ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

پلوپز فلر بهتر است یا پارس خزر؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

همیشه انتخاب یک وسیله جدید بین این همه برند مختلف، کاری سخت و گیج‌کننده است. کنوود، فیلیپس، میگل، پارس خزر، فلر، ویداس و … . تقریبا تمامی برندهای موجود در بازار طرفداران خود را دارند و خریدار، هرچه بیشتر بگردد، بیشتر گیج می‌شود. ما برای ساده‌تر شدن کار، می‌خواهیم پلوپز دو برند مطرح پارس خزر و فلر را با هم بررسی کنیم تا اگر شما هم بین این دو مانده‌اید و نمی‌دانید پلوپز فلر بهتر است یا پارس خزر ، کارتان راحت‌تر شد.

تصویر پلوپز فلر در رنگ سفید

بررسی پلوپز فلر

برند Feller، یک برند آلمانی است که از اواسط دهه ۹۰ میلادی کار خود در تولید لوازم برقی خانگی را آغاز کرده است و پلوپز هم یکی از بهترین محصولاتش است. فلر برندی دوست‌دار محیط زیست است و لوازم آن، با مصرف انرژی پایین، کارآیی بالایی دارند.

پلوپزهای دیجیتال و جدید فلر به علت داشتن قابلیت‌های مختلف نه تنها برای پخت برنج، که برای پخت کیک، لازانیا، سوپ و … هم کارایی دارند. همچنین، قابلیت‌های آرام‌پز یا بخارپز هم در این پلوپز هست که به کمک آن بتوانید غذاهای رژیمی خود را هم آماده کنید.

پلوپز پارس خزر در رنگ سفید و بیرون از جعبهبررسی پلوپز پارس خزر

برند پارس خزر یکی از مطرح‌ترین برندهای داخلی است که لوازم خانگی‌اش با رعایت استاندارد جهانی ساخته شده و از گذشته تا به امروز وسایل مختلف آن، به‌خصوص پلوپزهایش، در تمامی خانه‌ها دیده می‌شود. پلوپز ایرانی پارس خزر، برای پخت پلوی ایرانی گزینه‌ای ایده‌آل است چون پلو را با همان معیارهایی که ما در نظر داریم آماده می‌کند و با کمک سوپاپی که در درب پلوپز است، عطر برنج ایرانی را در خانه می‌پراکند. در مدل های جدید پلوپز پارس خزر؛ این شرکت محصولات خود را بروز کرده و پلوپزهای چندکاره و دیجیتال را نیز به تولیدات خود اضافه کرده است.

 

پلوپز فلر بهتر است یا پارس خزر؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی سلیقه‌ای است. هر دو محصول معتبر و باکیفیت هستند و طرفداران زیادی دارند.

اعتباری که پلوپز پارس خزر در بین ایرانیان به دست آورده‌ بسیار محکم و زیاد است؛ به‌طوریکه این وسیله جز کالاهای صادراتی برای ایرانیان خارج از کشور هم هست و خیلی از ایرانیان مقیم کشورهای دیگر هم معتقدند که پلوی ایرانی در پلوپز ایرانی به بهترین شکل طبخ می‌شود. به همین علت، انتخاب اول خیلی از افراد، پلوپز پارس خزر است.

در ضمن باید بدانید که قابلمه های یدکی پلوپز پارس خزر به راحتی در بازار ایران پیدا می شود. همچنین اگر یکی از قطعات این پلوپز نیاز به تعمیر داشته باشد به راحتی در ایران این تعمیرات صورت میگیرد.

پلوپز پارس خزر دارای ظرفیت های متنوعی است و از پلوپز دو نفره، ۴ نفره و … تا پلوپز ۱۶ نفره را از این برند می توانید تهیه کنید.

انواع مدل های پلوپز پارس خزر در بازار ایران دارای گارانتی معتبر است که خیال مشتری را بابت خرید آن راحت می کند. جمع بندی با توجه به اینکه هم پلوپز فلر و هم پلوپز پارس خزر هردو محصول خوبی هستند ولی باز هم پیشنهاد ما به شما خرید پلوپز پارس خزر است تا بتوانید از تمام مزایای گفته شده در بالا استفاده کنید.

 

/* این مطلب توسط خریدیارن نگارش نشده است و تیم خریدیار مسئولیتی در خصوص متون نوشته شده در این مطلب ندارد.*/



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *