ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

خدمات لیفت با نخ در کلینیک گونه

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

لیفت پلک و لیفت با نخ می توانند به زیبایی صورت کمک کنند که کلینیک های زیادی در ایران از جمله کلینیک گونه این خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

 

لیفت پلک

بهبودی و مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

پس از عمل، جراح شما احتمالاً نوارهای چسبنده نازکی را برای حمایت از پلک شما اعمال می کند. این نوارها که به عنوان نوار بخیه شناخته می شوند، معمولاً یک هفته بعد برداشته می شوند. به شما توصیه می شود تا یک هفته از فعالیت های شدید خودداری کنید و تا چند روز پس از عمل نمی توانید رانندگی کنید. روند بهبودی برای لیفت پلک بالا و پایین معمولاً بسیار سریع است. می توانید انتظار داشته باشید که ظرف یک یا دو روز پس از درمان به روال عادی خود بازگردید، اگرچه کبودی ممکن است تا دو هفته قابل مشاهده باشد. جراحی پلک مضاعف در پلک بالا و پایین ممکن است به دوره بهبودی طولانی تری از دو تا سه هفته نیاز داشته باشد.

بلافاصله پس از جراحی، ممکن است به دلیل پماد آنتی بیوتیکی که روی چشم شما زده می شود، تاری دید داشته باشید. پس از این، ممکن است برای مدت کوتاهی دچار سوزش سطح چشم، خشکی چشم و بی حسی اطراف چشم خود شوید.

جراح شما دستورالعمل های مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی را به شما می دهد. این کار شامل تمیز کردن ملایم چشم ها با قطره ها یا پمادهای تجویز شده است. بسته های سرد می توانند تورم را کاهش دهند، اما توصیه می شود برای کمک به بهبودی، ناحیه چشم خود را برای چند روز خشک نگه دارید.

همچنین باید از عینک تیره برای محافظت از چشمان خود در برابر باد یا سوزش آفتاب استفاده کنید و برای کمک به استراحت آنها چرت بزنید. توصیه می شود در طول بهبودی بلفاروپلاستی از سیگار کشیدن و استفاده از لنزهای تماسی خودداری کنید.

 

آیا جراحی پلک خطراتی دارد؟

در دستان متخصص، لیفت پلک یک روش ایمن و قابل پیش بینی است که مزایای زیبایی و عملکردی قابل توجهی را ارائه می دهد. مانند تمام جراحی‌ها، این روش با خطراتی همراه است و در جلسه مشاوره با شما به تفصیل صحبت خواهد شد.

 

لیفت با نخ

مزایا و معایب روش های لیفت با نخ

تعیین اینکه آیا این روش جوانسازی برای شما مناسب است یا خیر بستگی به درک فواید و معایب آن دارد. برخی از بزرگترین مزایای درمان لیفت با نخ عبارتند از:

  • این روش سریع و بسیار کمتر تهاجمی نسبت به لیفت صورت واقعی است
  • برای بهره مندی از درمان لیفت با نخ نیازی به بیهوشی عمومی نخواهید داشت
  • زمان نقاهت پس از اتمام عمل حداقل خواهد بود – ممکن است کمی قرمزی و تورم اولیه وجود داشته باشد اما این موارد ظرف چند روز از بین خواهند رفت.
  • لیفت با نخ درد کمتری نسبت به لیفت واقعی صورت دارد (درمقایسه با روش جراحی کمترین تورم و کبودی بسیار کمتری وجود خواهد داشت)
  • این یک روش واقعا همه کاره است که می تواند در نواحی مختلف صورت که نیاز به جوانسازی دارند و همچنین گردن اعمال شود.
  • هیچ بریدگی بزرگی وجود نخواهد داشت

در حالی که همه اینها عالی به نظر می رسند، هنوز هم برخی از کاستی ها وجود دارد که باید قبل از انتخاب لیفت با نخ در نظر داشته باشید:

  • این روش به شما نتایجی می دهد که ماهیت موقتی دارند (اگر از نخ های قابل جذب استفاده می کنید، باید هر دو سال یک بار لیفت نخ را تکرار کنید).
  • اگر چین و چروک های بسیار عمیق دارید یا افتادگی های درمان نشده زیادی دارید، نتیجه رضایت بخشی از لیفت با نخ نخواهید داشت – این فقط برای اولین نشانه های پیری که تجربه می کنید خوب است.
  • شما همچنان باید دوره نقاهت را پشت سر بگذارید، صرف نظر از این که اثرات ناخوشایند کمتری پس از عمل وجود خواهد داشت.

 

همانطور که در بخش قبل مشاهده کردید، لیفت نخ همچنان می تواند پرهزینه باشد. صرف نظر از استفاده از بی حس کننده های موضعی، برخی از افراد همچنان در حین یا بعد از عمل درد را تجربه خواهند کرد علیرغم اقدامات ایمنی، خطر کمی برای عوارضی مانند کبودی، شکستن نخ ها، تب و التهاب وجود دارد.

 

مراقبت های پس از درمان

پس از عمل، ممکن است مقداری تورم و کبودی وجود داشته باشد که معمولاً در عرض چند روز برطرف می‌شود، اما در بین افراد متفاوت است. از حرکات بیش از حد دهان مانند گاز زدن همبرگر یا سیب خودداری کنید پوست و مو را تمیز نگه دارید ممکن است برخی از ناهنجاری‌های پوستی مانند جدا شدن یا جمع شدن وجود داشته باشد که برطرف می‌شود.

اگر در مورد روند اجتناب ناپذیر پیری نگران هستید، لیفت با نخ ممکن است همان روشی باشد که به دنبال آن بودید. در حالی که می تواند نتایج خوبی به شما بدهد، نباید انتظار معجزه داشته باشید و همچنین باید برای مزایا و خطرات این روش آماده باشید. یافتن پزشک زیبایی مناسب، بحث در مورد احتمالات و رسیدگی به همه نگرانی های خود به شما کمک می کند مطمئن باشید که انتخاب درستی کرده اید.

 

کلینیک گونه

در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در زمان مراجعه به کلینیک پوست در نظر گرفته شود:

تجربه کارکنان

قبل از اینکه تصمیم به انتخاب هر گونه درمان پوستی در کلینیک بگیرید، ضروری است که تجربه کارکنان شاغل در کلینیک را در نظر بگیرید. اگر در این صورت، کارکنان آگاه یا واجد شرایط نباشند، نمی توانند بهترین درمان را ارائه دهند. جدا از این، ممکن است این اتفاق بیفتد که حتی ممکن است به شما صدمه بزنند یا آسیب جبران ناپذیری به پوست شما وارد کنند.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *