زیبایی و سلامت

۷ مدل بهترین مارک خمیر دندان ایرانی و خارجی از نگاه خریداران

بهترین خمیر دندان در ایران و دنیا کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

رعایت بهداشت دهان و دندان امری ضروری برای هر فرد به حساب می‌آید. برای این منظور امروزه محصولات مراقبتی زیادی ساخته و تولید شده اند که یکی از این محصولات مراقبتی بهداشت دهان و دندان خمیر دندان ها هستند.

خمیر دندان ها محصولات خمیری شکلی هستند که به منظور جرمگیری و نظافت دندان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به سلامت لثه و دندان ها کمک شایانی می‌کنند. خمیر دندان ها اغلب به صورت تیوپ های استوانه ای شکل با دو عملکرد متفاوت تمیز کنندگی و درمانی به بازار عرضه شده اند.

امروزه این محصول بهداشتی دهان و دندان در نوع ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان گفت اصل بودن و معتبر بودن برند خمیر دندان در میزان اثرگذاری این محصول نقش به سزایی دارد.

در این مقاله قرار است به انواع مختلف خمیر دندان و معرفی چند برند معتبر از این محصول بپردازیم اگر قصد خرید این محصول بهداشتی را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

یک خمیر دندان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خمیر دندان خوب به عوامل مختلفی بستگی دارد که نوع دندان، وضعیت دهان و لثه آن را تعیین می‌کند، یک خمیر دندان استاندارد باید در ساختارش دارای ویژگی های زیر باشد:

    • دارای ماده فلوراید
    • دارای ترکیبات حساسیت زا
    • دارای رایحه و بوی مطبوع
    • دارای بسته بندی مناسب
    • دارای برند معتبر و شناخته شده
    • دارای تائید ADA روی بسته بندی خمیر دندان

 

انتخاب خمیر دندان تا چه در سلامت دندان‌ها موثر است؟

تا مدت‌ها پیش این نگاه در مورد خمیر دندان وجود داشت که این ماده خمیری به شدت در سلامت دندان موثر است و حتی برخی انتخاب خمیر دندان را مهمتر از انتخاب مسواک و طریقه صحیح مسواک زدن می‌دانستند.

اما بعد از مدتی از این نگاه عبور کردیم و فهمیدیم که اتفاقا مسواک مناسب و نحوه صحیح مسواک زدن بسیار موثر هستند، اما حالا این نگاه شکل گرفته است که خمیر دندان هم در کنار مسواک زدن موثر است، اما نه آنقدری که به دنبال بهترین خمیر دندان باشیم و هر خمیر دندانی می‌تواند نیاز ما را رفع کند. اما واقعیت چیست؟ انتخاب خمیر دندان تا چه حد مهم است؟

اهمیت نحوه صحیح مسواک زدن به این معنی نیست که خمیر دندان اهمیتی ندارد یا هر برند خمیر دندان با سایر برندها برابر است، خمیر دندان موجب می‌شود محیط دهان و دندان در وضعیتی قرار بگیرد که حتی اگر اندکی جرم در دندان‌ها باقی مانده باشد، تا مدت مشخصی بسته به نوع خمیر دندان، امکان فعالیت در جهت پوسیده کردن دندان را نداشته باشد.(+)

در درجه اول باید بدانید که انتخاب مسواک مناسب و از همه مهمتر طریقه صحیح مسواک زدن، از همه چیز مهمتر هستند، در واقع با کمک مسواک شما اصل جرم را از دندان پاک می‌کنید و از بین می‌برید و هیچ چیز از این نظر جای مسواک را نخواهد گرفت.

در واقع استفاده از یکی از این خمیردندان های برتر می تواند از مشکلات دندانی مانند پوسیدگی، بیماری لثه و غیره جلوگیری کند. اما اینکه کدام خمیر دندان را انتخاب می‌کنیم، از این نظر مهم است که مواد تشکیل دهنده آنها چیست و از این نظر چه تفاوتی باهم دارند؟ از سوی دیگر برخی خمیر دندان‌ها برای مدت بیشتری دندان‌ها را از پوسیدگی حفظ می‌کنند.

از طرفی اگر دندان شما حساس است یا پروتز دندان انجام داده‌اید و یا به صورت ژنتیکی دندان‌های شما بیشتر از سایرین مستعد پوسیدگی هستند، در این شرایط خمیر دندان مخصوص شما متفاوت از سایر افراد خواهد بود. پس انتخاب خمیر دندان یک موضوع کم اهمیت نیست.

 

فلوراید چیست و چگونه عمل می‌کند؟

قبل از اینکه در مورد خمیر دندان های برتر بدانید، مهم است که در مورد انواع مختلف خمیردندان ها بدانید. یکی از رایج ترین انواع خمیردندان، خمیر دندان حاوی فلوراید است. از آنجایی که فلوراید دندان های شما را تقویت می کند و از پوسیدگی جلوگیری می کند، دندانپزشکان آن را برای کودکان و بزرگسالان توصیه می کنند.

فلوراید ماده ای است که به صورت یک لایه محافظتی به منظور کاهش پوسیدگی دندان، افزایش استحکام دندان و همچنین افزایش مقاومت دندان ها در مقابل باکتری های مضر دهان در ساختار و ترکیبات اکثر خمیر دندان ها به کار می‌رود. گفتنی است که برای استفاده از خمیر دندان های حاوی فلوراید بهتر است که گاهی از این مدل خمیر دندان ها استفاده نمایید و در اکثر اوقات با خمیر دندان های فاقد فلوراید مسواک بزنید.

 

کدام خمیر دندان مناسب شماست؟ انواع خمیر دندان از نظر عملکرد

در حال حاضر خمیر دندان ها در نوع های مختلف از جمله: سفید کننده، جرم گیر دندان، ضد پوسیدگی، ضد پلاک، ضد حساسیت و… تولید می‌شوند که هر فرد بسته به نیاز خود باید خمیر دندان متناسب را برای استفاده انتخاب و خریداری نماید. در ادامه به توضیح و کارایی انواع مختلف خمیر دندان ها خواهیم پرداخت، برای آشنایی بیشتر این محصول بهداشتی همراه ما باشید.

 

خمیر دندان سفید کننده:

خمیر دندان‌های سفید کننده جزء خمیر دندان هایی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل از خمیر دندان ها حاوی ترکیبات بسیار قوی هستند که باعث کاهش لکه ها بر روی دندان ها شده و در نتیجه سفیدی و شفافیت را برای دندان ها به ارمغان می‌آورد.

خمیر دندان سفید کننده برند سنسوداین

مشاهده و خرید خمیر دندان سنسوداین سری Daily Care

برخی از افراد بر این باور هستند که خمیر دندان های سفیدکننده به دلیل دارا بودن ترکیبات ساینده می‌تواند موجب آسیب به مینای دندان شود، گفتنی است که طبق تحقیقات صورت گرفته این نوع محصولات برای مینای دندان بیش از انواع دیگر مضر نیستند. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال خرید این محصول هستید سعی کنید مارک های شناخته شده را خریداری نمایید.

 

خمیر دندان جرم گیر:

خمیر دندان های جرم گیر با توجه به ساختاری که دارند می‌توانند از تجمع جرم بر روی دندان ها جلوگیری کنند. این مدل از خمیر دندان ها به دلیل دارا بودن ترکیبات پاک کننده و ساینده عملکردی مشابه خمیر دندان های سفید کننده دارند و به نوعی زیر مجموعه خمیر دندان های سفید کننده به حساب می‌آیند.خمیر دندان جرم گیر برند سنسوداین با درب سبز رنگ

مشاهده و خرید خمیر دندان سنسوداین مدل extra pro

 

خمیر دندان ضد پلاک:

این مدل از خمیر دندان ها از ایجاد پلاک دندان و همچنین تشکیل جرم دندانی جلوگیری می‌کند و با کاهش دادن اثرهای سم باکتریایی روی بافت‌های اطراف دندان  احتمال بروز بیماری‌های لثه را کم می‌کند. استفاده از این مدل خمیر دندان برای افرادی که بیماری لثه دارند پیشنهاد می‌شود.

 

خمیر دندان ضد حساسیت:

نوع جدیدی از خمیر دندان ها در بازار وجود دارند که با ساختار ضد حساسیت برای دندان های حساس تولید شده اند. این خمیر دندان ها حاوی ترکیبات نیترات پتاسیم یا کلرید استرانسیم هستند که می‌توانند حساسیت عاج دندان را از دو طریق کاهش دهند، ابتدا واکنش نورون‌ها به محرک درد را متوقف کنند و سپس لوله های (توبول‌) عاجی دندان را مسدود نمایند.

حساسیت دندان معمولاً به دلیل ضعیف شدن مینای دندان یا نمایان شدن ریشه است. اینجاست که خمیردندان برای دندان های حساس مفید است. خمیر دندان درد ناشی از مشکلات حساسیت را تسکین می دهد. حتی می توانید خمیر دندان سفید کننده یا محافظ حفره را برای حساسیت پیدا کنید.

خمیر دندان‌های ضد حساسیت با توجه به عملکردی که دارند برای افرادی که هنگام خوردن غذای گرم یا سرد و همچنین مایعات دندان هایشان تحریک شده و درد می‌گیرد مناسب می‌باشد. از آنجایی که این مدل از خمیر دندان ها در نوع های مختلفی تولید می‌شوند در نتیجه عملکردشان نیز متفاوت می‌باشد، توصیه می‌کنیم برای نتیجه گیری از این مدل خمیر دندان پیش از خرید ابتدا از یک دندانپزشک به منظور تشخیص علت حساسیت دندان هایتان کمک بگیرید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید.

خمیر دندان ضد حساسیت میسویک با درب پمپی

مشاهده و خرید خمیر دندان میسویک مدل Total Advanced

 

خمیر دندان ضد پوسیدگی:

خمیر دندان های ضد پوسیدگی حاوی ترکیبات فلورایدی مثل: فلوراید قلع، سدیم فلوراید و مونوفلوئورو فسفات هستند که موجب جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می‌شوند. خمیر دندان های ضد پوسیدگی که حاوی PPM1000 فلوراید هستند برای استفاده بزرگسالان تولید شده اند و خمیر دندان های حاوی PPM500 فلوراید مخصوص استفاده کودکان می‌باشند.

خمیر دندان ضد پوسیدگی هیمالیا

مشاهده و خرید خمیر دندان هیمالیا مدل Complete Care

 

خمیر دندان برای کامپوزیت:

برای دندان های کامپوزیت شده باید از خمیر دندان هایی استفاده کرد که خاصیت سفید کنندگی و مواد ساینده در ساختارش وجود نداشته باشد، چرا که مواد ساینده باعث ایجاد خراش‌هایی بر روی سطح کامپوزیت و ساییدگی آن شده و به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان ها می‌شود. بهترین خمیر دندان برای دندان های کامپوزیت شده خمیردندان‌های ژلی فاقد مواد ساینده می‌باشند.

 

۵ نمونه بهترین مارک خمیر دندان بر اساس نظر مصرف کنندگان:

۱- اورال-بی (Oral-B)

اورال بی یک شرکت معتبر و شناخته شده در جهان است که در زمینه محصولات بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند و مورد تایید بهترین دندانپزشکان دنیا واقع شده است. خمیر دندان های اورال بی توسط متخصصان به کمک فناوری های پیشرفته تولید شده اند که مانع از تشکیل لک و پلاک روی سطوح دندان‌ها می‌شوند. ساختار خمیر دندان های اورال بی به گونه ای است که کارایی چندین خمیر دندان تخصصی را به صورت یکجا دارند.

محصولات این برند آمریکایی شامل چهار سری : سری محافظ مینا و لثه، سری سفید کننده، سری ضد حساسیت و سری پاکسازی کامل با عملکردهای گوناگون به بازار عرضه می‌شوند که پاسخگوی تمامی نیازها هستند.

از دیگر ویژگی های خمیر دندان های اورال بی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • کمک به درمان بیماری های لثه
    • تقویت کننده مینای دندان
    • سفید کننده دندان
    • ضد حساسیت و ضد پوسیدگی
    • دارای ترکیبات کلرید قلع و فلوئورید

از نقاط قوت این برند به گفته ‌ی خریداران می‌توان به کیفیت ساخت بالا و قدرت تمیز کنندگی خمیر دندان های این برند اشاره کرد.

مشاهده خمیر دندان های برند اورال بی

 

۲- کرست (Crest)

برند کرست یکی دیگر از برند های محبوب و پرفروش در زمینه محصولات بهداشتی است. محصولات تولیدی این برند بیشتر بر مبنای رفع حساسیت های دندان و همچنین افزایش طول عمر دندان ها می‌باشد. خمیر دندان های این برند در انواع مختلف تولید می‌شوند که همین عامل باعث شده تا افراد بر اساس نیاز خود خمیر دندان مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

از ویژگی های خمیر دندان های برند کرست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ضد حساسیت و ضد پوسیدگی دندان
    • تقویت کننده مینای دندان
    • دارای ماده فلوراید
    • سفید کننده دندان

از نقاط قوت این برند به گفته ‌ی خریداران می‌توان به قدرت تمیز کنندگی، طعم قوی و خنک کننده خمیر دندان های این برند اشاره کرد.

مشاهده خمیر دندان های برند کرست

 

خمیر دندان مناسب به توصیه یک دندان پزشک

 

۳- سنسوداین (Sensodyne)

از بهترین برندهای تولید کننده خمیر دندان در جهان می‌توان به برند سنسوداین اشاره کرد. این برند محبوب تاکنون محصولات با کیفیت به منظور رفع  مشکلات دهان و دندان تولید کرده که مورد تایید بسیاری از متخصصان و دندانپزشکان در جهان قرار گرفته است.

ترکیبات موجود در ساختار محصولات این برند به گونه ای است که نقش یک آرام‌بخش موضعی را ایفا کرده و برای افراد با دندان های حساس بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد.

از ویژگی های خمیر دندان های برند سنسوداین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای خواص درمانی
    • حاوی فلوراید
    • سفید کننده دندان
    • ضد باکتری و ضد حساسیت
    • تقویت کننده مینای دندان
    • حاوی ترکیبات نیترات پتاسیم
    • حاوی مواد تسکین دهنده و التیام‌بخش

از نقاط قوت این برند به گفته ‌ی خریداران می‌توان به معتبر بودن برند، اصل بودن محصولات، رایحه دلپذیر و اثربخشی خمیر دندان های این برند اشاره کرد.

مشاهده خمیردندان های برند سنسوداین

 

۴- میسویک (Misswake)

یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدی خمیر دندان برند سوئیسی میسویک می‌باشد. این برند معتبر علاوه بر تولید خمیر دندان در زمینه دیگر محصولات بهداشتی از جمله: مسواک، نخ دندان، دهان شویه و … نیز فعالیت می‌کند که به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی مورد تائید اکثر دندانپزشکان و متخصصان جهان واقع شده است.

از ویژگی های خمیر دندان های برند میسویک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ترمیم کننده و سفید کننده
    • خوشبو کننده دندان و از بین برنده بوی بد دهان
    • ایجاد لایه‌ای محافظ روی دندان‌ها
    • ضد حساسیت و مناسب دندان‌های حساس
    • محافظ مینای دندان و ضد پلاک
    • جلوگیری از خونریزی لثه

از نقاط قوت این برند به گفته ‌ی خریداران می‌توان به قدرت تمیز کنندگی بالا، کاهش زردی دندان در صورت استفاده منظم و ایجاد حس خنک کنندگی در دهان اشاره کرد.

مشاهده خمیر دندان های برند میسویک

 

۵- کلگیت (Colgate)

کلگیت یکی دیگر از برندهای نام آشنای خمیر دندان است که توسط ویلیام کلگیت در کشور آمریکا تولید و روانه بازار شده است. خمیر دندان های کلگیت دارای ترکیباتی همچون: فسفات، کلسیم و فلوراید هستند که موجب سلامتی لثه ها و تقویت مینای دندان می‌شوند. خمیر دندان های این برند می‌توانند بدون کوچکترین آسیب به مینای دندان، پلاک و باکتری های دندانی را از بین ببرند.

از ویژگی های خمیر دندان های برند کلگیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ضد باکتری
    • مراقبت از مینای دندان
    • کاهش بوی بد دهان
    • ضد حساسیت و ضد پوسیدگی
    • فاقد هر گونه مواد شیمیایی
    • دارای عصاره های گیاهی

از نقاط قوت این برند به گفته ‌ی خریداران می‌توان به قدرت تمیز کنندگی بالا، سفید کنندگی، عدم ایجاد حساسیت و خوشبو کننده دهان اشاره کرد.

مشاهده خمیر دندان های برند کلگیت

 

بهترین خمیر دندان سفید کننده:

خمیر دندان سنسوداین سری Daily Care مدل Gum Protection حجم ۷۵ میلی لیتر 

خمیر دندان سفید کننده برند سنسوداین

خمیر دندان سنسوداین سری Daily Care مدل Gum Protection جزء یکی از بهترین خمیر دندان های سفید کننده به حساب می‌آید که با حجم ۷۵ میلی لیتری در مجموعه دو عددی به بازار عرضه شده است. این خمیر دندان سفید کننده تاکنون توانسته رضایتمندی بسیاری از خریداران را کسب کند و تعدادی از خریداران این مدل خمیر دندان سفید کننده را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

خمیر دندان سفید کننده سنسوداین در ساختارش حاوی ترکیبات سدیم فلوراید و پتاسیم نیترات می‌باشد که علاوه بر خاصیت سفید کنندگی از لثه ها نیز محافظت می‌کند. این محصول قابل استفاده برای افراد بالای ۱۲ سال است و برای دو بار استفاده‌ی روزانه مناسب می‌باشد.

مشاهده و خرید خمیر دندان سنسوداین سری Daily Care

 

بهترین خمیر دندان جرم گیر:

خمیر دندان سنسوداین مدل extra pro حجم ۷۵ میلی لیتر

خمیر دندان جرم گیر برند سنسوداین با درب سبز رنگ

خمیر دندان سنسوداین مدل extra pro به عنوان یکی از بهترین خمیر دندان های جرم گیر موجود در بازار است که با حجم ۷۵ میلی لیتری به بازار عرضه شده است. این مدل خمیر دندان سنسوداین محصولی از کشور انگلستان است که به منظور کاهش جرم دندان و با خاصیت جرم گیر تولید و ساخته شده است.

مشاهده و خرید خمیر دندان سنسوداین مدل extra pro

 

بهترین خمیر دندان ضد پوسیدگی:

خمیر دندان هیمالیا مدل Complete Care حجم ۱۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

خمیر دندان ضد پوسیدگی هیمالیا

خمیر دندان گیاهی هیمالیا محصولی از یک برند مشهور هندی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی به صورت گیاهی فعالیت می‌کند. این مدل از خمیر دندان که ساختاری صددرصد گیاهی دارد با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و به صورت مجموعه دو عددی به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به کیفیت خوبی که دارد تاکنون رضایتمندی بسیاری از خریداران را به همراه داشته است.

این خمیر دندان گیاهی حاوی ۵۰۰ ppm فلوراید کلسیم می‌باشد که از دندان‌ها در برابر پوسیدگی محافظت می‌کند. عصاره های به کار رفته شده در این خمیر دندان شامل: گیاه مسواک، سلم Acacia nilotica، گیاه چریش و گیاه انار می‌باشد. اگر قصد خرید خمیر دندان با ساختار گیاهی را دارید توصیه می‌کنیم این مدل از خمیر دندان برند هیمالیا را در لیست خرید و انتخابی خود قرار دهید.

مشاهده و خرید خمیر دندان هیمالیا مدل Complete Care

 

بهترین خمیر دندان ضد حساسیت:

خمیر دندان میسویک مدل Total Advanced حجم ۲۶۰ میلی لیتر

خمیر دندان ضد حساسیت میسویک با درب پمپی

خمیر دندان میسویک مدل Total Advanced با حجم ۲۶۰ میلی لیتر محصولی از کشور سوئیس است که به منظور جلوگیری از جرم و پلاک بر روی دندان ها تولید و عرضه شده است. خمیر دندان پمپی کامل میسویک با توجه به ساختاری که دارد به خوبی می‌تواند از دندان ها در برابر حساسیت و پوسیدگی محافظت نماید. اگر به دنبال خرید خمیر دندان ضد حساسیت با ظاهری متفاوت و حجمی بالا هستید این مدل از خمیر دندان برند میسویک پاسخگوی نیازتان خواهد بود.

مشاهده و خرید خمیر دندان میسویک مدل Total Advanced

 

بهترین خمیر دندان ایرانی در بازار:

خمیر دندان کامان مدل Samrt-White حجم ۲۳۰ میلی لیتر

خمیر دندان ایرانی کامان با درب پمپی

خمیر دندان کامان مدل Samrt-White حجم ۲۳۰ میلی لیتر در حال حاضر یکی از بهترین خمیر دندان های ایرانی موجود در بازار است که تاکنون توانسته امتیاز خوبی از خریداران کسب کند. این مدل خمیر دندان با خاصیت ضد پوسیدگی و سفید کنندگی به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی های این مدل خمیر دندان ایرانی می‌توان به مواردی همچون: استفاده راحت و آسان، جلوگیری از ایجاد لکه های تیره و قابل استفاده برای بزرگسالان اشاره کرد.

مشاهده و خرید خمیر دندان کامان مدل Samrt-White

 

بهترین خمیر دندان خارجی در بازار:

خميردندان فوراور ليوينگ پروداكتس مدل آلوئه ورا وزن ۱۳۰ گرم

خمیر دندان خارجی برند فوراور ظاهر تیوپی و رنگ سفید،سبز

یکی از بهترین خمیر دندان های خارجی موجود در بازار از برند فوراور می‌باشد. این برند آمریکایی در زمینه تولید محصولات بهداشتی مثل: خمیر دندان، کرم مرطوب کننده و نرم کننده، کرم و نرم کننده لب فعالیت می‌کند. این برند محبوب با توجه به محصولات با کیفیتی که تاکنون تولید کرده است بسیار پرطرفدار می‌باشد.

خميردندان فوراور ليوينگ پروداكتس مدل آلوئه ورا وزن ۱۳۰ گرم یکی از محصولات با کیفیت این برند معتبر است که به صورت کاملا ارگانیک تولید شده است. از ویژگی های این مدل خمیر دندان می‌توان به مواردی مثل: حاوی موم طبیعی عسل و خاصیت ضد باکتریایی، بدون فلوراید و مواد مضر، جلوگیری از بوی بد دهان، ضد حساسیت و سفید کننده دندان اشاره کرد.

خميردندان فوراور ليوينگ پروداكتس

 

۱۰ مدل بهترین خمیر دندان پرفروش موجود در بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
خمیر دندان بس مدل Mint حجم 100 میلی لیتر به همراه خمیر دندانبس مدل apple حجم 100 میلی لیتر

خمیر دندان بس مدل Mint حجم ۱۰۰ میلی لیتر به همراه خمیر دندانبس مدل apple حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

    مشاهده قیمت و موجودی محصول
    خمیر دندان بس مدل family حجم 120 میلی لیتر به همراه خمیر دندان بس مدل apple حجم 100 میلی لیتر

    خمیر دندان بس مدل family حجم ۱۲۰ میلی لیتر به همراه خمیر دندان بس مدل apple حجم ۱۰۰ میلی لیتر

    مشخصات

      مشاهده قیمت و موجودی محصول
      خمیر دندان سیگنال مدل اینتگرال 8 کاره حجم 75 میلی لیتر

      خمیر دندان سیگنال مدل اینتگرال ۸ کاره حجم ۷۵ میلی لیتر

      مشخصات

      • شماره مجوز
        ۳۸/ظ/ ۲۷۳۹
      • نوع عصاره
        روغن مریم گلی و آویشن
      • صادر کننده مجوز
        سازمان غذا و دارو
      مشاهده قیمت و موجودی محصول
      خمیر دندان طراوت بخش کلوس آپ مدل  Red Hot حجم 50 میلی لیتر

      خمیر دندان طراوت بخش کلوس آپ مدل Red Hot حجم ۵۰ میلی لیتر

      مشخصات

      • کشور مبدا برند
        ایران
      • سایر مشخصات
        خنک کننده
      • شماره مجوز
        ۱۵۲۴/ظ/۳۸
      • ویژگی‌های محصول بهداشتی
        ضد عفونی کننده دهان
      • ویژگی مواد
        طراوت بخش
      • صادر کننده مجوز
        سازمان غذا و دارو
      • حجم
        ۵۰ میلی‌لیتر
      مشاهده قیمت و موجودی محصول


      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *