لوازم جانبی دیجیتال

۱۰ مدل از بهترین مارک های فلش مموری در بازار

راهنمای خرید بهترین فلش مموری در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

اتا چند سال گذشته سی دی ها و دی وی دی ها اصلی ترین ابزار انتقال اطلاعات بودند و برای مشاهده فیلم و یا گوش دادن به موزیک در خانه و ماشین از این ابزارها استفاده می‌کردیم، اما امروز فلش مموری ها جایزین آنها شده اند به طوری که برای گوش دادن به موزیک، مشاهده فیلم و انتقال اطلاعات همه از فلش استفاده می‌کنند.

اما اینکه چه فلش مموری انتخاب می‌کنید بسیار مهم است لذا بهتر است برای اطلاعاتمان ارزش قایل شویم و از بهترین مارک های فلش مموری استفاده کنیم، به همین منظور در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین برندهای فلش مموری را بررسی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه ۱۰ مدل فلش مموری بررسی می‌شوند که همگی از برندهای معروف فلش مموری هستند و شما با ۱۰ مدل و همچنین مارک های معروف فلش مموری آشنا می شوید.

 

۱- فلش مموری سن دیسک مدل EXTREME GO CZ800 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

قیمت:۳۷۴,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

سن دیسک از شرکت های معرف و خوش آوازه ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات است که محصول با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

این فلش مموری سن دیسک ۶۴ گیگ ظرفیت ذخیره سازی دارد، سرعت بالایی داشته و طراحی خوبی هم برای آن انجام شده است.

بهرین فلش مموری سن دیسک

نگاهی به مشخصات این فلش مموری سن دیسک:

  • ابعاد: ۱۰*۱۰۰*۱۵۰ میلی‌متر
  • رابط: USB 3.1
  • ظرفیت: ۶۴ گیگابایت
  • سرعت خواندن اطلاعات: ۲۰۰
  • سرعت نوشتن اطلاعات: ۱۵۰
  • شرکت سازنده: Sandisk
سند دیسک یکی از بهترین برندهای فلش مموری می باشد و این مدل رضایت ۹۳درصدی کاربران در دیجی کالا را به همراه داشته است و میانگین امتیازی که خریداران این محصول در دیجی کالا به این محصول داده اند ۴.۶ از ۵ است که امتیاز بسیار خوبی است.

 

۲- فلش مموری اچ پی مدل V178 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۱۰۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت اچ پی یکی از شرکت‌های پر آوازه در عرصه محصولات کامپیوتری می‌باشد که تولیدات آن بسیار فراتر از فلش و محصولات ذخیره سازی است، با این حال برند اچ پی را یکی در دسته بهترین مارک های فلش مموری می شناسند.

این فلش مموری اچ پی مدل «V178»  یک فلش‌مموری زیبا و و خوش‌ساخت است که از طریق رابط USB2.0 به رایانه‌ی شما متصل می‌شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات می‌پردازد.

بهترین مارک فلش مموری در بازار

طراحی این فلش مموری به گونه‌ای است که به جا سویچی شما وصل شود تا احتمال گم شدن کاهش یابد همچنین سرعتی که شرکت اچ‌پی برای انتقال اطلاعات توسط V178 ارائه کرده، ۱۴ مگابایت در حالت خواندن و تا ۴ مگابایت در حالت نوشتن اطلاعات است.

اگر امتیاز خریدران به این محصول را در تصویر زیر مشاهده کنید متوجه کیفیت قابل قبول و رضایت بالای کاربران از این محصول می‌شوید.

فلش مموری سندیسک

نگاهی به مشخصات این فلش مموری اچ پی:

ابعاد:۵ × ۱۷.۵ × ۳۲.۵ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
سرعت خواندن اطلاعات: ۱۸ مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن اطلاعات: ۸ مگابایت بر ثانیه
شرکت سازنده: اچ پی
مقاومت در برابر آب: بله
مقاومت در برابر ضربه: بله
اگر به دنبال خرید یک فلش مموری با کیفیت عالی و البته قیمت مناسب هستید، این فلش مموری اچ پی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

۳- فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۱۰۶,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

به محصولی دیگری از شرکت سن دیسک رسیدیم، محصولی که با طراحی بسیار زیبا و خاصی روانه بازار شده است.
این فلش مموری از برترین و پرفروش ترین فلش مموری های موجود در بازار است که ظرفیت ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت را دارد و دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB که  درگاه USB3.0 این محصول اطلاعات را با سرعت بالایی جا به جا می‌کند.
فلش مموری سن دیسک
درگاه microUSB هم این قابلیت را ایجاد می‌کند که فلش مموری بدون هیچ مبدلی مستقیم به گوشی یا تبلت شما متصل شود و اطلاعات را جا به جا کنید.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری سن دیسک:

ابعاد: ۹.۷ × ۱۷.۱ × ۲۵.۷ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
شرکت سازنده: سن دیسک
مقاومت در برابر آب: بله
مقاوم در برابر گرد و خاک: بله
مقاومت در برابر ضربه: خیر
در طراحی این محصول هم مانند فلش مموری اچ پی بخشی برای اتصال فلش به جا سویچی در نظر گرفته شده است که نشان از استقبال کاربران از این مدل طراحی دارد.

 

مطلب پیشنهادی: خرید ۲۹ مدل بهترین رادیو در بازار

 

۴- فلش مموری USB 3.0 سیلیکون پاور مدل جیول جی ۰۷ ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۱۴۴,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

سیلیکون پاور یکی دیگر از بهترین برندهای فلش مموری در بازار است که سال‌هاست محصولات خوب و با کیفیتی را روانه بازار می‌کند و این مدل هم یکی از فلش های پرفروش بازار است که شاید دست دوستان و اطرافیان دیده باشید.
این فلش مموری از سری فلش‌ مموری های Jewel سیلیکون پاور است، فلش مموری های سری Jewel  ظاهری کوچک دارند، از بدنه نرم پلاستیکی ساخته شده اند و بسیار سبک و ریز نقش هستند.
بهترین برند فلش مموری
در طراحی این محصول به جای در نظر گرفتن جایی برای آویزان کردن، یک زنجیر کوچک اضافه شده است که می توانید برای آویزان کردن فلش به جیب یا جا سویچی استفاده کنید.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری سیلیکون پاور:

ابعاد: ۱۱.۷ × ۲۵.۴ × ۳۰.۲ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
سرعت خواندن اطلاعات: ۱۸ مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن اطلاعات: ۸ مگابایت بر ثانیه
شرکت سازنده: سیلیکون پاور
مقاومت در برابر آب: خیر
مقاومت در برابر ضربه:خیر
از دیگر ویژگی های این فلش مموری سیلیکون پاور مقاوم بودن آن در برابر آب، ضربه و گرد و خاک است و دارای یک درپوش است تا خیالتان از بابت ورود گرد و خاک به داخل فلش راحت باشد.

 

۵-فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۷۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

به محصول دیگری از شرکت معروف سن دیسک رسیدیم که این بار با یک فلش مموری اقتصادی طرف هستیم که بدنه آن اگرچه از جنس پلاستیک هست اما جنس آن به گونه ای است که اثر انگشت و چربی روی آن باقی نمی‌ماند.
در طراحی این فلش مموری از رنگ مشکلی و خطوط قرمز استفاده شده است که ترکیب رنگ مدرنی است و حس یک محصول دیجیتالی را به خوبی ایجاد می‌کند.
فلش مموری سن دیسک
از طراحی و ظاهر که بگذریم این فلش ظرفیت ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت را دارد و از رابط  USB 2.0  بهره می‌برند که حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه را به شما ارایه می دهد.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری سن دیسک:

ابعاد: ۷.۴ × ۱۷.۶ × ۴۱.۵ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
سرعت نوشتن اطلاعات: ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
شرکت سازنده: سن دیسک
مقاومت در برابر آب: خیر
مقام در برابر گرد و غبار: خیر
مقاومت در برابر ضربه:خیر
علاقه کاربران به آویزان کردن فلش ها به جا سویچی یا هرجای دیگری باعث شده تا در طراحی این فلش مموری سن دیسک هم جایی برای آویزان کردن در نظر گرفته شود.

 

۶- فلش مموری کینگ استار مدل KS222 ظرفیت۱۶ گیگابایت

قیمت: ۵۵,۵۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت کینگ استار را هم می‌توان در گروه تولید کنندگان خوب فلش مموری قرار داد هرچند نمی توان با اطمینان گفت که کینگ استار از بهترین برندهای فلش مموری در ایران و جهان است اما محصولات بدی هم تولید نکرده است.

به طور مثال همین فلش مموری کینگ استار مدل «KS222» از فلش مموری های نسبتا پر فروش بازار است که استقبال خوبی از آن شده است.

بهترین فلش مموری کینگ استار

این فلش مموری ظرفیت ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت را دارد که از درگاه USB2.0  استفاده می‌کند و اطلاعاتی مثل فیلم و موزیک را با سرعت قابل قبولی انتقال می‌دهد.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری کینگ استار:

ابعاد: ۴.۵*۱۲.۲۰*۳۹.۳۵ میلی‌متر
ظرفیت: ۱۶ گیگابایت
سرعت نوشتن اطلاعات: ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
شرکت سازنده: کینگ استار
مقاومت در برابر آب: بله
مقام در برابر گرد و غبار: بله
مقاومت در برابر ضربه: خیر

کینگ استار این فلش مموری را مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر گرد و خاک و کاملا ضد خش طراحی کرده است که از مزیت های این فلش با این رنج قیمتی می‌باشد و قابل تقدیر است.

مشاهده دقیق‌تر این فلش مموری در دیجی‌کالا

 

۷- فلش مموری ای دیتا مدل C906 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۷۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

به اولین فلش مموری از کمپانی مشهور و خوش نام ای دیتا رسیدیم، این کمپانی آوازه زیادی در تولید محصلوات ذخیره سازی بخصوص هاردهای اکسترنال دارند و به جرات می‌توان گفت که بهترین هاردهای اکسترنال را طراحی و تولید می‌کند.

این فلش مموری ای دیتا از کیفیت بالا برخوردار بوده و طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد و در امتیاز دهی کاربران امتیاز ۴.۶ از ۵ را کسب کرده است  که نشان از رضایت بالای کاربران از این فلش دارد.

فلش مموری ای دیتا

نگاهی به مشخصات این فلش مموری ای دیتا:

ابعاد: ۵۸x18x10 میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
سرعت نوشتن اطلاعات: ۵ مگابایت بر ثانیه
سرعت خواندن اطلاعات: ۱۸  مگابایت بر ثانیه
شرکت سازنده: ای دیتا
مقاومت در برابر آب: خیر
مقام در برابر گرد و غبار: خیر
مقاومت در برابر ضربه: خیر

همچنین بیش از ۲۵۰ نفر از خریدران این محصول، خرید این فلش مموری ای دیتا را به دیگران توصیه کرده‌اند که تا حدی خیالمان را از بابت خرید این فلش مموری راحت می‌کند.

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۸-فلش مموری کینگستون مدل DTSE9H ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۷۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

کینگ استون را با کینگ استار اشتباه نگیرید، گینگ استون هم یکی از بهترین مارک های فلش مموری است و همه آنهایی که به دنبال خرید فلش مموی بوده‌اند حداقل یکبار نام این برند را شنیده‌اند.
این مدل فلش مموری کینگستون ظرفیت ذخیره سازی ۳۲ گیگ را دارد و از درگاه رابط USB 2.0 پشتیبانی می‌کند و سرعت قابل قبولی در خواندن و انتقال اطلاعات دارد.
بهترین فلش مموری بازاریکی از مزیت‌های این فلش مموری طراحی کارآمد آن است که یک حلقه در انتهای فلش در نظر گرفته شده است تا به راحتی به هر جایی مانند جاسویچی قابل اتصال باشد و این قابلیت مورد پسند خریداران بود است.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری کینگستون:

ابعاد: ۵ × ۱۲.۳ × ۳۹ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
شرکت سازنده: کینگ استون
مقاومت در برابر آب: خیر
مقام در برابر گرد و غبار: خیر
مقاومت در برابر ضربه: خیر
بیش از ۱۲۰ نفر از خریداران این محصول، خرید این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند و این نشان از رضایت حداکثری کاربران در خرید این فلش مموری است.

 

۹- فلش مموری اپیسر مدل AH111 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

به فلش مموری برند اپیسر رسیدیم که از تولید کنندگان خوش نام این حوزه است و این فلش مموری هم یکی از محصولات خوب شرکت اپیسر است که در زمان تولید لقب کوچکترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داد.
این فلش مموری کوچک اپیسر ۳۲ گیگ ظرفیت دارد و از رابط USB 2.0 بهره می‌برد که می‌توان گفت حداقل سرعت قابل قبولی در انتقال اطلاعات دارد.
بهترین فلش مموری های بازار ایران
از دیگر مزیت‌های این فلش مموری ریز و کوچک مقاوم بودن آن دربرابر آب، ضربه و گرد و غبار است که در نوع خود و با توجه به رنج قیمتی دارد کاملا چشمگیر است.

نگاهی به مشخصات این فلش مموری اپیسر:

ابعاد: ۴.۶ × ۱۲.۲ × ۲۴.۷ میلی‌متر
ظرفیت: ۳۲ گیگابایت
شرکت سازنده: اپیسر
مقاومت در برابر آب: بله
مقام در برابر گرد و غبار: بله
مقاومت در برابر ضربه: بله
این فلش مموری توسط بیش از ۳۴۰ نفر از خریدران توصیه شده است و در امتیاز دهی کاربران امتیاز ۴.۸ از ۵ را کسب کرده است و همچنین رضایت ۸۷درصدی کاربران را به همراه داشته است که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

 

۱۰-فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U202 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

قیمت: ۵۷,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

 

شرکت توشیبا شرکت ناشناخته‌ای نیست و بارها شاهد محصولات الکترونیک این شرکت در زمینه لوازم خانگی و … بوده‌ایم.
فلش مموری توشیبا مدل «TransMemory U202» یکی از فلش‌های اقتصادی و نسبتا پرفروش بازار است که طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد و جنس بدن آن از پلاستیک  فشرده است که اگر انتظار زیادی از ضد ضربه بودن نداشته باشید تا حد قابل قبولی محکم و قرص است.
راهنمای انتخاب بهترین فلش مموری

نگاهی به مشخصات این فلش مموری توشیبا:

ابعاد: ۸.۴ × ۲۱.۴ × ۵۱.۴ میلی‌متر
رابط: USB 2.0
ظرفیت: ۱۶ گیگابایت
شرکت سازنده: توشیبا
سرعت نوشتن اطلاعات: ۵ مگابایت بر ثانیه
سرعت خواندن اطلاعات: ۱۸  مگابایت بر ثانیه
مقاومت در برابر آب: خیر
مقام در برابر گرد و غبار: خیر
مقاومت در برابر ضربه: خیر
این فلش مموری توشیبا رضایت ۸۶درصدی خریداران را به همراه داشته است و بیش از ۳۱۰ نفر از خریداران این محصول را توصیه ‌کرده‌اند، همچنین امتیاز ۴.۶ از ۵ را توسط کاربران کسب کرده است.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *