ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

نقشه اتصالات تصفیه آب خانگی سافت واتر

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی جهت بهره مندی از آب آشامیدنی استاندارد، نیاز به شناخت انواع این محصولات و ویژگی های آنان احساس می شود. با این حال در شرکت آبگونه، انواع دستگاه های تصفیه آب با کیفیت و قیمتی عالی ارائه گردیده و به صورت آنلاین عرضه می‌ شوند.

آشنایی شما با نحوه نصب تصفیه آب خانگی، در این مطلب صورت خواهد گرفت تا اطلاعات لازم درباره اصول فنی دستگاه را به دست آورید. با بررسی نقشه اتصالات تصفیه آب خانگی سافت واتر، موارد لازم جهت نصب قطعات دستگاه به صورت تخصصی ارائه می گردد.

کاربرد تصفیه آب در زندگی بشری

امروزه بسیاری از مناطق کشور با بهره گیری از آب لوله کشی، آب تصفیه شده برای مصارف گوناگون را دارا می باشند. آب ارائه شده برای لوله کشی، با توجه به اینکه از آب های زیرزمینی نشات می گیرد، می‌ تواند دارای املاح بسیاری باشد که این املاح به نوبه خود دارای مزایا و معایب می‌ باشند. آب های زیر زمینی قبل از جریان یافتن در داخل لوله های آب شهری، از فیلترهای استاندارد عبور داده می‌ شوند.

اما درصد فیلتر کردن آب موردنظر، به حدی می‌ باشد که میکروب و عوامل بیماری زا را از ساختار ملکولی آب تشخیص داده و حذف می نماید. لذا فیلتر کردن تخصصی برای استفاده از آب بعنوان آب آشامیدنی، در این مرحله انجام نمی‌ گردد.

از این رو وجود رسوبات و مواد معدنی و آهکی بالا در آب لوله کشی شده، می‌ تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به بیماری های گوارشی و کلیوی باشد. لذا پزشکان بسیاری، فارغ از درصد سلامت بدنی افراد جامعه، مصرف آب تصفیه شده را توصیه می کنند. این مورد می‌ تواند تا حد زیادی، ریسک ابتلا به بیماری های مزبور را کاهش داده و تضمینی برای سلامت فردی باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی، با داشتن فیلترهای تخصصی در زمینه تصفیه انواع رسوبات و نا خالصی های موجود در ترکیبات ملکولی آب، کاربری عالی را دارا می‌ باشد. استقبال بخش عظیمی از افراد جامعه از تهیه و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، نشان از کسب آگاهی افراد برای مصرف آب آشامیدنی سالم می‌ باشد.

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی، با توجه به اهمیت بالایی که در زندگی روزمره انسان پیدا کرده است، با تنوع کارکردی و کیفی مختلفی تولید و ارائه می‌ شود. این دستگاه صرفا از مراحل مختلفی برای تصفیه آب بهره‌ می گیرد. تعداد مراحل تصفیه در کارکرد دستگاه، می‌ تواند نوع و کیفیت این محصول را مشخص نماید. در حال حاضر، دستگاه هایی مورد تهیه قرار می گيرند که حداقل دارای شش مرحله برای فیلتر کردن آب ورودی باشند. مدل های قدیمی تر با داشتن پنج مرحله، از نقص بزرگی در سیستم تصفیه برخوردار بوده اند که امروزه تولید آن ها متوقف شده است.

عدم استفاده از فیلتر معدنی برای تصفیه آب پنج مرحله ای، می‌ توانست زمینه ساز بیماری های مختلفی برای انسان باشد. چرا که فیلترهای اعمال شده برای دستگاه پنج مرحله ای، تمام مواد معدنی و آلی آب آشامیدنی را از بین می برد. با این حال کاهش مقدار بالایی از مواد معدنی در بدن، آسیب بسیاری به سیستم داخلی و عصبی بدن وارد می سازد.

اما امروزه در ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی، علاوه بر ارائه شش مرحله برای تصفیه آب، قابلیت افزودن فیلترهای مختلف به صورت دلخواه نیز صورت گرفته است. دستگاه های ۶ مرحله ای، ۷ مرحله ای و حتی تا ۱۲ مرحله ای جزو جدیدترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدرن می‌ باشند. برندهای خارجی و معتبر نیز برای برخورداری از مجوز استاندارد تولید، فیلترهای تخصصی را برای دستگاه موردنظر، اعمال کرده اند.

 دستگاه تصفیه سافت واتر

یکی از مدل های فوق العاده جذاب و کارآمد برای تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه سافت واتر می‌ باشد. این دستگاه با داشتن انواع مختلف به جهت کاربرد گوناگون و نوع آب مصرفی، می‌ تواند بهترین انتخاب را برای متقاضیان این محصول رقم بزند.

توجه به میزان رسوبات آب منطقه مورد سکونت و همچنین میزان استفاده از آب آشامیدنی در طول روز، انتخاب درستی را برای خرید دستگاه تصفیه آب ایجاد می‌ کند. توجه داشته باشید که شرکت آبگونه برای انتخاب و خرید دستگاه، پیشنهادات مفیدی را به صورت تلفنی برای مشتریان موردنظر اعمال می‌ کند. مشاوره با کارشناسان متخصص در هنگام انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر، به عنوان یک دستگاه خانگی، در زیر سینک آشپزخانه، مورد نصب قرار می گیرد. این محصول با داشتن شش، هفت و هشت عدد فیلتر، شرایط انتخاب خوبی را برای متقاضیان به وجود می آورد.

حجم آبی که به صورت روزانه می‌ تواند مورد تصفیه قرار بگیرد، ۲۰۰ لیتر می‌ باشد که این مقدار حجم برای آب آشامیدنی یک خانواده مناسب می‌ باشد. این دستگاه دارای شش فیلتر مجزا می‌ باشد که هرکدام نقش مفید و منحصر به فردی را در مراحل تصفیه آب برعهده دارند.

لازم به ذکر است که با انتخاب دستگاه ۶ فیلتره، می‌ توان فیلترهای آنتی باکتریال و فیلتر قلیایی را به طور دلخواه سفارش داده و روی دستگاه نصب نمود. از دیگر فیلترهای تخصصی قابل نصب می توان به فیلترهای اشعه یو وی، محافظ اسمز معکوس، سوپر مینرال و اکسیژن ساز اشاره نمود.

فیلترهای موردنظر، با توجه به کاربرد خاصی که دارا هستند، به صورت ضروری شناخته نمی شوند. ضرورت نصب این فیلترها به کیفیت و میزان سختی آب لوله کشی محل سکونت شما وابسته است. این محصول دارای سنسور هوشمند فشار بالا بوده و می‌ تواند جریان برق ورودی را بعد از به پر شدن مخزن دستگاه، قطع نماید.

تصفیه آب

نقشه اتصال تصفیه آب خانگی

برای استفاده درست و اصولی از دستگاه تصفیه آب، بهتر است روش نصب مرحله به مرحله این محصول را فراگرفت. بررسی نحوه اتصال و نصب قطعات دستگاه، اطمینان لازم از کارکرد صحیح محصول بدون آسیب رسیدن به آن را به ارمغان می آورد. در تصویر بالا، نحوه چینش قطعات دستگاه تصفیه آب بصورت مرحله به مرحله ارائه شده است. لذا در ادامه توضیح کاملی برای درک تصویر، بیان خواهد شد. در سه عدد محفظه ای که برای این نوع دستگاه در نظر گرفته شده است، جایگذاری فیلترها، اهمیت بسیاری دارد. لذا مطابق عکس بالا، باید فیلترهای مورد نظر را داخل قسمت های نشان گذاری شده محفظه قرار داد.

در ابتدا نصب یک سه راهی از شیر آب ورودی قسمت زیر سینک، برای اتصال به دستگاه تصفیه آب، الزام می‌ باشد. سپس نصب دستگاه به دیواره زیر سینک برای ایستایی مناسب، صورت می گیرد. توجه داشته باشید مکان مورد نصب دارای فضای کافی باشد تا در طول مدت استفاده از دستگاه، تعویض فیلتر و کارتریج ها به راحتی امکان پذیر گردد.

اتصال قطعات دستگاه با جایگذاری فیلترها انجام می گیرد. در مرحله اول از فیلتر پلی پروپیلن PP برای تصفیه ذرات معلق و درشت آب تا قطر ۵ میکرون، در مرحله دوم از فیلتر کربن پودری UDF برای تصفیه رنگ، بو و طعم نامطبوع همچنین مواد آلی مانند مشتقات کلر استفاده می‌ شود. در مرحله سوم استفاده از فیلتر کربن جامد CTO برای تکمیل کار دو فیلتر قبلی، صورت می گیرد. در مرحله چهارم از فیلتر ممبران RO بهره گیری می‌ شود که بار تصفیه اصلی آب، بر دوش این فیلتر می‌ باشد. در مرحله پنجم از فیلتر پست کربن برای نظارت روی ترکیبات ناخالص آب تصفیه شده استفاده می‌ شود. فیلتر ششم که فیلتر مواد معدنی است، تمامی مواد معدنی مفید گرفته شده از آب تصفیه شده را به آب خروجی اعطا می‌ کند. لذا این فیلتر نیز در جایگاه خود قرار می گیرد.

نکات تکمیلی برای نصب دستگاه

پس از نصب کامل فیلترها، باید یک سوراخ به اندازه قطر شیر برداشت آب تصفیه شده، بر روی سینک ایجاد گردد تا امکان نصب شیرآلات مخصوص برای استفاده راحت تر آب تصفیه شده، صورت بگیرد. صرفا پس از نصب شیرآلات مذکور، بهتر است نصب شلنگ های چهارگانه دستگاه تصفیه، انجام بگیرد. شلنگ اول، ارتباط لازم را بین شیر ورودی آب و دستگاه تصفیه برقرار می‌ کند.

شلنگ دوم، وظیفه هدایت پسماند و رسوبات تخلیه شده از دستگاه را به خروجی فاضلاب بر عهده دارد. شلنگ سوم در سه راهی ورودی فیلتر پست کربن دستگاه نصب گردیده و ارتباط بین مخزن ذخیره سازی آب با دستگاه تصفیه را برقرار می نماید. شلنگ چهارم نیز به خروجی فیلتر املاح معدنی اتصال می یابد تا آب تصفیه شده را به شیر برداشت هدایت نماید.

با نصب شلنگ ها، اتمام مراحل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی صورت می گیرد. در این زمان تست فشار آب، دمای آب و همچنین جریان برق مورد استفاده برای راه اندازی دستگاه، انجام می گیرد. لذا با اتصال کابل برق دستگاه به پریز، شروع فعالیت دستگاه تصفیه انجام می گیرد. توجه فرمایید که نشت آب در قسمت های مختلف دستگاه تصفیه آب در حین کارکرد، به هیچ عنوان نباید انجام بگیرد. در صورت مشاهده چنین وضعیتی در زمان نصب، اتصالات باید دوباره باز شده و عایق بندی آنها با نوار تفلون صورت گیرد.

استفاده از نوار تفلون برای بستن اتصالات دستگاه تصفیه آب خانگی، امری مهم می‌ باشد. لذا بعد از اطمینان از نصب درست دستگاه، حتما عایق بندی کامل را برای اتصالات لازم انجام دهید. در نظر داشته باشید که فیلترها و کارتریج های این دستگاه، با توجه به نوع و نحوه عملکرد، هر یک باید در طول مدت زمان خاصی مورد تعویض قرار بگیرند.

دستگاه تصفیه آب

مزایای تصفیه اصولی آب در دستگاه سافت واتر

برند تایوانی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، با بهره گیری از روش های استاندارد، کارکرد لازم را ارائه می‌ نماید. محصول موردنظر با استفاده از سیستم اسمز معکوس، تصفیه آب خانگی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌ دهد. سیستم اسمز معکوس به عنوان روشی دقیق برای حذف آلاینده های آب، شناخته شده و ازجمله بهترین سیستم ها جهت تامین آب شرب سالم و دائمی به شمار می رود. لذا با بهره گیری از این روش در دستگاه مزبور، شیرین سازی آب شور نیز امکان پذیر می‌ باشد.

خرید تصفیه آب خانگی سافت واتر

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر به صورت آنلاین، می‌ تواند دغدغه های متعددی را داشته باشد. شرکت آبگونه با ارائه شیوه هایی نوین برای عرضه دستگاه تصفیه آب، خرید اینترنتی رضایت بخشی را به وجود می آورد. در وب سایت تخصصی شرکت آبگونه، استفاده از فرم درخواست مشاوره رایگان و تکمیل آن، جهت برقراری تماس کارشناسان فروش در تاریخ و ساعات مورد نظر مشتریان عزیز، امری جذاب می‌ باشد. لذا مشتریان گرامی مجموعه برای خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظر، قبل از انتخاب و ثبت سفارش، بهتر است نسبت به دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آبگونه اقدام نمایند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای ضمانت فروش معتبر می باشد، جلب رضایت حداکثری متقاضیان محصول را به دنبال خواهد داشت. در مجموعه آبگونه، فروش دستگاه تصفیه آب با ضمانت طلایی ۲۴ ماهه تعویض قطعات همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر انجام می گردد.

با توجه به ارائه گارانتی معتبر و خدمات مادام العمر، در صورت بروز خرابی و نیاز به انجام تعمیرات یا تعویض قطعات معیوب دستگاه، هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت. شما با خرید این دستگاه، می توانید صرفه اقتصادی عالی را از آن خود نمایید. کیفیت بسیار بالای دستگاه، پشتیبانی عالی پس از خرید و نصب آن و مواردی از این قبیل، خرید آنلاین قابل اطمینانی را به وجود خواهد آورد.

نتیجه گیری

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، شرایط مختلفی باید مورد سنجش قرار بگیرد. لذا با انتخاب و تهیه یکی از مدلهای دستگاه تصفیه آب، توجه نمایید که از روش نصب اصولی دستگاه آگاهی کاملی را دریافت نمایید. این امر می‌ تواند به استفاده درست و بهینه از دستگاه در طول مصرف کمک بسیاری نماید. شما با انتخاب و خرید دستگاه هایی که بیش از ۶ مرحله فیلتر دارند نیز می‌ توانید نصب محصول را به روش بیان شده در این مطلب به انجام برسانید.

لذا در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در زمینه انتخاب و یا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، با کارشناسان فروش آبگونه در ارتباط باشید. شرکت آبگونه با ارائه قیمت های مناسب و شرایط فروش ویژه، رضایت خریداران محترم را در اولویت کاری خود قرار داده است.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *