لوازم خانگی برقی

خرید ۱۰ مدل از بهترین جارو شارژی موجود در بازار ایران

بهترین جارو شارژی های موجود در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی موجود در بازار که برای شما مناسب است

شاید بپرسید با وجود جارو برقی که قدرت بالایی در مکش و نظافت دارد چرا باید به دنبال خرید بهترین جارو شارژی باشیم؟

پاسخ ساده است، خیلی وقت‌ها برای نظافت یک قسمت کوچک از خانه یا ماشین حوصله آوردن جاروبرقی را نداریم و از طرفی اگر بخواهیم برای هر نظافت کوچکی از جارو برقی استفاده کنیم مسلما عمر جارو برقی را کمتر می‌کنیم.

تصور کنید مقداری کیک روی صندلی ماشین خرد شده باشد یا گوشه اتاقتان کمی بیسکویت ریخته باشد یا اصلا دوست دارید هر روز قسمتی از اتاق را نظافت کنید، در این شرایط شاید حوصله نداشته باشید هر روز جاروبرقی استفاده کنید پس گزینه مناسب و اصلی شما جارو شارژی خواهد بود که بسیار دم دست است، آوردن و بردن آن بسیار راحت است و نیازی به اتصال به پریز هم ندارد.

نکاتی که پیش از خرید جارو شارژی باید بدانید:

۱- جارو شارژی چه مارکی خوبه؟

شاید تصور کنید که بهترین مارک های لوازم خانگی را می‌شناسید و تا به حال از هر مارکی راضی بودید مجدد به سراغ همان برند می‌روید، اما این یک اشتباه هست، این تصور که سامسونگ تلویزیون های خوبی تولید می‌کند پس حتما جارو شارژی های خوبی هم دارد، کاملا اشتباه است، در واقع یک برند لزوما در همه محصولاتش موفق نیست و معمولا هر برندی در چند محصول اصلی اش شهرت دارند، مثلا همین سامسونگ لپتاپ های خیلی پرفروشی ندارد.

پس در خرید جارو شارژی بهتر است به سراغ برندی برویم که در تولید این محصول خوب عمل کرده است، که هدف ما از نوشتن این مطلب همین است، در ادامه مطلب و بعد از اشاره به نکات پیش از خرید، ۱۰ مدل بهترین مدل از بهترین مارک جارو شارژی را به شما معرفی کرده ایم.

۲- مدت زمان شارژ شدن جارو شارژی

این محصول همانطور که از نامش پیداست بدون اتصال مستقیم به برق کار می‌کند که مزیت اصلی جارو شارژی هم همین است تا جارو کردن را راحت تر کند، اما نکته اینجاست که باید به مدت زمانی که نیاز است این دستگاه شارژ شود و همچنین مدت زمانی که شارژ نگه می دارد توجه داشته باشید.

مثلا یک مدل از جارو شارژی های برند خوب بوش حدود ۱۲ تا ۱۶ ساعت باید در برق بماند تا شارژ شود ولی در عوض حدود ۳۶ دقیقه کامل هم برای شما کار می‌کند، یا یک نمونه جاروی بلک اند دکر حدودا در ۴ ساعت شارژ کامل می‌شود اما در مقابل حدود ۱۰ دقیقه برای شما کار می‌کند، پس به این دو عدد توجه داشته باشید تا مطابق با نظر شما باشند.

۳- اقلام جانبی جارو شارژی

برخی جارو شارژی های بازار دارای اقلام اضافه تری هستند، مثلا برس تمیز کننده دارند که برای تمیز کردن برخی نواحی به شما کمک می‌کند یا برخی یک سری برای تمیز کردن نواحی کنج و زاویه ها دارند و یا برخی دارای پره چرخان هستند، بهتر است لوازم جانبی را ملاک اصلی انتخاب قرار ندهید اما بعد از انتخاب چند محصول اصلی به لوازم جانبی هم توجه داشته باشید.

 

۱- جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

قیمت: ۱،۱۶۰،۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

 

برند آمریکایی بلند اند دکر (بلک + دکر) یکی شرکت‌های مشهور و خوش نام حوزه لوازم برقی خانگی است که این جارو شارژی یکی از محصولات پرفروش و خوش ساخت این شرکت است.

 

 

این جارو شارژی آمریکایی ۲۱.۶ وات قدرت دارد و با توان ۲۵ وات مکش را انجام می‌دهد که در نوع خود بسیار عالی است و همچنین دارای مخزن جدا شونده معطر است که به راحتی می‌توانید آن را جدا کرده و تمیز کنید.
بهترین جارو شارژی بازار
طراحی این محصول بسیار عالی می‌باشد و سر آن به گونه ای طراحی شده است که نظافت نقاط مختلف را برای شما راحت سازد.
این محصول دارای حالت توبو نیز می باشد که برای تمیز کردن سریع و قدرتمند به کار می رود و یکی از مزیت های اصلی این جارو شارژی آمریکایی است.

 

نگاهی به مشخصات این جارو شارژی:
  • ابعاد:  ۴۳۰ × ۱۷۰ × ۱۳۰ میلی‌متر
  • وزن:  ۱.۱ کیلوگرم
  • توان مکش: ۲۵ وات
  • میزان شارژدهی باتری: ۱۲۰ دقیقه
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: ۲ ساعت
  • اقلام همراه:  آداپتور

باتری این جارو شارژی از نوع لیتیومی است که مدت شارژ کامل آن ۲ ساعت می باشد و بعد از آن به مدت ۲ ساعت مداوم هم می توانید از آن استفاده کنید.
این جارو داری فیلتر جدا شونده و قابل شستشو هست و هرچند وقت یکبار می‌توانید با تمیز کردن فیلتر جانی دوباره به آن ببخشید.

 

۲- جارو شارژی مدل G6

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان در زمان نوشتن این مطلب

 

این جارو شارژی بر خلاف مدل قبلی به صورت ایستاده یا عصایی بوده و برای افرادی که به دنبال جارو کشی ایستاده هستند بسیار مناسب است.
هرچند که برخی هم معتقدند که برای جاروکشی ایستاده همان جارو برقی مناسب‌تر است و جارو شارژی باید کوچک باشد و برای جاورکشی های نشسته و کوتاه استفاد شود.
بهترین جارو شارژی ایرانی
این جارو شارژی ایستاده باتری لیتیومی دارد و با هر بار شارژ کامل دستگاه به مدت ۴۵ دقیقه مداوم می‌توانید از آن استفاده کنید که البته لازم به ذکر است که به مدت زمان شارژ کامل دستگاه اشاره ای نشده است.
جدیدترین جارو شارژی
نگاهی به مشخصات این جارو شارژی ایستاده:
  • وزن: ۰.۹ کیلوگرم
  • میزان شارژدهی باتری: ۴۵دقیقه
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: اشاره نشده است
  • سایر مشخصات: مناسب برای نظافت انواع سطوح،سر چرخان ۳۶۰ درجه، دارای مفصل برای نظافت قسمت های سخت مانند زیر مبل‌
  • اجنس بدنه:  آلومینیوم

این جارو شارژی دومین جاور شارژی پرفروش دیجی کالا در زمان نوشتن این مطلب می‌باشد که در رنج قیمتی خود گزینه مناسبی است و در بخش نظرات هم ۸۸درصد رضایت کاربران را همراه دارد.

 

 

۳- جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O

قیمت: ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت آلمانی آ ا گ (AEG) یکی از شرکتهای بسیار مشهور و خوش نام حوزه لوازم خانگی است که محصولات متنوعی را عرضه می‌کند.

محصولات این شرکت اغلب یک سر و گردن از رقبا بالاتر هستند و البته قیمت کاملا متفاوتی هم دارند که و این جارو شارژی آ ا گ هم در این دسته است.

مشاهده قیمت دلاری در آمازون

جارو شارژی مدل آ ا گ

این محصول همانند دیگر جاورهای معرفی شده باتری لیتیومی دارد و مدت زمان شارژ کامل ۵ ساعت از و بعد از آن ۸۰ دقیقه مدام برای شما کار خواهد کرد که مدت شارژی دهی آن نسبت به دیگر محصولات معرفی شده کمتر است و از طرفی مدت شارژ شدن آن هم بیشتر است که این موضوع احتمالا به دلیل موتور بسیار پر قدرت آن است.

نگاهی به مشخصات این جارو شارژی آ ا گ:
  • ابعاد: ۲۷۰*۱۶۰*۱۰۹۰ میلی‌متر
  • وزن:  ۳ کیلوگرم
  • توان مکش: ۳۲.۴ وات
  • میزان شارژدهی باتری: ۸۰  دقیقه
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: ۵ ساعت
  • اقلام همراه: برس حرفه‌ای با تیغه تمیزکننده، پایه شارژ

این جارو شارژی آلمانی دارای فیلتر دو لایه می‌باشد که در نوع خود بسیار جالب است و به بهداشت محیط خانه شما کمک می‌کند، همچنین این روی این محصول نشانه گری وجود دارد که پر شدن مخزن را به شما هشدار می‌دهد.

برترین جارو شارژی بازار ایران

در مورد طراحی این جارو شارژی همانطور که تصاویر را مشاهده می‌کنید بسیار حرفه‌ای و زیبا طراحی شده است و حس داشتن یک جارو شارژی مدرن و هوشمند را ایجاد می‌کند.

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۴- جاروی شارژی سایا مدل HVC-414

قیمت: ۴۳۷ هزار تومان در زمان نوشتن مطلب

 

این دستگاه هم جزو جارو شارژی های پرفروش در دیجی کالا هست و حداقل در صفحه اول پرفروش‌ها قرار دارد.
این جارو شارژی قدرت مکش متوسطی دارد و برای مکش ذررات خیلی ریز مناسب نیست اما در عوض مجهز به قابلیت گوشه پاک کن است و می‌توانید با کمک این قابلیت گوشه هایی که جارو کردن آنها مشکل است را نظافت کنید.

 

از دیگر مزیت‌های این جارو شارژی اقتصادی شافف بودن مخزن آن است که خیلی ساده به شما نشان می‌دهد چقدر از حجم مخزن پر شده است و دیگر نیازی به وجود نشانه گر روی مخزن که خود موجب افزایش قیمت دستگاه می‌شود نیست.
راهنمای خرید جارو شارژی
در مورد برند سایا باید بدانید که این برند یکی از زیر شاخه‌های برند معروف پارس خزر است که سال‌هاست در عرصه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و هر کس برای یک بار هم که شده نام این برند را شنیده است.

 

در امتیازی که خریداران به این محصول داده اند، در مجموع امتیاز ۴ از ۵ نصیب این محصول ایرانی شده است که امتیاز قابل قبولی است و می‌توان گفت که این جارو شارژی در رنج قیمتی خود گزینه مناسبی برای خرید است.

 

 

۵- جارو شارژی اپکس مدل AVC-901B/W

قیمت: ۸۸۵ هزار تومان در زمان نوشتن مطلب

جارو شارژی اپکس یکی دیگر از جارو شارژی های بازار که به خوبی نیاز کاربران را پاسخ داده است و از جارو شارژی های خوش فروش بازار ایران است.

مخزن زباله این جارو برقی قابل جدا شدن است و به راحتی می‌توانید مخزن را خالی و تمیز کنید و همچنین هوای داخل آن در دو مرحله فیلتر می‌شود تا مطمئن باشید هیچ گرد و خاکی از آن خارج نمی‌شود.

جارو شارژی اپکس

این جارو شارژی یک سری مخصوص دارد تا به راحتی قسمت های تگ و تاریک خانه یا ماشین را نظافت کنید و برای کثیفی هایی که به راحتی از سطح جدا نمی‌شوند یک برس مخصوص قرار داده شده است.

نگاهی به مشخصات این جارو شارژی:
  • ابعاد:۴۴۰ × ۱۴۰ × ۱۴۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱.۵۴ کیلوگرم
  • توان مکش: ۱۰۰ وات
  • قابلیت جذب مایعات: دارد
  • اسایر مشخصات: دارای فیلتر HEPA

     

این جارو شارژی توسط شرکت اپکس ساخته شده است که شرکت اپکس یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی برقی است که با قیمت‌های اقتصادی خود را به عنون یک برند اقتصادی لوازم خانگی معرفی کرده است.

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۶- جارو شارژی فیلیپس مدل FC6152

قیمت: ۱,۲۷۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

بالاخره به محصولات برند خوش نام و پر آوازه فیلیپس رسیدیم که شاید شما این شرکت را با تولید ماشین اصلاح های معروف بازار بشناسید اما این شرکت در عرضه لوازم خانگی هم محصولات برجسته ای دارد.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6152 هم یکی از بهترین جارو شارژی های بازار است که در فروشگاه های بزرگی هم چون دیجی کالا هم در رده محصولات خوش فروش قرار داد و رضایت کاربران را به همراه داشته است.

بهترین جارو شارژی فیلیپس

فیلتر این محصول هم مانند جارو شارژی اپکس دو مرحله ای است و تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که هیچ گرد و غباری از آن خارج نمی‌شود و ذرات گرد و غبار خانه را به خوبی هرچه تمام جذب می‌کند.

نگاهی به مشخصات این جارو شارژی:
  • ابعاد: طول ۴۳۰، عرض ۱۱۰و ارتفاع ۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱.۵ کیلوگرم
  • میزان شارژدهی: ۹-۱۰ دقیقه
  • توان مکش: ۱۰۰ وات
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه:۱۶-۱۸ ساعت
  • سایر مشخصات:فیلتراسیون ۲ مرحله ای

مخزن جارو شارژی فیلیپس هم مانند بیشتر جارو شارژی های بازار قابل جدا شدن و خالی کردن می‌باشد تا به راحتی بتوانید مخزن را خالی و تمیز کنید، قطعا می دانید که پر بودن مخزن موجب کاهش قدرت جارو شارژی خواهد شد.

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۷- جارو شارژی بوش مدل BHN12CAR

قیمت: ۹۷۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

جای محصولات خانگی بوش در بین جارو شارژی های معرفی شده خالی بود پس به سراغ یکی از بهترین جارو شارژی های بازار ایران از برند خوش نام و آلمانی بوش می‌رویم.

این جارو شارژی بوش دارای یک باتری ۱۲ ولتی است و در کنار این باتری یک کابل ۵ متری برای اتصال به فندک ماشین را دارد که خود مزیتی بزرگی است و حتی اگر شارژ نداشته باشد باز هم در داخل ماشین قابل استفاده است.

بهترین مارک جارو شارژی

نگاهی به مشخصات این جارو شارژی:
  • ابعاد: طول ۴۳۰، عرض ۱۱۰و ارتفاع ۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱.۲ کیلوگرم
  • میزان شارژدهی: ۹-۱۰ دقیقه
  • توان مکش: ۱۰۰ وات
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: ۱۴  ساعت
  • اقلام همراه: شامل کیت لوازم جانبی برای تمیز کردن داخل خودرو به همراه کیف دستی برای گذاشتن در صندوق خودرو
  • سایر مشخصات:فیلتراسیون ۲ مرحله ای

این جارو شارژی آلمانی دارای یک کیت است که لوازم جانبی مختلفی مانند سری های مختلف برای تمیز کردن شیارها و قسمت های سخت، آداپتور، برس بزرگ و . . .

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۸-جاروی شارژی بوش مدل BHN20110

قیمت: ۲,۴۷۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

جاروشارژی آب و خاک بوش مدل BHN20110با توان ۲۰.۴ ولت میتواند به راحتی مانند یک جاروبرقی پر سرعت مکان های مورد نظر شما را تمیز کند. این جاروشارژی همچنین دارای فیلتر قابل شستشو است که بهداشت خانواده و محیط را به طور کامل تضمین می کند.

بهترین مارک جارو شارژیجاروشارژی ۲۰۱۱۰ بوش پس از شارژشدن کامل می‌تواند ۱۶ دقیقه به صورت مستمر کار کند. باتری جاروشارژی ۲۰۱۱۰ بوش NIMH می‌باشد که با محیط زیست هم سازگار است. جاروشارژی بوش دارای لوازم جانبی برای تمیز کردن کنج، مبلمان و جمع آوری مایعات است که به راحتی تمامی گوشه و کنار را تمیز می‌کند.

این جارو شارژی بوش یکی از بهترین جارو شارژی های بازار است که در مدت زمان ۱۲ الی ۱۶ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و حدود ۱۶ الی ۲۰ دقیقه شارژ دهی خواهد داشت، این جارو شارژی بوش توسط ۱۰ نفر از خریداران توصیه شده است.

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۹- جارو شارژی سوباشی مدل SUB-VC1201

قیمت: ۶۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

بهترین مدل جارو شارژینگاهی به مشخصات این جارو شارژی سوباشی:
  • ابعاد: ۳۶۰x120x100 میلی‌متر
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • میزان شارژدهی: ۶۰  دقیقه
  • توان مکش: ۹۰ وات
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: ۸ساعت

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

۱۰- جارو شارژی فکر مدل Trend AS 1037 NT

قیمت: ۸۹۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن این مطلب

یکی از ویژگی های برجسته این مدل جارو شارژی فکر این است که می‌تواند مایعات را جمع آوری کند، این جارو شارژی تا ظرفیت ۴۵ لیتر مایع را می‌تواند از روی سطح به داخل بکشد، این ویژگی یعنی جمع آوری مایعات را خیلی از جارو شارژی های گران قیمت بازار ندارند.

بهترین جارو شارژی فکرنگاهی به مشخصات این جارو شارژی فکر :
  • ابعاد: ۱۳۰x140x400 میلی‌متر
  • وزن: ۲کیلوگرم
  • میزان شارژدهی: ۱۵ دقیقه
  • نشانگر شارژ باتری کم: دارد
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: ۷ ساعت
  •  دارای فیلتر گرد و غبار
  •  دارای موتور ۳.۷ ولت / ۱.۸ آمپر ساعت

مشاهده دقیق‌تر این محصول در دیجی‌کالا

 

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح خط زن در بازار

بهترین جارو برقی های بازار کدامند؟



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *