قهوه و قهوه ساز

۱۷ مدل بهترین اسپرسو ساز خانگی از بهترین مارک ها

معرفی و بررسی بهترین مدل های اسپرسوساز خانگی از ارزان تا گران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

وقتی به دنبال خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی هستید، یعنی قرار است مبغلی بین ۳ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه کنید، که البته اسپرسوسازهای خیلی گران برای کافه‌ها مناسب هستند، اما به هرحال قرار است چند میلیون تومان از جیب شما خارج شود، پس لازم است که بهترین انتخاب را داشته باشید.

حتی عجیب‌ترین افراد علاقه‌مند به قهوه می‌توانند برای انتخاب بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی مشکل داشته باشند. به همین دلیل من چندین اسپرسوساز خانگی موجود در سایت ها و فروشگاه های مختلف را بررسی کردم و در بررسی های خود موارد زیر را در نظر گرفتم.

 

  • اعتبار برند تولید کننده
  • قدرت عصاره گیری دستگاه
  • کیفیت ساخت دستگاه
  • امکانات جانبی دستگاه
  • وضعیت حفظ کیفیت دستگاه در دراز مدت
  • و در نهایت نظرات مصرف کنندگان

در انتهای این بررسی به لیستی از چندین مدل بهترین اسپرسوساز خانگی رسیدیم که در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار وضعیت بهتری داشتند و در بخش های بیشتری امتیاز خوب دریافت کرده بودند.

اسپرسو یک دانه یا نوعی پودر قهوه نیست، اسپرسو یک روش تهیه قهوه است، اگر همین پودر قهوه خیلی بیشتر آسیاب شود، و مانند آرد شود، می‌توان آن را با قهوه جوش مسی تبدیل به قهوه ترک کرد. با دانه‌های قهوه می‌توان هر قهوه ای درست کرد، منتها در هر نوع قهوه دانه به اندازه مشخصی آسیاب می شود و از وسیله مشخصی(اسپرسوساز، قهوه جوش و…) برای تهیه استفاده می‌شود.

 

هر سال نسبت به سال گذشته علاقه مندان به قهوه و در نتیجه متقاضیان خرید دستگاه اسپرسو بیشتر می شوند، به همین دلیل مجددا این مطلب را با آخرین اطلاعات به دست آمده و گفتگو با دو تن از دوستانمان در صنعت قهوه، آپدیت کردیم.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم و آخرین اطلاعات به دست آمده را مرور کنیم، بهتر است بدانید که در این مطلب صرفا اسپرسوساز خانگی را بررسی می کنیم و قرار نیست اسپرسوسازهای گران قیمت صنعتی که مناسب کافی شاپ هستند را بررسی کنیم.

 

بهترین اسپرسوسازهای خانگی انتخابی ما در نگاهی خلاصه

 

 ۱۰ اسپرسوساز برتر به انتخاب ما در نگاهی خلاصه
اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335 بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی از نگاه خریدیار مشاهده قیمت و خرید
اسپرسو ساز زیگما مدل ۲۲۲ rl بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان قیمت مشاهده قیمت و خرید
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 بهترین اسپرسو ساز خانگی از نظر میزان فروش مشاهده قیمت و خرید
اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی مشاهده قیمت و خرید
اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا مشاهده قیمت و خرید

اسپرسو ساز بارنی مدل CM5403

بهترین اسپرسو ساز بارنی مشاهده قیمت و خرید

اسپرسوساز زیگما مدل RH222

بهترین مدل اسپرسو ساز زیگما مشاهده قیمت و خرید

اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW

بهترین اسپرسو ساز خانگی بوش مشاهده قیمت و خرید

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850

بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی مشاهده قیمت و خرید
اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01 بهترین اسپرسو ساز اسمگ مشاهده قیمت و خرید
اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix بهترین اسپرسوساز خانگی نسپرسو مشاهده قیمت و خرید

 

بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی از نگاه خریدیار

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335اگر توجه زیادی به قیمت نداشته باشید و صرفا به دنبال بهترین باشید، از نظر ما این مدل اسپرسوساز دلونگی یکی از بهترین های بازار است که هر آنچه که از یک اسپرسوساز می خواهید را به همراه دارد.

امکان استفاده از دانه قهوه و پودر قهوه، سیستم شستشوی خودکار،امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل، امکان آسیاب قهوه از برجسته ترین امکانات این اسپرسوساز دلونگی هستند که در نوع خود شاهکار است.

با کمک این قهوه ساز دلونگی می توانید سلیقه خود را برای تهیه قهوه های بعدی مشخص کنید، یعنی با کمک دکمه MY در این اسپرسوساز مشخص می کنید که تنظیمات مربوط به شما در تهیه قهوه به چه صورت است تا در دفعات بعدی همان تنظیمات اعمال شود.

در وصف این اسپرسوساز دلونگی همین قدر بگویم که وقتی پرتافیلتر را به دستگاه متصل می کنید دستگاه به طور اتوماتیک مقدار مشخصی از دانه قهوه را به اندازه مشخصی آسیاب می کند و سپس به طور خودکار قسمت تمپینگ فشار مناسب را بر روی پودر قهوه وارد می کند.

بهتر است بدانید که در این دستگاه همزمان با تهیه اسپرسو می توانید فوم شیر را هم تهیه کنید و به این شکل انواع قهوه از خانواده اسپرسو را داشته باشید.

مشاهده و خرید این اسپرسوساز دلونگی

 

بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان قیمت

اسپرسو ساز زیگما مدل ۲۲۲ rlاسپرسوساز زیگما مدل rl-222

وقتی به دنبال ارزان ترین اسپرسوساز بازار هستیم نباید مستقیم به سراغ ارزان ترین برویم بلکه باید در میان اسپرسوسازهای ارزان قیمت بازار با یک بررسی کوتاه مناسب ترین را انتخاب کنیم.

ما این کار را برای شما انجام داده ایم و با یک بررسی کوتاه در میان اسپرسوسازهای ارزان قیمت بازار این مدل یعنی اسپرسو ساز زیگما مدل ۲۲۲ rl را انتخاب کردیم، مدلی که هم در گروه ارزان ترین های بازار است و هم رضایت حداکثری را در میان ارزان ترین ها دارد.

این مدل اسپرسوساز زیگما با پودر قهوه کار می کند. یک عدد خروجی عصاره قهوه و یک عدد نازل بخار برای تهیه فوم شیر به صورت دستی دارد. فشار بخار در این اسپرسوساز ۱۵ بار واقعی است و توان آن ۸۵۰ وات می باشد. مخزن آب این دستگاه ۱.۶ لیتر گنجایش دارد که نرمال است.

با این اسپرسوساز می توانید اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، امریکانو و شیر گرم تهیه کنید. همچنین همراه این اسپرسوساز لوازمی همچون سایی تمپر و دسته گروپ و بسکت دوبل و دفترچه راهنمای اسپرسو ساز زیگما وجود دارند.

مشاهده و خرید این اسپرسوساز زیگما

 

بهترین اسپرسو ساز خانگی از نظر میزان فروش

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مدل اسپرسوساز دلونگیحتما با برند دلونگی و حسن شهرت آن آشنایی دارید، برندی که در تولید لوازم خانگی بسیار فعال و البته محبوب است و علت آن کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد، این بار یک اسپرسوساز خانگی از این برند روبرو هستیم.

این اسپرسوساز خانگی دلونگی دارای فشار ۱۵ بار می باشد که برای تهیه یک قهوه اسپرسو با غلظت بالا بسیار مناسب است و می توان انتظار قهوه غلیظ و خوش طعم را از آن داشت ( کیفیت پودر قهوه بسیار مهم است).

این دستگاه به حالت ایستاده و باریک است که در آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نکند و واقعا کاربری باشد، از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به سیستم خاموشی خودکار، تنظیم فاصله لیوان و نازل و تعداد ۲ عدد نازل اشاره کرد.

بررسی ویدیویی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

 

نظرات خریداران این دستگاه:

این دستگاه توسط ۷۶ درصد از خریداران توصیه شده است و امتیاز ۴.۲ از ۵ را کسب کرده است که عدد قابل قبولی است، در ادامه به برخی از نظرات  خریداران اشاره می‌کنیم.

  • من این دستگاه رو چند ماه پیش خرید کردم در این مدت از دستگاه استفاده کردم و در حد دستگاه خانگی عالیه نکته جالب این بود که یدونه از صافی ها رو دستگاه نبود (صافی قهوه کیسه ای ) و فروشنده (فروشگاه شیده )با کمال احترام و پیگیری مستمر تهیه کرد و برام ارسال کرد .
  • عالیه هم اسپرسو عالی میده، هم میشه لاته درست کنی باهاش هم شیرتو داغ کنی عالیه.
  • اسپرسو ساز خیلی خوبیه دوستان پیشنهاد میکنم … و حتما از اب تصویه استفاده کنید
  • این دستگاه یک دستگاه جمع و جور و شیک مناسب برای آشپزخانه های کوچک که جا زیاد ندارن هستش. بین مباشی ۲۰۱۶ و این خیلی دو دل بودم در نهایت این رو گرفتم و واقعا راضی هستم.

 

مشاهده این اسپرسوساز دلونگی

 

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

اسپرسوساز خانگی مباشیاین اسپرسوساز مباشی مدل EMC2010 در رنگ های مشکی ، شیری و قرمز به بازار عرضه شده است که توانی برابر با ۱۱۰۰ وات دارد و فشار آب داغ آن معادل ۲۰ بار است که عدد قابل قبولی است و موجب می شود که خروجی با کیفیت و با غلظتی داشته باشد، به جرات می‌توان گفت که در این رنج قیمتی کمتر دستگاه این فشار را دارد و برای آنهایی که به دنبال فوم شیر، کاپوچینو و لاته هستند یک خبر عالی است.

از آنجایی که این اسپرسوساز خانگی مباشی مجهز به پیج تنظیم بخار می باشد در نتیجه شما می توانید فوم شیر را به غلظت های متفاوت تهیه کنید و این یک مزیت بزرگ برای دوست داران قهوه اسپرسو است.

این مدل دارای صفحه گرم نگهدارنده است که به شما کمک می‌کند فنجان ها را گرم کرده و یا گرم نگهدارید، در واقع وقتی پیش از تهیه قهوه، فنجان ها را گرم می‌کنید طعم متفاوتی را احساس می‌کنید در مقایسه با حالتی که فنجان را از قبل گرم نکرده اید.

این اسپرسوساز مباشی در واقع یک دستگاه خانگی و نیمه صنعتی است، یعنی در کافی شاپ های کوچک هم جوابگو است، ما نه آنقدری که روی ۵۰ شات اسپرسو را در یک کافه شلوغ تحویل دهد.

نظر خریداران این اسپرسوساز خانگی مباشی:

  • این دستگاه از ۶۶۶ رای که توسط خریداران داده شده است امتیاز ۴ از ۵ را کسب کرده است که عدد قابل قبولی است و همچنین از نظر رضایت خریداران، ۸۴ درصد خریداران از خرید خود کامل راضی بوده اند و ۳۹۰ نفر آن را به دیگران توصیه کرده اند. برخی از نظرات خریداران:
  • بعد از یکسال استفاده تقریبا روزی یک شات عالی مثل روز اول
  •  واقعا حرف نداره من این محصول رو پیشنهاد میکنم و واقعا برا منزل یا محیط کار عالیه
  • انصافاً همونطور که بیشتر نظرات در موردش مثبت بود، دستگاه خوب و قدرتمندیه. از لحاظ فوم و عصاره گیری خیلی عالیه چون موتورش واقعاً پرقدرته.
  • خیلی عالیه، ای کاش فنجان هم همراهش بود.
  • دستگاهی بسیار زیبا کارآمد و با کاربری بسیار آسان هستش فقط باید قلق کار دستتون بیاد
  • درکل محصول خوبیه فقط یخورده صدا داره که فکر کنم طبیعی باشه یه مقداریش

 

مشاهد این مدل و مدل های دیگر اسپروساز مباشی

 

بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگیاین مدل اسپرسوساز نوا در امتیازی که خریداران به آن داده اند نمره ۴.۵ از ۵ را کسب کرده است که عدد بسیار خوبی است و نشان از رضایت بالای خریداران دارد.

توان این دستگاه اسپرسوساز ۱۲۵۰ وات و فشار آن ۱۵ بار که در مجموع دستگاهی با توان بالاست که می‌تواند اسپرسوی غلیظ و با کیفیتی را به شما تحویل دهد، با این دستگاه می‌توانید سایر قهوه‌های خانواده اسپرسو از جلمه لاته، موکا و کاپوچینو را تهیه کنید.

از سایر قابلیت های این اسپروساز نوا می توان به: دکمه توقف عملیات، نشان گر آماده به کار، سیستم شستشوی خودکار، سینی چکه گیر و تولید کف شیر اشاره کرد که همگی قابلیت های کاربردی و مورد نیاز مصرف کننده هستند.

نظرات خریداران این اسپرسوساز نوا:

همانطور که گفته شد خریداران این محصول را توصیه کرده اند و امتیاز ۴.۵ از ۵ به آن داده‌اند، اما نظر برخی از خریداران به شرح زیر است:

  • این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه عملکرد خوب و با کیفیتی دارد. من یک هفته پیش خریدم حداقل روزی ۴-۸شات اسپرسو گرفتم که خیلی خوب بود. کاپوچینو هم گرفتم . به عقیده من ارزش تست کردن داره.
  • این دستگاه خیلی خوبیه و قهوه خوبی میده. حتی اگه نصف کاپ رو قهوه بریزید باز هم عصاره غلیظی بهتون میده
  • درود دوستان من ۲ سال هست خریدم و تا بحال ۱ بارم سرویس نکردم عالی هم از لحاظ فوم و هم طعم قهوه هم از لحاظ زیبایی
  • دستگاه خوبیه و قهوه با کیفیتی می‌دهد.

 

قیمت و موجودی این اسپرسوساز نوا

 

بهترین اسپرسو ساز بارنی

اسپرسو ساز بارنی مدل CM5403

بهترین مدل اسپرسوساز بارنی اسپرسوسازهای بارنی از مدل های پرطرفدار بازار هستند که البته در حال حاضر کمتر در بازار پیدا می شوند. مدل های مختلف از اسپرسوساز بارنی دیده می شود که ما مدل CM5403 را به عنوان بهترین اسپرسوساز بارنی انتخاب کرده ایم.

این اسپرسوساز بارنی با پودر قهوه کار می کند یعنی باید قهوه آسیاب شده در آن بریزید. سیستم گرم کن فنجان دارد و نوشیدنی های اسپرسو و خانواده اسپرسو مانند موکا، کاپوچینو و لاته با این دستگاه قابل تهیه هستند.

از دیگر ویژگی های برجسته این اسپرسوساز می توان به: عقربه مکانیکی نمایشگر میزان دما، پیچ تنظیم میزان بخار خروجی،  بویلر ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، سیستم محافظت جهت کنترل فشار و دما و  ۲ عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی بارنی که همراه این دستگاه هستند اشاره کرد.

مشاهده و خرید این مدل اسپرسوساز بارنی

 

بهترین مدل اسپرسو ساز زیگما

اسپرسوساز زیگما مدل RH222

تصویر اسپرسوساز زیگما با بدنه استیلبرند زیگما از برندهای ارزان و اقتصادی اسپرسوساز در بازار است که مدل های مختلف آن اغلب قیمت مناسبی برای خرید دارند. پیشتر یک مدل از این برند را به عنوان بهترین اسپرسوساز اقتصادی معرفی کردیم و حالا بهترین مدل از این برند را به شما معرفی می کنیم.

ما اسپرسوساز زیگما مدل RH222 را به عنوان بهترین مدل اسپرسوساز زیگما انتخاب کردیم، مدلی که ضمن قیمت بسیار مناسبش عصاره گیری نسبتا خوبی دارد و به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت علمکرد قابل قبولی دارد.

این اسپرسوساز زیگما با پودر قهوه کار می کند. ۱.۶ لیتر گنجایش مخزن آن است. دو عدد نازل دارد یکی برای عصاره گیری قهوه و یکی برای بخار به جهت تهیه شیر گرم و کف شیر و در نهایت امکان تهیه اسپرسو، موکا،کاپوچینو، کافه لاته و شیر گرم با این دستگاه اسپرسوساز وجود دارد.

مشاهده و خرید اسپرسوساز زیگما RH222

 

بهترین اسپرسو ساز خانگی بوش

اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW

تصویر اسپرسوساز بوش مشکی رنگبرند بوش شهرت بسیار بالایی در زمینه لوازم خانگی دارد و محصولاتش اغلب قیمت بالایی حداقل در ایران دارند.

این اسپرسوساز بوش یکی از بهترین های بازار است که اگرچه قیمت بالایی دارد اما امکانات بسیار مناسبی را به عنوان یک اسپرسوساز در این رنج قیمتی دارد که تقریبا انتظار شما را از یک اسپرسوساز کامل رفع می کند.

این اسپرسوساز بوش هم با دانه قهوه کار می کند و هم با پودر قهوه، در واقع یک آسیاب قهوه هم می باشد. حتما می دانید که هرچه فشار دستگاه بیشتر باشد، قهوه طعم و عطر بهتری به خود می‌گیرد. فشار بخار در این دستگاه ۱۹ بار واقعی است نه اسمی، که عدد بسیار عالی محسوب می‌شود در حالی که در سایر دستگاه ها این عدد تا ۱۸ بار می باشد و اغلب این عدد به صورت اسمی است.

بدنه این اسپرسوساز بوش از پلاستیک با کیفیت و استیل ضد زنگ ساخته شده است تا ضمن زیبایی از دوام مناسبی هم برخوردار باشد. از نظر ابعاد هم این دستگاه ابعاد بسیار مناسبی دارد و به راحتی به دلیل ظاهر زیبایش امکان قرار دادن آن در آشپزخانه وجود دارد.

امکانات این اسپرسوساز بوش به طور خلاصه:

  • آسیاب قهوه
  • تولید کف شیر
  • حالت آماده به کار
  • خروجی آب داغ
  • سیستم کاپوچینو ساز
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • فوم ساز اتوماتیک
  • قابلیت دریافت شیر تازه
  • مخزن شیر
  • مکانیزم نظافت خودکار
  • نمایشگر دیجیتال

این دستگاه علاوه بر مخزن آب به جهت عصاره گیری قهوه و نازل بخار، یک مخزن برای شیر هم دارد که می توانید در آن شیر بریزید و در خروجی شیر گرم و کف شیر دریافت کنید. همچنین دستگاه مجهز به سیستم شست‌وشوی خودکار است.

در قسمت بالایی دستگاه یک مانیتور تعبیه شده است که شما را از وضعیت دستگاه مطلع می کند همچنین می توانید با کمک این نمایشگر دمای دستگاه را تنظیم کرده و برای کف شیر حرارت مد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاهده و خرید این اسپرسوساز بوش

 

بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850

تصویر اسپرسو ساز دلونگی با بدنه استیلاین اسپرسوساز دلونگی را به چند دلیل به عنوان بهترین مدل اسپرسوساز دلونگی به شما معرفی می کنیم. اول از همه ما در این انتخاب قیمت را مدل نظر قرار دادیم و صرفا به دنبال گران ترین مدل نرفتیم.

در کنار قیمت ما به امکانات هم توجه کردیم و صرفا به دنبال پرفروش ترین و شاید ارزان ترین نرفتیم، ما به دنبال دستگاهی از این برند بودیم که امکانات سطح بالایی داشته باشید و در عین حال لزوما در گروه گران ترین ها نباشد که در نهایت به این مدل رسیدیم.

این مدل یک میان رده عالی است. یک اسپرسوساز که قابلیت استفاده از پودر قهوه و پد قهوه را دارد. قدرت ۱۴۵۰ وات و فشار ۱۵ بار واقعی دارد. صفحه نمایش LCD و کاربری آسان دارد.  کنترل دما دارد و شما می‌توانید دمای اسپرسو را به دلخواه خود تنظیم کنید.

با کمک این اسپرسوساز دلونگی می توانید آب جوش،اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و شیر گرم تهیه کنید. همچنین، دستگاه دارای یک پایه برای گرم نگه داشتن فنجان اسپرسو است که باعث می‌شود اسپرسو شما در دمای مطلوب و بهترین شکل سرو شود.

مشاهده و خرید این اسپرسوساز دلونگی

 

بهترین اسپرسو ساز اسمگ

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

بهترین اسپرسوساز اسمگبرند خوشنام امسگ را حتما می‌شناسید این برند محصولات لوازم خانگی با کیفیتی را روانه بازار کرده است و احتمالا یخچال‌های رنگی این برند را در بازار دیده باشید، این بار با یک اسپرسوساز با کیفیت از این برند روبرو هستیم.

این اسپرسوساز ایتالیایی ۱۳۵۰ وات قدرت و ۱۵ بار فشار آب داغ دارد که در مجموع دستگاه توانمندی است و می‌تواند اسپرسوی غلیظ و با کیفیتی را به شما تحویل دهد و همچنین برای تهیه کاپوچینو که نوعی از اسپرسو می باشد هم مناسب است.

از قابلیت های اسپرسوساز اسمگ می توان به سیستم گرمایی Thermoblock، پایه های ضد لغزش، امکان تنظیم دما و همچنین دو عدد نازل اشاره کرد. پایه های ضد لغزش خیال کاربر را از نظر امنیتی تا حد زیادی راحت می‌کند.

نظرات خریداران این اسپرسوساز:

این دستگاه امتیاز ۴.۷ از ۵ را توسط خریداران کسب کرده است که نشان دهنده رضایت بالای خریداران از این دستگاه است، البته ناگفته نماند که قیمت بالای این دستگاه یکی از دلایل فروش کمتر این دستگاه نسبت به مدل های قبلی است که بخش زیادی از این قیمت بالا به دلیل شهرت بالای برند این دستگاه است.

اگر از نظرات خریداران یک جمع بندی داشته باشیم، عمدتا گفته که از دستگاه بسیار راضی هستند اما اگر به سراغ برندهای کمی ارزان تر برویم، قطعا دستگاهی با امکانات بیشتر می‌توانید تهیه کنید.

 

مشاهده این اسپرسوساز اسمگ

 

بهترین اسپرسوساز خانگی نسپرسو

اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix

مدل اسپرسوساز خانگی دلونگیاین مدل اسپرسوساز خانگی نسپرسو در سه رنگ قرمز، سفید و سبز فسفری توسط برند مجیمکس تحت لیسانس نسپرسو تولید شده است و قادر است ۲ فنجان قهوه را در هربار استفاده به شما تحویل دهد.

از ویژگی های این دستگاه اسپرسوساز خانگی می‌توان به فشار آب ۱۹ بار، خاموش شدن اتوماتیک پس از ۳ دقیقه، توان ۱۳۰۰ وات اشاره کرد که بد نیست بدانید که این اسپرسوساز بدنه ای پلاستیکی دارد و بسیار سبک و جمع و جور است.

نظر خریداران در مورد این دستگاه اسپرسوساز نسپرسو:

این دستگاه توسط خریدارانش امتیاز ۴.۴ را کسب کرده است و بیشتر از ۲۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند و در نظرسنجی کلی از خریداران، ۹۵ درصد آنها از خرید این دستگاه راضی بوده اند. برخی از نظرات خریداران:

  • از نظر کیفیت عالی هست.
  • فوق العاده است. دستگاه اسپرسوی خونگی با پورتافیلتر دو، سه تایی داشتم. اصلا فکر نمی کردم دستگاه به این جمع و جوری اسپرسوی به این خوبی درست کنه. من که عاشقش شدم.
  • بعد از حدودا یک سال استفاده کاملا راضی هستم.
  • دوستان دقت کنید تمامی دستگاه‌های نسپرسو خروجی یکسانی دارن. الکی هزینه نکنید. این دستگاه فوق العاده عالی و با کیفیته. کپسول ایتالیایی بخرید و از طعم واقعی قهوه لذت ببرید.

مشاهد این مدل اسپرسوساز نسپرسو

 

بررسی برندها: بهترین اسپرسوساز های خانگی به ترتیب برند

برندهای تولید کننده دستگاه اسپروساز خانگی در سطوح مختلفی در بازار حضور دارند و از نظر قدمت، شهرت و کیفیت محصولات بسیار متنوع هستند.

اما از بهترین برندهای دستگاه اسپروساز می توان به دلونگی، نسپرسو، اسمگ، مباشی نوا اشاره کرد که البته برندهای دیگری هم در حال فعالیت هستند که یا خیلی خوب نیستند یا در ایران قابل دسترس نیستند.

من اخیراً برای آپدیت این مطلب بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز دلونگی را مجددا بررسی کردم که در نتیجه به من یادآوری شد که سازنده ایتالیایی تا چه حد در تولید قهوه سازهای کاملا اتوماتیک محبوب، مقرون به صرفه و عالی موفق است. دلونگی در عرضه ده ها دستگاه اسپرسوساز مقرون به صرفه تخصص دارد که برخی از آنها واقعاً عملکرد خوبی دارند.
 این شرکت به عنوان نخستین و بزرگترین تولید کننده‌ی انواع کپسول های قهوه به شمار می‌رود، برندی که اصالتا زیر مجموعه برند نستله می باشد. این برند به کپسول های قهوه ای که تولید می کند شهرت دارد و دستگاه های اسپرسوساز این برند از کپسول استفاده می کنند نه پودر قهوه.
مباشی یک برند کاملا ژاپنی است که در حال حاضر محصولاتش در کشور چین و به سفارش ژاپن و تحت لیسانس مباشی تولید می‌شوند و شما میتوانید این محصولات در ایران با گارانتی رسمی وشرکتی تهیه نمایید. اگر می‌خواهید اسپرسوی دلچسبی میل کنید، اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت قابل قبول داشته باشید، اگر نمی‌خواهید از برندهای متفرقه بازار اسپرسوساز تهیه کنید و اگر نمی‌خواهید مبلغ خیلی زیادی را هزینه کنید، اسپرسوساز برند مباشی بهترین گزینه برای شماست.
بوش برندی آلمانی و کاملا شناخته شده در زمینه لوازم خانگی و خیلی از لوازم دیگر است که در زمینه تولید اسپرسوساز هم فعالیت می کند. البته اگر به دنبال هزینه کمتر برای اسپرسوساز هستید و در عین حال کیفیت هم برای شما مهم است، می توانید از برند مباشی استفاده کنید. 
برند بارنی یک برند چینی است که از سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و محصولات آن در بیشتر کشورهای جهان، شامل ایران نیز، بازاریابی می‌شوند هرچند که به اندازه دو برند مباشی و نوا در بازار پرفروش نیستند، محصولات این شرکت عمدتا از طریق گناوه وارد ایران می شوند.
اگر تا امروز فکر می کردید که نوا یک برند چینی است، کاملا در اشتباه هستید، نوا یک برند ژاپنی معروف در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است که اسپرسوسازهای این برند در ایران شهرت بیشتری دارند. کیفیت ساخت و تنوع طرح قهوه ساز های این برند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، جای خود را در بازار باز کند. برند نوا نمونه های تقلبی زیادی در بازار با نام ندوا دارد، هنگام خرید دقت داشته باشید.

 

۵ مدل دیگر از بهترین اسپرسوساز خانگی پرفروش در بازار

۱- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2016

اسپرسوساز خانگی مباشیاین مدل اسپرسوساز خانگی هم مانند مدل قبلی دارای ۲۰ بار فشار و توان ۱۳۰۰ وات می باشد که از نظر توان کمی از مدل قبلی قوی تر است، این مدل هم به دلیل فشار خیلی خوب و بالا قهوه با غلظت خوبی را به شما تحویل می دهد و برای دوست داران لاته و کاپوچینو و همه آن هایی که فوم روی قهوه را دوست دارند مناسب است.

دقت داشته باشید که در استفاده از همه دستگاه های اسپرسوساز از آب معدنی فاقد املاح استفاده کنید تا کیفیت قهوه خروجی بالا باشد، همچنین ممکن است در اولین بار کار با دستگاه به دلیل اینکه قلق دستگاه دست شما نیست کمی خروجی از سطح انتظار پایین تر باشد، این مورد توسط خیلی از خریداران دستگاه های اسپرسوساز بیان شده است.

برخی از قابلیت های این دستگاه اسپرسوساز خانگی مباشی:

  • دارای سینی چکه گیر
  • دارای صفحه گرم کننده فنجان
  • مخزن آب ۱.۱ لیتری از نوع شفاف که آب داخل آن مشخص باشد.
  • دارای پیجت تنظیم بخار که به شما کمک می کند غلظ قهوه را کم یا زیاد کنید.
  • صدا و لرزش بسیار پایین نسبت به مدل های قدیمی تر

نظرات خریداران در مورد  این دستگاه اسپرسوساز خانگی مباشی:

بیشتر از ۷۸ درصد از خریداران از خرید خود اعلام رضایت کرده اند و خرید این محصول را به دیگران نیز توصیه کرده اند، این محصول در نظرسنجی خریداران امتیاز ۴ را کسب کرده است که مانند خیلی از مدل های دیگر این برند، نشان از رضایت خریداران دارد. برخی از نظرات:

  • عالیه،خیلی راضیم،خامه زیاد میده،صدای خیلی کمی داره،فقط حیف که خیلی گرون شده
  • دستگاه معرکه ایه قدرت بالایی داره واسه من که تا ۱۵ بار(فشار) رو به راحتی میگیره
  • جمع و‌جور کم صدا، قهوه با کیفیتی میده انتظار قهوه با دستگاه صنعتی رو که نباید داشت اما عالیه کف سازش هم خیلی خوبه لاته های خوبی میشه باهاش داشت درکل از نظر ما می ارزید
  • نظری درباره قیمت ندارم اما از همه نظر خوب بود و پسندیدم. هواگیری هم لازم داشت و انجام شد و همه چیز نرمال
  •  بعد از کلی تحقیق به این اسپرسوساز رسیدم. فشار ۲۰ بار باعث میشه کیفیت قهوه به مراتب بیشتر باشه. البته من تا ۱۷ بار تونستم ازش اسپرسو تهیه کنم. قدرت و این محصول فراتر از استفاده خانگیه

 

مشاهد این مدل و مدل های دیگر اسپروساز مباشی

 

اسپرسو یک دانه یا نوعی پودر قهوه نیست، اسپرسو یک روش تهیه قهوه است.

 با دانه‌های قهوه می‌توان هر قهوه ای درست کرد، منتها در هر نوع قهوه دانه به اندازه مشخصی آسیاب می شود و از وسیله مشخصی(اسپرسوساز، قهوه جوش و…) برای تهیه استفاده می‌شود.

 

۲- اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

بهترین اسپرسوساز خانگی زیگمااین مدل در واقع از نظر شهرت برند به اندازه مباشی، دلونگی و نسپرسو نیست، اما در میان اسپرسوسازهای ارزان قیمت فروش خیلی بیشتر داشته و رضایت بیشتر خریداران را کسب کرده است، در واقع ۸۴ درصد از خریداران از خرید این محصول راضی بوده اند و امتیاز ۴.۴ را از خریداران کسب کرده است که عدد بسیار قابل قبولی بخصوص در این رنج قیمتی است.

این مدل اسپروساز زیگما توان ۸۵۰ وات و فشار آب ۱۵ بار دارد که اگر این فشار واقعی باشد یعنی قهوه خروجی غلظت قابل قبولی خواهد داشت و باز هم در این رنج قیمتی بسیار عالی است، از آنجایی که خریداران عمدتا راضی هستند احتمال خیلی زیاد این فشار واقعی است.

نظرات خریداران در مورد این اسپرسوساز زیگما:

دستگاه بسیار خوب با قیمت معقولیه.فعلا بعد از دو هفته استفاده ایرادی ازش ندیدم..یه صدای نسبتا زیادی داره که به نظر طبیعیه.در کل پیشنهاد میشه

تازه گرفتم کیفیتش باید تو بلند مدت معلوم بشه ولی در کل عالیه کیفیت اسپرسو عالی بود.

بعد از ۵ بار استفاده فوم ساز شیرش دیگه عمل نمیکنه و غیر قابل استفاده شده از بازرگانی شاکری گرفتم و چون دو هفته گذشته متاسفانه نمیتونم مرجوعش کنم.

این اسپرسوساز هم پمپ قوی داره و هم بویلر خوبی داره و قیمتش هم بی نظیره و مهمتر از همه نسبت به مباشی که دارم بخار بسیار بسیار قوی داره که تعجب کردم و با کمی خلاقیت میتونید بهترین اسپرسوی عمرتون رو باهاش عمل بیارید.

این دستگاه رو پیشنهاد میدم به دوستان نسبت به قیمتش انصافا خوبه چیزی که از یک‌ قهوه میخواهید رو با کیفیت خوب بهتون میده اما باید حدود چهار پنج بار ازش استفاده کنید قهوه رو بریزید چون اولش قهوه بوی خشکیه دستگاه رو میده

 

مشاهد قیمت و موجودی این اسپرسوساز زیگما

 

۳- اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissia

اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissiaاین دومین اسپرسوساز از برند محبوب نسپرسو است که به شما معرفی می کنیم، برند سوئیسی که در زمینه تولید انواع قهوه و قهوه ساز فعالیت دارد و به گفته خیلی از کارشناسان کیفیت محصولاتش تضمین شده است.

این اسپروساز نسپرسو مدل «Inissia» از دسته اسپرسوسازهایی است که با کپسول کار می کند. یعنی شما در آن پودر یا دانه قهوه نمی‌ریزید، بلکه به جای تهیه پودر قهوه باید کپسول قهوه خریداری کنید، که تفاوتش این است که یک در کپسول ها مقدار مشخصی قهوه با ترکیب درست ریخته شده است و شما آن را داخل دستگاه می گذارید.

فشار این دستگاه اسپرسو ۱۹ بار است که فشار خیلی خوبی برای تهیه قهوه با غلظت است و می توان قهوه های غلیظ و خوش طعمی از جمله کاپوچینو و لاته با آن تهیه کرد، این دستگاه قابلیت قرار دادن ۹ کپسول قهوه را دارد که در قسمت کناری قرار گرفته است.

نظرات خریداران این اسپرسوساز نسپرسو:

این دستگاه توسط ۸۲ درصد از خریداران توصیه شده است و امتیاز ۴.۲ از ۵ را توسط خریداران کسب کرده است که نشان از رضایت بالای خریداران دارد، در ادامه به برخی از نظرات اشاره می کنیم.

  • من که راضی ام ، کپسول چند بار مصرف که خودت توش قوه بریزی بخری یه چیز عمرانه هست.
  • اگر برای مصرف خانگی بخواهیم دستگاه بسیار عالی ای است البته من با این دستگاه کاپوچینو و لنه هم درست میکنم ( البته شیر رو با کف شیر ساز درست مینم) در کل دستگاه خوبیه من ازش راضی ام.
  • با سلام فوق العاده دستگاه خوبی است مزه واقعی قهوه رو متوجه میشید فقط یه مقدار کپسولها گرونه که البته می ارزه این دستگاه رو بخرید.
  • قهوه با کیفیت تحویل میده فقط حواست باشه از کپسول نسپرسو استفاده کنید کپسول متفرقه دستگاه را خراب می‌کند.

مشاهد این مدل اسپرسوساز نسپرسو

 

۴- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020به یک اسپرسوساز خانگی مدل ۲۰۲۰ از برند خوب مباشی رسیدیم که ۱۳۵۰ وات قدرت دارد و همانند مدل های قبلی کیفیت بالایی دارد و توسط خیلی از خریداران توصیه شده است.

این اسپروساز مباشی در رنگ های متفاوتی عرضه شده است که رنگ سبز و مشکی آن بسیار پرطرفدار هستند بخصوص که این مدل طراحی کلاسیک جالبی دارد و برای آنهایی که ظاهر اسپرسوساز و جلوه آن در خانه برایشان مهم است این مدل و این رنگ را تهیه می کنند.

این مدل در طراحی، کیفیت قهوه خروجی، کیفیت ساخت و همچنین ارزش خرید امتیازات خیلی خوبی را از خریداران کسب کرده است که همگی موجب می شود این اسپروساز هم یکی از گزینه های شما در خرید باشد.

 

مشاهد این مدل و مدل های دیگر اسپروساز مباشی

 

۵- اسپرسوساز دلونگی مدل EC9

دلونگی / اسپرسو ساز دلونگی اسپرسوساز دلونگی مدل EC9به یکی از خوش قیمت ترین اسپرسوسازهای خانگی برند دلونگی رسیدیم که بین کاربران بسیار پرطرفدار است، چرا که هم از برند خوشنام دلونگی است و هم قیمت بسیار مناسبی دارد، هرچند که امتیاز کسب شده آن از خریدارن به اندازه نمونه های قبلی نیست.

این دستگاه فشار بخار ۳.۵ بار دارد که شاید علت امتیاز کم خریداران همین باشد، وقتی فشار بخار تا این حد پایین است یعنی قهوه خروجی غلیظ نخواهد بود و اگر از عاشقان قهوه غلیط اسپرسو هستید این مدل برای شما مناسب نیست.

یکی از خریدران که محصول را به خوبی بررسی کرده است، گفته: این محصول در حقیقت در دسته بندی اسپرسوسازها قرار نمی‌گیرد چرا که فشار بخار زیادی در کار نیست و ظاهرا قهوه خروجی از نوع دم کرده است و نباید انتظار یک اسپرسو را از آن داشت.

اما در اینکه کیفیت ساخت و قطعات بالاست هیچ شکی نیست، چرا که هم در بررسی مشخص شده است و هم اینکه توسط برند خوشنام دلونگی تهیه شده است، به گفته این خریدار، قهوه خروجی این دستگاه شبیه به موکاپات می باشد. برای آشنایی با موکاپات به مقاله راهنمای خرید موکاپات مراجعه کنید.

 

مشاهده این اسپرسوساز دلونگی

 

جمع‌بندی انتخاب و خرید بهترین اسپرسوساز خانگی

 

در مجموع وقتی به دنبال خرید یک اسپرسوساز خانگی هستید باید به موارد زیر دقت کنید:

۱- رنج قیمتی شما چیست و در این رنج چه مدل های حضور دارند.

۲- انتظار شما از اسپرسوساز چیست؟ آیا به دنبال یک اسپرسوی غلیظ هستید؟ آیا میزان مصرف بالایی دارید؟

۳- در بین گزینه های شما کدام موارد ضمن داشتن قابلیت های مورد نظر شما، از برندهای مطرحی هم هستند؟ مسلما این موارد جز گزینه های اصلی شما خواهند بود.

در نهایت توصیه می شود که قابلیت هایی که برای شما مهم هستند را مشخص کنید و سپس ببینید که در رنج قیمتی شما کدام اسپرسوسازها این قابلیت ها را دارند و در نهایت کدام ها از برندهای مطرح هستند و در دسته بهترین اسپرسوسازهای خانگی قرار می‌گیرند.

 

بهترین برندهای اسپرسو کدامند؟

همانطور که در مطلب توضیح داده شده است، برندهای دلونگی، نسپرسو، مباشی و… از برندهای مطرح و اقتصادی دستگاه اسپرسوساز خانگی هستند.

 

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *