مراقبت از پوست

بهترین کرم لایه بردار صورت خارجی و ایرانی مارک [۱۷ مدل عالی]

بهترین مدل های لایه بردار صورت برای انواع پوست خشک، چرب و...

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

اگر محصولات مراقبت از پوست را به شکل یک لیست تهیه کنید، احتمالا کرم لایه بردار در بالای لیست قرار خواهد گرفت، البته در اینجا منظور ما اسکراب‌های فیزیکی نیست، ما در مورد کرم لایه بردار صحبت می‌کنیم و در این مطلب قرار است چند مدل بهترین کرم لایه بردار را به شما معرفی کنیم.

کرم های لایه بردار امروزه در انواع مختلفی مثل: سرم، لوسیون، کرم، ژل و اسکراب تولید می‌شوند که رایج ترین و پرطرفدارترین آنها اسکراب و کرم ها می‌باشند.

کرم لایه بردار یک نوع لایه بردار شیمیایی غیر فیزیکی است، به گفته Tiffany متخصص پوست و جراح توضیح می‌دهد که لایه‌بردارهای شیمیایی موادی هستند که به شل شدن پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهند سلول‌های جدیدتر و سالم‌تر زیر پوست را از بین ببرند.

 

آیا کرم لایه بردار واقعا موثر است؟

همانطور که گفته شد، کرم لایه بردار یک نوع لایه بردار شیمیایی است که به طور خلاصه موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود، در حقیقت این کرم‌ها به باز کردن منافذ و لایه برداری سلول های سطحی پوست کمک می کنند. آنها همچنین پوست را روشن می کنند، چرخش و تجدید سلول های پوست را بهبود می بخشند و برخی حتی ممکن است به تحریک تولید کلاژن در پوست کمک کنند.
هر چند که در خصوص کرم و سایر محصولات شیمیایی لایه بردار، باید بدانید که استفاده بیش از حد می تواند منجر به قرمزی، تحریک، جوش و آسیب به سد رطوبتی شما شود، به همین دلیل بعضا توصیه می‌شود که زیر نظر پزشک از محصولات لایه بردار استفاده کنید.
برای پوست های خشک یا حساس، یک تا دو بار در هفته کافی است. دکتر Michelle Henry، متخصص پوست و مدرس بالینی پوست در کالج پزشکی Weill در شهر نیویورک، توصیه می‌کند با استفاده از یک لایه‌بردار فیزیکی برای حدود ۳۰ ثانیه (یا کمتر) با حرکات کوچک، ملایم و دایره‌ای لایه‌برداری کنید.

 

در خرید کرم لایه بردار به چه مواردی باید توجه داشت؟

انتخاب کرم لایه بردار بر اساس نوع پوست:

انتخاب کرم لایه بردار بر اساس نوع پوست تاثیر زیادی در میزان اثرگذاری آن دارد از این رو در حین خرید باید توجه لازم به این مساله را داشته باشید و سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که سازگار با پوستتان باشد در غیر این صورت می تواند آسیب جدی به پوست وارد نماید.

بررسی ترکیبات و مواد مغذی در کرم‌های لایه بردار:

بررسی ترکیبات و وجود مواد مغذی در کرم های لایه بردار یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از خرید به آن توجه نمایید. یک کرم لایه بردار خوب باید ساختارش به گونه ای باشد که علاوه بر لایه برداری سلول‌های مرده بتواند پوست را به خوبی تغذیه رسانی کند.

بررسی درصد غلظت کرم های لایه بردار:

بررسی درصد غلظت کرم های لایه بردار یکی دیگر از نکاتی است که باید در حین خرید به آن توجه کنید. کرم‌های لایه بردار با درصد غلظت های متفاوت تولید می‌شوند و هر فردی باید بر اساس شرایط پوستی خود کرم مناسب را انتخاب نماید.

اکثر کرم های لایه بردار با غلظت ۱۰ درصد در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر موجود هستند که می‌توانید بدون نگرانی از آن ها استفاده کنید. از کرم های لایه بردار با درصدهای بالاتر بایستی با تجویز پزشک و به صورت کاملا کنترل شده استفاده شود.

 

آشنایی با انواع کرم های لایه بردار از نظر عملکرد:

کرم‌های لایه‌بردار از نظر عملکرد به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند.

لایه‌بردارهای فیزیکی:

لایه بردارهای فیزیکی در واقع همان روش‌های سنتی هستند که به صورت فیزیکی سلول‌های مرده پوستی را از سطح پوست جدا می‌کنند. این مدل از لایه بردارها با توجه به ساختاری که دارند نمی‌توانند عمل تغذیه و رطوبت رسانی پوستی را به خوبی انجام دهند. از این مدل لایه بردارهای فیزیکی می‌توان به اسکراب ها و لیف حمام اشاره نمود.

اسکراب چیست؟

اسکراب‌ها نوعی لایه بردار فیزیکی هستند که به صورت کرم یا ژل تولید می‌شوند و برای پوست های چرب مناسب هستند. در ساختار اسکراب ها ذرات ریز برجسته‌ای وجود دارد که با ماساژ دادن این دانه‌ها و سایش آنها روی پوست، عمل لایه‌برداری صورت می‌گیرد.

در برخی از اسکراب ها از ذرات سخت و خشن استفاده شده است که ممکن است پوست را زخمی ‌کنند و جای زخم و لک‌ در آن ایجاد نمایند، بنابراین بهتر است برای خرید محصولی را انتخاب نمایید که ضمن ملایم بودن حاوی مواد مغذی و آبرسان های پوستی باشند. برخی دیگر از اسکراب های موجود در بازار ساختاری مخلوط از یک لایه‌بردار شیمیایی و اسیدهای میوه دارند.

افراد دارای مشکلات پوستی و یا پوست های خشک و حساس قبل از استفاده از اسکراب ها بهتر است از یک پزشک متخصص کمک بگیرند.

لایه‌بردارهای شیمیایی:

این نوع از لایه بردارها به ۴ دسته که شامل: آلفاهیدروکسی اسیدها (AHA) محلول در آب، بتا هیدروکسی‌اسیدها (BHA) محلول در چربی، رتینوئیدها و آنزیم‌های طبیعی تقسیم ‌می‌شوند.

از مهم ترین ویژگی‌هایی این لایه بردارها می‌توان به مواردی مثل: درمان سریع و آسان، لایه‌برداری عمقی، درمان آفتاب‌سوختگی، جوان‌سازی پوست، باز کردن منافذ مسدود شده پوست، درمان آکنه، کاهش عمق چروک‌ها و کم‌ رنگ‌ کردن لک‌های ناشی از جوش‌ها اشاره کرد.

 

کرم لایه بردار (شیمیایی) بهتر است یا اسکراب (لایه بردار فیزیکی)؟

اسکراب و لایه بردارها هر دو به منظور پاکسازی پوست بکار می‌روند اما در مواردی بین آنها تفاوت‌هایی وجود دارد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

    • تفاوت در بافت اسکراب و لایه بردار: اسکراب ها حاوی ذرات لایه بردار مبتنی بر کرم هستند که این ذرات به کار رفته می‌توانند شامل مواد طبیعی از قبیل شکر، نمک، برنج، جو دوسر، پوسته‌های خرد شده یا سایر دانه‌های گیاهی و یا دانه‌های مصنوعی همچون جوجوبا یا پلی اتیلن باشند. اما لایه‌بردارها به صورت یک ماده شیمیایی هستند که به پاکسازی سلول‌های مرده پوستی کمک می‌کنند.
    • میزان قدرت نفوذ به عمق پوست: اسکراب‌ها فقط قادر هستند که لایه بیرونی پوست را پاکسازی نمایند این بدین معناست که اسکراب ها عمل لایه برداری را بصورت سطحی انجام می‌دهند. ولی لایه‌بردارها با توجه به ساختار شیمیایی که دارند به راحتی می‌توانند به عمق پوست نفوذ کرده و لایه‌های زیرین پوست را هم تمیز نمایند. بنابراین میزان نفوذ پذیری لایه بردارهای شیمیایی بسیار بیشتر از اسکراب ها می‌باشد.
    • میزان آبرسانی پوست: لایه‌ بردارها از خاصیت آبرسانی بسیار خوبی برخوردارند و به راحتی می‌توانند سلول‌های مرده پوست، جوش‌های سرسیاه و ناخالصی‌ها پوست را برطرف نمایند. گفتنی است که میزان آبرسانی در اسکراب‌ها کمتر از لایه‌بردارها است.
    • کاربرد اسکراب و لایه بردار: اسکراب‌ها به منظور از بین بردن پوست‌های مرده صورت و بدن( زانو، آرنج و قوزک پا) مناسب هستند درحالیکه لایه بردارها بیشتر برای برطرف کردن لکه‌های پوست، جوش‌های سرسیاه و ناخالصی‌ها پوست کاربرد دارند.
    • تفاوت نحوه مصرف اسکراب و لایه بردار: لایه بردارها همانند اسکراب‌ها به شکل کرم یا لوسیون هستند. با این تفاوت که ترکیبات درون آنها خاصیت شیمیایی دارند، بنابراین لایه‌بردارها نیاز به شستشو ندارند و جذب پوست می‌شوند ولی اسکراب‌ها پس از استفاده باید از سطح پوست کاملا شسته شوند.

 

هرچند وقت یک بار باید لایه برداری کنیم؟

در ابتدا باید اینگونه گفت که نوع پوست شما و سن فاصله بین لایه ‌برداری پوست صورت را تعیین می‌کند و به نوعی همه چیز به آن بستگی دارد. به طور معمول و طبیعی پوست هر ۲۸ روز یکبار به صورت تدریجی سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های مرده پوستی می‌کند، که با افزایش سن این روند کند خواهد شد و در نتیجه چروک ها و پیری پوست نمایان می‌شوند به همین علت است که استفاده از کرم های لایه بردار در سنین بالا برای هر فردی لازم و ضرورت دارد.

اکثر متخصصان توصیه می کنند که از کرم های لایه بردار در طول هفته به صورت یکبار و نهایتاً دو بار استفاده شود و همچنین لایه برداری پوست با روش هایی مثل میکرودرم هر ماه یکبار انجام شود.

 

چه زمانی و به چه شکل باید لایه برداری کنیم؟

از آنجایی که سلول های پوستی در شب شروع به تولید می‌کنند بنابراین بهترین زمان برای استفاده از لایه بردارها به منظور از بین بردن سلول‌های مرده در طول روز صبح ها خواهد بود.

استفاده از لایه بردارهای شیمیایی و فیزیکی بسیار راحت است در لایه بردارهای شیمیایی ابتدا لازم است پوست خود را از هر گونه آلودگی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در نواحی مورد نظر مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.

در لایه بردارهای فیزیکی مثل: اسکراب ها باید ابتدا پوست خود را تمیز نمایید و سپس اسکراب را به نواحی پوستی مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا ذرات درون اسکراب بر روی پوستتان ساییده شوند و بعد از ۲ الی ۳ دقیقه پوست خود را به خوبی آبکشی نمایید. برای استفاده از لایه بردار فیزیکی مثل لیف حمام کافیست که در داخل حمام مقداری از صابون یا شوینده مناسب را بر روی لیف بریزید و بر روی پوست خود به آرامی بمالید و سپس آبکشی نمایید.

لازم است بدانید که در پشت جعبه تمامی کرم های لایه بردار و اسکراب ها طریقه نحوه استفاده نوشته شده است توصیه می‌کنیم که قبل از استفاده اطلاعات لازم را مطالعه و سپس از محصول مورد نظر استفاده نمایید.

 

۱- بهترین کرم لایه بردار به طور کلی

کرم لایه بردار سسدرما مدل Acglicolic حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار پوست سسدرما بدنه سفید و درب نقره ای جعبه بنفش و سفید رنگ

کرم لایه بردار سسدرما مدل Acglicolic با حجم ۵۰ میلی لیتر جزء یکی از بهترین کرم های لایه بردار به حساب می‌آید. این کرم لایه بردار با غلظت مناسب جهت کاهش علائم قابل رویت پیری فرموله و در یک PH مناسب ارائه شده است.

آلفاهیدروکسی اسیدها موجود در این کرم که خواص لایه برداری دارند با فعال نمودن روند بازسازی پوست موجب افزایش ضخامت اپیدرم شده و از طرفی با افزایش فعالیت فیبروبلاست ها باعث کاهش چروک های پوستی می‌شوند.

فرمولاسیون این کرم لایه بردار به گونه ای است که سازگار با تمامی پوست ها بوده و با ویژگی های منحصر به فرد مثل: رطوبت رسانی پوستی، ترمیم کننده پوست، دارا بودن خاصیت بازسازنده، محرک ساخت کلاژن و الاستین، کاهش چروک ها موجب درخشانی و شفافیت پوست شده و مناسب جهت درمان برای انواع پوست می باشد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • AHA 10
    • ترکیبات: بدون عصاره
    • سازگار با انواع پوست ها
    • دارای خاصیت درخشان کنندگی
    • دارای خاصیت ترمیم کنندگی

نظرات خریداران این محصول:

    • من حدودا دوماهه كه يك شب درميون استفاده ميكنم بعد از يك هفته از شروع استفاده شروع به لايه برداري ملايم ميكنه كه فقط خودتون متوجه ميشين و پوست پوست شدن شديد نداره، در كل من راضي هستم.
    • به توصیه پزشک تهیه کردم ، این بار دومه که میخرم و کاملا راضی ام
    • برای لایه برداری و روشن کنندگی برای پوست های مختلط یا چرب تاثیر خوبی داره من با نظر دکتر این کرم رو گرفتم و راضی هستم تو این ۱ هفته که استفاده کردم.
    • تو یک هفته ای که استفاده می کنم رنگ پوستم رو شفاف تر کرده ولی اثرات دیگه ای ندیدم.

مشاهده و خرید کرم لایه بردار سسدرما

 

۲- بهترین کرم لایه بردار پوست خشک:

ژل کرم لایه بردار اوریاژ مدل Keratosane 30 حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار اوریاژ پوست های خشک پمادی شکل و رنگ سفید نوشته های مشکی ابی

ژل کرم لایه بردار اوریاژ مدل Keratosane 30 با حجم ۴۰ میلی لیتر یکی از بهترین کرم های لایه بردار مناسب پوست های خشک است. این کرم لایه بردار که با خاصیت درمانی عرضه شده است بدون بو و ضدآلرژی بوده و با سرعت نفوذ پذیری بالایی که دارد موجب کوچک شدن منافذ پوستی شده و برای رفع تیرگی های پوستی، رفع ضخامت پوست در نواحی مثل: آرنج، قوزک پا، زانو و یکدست نمودن آن تاثیر گذار است.

در ترکیبات این کرم لایه بردار از اوره برای درمان بیماری کراتوسیس پیلاریس( پوست مرغی) استفاده شده است. بیماری پوست مرغی یک بیماری پوستی ارثی می باشد که با ایجاد دانه‌های قرمز کوچک باعث ضخامت و خشکی غیر طبیعی در پوست می شود.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • کشور مبدا برند:  فرانسه
    • سازگار با پوست‌های: خشک
    • از بین برنده تیرگی و لکه
    • دارای خاصیت تغذیه کنندگی
    • دارای خاصیت نرم کنندگی

مشاهده و خرید ژل کرم لایه بردار اوریاژ

 

۳- بهترین کرم لایه بردار پوست چرب:

امولسیون لایه بردار ملایم مختص پوست چرب آیوما مدل PURETE حجم ۵۰ میلی لیتر

بهترین کرم لایه بردار مخصوص پوست های چرب کرم آیوما مدل PURETE از یک برند فرانسوی می‌باشد. این برند با کیفیت اثر بخشی تمامی محصولات خود را در بازه ۴ الی ۶ هفته به طور کامل اثبات می کند. این کمپانی جدیدترین محصولات خود را تحت عنوان امولسیون لایه بردار ملایم GENTLE EXFOLIATING EMULSION که مخصوص عفونت های باکترییایی نظیر آکنه می‌باشد به بازار عرضه کرده است.

در ساختار امولسیون که یک پاک کننده عمقی به حساب می‌آید از ذرات ریز اسکراب استفاده شده است که پس از نفوذ در منافذ باز پوست تمام آلودگی ها، دانه های سرسیاه و سلول های مرده را بیرون کشیده و ضمن تنظیم ترشح سبوماین پوستی شفافیت را برای پوست به ارمغان می‎‌آورد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • حجم: ۵۰ میلی‌لیتر
    • کشور مبدا برند: فرانسه
    • ترکیبات: بدون عصاره
    • سازگار با پوست های: چرب
    • دارای خاصیت پاک کننده

نظرات خریداران این محصول:

    • عالیه هم قیمت هم کیفیت محصول
    • واقعا با اولین استفاده تاثیرش رو می بینید.
    • من خیلی راضی هستم با دفعه اول هم تاثیرش مشخص هست پوست رو کاملا و عمقی تمیز میکنه، منافذم رو کوچکتر کرده و با مقدار کمی پوست رو کامل پوشش میده من که خیلی خیلی راضی هستم.

مشاهده و خرید امولسیون لایه بردار ملایم

 

۴- بهترین کرم لایه بردار پوست حساس:

کرم لایه بردار پوست سینره مدل alpha aha 10 حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار سینره سفید رنگ

کرم AHA سینره یک لایه بردار فاقد پارابن بسیار ملایم بوده که مناسب برای تمامی پوست ها از جمله پوست های حساس می‌باشد. فرمولاسیون این کرم لایه بردار به گونه ای است که لایه برداری پوستی را بدون ایجاد کوچکترین قرمزی و التهاب انجام می‌دهد.

از ترکیبات به کار رفته در این کرم لایه بردار می‌توان به آلفا هیدروکسی اسید اشاره نمود، این ماده مانع از جمع شدن سلول های مرده در منافذ پوستی شده و در نتیجه از ایجاد جوش های سر سیاه و سفید جلوگیری می کند. این محصول حاوی اسید میوه هایی مثل: لیمو-آناناس- انگور بوده که موجب حفظ جوانی و شادابی پوست می‌شوند.

از دیگر ویژگی های این کرم لایه بردار می‌توان به مواردی همچون: افزایش رطوبت، ایجاد نرمی و لطافت در پوست، کمک به رفع چروک های سطحی، محو و بی رنگ نمودن تدریجی جای جوش و لک های پوستی، جوان سازی پوست، بافت نرم و جذب بالای آن اشاره کرد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
    • سازگار با انواع پوست ها
    • دارای خاصیت لایه بردار
    • دارای خاصیت ضد چروک
    • دارای خاصیت ضد جوش
    • دارای خاصیت جوان کننده

نظرات خریداران این محصول:

    • معجزه میکنه، هر کسی تا حالا استفاده نکرده اینو امتحان کنه واقعا عالیه
    • قیمت مناسب و بسته بندی خوب و تاریخ مصرف زیادی داشت و راضی ام
    • سلام با اینکه هنوز چند روزه استفاده میکنم لکه های حاصل جوش صورتم کمرنگ شده
    • با این که مدت کمی هست که استفاده میکنم، جای جوش هام کمرنگ تر شدن و پوستم روشن تر شده. محصول خیلی خوبیه

خرید کرم لایه بردار پوست سینره

 

۵- بهترین کرم لایه بردار روشن کننده:

کرم روشن کننده صورت باباریا مدل Vitamin C حجم ۱۲۵ میلی لیتر

کرم لایه بردار روشن کننده بابایا محفظه پلاستیکی با بدنه سفید و درب نارنجی

کرم روشن کننده صورت باباریا babaria با حجم ۱۲۵ میلی گرم حاوی ویتامین سی مناسب برای پوست های نرمال، چرب و مختلط می باشد و قابل استفاده در تمام نواحی صورت و بدن است.

این کرم لایه بردار روشن کننده با دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین سی به عنوان یک روشن کننده قوی به حساب می‌آید و برای کسانی که به دنبال کرم لایه بردار از نوع روشن کننده هستند استفاده از این مدل کرم لایه بردار توصیه می‌شود.

در ترکیبات این کرم حاوی ویتامین سی از ویتامین E به منظور یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و محافظت کننده در برابر رادیکال های آزاد، آسیب های محیطی و اشعه آفتاب از پوست استفاده شده است. از دیگر ترکیبات شیمیایی موجود در ساختار این کرم می‌توان به مواد موثر از جمله: اتیل اسکوربیک اسید، ایزواستئارات، توکوفریل استات اتیل هگزیل اشاره کرد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • کاربرد: صورت و بدن
    • کشور مبدا برند: اسپانیا
    • سازگار با انواع پوست ها
    • دارای ویتامین
    • دارای آنتی اکسیدان
    • درخشان کننده
    • محافظت کننده

نظرات خریداران این محصول:

    • حجم خوب و دارای تاریخ انقضای زیاد
    • جذب سریع و رایحه مطبوع
    • کلا محصولات باباریا بسیار با کیفیت هستند اما متاسفانه افزایش قیمت محصولات قدرت خرید ما رو پایین آورده.

خرید کرم روشن کننده صورت باباریا

 

۶- بهترین کرم لایه بردار برای لک صورت:

کرم لایه بردار پوست دلارم مدل ۱۳۰۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار لک صورت دلارام با محفظه کاسه ای دودی رنگ

کرم لایه بردار پوست دلارم مدل ۱۳۰۲ حجم ۳۰ میلی لیتر یک محصول فرانسوی است که با قیمت بالایی به بازار عرضه شده است. این کرم حاوی عصاره یلانگ یلاگ است که سرشار از روغن های طبیعی و خالص می‌باشد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که می‌تواند به صورت عمقی به سلول های پوستی نواحی صورت نفوذ کرده و آن را به خوبی پاک سازی نماید.

ویتامین های به کار رفته شده در این کرم لایه بردار شامل: امگا ۳، B12 ،B2 می‌شود. از دیگر ویژگی های این محصول فرانسوی می‌توان به مواردی نظیر: کوچک کننده منافذ باز پوست، کاهش دهنده چربی، مرطوب کننده، تقویت کننده، تغذیه کننده، ضد آکنه، شاداب کننده، تسکین دهنده، پاک کننده و آبرسان پوستی اشاره کرد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • کاربرد: پوست صورت
    • کشور مبدا برند: فرانسه
    • مشخصات ویژه: جذب چربی زائد پوست
    • ترکیبات: دارای عصاره
    • دارای خاصیت پاک کنندگی
    • سازگار با انواع پوست ها

نظرات خریداران این محصول:

    • روشن کرد پوستم را برای جوشهای سر سیاه خواهرم هم عالی بود.
    • پوستم خیلی روشن کرد. من که راضی بودم
    • خوب اثر می‌کنه و توی سه الی چهار بار استفاده نتیجه بسیار راضی کننده میگیرین

خرید کرم لایه بردار پوست دلارم

 

۷- بهترین کرم لایه بردار ایرانی:

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم لایه بردار ایرانی بایومارین با ظاهری پمادی شکل و رنگ آبی

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر جزء یکی از بهترین محصولات لایه بردار ایرانی است که سازگار با تمامی پوست های صورت می‌باشد. این کرم لایه بردار با توجه به فرمولاسیونی که دارد مانع از تجمع سلول های مرده پوستی می‌شود و با زدودن آنها به ساختار دوباره سلول های پوستی کمک کرده و در نتیجه پوستی شاداب و جوان را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های این کرم لایه بردار:

    • نوع عصاره: جلبک های دریایی
    • سازگار با انواع پوست ها
    • کاربرد: صورت
    • دارای خاصیت پاک کنندگی
    • دارای خاصیت نرم کنندگی

نظرات خریداران این محصول:

    • محصولات پوستی بایومارین عالین
    • محصولات بایومارین واقعا کیفیت خوبی دارند.
    • من که خیلی راضی بودم این بار دومم بود که سفارش دادم.
    • من که راضیم به اضافه سرم ویتامین سی اردن و سرم ضد چرک و شفاف کننده همین برند رو میزنم پوستم عالی شده البته باید پوست تقریبا خوب بشه نه اینکه پراز جوش کک و مک باشه توقع عالی شدن داشته باشید همه برندها ها همینن

۱۷ مدل بهترین کرم لایه بردار صورت که امتیاز بالایی دریافت کرده‌اند

  • نحوه نمایش محصول ها
اسکراب لایه بردار صورت تونایت مدل هلو حجم 200 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار صورت تونایت مدل هلو حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • نوع عصاره
    هلو
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly حجم 150 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و گردن
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • ویژگی‌ها
    تنظیم کننده چربی
  • سایر توضیحات
    یک بار در روز، روی پوست خیس ماساژ دهید؛ سپس بشویید. از تماس محصول با چشم ها، بپرهیزید.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست مکس لیدی مدل زرد چوبه حجم 300 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار پوست مکس لیدی مدل زرد چوبه حجم ۳۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • نوع عصاره
    زرد چوبه
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • تمیز کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوم لایه بردار گارنیه مدل Wasabi حجم 100 میلی لیتر

فوم لایه بردار گارنیه مدل Wasabi حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • درخشان کننده
  • ضد آکنه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ژل لایه بردار ویتالیر مدل تایم ویت حجم 30 میلی لیتر

کرم ژل لایه بردار ویتالیر مدل تایم ویت حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ویژگی‌ها
    لایه بردار
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس مدل Almound حجم 250 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس مدل Almound حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • راهنمای استفاده
    -سه مرتبه در هفته جهت داشتن ظاهری جوان و پوستی درخشان استفاده شود. -قبل از استفاده از محصول جهت آسان تر شدن پیلینگ و لایه برداری پوست، آن را مرطوب نمایید. -کرم را به آهستگی و ملایمت با حرکات دورانی روی پوست خود مالش دهید و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه با آب شستشو دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۵۱۱
  • نوع عصاره
    بادام
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • چرب
  • معمولی
  • انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ضد آکنه
  • سایر توضیحات
    حاوی عصاره بادام و آلوئه ورا
مشاهده قیمت و موجودی محصول
لایه بردار پوست بایو آکوا مدل nb02 حجم 250 میلی لیتر

لایه بردار پوست بایو آکوا مدل nb02 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    ماساژ
  • کل بدن
  • تسکین درد
  • تمام بدن
  • راهنمای استفاده
    نحوه مصرف: در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت دورانی روی محل مورد نظر ماساژ دهید، این کار را تا زمانی که نمک زیر دستان شما حل شود ادامه دهید، سپس اجازه دهید سه دقیقه روی پوست شما بماند و درنهایت با آب شستشو دهید. می‌توانید از این محصول برای رفع اسپاسم‌های عضلانی و دردهای ماهیچه ای ( به صورت حل شده در تشت آب گرم یا وان حمام و قرار دادن بدن درون آب به همراه ماساژ بدن) بهره ببرید
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    آرامش بخش
  • روشن کننده
  • شفاف کننده
  • ضد جوش
  • لایه بردار
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • B
  • C
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست رینوزیت کد 555 حجم 200 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

اسکراب لایه بردار پوست رینوزیت کد ۵۵۵ حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • کاربرد
    صورت
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لایه بردار پوست ولمن مدل Invigorate حجم 70 میلی لیتر

کرم لایه بردار پوست ولمن مدل Invigorate حجم ۷۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ضد آکنه
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • سایر توضیحات
    - تحریک کلاژن سازی توسط سلول‌های پوست و افزایش استحکام پوست - تسکین دهنده و ضد التهاب موضعی، آبرسان و طراوت بخش - آنتی باکتریال - کمک به تنظیم ترشح چربی پوست - افزایش الاستیسیته پوست و کاهش شکنندگی ناشی از کم آبی - افزایش شفافیت پوست و آنتی اکسیدان طبیعی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس مدل Peach حجم 250 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس مدل Peach حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • راهنمای استفاده
    -سه مرتبه در هفته جهت داشتن ظاهری جوان و پوستی درخشان استفاده شود. -قبل از استفاده از محصول جهت آسان تر شدن پیلینگ و لایه برداری پوست، آن را مرطوب نمایید. -کرم را به آهستگی و ملایمت با حرکات دورانی روی پوست خود مالش دهید و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه با آب شستشو دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۵۱۱
  • نوع عصاره
    هلو
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • درخشان کننده
  • ضد آکنه
  • نرم کننده
  • سایر توضیحات
    -لایه بردار ملایم پوست -از بین برنده سلولهای مرده پوست -ایجاد پوست نرم و صاف -برطرف کننده دانه های سر سیاه -حاوی ریز دانه های شن مخصوص -مناسب برای تمامی پوست ها بالاخص پوست های حساس
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست اس تی.ایوز مدل Pink Lemon & Mandarin New Formula حجم 170 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار پوست اس تی.ایوز مدل Pink Lemon & Mandarin New Formula حجم ۱۷۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۷۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • راهنمای استفاده
    برای استفاده از این اسکراب صورت خود را با آب مرطوب کرده و مقداری از محصول را روی صورت خود ماساژ دهید.سپس آبکشی کنید.برای نتیجه گیری بهتر هفته ای ۳ تا ۴ بار استفاده کنید.
  • نوع عصاره
    لیموی صورتی و پرتقال ماندارین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • نرم کننده
  • سایر توضیحات
    - دارای فرمولاسیون صدرصد طبیعی جدید - لایه بردار ملایم - غنی شداز عصاره طبیعی لیمو قرمز - حاوی عصاره طبیعی پرتقال - پاک کننده مناسب قبل از آرایش - صاف و یکدست کننده پوست - خاصیت روشن کنندگی پوست - ضد جوش - جوان کننده پوست - مناسب برای انواع پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل COOLING حجم 150 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل COOLING حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    اسکراب را بر روی پوست مرطوب جند دقیقه ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید.
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • ویژگی‌ها
    تنظیم کننده چربی
  • خنک کننده
  • شفاف کننده
  • لایه بردار
  • سایر توضیحات
    پاک کننده سموم و آلودگی محیطی پوست پاکسازی منافذ پوست پاک کننده چربی اضافی و بقایای آرایش - حاوی گلیکولیک اسید جهت پاک کنندگی و روشنایی پوست - افزایش شفافیت پوست خنک کننده و شاداب کننده پوست نرم کننده و هموار کننده پوست تست شده توسط متخصصین پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لایه بردار پوست اورین مدل biolift حجم 50 میلی لیتر

کرم لایه بردار پوست اورین مدل biolift حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    لایه بردار
  • سایر توضیحات
    مناسب انواع پوست لایه برداری بسیار ملایم و پاک سازی پوست و حذف سلول های مرده افزایش شفافیت و رفع تیرگی و لک های پوست کاهش چین و چروک و افتادگی پوست و خطوط اخم و خنده جوانسازی پوست و مقابله با فرایند پیری پوست تغذیه کننده و بازسازی کننده پوست افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست کاهش علائم خستگی پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک صورت مکس لیدی مدل Charcoal حجم 300 میلی لیتر

ماسک صورت مکس لیدی مدل Charcoal حجم ۳۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل لایه بردار صورت پلزنت مدل AHA15 حجم 50 میلی لیتر

ژل لایه بردار صورت پلزنت مدل AHA15 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    عصرها روی پوست تمیز صورت بزنید. در طول دوره مصرف حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید. از استفاده روی پوست اطراف چشم خودداری کنید.
  • میزان AHA
    ۱۵%
  • نوع عصاره
    عصاره بابونه آلمانی ، عصاره برگ آلوئه ورا، عصاره برگ کاملیا
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه
  • بازسازی کننده
  • تنظیم کننده چربی
  • جوان کننده
  • سایر توضیحات
    فرموله شده توسط LEONIC SCR ایتالیا بر پایه ژل و فاقد چربی حذف لایه مرده سطح پوست، تنظیم ترشح چربی و جلوگیری از فعالیت باکتری های مولد آکنه با خاصیت ضدالتهاب و آنتی باکتریالی کمک به پاکسازی و تسریع پوسته ریزی طبیعی باعث کاهش قطر منافذ، ترمیم بافت های آسیب دیده، افزایش طراوت و شفافیت صورت بهبود بافت همبند پوست، از بین برنده لک و تیرگی ها کاهش چروک های سطحی و از بین برنده اسکار ناشی از ضایعات آکنه حاوی عصاره ماتریکاریا (بابونه آلمانی) ، عصاره برگ آلوئه ورا، عصاره برگ کاملیا و ....
مشاهده قیمت و موجودی محصول
امولسیون لایه بردار ملایم مختص پوست چرب آیوما مدل PURETE حجم 50 میلی لیتر

امولسیون لایه بردار ملایم مختص پوست چرب آیوما مدل PURETE حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • نوع عصاره
    ندارد
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مختص عفونت های باکترییایی نظیر آکنه حاوی ذرات ریز اسکراب از بین برنده دانه های سرسیاه، سلول های مردۀ پوست تنظیم ترشح سبوماین ایجاد پوستی شفاف و لطیف
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار پوست پوندز مدل CLEAR SOLUTIONS وزن 100 گرم

اسکراب لایه بردار پوست پوندز مدل CLEAR SOLUTIONS وزن ۱۰۰ گرم

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ضد آکنه
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    مرطوب‌کننده پوست کاهش دهنده خشکی پوست جبران کم آبی پوست تقویت کننده پوست نرم و براق کننده پوست پاک کننده عمیق پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب شکری لایه بردار پوست ژبن پلاس مدل Blueberry وزن 900 گرم

اسکراب شکری لایه بردار پوست ژبن پلاس مدل Blueberry وزن ۹۰۰ گرم

مشخصات

  • حجم
    ۹۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    بدن
  • راهنمای استفاده
    حتما قبل از استفاده از اسکراب، باید پوستتان را با آب مرطوب کنید سپس لایه نازکی از اسکراب به مدت ۴ الی ۵ دقیقه به صورت دورانی و آرام روی پوست خود بمالید و در آخر پوست خود را بشویید و خشک کنید.
  • شماره مجوز
    ۴۶۲۲۳۰/۱
  • نوع عصاره
    بلوبری
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    پاک کننده، نرم کننده،درخشان کننده، لایه بردار و از بین برنده آکنه و سلول های مرده پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل لایه بردار آردن سبوما مدل SALICYL 2 حجم 40 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

ژل لایه بردار آردن سبوما مدل SALICYL 2 حجم ۴۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و گردن
  • صورت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه
  • روشن کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
اسکراب لایه بردار شون مدل گردو حجم 150 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

اسکراب لایه بردار شون مدل گردو حجم ۱۵۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    صورت و بدن
  • راهنمای استفاده
    ابتدا پوست خود را مرطوب نمایید و سپس به آرامی مقدار مناسب از کرم اسکراب را به صورت دورانی بر روی پوست خود ماساژ دهید سپس به خوبی آبکشی نمایید. برای دریافت نتیجه بهتر هفته ای دو بار استفاده نمایید.
  • شماره مجوز
    ۵۴۶۱۶۴۲۴۷۶۹۴۵۰۱۸
  • نوع عصاره
    گردو
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پاک کننده
  • درخشان کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • A
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *