کودک

۱۰ تا از بهترین شامپو بچه ایرانی و خارجی در بازار که واقعا خوبند

با بهترین مدل های شامپو کودک در بازار ایران آشنا شوید

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

پوست سر و موی کودکان حساسیت بالاتری در مقایسه با بزرگسالان دارد و به همین جهت هرچقدر در انتخاب شامپو برای خودمان حساسیت به خرج می‌دهیم، چند برابر این حساسیت را باید در انتخاب شامپو بچه به خرج دهیم و قطعا به دنبال خرید بهترین شامپو بچه در بازار باشیم، شامپویی که متناسب با موی سر کودکمان است.

پیدا کردن بهترین شامپو کودک کار آسانی نیست، ممکن است به دنبال یک شامپو بدون اشک برای کودکان باشید، ممکن است به دنبال یک شامپو برای پوست‌های مستعد اگزما باشید و در هر حالت انتخاب یک شامپوی اشتباه موجب اذیت شدن کودک شما و قطعا اذیت شدن شما خواهد شد.

در این مطلب ما ضمن ارایه نکات مهم در خرید شامپوی کودک، شما را با چند مدل بهترین شامپو بچه ایرانی و خارجی در بازار همراه و با نظرات خریداران آشنا می‌کنیم، قطعا در پایان این مطلب چند مدل شامپو کودک مد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

 انواع شامپو بچه از نظر عملکرد:

شامپو بچه ضد اگزما:

شامپو بچه‌ ضد اگزما برای کودکانی مناسب است که درگیر اگزمای پوستی هستند. اگزما یک بیماری پوستی است که می‌تواند با علائم خشکی، قرمزی و خارش در هر قسمتی از بدن نمایان شود. در صورتیکه کودکتان دچار اگزمای پوستی شده است توصیه می‌کنیم با مشورت پزشک از شامپوهای ضد اگزما برای کودک خود استفاده نمایید. این مدل از شامپوها ضمن درمان اگزمای پوستی کمک شایانی می‌کنند.

شامپو بچه ضد حساسیت:

شامپو بچه از نوع ضد حساسیت برای استفاده کودکانی که پوستی بسیار حساس دارند مناسب می‌باشد. فرمولاسیون این شامپوها ملایم بوده و اغلب حاوی ترکیبات طبیعی و عصاره های گیاهی می‌باشند و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست کودک ایجاد نمی‌کنند.

شامپو بچه بدون رایحه:

شامپوهای بچه بدون رایحه به منظور عدم تحریک پوست کودکتان تولید شده اند. برخی از تولید کنندگان برای خوشبو شدن شامپوها به آنها رایحه های مصنوعی اضافه می‌کنند که این رایحه ها ممکن است موجب تحریک پوست کودک شوند. اگر به دنبال خرید شامپوهای معطر هستید برای حفظ سلامت کودکتان توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب نمایید که دارای رایحه ای کاملا طبیعی باشد.

شامپو بچه ضد اشک:

شامپوهای بچه ضد اشک و سوزش فاقد سولفات هستند که مانع از ایجاد سوزش چشم می‌شوند. در اغلب شامپوها از مواد شیمیایی مثل سولفات استفاده شده است که این مواد باعث سوزش و اشک چشم در کودکان خواهند شد، بنابراین سعی کنید از شامپوهایی که به عنوان ضد اشک (بدون تحریک و سوزش چشم) به بازار عرضه شده اند برای کودک و نوزاد خود استفاده نمایید.

شامپو بچه فاقد پارابن:

پارابن یک ماده شیمیایی است که در تولید بسیاری از محصولات بهداشتی به عنوان نگهدارنده مصنوعی استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم در هنگام خرید شامپوهای کودک به منظور حفظ سلامتی کودک خود محصولی را انتخاب نمایید که فاقد پارابن باشد و در عین‌ حال از ترکیبات و مواد طبیعی ساخته شده باشد.

 

بهترین شامپو بچه خارجی از همه نظر:

شامپو سر و بدن کودک بارنیا مدل Baby حجم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو سر و بدن بارنیا استوانه ای شکل

شامپو سر و بدن کودک بارنیا یک محصول ایتالیایی است که با خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت به صورت کاملا هایپو آلرژیک برای شستشوی مو، صورت و بدن به بازار عرضه گردیده است. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا بوده که به محافظت از رطوبت پوست کمک بسیاری می‌کند.

در ساختار این شامپو از مواد مغذی و ویتامین های گوناگون نظیر: ویتامین A، ویتامین E و ویتامین B۵ با هدف رفع خارش و تسکین التهاب و قرمزی پوست سر و بدن کودک استفاده شده است.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۲۵۰ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: ایتالیا

نوع عصاره: آلوورا

نظرات خریداران محصول:

    • عالیه و چشم بچه رو نمیسوزونه و بوی خوبی داره و تمیزکنندگیش هم عالیه
    • بو و عطر دلنشین داره و خیلی با پوست نوزاد سازگار بود.
    • ابتدا برای خرید مردد بودم ولی بعد از دریافت کالا و استفاده کاملا راضی کننده بود و اصلا پوست بچه رو اذیت نکرد ضمن اینکه رایحه بسیار عالی داره چربی سر بچه را هم برطرف میکنه که خیلی خوبه
    • رایحه عالی، بدون ایجاد حساسیت پوستی برای کودک، برطرف کننده چربی سر

مشاهده و خرید شامپو کودک بارنیا مدل Baby

 

بهترین شامپو بچه ایرانی از همه نظر:

شامپو سر و بدن کودک سان وی مدل بدون سولفات کالاندولا حجم ۳۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو سر و بدن سان وی بدون سولفات سبز رنگ

شامپو بچه سان وی با عصاره کالاندولا محصولی از کشور ایران است که به صورت فری سولفات و با خاصیت ضد التهاب و التیام بخش تولید و ساخته شده است. این مدل شامپوی بدون سولفات محصولی کاملا تخصصی بوده كه با حفاظت شش گانه از موها باعث جلوگيری از ريزش مو و افزايش حجم دهندگی، مرطوب كننده، ترميم كننده، شاداب كننده و نرم كنندگی موها می‌شود.

این مدل شامپوی بچه به دلیل نداشتن سولفات مانع از ایجاد تحریک، التهاب و خشکی پوست سر می‌شود. این شامپوی بدون سولفات به تثبیت رنگ موها کمک کرده و استفاده از آن برای کسانی که موهای رنگ شده و کراتینه شده دارند مناسب می‌باشد.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۳۰۰ میلی لیتر

ویتامین: ویتامین B۵

نوع عصاره: کالاندولا

کشور مبدا برند: ایران

نظرات خریداران محصول:

    • همیشه از همین استفاده میکنم خیلی خوبه
    • من هر روز با موی پسرم مشکل داشتم چون با شامپوهای دیگه خشک میشد و از حالت طبیعی درمیومد و سریع هم کدر میشد خیلی راضیم از خریدم الان چند روزه موهاشو شستم هنوز براقه
    • عالیه، واسه پسرم خریده بودم که متوجه شدم فیری سولفات هم هست و واسه موهایی که کار کراتین و پروتیین انجام شده هم مناسبه، خودم هم استفاده میکنم و راضی هستم…

مشاهده و خرید شامپو کودک سان وی

 

بهترین شامپو بچه ضد اشک:

شامپو سر کودک مادرکر مدل ضد اشک حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو سر کودک مادرکر مدل ضد اشک زرد رنگ

شامپو سر کودک مادرکر مدل ضد اشک یکی از بهترین شامپوهای در حال حاضر موجود در بازار است که ساخت کشور انگلستان می‌باشد. ترکیبات به کار رفته شده در ساختار این شامپو کاملا طبیعی بوده و فاقد هرگونه مواد نگه دارنده و پارابن می‌باشد. در ساختار این محصول از عصاره روغن زیتون و بابونه به منظور التیام، تقویت و مرطوب شدن پوست و موی سر کودک استفاده شده است.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۵۰۰ میلی‌لیتر

نوع عصاره: زیتون

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: انگلستان

نظرات خریداران محصول:

  • کیفیت بسیار خوب فاقد پارابن من راضی هستم

مشاهده شامپو سر کودک مادرکر مدل ضد اشک

 

بهترین شامپو بچه نرم کننده:

شامپو کودک سواو مدل Smoothing حجم ۵۳۲ میلی لیتر

شامپو سر کودک سواو سبز رنگ

شامپو بچه سواو مدل Smoothing با حجم ۵۳۲ میلی لیتر محصول شرکت یونیلیور کشور آمریکا است که در حال حاضر یکی از بهترین و باکیفیت ترین شامپوهای تولید شده برای کودکان به حساب می‌آید. فرمولاسیون این مدل شامپو به گونه ای است که به رفع موخوره، دوشاخه شدن موها، نرمی و لطافت موهای کودک کمک بسیاری می‌کند.

در ساخت و تولید این شامپوی کودک از رایحه دلپذیر توت فرنگی بدون ایجاد کوچکترین سوزش چشم استفاده شده است. در این شامپو از ویتامین های مختلف مثل: ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D و  ویتامین B۱ با هدف تقویت و نرم کنندگی موها استفاده شده است.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۵۳۲ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

دارای خاصیت نرم کنندگی

نظرات خریداران محصول:

    • عالیه من قبلا استفاده کردم از این مارک
    • عطر خوبی داشت دخترم خوشش آمد نرم‌کنندگی خوبی هم داشت.
    • خوشبو با کف کنندگی و نرم کنندگی بالا،موهای دختر من فره خیلی به موهاش ساخته،چشمها هم اصلا نمیسوزونه
    • اولین بار بود که از این مارک سفارش می‌دادم، کیفیت خیلی خوبی داشت بالاخص نرم کنندگی بسیار عالی تاریخ انقضا تا ۲۰۲۳/۸

مشاهده و خرید شامپو کودک سواو

 

بهترین شامپو بچه ضد التهاب:

شامپو سر و بدن کودک چیکو مدل bagno حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو سر و بدن کودک چیکو مدل پمپی بی رنگ

یکی دیگر از بهترین شامپوهای موجود در بازار شامپو سر و بدن کودک چیکو مدل bagno با حجم ۵۰۰ میلی لیتر است. این شامپو محصولی از کشور ایتالیا می‌باشد که در ترکیبات آن از هیچ گونه رنگ و پارابنی استفاده نشده است و مناسب برای انواع موها می‌باشد.

شامپوی بچه چیکو حاوی عصاره جو کاملا ضد آلرژی بوده و مشکلی برای هیچ کودکی خصوصا آنهایی که پوست و مویی حساس دارند ایجاد نمی‌کند و می‌توانید از این محصول با خیالی آسوده برای کودک خود استفاده نمایید.

گفتنی است که این محصول با توجه به فرمولاسیون ملایمی که دارد برای بزرگسالانی که تمایل استفاده از شامپوهای ملایم را دارند قابل استفاده می‌باشد.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۵۰۰ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: ایتالیا

حاوی عصاره جو

نظرات خریداران محصول:

    • کیفیت ساخت خوب است و ارزش خرید دارد.
    • مارک چیکو عالیه بوی خیلی خوبی هم داره.
    • خوبه هم تاریخ انقضا و تولید داشت هم لیبل با عطر عالی و ماندگار
    • شامپو خوشبو و خوبيه دومين باره ميخرمش و اينكه هم واسه سر و هم بدن استفاده ميشه مزيته، حجمشم زياده

مشاهده شامپو سر و بدن کودک چیکو

 

۵ مدل بهترین شامپو بچه به توصیه اکید خریداران:

۱- شامپو سر و بدن کودک ایروکس مدل sweet sleep حجم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو کودک ایروکس سفید بنفش

شامپو بچه ایروکس مدل سوئیت اسلیپ یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است که در حجم ۲۰۰ میلی لیتری تولید شده است و دارای PH سازگار با پوست لطیف کودک می‌باشد.

در ساختار این شامپو از عصاره گیاهانی مثل: اسطوخودوس، بابونه و لوندر استفاده شده که ضمن محافظت از موها موجب افزایش رطوبت و درخشندگی موی کودک می‌شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می‌توان به فاقد سولفات، پارابن، نمک و مواد شیمیایی حساسیت زا بودن آن اشاره کرد.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۲۰۰ میلی‌لیتر

نوع عصاره: لوندر

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: ایران

نظرات خریداران محصول:

    • عالییییه کلا محصولات ایروکس حرف نداره
    • شویندگی عالی.. بو‌عالی.. بدون سولفات
    • خیلی خوشبو هست و تمیز کنندگی خوبی داره.
    • طبق توصیه یکی از دوستان که پزشک پوست ومو برا بچه اش تجویز کرده بود گرفتم هنوز استفاده نکردم کلا محصولات ایروکس عالی هستن.

مشاهده شامپو سر و بدن کودک ایروکس

 

۲- شامپو بچه سر و بدن نیوآ مدل protect and cares حجم ۷۵۰ میلی لیتر

شامپو کودک نیوآ آبی رنگ

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۷۵۰ میلی‌لیتر

شماره مجوز: ۵۸۶۷۹۴۹۸۵۴۵۸

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: آلمان

نظرات خریداران محصول:

    • هم کرمیه موهارو خشک نمیکنه هم خوب کف میکنه
    • شامپو خوش عطریه و پوست سر رو نرم میکنه.
    • کیفیت و رایحه ی خوبی داره دو کاره هست، هم برای بدن و هم موی سر
    • راضی کننده بود ، حالت ژله ای داره تقریبا ، پاک کنندگی قوی ، بسیار لطیف و نرم میکنه پوست و موی بچه رو ، بوش هم طوریه که نه میشه گفت خوشه نه بد!!!

مشاهده و خرید شامپو بچه سر و بدن نیوآ

 

۳- شامپو بچه بسیار ملایم کلیون مدل Ultra – Delicate Shampoo حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو کودک کلیون با رنگ سفید. سبز

اگر قصد خرید شامپو با ساختار بسیار ملایم را دارید ما شامپو بچه ملایم کلیون مدل Ultra – Delicate Shampoo در حجم ۵۰۰ میلی لیتر را برایتان پیشنهاد می‌کنیم. شامپو بسیار ملایم کودکان کلیون دارای ترکیبات کاملا خالص بوده و از ایجاد هر گونه حساسیت و ریزش اشک در کودکان ممانعت می‌کند.

در فرمولاسیون این شامپو از عصاره گیاهانی مثل: بابونه و جو دوسر استفاده شده که علاوه بر شست وشوی ملایم موها نرمی و لطافت را برای موها به ارمغان می‌آورد.

مشخصات این شامپو بچه:

    • حجم: ۵۰۰ میلی‌لیتر
    • نوع عصاره: بابونه و جو دوسر
    • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت: عصاره
    • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

نظرات خریداران محصول:

    • عالی بود و مو را نرم و لطیف میکنه
    • با توجه به حجمش قیمتش مناسبه بوی خوبی هم داره.
    • برای موهای دختر بچه ها فوق العاده است اگر که موهای بلند دارند.
    • من قبلا مرطوب کننده این برند رو خریدم و راضی بودم و از اونجایی که شامپو ماستلا کمیاب شده بود این جایگزین خوبی بود و راضی بودم.

مشاهده شامپو بچه بسیار ملایم کلیون

 

۴- شامپو بچه فیروز حجم ۷۵۰ میلی لیتر

شامپو بچه فیروز

شامپو بچه فیروز در حجم ۷۵۰ میلی لیتر جهت مصارف روزانه تولید شده است این شامپو با توجه به ترکیباتی که دارد برای استفاده در افراد بزرگسال با موی شکننده و ضعیف مناسب می‌باشد. ساختار این شامپو به گونه ای است که در حالت پذیری مو موثر بوده و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به مواردی مثل: دارای PH خنثی و مناسب موی لطیف کودک، بدون سوزش چشم و مناسب برای بزرگسالان با موهای ضعیف و شکننده اشاره نمود.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۷۵۰ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: ایران

نظرات خریداران محصول:

    • عالییییی کیفیت شامپو فیروز هم که مشخصه
    • مقرون به صرفه و اقتصادی، کیفیت مناسب
    • حجم زیاد، به صرفه بودن و نسوزاندن چشم
    • شامپو فیروز نسبت به اکثر کالاهای ایرانی که هرروز از کیفیت و مقدازشون کم میشه هنوز خوبه و اعتبارشو حفظ کرده، با تشکر

مشاهده و خرید شامپو بچه فیروز

 

۵- شامپو بچه اردیبهشت کد ۰۴۴ حجم ۳۰۰ میلی لیتر مجموعه ۴ عددی

شامپو کودک اردیبهشت 4 عددی با رنگای آبی. زرد، سبز، سرخابی

شامپو بچه اردیبهشت یک محصول بدون پارابن و بدون سدیم لوریل اتر سولفات برای جلوگیری از سوزش چشم کودک می‌باشد. این مدل شامپو بچه حاوی عصاره های بابونه و گوار بوده که به درخشانی موها، حفظ رطوبت پوست و مو، کاهش اثرات التهاب و قرمزی پوست، شانه پذیری بهتر مو و نرم شدن آنها کمک بسیاری می‌کند.

این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد در حالت پذیری مو موثر بوده و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به قابل استفاده بودن آن برای بزرگسالان نیز اشاره کرد.

مشخصات این شامپو بچه:

حجم: ۳۰۰ میلی‌لیتر

ویژگی‌های بهداشتی و سلامت: ویتامین

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

کشور مبدا برند: ایران

نظرات خریداران محصول:

    • عالی بود هم بزرگ هم خوشبو
    • خرید اقتصادی با تعداد و کیفیت و قیمت مناسب
    • هنوز ازشون استفاده نکردم ولی شکلشون واسه بچه ها خیلی جذابه
    • درست مطابق تصویر و مشخصات نسبت به قیمت شون خیلی خوبن

مشاهده و خرید شامپو بچه اردیبهشت

 

 چطور بهترین شامپو را برای کودکان انتخاب کنیم؟

در دنیای بی پایان شامپوهای بچه گانه گم شده اید؟ ما اینجا هستیم تا به شما را راهنمایی کنیم. در ادامه همه چیزهایی که برای پیدا کردن شامپوی مناسب برای کودک خود باید بدانید را به شما گفته ایم. این موارد را در انتخاب بهترین شامپوی بچه حتما مد نظر داشته باشید.

۱- نوع موی کودک:

هرگز اهمیت یافتن شامپوی مناسب برای نوع موی کودک خود را دست کم نگیرید. هر سر موی متفاوتی دارد، در واقع ممکن است به این معنی باشد که موهای شما با تارهای فرزندتان متفاوت است و لزوما اینطور نیست که شما جنس موی شبیه به هم داشته باشید.
همین موضوع موجب شده که مادران نظرات متفاوتی در مورد یک شامپوی بچه داشته باشند، برخی از مادران می گویند شامپوی مورد نظر موهای فرزندانشان را خشک می کند در حالی که برخی دیگر می گویند تارها را چرب می کند.
پس بهتر است پیش از خرید شامپو به خوبی نوع موی کودکان را تشخیص دهید، مسلما بعد از مدتی متوجه خواهید شد که موی کودکتان از کدام نوع است، آیا زود فر می‌شود؟ آیا زود خشک یا چرب می‌شود؟ آیا پوست سرش حساس است؟

۲- ترکیبات شامپو بچه:

در حالی که ترکیبات شامپو کاملا به نوع موهای کودک بستگی دارد و ممکن است برای یک نوع مو، یک ترکیب شامپو مناسب باشد در حالی که برای نوع موی دیگر، این ترکیب مناسب نباشد. اما برخی ترکیبات هستند که متخصصان پوست در مورد آنها هشدار داده‌اند و مهم نیست که موی کودک شما از چه نوعی باشد.
    • روپیلن گلیکول: وجود این ترکیب در شامپو احتمال ایجاد حساسیت را بالا می‌برد.
    • عطرها و رایحه‌های مصنوعی: عطر و یا راحیه مصنوعی در شامپو کودک اصلا خوب نیست، بهتر است به دنبال شامپو بدون رایحه یا با رایحه طبیعی باشید.
    • دی اتانول آمین: گاهی اوقات به عنوان DEA یا DEOA برچسب گذاری می شود، توسط آژانس حفاظت از محیط زیست کالیفرنیا به عنوان یک سرطان زا برچسب گذاری می شود. این ماده نباید در ترکیب شامپو کودک باشد.
    • سولفات‌ها: سدیم لوریل سولفات و آمونیوم لوریل سولفات عامل اصلی تحریک چشم هستند و نباید در ترکیبات شامپو کودک باشند.

۳- سن کودک شما:

سن کودک در انتخاب شما بسیار موثر است. و سوال این است که چه زمانی کودک شما باید به سراغ شامپوهای بزرگسالان برود؟ به گفته پزشکان اطفال، بهتر است این سوال را به این شکل تغییر دهید، آیا کودک شما همچنان به شامپوهای بدون اشک نیاز دارید یا خیر؟ هنگامی که بچه‌ها موهایشان را بدون اینکه به صورتشان وارد شوند می‌شویند، بهتر است از فرمول‌های مخصوص بزرگسالان استفاده کنید.

در حالی که هر کودک متفاوت است، اما طبق تجربه خیلی از مادران، حدود هشت تا ده سالگی نقطه مناسبی است. پس از ده سالگی، بسیاری از کودکان آماده دوش گرفتن به تنهایی هستند و مشکلات کمتری با اگزما دارند.

۴- حساسیت‌های کودک شما:

وقتی کودکی با پوست حساس دارید، داروخانه یک میدان مین است! از شامپوهای تحریک کننده گرفته تا پاک کننده های پاک کننده پوست، همگی ممکن است حساسیت کودک شما را تحریک کنند، شما باید به احتیاط خیلی زیادی از شامپو یا هر ماده دیگری که با پوست ارتباط دارد استفاده کنید.

هر کودکی حساسیت ها و آلرژی های منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین باید منتظر آزمون و خطا باشید. اما طبق تجربه، چند مظنون وجود دارند که باید مراقب آنها باشید.

اول از همه بدانید که شامپوهای بدون اشک در اولویت هستند، پس به شامپوهای بدون سولفات توجه کنید که اشک کودک شما در نمی‌آورند. برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک، از عطر، رنگ، مواد نگهدارنده و هر چیز ضد باکتری خودداری کنید.

بهتر است به محصولاتی که برای پوست حساس برچسب خورده اند نگاه کنید. محصولات طبیعی را امتحان کنید اما به خاطر داشته باشید که بچه ها ممکن است به هر چیزی روی سیاره زمین حساسیت داشته باشند!

 

جمع‌بندی انتخاب بهترین شامپو بچه:

یافتن بهترین شامپوهای بچه گانه به انتخاب گزینه مناسب برای نوع موی منحصر به فرد کودک شما بستگی دارد. به مدت چند روز توجه کنید تا نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید. به سطح رطوبت، سهولت شانه کردن و حساسیت ها نگاه کنید.

به خاطر داشته باشید که کودک شما قفل های خودش را دارد. چیزی که برای شما یا خواهرزاده تان مفید است ممکن است برای فرزند کوچک شما انتخاب مناسبی نباشد. به آن مسائل منحصر به فرد توجه دقیق داشته باشید.

و فراموش نکنید هنگامی که شامپویی را پیدا کردید که برای کودک کوچک شما مناسب است، به آن پایبند باشید و مدام دست به تغییر شامپو نزنید، اینکار حتی برای بزرگسالان هم جالب نیست!


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *