

مسلما همه ما به دنبال یک ادکلن با کیفیت هستیم، اما حقیقتا تشخیص سریع عطر اصل از تقلبی ممکن نیست و در این مورد توصیه من به شما به عنوان یک خریدار این است که از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، در فروشگاه های آنلاین دیجی کالا قابل اطمینان است.

۲- به میزان غلظت عطر توجه کنید

ادکلن ها معمولا غلظت کمتری نسبتا به ادوتویلت ها دارند و در آنها از روغن عطر کمتری استفاده شده است که البته این به معنی اصل بودن یا تقلبی بودن هیچ یک نیست و موضوع فقط مربوط به غلظت است، اگر مایل هستید که با یک بار استفاده برای مدت طولانی تری بوی خوش شما باقی به ماند بهتر است به سراغ ادوتویلت ها برید که در این مطلب به آنها پرداخته ایم.

۳- شرایط آب و هوایی را مد نظر داشته باشید

حتما متوجه شده اید که برخی عطرها برای فصول سرد مناسب ترند، برخی برای فصل بهار و پاییز و برخی هم برای فصول گرم مانند تابستان مناسب هستند، پس اگر در منطقه شما هوا در بیشتر فصول سال گرم است، شاید یک عطر خنک بیشتر برای شما کارایی داشته باشد.

هرچند که حالت ایده آل این است که برای هر فصل از سال عطر مناسب آن فصل را داشته باشید.

موقع خرید عطر چکار کنیم؟ ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

 

تفاوت ادوکلن، عطر، ادوتویلت و ادوپرفیوم چیست؟

 

بهترین ادکلن مردانه

خیلی وقت‌ها این چند کلمه را با هم اشتباه می‌گیریم و البته ایرادی ندارد چرا که در فرهنگ ما بیشتر از دو واژه ادکلن و عطر استفاده می‌شود و به همین دلیل با واژه های دیگر کمی بیگانه هستیم.

اول از همه بدانید که عطر معادل فارسی پرفیوم است و ادوپرفیوم عطری است که غلظت آن کمتر است و از عصاره روغنی کمتری در آن استفاده شده است، پس در واقع عطری که رقیق شده باشد را ادوپرفیوم می گویند.

اما ادوتویلت ها چطور؟ ادوتویلت  یا همان آب معطر، از ادوپرفیوم هم رقیق تر است و از عصاره روغنی کمتری در آن استفاده شده است و به دلیل همین رقیق شدن هم به آن ادوتویلت به معنی آب معطر می گویند.

اما ادکلن ها از ادوتویلت ها هم رقیق تر هستند و بیشتر حجم آنها را الکل تشکیل داده است و به همین دلیل ماندگاری خیلی کمتری دارند، پس اگر به دنبال ماندگاری بیشتری هستید، دقت کنید که روی شیشه محصول نام ادوتویلت یا ادوپرفیوم درج شده باشد.

 

بهترین ادکلن مردانه 2020

راهنمای مطالعه

انتخاب عطر و ادکلن بر اساس نوع پوستتان

پوست چرب و مرطوب: اگر پوست بدن‌تان چرب و مرطوب است چربیِ روی پوست‌تان می‌تواند رایحه‌ی اصلی عطر را تغییر بدهد.

در واقع چربی که روی پوست شما وجود دارد می تواند با عطر مورد نظر ترکیب شده و واکنش های شیمیایی داشته باشند و اثراتی روی میزان ماندگاری عطر و حتی بوی عطر داشته باشند. بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب عطرهای گلی-میوه‌ای و ملایم است.

پوست خشک: افرادی با پوست‌خشک و کم‌آب لذت چندانی از رایحه‌ی عطر و ادکلن‌شان نمی‌برند.

خشک بودن پوست موجب می شود که بوی عطر سریع از بین برود و بعضا استفاده زیاد از عطر روی پوست خشک می تواند موجب آلرژی شود، این افراد بهتر است در انتخاب ادکلن دقت بیشتری داشته باشند.

بسیار عالی در ادامه به سراغ اصل مطلب یعنی معرفی بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۰ می رویم و بیش از ۳۰ مدل عطر مردانه را به شما معرفی می کنیم که در طول مطلب با بهترین برند های عطر مردانه هم آشنا می شوید.

 

 

*** معرفی و بررسی ۳۶ مدل بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۲ ***

 

۱- ادو تویلت مردانه داویدف مدل Zino حجم ۱۲۵ میلی لیتر

عطر مردانه با بوی گرم شیرین برای فصول سرد سال

زینو یکی از بهترین عطرهای مردانه برند داودیف است که رایحه گرم و تند دارد و برای شب های پاییزی و زمستانی مناسب است.

بهترین ادکلن مردانه داویدف

حجم این ادوتویلت مردانه ۱۲۵ میلی متر است که به رفع استرس های روزمره کمک شایانی می‌کند، با اولین اسپری زینو روی پوست و نبضتان متوجه بوی اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر قرمز و گیاه مریم گلی خواهید شد.

به‌محض اولین اسپری از Zino روی پوست و در محل نبضتان، متوجه بوی اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر قرمز و گیاه مریم‌گلی خواهید شد، این ترکیب کمی شیرین و تندوتیز، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد.

با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب گل‌های خوش‌بوی شمعدانی، رز، لیلیوم و یاسمین تشکیل‌ شده‌اند. با استشمام این نت‌ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و حس هماهنگی درونی، جایگزین آن خواهد شد.

پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی Zino می‌شوید. نت‌های پایانی که از چوب صندل، گیاه پاتچولی، وانیل و سرو تشکیل ‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.

از نقاط مثبت این ادکلن مردانه که خریداران اشاره کرده‌اند می‌توان به قیمت مناسب، ماندگاری قابل قبول و طراحی شکیل اشاره کرد.
برخی خریداران گفته‌اند که ماندگاری حدود ۵ ساعت است، برخی این میزان را مناسب و برخی نامناسب می‌دانند.

 

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه داویدف مدل ZINO:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Michel Almairac
کشو مبدا سوییس
نوع رایحه تلخ , گل , خوراکی , طبیعت , تند
ساختار رایحه مرکبات , گل , گیاهان معطر , وانیل , چوب
نت آغازی
اسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر و مریم گلی
نت میانی گل رز، شمعدانی، لیلیوم و یاسمین
نت پایانی گیاه پاتچولی، چوب سرو، چوب صندل و وانیل

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

۲- ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادکلن مردانه با راحیه خنک و شیرین مناسب بهار و تابستان

ادوتویلت  مردانه بولگاری یکی از بهترین عطرها با رایحه خنک و شیرین برای روزهای تابستانی و بهاری می‌باشد، این ادوتویلت از زمان معرفی شدن تا کنون جزو پرفروش ترین عطرهای دنیا بوده است.

بهترین عطر مردانه 2020با اسپری کردن بولگاری روی پوستتان متوجه بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین وپرتقال خواهید شد، پس از مدتی طولانی نت های میانی با وجود جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جای نت های اولی را می‌گیرد و مدتی بعد این نت ها جای خود را به نت های پایانی می‌دهد که نت های پایانی از عنبر گیاه پانچولی،چوب درخت سرو و نت های چوبی تشکیل شده است.

خرید عطر بولگاری Aqva Pour Homme با درنظرداشتن حجم ۱۰۰میلی‌لیتری، پخش بوی استثنایی، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده و قیمت مناسب برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، کاملا رضایت‌بخش خواهد بود.

از نقاط قوت این ادکلن مردانه به گفته خریداران می‌توان به بوی خاص و یونیک اشاره کرد.
از نقاط ضعف می‌توان به ماندگاری نسبتا کم، حدود ۵ ساعت اشاره کرد.

 

نگاهی به مشخصات ادوتویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme :

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Jacques Cavallier
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه خنک , شیرین
ساختار رایحه مرکبات , گل , میوه , اقیانوس , گیاهان معطر , خاک و زمین , چوب
نت آغازی
برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال
نت میانی جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه
نت پایانی عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم‌گلی و نت‌های چوبی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳- ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۶۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

ادوتویلت فرانسوی مون بلان مدل لجند مختص آقایانی می‌باشد که به رایحه های سنگین علاقه دارند، ساختار رایحه این عطر از مرکبات،گل، میوه، گیاهان معطر و چوب تشکیل شده است و هم چنین نوع رایحه این ادوتویلت خنک و شیرین می‌باشد.

بهترین مارک ادکلن مردانهاین ادوتویلت برای استفاده‌ی روزانه تهیه شده است و در نظر اول، رنگ سیاه و طراحی لوکس و مینیمالیستی بطری نگاه شما را به خود خیره می‌کند. شانه‌ها و در فلزی درخشان لجند که نام مون ‌بلان روی آن حک شده است، از ویژگی‌های مهم بطری این عطر به شمار می‌رود.

با اولین اسپری بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود.

خرید عطر مون بلان Legend با توجه به شیشه‌ی زیبا و حکم، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، پخش بوی قوی و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه مون بلان مدل Legend:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Olivier Pescheux
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه خنک , شیرین
ساختار رایحه مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر , چوب
نت آغازی
اسطوخودوس، آناناس و نارنج
نت میانی گل رز، شمعدانی، سیب، اوک موس و میوه خشک
نت پایانی دانه تونکا و چوب صندل

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۴- ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme

قیمت: ۱/۴ میلیون تومان در زمان نوشتن مطلب

در سال ۲۰۰۸، برند محبوب و معتبر «ورساچه» (Versache) نام شناخته‌شده‌ی عرصه‌ی مد، پوشاک و عطر، یکی دیگر از عطرهای خود را معرفی کرد. این عطر مردانه «پور اوم» (Pour Homme) نام دارد. اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه‌ی آبی‌‌رنگ یکی از انتخاب‌های اول شما خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین ادکلن مردانهادوتویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme با حجم ۲۰۰ میلی لیتر مختص آن دسته از آقایانی می‌باشد که عطرهای ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری برایشان کم است.

این عطر حال و هوای تلخ و خنکی دارد و نوع رایحه آن شیرین، تند می‌باشد و برای کسانی که به این رایحه علاقه دارند گزینه مناسبی می‌باشد، ساختار رایحه این عطر از میوه، چوب، مرکبات، خاک وزمین و گیاهان معطر تشکیل شده است.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme:

حجم
۲۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Alberto Morillas
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , چوب , مرکبات , خاک و زمین , اقیانوس , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
گل‌های سوسن و رز، لیمو و نارنج
نت میانی چوب درخت سرو، گل شمعدانی و گیاهان دریایی
نت پایانی مشک، عنبر و دانه‌ی تونکا

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۵- تستر ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل Men NYC 212 حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۶۶۵ هزار تومان در زمان نوشتن مطلب

اگر دوستی دارید که به عطرهای تند، تلخ و خنک علاقه دارد، می‌توانید برای خوشحال‌کردنش «کارولینا هررا ۲۱۲» (Carolina Herrera 212) را به او هدیه دهید. این ادو تویلت برای مردان مدرن و امروزی ساخته شده است.

ادوتویلت مردانه کارولینا هررا مدل men nyc 212 جز دسته عطرهایی با رایحه تند، تلخ و خنک می‌باشد و برای کسانی که به این نوع رایحه علاقه مند هستند می‌تواند گزینه خوبی باشد.

خرید بهترین عطر مردانهجنس بطری این مدل عطر فلزی است که خیال شما را از زمین افتادن راحت می‌کند، به محض اولین اسپری روی پوستتان متوجه بوی گریپ فروت، فلفل، ترنج و اسطوخودوس خواهید شد.

پس از مدتی سالویا، زنجبیل، روناسیان و گل بنفشه جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. اینجاست که خنکی با تندی نت‌های قبل ترکیب شده و هیجان شما را دوچندان می‌کند. پس از مدتی قابل‌توجه بوی مشک، گل لادن، خس خس، چوب گایاک و چوب صندل سفید جانشین نت‌های میانی می‌شود. این ترکیب، خنکی و جدیت ۲۱۲ را بیشتر می‌کند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه کارولینا هررا مدل Men NYC 212:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Alberto Morillas
کشو مبدا آمریکا
نوع رایحه تند , تلخ , خنک
ساختار رایحه ادویه , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
گریپ فروت، فلفل، ترنج، اسطوخودوس و نت‌های سبز
نت میانی سالویا، زنجبیل، روناسیان و بنفشه
نت پایانی مشک، لادن، خس خس، چوب گایاک و چوب صندل سفید

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۶- ادو تویلت مردانه لاکاست Essential حجم ۱۲۵ml

قیمت: ۶۴۴,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

ادوتویلت لاکاست مدل Essential که حجمی ۱۲۵ میلی لیتری دارد با رایحه  های شیرین، تند، خوراکی، گل و طبیعت مناسب برای آقایان است.

بهترین برندهای عطر مردانهبا اولین اسپری روی پوستتان یا لباستان متوجه نت آغازی که از کاسیا،نارنج و برگ گوجه فرنگی تشکیل شده می‌شوید، بعد از مدتی نت میانی که  بوی گل رز و فلفل می‌دهد جایگزین نت آغازی می‌شود، در نهایت نت پایانی که بوی چوب  صندل و پانچولی می‌دهد جای نت میانی را می‌گیرد.

ساختار رایحه این عطر: میوه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر،خاک و زمین وگل می‌باشد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه لاکاست Essential :

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز نا مشخص
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه شیرین , تند , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , ادویه , چوب , مرکبات , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
کاسیا، نارنج، نارنگی و برگ گوجه فرنگی
نت میانی گل رز و فلفل
نت پایانی چوب صندل و پاتچولی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۷- ادو تویلت مردانه مرسدس بنز مدل Men حجم ۱۲۰ میلی لیتر

قیمت: ۴۹۵ هزار تومان در زمان نوشتن مطلب

ادوتویلت مردانه مرسدس بنز ساخت کشور آلمان است که حجمی ۱۲۰ میلی لیتری دارد.

رایحه این مدل عطر تند و خنک می‌باشد و ساختار رایحه آن از ادویه، چوب، مرکبات، خاک و زمین تشکیل شده است.به محض اولین اسپری روی پوستتان یا لباستان متوجه بوی لیمو ترش، ترنج و ماندارین خواهید شد.

عطر مردانه سال 2020

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه مرسدس بنز مدل Men:

حجم
۱۲۰ میلی‌لیتر
عطرساز Olivier Cresp
کشو مبدا آلمان
نوع رایحه تند , خنک , طبیعت
ساختار رایحه ادویه , چوب , مرکبات , خاک و زمین
نت آغازی
ليمو ترش – ترنج – ماندارين
نت میانی گل بنفشه -جوز – فلفل سياه
نت پایانی سدر – پاچولی – وتیور

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۸- ادو تویلت مردانه ولنتینو مدل Uomo Acqua حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۸۹۴,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

پس از موفقیت بسیار زیاد عطرهای سری Uomo برند ولنتینو، این برند در سال ۲۰۱۷ نسخه‌ی جدیدی از این خانواده را روانه بازار کرد. این مدل که Uomo Acqua نام دارد، برخلاف نسخه‌های قبلی از رایحه‌ای خنک و تند برخوردار است

بهترین ادکلن مردانه موجود در بازارادوتویلت مردانه ولنتینو مدل Uomo Acqua  با حجم ۱۲۵ میلی لیتری وارد بازار شده است و ساختاری متشکل از مرکبات، میوه، چرم و گیاهان معطر دارد، این ادوتویلت پخش بوی قوی و ماندگاری بالا دارد،  نوع رایحه آن خنک و تند است که  بیشتر مناسب فصول سرد می‌باشد.

ادو تویلت مردانه ولنتینو Uomo Acqua با در نظر داشتن حجم ۱۲۵ میلی‌لیتری، بطری زیبا، پخش بوی قوی، ماندگاری طولانی و برند شناخته‌شده‌اش ارزش خرید زیادی دارد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ولنتینو مدل Uomo Acqua:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه خنک , تند
ساختار رایحه مرکبات , میوه , چرم , گیاهان معطر
نت آغازی
گوجه فرنگی و پرتقال
نت میانی گیاه پاتچولی و مریم گلی
نت پایانی زنبق و چرم

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

مطلب پیشنهادی: بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی بالا

 

۹- ادو تویلت مردانه کرون مدل Pour Un Homme حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۵۱۰,۰۰۰  تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از عطرهای مردانه‌ی مهم برند مشهور «کرون» (Caron)، با نام «Pour Un Homme» شناخته می‌شود. این ادو تویلت حجمی برابر با ۱۲۵ میلی‌لیتر دارد. عطر موردبحث در سال ۱۹۳۴، به کوشش عطرساز مشهور «ارنست دالتروف» (Ernest Daltroff) طراحی شد.

پیشنهاد بهترین ادکلن مردانه

ادوتویلت مردانه کرون مدل Pour Un Homme  حجمی  برابر ۱۲۵ میلی لیتر با رایحه  ای معتدل وساختاری متشکل از گیاهان معطر می‌باشد.

با  اولین اسپری این عطر،  نت ابتدایی  که اسطوخودوس است را استشمام خواهید کرد، نت میانی که وانیل است بعد از مدت کوتاهی جایگزین نت آغازی می‌شود و در آخر پس از گذشت زمان متوجه بوی اصلی ادوتویلت که بوی ترکیبی از مشک است، خواهید شد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه کرون مدل Pour Un Homme:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Ernest Daltroff
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه تلخ , خوراکی , طبیعت , تند , شیرین , گرم
ساختار رایحه گیاهان معطر , وانیل
نت آغازی
اسطوخودوس
نت میانی وانیل
نت پایانی مشک و عنبر

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۰- ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend Spirit حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۶۷۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

برند مشهور و معتبر «مون بلان» (Montblanc) در سال ۲۰۱۶ یک نسخه‌ی جدید از عطر Legend معروف را که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده را به بازار معرفی کرده است. این ادو تویلت «لجند اسپیریت» (Legend Espirit) نام دارد. لجند اسپیریت با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر مردانه سالعطر لجند اسپریت و  نت های آن چشم اندازی خیره کننده در ذهن تداعی می‌کند.این عطر ساخت کشور آلمان است و ساختاری متشکل از ادویه، چوب، مرکبات، اقیانوس و گیاهان معطر دارد.

طراحی شیشه این عطر بسیار خاص است که  هر سلیقه ای را راضی می‌کند و هم چنین  می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه مون بلان مدل Legend Spirit:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت
ساختار رایحه ادویه , چوب , مرکبات , خاک و زمین , اقیانوس , گیاهان معطر
نت آغازی
نارنج، فلفل و گریپ‌فروت
نت میانی هل، اسطوخودوس و نت‌های آبی
نت پایانی خزه‌ی اوک‌موس، مشک، چوب کشمیر و نت‌های چوبی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۱- پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۱,۸۳۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

«آرمانی» (Armani) یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرهایش را در سال ۱۹۹۶ معرفی کرد. این عطر Acqua di Gio نام داشت. حدود بیست سال بعد، آرمانی یک نسخه‌ی جدید از این عطر را برای آقایان تولید کرد. در سال ۲۰۱۵ پرفیوم «Acqua di Gio Profumo» معرفی شد.

خرید عطر مردانه این عطر خنک‌تر و عمیق‌تر از نسخه‌ی قبلی است. استفاده از Acqua di Gio Profumo با توجه به بوی تند و خنکش در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود، طراحی و فرمولاسیون Acqua di Gio Profumo توسط عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Alberto Morillas
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه ادویه , مرکبات , اسموکی , خاک و زمین , اقیانوس , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
نارنج و نت‌های اقیانوسی
نت میانی گیاه مریم‌گلی، رزماری و گل شمعدانی
نت پایانی گیاه پاتچولی و عود

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۲- ادو تویلت مردانه ایو سن لوران مدل L’Homme Libre حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۱,۳۴۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از عطرهای خوب برند فرانسوی «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) در سال ۲۰۱۱ معرفی شده است. این عطر با توجه به بوی تند و خنکش، برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. عطر موردبحث «L’Homme Libre» نام دارد. این ادو تویلت مردانه حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی عطر شماره یک آقایان خواهد بود.

بهترین مارک عطر مردانه

با اولین اسپری از L’Homme Libre روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گیاه انیسه، ریحان، برگ بنفشه و نارنج خواهید شد. این ترکیب شیرین، انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند.

پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب جوز هندی و فلفل صورتی ساخته می‌شوند. بوی شیرین این نت‌‌‌های تند و شیرین، انرژی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور و گیاه پاتچولی تشکیل شده‌اند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ایو سن لوران مدل L’Homme Libre:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Olivier Polge – Carlos Benaim
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت
ساختار رایحه ادویه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گیاهان معطر
نت آغازی
گیاه انیسه، ریحان، برگ بنفشه و نارنج
نت میانی جوز هندی و فلفل صورتی
نت پایانی علف وتیور و گیاه پاتچولی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۳- ادو تویلت مردانه آزارو مدل Azzaro Pour Homme Elixir حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۶۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از بهترین ادو تویلت‌های مردانه، محصولی از برند فرانسوی «آزارو» (Azzaro) است. این عطر شرقی، تند و شیرین «Azzaro Pour Homme Elixir» نام دارد. الیکسیر با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری و بوی تند و گرمش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

بهترین ادکلن مردانه 2020با نگاهی به بطری این عطر، متوجه رنگ تند و قرمز آن خواهید شد. همین ویژگی، نشان‌دهنده‌ی آتشین بودن بوی این عطر است. بطری خیلی ساده و با ظرافت تمام ساخته شده. روی شیشه، نشان تجاری آزارو به‌صورت برجسته خودنمایی می‌کند.

ادو تویلت ۱۰۰ میلی‌لیتری آزارو Azzaro Pour Homme Elixir با بوی شیرین، تند و گرمش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. اگر به دنبال عطری هستید که نشان‌دهنده‌ی شخصیت جسور و پرشور شما باشد، Azzaro Pour Homme Elixir از آزارو یکی از بهترین گزینه‌های خرید عطر به شمار می‌آید.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه آزارو مدل Azzaro Pour Homme Elixir:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Michel Girard
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت , شرقی , گل
ساختار رایحه میوه , وانیل , مرکبات , صمغ , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
نت میانی اسطوخودوس، گل شمعدانی، اوک‌موس، دانه‌ی تونکا، نارنج، کومارین، صمغ بنزویین، وانیل، پرتقال ماندارین، لیموی امالفی، انگور سیاه، گلابی و گل لادن فرانسوی
نت پایانی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۴- تستر پرفیوم مردانه شانل مدل blue de chanel

قیمت: ۹۰۰ هزار تومان در زمان نوشتن مطلب

بهترین عطر مردانه شانل

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه شانل مدل blue de chanel:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز شانل
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه خنک
ساختار رایحه میوه , وانیل
نت آغازی
گریپ فروت ، لیمو ، پرتقال ، نعناع ، جوز ، فلفل قرمز
نت میانی گل یاس ، زنجبیل ، درخت سدر ، درخت خس خس
نت پایانی رزین لبدانوم ، رزین کندر هندی ، درخت پچولی ، چوب صندل

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۵- ادو پرفیوم مردانه لالیک مدل Pour Homme حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۵۶۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

حتماً نام «لالیک» (Lalique) را شنیده‌اید. این کمپانی یک ادو پرفیوم مردانه با حال و هوای تند، شرقی و گرم به نام «پور اوم» (Pour Homme)را معرفی کرده است. این عطر در سال ۲۰۰۱ توسط «موریس روسل» (Maurice Roucel) طراحی و ساخته شد.

بهترین عطر لالیک مردانهبه محض اسپری لالیک پور اوم روی لباس یا محل نبض خود، به سرعت متوجه بوی گیاه رزماری، اسطوخودوس، پرتقال، گریپ‌فروت، نارنج و نارنگی خواهید شد. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند.

نت‌های میانی شامل گل‌های یاسمین، سوسن، زنبق دره و سدر است. با وجود این نت‌ها حس حضور در دشتی پر از گل‌های بهاری برای شما تداعی می‌شود، در ادامه و با گذشت مدت قابل توجهی، رایحه‌ی چوب صندل، عنبر، وانیل، اوک‌موس و پاتچولی جانشین نتهای قبلی خواهد شد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه لالیک مدل Pour Homme:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Maurice Roucel
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه تند , گرم , طبیعت , شرقی , گل
ساختار رایحه میوه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
گیاه رزماری، اسطوخودوس، پرتقال، گریپ‌فروت، نارنج و نارنگی
نت میانی گل سوسن، یاسمین، زنبق دره و سدر
نت پایانی چوب صندل، عنبر، وانیل، اوک‌موس، پاتچولی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۶- ادو تویلت مردانه آنتونیو باندراس مدل Power of Seduction حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۳۵۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

برترین عطر مردانه ایراننگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه آنتونیو باندراس مدل Power of Seduction:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز
کشو مبدا
نوع رایحه تند , خنک
ساختار رایحه میوه , ادویه , چوب , گیاهان معطر
نت آغازی
سیب، ترنج
نت میانی مریم گلی، آرتمیسیا، اسطوخدوس
نت پایانی نت های چوبی، تونکا، پتچولی، خزه، مشک

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۷- ادو تویلت مردانه داویدف مدل Champion حجم ۹۰ میلی لیتر

قیمت: ۴۴۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

داشتن عطری که طراحی اسپرتی داشته باشد، برای آقایان ورزشکار و جوان بسیار مهم است. یکی از این عطرها را برند «داویدف» (Davidoff) ساخته است. این ادو تویلت مردانه «چمپیون» (Champion) نام دارد. چمپیون بوی تند و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر مردانه 2020این عطر مردانه حجمی برابر با ۹۰ میلی‌لیتر دارد و برای یک عطر همراه بسیار مناسب است. بطری این عطر از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. این بطری مانند دمبل‌های ورزشی است و حال‌وهوای حضور در باشگاه را تداعی می‌کند.

خرید عطر داویدف Cahmpion با توجه به بوی خنک، پخش بوی قوی، بطری زیبا و خاص و حجم ۹۰ میلی‌لیتری‌اش، برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه داویدف مدل Champion:

حجم
۹۰ میلی‌لیتر
عطرساز Aurelien Guichard
کشو مبدا سوییس
نوع رایحه تلخ , خوراکی , خنک , طبیعت , تند
ساختار رایحه مرکبات , میوه , گیاهان معطر , خاک و زمین , چوب
نت آغازی
لیمو و نارنج
نت میانی مریم گلی و باریجه
نت پایانی چوب سدر و خزه‌ی اوک‌موس

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۱۸- ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Hugo Just Different حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۷۲۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه‌ای که برند «هوگو باس» (Hugo Boss) تولید می‌کند «هوگو جاست دیفرنت» (Hugo Just Different) نام دارد. این عطر آروماتیک با بوی خنک، تند و چوبی‌اش برای فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر هوگو مردانهبه‌محض اولین اسپری از هوگو باس جاست دیفرنت روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی سیب و نعناع خواهید شد. این ترکیب تند، خنک و میوه‌ای، شادی، انرژی و تمرکز فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، این ترکیب جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از گل فریزیا، ریحان و تخم گشنیز تشکیل‌شده‌اند. این نت‌های گلی و گیاهی، شادی و تازگی را به اعماق روح شما تزریق می‌کنند.

با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب کشمیر، گیاه پاتچولی و گل لادن ساخته‌شده‌اند. این ترکیب شیرین، آرامش و اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای را به شما هدیه می‌کند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه هوگو باس مدل Hugo Just Different:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز
کشو مبدا آلمان
نوع رایحه تند , تلخ , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , چوب , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
سیب و نعناع
نت میانی گل فریزیا، ریحان و تخم گشنیز
نت پایانی چوب کشمیر، گیاه پاتچولی و گل لادن

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

مطلب پیشنهادی: بهترین عینک های آفتابی مردانه و برند

 

۱۹- ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Man In Black حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۸۸۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به جزئیات برند و تاریخچه‌ی آن اهمیت زیادی می‌دهید. در سال ۲۰۱۴، شرکت معروف و معتبر «بولگاری» (Bvlgari) ادوپرفیوم مردانه‌ی «من این بلک» (Man In Black) را ساخت. این ادوپرفیوم به مناسبت صدوسی‌امین سالگرد تأسیس شرکت بولگاری تولید شده است.

بهترین عطر بولگاری مردانهوقتی بولگاری من این بلک را روی محل نبض یا لباس خود اسپری کنید، بوی نیشکر و نت‌های تند فضای اطراف شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. شیرینی و تندی ناشی از این ترکیب، شادی و هیجان ویژه‌ای به شما می‌بخشد.

در ادامه نت‌های میانی با وجود چرم، گل سوسن و مریم جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. این مثلث آتشین، گرما و تندی خوبی را ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سوی بوی چوب گایاک و دانه‌ی تونکا خواهید بود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه بولگاری مدل Man In Black:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه ادویه , چوب , صمغ , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل , چرم
نت آغازی
نیشکر و ادویه
نت میانی چرم، گل مریم و سوسن
نت پایانی چوب گایاک، صمغ بنزویین و دانه‌ی تونکا

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۰- ادو تویلت مردانه سالواتوره فراگامو مدل F By Ferragamo Black حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۴۲۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

در نخستین روزهای سال ۲۰۰۹ میلادی، برند ایتالیایی «سالواتوره فراگامو» (Salvatore Ferragamo) یکی از بهترین ادوتویلت‌های مردانه‌اش را به بازار معرفی کرد. این عطر ۱۰۰میلی‌لیتری «اف بای فراگامو بلک» (F by Ferragamo Black) نام دارد. بلک با رایحه‌ی شیرین، گرم و تندش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

خرید برترین ادکلن مردانه 2020خرید عطر سالواتوره فراگامو F by Ferragamo Black با توجه به پخش بوی قوی، برند شناخته‌شده، حجم ۱۰۰میلی‌لیتری و شیشه‌ی مدرن و جذابش برای شما بسیار رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه سالواتوره فراگامو مدل F By Ferragamo Black:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Olivier Polge
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه گل , خوراکی , طبیعت , تند , شیرین , گرم
ساختار رایحه گل , میوه , گیاهان معطر , خاک و زمین , ادویه
نت آغازی
سیب سبز و اسطوخودوس
نت میانی فلفل سیاه و تخم گشنیز
نت پایانی گل لادن و دانه‌ی تونکا

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۱-پرفیوم مردانه هرمس مدل Terre dHermes حجم ۷۵ میلی لیتر

قیمت: ۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

Terre De Hermes برای آقایان مدرن و شهری به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است. این عطر از خانواده‌ی بویایی سرخس‌هاست و برای استفاده‌ی روزانه در فصل بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

بهترین ادکلن هرمس مردانهنگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه هرمس مدل Terre dHermes:

حجم
۷۵ میلی‌لیتر
عطرساز Jean-Claude Ellena
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه شیرین , تند , خوراکی , طبیعت
ساختار رایحه میوه , ادویه , چوب , مرکبات , خاک و زمین , گیاهان معطر
نت آغازی
پرتقال و گریپ‌فروت
نت میانی فلفل
نت پایانی نت‌های چوبی، اوک موس و بنزویین

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۲- ادو تویلت مردانه ژیوانشی مدل Xeryus Rouge حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۹۸۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

ادوتویلت مدل «Xeryus Rouge» از برند «ژیوانشی» (Givenchy) مناسب آقایان است و حجمی معادل ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد. حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری ژیوانشی را در مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان مورد استفاده قرار داد.

عطر ژیوانژی مردانه

رایحه‌ی ادوتویلت Xeryus Rouge گرم و تند است و همان‌طور که می‌دانید، عطرهای تند در فصول سرد و خنک مانند زمستان و پاییز بیشتر کاربرد دارند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ژیوانشی مدل Xeryus Rouge:

حجم
۱۰۰  میلی‌لیتر
عطرساز Annick Menardo
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه تند , گرم
ساختار رایحه گل , ادویه , چوب
نت آغازی
پرتقال، ترخون و کاکتوس
نت میانی شمعدانی، فلفل و سدر
نت پایانی چوب صندل، سدر و مشک

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۳- ادو تویلت مردانه دیسکوارد مدل He Wood حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۱,۰۷۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

اگر طرفدار عطرهای پایه چوبی هستید، می‌توانید از ادو تویلت «دیسکوارد» (Dsquared) مدل «هی وود» (He Wood) استفاده کنید. این عطر که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین عطرهای دهه‌های اخیر به‌حساب می‌آید.

بهترین عطر چوبی مردانهادو تویلت دیسکوارد مدل He Wood یکی از بهترین عطرهای چوبی است که تابه‌حال ساخته شده‌اند. خرید عطر He Wood از دیسکوارد، با توجه به قیمت نه‌چندان بالا، کیفیت مناسب، بوی ماندگار و برند باارزشش، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه دیسکوارد مدل He Wood:

حجم
۱۰۰  میلی‌لیتر
عطرساز Daphne Bugey
کشو مبدا کانادا
نوع رایحه نک , طبیعت , گل
ساختار رایحه چوب , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
بنفشه و برگ بنفشه
نت میانی علف وتیور و چوب سدر
نت پایانی مشک، عنبر و صنوبر

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۴- ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water Wave حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۶۱۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

بهترین عطر داویدف

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه داویدف مدل Cool Water Wave:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Francis Kurkdjian, Jean Jacques
کشو مبدا سوییس
نوع رایحه تلخ , خنک
ساختار رایحه مرکبات , میوه , اقیانوس , گیاهان معطر , ادویه , چوب
نت آغازی
نت دریا، لیمو و فلفل
نت میانی سرو
نت پایانی چوب صندل و گیاه پاتچولی

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۵- ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Number One حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۷۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از بهترین ادو تویلت‌های مردانه‌ای که در سال ۱۹۸۵ به بازار معرفی شده، محصولی از برند آلمانی «هوگو باس» (Hugo Boss) است. این عطر ۱۲۵ میلی‌لیتری «باس نامبر وان» (Boss Number One) نام دارد. باس نامبر وان با بوی تند، شیرین و گرمش برای شب‌های بلند و سرد زمستانی و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر هوگو باس مردانه

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Number One:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز Pierre Wargnye
کشو مبدا آلمان
نوع رایحه شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه ادویه , چوب , مرکبات , اسموکی , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
گیاه آرتمیسیا، سیب سبز، درخت سرو، ریحان، گریپ‌فروت، زیره‌ی سیاه، نارنج و لیمو
نت میانی عسل، اسطوخودوس، ریشه‌ی زنبق، گل یاسمین، مریم‌گلی، زنبق دره، رز و شمعدانی
نت پایانی چوب صندل، عنبر، گیاه پاتچولی، دارچین، مشک، خزه‌ی اوک‌موس، چوب سدر و تنباکو

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۶- ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage Very Cool Spray حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

بهترین عطر دیور مردانه

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه دیور مدل Sauvage Very Cool Spray:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Francois Demachy
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه خنک , تند
ساختار رایحه مرکبات , میوه , گیاهان معطر , ادویه , چوب
نت آغازی
فلفل سیاه, نارنج, گریپ فروت
نت میانی علف وتیور, پیاه پاتچولی, گل شمعدانی, فلفل سیچوان, اسطوخودوس, فلفل صورتی و صمغ
نت پایانی چوب سدر و آمبروکسان

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۷- ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Black حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۴۸۶,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

این ادو تویلت انگلیسی در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته شد. با نگاهی به بطری این عطر، شفافی شیشه‌ که روی آن نشان تجاری دانهیل به صورت درشت و واضح نقش بسته توجه شما را به خود جلب می‌کند. در تیره رنگ و نسبتاً بزرگ دانهیل بلک با ایجاد نوعی تضاد درست و به جا با اندازه‌ی بطری، آن را از عطرهای دیگر جدا می‌کند.

بهترین ادکلن های مردانه 2020به‌محض اسپری دانهیل بلک روی محل نبض یا لباس خود، بوی تند گیاه گزنه در محیط اطراف شما پخش می‌شود. گیاه گزنه خواص گوناگونی دارد. استشمام بوی گزنه باعث هوشیاری و ایجاد هیجان در شما می‌شود.

با سپری شدن مدتی، بوی گل یاسمین و گیاه دارویی اسطوخودوس قابل تشخیص می‌شود. این ترکیب گیاهی نوعی گرمای دل‌نشین به شما و اطرافیانتان القا می‌کند. پس از مدتی طولانی، وقتی خوب به بوی دانهیل بلک توجه کنید متوجه تغییر نت‌های میانی به چرم و چوب سدر خواهید شد.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه دانهیل مدل Black:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا انگلستان
نوع رایحه تند , خنک , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه چوب , گیاهان معطر , گل , چرم
نت آغازی
گیاه گزنه
نت میانی اسطوخودوس و گل یاسمین
نت پایانی چرم، چوب گایاک و چوب سدر

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۸- ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros حجم ۲۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۱,۵۸۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

یکی از عطرهای «ورساچه» (Versace) که به گفته‌ی خود «دوناتلا ورساچه» (Donatella Versace) روح و DNA ورساچه را در خودش دارد و کیفیت عطرهای این برند را نشان می‌دهد برای آقایان تولید شده است.

بهترین عطر ورساچه مردانهاین ادو تویلت «اروس» (Eros) نام دارد. اروس بوی تقریباً خنکی دارد ولی در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید، نام این عطر از قهرمانان و خدایان باستانی یونان گرفته شده و قدرت و شکوه آن دوران را تداعی می‌کند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ورساچه مدل Eros:

حجم
۲۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Aurelien Guichard
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
لیمو، سیب سبز و نعناع
نت میانی عنبر، گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا
نت پایانی چوب سدر اطلس، چوب سدر ویرجینیا، خزه اوک موس، علف وتیور و وانیل

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۲۹- ادو پرفیوم مردانه بنتلی مدل Black Edition حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۷۶۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

راهنمای خرید ادکلن مردانه 2020نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه بنتلی مدل Black Edition:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا انگلستان
نوع رایحه تلخ , خنک
ساختار رایحه میوه , ادویه , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
نارنگی , فلفل صورتی , گل بنفشه , جوز هندی
نت میانی پاپیروس , نعناع هندی , رایحه زمین ,گل یاس , رایحه شیرین
نت پایانی لوبیا تونکا , تنباکو , خزه بلوط , بخور , سدار

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۰- ادو تویلت مردانه مرسدس بنز مدل Black Leather by Honorine Blanc حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۴۸۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

عطرهای چرمی و اسموکی برای آقایانی که دوست دارند جدی به نظر برسند مناسب هستند. یکی از بهترین عطرهای موجود در این دسته‌بندی، محصولی از برند آلمانی «مرسدس – بنز» (Mercedes-Benz) است. این ادو تویلت ۱۰۰ میلی‌لیتری «Black Leather by Honorine Blanc» نام دارد.

خرید عطر مردانه 2020طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط «Honorine Blanc» انجام شده است. این عطر با توجه به بوی تند و تلخش برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه مرسدس بنز مدل Black Leather by Honorine Blanc:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Honorine Blanc
کشو مبدا آلمان
نوع رایحه تند , تلخ , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه مرکبات , اسموکی , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل , چرم
نت آغازی
نارنج، ریشه‌ی زنبق زرد و چرم مخمل نما
نت میانی گیاه پاتچولی، بخور خوشبو و مریم گلی
نت پایانی گل لادن، عنبر و چرم

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۱- ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Man Extreme حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۹۳۶,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

برند «بولگاری» (Bvlgari) یکی از عطرهای خوبش را در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی کرده است. این ادو تویلت «من اکستریم» (Man Extreme) نام دارد. این عطر خنک و تلخ برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود.

بهترین ادکلن مردانه سال

نکته‌ی مهم درباره‌ی این عطر با صرف‌نظر از بوی خاصش، شیشه‌ی آن است. روی بطری این عطر نشان Bvlgari را که با رنگ سفید روی آن کار شده را مشاهده می‌کنید. در بطری به رنگ نقره‌ای و از جنس فلز است و ترکیب کلی عطر را زیباتر کرده است.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه بولگاری مدل Man Extreme:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Alberto Morillas
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه تلخ , خنک
ساختار رایحه مرکبات , گل , میوه , صمغ , گیاهان معطر , خاک و زمین , ادویه , چوب
نت آغازی
نارنج، گریپ‌فروت و کاکتوس
نت میانی هل، گل فریزیا و عنبر
نت پایانی نت‌های چوبی، علف وتیور و صمغ بنزویین

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۲- ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled Intense حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۸۸۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

در سال ۲۰۱۵، برند «هوگو باس» (Hugo Boss) یک نسخه‌ی جدید از عطر Boss Bottled که در سال ۱۹۹۸ ساخته شده بود را معرفی کرده است. این ادو تویلت «Boss Bottled Intense» نام دارد. Boss Bottled Intense نسبت به نسخه‌ی قبلی‌اش شیرینی کمتری دارد. این عطر با بوی تند و گرمش برای فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

ادکلن مردانه هوگوباس

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled Intense:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا آلمان
نوع رایحه شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , ادویه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
سیب، شکوفه‌ی پرتقال و نارنج
نت میانی گل شمعدانی، دارچین، بوته‌ی میخک، اسطوخودوس و هل
نت پایانی چوب صندل، چوب سدر، علف وتیور، وانیل و دانه‌ی تونکا

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۳- ادو تویلت مردانه آزارو مدل Wanted حجم ۱۰۰ میلی لیتر

قیمت: ۷۶۱,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

در سال ۲۰۱۶ یکی از بهترین عطرهای مردانه‌ی برند فرانسوی «آزارو» (Azzaro) معرفی شده است. این ادو تویلت تندوتیز با نام «وانتِد» (Wanted) شناخته می‌شود. Wanted حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد.

خرید بهترین ادکلن مردانهاین حجم از عطر تا مدت زیادی برای استفاده‌های روزانه‌ی شما کافی خواهد بود. Wanted بوی تند و شیرینی دارد. استفاده از Wanted در فصول پاییز و بهار توصیه می‌شود.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه آزارو مدل Wanted:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز Fabrice Pellegrin
کشو مبدا فرانسه
نوع رایحه گل , خوراکی , طبیعت , تند , شیرین , گرم
ساختار رایحه مرکبات , گل , گیاهان معطر , ادویه , چوب
نت آغازی
لیمو، زنجبیل، اسطوخودوس و نعناع
نت میانی هل، سیب سبز، گل شمعدانی و چوب سرو کوهی
نت پایانی علف وتیور هاییتی، دانه‌ی تونکا و عنبر

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۴- ادو تویلت مردانه فراری مدل Scuderia Ferrari Red حجم ۱۲۵ میلی لیتر

قیمت: ۴۰۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

رابطه‌ی شما با خودروها و برندهای شناخته‌شده در این زمینه چگونه است؟ حتی اگر اطلاعات شما درباره‌ی این موضوع خیلی کم باشد، بدون شک با نام «فراری» (Ferrari) غریبه نیستید. این شرکت در تولید و طراحی خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت یکی از بهترین‌های دنیا به شمار می‌آید، این برند معتبر، در زمینه‌ی عطر هم فعالیت‌های گسترده و موفقی دارد.

بهترین عطر فراری مردانهیکی از عطرهای جدید فراری «اسکادریا فراری رد» (Scuderia Ferrari Red) نام دارد. این ادو تویلت مردانه در سال ۲۰۱۳ طراحی و ساخته شده است. این عطر شیک و مدرن با بوی چوبی و تندش، نماد یک مرد شهری و پرجنب‌وجوش بوده و استفاده از آن، حس غرور و اعتماد‌به‌نفس شما را بیشتر می‌کند.

نگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه فراری مدل Scuderia Ferrari Red:

حجم
۱۲۵ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا ایتالیا
نوع رایحه شیرین , تند , خوراکی , طبیعت , گل
ساختار رایحه میوه , ادویه , وانیل , چوب , مرکبات , صمغ , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل
نت آغازی
نارنج، نعناع، پرتقال، برگ درخت نارنج، صمغ
نت میانی گل یاسمین، شمعدانی، جوز هندی و گل زنبق زرد
نت پایانی چوب درخت سرو، چوب صندل، وانیل و خزه

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۵- ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Noir De Rio La Extremism حجم ۱۰۰ml

قیمت: ۳۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

NOIR DE RIO LA EXTREMISM (لالیک اکستریم) نوع قدرت یافته NOIR DE RIO (لالیک مشکی) قدیم است.با این همه به نظر می رسد این بار ریوکالکشن قصد داشته تا نگاه دیگری بر عطر خود داشته باشد و علت آن حضور NOIR DE RIO LA EXTREMISM (لالیک اکستریم) است.

راهنمای خرید ادکلن مردانهمشاهده این محصول در دیجی کالا

 

 

۳۶- ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Avaitus حجم ۱۰۰ml

قیمت: ۳۳۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

بهترین ادکلن های مردانهنگاهی به مشخصات این ادوتویلت مردانه ریو کالکشن مدل Avaitus:

حجم
۱۰۰ میلی‌لیتر
عطرساز نامشخص
کشو مبدا امارات
نوع رایحه تلخ , خنک
ساختار رایحه مرکبات , میوه , اسموکی , وانیل , چوب
نت آغازی
نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز
نت میانی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین
نت پایانی مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 



نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. ریو کالکشن نسبت به قیمتش خیلی خوبه اکثر ادکلان های معروف و گرون قیمتو کپی میزنن. ماندگاری هم قابل قبوله

    1. ممنون از نظرتون، دقت کنید که ماندگاری به نوع محصول هم بستگی داره، پرفیوم ها از همه ماندگاری بالاتری دارن و در مقابل ادکلن ها ماندگاری کمتر، منتها ما همه رو به عنوان ادکلن میشناسیم که این اشتباه هست. این مدل هم که فرمودید یکی از بهترین ادکلن های مردانه هست.

  2. برا منی که به ادکلن هایتلخ و تند علاقه دارم داویدف مدل Zino یه انتخاب دوست داشتنیه تا حالا چند بار این عطرو گرفتم و بعد از تموم کردنش دو باره خریدمو تکرار کردم

  3. جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo قیمت بالایی داره اما به جرات میگم بهترین عطری بوده که داشتم

  4. دو تویلت مردانه داویدف مدل Champion خیلی خوبه اگه دنبال عطر های خاص و تلخ هستید این میتونه بهترین انتخاب براتون باشه

  5. موقع خرید عطر به فصلی که قراره ازش استفاده کنید هم توجه کنید. عطر های خنک برای تابستون و عطرهای گرم برای فصل های سرد خوبن. این نکته خیلی روی تاثیر عطر روی دیگران مهمه

  6. دیسکوارد چند مدل دیگه هم داره که همشون عالین من مدل های مختلف این عطر رو طی چند سال داشتم خیلی خوبن ممنون از سایت خوبتون

  7. اگه به ترکیب عطر های تلخ و تند علاقه دارید حتما ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل Men NYC رو امتحان کنید به احتمال خیلی زیاد از این ادکلن خوشتون میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *