ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

روکش صندلی ماساژور ارزان قیمت

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

این روزها یکی از راهکارهای موثر در جهت درمان خستگی های روزمره و گرفتگی عضلات، ماساژ تراپی است که به دلیل مشغله های فراوان در روز ممکن است تمامی افراد امکان استفاده از این خدمات را نداشته باشند. در چنین حالتی استفاده از دستگاه های ماساژور میتواند یک راه حل جایگزین برای رفع این مشکلات به شمار برود.

یکی از محبوب ترین دستگاه هایی که در چندسال اخیر میان کاربران و در فضای اینترنت به شهرت رسیده، روکش صندلی ماساژور بوده که با قابلیت های کم نظیرش یکی از بهترین انتخاب ها به شمار میرود. با این حال هنوز بسیاری از افراد به درستی از کارکرد این دستگاه اطلاعی ندارند، به همین دلیل در ادامه به معرفی این دستگاه، قابلیت ها و مزیت های استفاده از آن میپردازیم.

 

روکش صندلی ماساژور

بر خلاف اسم این محصول، روکش های صندلی ماساژور هیچ وابستگی به سایر دستگاه های ماساژور در زمان استفاده ندارند و میتوانند مستقل از سایر وسایل و ماساژورها مورد استفاده قرار بگیرند.

روکش های صندلی ماساژور در واقع جایگزینی مناسب برای صندلی های ماساژور هستند به خصوص برای افرادی که میخواهند در مکان های مختلف و بدون وابستگی به یک نقطه خاص، از ماساژ استفاده کنند، به سلامت و شیوه نشستن و استفاده از این دستگاه اهمیت زیادی میدهند و نمیخواهند برای ماساژ هزینه زیادی در حد خرید صندلی های ماساژور صرف کنند.

تصویر صندلی ماساژور مشکی رنگ

عملکرد روکش صندلی ماساژور

در روکش یا پد صندلی ماساژور، مانند سایر دستگاه های ماساژور از شیوه های مختلفی برای ماساژ استفاده میشود. عمده ترین نوع ماساژ در صندلی های ماساژور به سه روش است. استفاده از غلتک های ماساژ دهنده به منظور ماساژ نواحی مختلف بدن. ایجاد ویبره و قابلیت تنظیم سطح ویبره برای افراد غیر حرفه ای و استفاده از گرمای ناشی از دستگاه های مادون قرمز به منظور نرم شدن مفاصل و عضلات.

مانند صندلی های ماساژور، در روکش های صندلی ماساژور نیز دکمه ها و کنترلی برای تنظیم قابلیت ها و دسترسی به قابلیت های بیشتر دستگاه موجود است که استفاده از این وسیله را راحت تر میکند.

 

مزیت های استفاده از پد صندلی ماساژور

بررسی مزیت های استفاده از پد صندلی ماساژور یکی از مهمترین اهداف یعنی شناخت و آگاهی مخاطب را دنبال میکند، به همین دلیل در زمان معرفی این محصول باید مورد توجه قرار گیرد.

  • بهبود گردش خون و کاهش دردهای عضلانی و مفصلی

شاید اصلی ترین مزیت استفاده از پد صندلی ماساژور، تسکین دردهای عضلانی و مفصلی با کمک روش های مختلفی مثل حرکت غلتک های ماساژور در نواحی گردن و کمر، گرم کردن نواحی مختلف بدن و همچنین بالا بردن گردش و جریان خون باشد. بنابراین جای شکی در عملکرد بهینه این دستگاه و دستیابی به اصلی ترین هدف این دستگاه نیست.

  • کاهش استرس و بالا بردن کیفیت خواب

یکی دیگر از مزیت های اصلی ماساژ تراپی (به هر طریقی که انجام شود) کاهش استرس های روزمره و بالا بردن کارایی بدن در طول روزهای هفته است. طبیعتا استفاده روزمره از دستگاه های ماساژور میتواند گزینه مناسبی برای کارمندان و کسانی باشد که در طول هفته با مشکلات عضلانی و مفصلی همراه هستند. همچنین استفاده از این دستگاه میتواند به بهبود کیفیت خواب نیز منجر شود.

  • مناسب برای استفاده روزمره

همانطور که اشاره شد، با قابلیت تنظیم و استفاده از دستگاه در روش های مختلف، از این دستگاه میتوان در طول روزمره استفاده کرد؛ بدون هیچ نگرانی از این جهت که استفاده از این دستگاه میتواند به بدن آسیب بزند.

  • قابلیت استفاده در مکان های مختلف و حمل و نقل آسان

یکی از مواردی که کارایی روکش صندلی ماساژور را تا حد زیادی بالا میبرد، قابلیت استفاده از این کالا در مکان های مختلف است که به لطف حمل و نقل آسان این محصول، اتفاق میافتد. این محصول میتواند در هرکجا که انتظار ماساژ و رفع خستگی داشته باشید به کمک شما بیایند. فرقی ندارد که در حال رانندگی باشید و یا پشت میز در شرکت در حال کار کردن. از روکش صندلی ماساژور میتوانید در هرکجا که میخواهید، استفاده کنید.

  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر دستگاه های ماساژور

شاید اصلی ترین دلیلی که مانع از خرید صندلی ماساژور میشود، قیمت نسبتا بالای این دستگاه است که پیش از استفاده از دستگاه، فرد را منصرف میکند. در این میان پد صندلی ماساژور گزینه مناسبی برای خرید و استفاده از ماساژورهای برقی که در هر مکانی قابلیت استفاده از آنها وجود دارد، به شمار میروند.

روکش صندلی ماساژور

استفاده از روکش صندلی ماساژور به چه کسانی توصیه نمیشود؟

مانند سایر دستگاه های ماساژور، استفاده از روکش صندلی ماساژور نیز به همه افراد توصیه نمیشود، دلیل این موضوع آسیب هایی است که ممکن است به فرد وارد کند. همچنین توجه وضعیت سلامت و بیماری های زمینه ای فرد میتواند استفاده یا عدم استفاده از این وسیله را تایید کند.

به طور کلی توصیه میشود افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند مانند بیماری های قلبی، مشکلات و بیماری های مفصلی مانند پوکی استخوان یا شکستگی استخوان، استفاده از این دستگاه را محدود میکند.

استفاده از روکش صندلی ماساژور به خصوص برای خانمهای باردار به هیچ عنوان توصیه نمیشود؛ چرا که ممکن است آسیب های جدی به جنین یا مادر وارد شود. پیشنهاد میشود در چنین شرایطی برای ماساژ از روش های سنتی و ماساژ دست استفاده شود.

 

بهترین مارک روکش صندلی ماساژور

بررسی و شناخت بهترین برندهای تولید کننده روکش صندلی ماساژور این امکان را فراهم میکند تا فرد در زمان انتخاب و خرید این دسته از محصولات با دقت بیشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. از آنجایی که این مسئله اهمیت بالایی دارد، در ادامه به بررسی و معرفی ۳ برند برتر تولید کننده دستگاه های ماساژور پرداخته میشود:

  • Snailax

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که روکش صندلی ماساژور یا کوسن ماساژور Snailax را به محبوب ترین برند این لیست تبدیل کرده است، قابلیت های متنوع و کاربردی آن مانند ماساژور سه بعدی و چهار بعدی است که کارایی و استفاده از دستگاه را برای کاربر راحت تر میکند. با استفاده از کنترل دستگاه میتوان هدف گزاری کرد که ماساژور برای تسکین درد کدام نواحی به کار برود.

قابلیت حمل و نقل و استفاده از پد ماساژور یکی دیگر از مواردی است که میتواند باعث محبوبیت ماساژورهای این برند و به طور کلی پدهای ماساژور شود. از این ماساژورها میتوان در مکان های مختلفی استفاده کرد و با یک شارژر فندکی قابلیت اتصال و بهره برداری از ماساژور در هرکجا فراهم خواهد شد.

  • iReliev

یکی دیگر از برندهای مطرح در حوزه تولید انواع دستگاه های ماساژور و سایر دستگاه های مراقبتی و تجهیزات پزشکی، برند آی ریلیو است که قابلیت های گسترده ای در اختیار کاربر قرار میدهد. مانند برند اسنایلکس، تنوع محصولات و روکش های صندلی ماساژور این برند نیز بالا بوده و بسته به قیمت هرکدام، ممکن است کارایی محصول متفاوت باشد.

  • Miotto

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع دستگاه های ماساژور برقی و دستی که این روزها به شهرت زیادی دست یافته است، برند میوتو است که به دلیل قابلیت های متنوع، تنوع محصول و کیفیت بالای ساخت و بهره وری مناسب به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید بدل شده است. این برند ایتالیایی یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای تولید دستگاه های ماساژور و سایر دستگاه های مراقبت پوستی به شمار میرود.

 

نمایندگی فروش بهترین روکش صندلی ماساژور

بدون شک یکی از دغدغه های اصلی خرید روکش یا پد ماساژور، انتخاب و خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است که امکان بهره گیری خدمات پس از فروش را نیز افزایش میدهد. فروشگاه مستر رست یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژور برقی و دستی و همچنین نمایندگی فروش روکش صندلی ماساژور از بهترین برندها میباشد. شما میتوانید به منظور داشتن خریدی مطمئن و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *