لوازم آرایش

بهترین مارک هایلایتر صورت [پودری، مایع و کرم] با راهنمای خرید

بررسی چند مدل بهترین هایلایتر صورت ایرانی و خارجی در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین هایلایتر صورت که ارزش خرید بالایی دارند همراه با راهنمای خرید!

مطمئناً شما از رژگونه، برنز و سایر محصولات پایه آرایشی استفاده می کنید، اما چه چیزی شما را براق، درخشان و به طور کلی سالم تر نشان می دهد؟ بله، یک هایلایتر خوب این کار را انجام می دهد.

وجود یک هایلایتر خوب در کیف آرایش شما می تواند تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد کند. هایلایتر تنها محصولی است که تمام آرایش های متمرکز بر چهره شما را به هم پیوند می دهد.

اما بهترین هایلایتر صورت کدام است؟ کدام هایلایتر صورت برای شما مناسب است؟ چگونه بهترین هایلایتر را برای پوست های روشن، پوست های متوسط و پوست های تیره بخریم!

ما ساعت‌ها تحقیق و همچنین تجربیات عملی خود را ترکیب کردیم تا فهرستی جامع از بهترین هایلایتر های موجود در بازار را برای شما به ارمغان بیاوریم. ما انواع هایلایتر را از جهات مختلف ارزیابی کردیم و انتخاب های خود را در زیر با شما به اشتراک می گذاریم.

در این مطلب علاوه بر معرفی چند مدل بهترین مارک هایلایتر، ما یک راهنمای خرید هایلایتر هم آماده کرده ایم که نکاتی را در انتخاب هایلایتر مناسب و چگونگی استفاده صحیح از هایلایتر برای شما به همراه دارد.

هایلایتر صورت چیست؟

به طور معمول، هایلایتر دارای روکش های درخشانی است که به طور موثر نور را بر روی پوست شما منعکس می کند و به صورت شما بعد می‌بخشد. در واقع هایلایتر یک محصول آرایشی است که به جهت افزایش درخشش برخی از نقاط صورت به خصوص بالای استخوان گونه استفاده می‌شود.

هایلایتر با افزایش درخشش پوست بی روحی را از پوست گرفته و سبب می‌شود پوستتان خیلی جوان و بشاش بنظر برسد. هایلایترها، مانند بسیاری از محصولات آرایشی دیگر، دارای بافت ها و پوشش های متنوعی هستند، هایلایتر مایع، پودری، کرمی و…

 

کدام نوع هایلایتر بهتر است؟ پودر، مایع یا کرم؟

 

هایلایتر پودری

بخش عمده‌ای از هایلایترهای موجود در بازار از نوع پودری هستند، هایلایترهای پودری با برس های آرایشی اعمال می شوند و معمولاً در انواع رنگ ها و کیفیت ها موجود هستند.

برای پوست‌های خشک، هایلایترهای پودری مناسب نیستند چرا که ممکن است کمی حالت گچی به خود بگیرند و همچنین ایرادات روی صورت را کمی برجسته تر جلوه دهند، معمولا افرادی که پوست چرب دارند از هایلایترهای پودری استفاده می‌کنند.

تصویر چند هایلایتر پودری

هایلایترهای مایع و کرمی

هایلایترهای مایع و کرمی کمی حالت خیس دارند و آب بیشتری در مقایسه با هایلایتر پودری در آنها وجود دارد و به همین دلیل روی پوست حالت شبنم بیشتری ایجاد می‌کنند و به طور یکپارچه تر با پوست ترکیب می‌شوند و ظاهر طبیعی تری نسبت به بسیاری از هایلایترهای پودری ایجاد می‌کنند.

افرادی که پوست خشک دارند معمولا از هایلاترهای مایع یا کرمی استفاده می‌کنند. البته همه چیز به مایع یا پودری بودن هایلاتر وابسته نیست، بلکه به برند هایلایتر و فرمولاسیون هم ارتباط دارد، پس اگر شما از یک هایلاتر مایع نتیجه خوبی نگرفتید، نمی‌توان گفت که از هیچ هایلاتری مایع دیگری نتیجه نخواهید گرفت.

تصویر چند هایلایتر کرمی

 

هایلایتر در کدام قسمت صورت استفاده می‌شود؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا به این سوال پاسخ دهید که وقتی به بیرون از خانه می‌روید، آفتاب به کدام قسمت از صورت شما می‌تابد؟

استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، زیر ابروی بیرونی روی استخوان ابرو، و پایین وسط صورت روی پیشانی، بینی، کمان کوپید (روی لب بالایی) و چانه ظاهری درخشان و درخشان به شما می‌دهد.
میکاپ آرتیست‌های ماهر از هایلایتر جهت اجرای بسیاری از تکنیک‌های آرایشی استفاده می‌کنند. از هایلایتر روی گونه‌ها، روی شقیقه‌ها، گوشه داخلی چشم و حتی بالای لب‌ها برای درخشندگی استفاده می‌کنند.
اشتباه نکنید، قرار نیست روی تمامی نواحی ممکن صورت از هایلاتر استفاده کنید، برای هر صورت، محل استفاده از هایلاتر با توجه به فرم صورت می‌تواند متفاوت باشد، بهتر است از یک میکاپ آرتیست خوب مشورت بگیرید تا به شما بگوید روی کدام نواحی صورتتان بهتر است از هایلاتر استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر روی صورت

 

چطور هایلایتر را روی صورت اعمال کنیم؟

مانند خیلی از محصولات آرایشی نحوه استفاده از هایلایتر تا حدی به روش شخصی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. هایلایترهای پودری اغلب با برس های آرایشی کوچک و کرکی استفاده می شوند. شکل و استایل این برس ها به ترکیب کامل محصول کمک می کند.

هایلایترهای مایع و کرم را می توان با ابزارهای متنوع تری روی صورت اعمال کرد. به طور مثال می‌توانید از برس هایی کمی متراکم تر از برس های هایلایتر پودری، اسفنج ها، اپلیکاتورهای سیلیکونی و یا حتی انگشتان دست استفاده کنید

طبق تجربه خیلی از بانوان، برس های سایه چشم متراکم برای هایلایترهای مایع و کرم به خوبی کار می کنند، اما خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که هایلایتر را با انگشتان دست به صورت بزنند و سپس آن را با یک اسفنج آرایشی ترکیب کنند.

 

در انتخاب بهترین هایلایتر به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

فرمولاسیون هایلایتر

توجه به فرمولاسیون و انتخاب فرمولاسیون هایلایتر، اولین قدم در انتخاب بهترین هایلایتر مناسب صورت شماست. با شناختی که از پوست صورت خود دارید باید انتخاب کنید که هایلایتر پودری مناسب صورت شماست و یا هایلایتر کرمی و مایع؟

البته به غیر از نوع پوست صورت، اینکه دقیقا به دنبال چه میزان درخشندگی روی صورت هستید هم در انتخاب فرمولاسیون هایلاتر موثر است.

توجه به رنگ پوست

اگر هایلایتر متناسب با رنگ صورتتان را استفاده نکنید، احتمالا حالتی غیر طبیعی روی صورت شما ایجاد می‌شود و کاملا مشخص است که چیزی روی صورت شما قرار گرفته است که مال صورت شما نیست. انتخاب هایلایتر مناسب رنگ پوست که زیرتن صورت شما را تقویت کند، همیشه سبب زیباتر شدن صورت می شود.

به طور مثال اگر پوست شما نسبتا روشن است، باید هایلایترهایی با درخشش مرواریدی یا نقره ای یخی انتخاب کنید. رنگدانه روشن به اندازه کافی درخشندگی را به پوست شما می بخشد. همچنین بهتر است از سایه‌هایی که خیلی گرم هستند یا دارای ته‌رنگ‌های قرمز تیره هستند اجتناب کنید و سایه‌هایی را انتخاب کنید که کمی بیشتر از رنگ‌های صورتی مایل به هلویی روشن باشند.

اگر پوست صورت شما سبزه یا زیتونی است و به نوعی پوست شما کمی گرم تر است، برای اینکه پوست شما بیش از حد یخ زده به نظر نرسد، بهتر است از هایلایترهای که ته رنگ طلایی یا برنزی دارند استفاده کنید، رنگ های پوست گرم تر به خوبی با هایلایترهایی که ته رنگ طلایی-برنزی یا رنگین کمانی دارند، ترکیب می شوند.

اگر نمی دانید کدام هایلایتر برای رنگ پوست شما مناسب است، همیشه نظر متخصص را در فروشگاه بخواهید. آنها می توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

نکات مهم استفاده از هایلایتر که باید در ذهن داشته باشید!

هایلایتر همانطور که از نامش پیداست، برای برجسته کردن برخی نواحی صورت شما استفاده می‌شود، با توجه به اینکه فرم صورت هر شخص متفاوت است، برخی روی گونه، بالای لب و … از هایلایتر استفاده می‌کنند و درخشنگی را در این نواحی صورت افزایش می‌دهد و حالتی سایه گونه ایجاد می‌کنند.

بیانکا لوزادو، هنرمند آرایش عروس مشهور، توضیح می‌دهد: “کانتورها سایه‌ها را ایجاد می‌کند در حالی که یک هایلایتر نکات کلیدی را روی صورت شما نشان می‌دهد”. در ادامه نکاتی که این آرایشگر معروف در مورد هایلایترها بیان کرده است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

۱- می توانید از همان ابتدا با یک پایه درخشان شروع کنید. می‌توانید یک قطره مایع روشن‌کننده را با فونداسیون یا همان کرم پودر مخلوط کنید و از یک اسفنج زیبایی مرطوب استفاده کنید تا آن را به‌طور یکپارچه در همه جا ترکیب کنید تا ظاهری روشن از درون داشته باشید.

۲- از هایلایتر فقط برای نواحی از صورت که می‌خواهید روی آن تاکید کنید استفاده کنید، قرار نیست آن را روی همه نواحی صورت اعمال کنید، در اینجا واقعا هرچه کمتر از هایلایتر برای نواحی مشخصی از صورت استفاده کنید، در واقع بهره بیشتری از هایلایتر برده اید.

۳- از آنجایی که هایلایتر روشن تر از رنگ پوست شما است، به نواحی اعمال شده روی صورت حجم می دهد. هورن و لوزادو هر دو این آرایشگران، نسبت به استفاده بیش از حد از هایلایتر در نوک بینی، پیشانی، چانه و سیب گونه ها احتیاط می کنند. چرا که استفاده اشتباه در این مناطق می‌تواند ترکیب صورت را خراب کند.

۴- سایه مناسب را انتخاب کنید. برای برجسته کردن صورت خود باید رنگی را انتخاب کنید که دو تا سه درجه روشن تر از پوست شما باشد. به رنگ پوست خود توجه کنید: اگر رنگ زرد یا زیتونی دارید ترجیحا از هایلایتر طلایی استفاده کنید. اگر ته رنگ سردی دارید، هایلایترهای رنگ صورتی/مرواریدی بیشتر به شما می آید.

هر چه پوست شما گرمتر باشد، هایلایتر باید تیره تر باشد. این هنرمند آرایشی می گوید: « اگر پوستی متوسط تا عمیق دارید، به دنبال رنگ های هلویی، پرتقالی، مسی باشید زیرا این رنگ ها روی پوست شما طبیعی تر به نظر می رسند.

highlighters guide

Highlighter Shade

 

بهترین هایلایتر صورت از همه نظر

هایلایتر استیکی میکاپ فکتوری شماره ۰۲

هایلایتر میکاپ فکتوری بارنگ بدنه نقره ای

۸۴۷هایلایتر استیکی میکاپ فکتوری شماره ۰۲ با تناژ رنگی صدفی و نقره ای طبیعی ترکیبی از هایلایتر و رژ گونه براق بوده که به وسیله آن می‌توانید صورت خود را هایلایت کرده و نقاط مورد نظر را برجسته نمایید. این محصول به دلیل دارا بودن تناژی گرم و رنگ بندی براق به عنوان سایه چشم نیز قابل استفاده می‌باشد.

این هایلایتر ضد حساسیت و ضدالتهاب در برابر نفوذ رطوبت مقاوم بوده و مانع از چرب شدن پوست می‌شود. افرادی که دارای پوست های حساسی هستند به راحتی می‌توانند از این محصول برای برجسته سازی نقاط مورد نظر صورت خود استفاده نمایند چرا که این هایلایتر در ترکیبات خود فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و پارابن می‌باشد.

آنچه ما پسندیدیم:

    • سازگار با انواع پوست ها
    • محافظت کننده پوست و آرایش
    • دارای بافت سبک و فاقد چربی
    • فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و پارابن
    • حاوی ذرات شاین حاصل از مروارید صدف آبالون میکرو تصفیه شده

مشخصات محصول:

    • حجم: ۷ میلی‌لیتر
    • کشور مبدا برند: آلمان
    • شماره رنگ: ۰۲

مشاهده و خرید هایلایتر استیکی میکاپ فکتوری

 

بهترین هایلایتر مایع 

هایلایتر آرکانسیل سری Magic مدل Cuivre شماره ۰۰۳

هایلایتر مایع ارکانسیل رنگ محفظه بژ

هایلایتر آرکانسیل سری Magic مدل Cuivre شماره ۰۰۳ با تناژ رنگ بندی مسی و فرمولاسیون سبک کاملا ضد آب بوده و برای مدت طولانی بر روی پوست صورت ماندگاری دارد. در ترکیبات این محصول از فیلر میکرولیز شده ذرات آمونیت استفاده شده است که این ترکیب باعث می‌شود این محصول برخلاف دیگر هایلایترها به صورت تنهایی یا روی آرایش و به صورت مرطوب و خشک استفاده از آن بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

فرمولاسیون این هایلایتر به گونه ای است که مانع از بسته شدن منافذ پوست می‌شود و در نتیجه شادابی پوست را به دنبال خواهد داشت. هایلایتر مجیک آرکانسیل ضمن ماندگاری بالا، هیچ گونه چربی و حالت غیر طبیعی بر روی پوست صورت ایجاد نمی‌کند.

آنچه ما پسندیدیم:

    • فاقد پارابن و سولفات بودن محصول
    • فاقد ترکیبات مصنوعی و شیمیایی
    • حاوی فیبر،آهن، روی و فسفر
    • حــاوی ویتـامین هــــای E و C و D و امگا۳ و امگا ۶

مشخصات محصول:

    • کشور مبدا برند: ایتالیا
    • شماره رنگ: ۰۰۳
    • شماره مجوز: ۱۷۳۱۰۰۰۰۰۱۵۲۴۷۶۳۹۶۱۸

مشاهده هایلایتر آرکانسیل سری Magic

 

بهترین هایلایتر پودری 

هایلایتر سمپیور مینرالز مدل sparkle شماره ۱۰۰

هایلایتر پودری با ظاهری دایره ای و درب مشکی

پودر هایلایتر سمپیور مینرالز مدل SPARKLE غنی شده با ویتامین ها و ترکیبات مفید معدنی محصولی کاملا ارگانیک بوده که ضمن برجسته ترسازی گونه ها، حجیم سازی لب ها، باریک نشان دادن بینی باعث ایجاد جذابیت دو برابری صورت می‌شود.

پودر هایلایتر سمپیور مینرالز با پوشش فوق العاده ای که بر روی پوست ایجاد می‌کند مناسب برای آرایش شبانه و روزانه می‌باشد. این محصول ضد التهاب و ضد حساسیت برای تمام کسانی که دارای پوست های حساس هستند قابل استفاده می‌باشد.

آنچه ما پسندیدیم:

    • دارای گواهی حلال
    • ارگانیک بودن محصول
    • مناسب برای انواع پوست ها
    • قابل استفاده بدون محدودیت سنی
    • غنی شده با ترکیبات معدنی و ویتامین ها

مشخصات محصول:

    • کشور مبدا برند: انگلستان
    • شماره رنگ: ۱
    • شماره مجوز: ۸۷۱۰۵۹۱۹۲۳۰۲۷۲۸۱

مشاهده هایلایتر سمپیور مینرالز مدل sparkle

 

بهترین هایلایتر کرمی 

هایلایتر میکاپ فکتوری سری مدل Luminous Glow شماره ۳

هایلایتر کرمی میکاپ فکتوری محفظه مشکی رنگ

هایلایتر Fluid Strobing‌ میکاپ فکتوری نوعی کرم پودر مایع براق است که به وسیله آن می‌توانید نقاط مورد نظر صورت خود را برجسته نمایید. این هایلایتر به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی در اروپا به حساب می‌آید چرا که علاوه بر استروبینگ، می‌تواند برای کانتورینگ صورت نیز فوق العاده باشد. این محصول به دلیل دارا بودن تناژی گرم و رنگ بندی براق به عنوان سایه چشم نیز قابل استفاده می‌باشد.

آنچه ما پسندیدیم:

    • سازگار با انواع پوست ها
    • محافظت کننده پوست و آرایش
    • دارای بافت سبک و فاقد چربی
    • فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و پارابن
    • حاوی ذرات شاین حاصل از مروارید صدف آبالون میکرو تصفیه شده

مشخصات محصول:

    • کشور مبدا برند: آلمان
    • شماره رنگ: ۳
    • دارای بافت سبک و نرم

مشاهده و خرید هایلایتر میکاپ فکتوری

 

بهترین هایلایتر ایرانی 

هایلایتر روبی سان شماره ۲۳۱

هایلایتر روبی سان دایره ای شکل

هایلایتر روبی سان شماره ۲۳۱ یکی از بهترین هایلایترهای با کیفیت تولید شده ایرانی می‌باشد که ضمن دارا بودن بافت نرم و ابریشمی پوششی یکنواخت بر روی پوست صورت ایجاد می‌کند. این مدل هایلایتر باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی‌شود و در نتیجه پوستی شاداب و یکدست را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آنچه ما پسندیدیم:

    • دارای بافت نرم و سبک
    • قیمت مناسب

مشخصات محصول:

    • کشور مبدا برند: ایران
    • شماره رنگ: ۲۳۱
    • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

مشاهده و خرید هایلایتر روبی سان

 

بهترین هایلایتر خارجی

پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing شماره ۰۱

پالت هایلایتر گلدن رز با بدنه نقره ای

پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing شماره ۰۱ یکی دیگر از بهترین هایلایترهای خارجی موجود در بازار است که دارای ٣ رنگ براق و شاین با ماندگاری بالا می‌باشد. این مدل هایلایتر با فرمولاسیونی نرم و براقی که دارد حالتی ابریشمی بر روی پوست ایجاد کرده و با ظاهری درخشان و زیبا سازگار با انواع پوست ها می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هایلایتر می‌توان به قابل استفاده بودن آن به تنهایی یا روی آرایش و به طور مرطوب یا خشک اشاره نمود.

آنچه ما پسندیدیم:

    • سازگاری با انواع پوست ها
    • ماندگاری بالای محصول

مشخصات محصول:

    • کشور مبدا برند: ترکیه
    • شماره مجوز: ۰۸۶۹۱۱۹۰۹۶۵۹۱
    • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

مشاهده پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing

 

بهترین هایلایتر به انتخاب مصرف کنندگان 

پالت هایلایتر اسنس مدل Gl0

هایلایتر اسنس پالت مستطیلی

پالت هایلایتر اسنس جزء یکی از بهترین هایلایترها به انتخاب مصرف کنندگان است که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا رضایتمندی بسیاری از خریداران را همراه داشته است. این هایلایتر با دارا بودن ۳ طیف رنگی سبب درخشش طبیعی بر روی پوست شده و زیبایی آرایش صورت شما را دو چندان خواهد کرد. پالت هایلایتر اسنس به دلیل درخشان بودن به عنوان سایه چشم نیز قابل استفاده می باشد.

آنچه ما پسندیدیم:

    • سازگار با انواع پوست ها
    • دارای ۳ طیف رنگی
    • دارای بافت سبک

مشخصات محصول:

    • حجم: ۱۸ میلی‌لیتر
    • سازگار با پوست‌های: انواع پوست ها
    • ویژگی‌ها: براق کننده

مشاهده پالت هایلایتر اسنس مدل Gl0

 

۱۰ مدل هایلایتر برتر بازار از نظر میزان فروش

  • نحوه نمایش محصول ها
هایلایتر مدادی مولتی استیک شون شماره 40

هایلایتر مدادی مولتی استیک شون شماره ۴۰

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۴۰
  • شماره مجوز
    ۴۹۹۷۴۶۲۵۸۳۷۱۰۲۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هایلایتر ریوال د یانگ شماره 03

هایلایتر ریوال د یانگ شماره ۰۳

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره رنگ
    ۰۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت هایلایتر اسنس مدل Gl0

پالت هایلایتر اسنس مدل Gl0

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کانتورینگ و هایلایتر یورن مدل 1221 شماره 01

کانتورینگ و هایلایتر یورن مدل ۱۲۲۱ شماره ۰۱

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هایلایتر اسنس شماره 02

هایلایتر اسنس شماره ۰۲

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت هایلایتر دودو گرل شماره 04

پالت هایلایتر دودو گرل شماره ۰۴

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۴
  • سایر مشخصات
    - هایلایت کننده پوست - بدون ایجاد حساسیت - درخشان - بدون چربی Oil free - ابعاد : ۶.۵ × ۱۰.۵ سانتی متر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing شماره 01

پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing شماره ۰۱

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۰۸۶۹۱۱۹۰۹۶۵۹۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هایلایتر کالیستا مدل مون داست شماره 1

هایلایتر کالیستا مدل مون داست شماره ۱

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۱
  • شماره مجوز
    -
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت هایلایتر نیکس مدل Strobe Of Genius

پالت هایلایتر نیکس مدل Strobe Of Genius

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۸۰۰۸۹۷۰۱۸۱۸۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هایلایتر و کانتورینگ تایلامی مدل WONDER STICK شماره 102

هایلایتر و کانتورینگ تایلامی مدل WONDER STICK شماره ۱۰۲

  • سازگار با پوست‌های: ترکیبی ، انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت هایلایتر دودو گرل شماره 03

پالت هایلایتر دودو گرل شماره ۰۳

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۳
  • سایر مشخصات
    - هایلایت کننده پوست - بدون ایجاد حساسیت - درخشان - بدون چربی Oil free - ابعاد : ۶.۵ × ۱۰.۵ سانتی متر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پالت کانتورینگ و هایلایتر دودو گرل شماره 001

پالت کانتورینگ و هایلایتر دودو گرل شماره ۰۰۱

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *