لوازم آرایش

۱۷ مدل بهترین مارک خط چشم ماژیکی، مویی و مدادی [قیمت مناسب]

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

در آرایش چشم برای نشان دادن زیبایی بیشتر چشم ها باید از ابزارهای مخصوص آرایشی استفاده نمود. در حال حاضر ابزارهای زیادی جهت زیباسازی چشم ها وجود دارند که هر کدام تاثیر جداگانه ای بر روی چشم ها می‌گذارند. از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهای آرایشی چشم می‌توان به خط چشم ها اشاره کرد.

خط چشم ها نوعی محصول آرایشی هستند که به صورت خطی باریک و یا ضخیم پشت پلک ها و روی مژه ها به منظور درشت نشان دادن و زیبایی هر چه بیشتر چشم ها استفاده می‌شوند. این محصول آرایشی در حال حاضر در انواع گوناگون با رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در این مقاله قرار است به انواع مختلف خط چشم، نکات قبل از خرید آن و معرفی محصول پرداخته شود، اگر قصد خرید این محصول آرایشی را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین خط چشم:

    • کیفیت خط چشم
    • برند و مارک خط چشم
    • عدم ایجاد حساسیت
    • میزان کارایی و عملکرد خط چشم
    • میزان دوام و ماندگاری خط چشم
    • نظرات مثبت خریداران در مورد خط چشم

 

آشنایی با انواع خط چشم

 

۱- خط چشم های مدادی:

یکی از قدیمی ترین مدل های خط چشم نوع مدادی آن است. این مدل از خط چشم همان گونه که از نامش پیداست ظاهری شبیه به مداد دارد و با رنگ های مختلف و مدل های متنوع از جمله: خط چشم مدل خشک، خط چشم مدل روغنی و خط چشم مدل واکسی به بازار عرضه شده است.

خط چشم مدادی مدل خشک: از این مدل خط چشم برای کشیدن خط چشم های نازک استفاده می‌شود. این مدل خط چشم برای استفاده افرادی که چشم های حساسی دارند توصیه نمی‌شود.

خط چشم مدادی مدل روغنی: این مدل خط چشم برای کشیدن خط چشم های ضخیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که خواهان خط چشم های پهن و ضخیم هستند استفاده از این مدل برایشان پیشنهاد می‌شود.

خط چشم مدادی مدل واکسی: این مدل از خط چشم ها به دلیل دارا بودن نوک نرم و روانشان برای استفاده افرادی که مهارت کافی در زمینه کشیدن خط چشم دارد ایده ال می‌باشد.

    • نقاط قوت خط چشم مدادی: قابل حمل، دارای رنگ های متنوع، استفاده آسان و راحت، مناسب برای افراد مبتدی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه
    • نقاط ضعف خط چشم مدادی: ماندگاری و دوام کمتر، نیاز به تراشیدن و تیز کردن، ریزش روی چشم ها

 

۲- خط چشم های مایع:

برای کشیدن خط چشم های نازک و ضخیم می‌توان از خط چشم های مایع استفاده کرد. این مدل از خط چشم ها با توجه به ساختاری که دارند به راحتی پخش نمی‌شوند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و می‌توان به واسطه ‌ی آنها خط چشم هایی با طرح های خاص بر روی پلک ها ایجاد نمود. خط چشم های مایع برای استفاده افراد تازه کار توصیه نمی‌شود و برای کشیدن خط چشم های مایع باید تکنیک‌ و مهارت های لازم  را به‌ خوبی یاد بگیرید.

    • نقاط قوت خط چشم های مایع: دوام و ماندگاری بالا، ایجاد حالت و طرح های خاص، مناسب برای آرایش های گربه ای، مجلسی و عربی، درشت تر نشان دادن چشم ها
    • نقاط ضعف خط چشم های مایع: نیاز به مهارت و تسلط زیاد، عدم استفاده افراد مبتدی، مناسب نبودن برای آرایش اسموکی

 

۳- خط چشم های ماژیکی:

خط چشم‌های ماژیکی ظاهری مثل مداد یا خودکار دارند و مواد بکار رفته شده در آن ها شبیه خط چشم‌های مایع می‌باشد. خط چشم های ماژیکی با توجه به غلظت کمی که دارند برای استفاده باید چندین لایه روی پلک ها زده شوند. استفاده از این مدل برای افراد حرفه ای توصیه می‌شود و بیشتر برای کشیدن خط چشم های مدل گربه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • نقاط قوت خط چشم های ماژیکی: دوام و ماندگاری بالا، استفاده راحت و آسان، مناسب برای انواع آرایش، مناسب برای کشیدن خط چشم پهن
    • نقاط ضعف خط چشم های ماژیکی:  غلظت کم، پر رنگ نبودن، به راحتی پاک نمی‌شود و برای تمیز کردن به محلول پاک کننده نیاز دارد.

 

۴- خط چشم های ژله ای:

خط چشم های ژله ای با توجه به ساختاری که دارند به راحتی پخش نمی‌شوند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند از این رو آرایشگران حرفه ای بیشتر از این مدل برای آرایش عروس استفاده می‌کنند.

    • نقاط قوت خط چشم های ژله ای: ماندگاری بالا، استفاده راحت و آسان، ایجاد آرایش تمیز، به دلیل دارا بودن بافت کرمی مناسب برای آرایش عروس و سایه های غلیظ است.
    • نقاط ضعف خط چشم های ژله ای: قابل حمل نبودن، همراه داشتن قلم مو مناسب برای استفاده، خشک شدن سریع، شست و شوی براش بعد از هر بار استفاده

 

۵- خط چشم های پودری:

خط چشم های پودری برای آرایش های سبک دودی و اسموکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل خط چشم ها ساختاری فشرده و سبک دارند و از براش های نازک و صاف برای کشیدن این مدل خط چشم ها استفاده می‌شود.

    • نقاط قوت خط چشم های سایه ای: مورد استفاده به عنوان سایه چشم
    • نقاط ضعف خط چشم های سایه ای: ماندگاری کمتر نسبت به سایر مدل ها، عدم استفاده برای انواع آرایش

 

۶- خط‌ چشم های مایع مویی:

خط چشم های مایع مویی با توجه به ساختار و کیفیت بالایی که دارند با گذشت زمان ترک و پوسته پوسته نمی‌شوند، با کشیدن فقط یک لایه از این خط چشم به غلظت و رنگ مورد نظر خود خواهید رسید. این مدل خط چشم ها به عنوان یکی از سخت ترین خط چشم ها برای استفاده محسوب می‌شوند، بنابراین توصیه می‌کنیم افراد تازه کار و مبتدی سراغ این مدل خط چشم ها نروند.

    • نقاط قوت خط چشم های مایع مویی: ماندگاری بالا، قابلیت خشک شدن سریع، ایجاد خطی یکدست
    • نقاط ضعف خط چشم های مایع مویی: نیاز به مهارت و تسلط زیاد

 

بهترین خط چشم مایع:

خط چشم مایع بی یو مدل Dip

خط چشم بی یو مشکی

خط چشم بی‌یو مدل Dip 10 یکی از بهترین خط چشم های مایع موجود در بازار است که تاکنون امتیاز خوبی از خریداران کسب کرده است. این محصول آلمانی با حجم ۲.۵ میلی‌لیتر و محفظه پلاستیکی به بازار عرضه شده  است که قابلیت پوشش دهی بالا و ایجاد جلوه فوق العاده روی چشم ها را دارد.

از دیگر ویژگی های این مدل خط چشم می‌توان به مواردی همچون: ماندگاری بالا، استفاده راحت و آسان، فاقد پارابن و رایحه اشاره کرد. لازم به ذکر گفته شود که این محصول ضد آب نمی‌باشد.

مشاهده و خرید خط چشم مایع بی یو

 

بهترین خط چشم ماژیکی:

خط چشم روبیسیما شماره ۰۱

خط چشم روبیسیما با بدنه مشکی

از بهترین خط چشم های نوع ماژیکی می‌توان به محصول ایرانی روبیسیما شماره ۰۱ اشاره کرد. این محصول ایرانی با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵ را از خریداران دریافت نماید.

این مدل خط چشم ماژیکی با دارا بودن سری بسیار نازک باعث سهولت در کشیدن خط چشم می‌شود، از این رو افرادی که مبتدی هستند می‌توانند به راحتی از این مدل برای کشیدن خط چشم استفاده کنند. از دیگر قابلیت های مهم این مدل خط چشم می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود.

مشاهده و خرید خط چشم روبیسیما

 

بهترین خط چشم مویی:

خط چشم گلدن رز مدل EYELINER

خط چشم گلدن رز بدنه مشکی

یکی از بهترین خط چشم ها از نوع مویی خط چشم ولوم گلدن رز است. این خط چشم محصولی از کشور ترکیه بوده که با حجم ۶.۵ میلی لیتری به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از خریداران این مدل را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

از ویژگی های این مدل خط چشم می‌توان به مواردی مثل: دارا بودن برس مویی حجم دهنده و انعطاف پذیر، دارا بودن رنگدانه های غنی، خشک شدن سریع، ماندگاری بالا، عدم ایجاد لک روی پلک ها و استفاده آسان اشاره نمود.

مشاهده و خرید خط چشم گلدن رز

 

بهترین خط چشم ژله ای:

خط چشم میبلین مدل Drama مجموعه ۲ عددی

خط چشم ژله ای میبلین با ظاهری کاسه ای

خط چشم میبلین مدل Drama یکی از بهترین خط چشم های ژله ای می‌باشد که با ظاهری کاسه ای تولید شده است. این مدل خط چشم محصولی پرطرفدار و حرفه ای می‌باشد که دارای براش مخصوص دو سر جهت سهولت در استفاده است. ضد آب بودن خط چشم، عدم ایجاد ریزش و پخش شدگی، ماندگاری بالا و ۲۴ ساعته از دیگر قابلیت های این خط چشم به حساب می‌آیند.

مشاهده و خرید خط چشم میبلین

 

بهترین خط چشم مدادی:

مداد چشم لچیک مدل ۲۵۱

خط چشم لچیک مدل مدادی مشکی رنگ

یکی از محصولات پرطرفدار موجود در بازار خط چشم مدادی لچیک مدل ۲۵۱ می‌باشد. این محصول پرطرفدار و باکیفیت دارای ساختاری فوق العاده نرم و سبک است. فرمولاسیون به کار رفته در ساخت این محصول بر پایه موم بوده و حاوی گیاه جوجوبا، روغن گیاه های پنبه دانه، ویتامین E و C می‌باشد. از مزیت های این خط چشم مدادی می‌توان به مواردی مانند: ضد آب بودن، ماندگاری بالا، پوشش دهی بالا، عدم ریزش و پخش شدگی در اطراف چشم ها اشاره کرد.

مشاهده و خرید مداد چشم لچیک

 

۳ مدل بهترین خط چشم از نگاه مصرف کنندگان:

 

۱- خط چشم و برس آرایشی میبلین مدل لستینگ دراما

خط چشم ژله ای کاسه ای شکل

خط چشم میبلین مدل لستینگ دراما یکی از بهترین خط چشم های موجود در بازار است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد رضایتمندی بسیاری از خریداران را به همراه داشته است. خط چشم ژله ای میبلین دارای فرمولاسیون جدید ژله ای بدون روغن محصولی از کشور فرانسه است و برای استفاده تمامی افراد مبتدی و حرفه ای طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • بدون ایجاد ریزش و پخش شدن
    • دارای بافتی نرم و سبک
    • دارای ساختار ضد حساسیت
    • ضد آب بودن محصول
    • پوشش دهی کامل و قوی
    • حاوی رنگدانه های مشکی
    • ماندگاری ۲۴ ساعته محصول
    • دارای اپلیکاتور دو سر ویژه برای استفاده دقیق و آسان
    • مناسب برای استفاده افراد مبتدی و حرفه ای و همچنین افرادی که از لنز استفاده می‌کنند.

خرید خط چشم و برس آرایشی میبلین

 

۲- خط چشم لچیک مدل ۴

خط چشم لچیک مویی مشکی

خط چشم لچیک مدل ۴ محصولی از کشور آلمان است که تاکنون توانسته رضایتمندی ۱۰۰ درصدی خریداران را کسب نماید و این میزان رضایت نشان دهنده‌ی کیفیت بالای محصول می‌باشد. خط چشم مویی لچیک فاقد پارابن در ساختارش از درصد بالایی از رنگدانه های طبیعی استفاده شده است که موجب ایجاد خطوط ریز و کاملا یکنواخت در پشت پلک ها می‌شود.

از ویژگی های این مدل خط چشم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • تشکیل شده بر پایه آب
    • دارای ساختار ضد حساسیت
    • حاوی رنگدانه های مشکی
    • پوشش دهی بالا محصول
    • ضد آب و ضد تعریق بودن محصول
    • عدم ریزش و پخش شدگی
    • مناسب برای آب و هوای خشک و مرطوب

مشاهده و خرید خط چشم لچیک مدل ۴

 

۳- خط چشم بل کد ۰۰۱

خط چشم بل با سری سفید رنگ و بدنه مشکی

یکی دیگر از بهترین خط چشم های در حال حاضر موجود در بازار خط چشم بل کد ۰۰۱ است. این مدل خط چشم با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایت بسیاری از خریداران را جلب نماید. این محصول آلمانی با حجمی برابر ۴.۵ میلی لیتر که حجم مناسبی برای یک خط چشم به حساب می‌آید روانه بازار شده است.

از ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • حاوی رنگدانه های بسیار مشکی
    • ضد آب بودن خط چشم
    • عدم ریزش و پخش شدگی
    • استفاده راحت و آسان

مشاهده و خرید خط چشم بل کد ۰۰۱

 

بهترین خط چشم به انتخاب نویسنده مطلب:

خط چشم آرت دکو مدل Fineliner

 

خط چشم ماژیکی برند آرت دکو

برند آلمانی آرت دکو به دلیل تولید محصولات آرایشی با کیفیت یکی از برندهای مورد علاقه آرایشگران حرفه‌ای و گریمورها به حساب می‌آید. اگر بخواهیم به یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این برند اشاره کنیم می‌توان از خط چشم آرت دکو مدل Fineliner نام برد.

این مدل خط چشم ماژیکی حاوی رنگدانه های بسیار مشکی است که به واسطه آن می‌توانید خطی یکدست و زیبا با جلوه مات بر پشت چشم ها ایجاد نمایید. نوک اسفنجی ظریف به کار برده شده در ساختار این خط چشم باعث ایجاد خطوط سریع می‌شود.

از دیگر ویژگی های این مدل خط چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ضد آب بودن خط چشم
    • پوشش دهی و ماندگاری بالا محصول
    • ایجاد حالتی مخملی بر پشت چشم
    • حاوی رنگدانه های بسیار قوی
    • خشک شدن سریع خط چشم

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید این محصول آرایشی را دارید خط چشم آرت دکو مدل Fineliner را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

مشاهده و خرید خط چشم آرت دکو

 

برای خرید بهترین خط چشم به چه نکاتی باید توجه داشت؟

رنگ خط چشم:

خط چشم ها محصولاتی هستند که با رنگ های متنوع به بازار عرضه شده اند که انتخاب هر کدام از این رنگ ها به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد. خط چشم های مشکی به دلیل درشت تر نشان دادن چشم ها جزء پرطرفدارترین رنگ های خط چشم ها به حساب می‎‌آیند.

ضد آب بودن خط چشم:

بررسی ضد آب بودن خط چشم پیش از خرید برای آن دسته از افرادی ضروری است که به دنبال خط چشم های ضد آب با ماندگاری بالا هستند. این مدل از خط چشم ها با توجه به ترکیباتی که دارند در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و به راحتی در اطراف چشم پخش نمی‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید این محصول را دارید قبل از خرید به ضد آب بودن آن توجه نمایید.

ضخامت نوک خط چشم:

ضخامت نوک خط چشم جزء موارد دیگری است که باید پیش از خرید به آن توجه نمایید. میزان ضخامت نوک خط چشم در کارایی آن تاثیرگذار است بدین ترتیب که اگر می‌خواهید خط چشم پهن و ضخیمی داشته باشید یک خط چشم با نوک نازک برای شما مناسب نمی‌باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید به ضخامت خط چشم توجه کنید و با توجه به نوع خط چشم که می خواهید شکل و فرم چشم خود را آرایش کنید، گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

توجه به نوع پوست:

بررسی نوع پوست پیش از خرید خط چشم از نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه کنید. اگر جزء افرادی هستید که دارای پوست حساسی هستند باید خط چشمی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات شیمیایی کمتری باشند و از طرفی افرادی که پوست چربی دارند خط چشم های نوع پودری برای استفاده آنها مناسب می‌باشد.

byrdievogue

۱۷ مدل بهترین خط چشم پرفروش در فروشگاه های اینترنتی  

 

 

  • نحوه نمایش محصول ها
خط چشم کاریته مدل G_2580

خط چشم کاریته مدل G_2580

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان مدل 112

خط چشم هندیان مدل ۱۱۲

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم رویال اترنیتی مدل Dip

خط چشم رویال اترنیتی مدل Dip

مشخصات

  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • جلوه رنگ
    براق
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان کد B 7411698 مجموعه 6 عددی

خط چشم هندیان کد B 7411698 مجموعه ۶ عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مایع و مویی کیفیت بالا فوق العاده پر رنگ رنگ های شاد و نئونی بدون ریزش و دوام تا ۲۴ ساعت
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان کد 04 02 M مجموعه 2 عددی

خط چشم هندیان کد ۰۴ ۰۲ M مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مایع و مویی کیفیت بالا فوق العاده پر رنگ رنگ های شاد و نئونی بدون ریزش و دوام تا ۲۴ ساعت
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    براق
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم کیس بیوتی مدل w1

خط چشم کیس بیوتی مدل w1

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    ضد آب بدون ریزش
  • شماره مجوز
    RL.5691
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان شماره 010 بسته 2 عددی

خط چشم هندیان شماره ۰۱۰ بسته ۲ عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم آرت دکو مدل Fineliner

خط چشم آرت دکو مدل Fineliner

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱ میلی‌لیتر میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم مپ بوته مدل سوپر لاینر

خط چشم مپ بوته مدل سوپر لاینر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم یورن مدل Super Black & Stay

خط چشم یورن مدل Super Black & Stay

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم تایلامی کد 777904

خط چشم تایلامی کد ۷۷۷۹۰۴

مشخصات

  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم لچیک مدل 4

خط چشم لچیک مدل ۴

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • قابلیت‌های دوام
    خاصیت ضدآب
  • جلوه رنگ
    ترکیبی
  • حجم
    ۴.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان کد D 04 10 مجموعه 2 عددی

خط چشم هندیان کد D 04 10 مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مایع و مویی کیفیت بالا فوق العاده پر رنگ رنگ های شاد و نئونی بدون ریزش و دوام تا ۲۴ ساعت
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    براق
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم لالاتاپ مدل AQUA شمار 72

خط چشم لالاتاپ مدل AQUA شمار ۷۲

مشخصات

  • سایر مشخصات
    - نوع: فشرده - مناسب برای آرایش‌های اسموکی و حرفه‌ای - دارای میکروپیگمنت‌ها و ریزدانه‌های رنگی فشرده - قابل‌استفاده با قلم موی مرطوب
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم هندیان مدل 006

خط چشم هندیان مدل ۰۰۶

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم کنویس مدل هارمونیک

خط چشم کنویس مدل هارمونیک

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۰۵۱۵
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    براق
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم پیر رنه شماره 01

خط چشم پیر رنه شماره ۰۱

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر مشخصات
    بافت ژلی دوام ۲۴ساعته ضدآب برس بسیار ویژه ضدآرژی
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • حجم
    ۲.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم دبورا مدل extra precisione

خط چشم دبورا مدل extra precisione

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۲۰۶۹۲۰۲۳۲۸۱۴۶۳۷۵۶۱۰
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم ترنیت مدل W_2442

خط چشم ترنیت مدل W_2442

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم و ابرو الستر مدل N150M

خط چشم و ابرو الستر مدل N150M

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • قابلیت‌های دوام
    خاصیت ضدآب
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم و ابرو کریولان سری آکوا مدل 7172 مجموعه 2 عددی

خط چشم و ابرو کریولان سری آکوا مدل ۷۱۷۲ مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • قابلیت‌های دوام
    ماندگاری
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم تایلامی مدل گوزن برفی آکواریومی

خط چشم تایلامی مدل گوزن برفی آکواریومی

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم تایلامی مدل GOLD

خط چشم تایلامی مدل GOLD

مشخصات

  • قابلیت‌های دوام
    خاصیت ضدآب
  • جلوه رنگ
    براق
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم بل مدل 01

خط چشم بل مدل ۰۱

مشخصات

  • قابلیت‌های دوام
    خاصیت ضدآب
  • جلوه رنگ
    مات
  • حجم
    ۴.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خط چشم لچیک مدل 5

خط چشم لچیک مدل ۵

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • قابلیت‌های دوام
    خاصیت ضدآب
  • جلوه رنگ
    ترکیبی
  • حجم
    ۴.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *