تخفیف ها

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب در سال ۱۴۰۲

راهنمای خرید گوشی سامسونگ ارزان و قیمت مناسب

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

گوشی های هوشمند روز به روز در حال گران تر شدن هستند و انتخاب یک گوشی با قیمت مناسب روز به روز کار سخت تری است چرا که گوشی هوشمندی که امروز در رده متوسط بازار قرار دارد احتمالا در چندین ماه بعد از نظر قیمتی رشد کرده و به گروه گران قیمت‌ها می‌پیوندد.

اما در این میان برند سامسونگ همانند خیلی از برندهای دیگر طرفداران خاص خود را دارد و خیلی‌ها با وجود افزایش قیمت‌ها همچنان ترجیح می‌دهد که یک گوشی میان رده و با قیمت مناسب را از برند سامسونگ خریداری کنند و به سراغ سایر برندها نروند.

در این مطلب برای این دسته افراد چندین مدل بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را معرفی می‌کنیم، گوشی‌های سامسونگ در چندین رده قیمتی که اغلب در قیمت میانگین بازار قرار دارند و این موضوع را در نظر داشته باشید که میانگین بازار به طور کلی افزایش داشته است و قطعا خواهد داشت.

خوشبختانه برند سامسونگ برخلاف رقیب کالیفرنیایی خود یعنی اپل، بازار را با مجموعه‌ای از گوشی های هوشمند ارزان و گران پر کرده است که محدوده قیمتی مناسبی دارند، از گلکسی A13 ارزان‌ قیمت گرفته تا گلکسی S23 Ultra که در زمان نوشتن این مطلب گران قیمت ترین گوشی سامسونگ در بازار است.

 

بهترین گوشی ارزان سامسونگ یعنی چه؟

پیش از اینکه وارد قسمت اصلی مقاله یعنی معرفی چند مدل بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب شویم، بهتر است یادآور شویم که بهترین به چه معناست؟ مسلما در این مطلب منظور از بهترین، یعنی بهترین گوشی با قیمت مناسب و مسلما به این معنی نیست که گوشی های معرفی شده هیچ ضعفی ندارند، بلکه به این معنی است که در رده قیمتی گفته شده از امکانات مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند یکی از گزینه های اصلی باشند.

ضمن اینکه برخی برخی کیفیت دوربین گوشی مهمتر است و برای برخی دیگر طراحی گوشی و برای برخی قدرت پردازش و سرعت گوشی مهم است، به همین دلیل در طول این مطلب بهترین مدل ها را از ابعاد مختلف هم معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب به انتخاب تیم خریدیار

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

این گوشی هوشمند سامسونگ A73 در حال حاضر جدیدترین گوشی از سری A سامسونگ است، سری های A سامسونگ معمولا در رنج قیمتی متوسط قرار دارند و این گوشی در حال حاضر پرچمدار سری A می‌باشد و از نظر قیمتی تقریبا در حال خارج شدن از قیمت متوسط است.

گوشی A73 سامسونگ به لحاظ مشخصات فنی، انتخاب خیلی از افرادی است که به هر دلیل نمی‌خواهند یا نمی‌توانند برای گوشی‌های گرانتر سامسونگ مانند S23 هزینه کنند ولی در عین حال به دنبال یک گوشی در رده قیمتی مناسب با امکانات و عملکرد مناسب هستند.

متریال بسیار با‌کیفیت در نظر گرفته شده برای گوشی A73 سامسونگ به نحوی است که حس و حال یک گوشی هوشمند پرچمدار را به‌خوبی به شما منتقل می‌کند و از طرفی جذابیت ظاهری که دارد، بیشتر شبیه به یک گوشی هوشمند پرچمدار است تا یک گوشی میان‌رده.

بد نیست بدانید که این گوشی نخستین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمندتری در مقایسه با گوشی A53 دارد و از این نظر فاصله خود را با A53 زیاد کرده است.

مشخصات فنی گوشی A73 سامسونگ:

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۷-inch
  • رم: ۸GB
  • حافظه: ۲۵۶ گیگابایت
  • پردازنده: Snapdragon ۷۷۸G
  • صفحه نمایش: امولد ۱۲۰ هرتزی FULL HD
  • دوربین اصلی: دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل
  • کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p/30fps
  • ظرفیت باتری: باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • سرعت شارژ: قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات
  • محافظ صفحه: Corning Gorilla Glass ۵

 

طراحی گوشی:

سامسونگ گلکسی A73 در نگاه اول زیبا به نظر می رسد. بدنه گوشی ساخته شده از پلی کربنات در دست بسیار عالی به نظر می رسد و احساس خوبی ایجاد می‌کنم. ما رنگ نعناعی این گوشی را به صورت آزمایشی در دست گرفتیم و به نظر ما از هر زاویه ای زیبا به نظر می رسد. سامسونگ برای جذابیت بیشتر ریل جانبی و روکش فلزی به آن بخشیده است. همچنین در پنل پشتی روکش مات وجود دارد که به این راحتی لکه نمی‌شود.

در قسمت پشت گوشی سه لنز را در زیر همدیگر می‌ بینیم و یک لنز و یک فلش هم زیر هم در کنار آنها قرار دارد که ترکیب جذابی را در قاب پشتی به نمایش می‌ گذارد و همانطور که گفته شد در قسمت پشت گوشی کی براقیت همراه با مات بودن را می‌بینیم که خوشبختانه جای اثر انگشت روی آن نمی‌ ماند.

در مجموع باید گفت که در بخش طراحی با یک گوشی عجیب و خفن روبرو نیستیم اما در مجموع با توجه به گواهی IP67 که این گوشی دارد می‌توان گفت که انتظارات در بخش طراحی را برآورده کرده است و با توجه به میان رده بودن آن کاملا قابل قبول است، هرچند که طراحی گوشی تا حدی سلیقه ای است.

 

صفحه نمایش گوشی:

به عقیده ما یکی از نقاط قوت این گوشی همین صفحه نمایش آن است. در این گوشی ما با یک صفحه نمایش امولد ۱۲۰ هرتزی FULL HD طرف هستیم که کیفیت واقعا بالایی دارد و از نظر اندازه هم به گونه ای که است برای بازی کردن و فیلم دیدن هم بسیار مناسب است. هرچند که حاشیه های صفحه نمایش می‌توانست وضعیت بهتری داشته باشد اما در مجموع به عقیده ما در بخش صفحه نمایش، این گوشی تقریبا امتیاز کامل را دریافت می‌کند.

 

دوربین گوشی:

در بخش دوربین اصلی گوشی، ما با یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی طرف هستیم که کیفت عکس‌ ها در مجموع در حالت اصلی عکس های خوبی هستند هرچند که عالی نیستند و به هیچ وجه نباید تصاویر گرفته شده توسط این گوشی را با گوشی های پرچمدار دیگری مانند S22 و بالاتر مقایسه کرد.

کیفیت و شارپنس عکس‌های گرفته شده با این گوشی مناسب است و جزئیات را هم تا حد خوبی نمایش می‌دهند اما وایت بالانس آنها خیلی دقیق نیست یعنی گاهی اوقات رنگ‌ ها بی روح و گاهی اغراق‌آمیز می‌ شوند، اما عکس های پرتره این گوشی در وضعیت مناسب تری قرار دارند.

وضعیت عکاسی در شب این گوشی بد نیست، اگر حداقل یک منبع نور وجود داشته باشد عکس‌های گرفته شده قابل قبول هستند، در نهایت به‌هرحال با این گوشی می‌ توانید به عنوان مثال در خیابان یا در پارک موقع شب که منبع نوری وجود دارد می‌توانید عکس‌ های بدون نویزی بگیرید.

در بخش دوربین سلفی با یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی طرف هستیم که اگر منبع نور مناسب وجود داشته باشد می‌توانید عکس های خوبی با آن تهیه کنید هرچند که اگر دست شما لرزش داشته باشد این احتمال وجود دارد که عکس های شما کمی تار شوند چرا که فوکوس خودکار ندارد.

 

پردازنده گوشی:

پردازنده این گوشی ۷۷۸G Snapdrag است که بهترین پردازنده بازار نیست اما از پردازنده های خوب و مناسب است که نسبت بقیه پردازنده‌ های سری۷ در وضعیت بهتری قرار دارد و در مجموع انتظارات شما را برآورده می‌کند. به طور مثال می‌تواند بازی کال آف را در گرافیک بالا و فریم ریت مکس اجرا کند بدون هیچ لگ و باگ خاصی، هرچند که کمی سریع داغ می‌کند.

 

باطری گوشی:

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر است که عدد بدی نیست اما با توجه به بزرگی صفحه نمایش این گوشی نباید انتظار شارژدهی خیلی طولانی را از آن داشته باشید، در واقع شارژدهی این گوشی اگر نقطه ضعف آن نباشد قطعا نقطه قوت آن هم نیست.

بر اساس تست های انجام شده توسط کاربران، یک ساعت بازی با  Call of Duty حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد از شارژ گوشی را کم کرده است که به عقیده ما کمی زیاد است چرا که در این فاصله نرم افزار خاص دیگری هم روی گوشی فعال نبوده است. در نهایت همانطور که گفته شد شارژدهی این گوشی معمولی است و نمی‌ توان آن را نه به عنوان نقطه قوت و نه به عنوان نقطه‌ضعف در نظر گرفت.

آنچه که باید بدانید: 

وضعیت دوربین این گوشی خوب است اما عالی نیست و اصلا نباید انتظاری که از دوربین یک گوشی پرچمدار دارید از این گوشی میان رده داشته باشید، هرچند که قیمت این گوشی خیلی پایین نیست. در واقع اگر روی برند سامسونگ تعصبی نداشته باشید، به عقیده ما با این رنج قیمتی گوشی های بهتر دیگری در بازار وجود دارند.

ارزش خرید گوشی: 

از نظر ارزش خرید باید گفت که اگر به دنبال خرید برند سامسونگ در این رنج قیمتی هستید و تمایلی به استفاده از محصولات سایر برندها ندارید، این گوشی یکی از گزینه های خوب خرید است، هرچند که کمی بالاتر از این رنج قیمتی گوشی های دیگری همچون S20 هم وجود دارند.

در مجموع نظر ما این است اگر تنها روی بند سامسونگ اصرار دارید، این گوشی در این رنج قیمتی یکی از گزینه های خوب برای خرید است و ارزش خرید دارد، اما اگر در این رنج قیمتی به سراغ گوشی های دیگری از برند شیائومی برویم، ارزش خرید این گوشی کمی کمتر می‌شود.

جدول امتیازدهی ما: 

  • طراحی: ☆★★★★
  • صفحه نمایش: ★★★★★
  • دوربین: ☆☆★★★
  • پردازنده: ☆★★★★
  • باطری:☆☆★★★

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از نظر میزان فروش

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات فنی گوشی A13 سامسونگ:

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۰ اینچ و بزرگتر
  • رم: ۴ گیگابایت
  • حافظه: ۱۲۸ گیگابایت
  • پردازنده: هلیو G80 شرکت مدیاتک فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، هشت هسته
  • صفحه نمایش: رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS
  • دوربین اصلی: دوربین اصلی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل
  • کیفیت فیلمبرداری:  کیفیت ۴k و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه
  • ظرفیت باتری: ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • سرعت شارژ:  شارژ سریع با توان ۱۵ وات
  • محافظ صفحه: Corning Gorilla Glass ۵

 

طراحی گوشی:

سامسونگ گوشی A13 رو تقریبا مثل A12 یعنی مدل قدیمی ترش طراحی کرده و عملا در بخش طراحی با یک گوشی کاملا معمولی طرف هستیم که تمام بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است و بدون تعارف در بخش طراحی هیچ حرفی برای گفتن ندارد که البته با توجه به رنج قیمتی گوشی خیلی عجیب نیست، قرار نیست با این قیمت با یک گوشی عجیب در طراحی روبرو باشیم.

رنگی که ما هنگام کارشناسی گوشی آن را بررسی کردیم آبی کمرنگ بود که حداقل در این رنگ جای انگشت به آن شکل که اذیت کننده باشد روی بدنه گوشی نمی‌ماند، در کل باید آمادگی این موضوع را داشته باشید که کمی جای اثرانگشت روی بدنه آن دیده شود.

در قسمت زیرین گوشی همانند مدل های قبلی یک درگاه Type-c و همچنین یک جک ۳.۵ میلی متری تعبیه شده است، لبه سمت راست بالا دو دکمه برای کاهش و افزایش صدا و یک دکمه برای خاموش کرده صفحه نمایش در نظر گرفته شده است که البته دکمه کاهش و افزایش صدا بهم چسبیده هستند.

در قسمت پشت گوشی سه لنز را در زیر همدیگر می‌ بینیم که در کنار این سه لنز یک فلش هم قرار دارد که البته آن کارایی که مد نظر شماست را ندارد و بیشتر چراغ قوه آن است که کارایی دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاور قرار گرفته است و قابل قبول است و تجربه کاربری خوبی ایجاد کرده است.

در مجموع باید گفت که در بخش طراحی حتی در رنج قیمتی خودش هم عملکرد خیلی عالی نیست و حتی می توان گفت که گوشی Redmi Note 11 توی بخش طراحی از این گوشی با اختلاف بهتره، البته این نظر کارشناسان خریدیار است و قطعا نظر افراد با هم متفاوت است.

صفحه نمایش گوشی:

در قسمت صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل قدیمی تر خود یعنی A12 پیشرفت کرده است، در مدل قدیمی کیفیت صفحه نمایش ۷۲۰ بود اما در این گوشی با یک صفحه نمایش با پنل PLS LCD با کیفیت ۱۰۸۰ یا همان  Full HD  روبرو هستیم که این پیشرفت قابل ملاحظه است. هرچند که نباید انتظار کیفیت خیلی بالایی از صفحه نمایش آن داشته باشید و به احتمال زیاد در زیر نور آفتاب در دیدن جزئیات کمی مشکل خواهید داشت.

شاید کمی نا امیدتان کنیم اما در این بخش هم گوشی رقیب یعنی ردمی نوت ۱۱ عملکرد بهتری دارد چرا که رفرش ریت آن ۹۰ هرتز است و همچینن از تکنولوژی امولد بهره می برد که همین دو مورد موجب برتری این گوشی در صفحه نمایش شده است.

دوربین گوشی:

دوربین اصلی گوشی گلکسی A13 سامسونگ ۵۰ پیکسل هست اما خب نباید توقع خیلی زیادی ازش داشته باشید چرا که به صورت پیشفرض عکس ها در حالت ۱۲ پیکسل گرفته میشن اما زیادم بد نیستن و در این رنج قیمتی قابل قبول هست. مسلما نمیشه انتظار عکاسی خیلی عالی رو با این گوشی داشت چرا که این گوشی با این رنج قیمتی برای افرادی که صرفا دنبال یک گوشی اقتصادی و نسبتا خوب هستند ساخته شده است.

عکاسی پرتره این گوشی هم در حدی که انتظار داشتیم هست، سوژه تقریبا قابل قبول از بکگراند جدا میشه اما خب با اینکه سنسور تشخیص عمق داره اما یه عکاسی سبک رو میشه باهاش انجام داد، حداقل جایی رفتید یه عکس یادگاری نسبتا خوب خواهید داشت. همین!

در مورد دوربین سلفی هم جای توضیح زیادی نیست، سنسور دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل هست و اگه نور مناسب باشه بد نیست و میشه سلفی های معقولی باهاش گرفت، اما وقتی نور کمه یا شرایط مناسب نیست، دیگه کلا از رده خارج میشه.

 

پردازنده گوشی:

پردازنده این گوشی اصلا قوی نیست، یعنی کاملا برای یک استفاده عادی طراحی شده، اگر بخواید بازی کنید پر از لگ و هنگ میشه، در واقع مشخص هست که گوشی برای بازی و این کارهای سنگین طراحی نشده، باید ازش یک استفاده روزمره و عادی داشته باشید، اینطوری پردازنده جوابگوی کارهای شما خواهد بود.  ردمی نوت ۱۱ بازهم در بخش پردازنده عملکرد بهتری داره، الکی نیست که میگن سامسونگ فقط پرچمداراش عالی هست!

 

باطری گوشی:

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر است که عدد بدی نیست و اتفاقا نقطه قوت این گوشی همین باتریش هست که بعد از شارژ کامل تقریبا با استفاده روزانه عادی یک روز کامل کار خواهد کرد حتی در تست های انجام شده با یک ساعت کالاف دیوتی بازی کردن نهایتا ۱۵درصد از شارژ گوشی کم شده که این عدد خوبی محسوب می شود، اما زمان فول شارژ شدن گوشی هم نزدیک ۱.۵ ساعت و شاید حتی کمی بیشتر است.

آنچه که باید بدانید: 

این گوشی در بخش طراحی، صفحه نمایش، دوربین و پردازنده عملکرد ضعیف و بعضا متوسطی دارد و تنها در بخش باتری عملکرد قابل قبولی دارد. اگر دنبال عکس خوب هستید، اگر دنبال حتی کمی بازی کردن هستید یا حتی کیفیت صفحه نمایش برای شما مهم است، این گوشی برای ما مناسب نخواهد بود.

ارزش خرید گوشی: 

این گوشی یک گوشی کاملا اقتصادی و ارزان قیمت است که در بخش طراحی، صفحه نمایش، دوربین و…حرف خاصی برای گفتن دارد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی ارزان برای کارهای عادی خود هستند، مناسب است. هرچند که توصیه ما این است که اگر اصراری به خرید از برند سامسونگ ندارید، در این رنج قیمتی گوشی های شیائومی از جمله ردمی نوت ۱۱ به مراتب بهتر هستند.

 

جدول امتیازدهی ما: 

  • طراحی: ☆☆☆☆★
  • صفحه نمایش: ☆☆☆★★
  • دوربین: ☆☆☆★★
  • پردازنده: ☆☆☆★★
  • باطری:☆☆★★★

 

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از نظر دوربین

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

گوشی Galaxy S20 FE در حال حاضر یک گوشی جدید محسوب نمی شود اما یکی از پرچمداران سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد که البته نسخه قبلی این مدل ۴g بود اما این مدل که در ادامه قصد معرفی آن را به شما داریم، نسخه ۵g این مدل است.

بد نیست بدانید که گوشی های سری FE یا Fan Edition سامسونگ یک جور پرچمداران نسبتا اقتصادی هستن که در قیمت کمتری نسبت به پرچمداران گران تر بازار دارند اما در عین حال امکانات بسیار خوبی دارند و بعضا رقیب برخی از پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شوند.

شاید تصور کنید که در سال ۲۰۲۳ خرید یک گوشی سامسونگ که مربوط به سال ۲۰۲۰ می‌باشد کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما در ادامه متوجه خواهید شد که این گوشی همچنان در رنج قیمتی خودش یکی رقیب سرسخت برای خیلی از گوشی های بازار است، مسلما این گوشی نسبت به مدل s23 در رده پایین تری قرار دارد، اما در حال حاضر ما این گوشی را با رده قیمتی خودش مقایسه می کنیم.

مشخصات فنی گوشی S20 FE 5G سامسونگ:

  • اندازه صفحه نمایش: ۶.۵ اینچ
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه: ۱۲۸ گیگابایت
  • پردازنده: تراشه Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 (7 nm+) Chipset
  • صفحه نمایش: Full HD+‎ با فناوری Super AMOLED و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • دوربین اصلی: از نوع سه‌گانه و با رزولوشن های ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • کیفیت فیلمبرداری: رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@۶۰FPS)
  • ظرفیت باتری: باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • سرعت شارژ:  قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات
  • محافظ صفحه:  قسمت جلویی را با گوریلاگلس ۳ پوشانده است

طراحی گوشی:

در بخش طراحی این گوشی همچنان یکی از زیباترین گوشی های بازار است که اصالت در طراحی آن همچنان دیده می شود، علی رغم اینکه این گوشی تقریبا ۳ سال پیش وارد بازار شده است، همچنان از نظر طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد و رقیب سرسختی برای گوشی های این رده قیمتی است.

یکی از نقاط قوت این گوشی سامسونگ بدنه آن است که اگرچه از پلاستیک است اما جنس آن کاملا مقاوم بوده و از نوع مات می باشد که حس بسیار خوبی را به کاربر القا می کند و به هیچ وجه اثر انگشت روی آن بجا نمی ماند و به جرات از این نظر رقیب سختی برای گوشی ها هم قیمت خود می باشد. فراموش نکنید که این گوشی کاملا از پلاستیک نیست و فریم دستگاه کاملا از فلز ساخته شده است.

 

صفحه نمایش گوشی:

صفحه نمایش گوشی در کناره ها کاملا تخت است و خبری از خمیده بودن لبه ای گوشی نیست که این موضوع کاملا سلیقه ای است، برخی لبه های خمیده دوست دارند و برخی همین مدل های تخت را بیشتر می پسندند، اما در مجموع بسیار خوش دست است.

در بخش صفحه نمایش، با یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با بهره مندی از Super Amoled روبر هستیم که وضوح تصویر full hd است و مهمتر از همه ویژگی ها، این صفحه نمایش نرخ بروزرسانی تصویرش ۱۲۰هرتز دارد و این بسیار بسیار عالی است. این نهایت نرم بودن ویدیوها و پیوستگی فریم ها را به دنبال دارد و برای بازی عالی است.

انواع رنگ های تاریک و روشن در صفحه نمایش این گوشی بسیار روان عالی نمایش داده می شوند و وضوح بسیار عالی است، همچنین میزان نور صفحه نمایش در این گوشی کاملا قابل قبول است و به هیچ وجه با یک صفحه نمایش تاریک که در زیر نور آفتاب اذیت کننده باشد روبرو نیستیم.

 

دوربین گوشی:

در مورد دوربین نسبت به نسخه ۴G تغییر خاصی داشته و همانند نسخه قبلی ۳ دوربین در پشت گوشی می بینیم که دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل است، لنز دوم یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است که تا ۳ برابر می تواند زوم اپتیکال انجام دهد و در نهایت لنز سوم یک لنز الترا واید ۱۲ مگاپیکسلی است که با کمک آن می توانید عکس های فوق عریض بگیرید.

دوربین سلفی این گوشی یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی دارد و کیفیت آن با مدل قبلی برابر است. در مجموع در بخش دوربین این گوشی با توجه به رده قیمتی که در آن قرار دارد، عکس بسیار خوبی را بخصوص در روز می گیرید و برای رقبای هم قیمت خودش یک رقیب جدی محسوب می شود.

 

پردازنده گوشی:

همانطور که گفته شد پردازنده این گوشی Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 است که نسبت به نسخه ۴g این گوشی پیشرفت داشته است. در مورد پردازنده در این حد بدانید که بازی کردن با آن کاملا لذت بخش و روان است و خبری از هنگ کردن و لگ در بازی ها نیست. از سوی دیگر نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی صفحه نمایش لذت بازی را دوچندان کرده است.

در مورد داغ شدن گوشی هنگام بازی باید بدانید که این موضوع در مورد نسخه ۴G این گوشی تا حدی اذیت کننده بود اما در این نسخه میزان داغ شدن گوشی کمتر شده است و حداقل در حالت طبیعی قرار دارد و بعد از مدت طولانی بازی کردن یا فیلم برداری کردن داغ شدن گوشی را تجربه می کنید که اصلا غیر طبیعی نیست.

 

باطری گوشی:

در مورد باطری این گوشی باید بدانید که نسبت به نسخه ۴G تغییری نداشته و یک باطری با ظرفیت ۴۵۰۰ برای آن در نظر گرفته شده که میزان نگهداری شارژ آن قابل قبول است و با استفاده حتی کمتی فراتر از نرمال، ۱ روز کامل برای شما شارژ نگه می دارد.

از نظر سرعت شارژ باید بدانید که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند و سرعت شارژ شدن آن بسیار قابل قبول است، اما بد نیست بدانید که سامسونگ در جعبه این گوشی یک شارژر سریع ۱۵ واتی قرار داده است.

 

آنچه که باید بدانید: 

این گوشی به محض اینکه در دست گرفته می شود احساس خوبی ایجاد می کند و از نظر طراحی واقعا گوشی اندازه و خوش دستی است و اتفاقا متریال به کار برده در ساخت آن هم کاملا قابل قبول است.

از نظر سخت افزاری کاملا قدرتمند است و حرفای زیادی در مقابل رقبای هم قیمت و حتی جدیدتر خود دارد، به جرات می گویم که شما هر کار و هر بازی را می توانید با این گوشی انجام دهید.

در بخش دوربین و باتری هم عملکرد قابل قبولی دارد و با اینکه ۳ سال از عرضه آن می گذرد همچنان برای رقبای جدید هم قیمت خودش یک رقیب جدی محسوب می شود و هنوز نسخه های آکبند آن در بازار متقاضی دارد.

ارزش خرید گوشی: 

اگر در این رنج قیمتی به دنبال یک گوشی هستید که حداقل در گذشته نزدیک یک پرچمدار بوده و هنوز هم در دست گرفتن آن احساس خوبی برای شما ایجاد می کند، قطعا این گزینه یکی از انتخاب ها شماست.

گوشی که سه سال از عرضه آن می گذرد، قیمت آن در حال حاضر برابر با نمونه های میان رده سامسونگ است اما همچنان یک پرچمدار است که در دست گرفتن آن احساس متفاوتی را نسبت به گوشی های هم قیمت اما میان رده ایجاد می کند.

از نظر ما این گوشی همچنان ارزش خرید بالایی دارد و اگر مشخصات این گوشی مد نظر شماست، می تواند به عنوان یکی از گزینه های اصلی شما در این رده قیمتی باشد.

 

جدول امتیازدهی ما: 

  • طراحی: ☆★★★★
  • صفحه نمایش: ☆★★★★
  • دوربین: ☆★★★★
  • پردازنده: ★★★★★
  • باطری:☆★★★★

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از نظر قدرت پردازنده

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A53 5G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۵ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Plus 5G SM-G996B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

 

ما چطور بهترین گوشی های سامسونگ قیمت مناسب را انتخاب کردیم؟

کدام گوشی ارزان سامسونگ برای شما مناسب است؟

کدام گوشی سامسونگ در این لیست ارزش خرید بالاتری دارد؟

آیا در این رده های قیمتی برند جایگزین بهتری وجود دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۲,۶۹۹,۰۰۰  تومان در زمان نوشتن مطلب

این گوشی سامسونگ که در بازه قیمتی ۲ تا ۳ میلیون تومانی قرار در رده گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب است که البته در گذشته که اقتصاد بهتری داشتیم گوشی های میان رده در این قسمت قرار می‌گرفتند.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسباین گوشی سامسونگ دو سیم کارت یکی از پرفروش ترین گوشی های حال حاضر در دیجی کالاست که توسط بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران توصیه شده است و خیلی از خریداران آن را بهترین گوشی سامسونگ در این رده قیمتی می دانند.

سیل گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ در سال‌های اخیر بازار را در بر گرفته است و این بار نوبت گوشی پایین رده و البته خوش‌قیمتی به نام Galaxy A10s است که با مشخصات بسیار پرقدرت (نسبت به دیگر هم‌رده‌هایش) روانه بازار شده است.

گلکسی A10s سامسونگ، مدل به‌روز رسانی شده A10 است. این مدل اسم گذاری را پیش‌تر در گوشی‌های اپل دیده‌ایم. حالا سامسونگ تغییرات اندکی در مدل A10 انجام داده و این گوشی را به اسم A10s به بازار عرضه کرده است.

این گوشی محصولی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید که خرید آن برای آن دسته از کاربران توجیه بیشتری دارد که می‌خواهند یکی از گوشی‌های بالا رده برند سامسونگ را داشته باشند اما نمی‌خواهند برای آن هزینه‌ای گزاف بپردازند. در ادامه این گوشی موبایل را بیشتر موردبررسی قرار می‌دهیم.

بهترین گوشی سامسونگ ارزانگوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ است که شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و ۲ دوربین اصلی به‌روزتر شده است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه‌نمایش این محصول است.

گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کم‌تری به دست طرفداران گوشی‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

این گوشی با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی A10s سنسور ۱۳مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است و قابلیت عکاسی HDR را هم دارد. در کنار این حسگر یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از نسخه پنجم از فناوری بلوتوث، درگاه ارتباطی microUSB و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این تازه‌وارد است که نشان از محصولی اقتصادی و مقرون‌به‌ضرفه دارند.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ ارزان قیمت**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه پلاستیک و شیشه (شیشه روی قاب جلویی + قاب پشتی پلاستیکی)
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Mediatek MT6762 Helio P22 (12 nm) Chipset
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار RAM ۲ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۶.۲ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۱۳.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی لنز ۲۸میلی‌متر (Focal Length 28 mm)

حسگر دوم از نوع سنسور عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4

قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

فیلمبرداری زولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.0
نسخه سیستم عامل Pie 9.
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

 

جمع بندی نظرات کاربران در دیجی کالا

اگر نگاهی به ۲۰ نظر آخر کاربران داشته باشید متوجه می‌شوید که عمدتا از سرعت پایین این گوشی و که ناشی از ضعیف بودن رم آن است اشاره می‌کنند، اما در مقابل عده دیگری اعلام رضایت کامل از گوشی دارند و معتقدند که گوشی به طور کامل نیازها و انتظارات آنها را برآورده کرده است.

علت این تناقض در نظرات این است که سطح انتظارات افراد متفاوت است، اگر انتظار دارید که این گوشی مانند دیگر پرچمداران سامسونگ و به طور کلی مانند دیگر گوشی هایی که بالای ۴ میلیون تومان قیمت دارند عملکرد داشته باشد، قطعا از خرید آن پشیمان می شوید.

اما اگر واقعا هدف شما خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب باشد یعنی واقعا معیار اصلی شما قیمت است و انتظارات زیادی از سرعت گوشی و انجام کارهای سنگین ندارید، قطعا با این مبلغ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر مایل به مشاهده بهترین ایرپاد شیائومی در سال ۲۰۲۲ هستید به این مطلب مراجعه کنید.

 

۲- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s SM-A207F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

این گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در فروشگاه دیجی کالاست که امتیاز ۵ از ۵ را توسط کاربران دریافت کرده است، رضایت ۹۲ درصدی کاربران را جلب کرده است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند.

گوشی سامسونگ قیمت مناسبدر حالی که گوشی گلکسی A20 شرکت سامسونگ یکی از محصولات محبوب این شرکت در بازار به حساب می‌آید، شاهد عرضه مدل دیگری به نام گلکسی A20s هستیم.

این گوشی با قیمت ارزان‌تری نسبت به گلکسی A20 راهی بازار شده و به همین دلیل سخت افزار ضعیف‌تری هم دارد. اما قیمت ارزان‌تر و سخت‌افزار ضعیف‌تر باعث نشده که این تلفن همراه هوشمند بی‌کیفیت ساخته شود.

گلکسی A20s یک عضو ارزان قیمت از خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ است که ظاهر زیبایی دارد و سعی کرده به عنوان یک محصول نه چندان گران قیمت، نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.

گوشی موبایل Galaxy A20s با صفحه‌نمایش IPS طراحی  شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶.۵ اینچ با رزولوشن HD+ است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۲۶۴ پیکسل را نشان می‌دهد.

تراشه‌ی این محصول، SDM450 Snapdragon 450 کوالکام سامسونگ است که به همراه  ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ ارزاندوربین اصلی A20s سنسور ۱۳مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر  از نوع فوق عریض (Ultrawide) و حسگر عمق هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A20s را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ با قیمت مناسب**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه پلاستیک و شیشه (شیشه روی قاب جلویی + قاب پشتی پلاستیکی)
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 (14 nm) Chipset
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار RAM ۳ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۶.۵ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۱۳.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین دارای ۳ دوربین در پشت گوشی | ۳ دوربین ۱۳ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل (Triple Camera)

حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی لنز ۲۷ میلی‌متر (Focal Length 27 mm)، فناوری فوکوس خودکار (PDAF)

حسگر دوم از نوع فوق عریض (UltraWide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز ۱۳ میلی‌متر (Focal Length 13 mm)

حسگر دوم از نوع سنسور عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2

فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.0
نسخه سیستم عامل Pie 9.
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت
قابلیت سریع باتری با توان ۱۵ وات (Fast battery charging 15W)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

جمع بندی نظرات کاربران در دیجی کالا

اگر نگاهی به ۲۰ نظر آخر کاربران داشته باشید متوجه می‌شوید که عمده خریدران از خرید خود کاملا راضی هستند اما در این میان عده ای از وضعیت دوربین ناراضی هستند، هرچند که این افراد دوربین این گوشی را با آیفون ۶ مقایسه کرده اند که این مقایسه منصفانه نیست.

در هر حال از نظرات و همچنین میزان فروش گوشی کاملا مشخص است که در این رنج قیمتی انتخاب مناسبی است، البته اگر به گوشی هایی غیر از سامسونگ فکر می‌کنید ماجرا کاملا متفاوت خواهد بود و در این رنج قیمتی گوشی های دیگری هم در رقابت جای می‌گیرند.

 

حتما بخوانید: بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ایران + ویدیوی بررسی

 

۳- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 SM-A015F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

قیمت: ۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

این گوشی را می‌توان ارزان ترین گوشی سامسونگ نامید که در حال حاضر به عنوان بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از آن یاد می‌شود، البته اگر مسئله شما تنها قیمت گوشی باشد و به دنبال ارزان ترین گوشی سامسونگ باشید.

قیمت گوشی سامسونگ ارزاناین گوشی سامسونگ با اینکه از ارزان ترین هاست اما جز پرفروش ترین ها نیست و این نشان می‌دهد که به غیر از قیمت موارد دیگری هم برای خریداران مهم است و اینگونه نیست که بیشتر خریدران صرفا به دنبال ارزان ترین ها باشند.

گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند.

این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید.

تراشه‌ی این محصول اسنپ‌دراگون ۴۳۹ از تراشه‌های ۱۲ نانومتری سامسونگ است که به همراه ۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود تا نشان‌دهنده میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه بودن گوشی باشد. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 505 هم برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک در این محصول درنظر گرفته شده است.

دوربین اصلی A10 سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و از فلش LED برخوردار است. سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر از نوع حسگر عمق است و در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A10 را تشکیل داده‌اند.

برترین گوشی سامسونگ قیمت مناسب

دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی و درگاه شارژ microUSB از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

بنابراین، اگر به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه با طراحی مدرن هستید، این محصول برند سامسونگ را به عنوان یکی انتخابی کاربردی درنظر داشته باشید.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ ارزان قیمت**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه

قاب جلو: شیشه‌ای

قاب پشیتی: پلاستیک
فریم: از جنس آلومینیوم
وزن
۱۴۹ گرم
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm) Chipse
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
مقدار RAM ۲ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۵.۷ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۱۳.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین
  • – حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی لنز ۲۸ میلی‌متر (Focal Length 28 mm)، سایز سنسور ۱/۳.۱ اینچ (''Sensor Size 1/3.1) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)
  • – حسگر دوم از نوع سنسور عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۷۵ میکرومتر (۱.۷۵µm Pixel Size)
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)
  • قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی حسگری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، سایز سنسور ۱/۵ اینچ (''Sensor Size 1/5) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)
نسخه سیستم عامل Android 10
مشخصات باتری
باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

جمع بندی نظرات کاربران در دیجی کالا

اگر نگاهی به ۲۰ نظر آخر کاربران داشته باشید متوجه می‌شوید که نظرات موافق و مخالفی درباره این گوشی وجود دارد، اما خیلی زود متوجه می‌شوید که نظرات مخالف اغلب انتظارات بیشتری از گوشی سامسونگ ارزان قیمت دارند و آن را با گوشی های گران قیمت سامسونگ مقایسه می‌کنند.

مسلما گوشی سامسونگ با قیمت پایین از عملکرد ضعیف تری نسبت به گوشی های گران تر برخوردار است و این کاملا طبیعی است و سامسونگ هم این گوشی را برای افرادی طراحی کرده است که به دنبال یک استفاده عادی از گوشی هوشمند هستند.

 

۴- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A30s SM-A307FN/DS دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۳,۹۴۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

گوشی های سری A شرکت سامسونگ از گوشی های میان رده این شرکت هستند. اولین گوشی تولید شده این سری گوشی های موبایل سامسونگ، Galaxy Alpha بود که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد. پس از آن اولین نسل گوشی های موبایل A3 و A5 در دسامبر سال ۲۰۱۴ معرفی شدند.

خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گوشی های موبایل سری A سامسونگ، ویژگی های  خاص و تجملاتی گوشی های سری S را ندارند. این سری از گوشی های سامسونگ را می توان رقبای اصلی برای محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت هایی مانند هوآوی و شیائومی دانست.

سامسونگ سال ۲۰۱۹ را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند.

گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند.

\

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶.۴ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED  و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

تراشه‌ی این محصول Exynos 7904  از تراشه‌های ۱۴ نانومتری سامسونگ است که به همراه  ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد.

بهترین گوشی سامسونگ سری a

دوربین اصلی  A30s سنسور ۲۵ مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر  از نوع فوق عریض (Ultrawide) هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A30s را تشکیل داده‌اند. علاوه براین یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی هم برای این مدل در نظر گرفت شده است. دوربین سلفی ۱۶مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ میان رده سری A**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه

قاب جلو: شیشه‌ای

قاب پشیتی: پلاستیک
فریم: از جنس آلومینیوم
ویژگی های خاص
مناسب عکاسی , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت , مناسب عکاسی سلفی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Exynos 7904 (14 nm) Chipset
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
مقدار RAM ۳ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۵.۷ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۲۵.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین
  • دارای سه حسگر در قاب پشتی:
  • حسگر اول با رزولوشن ۲۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار (PDAF)
  • حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز ۱۳میلی‌متر (Focal Length 13 mm)
  • حسگر سوم از حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)
  • قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR
فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی
حسگری از با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز ۱۲میلی‌متر (Focal Length 12 mm)
فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
نسخه سیستم عامل Android 10
مشخصات باتری

باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

امکان شارژ سریع باتری با توان ۱۵ وات (Fast battery charging 15W)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

 

۵- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت

قیمت: ۶,۳۵۳,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

این گوشی علی رغم رنج قیمتی‌اش که در حال خارج شدن از رده گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب است، یکی از پرفروش ترین و خوش فروش ترین گوشی های سامسونگ در دیجی کالاست که بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریدران آن را توصیه کرده اند.

بهترین گوشی سامسونگ 2020

از نظر برخی این گوشی بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب است و از نظر برخی دیگر این گوشی در رده گوشی های گران قیمت قرار می‌گیرند و قیمت مناسبی ندارد، که البته این گوشی همچنان در رده گوشی های میان رده و اقتصادی قرار دارد اما در ایران به جهت تورم اقتصادی قیمت آن بالاست.

گوشی موبایل Galaxy A51 با رم ۶ گیگابایتی روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶.۵ اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۴۰۵ پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است و همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند.

تراشه‌ی این محصول، Exynos 9611  از تراشه‌های ۱۰ نانومتری سامسونگ است که به همراه  ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

این گوشی در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید.

دوربین اصلی  A51 سنسور ۴۸مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور ۱۲مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A51 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی ۳۲مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌ وارد است.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ میان رده سری A**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه
قاب جلو شیشه + قاب پشت و فریم پلاستیکی
ویژگی های خاص
جهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی , مناسب عکاسی سلفی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Exynos 9611 (10nm) CPU
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM ۶ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۶.۵ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۴۸ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین
  • – حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (''Sensor Size 1/2.0)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک Phase Detection
  • – حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی لنز ۱۳ میلی‌متر (Focal Length 13 mm) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)
  • – حسگر سوم از نوع تله‌فوتو (Telephoto) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی لنز ۴۰ میلی‌متر (Focal Length 40 mm) – لنز ماکرو
  • – حسگر چهارم از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، سایز سنسور ۱/۵.۰ اینچ (''Sensor Size 1/5.0)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) – لنز عمق
  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)
  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)
  • قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)
  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • قابلیت عکاسی HDR
فیلمبرداری
  • رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@30FPS)
  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@60FPS)
  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@120FPS)
  • با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
دوربین سلفی
  • حسگری از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، سایز سنسور ۱/۲.۸ اینچ (''Sensor Size 1/2.8)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)
  • قابلیت عکاسی HDR
  • فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
نسخه سیستم عامل Android 10
مشخصات باتری

اتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قابلیت شارژ سریع با توان ۱۵ وات
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

 

۶- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A30s SM-A307FN/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: ۴,۴۴۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

این گوشی سامسونگ را در بخش های قبلی معرفی کردیم اما این نمونه ۱۲۸ گیگابایتی آن است که فروش به مراتب بالاتری نسبت به نمونه قبلی خود دارد و توسط بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران در دیجی کالا توصیه شده است.

خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گلکسی A30S با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، بریدگی های منحنی شکل و حاشیه بسیار کم از لبه ها، چیزی از طراحی پرچم داران سامسونگ کم ندارد. قاب جلویی تا جای ممکن ساده طراحی شده که جلوه زیبایی هم به آن داده است.

به دلیل V شکل بودن بریدگی قسمت بالای آن، نام Infinty-V برای آن انتخاب شده است. لبه ‎های گلکسی A30S  به صورت کاملا گرد طراحی شده است. قاب پشتی هم در نهایت سادگی و به صورت براق طراحی شده است که طرح سه بعدی دارد.

سنسورهای دوربین به همراه فلش LED در قسمت بالای آن قرار گرفته است. سامسونگ در این مدل به جای قرار دادن حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی، آن را در زیر صفحه نمایش قرار داده است. به این ترتیب قاب پشتی این گوشی نسبت گلکسی A30 کمی ساده تر به نظر می رسد.

سامسونگA30S از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به A50s دارد اما A50s به سخت افزار قوی تری مجهز شده است.

گلکسی A30S  از یک دوربین سه گانه بهره می‎برد؛ دوربین اصلی  A30s سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار (PDAF) است و سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض (Ultrawide) با فاصله کانونی لنز ۱۳میلی‌متر  است.

برخلاف A30 در آن از سنسور عمق استفاده نشده بود، گوشی موبایل A30S از یک سنسورعمق با رزولوشن ۵ مگاپیکسل بهره می برد. به این ترتیب می توانید عکس‎های پرتره خوبی را با محو کردن زمینه پشتی عکس ثبت نمایید.

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ میان رده سری A**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه
قاب پشتی از جنس پلاستیک و قالب جلو از جنس شیشه
ویژگی های خاص
مجهز به حس‌گر اثرانگشت , فبلت , مناسب عکاسی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه Exynos 7904 (14 nm) Chipset
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM ۴  گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۲۵.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین
  • دارای سه حسگر در قاب پشتی:
  • حسگر اول با رزولوشن ۲۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار (PDAF)
  • حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز ۱۳میلی‌متر (Focal Length 13 mm)
  • حسگر سوم از حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
فیلمبرداری  

رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)

دوربین سلفی
  • حسگری از با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی لنز ۱۲میلی‌متر (Focal Length 12 mm)
  • فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
نسخه سیستم عامل Pie 9.0
مشخصات باتری
  • باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
  • امکان شارژ سریع باتری با توان ۱۵ وات (Fast battery charging 15W)
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهد و خرید این گوشی در دیجی کالا

 

۷- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 SM-A315F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: ۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

سامسونگ گوشی جدید سری A خود را با نام «A31» در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ معرفی کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A31با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد.

راهنمای خرید موبایل سامسونگ با قیمت مناسبین گوشی در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید.

شرکت سامسونگ برای این مدل یک دوربین ۴ گانه در نظر گرفته است که شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide)، یک لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) و دو لنز ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو سنسورعمق است. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

 

**نگاهی به مشخصات این گوشی سامسونگ میان رده سری A**

توضیحات سیم کارت
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
ساختار بدنه
قاب پشتی از جنس پلاستیک و قالب جلو از جنس شیشه
ویژگی های خاص
فبلت , مناسب عکاسی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تراشه MediaTek Helio G70 Chipset
نوع پردازنده
۶۴ بیت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM ۴  گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ
دوربین دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس ۲۵.۰ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین

دارای چهار دوربین در پشت گوشی | چهار دوربین ۴۸ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + دو دوربین ۵ مگاپیکسلی

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی ۲۶ میلی متر، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (Sensor Size 1/2.0)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، فناوری فوکوس Phase Detection
دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، سایز سنسور ۱/۴.۰ اینچ (Sensor Size 1/4.0) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)
دوربین ۵ مگاپیسکلی از نوع ماکرو (macro) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
دوربین ۵ مگاپیسکلی از نوع سنسور عمق (depth) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2

فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
نسخه سیستم عامل Pie 9.0
مشخصات باتری
باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع باتری با توان ۱۵ وات
اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB

مشاهده و خرید این گوشی در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *