مراقبت از پوست

۹ مورد بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار عالی

کدام ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار مناسب است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

کرم های ضد آفتاب از جمله محصولات بهداشتی و آرایشی هستند که برای همه افراد در تمامی سنین و هر نوع آب و هوایی ضروری محسوب می‌شوند. برخی افراد بر این باور هستند که استفاده از کرم های ضد آفتاب فقط در فصول گرم سال و به منظور جلوگیری از آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که این تفکر و باور صحیح نیست چرا که اشعه های مضر خورشیدی در روزهای بارانی و سرد سال نیز می‌توانند بر روی پوست اثر مخربی داشته باشند.

از مزایای کرم های ضد آفتاب به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

    • پیشگیری از بروز سرطان پوست
    • جلوگیری از آفتاب سوختگی
    • پیشگیری از بروز چین و چروک
    • پیشگیری از پیری زودرس
    • جلوگیری از بروز لک‌های تیره روی پوست
    • حفاظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB

کرم های ضد آفتاب همانند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در انواع مختلف همچون: کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و لک دار، کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست معمولی، کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و جوش دار، کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست لکه دار و … ساخته و تولید می‌شوند که برای استفاده از هر کدام از این نوع ها ابتدا باید جنس پوست صورت به درستی تشخیص داده شود.

در این مقاله قرار است به معرفی کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک و لک دار پرداخته شود اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

آیا هر نوع پوست، ضد آفتاب مخصوص به خودش را دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله! هر فردی با هر نوع پوستی که دارد باید از ضد آفتاب مخصوص پوست خود به منظور اثربخشی و نتیجه گیری از کرم های ضد آفتاب استفاده نماید. به عنوان مثال: افرادی که دارای پوستی خشک هستند باید از کرم های ضد آفتاب با درصد مرطوب کنندگی مناسب به منظور آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست استفاده کنند. ولی افرادی با پوست های چرب و مستعد جوش باید به دنبال محصولات فاقد چربی برای استفاده باشند.

 

ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار چه ویژگی هایی داشته باشد؟

۱- حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده

عدم آبرسانی و رطوبت رسانی کافی به پوست عامل مهمی برای خشک شدن پوست به حساب می‎‌آید، بنابراین ضد آفتاب سازگار با پوست خشک باید در ساختارش حاوی ترکیبات آبرسان مثل هیالورونیک اسید و ترکیبات مرطوب کننده مثل روغن‌های گیاهی به منظور تامین رطوبت پوستی را دارا باشد.

۲- فاقد ترکیبات حساسیت‌زا

از آنجایی که پوست های خشک حساسیت بیشتری نسبت به پوست های چرب دارند باید محصول مورد نظر فاقد مواد حساسیت زا مثل: الکل، اسانس و … باشد و همچنین بهتر است محصول انتخابی به منظور مقابله با حساسیت های پوستی دارای ترکیبات ضدالتهابی و تسکین دهنده نیز باشد.

۳- مقاوم در برابر آب و تعریق 

مقاوم بودن در برابر آب و تعریق جزء ویژگی‌های مهم برای خرید ضد آفتاب می‌باشد و توصیه می‌کنیم قبل از خرید این نکته را لحاظ فرمایید. اگر جزء افرادی هستید که فعالیت روزمرگی همراه با تعریق زیاد دارید بهتر است کرم ضد آفتابی را انتخابی کنید که از نوع ضد آب باشد. این مدل از ضد آفتاب ها از مقاومت بیشتری در برابر آب و عرق کردن برخوردار هستند و سریعا پاک نمی‌شوند.

۴- دارای برچسب طیف گسترده

از آنجایی که اشعه های UVB و UVA خورشید باعث سوختگی پوست، ایجاد سرطان های پوستی، ایجاد چین و چروک های پوستی، لکه و افتادگی پوست می‌شوند بنابراین حفاظت از پوست در برابر هر دو اشعه امری ضروری به حساب می‌آید. برای تحقق این امر باید از ضدآفتاب هایی استفاده کرد که دارای برچسب طیف گسترده به منظور محافظت از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UVA و UVB باشد.

۵- دارای فاکتور حفاظتی (SPF)

SPF به معنی عامل حفاظت در مقابل خورشید است و باید قبل از خرید به این فاکتور حفاظتی بر روی کرم های ضد آفتاب هر نوعی که باشد توجه نمایید. طبق توصیه متخصصین پوست SPF کرم های ضد آفتاب باید در بازه‌ی ۱۵ تا ۵۰ باشد. این توصیه در مورد کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خشک نیز صدق می‌کند.

 

آیا می‌توان از ضد آفتاب معمولی برای پوست خشک و لک دار استفاده کرد؟

ضد آفتاب های معمولی با توجه به ترکیبات و ساختاری که دارند سازگار با پوست های معمولی و نرمال یعنی نه خیلی خشک و نه خیلی چرب هستند و نمی‌توانند رطوبت لازم برای پوست های خشک و لکه دار را به خوبی تامین نمایند، بنابراین کسانی که پوست های خشک و لکه دار دارند برای رطوبت رسانی و آبرسانی هر چه بیشتر پوستشان باید از ضد آفتاب های مخصوص پوست خشک استفاده کنند.

برخی منابع مطالعاتی این مطلب:

 

۵ مدل بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

۱- کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد افتاب سینره با تیوپ زرد رنگ

یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های خشک و لک دار کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر است این کرم ضد آفتاب به دلیل عملکرد خوبی که تاکنون داشته است رضایتمندی بسیاری از خریداران را کسب نموده و همچنین ۹۹۹ نفر خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

در ساختار این مدل کرم ضد آفتاب از ترکیبات گیاهی ضدالتهابی و همچنین ویتامین E برای پیشگیری از پیری زودرس پوست استفاده شده است. این محصول بدون پارابن در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و برای کسانی که به دنبال کرم ضد آفتاب قیمت مناسب و کیفیت خوب هستند این مدل کرم ضد آفتاب برای استفاده آنها پیشنهاد می‌شود.

جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرارگیری در زیر نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب سینره

 

۲- کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES حجم ۵۵ میلی لیتر

کرم ضد افتاب ام کیو با تیوپ سفید رنگ

یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های خشک و لک دار کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES با حجم ۵۵ میلی لیتر است. این کرم ضد آفتاب یکی از محصولات بسیار با کیفیت این برند است که تاکنون توانسته رضایت بسیاری از خریداران را کسب نماید و همچنین ۱۷۰ نفر از خریداران این محصول را برای خرید به دیگران پیشنهاد کرده اند.

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES با توجه به ساختاری که دارد به عنوان یکی از موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک) شناخته شده است و برای پوست های لک دار با خاصیت روشن کنندگی که دارد می‌تواند موثر واقع شود.

این کرم ضد آفتاب با خاصیت مرطوب کنندگی و التیام بخشی که دارد سازگار با انواع پوست ها است و می‌توان از آن به عنوان محافظ قوی برای پوست در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده نمود.

جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرارگیری در زیر نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو

 

۳- کرم ضد آفتاب اریکه مدل Anti Spot حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد افتاب اریکه با تیوپ سفید رنگ و درپوش نقره ای

کرم ضد آفتاب اریکه مدل Anti Spot حجم ۵۰ میلی لیتر یکی از بهترین کرم های ضد لک موجود در بازار است که قابل استفاده برای انواع پوست ها می‌باشد. این کرم ضد آفتاب دارای فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک بوده و می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB نور خورشید به خوبی محافظت نماید و از طرفی در پیشگیری و درمان انواع لک‌های تیره پوست موثر واقع شود.

از دیگر ویژگی های این مدل کرم ضد آفتاب می‌توان به مواردی مثل: مقاوم بودن در برابر آب و تعریق، حاوی ترکیبات مرطوب کننده گلیسیرین و نیاسین آمید،دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی، دارای خاصیت روشن کنندگی و ضد لک اشاره کرد.

جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرارگیری در زیر نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب اریکه مدل Anti Spot

 

۴- کرم ضد آفتاب کانبیو کد L01 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد افتاب کانبیو با تیوپ سفید و درپوش نارنجی

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 کانبیو از بهترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار است که برای پوست‌های معمولی و خشک مناسب می‌باشد. این کرم با توجه به ساختاری که دارد با حفظ رطوبت طبیعی پوست باعث ایجاد بافت مخملی و لطیف بر روی پوست می‌شود.

این کرم ضد آفتاب با خاصیت آنتی اکسیدان قوی که دارد می‌تواند از پوست در برابر اثرات مخرب محیطی به خوبی محافظت نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به مواردی همچون: کنترل کننده ترشح غدد چربی، مات کننده پوست، تحریک سلول هـای پوستی، مرطوب کننده بسیار قوی، دارای خواص تسکین دهنده، جلوگیری از افتادگی پوست و ضد قرمزی اشاره کرد.

جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرارگیری در زیر نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب کانبیو

 

۵- کرم ضد آفتاب ژیل بوته مدل Solactive حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد افتاب ژیل بوته با تیوپ و درب سفید رنگ

کرم ضد آفتاب ژیل بوته مدل Solactive حجم ۵۰ میلی لیتر یکی از پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار است که در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۳ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۳۰۰ نفر از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت نموده اند و آن را برای خرید توصیه کرده اند.

این محصول فرانسوی با توجه به ساختار سبکی که دارد باعث ایجاد پوشش یکنواخت و رنگ طبیعی روی پوست می‌شود. این مدل از کرم ضد آفتاب فاقد چربی دارای فیلترهای فیزیکی می‌باشد از این رو برای کسانی که پوست های مستعد جوش و حساسی دارند این محصول مناسب می‌باشد.

از دیگر ویژگی های این کرم ضد آفتاب می‌توان به مواردی مثل: پیشگیری از پیری زودرس پوست، مناسب استفاده برای آقایان و بانوان، محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و پیشگیری از ایجاد لکه های پوستی اشاره نمود.

جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرارگیری در زیر نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب ژیل بوته

 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک و لک دار

همان طور که می‌دانید ضد آفتاب ها در نوع های مختلفی مثل: ژل ضد آفتاب، اسپری ضد آفتاب، کرم ضد آفتاب، فلوئید و لوسیون ها در بازار وجود دارند، که هر کدام از این نوع ها دارای ساختار متفاوتی هستند و در نتیجه میزان جذبشان نیز متفاوت می‌باشد.

بدین صورت که ضد آفتاب از نوع اسپری، فلوئید و ژل دارای جذب بالایی هستند و کافیست از آنها ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خوشید استفاده کرد ولی کرم های ضد آفتاب و لوسیون ها با توجه به ساختاری که دارند کندتر جذب می‌شوند و باید ۳۰ دقیقه قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید از آنها استفاده شود.

نحوه استفاده از کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک و لکه دار بدین گونه است که ابتدا باید صورت خود را با شوینده مناسب تمیز نموده و سپس مقداری از کرم را بر روی پوست بمالید و به خوبی پخش نمایید و اجازه دهید تا کرم جذب پوستتان گردد.

 

۱۰ مدل بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار از نگاه مصرف کنندگان

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم ضد آفتاب بتیس مدل moisturizer حجم 75 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بتیس مدل moisturizer حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۱۱۹۸۵۰۵۷
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • خشک
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • SPF
    ۴۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب لانسون مدل مولتی اکشن شماره 1 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب لانسون مدل مولتی اکشن شماره ۱ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره مجوز
    ۶۸۲۹۴۹
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVA
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب بیکن مدل Multi-Action D.03 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بیکن مدل Multi-Action D.03 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هرروز صبح روی پوست تمیز استعمال گردد. به علت غلظت بالا مقدار کمی استفاده شود که برای پوشانندگی کافی است و هر ۸ ساعت یک بار تمدید گردد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۸/۱۰۹۱۹
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    کرم ضد آفتاب بژ تیره دارای اثر ضدچروک قوی آبرسان ۲۴ ساعته (۴% هیالورونیک اسید) ممانعت از جذب آلودگی ( آنتی اکسیدان بسیار قوی) و شادابی پوست ۱۲ ساعت کاور بدون تغییر رنگ دارای فیلترهای ضدآب مناسب سولار و برنزه کردن پوست ساخته شده تحت لیسانس آلمان
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب درمالاین مدل S50 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درمالاین مدل S50 حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۱۷۵۹
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • خشک
  • چرب
  • حساس
  • انواع پوست
  • مختلط
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول

کرم ضد آفتاب اسکن اسکین مدل ۰۲ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب آردن رنگ برنز صدفی SPF100

کرم ضد آفتاب آردن رنگ برنز صدفی SPF100

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۱۴۲
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • معمولی
  • چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVB
  • سایر مشخصات
    - حداکثر محافظت پوست در برابر پرتوهای مضر ماورا بنفش نور خورشید UVA/UVB - بهره گیری از تکنولوژی نوین سلولهای بنیادی - دارای عملکرد سه گانه : ترمیم و تقویت ساختار پوست، جوان کننده و ضد چروک، مرطوب کننده - حاوی عوامل ضد چروک و ضد افتادگی پوست - پیشگیری از پیری زودرس پوست - پایدار در برابر نور - مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۱۰۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول

کرم ضد آفتاب دلانو شماره ۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب جی ان ام کد 1 حجم 45 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب جی ان ام کد ۱ حجم ۴۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض افتاب از محصول استفاده شود و هر ۲ ساعت تکرار شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۲۸۸۱
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    حاوی SPF
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۳۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب پرونایس مدل Caviar حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پرونایس مدل Caviar حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۸۱۱۰۶۸
  • نوع عصاره
    خاویار
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • خشک
  • حساس
  • انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    - محافظت از پوست در بربر اشعه های مضر آفتاب - حاوی عصاره طبیعی خاویار - آنتی اکسیدان قوی - مرطوب کننده، مغذی و جلوگیری از پیری زودرس - پیشگیری از ایجاد لکه‌های قهوه‌ای پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب لابورن کد 05 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب لابورن کد ۰۵ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۴۲۹/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    شیرین بیان
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • سایر مشخصات
    حاوی ویتامین E حاوی کلاژن و روغن درخت چای آبرسان بیرنگ
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب اویدرم مدل 676 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اویدرم مدل ۶۷۶ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از کرم ضد آفتاب اوی سان را حدودا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، در تمامی نواحی پوست به طور یکنواخت پخش نمائید. بهتر است جهت حفاظت کامل، این عمل را به طور منظم ۲ ساعت یکبار و به ویژه پس از شستشو یا شنا کردن تکرار نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۱۹۸۴
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Max Protect حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Max Protect حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۶۳۷۶۴۳۹۶۶۴۲۷۴۱۳۵
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    - دارای روغن دانه گل آفتابگردان - ضد التهاب
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *