مراقبت از پوست

۱۰ مدل بهترین کرم لیفت صورت ایرانی و خارجی موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین کرم لیفت صورت ایرانی و خارجی که ارزش خرید بالایی دارند!

با افزایش سن به طور طبیعی پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و چربی زیر پوستی کم می‌شود که این امر پیری پوست را به همراه دارد. علاوه بر افزایش سن موارد دیگری هستند که باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و ایجاد افتادگی آن می‌شوند از این موارد می‌توان به: تغذیه نامناسب، استرس و فشارهای عصبی، قرارگیری در معرض اشعه های مضر خورشیدی، مصرف نکردن آب کافی، مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی و دخانیات اشاره نمود.

برای کاهش و درمان افتادگی پوست استفاده از محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست برای هر فردی ضروری می‌باشد. از بهترین و موثرترین محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست می‌توان به کرم های سفت کننده و لیفتینگ پوست اشاره کرد. این محصولات با توجه به ساختاری که دارند می‌توانند در جوان سازی، بهبود سلامت پوست و همچنین به تاخیر انداختن روند پیری پوست تاثیر به سزایی داشته باشند.

در این مقاله قرار است به بررسی کرم های لیفتینگ و معرفی بهترین برندهای موجود در بازار پرداخته شود، اگر قصد خرید این محصول مراقبتی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

آیا کرم لیفت صورت واقعا موثر است؟

کرم های لیفتینگ صورت با هدف رطوبت رسانی، آبرسانی پوستی، جوان‌سازی پوست، تولید و سنتز کلاژن پوست ساخته و تولید شده اند از این رو می‌توان آنها را به عنوان یک محصول موثر برای پوست صورت و گردن دانست. برای اثربخشی هر چه بیشتر کرم های لیفتینگ باید نکات زیر را قبل و بعد از خرید لحاظ فرمایید.

۱- ترکیبات موجود در ساختار کرم های لیفتینگ

۲- انتخاب محصول از برند معتبر و شناخته شده

۳- استفاده از کرم های ضد آفتاب در کنار کرم های لیفتینگ

۴- استفاده از محصولات لایه‌بردار و آبرسان در کنار کرم های لیفتینگ

 

بهترین برندهای کرم لیفت صورت موجود در بازار کدامند؟

کرم های لیفتینگ مثل دیگر محصولات آرایشی و مراقبتی پوست شامل برندهای مختلف ایرانی و خارجی می‌شوند. از بهترین برندهای این محصول می‌توان به: برند سینره Cinere، الی ژن Oligen، پلزنت Pleasant، ویشی Vichy، گینو Guinot، دلارم Delarom، دکلره Declare، لدورا L’dora، اولاین Eveline اشاره کرد.

 

معیارهای ما در انتخاب بهترین کرم لیفت صورت

    • کیفیت کرم لیفتینگ
    • میزان کارایی و اثرگذاری کرم لیفتینگ
    • مواد تشکیل دهنده کرم لیفتینگ
    • نظرات مثبت خریداران در مورد کرم لیفتینگ
    • میزان سرعت اثربخشی کرم لیفتینگ

با توجه به معیارهای گفته شده در ادامه به معرفی ۴ مدل از بهترین کرم های لیفتینگ برند خارجی و همچنین به ۳ مدل از بهترین کرم های لیفتینگ برند ایرانی خواهیم پرداخت.

 

۴ مدل بهترین کرم لیفت صورت خارجی :

۱- کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم فرم دهنده گینو استوانه ای پلاستیکی سفید رنگ

کرم فرم دهنده و لیفتینگ گینو مدل FERMETE FIRMING با حجم ۵۰ میلی لیتر جزء یکی از بهترین کرم های لیفت خارجی است. این محصول فرانسوی با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته تاکنون رضایتمندی بسیاری از خریداران را در سایت دیجی کالا کسب نماید. 

همان گونه که می‌دانید بالا رفتن سن تولید کلاژن در پوست را کاهش می‌دهد بنابراین استفاده از محصولات حاوی ترکیبات قوی مانند: پرو کلاژن به منظور افزایش تولید کلاژن و ترمیم کلاژن های آسیب دیده و همچنین وجود ترکیباتی مثل: اکتی پروجرین برای افزایش فرم دهی و خاصیت ضد چروک امری ضروری محسوب می‌شود. از کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING می‌توان در پوست صورت و پوست گردن به منظور بازگرداندن قوام و فرم صورت استفاده نمود.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ داده تا جذب پوستتان گردد. این مدل کرم لیفتینگ باید در دو نوبت صبح و شب مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده کرم فرم دهنده گینو

 

۲- کرم سفت کننده ویشی مدل LIFTACTIVE SUPREME حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم سفت کننده ویشی محفظه ی دایره ای و شیشه ای

از دیگر کرم های لیفتینگ موجود در بازار می‌توان به کرم سفت کننده روز ویشی مدل لیفت اکتیو اشاره کرد. این کرم لیفتینگ بدون پارابن محصولی از کشور فرانسه بوده و با قیمت تقریبا بالایی به بازار عرضه شده است.

این محصول فرانسوی علاوه بر خاصیت لیفتینگ صورت به عنوان یک ضد چروک قوی عمل کرده و می‌تواند به از بین بردن چین و چروک های عمیق پوستی کمک شایانی نماید. استفاده از این کرم مناسب برای افراد ۳۵ سال به بالا است و فقط قابل استفاده در ناحیه پوست صورت می‌باشد.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه صورت مالیده تا کاملا جذب پوستتان شود. این کرم لیفتینگ می‌تواند دو مرتبه در روز صبح و عصر مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده و خرید کرم سفت کننده ویشی

 

۳- کرم ضد چروک و لیفتینگ ونزن مدل BEAUTY NECK حجم ۱۱۰ میلی لیتر

کرم سفت کننده و لیفتینگ ونزن استوانه ای شکل سفید رنگ

کرم ضد چروک و لیفتینگ ونزن مدل BEAUTY NECK حجم ۱۱۰ میلی لیتر یکی دیگر از کرم های لیفتینگ مناسب برای پوست گردن است که به از بین بردن غبغب در ناحیه گردن کمک بسیاری می‌کند. این محصول چینی با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایت بسیاری از خریداران را کسب نماید و همچنین ۳۰ نفر از خریداران این محصول را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

این کرم ضد چروک و لیفتینگ ونزن با دارا بودن ترکیباتی همچون: آرژنین و آستیل هگزاپپتید که نوعی چربی سوز طبیعی هستند به رفع غبغب و از بین بردن چین و چروک های گردن کمک کرده و از طرفی مانع از شل شدن و افتادگی پوست در ناحیه گردن می‌شود. از این محصول مقرون به صرفه می‌توان به عنوان ابزاری برای زاویه سازی و فرم دهی صورت نیز استفاده کرد.

مشاهده کرم ضد چروک و لیفتینگ ونزن

 

۴- کرم سفت کننده و لیفتینگ اولاین مدل Bio olive حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم سفت کننده و لیفتینگ اولاین با محفظه دایره ای از جنس شیشه

یکی دیگر از بهترین کرم های لیفتینگ از برندهای خارجی کرم سفت کننده لیفتینگ اولاین مدل Bio olive حجم ۵۰ میلی لیتر است. کرم لیفتینگ روز و شب اولاین ساخت کشور لهستان بوده و با خاصیت ضد چروک و سفت کننده پوست صورت به بازار عرضه شده است.

این کرم لیفتینگ با توجه به ساختاری که دارد می‌تواند سلول های مرده پوستی را بازسازی و احیا نماید و از طرفی با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی پوست را به خوبی آبرسانی و تغذیه کرده و از آسیب رسیدن به بافت پوست جلوگیری می‌کند. ضد التهاب بودن این محصول یکی دیگر از ویژگی های این کرم می‌باشد.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ داده تا جذب پوستتان گردد. این مدل کرم لیفتینگ باید در دو نوبت روز و شب مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده کرم سفت کننده و لیفتینگ اولاین

 

۳ مدل بهترین کرم لیفت صورت ایرانی:

۱- کرم سفت کننده و لیفتینگ پلزنت مدل ULTIMATE حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم سفت کننده و لیفتینگ پلزنت استوانه ای سبز رنگ

پلزنت یکی از بهترین کرم های لیفتینگ برند ایرانی برند پلزنت تحت لیسانس اسپانیا است. کرم سفت کننده و لیفتینگ پلزنت مدل ULTIMATE حجم ۳۰ میلی لیتر با توجه به فرمولاسیون و ساختاری که دارد باعث تحریک کلاژن سازی پوست و تقویت ساختار بافت همبند پوست می‌شود.

ترکیبات موثر موجود در این کرم لیفیتنگ شامل: رتینول، روغن دانه آفتاب گردان، دایمتیکون، عصاره برگ کاملیا می‌شود. این محصول نوعی محرک به منظور آبرسانی عمیق به سلول ها جهت جلوگیری از تخریب الاستین و استحکام پوست صورت به حساب می‌آید و می‌تواند از پوست در برابر عوامل مهاجم محیطی محافظت نماید.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه صورت مالیده تا کاملا جذب پوستتان شود. از این کرم لیفتینگ می‌توان در دو نوبت صبح و عصر استفاده نمود.

مشاهده کرم سفت کننده و لیفتینگ پلزنت

 

۲- کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم لیفتینگ الی ژن استوانه ای طلایی رنگ

کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار یکی دیگر از بهترین کرم های لیفت ایرانی است که در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۱ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۶۰ نفر از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کرده‌اند.

این محصول ایرانی در ساختارش حاوی عصاره مرغوب تخم خاویار برای تقویت پوست و عصاره گل همیشه بهار با خاصیت ضدالتهاب و شفاف کننده پوست است. از دیگر عصاره ها و روغن های به کار رفته در این کرم می‌توان به عصاره پروتئین ابریشم برای بازسازی و لطافت پوست و همچنین روغن بذر کتان و آرگان به منظور مرطوب کنندگی پوست اشاره نمود. این محصول با توجه به عملکردی که دارد مانع از شل شدن و افتادگی پوست می‌شود و برای نواحی پوست صورت و گردن قابل استفاده می‌باشد.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ داده تا جذب پوستتان گردد.

مشاهده کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار

 

۳- کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم سفت کننده سینره استوانه ای صورتی رنگ

یکی دیگر از بهترین کرم های لیفت صورت ایرانی برند معروف سینره است. از محصولات عرضه شده توسط این برند می‌توان به کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin حجم ۴۰ میلی لیتر اشاره کرد. این محصول با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است، در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۱ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۹۰ نفر از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت نموده اند و این محصول را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

کرم سفت کننده پوست سینره با توجه به ساختاری که دارد باعث افزایش مقاومت پوست شده و در نتیجه از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول با خاصیت ضدچروک و ضد افتادگی برای پوست صورت قابل استفاده می‌باشد.

برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه پوست صورت مالیده و به آرامی ماساژ داده تا جذب پوستتان شود.

مشاهده کرم سفت کننده پوست سینره

 

در کرم لیفت صورت چه موادی باید وجود داشته باشد؟

    • اسیدهای چرب ضروری مثل: امگا ۳ و امگا ۶
    • ویتامین هایی مثل: ویتامین A و ویتامین D برای افزایش استحکام و انعطاف پوست
    • روغن های مغذی مثل: شی باتر و زرد آلو به منظور آبرسانی و تغذیه پوست
    • مواد مرطوب کننده مثل: هیالورونیک اسید به منظور تغذیه پوست و ایجاد رطوبت پوستی
    • مواد لایه بردار مثل: گلیکولیک اسید برای از بین بردن سلول‌های مرده و کمک به یکدست شدن پوست
    • آنتی اکسیدان هایی مثل: ویتامین C و ویتامین E به منظور مبارزه با رادیکال های آزاد و ساخت سلول های جدید پوستی

 

آیا استفاده از کرم لیفت صورت خطراتی دارد؟

کرم های لیفتینگ اغلب بدون عوارض هستند و در صورتی می‌توانند برای پوست صورت خطر آفرین باشند که متناسب با نوع پوست انتخاب نشده باشند. زمانیکه کرم لیفتینگ سازگار با پوست شما نباشد شما دچار حساسیت پوستی خواهید شد و این حساسیت های پوستی ممکن است به صورت خارش و لکه های تیره بر روی پوستتان نمایان شوند.

تقلبی بودن و اصل نبودن کرم لیفتینگ یکی دیگر از موارد خطر آفرین برای پوست صورت می‌باشد که ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پوست ایجاد نماید برای این منظور سعی کنید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ها و برندهای معتبر تهیه نمایید.

 

در چه سن و زمانی باید از کرم لیفت صورت استفاده کرد؟

از آنجایی که با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شروع به شل شدن و افتادگی می‌کند. بهترین زمان برای استفاده از کرم های لیفتینگ طبق گفته‌ی پزشکان و کارشناسان پوستی سن ۳۰ سالگی به بعد است.

جهت جلوگیری از افتادگی پوست و به تاخیر انداختن روند پیری سعی کنید استفاده از کرم های لیفتینگ را در برنامه های روزانه خود بگنجانید و به صورت مرتب و منظم از این محصولات استفاده نمایید.

 

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت چگونه است؟

استفاده از کرم های لیفتینگ بسیار راحت و آسان است برای این امر کافیست که ابتدا پوست خود را با یک پاک کننده مناسب پاکسازی و تمیز نمایید، سپس مقداری از کرم لیفتینگ روز یا شب را بر روی پوست صورت و پوست گردن بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا تمام مواد جذب پوستتان گردد. پیشنهاد می‌کنیم برای نتیجه گیری از این محصولات به طور منظم و مرتب از آنها استفاده نمایید.

 

۱۰ مدل بهترین کرم لیفت صورت به انتخاب مصرف کنندگان:

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم سفت کننده و لیفتینگ درمالاین مدل Soylift حجم 45 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

کرم سفت کننده و لیفتینگ درمالاین مدل Soylift حجم ۴۵ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روش مصرف: جهت پیشگیری روزی یک بار و جهت درمان روی دوبار روی پوست تمیز صورت استفاده شود.
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم 40 میلی لیتر بسته دو عددی

کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم ۴۰ میلی لیتر بسته دو عددی

مشخصات

  • کاربرد
    پوست گردن
  • پوست صورت
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    پس از شستشوی مناسب پوست، کرم را صبحها و شبها بر روی پوست صورت و گردن مالیده و به خوبی ماساژ دهید.
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لیفتینگ ورونیک مدل Day حجم 40 میلی لیتر

کرم لیفتینگ ورونیک مدل Day حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    ضد چروک
  • صورت و گردن
  • سفت کننده
  • حجم
    ۴۰
  • راهنمای استفاده
    روزانه روی پوست تمیز استفاده کنید و بصورت دورانی با استفاده از ضربات بسیار ملایم از داخل به خارج ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۵۸/ظ/۴۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کرم لیفتینگ روز ورونیک تولید ایران است و دارای فرمولاسیون فرانسوی میباشد.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin حجم 40 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کرم محکم کننده مخصوص افراد بالای ۴۰ سال: - محکم کننده پوست صورت، ضد افتادگی و ضد چروک - ترمیم کننده شبکه های پروتئین پوست، جهت افزایش استحکام پوست - سرشار از پپتیدهای مؤثر، جهت کاهش افتادگی و رفع چروک های صورت - افزایش مقاومت پوست در برابر تاثیر جاذبه و پیشگیری از افتادگی پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست سینره مدل 01 حجم 40 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست سینره مدل ۰۱ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کرم محکم کننده پوست صورت: - حاوی بیوپلیمرهای دریایی جهت لیفت سریع پوست صورت و گردن - بهره گیری از کمپلکس MDI جهت پیشگیری از افتادگی، افزایش استحکام و لیفت پایدار پوست - دارای روغن گل همیشه بهار و روغن جوانه گندم جهت ترمیم و نوسازی پوست - دارای مواد مرطوب کننده جهت حفظ شادابی پوست - غنی شده با ویتامین های A،E،D پروویتامین B5، امگا ۳ و امگا ۶
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم 45 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم ۴۵ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست گردن
  • پوست صورت
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    پس از شستشوی مناسب پوست، کرم را صبحها و شبها بر روی پوست صورت و گردن مالیده و به خوبی ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۸/۱۰۷۵۵
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    سفت کننده و لیفتینگ پوست افزایش دهنده قوام و استحکام پوست محرک ساخت رشته های کلاژن و الاستین و جلوگیری از تخریب آنها محافظ پوست در برابر اثرات مضر اشعه UV محافظ رطوبت لایه شاخی پوست افزایش دهنده متابولیسم و انرژی سلولهای پوست محافظ طراوت، شادابی و جوانی پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست شب دکتر ژیلا کد 001 حجم 50 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست شب دکتر ژیلا کد ۰۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته،به صورت دورانی مالش دهید تاجذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    چای سبز -کریزانتلیس
  • نوع ویتامین
    E ,C, د-پانتنول, آلانتویین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع پوست تغذیه بهتر و کمک به روند بازسازی سلول های پوست سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان با خاصیت ضد چروک حاوی عصاره های گیاهی نرم کننده، مرطوب کننده، ضد التهاب و التیام بخش تقویت کننده، مغذی و آبرسان مناسب پوست های دهیدراته افزاینده الاستیسیته و تنظیم کننده تونالیته پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING حجم 50 میلی لیتر

کرم فرم دهنده گینو مدل FERMETE FIRMING حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • پوست گردن
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    بعد از شستن پوست صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن مورد استفاده قرار گیرد
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۴۶۸۸۶۲۹۶۱۴۹۷۵۵۹
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - بازگرداندن قوام و فرم بیضی صورت به مرور زمان - فرم دهنده قوی و بازسازی کننده پوست - صاف کننده سطح پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل سفت کننده پوست سودا مدل لیزر لیفت حجم 125 میلی لیتر

ژل سفت کننده پوست سودا مدل لیزر لیفت حجم ۱۲۵ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار حجم 50 میلی لیتر

کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • پوست گردن
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هر صبح یا شب روی پوست تمیز مالیده شود
  • شماره مجوز
    ۴۷۹۷/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    تخم خاویار و همیشه بهار
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب افتادگی پوست استحکام بخش پوست مرطوب کننده حاوی عصاره خاویار
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست روجا  مدل خاویار حجم 100 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست روجا مدل خاویار حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    صورت و بدن
  • ضد چروک
  • صورت
  • شب
  • پوست بدن
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار لازم کرم را در محل مورد نظر زده و به مدت ۵ دقیقه ان را به صورت دورانی ماساژ دهید
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لیفتینگ و ضدچروک فرونیا مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

کرم لیفتینگ و ضدچروک فرونیا مدل ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • پوست گردن
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روزی یـک الی دو بـار روی پوسـت تمیـز و خشـک صـورت و گـردن، بـه صـورت دورانـی ماسـاژ داده شـود.
  • شماره مجوز
    ۱۰۷۸۱۴۱۶۷۹۱۶۲۸۴۰
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم سفت کننده پوست پرولایز مدل فرمینگ حجم 600 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست پرولایز مدل فرمینگ حجم ۶۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • پوست گردن
  • پوست شکم
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقداری از محصول را روی پوست به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۹۶۲۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کاهش التهابات و پاکسازی چربی اضافه پوست ، آنتی اکسیدان ضد پیری و بازسازی سلولهای مرده پوست . پیشگیری از پیری پوست و افزایش استحکام و لیفت مداوم پوست صورت و بدن . کاهش چین و چروک ، روشن شدن پوست ، درمان آکنه و کاهش خارش پوست .
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لیفتینگ توتال درم مدل antiwrinkle حجم 50 میلی لیتر

کرم لیفتینگ توتال درم مدل antiwrinkle حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • پوست گردن
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب استفاده انواع پوست کاهش چین و چروکهای عمیق پوست و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ایجاد درخشش چشمگیر و جلوه جوانی به پوست جلوگیری از بروز چروک های سطحی جلوگیری از عمق گیری چروک های قدیمی کمک به لیفت و بالا برنده پوست مناسب استفاده صورت و گردن افزایش تراکم، قوام و استحکام بخش پوست محرک ساخت کلاژن و الاستین ساخت کشور فرانسه حجم ۵۰ میلی لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل سفت کننده پوست صورت سروینا مدل Lifting حجم 30 میلی لیتر

ژل سفت کننده پوست صورت سروینا مدل Lifting حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کاربرد
    پوست صورت
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده ناحیه مورد نظر را با یک پاک کننده ملایم تمیز نموده و سپس روزانه دو بار ژل سفت کننده سروینا را بر روی موضع قرار داده و با حرکت ملایم انگشتان آن را ماساژدهید. حداقل تا چهار ساعت از شستن آن خودداری شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۵۲۳
  • نوع عصاره
    -۲ پروتئین هیدرولیزشده کنجد -۳ روغن جوانه گندم -۴ ترکیب پرونالن فیرمینگ -۵ ترکیب ماتریکسیل
  • نوع ویتامین
    E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *