ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

مسافران و مهمانان چه مشکلاتی با سوئیت‌های اجاره‌ای تهران دارند؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

مسافرت همیشه یکی از بهترین تفریحاتی است که همراه دوستان و خانواده تجربه می‌کنیم و با خاطرات خوبش به شهر خودمان بازمی‌گردیم؛ اما اگر در همین سفر اقامت راحتی نداشته باشیم، در رستوران خوبی غذا نخوریم و یا حتی به همه جاذبه‌ها و دیدنی‌ها سری نزنیم، انگار سفرمان هیچ فرقی با زندگی روزمره نداشته است.

به همین خاطر معمولاً توصیه می‌شود که مسافران قبل از سفر وضعیت هوا را خوب چک کرده و در روزهای برفی و بارانی جایی نروند. رستوران‌های معروف هر شهر را از قبل شناسایی کرده و دربارۀ جاذبه‌ها پرس‌وجو کنند. برای رزرو هتل یا سوئیت آپارتمان از هفته‌ها قبل اقدام کنند تا اگر در تعطیلات یا روزهای شلوغ سفر رفتند، دچار مشکل نشده و حتماً جایی را داشته باشند که بهترین امکانات رفاهی و اقامتی را در اختیارشان قرار دهد.

به همین بهانه هم تصمیم گرفتیم برای مسافرانی که برنامه سفر به تهران را دارند، راهنمای کوتاهی آماده کنیم تا ببینیم که مسافران بیشتر چه مشکلاتی در اجاره سوئیت در تهران و یا آپارتمان‌های مبله تهران دارند و چگونه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

تصویر یک سویت مبله با مبل های آبی رنگ

 

خانه خوب باید دسترسی راحتی داشته باشد!

بیشتر مسافرانی که به تهران سفر می‌کنند، توجهی به ترافیک شدید اتوبان‌های اصلی و خیابان‌های پایتخت ندارند و پیش از اجاره خانه به فاصله آنجا با جاذبه‌های اصلی شهر توجهی نمی‌کنند. این در حالی است که پیش از سفر باید حتماً هتل یا سوئیت آپارتمانی را رزرو کنید که دسترسی راحتی به اتوبان‌های اصلی، مسیر فرودگاه، راه‌آهن یا ترمینال داشته باشد و تقریباً در مرکز شهر باشد. در نزدیکی خانه سوپرمارکت، داروخانه، درمانگاه یا بیمارستان هم باشد، برای راحتی خودتان پیشنهاد می‌شود.

اگر هم بتوانید نزدیک به جاذبه‌ها و دیدنی‌های تهران خانه بگیرید که دیگر هزینه‌ زیادی هم برای رفت‌وآمد نمی‌دهید. در ضمن یادتان باشد که صبح‌ها تا حدود ساعت ۱۰ و عصر از ۵ تا حدود ۸ ترافیک شهر سنگین است و همه در حال رفت‌وآمد بین خانه و محل کار هستند، پس اگر قرار است جایی بروید، حتماً با توجه به ترافیک برنامه‌ریزی کنید.

 

فاصله مناسب تا ایستگاه وسایل حمل‌ونقل عمومی

اگر می‌خواهید اقامت راحتی را در تهران داشته باشید، یک پیشنهاد عالی برایتان داریم. بهتر است حتماً خانه‌ای اجاره کنید که در فاصله کمی از ایستگاه مترو یا بی‌آرتی واقع شده باشد. به این ترتیب پول تاکسی نمی‌دهید، در ترافیک نمی‌مانید و در زمان کوتاهی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارید، مثلاً با مترو از تجریش تا بازار را نیم ساعته می‌رسید و یا از شرق تهران تا کرج را می‌توانید ۹۰ دقیقه‌ای بروید که هم در زمان و هر در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهد شد.

البته این را هم فراموش نکنید که صبح زود و عصر در ساعت تعطیلی اداره‌ها برخی مسیرهای مترو از حالت عادی شلوغ‌تر است.

سویت با مبل های سبز و کرم رنگ

 

معضل همیشگی جای پارک

یکی از معضلات و مشکلات همیشگی مسافرانی که به تهران سفر می‌کنند، مسئله جای پارک است. متأسفانه ازدحام شهری، داشتن چند ماشین در هر خانواده، تراکم آپارتمان‌سازی و دلایل مشابه باعث شده تا نتوانید به راحتی در خیابان‌های تهران جای پارک پیدا کنید و اگر خانه‌ای که اجاره کردید؛ در نزدیکی اداره یا شرکت باشد، تقریباً هر ساعتی از روز با مسئله جای پارک مواجه هستید. به همین خاطر توصیه می‌شود خانه‌ای اجاره کنید که پارکینگ اختصاصی داشته باشد تا اگر با ماشین شخصی سفر کردید، بتوانید ماشین را در جای امن گذاشته و نگران جای پارکش نباشید.

البته اگر قرار است به بازار بروید یا در جاذبه‌های پایتخت گشت‌وگذاری کنید، بهترین راه استفاده از مترو یا بی‌آرتی است تا بدون معطلی در ترافیک، بلافاصله به مقصد رسیده و خودتان را خسته رانندگی در تهران نکنید.

 

از کدام سایت‌ها سوئیت مبله در تهران اجاره کنم؟

تا اینجا به برخی نکات مهم اشاره کردیم که متاسفانه برخی از مسافران در سفر به تهران و هنگام اجاره آپارتمان مبله به آن توجهی ندارند. البته لیست این نکات از آنچه ما آوردیم بیشتر است و اگر قرار است خانه کرایه کنید، باید به وضعیت بهداشت و نظافت، تعداد اتاق‌خواب، آسانسور، وضعیت کولر یا شوفاژ و بخاری، امکانات خانه مانند یخچال و اجاق‌گاز، تجربه مسافران قبلی و … هم توجه کنید.

به همین خاطر کارتان را آسان کردیم و پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره خانه سراغ یک منبع مطمئن بروید. این منبع مطمئن سایت‌هایی مانند هومسا، اقامت ۲۴، جاباما، اسنپ تیریپ، جاجو، میهمان شو و … است که لیستی از بهترین سوئیت‌های مبله، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ویلای لوکس در تهران و سایر شهرها را برای اجاره آماده کردند. تمامی این سایت‌ها با راستی‌آزمایی مدارک، عکس‌های واقعی را همراه با توضیحات امکانات هر خانه، نام مالک و شرایط رزرو را خانه یا ویلای موردنظر را معرفی می‌کنند تا شما با جستجوی نام تهران یا هر شهر دیگری بتوانید بر اساس منطقه مدنظر و بودجه‌ای که دارید، خانه رزرو کنید.

پرداخت هزینه رزرو آنلاین همراه با دریافت کد رهگیری است. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی داشتید، باید با پشتیبانی سایتی که از آن خانه گرفتید تماس بگیرید؛ به این ترتیب می‌توانید با توجه به نکاتی که ما گفتیم و استانداردهای خودتان به‌علاوه بهترین قیمت برای سفر به تهران آپارتمان مبله و مستقل اجاره کنید.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *