ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید تخت نوزاد و نوجوان

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

برای اتاق خواب نوزاد اصلی ترین پارامتر تخت خواب محسوب می شود. به این دلیل که کودک بیشترین زمان خود را در خواب به سر می برد. همچنین این پروسه زمانی به سرعت طی می شود و نوزاد نیاز به یک تخت خواب بزرگ تر در دوران کودکی و نوجوانی خود دارد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون
تخت نوزاد نوجوان که با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می زند. مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. برای خاص بودن و منحصر به فرد تر شدن دیزاین داخلی اتاق خواب کودک و در عین حال صرفه جویی در هزینه های خود بهتر است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

تفاوت تخت نوزادی با تخت نوزاد نوجوان

تخت نوزادی به شکلی است که با تکان دادن آن شبیه گهواره کودک را آرام و به خواب می برد. درست در نقطه مقابل آن تخت خواب نوجوان است که باید از استقامت خاصی برخوردار باشد. در همین راستا باید بگویم تخت نوزاد نوجوان به شکلی طراحی شده است که شما می توانید با یک تیر سه نشان را به هدف بزنید. ابتدا تا سن شش ماهگی سپس تا سن دو سالگی و بعد تا سن پانزده الی هجده سالگی از آن بهره بگیرید. تفاوت اصلی این انتخاب در سایز و اندازه آن است که در کنار ایمنی که برای گهواره و تخت خواب کودک در نظر گرفته می شود اما برای تخت خواب نوجوان لحاظ نمی شود است.

تخت نوزاد سفید رنگ

ابعاد تخت نوزاد نوجوان

تخت خواب های نوزاد نوجوان با تنوع بسیار گسترده ای در بازار روبرو است. شما می توانید متناسب با نیاز خود این محصول را خریداری کنید. یک کمد در انتهای تخت خواب نوزاد قرار دارد که با برداشتن آن فضای بیشتری را برای فرزند نوجوان شما به جهت استراحت می دهد. ابعاد تخت نوزاد: ابعاد تخت ‌خواب نوزاد دومنظوره معمولاً در رنج ۹۰ × ۱۹۰ بوده و سایز تشک این تخت ‌خواب ۸۰ × ۱۸۰ است. ابعاد تخت نوجوان: ابعاد این مدل به صورت استاندارد ۹۰ × ۲۰۰ بوده و اگر فضای کافی در اتاق را در اختیار دارید می‌توانید از ابعاد ۱۲۰ × ۲۰۰ و ۱۴۰ × ۲۰۰ سفارش خود را نهایی کنید. این تخت خواب درست شبیه تخت خواب بزرگسال است و مادران به راحتی می توانند در کنار فرزند خود به استراحت بپردازند.

 

بهترین رنگ های تخت نوزادی

همان طور که اشاره شد از سن یک سالگی یعنی از بدو تولد نوزاد تا سن هجده سالگی این تخت خواب چند منظوره برای شما قابل سفارش است. پس بهتر است از رنگی استفاده شود که شما در طی گذر زمان به راحتی از آن بهره بگیرید. ما توصیه می کنیم رنگ های شبیه رنگ سفید، کرم، قهوه ای و سایر رنگ های دیگر را به صورت تک رنگ مد نظر قرار دهید تا در گذر زمان با تغییر دکوراسیون مشکلی در پیش روی شما وجود نداشته باشد؛ یعنی رنگ سفید امکان تغییر کاغذ دیواری، فرش، پرده و سایر اکسسوری های موجود در اتاق خواب را به راحتی فراهم می سازد.

البته که شما متناسب با هارمونی رنگی که در اتاق خواب فرزند خود از آن پیروی کرده اید می توانید تخت خواب دو منظوره خود را مهمان خانه تان کنید. این روزها استفاده از رنگ آبی برای پسرها و رنگ صورتی برای دختر خانم ها یا رنگ های ترکیبی با طوسی بسیار رواج پیدا کرده است.

تخت کودک صورتی و سفید

کلام آخر پیرامون مراکز خرید تخت نوزاد نوجوان

همان طور که می دانید مصنوعات چوبی این روزها به شکل بسیار زیادی در بازار یافت می شود. از آنجایی که متریال استفاده شده در پروسه تولید نیز نسبت به تنوع این محصولات بسیار زیاد است. بهتر است از جایی این کار خریداری شود که علاوه بر کیفیت و زیبایی قیمت ایده الی را نیز در بر گرفته باشد. پس با خرید از مراکز خرید موجوددر سطح شهر شما نمی توانید متناسب با پشت درب کارخانه هزینه کنید.

مد نظر قرار دادن هزینه اجاره بها، هزینه سربار، هزینه حقوق و بسیاری موارد دیگر خواه ناخواه با خرید از سطح شهر روی قیمت تمام شده تخت نوزاد نوجوان شما تاثیر می گذارد. پس به شماتوصیه می شود باخرید از وب سایت فروشگاهی مبل و میز یک محصول با کیفیت و خوش قیمت را برای خود و خانواده تان فراهم سازید.

این وب سایت با داشتن مدل های بسیار سرویس خواب نوزادی به خوبی توانسته است نیازمندی های مشتریان را جویا شود و در پروسه فروش آنلاین سال ها است که با موفقیت گام برمی دارد. امیداست مطالب ارائه شده در راستای آشنایی شما عزیزان برای راهنمای خرید تخت نوزاد نوجوان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بهترین ها در پیش روی شما باشد.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *