مراقبت از مو

۱۵ مدل بهترین شامپو ضد شوره ایرانی به توصیه مصرف کنندگان

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

پیش در یک مطلب جداگانه در خصوص بهترین شامپو ایرانی صحبت کردیم و شما را با برندهای برتر ایرانی و خارجی در زمینه تولید شامپو و چندین محصول پرفروش این برندها آشنا کردیم، اما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین شامپو ضد شوره ایرانی صحبت کنیم.

ابتدا کمی در مورد علل شکل گیری شوره در سر و چگونگی رفع آن با کمک شامپو ضد شوره صحبت می‌کنیم، سپس به سراغ بررسی چند شامپوهای ضد شوره برتر به توصیه مصرف کنندگان می‌رویم و دیدگاه مصرف کنندگان را در مورد این شامپوها بررسی می‌کنیم تا در نهایت به یک لیست خوب از شامپوهای ضد شوره ایرانی برسیم.

 

معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین شامپو ضد شوره:

به طور کلی شامپوی ضد شوره باید دارای مشخصات و ترکیباتی باشد که آن را از سایر شامپوها متمایز می‌کند، ما در کنار این مشخصات، عواملی مانند میزان فروش، شهرت برند و نظرات مصرف کنندگان را در تهیه لیست بهترین شامپوهای ضد شوره در نظر گرفتیم.

 

ترکیباتی که باید در یک شامپوی ضد شوره وجود داشته باشند:

    • قطران زغال‌سنگ
    • سولفید سلنیوم ۵ درصد
    • مشتقات زینک
    • سالیسیلیک اسید
    • کتوکونازول ۲٫۵ درصد
    • تی‌تری اویل ۶ درصد

پس به یاد داشته‌باشید که حتما قبل از خرید شامپوی ضدشوره، به فرمولاسیون آن توجه کنید. شامپویی که فاقد این ترکیبات باشد، اثر چندانی بر درمان شوره سر شما نخواهد داشت.

 

 شوره سر چیست؟ چرا برخی سرشان شوره دارد؟

شوره سر یکی از بیماری های شایع پوستی سر می‌باشد که احتمال وقوع آن در هر فردی با هر سنی وجود دارد. این بیماری به دلیل تجمع سلول های مرده پوستی به صورت برفک‌های بزرگ و چرب به رنگ سفید یا زرد در ناحیه سر ایجاد می‌شود. این بیماری مسری نبوده و هیچ گونه عوارضی ندارد و فقط در برخی از موارد ممکن است که گاهی با خارش همراه شود، یک مطالعه نشان می‌دهد که این عارضه در مردان بیشتر است.

این بیماری ممکن است به دلایل مختلفی مثل: کمبود ویتامین ها، هورمون ها، هوای نامناسب، پوست چرب، مصرف بی رویه مواد آرایشی مو، عدم رعایت نظافت مو، استرس، تعریق زیاد و تغذیه نامناسب ظاهر شود. گفتنی است که این بیماری در فصل های سرد سال زمانیکه گرمای داخل خانه در خشکی پوست نقش دارد ممکن است که شدید شود و در فصول گرم این عارضه کاهش و بهبود می‌یابد.

 

آیا عارضه‌ی شوره سر و عارضه‌ی پوسته سر با یکدیگر فرق می‌کنند؟

این دو عارضه‌ی پوستی در عین تشابه زیاد با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. برای تفکیک این دو عارضه از یکدیگر می‌توان گفت که پوسته شدن سر زمانی رخ می‌دهد که پوست سر خشک شود در این مواقع سر دچار خارش شده و پوسته پوسته می‌شود اما عارضه‌ی شوره سر به علت چربی بیش از حد روی پوست سر است که این چربی های اضافی موجب تولید سلول های بیشتری در سر می‌شوند، با مرگ این سلول های اضافی پوستی و ترکیبشان با چربی پوست شوره سر ایجاد می‌شود.

 

آیا شوره سر چرب با شوره سر خشک تفاوت دارد؟

شوره سر انواع مختلفی مثل: شوره سر چرب، شوره سر خشک، شوره سر بر اثر عارضه های پوستی، شوره سر بر اثر قارچ مالاسزیا دارد که در پیدایش هر کدام از این نوع ها علت های گوناگونی دخیل هستند در ادامه به تفاوت شوره سر چرب و شوره سر خشک خواهیم پرداخت.

شوره سر چرب: سبوم نوعی چربی خاص است که در پوست سر و صورت تولید می‌شود. این سبوم در افرادی که پوست سر چربی دارند ممکن است بیش از اندازه تولید شود که ترکیب این چربی های اضافی با سلول های مرده باعث ایجاد شوره در سر می‌شوند. شوره های ایجاد شده در سر چرب ممکن است گاهی با خارش همراه باشد.

شوره سر خشک: شوره سر نوع خشک یکی از شایع ترین نوع شوره هاست که اغلب افراد با آن درگیر هستند. این مدل از شوره سر بیشتر در فصول سرد سال رخ می‌دهد و در ایجاد آن عواملی مثل: هوای سرد، رطوبت کم و استفاده از آب داغ هنگام شست و شوی موها تاثیرگذار هستند.

 

با چه روش هایی می‌توان شوره سر را درمان کرد؟

کنترل و درمان شوره سر در هر فردی بسته به شدت این بیماری متفاوت است در برخی از افراد ممکن است که این بیماری با درمان های خانگی و سنتی بهبود یابد و در برخی دیگر از افراد درمان به صورت مراجعه به پزشک صورت گیرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با راهکارهای از بین بردن و کاهش شوره سر آشنا شوید.

روش های درمان و کنترل شوره سر:

    • کاهش استرس و اضطراب
    • اصلاح رژیم غذایی
    • شانه زدن مرتب موها
    • شست‌وشوی منظم موها
    • استفاده از شامپوهای ضد شوره 
    • دوری از محصولات حاوی مواد شیمیایی

روش های خانگی درمان شوره سر:

    • استفاده از روغن درخت چای
    • استفاده از روغن نارگیل
    • استفاده از آب لیمو

 

آیا شامپوی ضد شوره واقعا شوره را از بین می‌برد؟

استفاده از شامپوهای ضد شوره یکی از راهکارهای درمان کننده این عارضه پوستی می‌باشد. این مدل از شامپوها با توجه به ساختاری که دارند می‌توانند تولید شوره‌های سر را تا حد زیادی کنترل و به نوعی درمان نمایند. شامپوهای ضد شوره سر بر اساس ماده‌ی مؤثر موجود در آن‌ها به دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شوند:

۱- شامپوهای ضد شوره حاوی کتوکونازول: شامپوهای کتوکونازول با از بین بردن قارچ های عامل شوره به درمان شوره سر کمک می‌کنند.

۲- شامپوهای ضدشوره حاوی اسید سالیسیلیک: این نوع از شامپوها با خاصیتی که دارند مانع از پوسته‌پوسته شده کف سر می‌شوند.

۳- شامپو ضد شوره پیریتیون زینک: این مدل از شامپو ها با خواص آنتی‌باکتریال و ضدقارچی که دارند به بهبود شوره سر کمک بسیاری می‌کنند.

۴- شامپوهای ضد شوره کل تار: کل تار یا ذغال روند جدا شدن سلول‌ها از پوست سر را به تاخیر میاندازد. شامپوهای بر پایه‌ی ذغال با توجه به ساختاری که دارند ممکن است بر رنگ مو تاثیر گذار باشند و رنگ مو را تیره کنند.

۵- شامپوهای ضد شوره حاوی سلنیوم سولفید: این شامپوها با دارا بودن خاصیت ضد قارچی می‌توانند بر روی شوره سر تاثیر گذار باشند. این مدل از شامپوها ممکن است بر روی رنگ مو و پوست سر تاثیر بگذارند بنابراین بایستی مطابق دستورالعمل نوشته شده روی محصول استفاده شوند.

۶- شامپوهای ضد شوره حاوی فلوسینولون: این محصولات حاوی کورتون می‌توانند مشکلات پوستی مثل: التهاب، خارش و پوسته‌پوسته شدن کف سر را بهبود بخشند.

 

در خرید شامپو ضد شوره ایرانی به چه مواردی باید توجه داشت؟

پیش از اینکه اقدام به انتخاب و خرید شامپو ضد شوره، مهم است بدانید که شوره سر معمولاً به دلیل ترکیبی از سه عامل زیر ایجاد می شود:

    • وجود مخمرهای مالاسزیا روی پوست سر
    • عملکرد چربی (غده روغن) و تولید بیش از حد
    • پاسخ ایمنی بدن شما به وجود مخمر

اکثر شامپوهای شوره سر حاوی موادی هستند که هدف آنها کاهش مخمر روی پوست سر یا جلوگیری از تولید چربی بیش از حد غدد چربی است. تولیدکنندگان از مواد بسیاری در شامپوهای شوره سر استفاده می کنند. در ادامه این مواد و نحوه عملکرد آنها برای به حداقل رساندن شوره سر فهرست شده است.

سیکلوپیروکس: این عامل ضد قارچ موجب توقف رشد قارچ می‌شود و عملکرد آن به این شکل است.

قطران زغال سنگ: قطران زغال سنگ به کاهش پوسته پوسته شدن پوست و رشد بیش از حد سلول های پوست که منجر به شوره سر می شود کمک می کند.

کتوکونازول: این عامل ضد قارچ به کشتن قارچ مالاسزیا که غدد چربی را تحریک می کند و می تواند منجر به شوره سر شود، کمک می کند.

اسید سالیسیلیک: ین بتا هیدروکسی اسید از چسبیدن سلول های پوست به یکدیگر جلوگیری می کند و می تواند به حذف سلول های پوسته پوسته پوست کمک کند.

سولفید سلنیوم: این عامل ضد میکروبی به کند شدن چرخش سلولی و پوسته پوسته شدن پوست و همچنین کاهش رشد مخمر کمک می کند.

زینک پیریتیون: این ماده که به نام ZPT یا ZnPT نیز شناخته می شود، با کاهش رشد مخمر، تولید چربی اضافی و تولید بیش از حد سلول های پوستی که می تواند منجر به پوسته های شوره سر شود، به بهبود پوست سر کمک می کند.

 

بهترین شامپوهای ضد شوره ایرانی در بازار:

۱- شامپو ضد شوره مو ایروکس مدل ۱ درصد حجم ۲۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

شامپو ضد شوره ایروکس با بدنه ای سفید و زرد رنگ

شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ۱ درصد ایروکس یکی از موثرترین شامپوی ایرانی ضد شوره موجود در بازار است که با بهره گیری از عصاره گیاهانی همچون بید کانادایی و آلانتوئین با خاصیت ضدالتهابی و التیام بخش عرضه شده است. در ساختار این شامپو از ویتامین B5 استفاده شده است که این ویتامین علاوه بر تنظیم تعادل آب و چربی پوست باعث کاهش خارش و التهابات و تحریکات پوستی می‌شود.

برای استفاده ابتدا مقداری از شامپو را روی موی مرطوب بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا خوب کف کند. اجازه دهید چند دقیقه کف شامپو بر روی سر بماند و سپس با آب ولرم کاملا آبکشی نمایید.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره بید کانادایی و آلانتوئین
    • سازگار با انواع موها
    • حاوی ویتامین‌های: B۵ و E
    • ضدالتهاب
    • تنظیم کننده چربی

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • شوره سر رو کنترل میکنه
    • شوره مو رو درمان مي كنه به توصيه دكتر پوست خريدم.
    • قیمت با توجه به مقدار مناسب بود.
    • در کل خوبه و بین شامپوهای ایرانی کیفیت خوبی داره

مشاهده شامپو ضد شوره مو ایروکس مدل ۱ درصد

 

۲- شامپو ضد شوره پریم مدل Salicy Oil D3 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره پریم استوانه ای شکل سفید و آبی

شامپو ضد شوره پریم یکی دیگر از بهترین شامپوهای ضد شوره ایرانی موجود در بازار است که به مهار شوره های مقاوم به درمان کمک بسیاری می‌کند. این شامپوی سازگار با موهای چرب در ساختارش حاوی عصاره گیاهانی مثل: گلدیتســیا، گزنــه و جینســنگ می‌باشد.

از دیگر ویژگی های این شامپوی ضد شوره می‌توان به مواردی نظیر: اثر بخش بودن شامپو، تنظیم ترشح چربی غدد سباسه، لایه برداری ملایم جهت پاکسازی پوست سر، مهار خارش و التهاب، فاقد پارابن و سیلیکون اشاره نمود.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره های: گلدیتســیا، گزنــه و جینســنگ
    • سازگار با موهای چرب
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • فاقد پارابن

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • بعد از مصرف و کامل کردن دوره کاملا شوره حذف میشه و پوست سر آرامش میگیره
    • من پوست سرم قارچ سبوره داره. تنها شامپویی که باعث میشه پوسته سرم کمتر بشه و چربی پوست سرم رو کنترل میکنه همین شامپو هست.
    • برای استفاده روزمره در درمان پسوریازیس در کنار یک شامپو خوب برای درمان مناسبه
    • کف سرم به شدت پوسته میداد با اولین شست و شو پوسته ها از بین رفت سالهای استفاده میکنم شامپو خوبیه

مشاهده شامپو ضد شوره پریم

 

۳- شامپو ضد شوره نوپریت مدل نوپری بازول دی حجم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره نوپریت با ظاهری پمادی شکل و رنگ سفید نارنجی

شامپو ضد شوره نوپریت مدل نوپری بازول دی حجم ۲۰۰ میلی لیتر با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است جزء شامپوهای با کیفیت و پرطرفدار به حساب می آید که برای استفاده: بانوان، آقایان، خردسالان و نوزادان مناسب می‌باشد.

در فرمولاسیون این شامپو ضد شوره از ترکیب ضد شوره قوی و ایمن کلیمبازول( که در کودکان و بارداری قابل استفاده می باشد) به همراه عصاره های گزنه، رزماری، آویشن شیرازی و اسید سالیسیلک برای کنترل و درمان شوره استفاده شده اند.

از دیگر ترکیبات موجود در این شامپو می‌توان به ترکیبات بابونه، ویتامین B۵، عصاره آلوئه ورا و آلانتویین اشاره کرد. که این ترکیبات در کنار هم مانع از التهاب و خشکی پوست سر می‌شوند.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره های: پونه کوهی و گل ختمی
    • مناسب برای: بانوان، آقایان، خردسال و نوزاد
    • رفع کننده شوره سر
    • سازگار با موهای: خشک، آسیب دیده و رنگ شده

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • برای عزیزانی که شوره مقاوم دارند می تونه مفید باشه
    • شامپوی عالی هست. به تجویز دکتر استفاده میکنم. قیمت هم خیلی خوب بود
    • به توصیه دکتر گرفتم و خوب بوده و جواب داده
    • من شوره خیلی زیاد و مقاومی داشتم ولی خیلی خوب شد از وقتی که استفاده کردم چون شوره چرب داشتم این بار دومیه که سفارش میدم و راضیم

مشاهده و خرید شامپو ضد شوره نوپریت

 

۴- شامپو ضد شوره مو دمودکسیلین مدل ۰۲۴ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره دمودکسیلین با بدنه ای سفید و زرشکی رنگ

شامپو ضد شوره و پاک کننده دمودکسیلین با توجه به ساختار منحصر به فردی که دارد از بهترین شامپوهای ضد شوره مطرح موجود در بازار است. در ساختار این شامپو از مواد موثر ضد دمودکس و ضد قارچ استفاده شده است که سازگار با تمامی موها بوده و مناسب برای استفاده آقایان و بانوان می‌باشد. گفتنی است که این شامپو علاوه بر قدرت شویندگی مناسب، به کاهش تراکم دمودکس های پوست سر کمک می کند.

بهترین زمان استفاده از این مدل شامپو ضد شوره شب ها است و طبق بررسی های انجام شده برای درمان شوره سر توصیه می شود حداکثر ۳ نوبت در هفته از شامپو استفاده شود.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • دارای ویتامین
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • رفع کننده شوره سر
    • سازگار با انواع موها

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • ضد شوره قوی و  شوره های سنگین رو نابود میکنه
    • شامپو خوبیه ،براشوره مقاوم هم خوبه براشوره ای ک به ضد شوره های معمولی جواب نمیده این جواب میده
    • برای کسانی که پراکندگی دمودکسیلین دارن عالیه
    • مرسی از محصول خوبتون واقعا تاثیرش را حس کردم.

مشاهده شامپو ضد شوره مو دمودکسیلین

 

۵- شامپو ضد شوره درماسیف مدل Dry Dandruff حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو ضد شوره درماسیف دو عددی با ظاهری سفید و برچسب آبی رنگ

شامپو ضد شوره درماسیف مدل Dry Dandruff یکی دیگر از شامپوهای ضد شوره بدون سولفات موجود در بازار است. این شامپو با توجه به ترکیباتی که دارد در حذف و کنترل شوره سر بسیار موثر عمل می‌کند.

از دیگر ویژگی های این شامپوی ضد شوره می‌توان به مواردی نظیر: درمان پوسته ريزي شديد، درمان كمكى پسوريازيس و فلسى شدن پوست سر، کمک به كاهش ميزان كراتين پوست سر، افزايش شفافيت و درخشندگى، نرمى و حالت پذيرى مو، عدم ایجاد خشکی پوست و کف سر، تسكين دهنده پوست سر خشک و خارش دار اشاره نمود.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • سازگار با موهای: التهاب، شوره دار، خشک و عادی
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • دارای خاصیت: آرامش بخش، ضد التهاب و ضد خارش
    • دارای ترکیبات بدون سولفات

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • خیلی شامپو خوبیه و کاملا شوره سر رو از بین میبره
    • خیلی عالیه.شوره موهام از بین رفت.
    • قیمتش خوبه بخرید.
    • واسه کسی که سرش خشکه مناسبه من یک ماهی میشه استفاده میکنم بنظرم خوب بوده اما هنوز خشکیه سرم رو کاملا خوب نکرده باوجود اینکه من قبلاً سرم معمولی بوده نه خشک نه چرب

مشاهده و خرید شامپو ضد شوره درماسیف

 

۶- شامپو مو ایروکس مدل ضد شوره حجم ۲۰۰ میلی لیتر به همراه شامپو بدن مدل ضد قارچ

شامپو ضد شوره مو ایروکس به همراه شامپو بدن

شامپو مو ایروکس مدل ضد شوره حجم ۲۰۰ میلی لیتر به همراه شامپو بدن مدل ضد قارچ به بازار عرضه شده است که نوعی شامپوی اقتصادی به حساب می‌آید. این مدل شامپوی ضد شوره با توجه به ساختاری که دارد در رفع شوره های سر موثر عمل کرده و سازگار با تمامی موها می‌باشد.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • ترکیبات بدون عصاره
    • رفع کننده شوره سر
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • سازگار با انواع موها

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • خوب بود و مشکلی نداشت.
    • در کل برای ناراحتی پوستی و شوره خوبه راضیم
    • پک دوتاییش به صرفه تره من چون شناگرم حتما از این شامپو بدن استفاده میکنم.
    • من از هر دو شامپو استفاده می‌کنم، این بسته بسیار بصرفه بود، چندتا گرفتم، تاریخ تولیدشون برای دوماه پیش بود و تا سه سال دیگر تاریخ مصرف داشت.

خرید شامپو مو ایروکس مدل ضد شوره

 

۷- شامپو ضد شوره مو روزانه فولیکا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره فولیکا با برچسب آبی رنگ

شامپو ضد شوره‌ی فولیکا دارای عصاره‌ی آویشن با قابلیت استفاده‌ی روزانه در حجم ۲۰۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده است. استفاده از این مدل شامپو برای افرادی که احتمال بروز مجدد شوره در آن‌ها زیاد می‌باشد و یا در گذشته از شامپوهای ضد شوره‌ی درمانی استفاده کرده اند پیشنهاد می‌شود.

از دیگر ویژگی های این مدل شامپو ضد شوره می‌توان به مواردی مثل: قابل استفاده پس از اتمام دوره درمانی متناسب با نوع مو و قابل استفاده به مدت نامحدود جهت جلوگیری از بروز مجدد شوره اشاره کرد.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره آویشن
    • حاوی ویتامین B۵
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • سازگار با موهای معمولی

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • برای منی که شوره شدید دارم تا الان موثر بوده تا حدودی
    • واقعا محصولات فولیکا فوق العاده است تو ایرانی ها
    • کیفیت خیلی خوب و بی نظیر
    • برای کاهش شوره سر بسیار مناسبه

مشاهده شامپو ضد شوره مو روزانه فولیکا

 

۸- شامپو ضد شوره مو سریتا مدل Probiotic-Oily حجم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره مو سریتا با بدنه ای سفید و آبی رنگ

شامپو ضد شوره مو سریتا مدل Probiotic-Oily یکی دیگر از بهترین شامپوهای ضد شوره در حال حاضر موجود در بازار است که با خاصیت ضد خارش و ضد قارچ در حجم ۲۰۰ میلی لیتری عرضه شده است. در ترکیبات این مدل شامپو از عصاره بید، زینک اومادین و کلیمبازول استفاده شده است که در تنظیم چربی مو و پوست سر تاثیر زیادی دارند. این مدل شامپو سریتا سازگار با موهای چرب بوده و مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها می‌باشد.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره های: بید، زینک اومادین و کلیمبازول
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • ضد خارش و ضد قارچ
    • تنظیم کننده چربی مو و پوست سر
    • سازگار با موهای چرب

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • الان پنجمین روزه که دارم ازش مصرف میکنم سوره سو و صورتم خیلی بهتر شده خیلی صفر نشده ولی خیلی بهتر شده
    • بسیار خوبه از ریزش مو و خارش سر من جلوگیری کرد.
    • خوبه اما باید دو بار بزنید هر حموم و هفته ای دو تا سه بار تاثیرش میبینید.
    • برا من که چندین سال بود مشکل سوره و خارش سر داشتم واقعا عالی بود. و کاملا شوره و خارش رو متوقف کرد. ولی وقتی که استفاده میکنم سرم یکم سوزش داشت. ولی در کل خیلی راضی بودم

مشاهده و خرید شامپو ضد شوره مو سریتا

 

۹- شامپو ضد شوره اویدرم مدل Ciclozinc حجم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره اویدرم با بدنه ای سفید رنگ و برچسب طوسی آبی

شامپو ضد شوره اویدرم مدل Ciclozinc در حجم ۲۵۰ میلی لیتر یکی از شامپوهای ضد شوره پرطرفدار و محبوب در بین عموم است. این شامپوی ضد شوره در ساختار خود حاوی ترکیبات ضد شوره و ضد قارچ قوی مثل: سیکلوپیروکس، پیریتیون زینک، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای، عصاره های گیاهی ضد شوره و ضد خارش (گزنه، مورد، آویشن، گل ختمی، آلوئه ورا، کالاندولا، دم اسب، فنوگریک، چای سبز و آرنیکا) می‌باشد که در رفع شوره های شدید و مقاوم به درمان بسیار موثر عمل می‌کنند.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره های: کالاندولا و چای سبز
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • رفع کننده شوره سر
    • سازگار با موهای التهاب و شوره

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • عملکردش عالیه با کیفیت و موثر
    • گفتم برای بارچندمه که سفارش میدم مطمئنا بازم سفارش میدم.
    • برای من که خیلی خوب جواب میده شوره سرم با هیچی کنترل نمیشه از این که میزنم کاملا از بین میرن
    • روی خارش سر من موثر بوده بعد از ۱ ماه مصرف دارم این نظر رو ثبت میکنم. خوش حالت هم میکنه مو رو و بوی مطبوع و خوشی هم داره. نسبت به شامپوهای ایرانی دیگر که مصرف کردم این شامپو موثر بوده.

مشاهده و خرید شامپو ضد شوره اویدرم

 

۱۰- شامپو ضد شوره لافارر مخصوص موهای خشک و زبر مدل CLIMBA حجم ۱۸۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره مو لافارر با بدنه ای بنفش و درب سفید رنگ

یکی دیگر از شامپوهای ضد شوره پرطرفدار در بازار شامپو ضد شوره لافارر مخصوص موهای خشک و زبر مدل CLIMBA با حجم ۱۸۰ میلی لیتر است. شامپو ضد شوره لافارر در ساختار خود حاوی ترکیباتی مثل: ویتامینB5 و Na-PCA، سالیسیک اسید، کلیمبازول، اکتوپیروکس، آلفاگلوکان‌الیگوساکارید است که این ترکیبات در کنار یکدیگر به از بین بردن عوامل میکروبی و قارچی مولد شوره،کنترل و رفع شوره های خشک و افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید پوست سر کمک می‌کنند.

از دیگر ترکیبات به کار رفته در این مدل شامپو ضد شوره می‌توان به عصاره‌ی گیاهانی همچون: عصاره بید سفید و عصاره آلوئه‌ورا اشاره کرد. که این عصاره های گیاهی علاوه بر رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو در پیشگیری از خارش و التهاب، خشکی و پوسته ریزی در پوست سر خشک تاثیر گذار هستند.

ویژگی های این شامپوی ضد شوره:

    • حاوی عصاره های: بید سفید و آلوئه ورا
    • حاوی ویتامین های: E ،B۵ ،A ،C
    • مناسب برای: بانوان و آقایان
    • سازگار با موهای: خشک، التهاب و شوره

نظرات مصرف کنندگان این شامپو:

    • این شامپو تنها شامپوییه که شوره و پوست پوست شدن سرم رو درمان کرد. سولفات هم نداره
    • عالیه من با سه بار استفاده نتیجشو دیدم پوسته های سرم هم کاملا از بین رفت.
    • من سبوره مقاوم دارم این اواخر حتی سلنیوم سولفات هم به سختی اثر میکرد این شامپو خیلی خوب بود.
    • برای من که شوره خشک و قارچی داشتم کاملا موثر بود و رفع شد. شوره های قارچی حالت ورقه ای و رنگ مایل به زرد یا تیره دارند. این شامپو ضد قارچ هست و خوبیش اینه که گوگرد نداره و مثل سلنیوم سولفاید بوی گوگرد نمیده، اکثر ترکیباتش گیاهی هست. دو نوع مناسب موهای خشک و موهای چرب داره.

مشاهده و خرید شامپو ضد شوره لافارر

 

۱۰ مدل شامپو ضد شوره ایرانی پرفروش در بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
شامپو مو موپک مدل Oily حجم 250 میلی لیتر

شامپو مو موپک مدل Oily حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۸۲۲۸/۵۶
  • نوع عصاره
    گزنه و گریپ فروت
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر مشخصات
    برطرف کننده چربی کنترل کننده سبوم کف سرضد شورهبدون ماده نگهدارنده پارابن
  • سازگار با موهای
    چرب
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    کاهش دهنده چربی
  • ضد شوره
  • ضد ریزش
  • ویتامین‌های موجود
    D
  • C
  • B
  • A
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو آسادرم مدل Pyrithione Zinc حجم 140 میلی لیتر

شامپو مو آسادرم مدل Pyrithione Zinc حجم ۱۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶۸۲/ظ/۱۶
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر مشخصات
    درمان شوره و پوسته ریزی، و درماتیت سبوره‌ای سر کاهش ساخت و ساز سلول‌های اپی‌تلیال اثر ضد قارچ و ضد باکتری
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • ضد خارش
  • ضد قارچ
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو ضد شوره مو کل تار مدل ناژو حجم 150 میلی لیتر

شامپو ضد شوره مو کل تار مدل ناژو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مو یا بدن را خیس کرده و با مقدار کافی از شامپو کل تار، مو و پوست را ماساژ داده و سپس کاملا آبکشی نمایید. این عمل را یک بار دیگر تکرار نمایید و بگذارید شامپو به مدت ۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب فراوان آبکشی کنید. شامپو را ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۴۸۲۶
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • مناسب برای
    آقایان
  • بانوان
  • بانوان و آقایان
  • بزرگسالان
  • خانم‌ها
  • ویژگی‌ها
    براق کننده
  • ضد شوره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو ضد شوره مو دیلی کر مدل D care حجم 200 میلی لیتر

شامپو ضد شوره مو دیلی کر مدل D care حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    پس از خیس نمودن موها ، میزان کافی از شامپو ویتاکر درمالیفت را بر روی کف سر و موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید . کف حاصله را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و سپس آبکشی نمایید . در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید . در طی دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از این شامپو استفاده کنید .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۵۵۵۷۰۰۰۰۵۵
  • سایر مشخصات
    - رفع کامل شوره های چرب و مقاوم به درمان- کاهش قرمزی ، خارش و حساسیت پوست سر- جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ های مولد شوره- تنظیم کننده ترشحات غدد چربی پوست سر- پیشگیری از پیری و سفید شدن موهای سر- مناسب جهت مصرف بانوان و آقایان- فاقد سولفات ، فاقد نمک ، فاقد پارابن- حاوی ترکیبات موثره : ciclopirox ، pirocton olamine ، zinc PCA ، salicylic acid ، fluidipure ،canadian wiillowherb ، Mixed of amino acids ، melitane ، tea tree extract ، thyme extrac
  • سازگار با موهای
    چرب
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • روزانه
  • ضد شوره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو ایروکس مدل Anti-dandruff حجم 200 میلی لیتر

شامپو مو ایروکس مدل Anti-dandruff حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۲۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶/۱۰۰۸۰
  • نوع عصاره
    گیاهان اکیناسه، گزنه و بید کانادایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    چرب
  • آسیب دیده
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • نرم کننده
  • ترمیم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو ایروس مدل آرگان حجم 450 میلی لیتر

شامپو مو ایروس مدل آرگان حجم ۴۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۷۵۶
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • فر
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • تقویت کننده
  • ترمیم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو ویرگو مدل جوجوبا و بادام شیرین حجم 400 میلی لیتر

شامپو مو ویرگو مدل جوجوبا و بادام شیرین حجم ۴۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسب از شامپو را روی موهای خیس ریخته و حداقل ۳-۴ دقیق ماساژ دهید و با آب فراوان بشورید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۱۷۷۵۵۱۴۲۸۳۷۴۷۱۵
  • نوع عصاره
    روغن بادام و جوجوبا
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • حجم دهنده
  • درخشان کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B
  • E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو سیتودرم مدل Anti-Dandruff حجم 200 میلی لیتر

شامپو مو سیتودرم مدل Anti-Dandruff حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۳۴۹۸
  • نوع عصاره
    ماناکا ، تی تری ، لاواندر ، رزماری ، مریم گلی ، رازک ، رازیانه ، بابونه ، بومادران ، بادر نجبویه ، دارواش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر مشخصات
    ایه بردار مناسب تعدیل چربی پوست سر پیشگیری و درمان شوره سر تقویت پوست سر رقع التهاب پوست سر ، قرمزی و خارش باعث ایجاد تازه و درخشان و انعطاف پذیری مو فاقد پارابن, سیلیکون, آمین, رنگ
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • لطافت‌بخش
  • ضد خارش
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • E
  • F
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو ایروکس کد 0401001 حجم 200 میلی لیتر

شامپو مو ایروکس کد ۰۴۰۱۰۰۱ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۶/۱۰۰۸۰
  • نوع عصاره
    ندارد
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو ضد شوره مو مای سری سبوفارما مدل 01 حجم 300 میلی لیتر

شامپو ضد شوره مو مای سری سبوفارما مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    شامپو را با ملایمت روی مو های خیس ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۰۸۵۸۳۵۸۱۱۹۷۴۵۱۹
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    چرب
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • کاهش دهنده چربی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو درمالاین مدل 01 حجم 250 میلی لیتر

شامپو مو درمالاین مدل ۰۱ حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۲۵۶
  • نوع عصاره
    چای سبز
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    چرب
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
  • کاهش دهنده چربی
  • ویتامین‌های موجود
    B3
  • B5
  • B6
  • B7
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو سان وی مدل Argan Oil حجم 250 میلی لیتر

شامپو مو سان وی مدل Argan Oil حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقداری شامپو درکف دست خود بریزید و دستهای خودرا روی هم مالش دهید تا شامپو روی دستهایتان پخش شود(حرارت دستهای شما به عملکردبهترشامپو کمک می کند). درواقع کف شامپو بایدروی دست شما تشکیل گردد. نکته دیگر اینکه درکل هیچ ضرورتی ندارد که شامپو روی مو باقی بماند.و زمانی که برای شست وشوی موهای تان با ماساژ دادن شامپو روی آن صرف می کنید، کافی است و نیاز نیست شامپو را روی سرتان نگه دارید. ولی درباره شامپوهای درمانی نیز لازم است شامپو به مدت ۵-۳ دقیقه برای اعمال اثر دارو روی سر باقی بماند و سپس آبکشی شود. تعداد دفعات شستشوی زیاد، روغن‌های طبیعی مو را از بین می‌برد. این روغن‌ها ذاتاً بد نیستند و درواقع، به ایجاد بافت مو کمک می‌کنند. برای موهای چرب هر روز یا یک روز درمیان، ولی برای موهای خشک باید تعداد دفعات کمتر باشد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۴۵۶
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر مشخصات
    ویژگی های شامپو آرگان سان وی : حاوی روغن آرگان؛ سرشار از ویتامینهای E و A آبرسان عمیق بافت مو حاوی اسید چرب امگا ۶ و لینولیک اسید؛ تغذیه و تقویت بافت کراتینه مو جلوگیری از خارش پوست سر و ایجاد شوره حاوی نرم کننده های طبیعی جهت افزایش لطافت موهای خشک رفع بار الکتریکی موها و جلوگیری از وز شدن مو رفع خشکی پوست سر ایجاد شادابی و لطافت بر روی موها
  • سازگار با موهای
    شکننده
  • آسیب دیده
  • نازک
  • فر
  • انواع مو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ضد شوره
  • تقویت کننده
  • روزانه
  • ترمیم کننده
  • براق کننده
  • درخشان کننده
  • میزان سازی چربی مو و پوست سر
  • لطافت‌بخش
  • حالت دهنده
  • ضد التهاب
  • ضد خارش
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شامپو مو مرو مدل ضد شوره حجم 165 میلی لیتر

شامپو مو مرو مدل ضد شوره حجم ۱۶۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۶۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    برای رفع قطعی شوره سر فقط شامپو ضد شوره مرو مصرف نموده و در طول مصرف شامپوی دیگری استفاده نشود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۳۵۰۴
  • نوع عصاره
    اکتوپیروکس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    ضد شوره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *