ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

یخچال ساید بای ساید اسنوا افتخار ایرانی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا از جمله یخچال‌های جادار ایرانی است. این دستگاه امکانات متنوع همچون آب سردکن، یخ ساز خودکار، فیلتر ضد بو، سرمایش یکنواخت وغیره دارد. همچنین یخچال ساید بای ساید اسنوا دارای موتوری قدرتمند است.

وجود سیستم ضد برفک در این یخچال باعث شده که طرفدارای زیادی پیدا کند. در این یخچال‌ها باید گنجایش دستگاه را نسبت به فوت آن بسنجید. برای مثال یک یخچال ساید بای ساید ۲۶ فوتی گنجایشی برابر ۳۹۴ و ۱۹۷ لیتر در یخچال و فریزر دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا بپردازیم پس با ما همراه باشید.

موتوری قدرتمند در یخچال ساید بای ساید اسنوا

بیش‌‌تر مردم یخچال‌های ساید بای ساید را به داشتن موتوری قدرتمند می‌شناسند. در این موتورها برای اینکه سرعت دوران کنترل شود از یک ریز پردازنده دیجیتالی استفاده می‌شود که می‌تواند دمای یخچال را تا حد مورد نظر کاهش دهد و مقدار برقی که به کمپرسور اینورتر می‌رسد را تنظیم کند. این نوع از موتورها می‌توانند طول عمر یخچال و کمپرسور را افزایش دهند. همچنین نه تنها در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه آلودگی‌های صوتی را نیز کاهش می‌دهد.

فیلتر نانو کربن

یکی دیگر از تکنولوژی‌های بکار رفته در یخچال‌های ساید بای ساید فیلتر نانو کربن است. این فیلترها باکتری‌های موجود در فضای داخلی یخچال را جذب می‌کنند که مانع کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال شوند. در واقع فیلترهای نانو کربن تاثیر زیادی روی افزایش ماندگاری مواد غذایی دارند.

سرمایش هوشمند

یخچال ساید بای ساید اسنوا شش حسگر هوشمند حساس به دما دارد. این حسگرها علاوه بر تشخیص دمای داخلی می‌توانند دمای خارجی را نیز تشخیص دهند که بتوانند یک سرمای پایدار و یکنواخت ایجاد کنند. در این صورت مواد غذایی شما در دمایی مطلوب باقی می‌ماند و همین موضوع سبب می‌شود که همیشه مواد غذاییتان تازه و خنک باشد. روی درب یخچال‌های جدید ساید بای ساید اسنوا مینی بار تعبیه شده است که باعث می‌شود دمای خنک یخچال پایدار باقی بماند.

سیستم گردش هوای چندگانه در یخچال ساید بای ساید اسنوا

اگر توجه کرده باشید در یخچال‌های قدیمی پس از چند روز بوی نامطبوعی احساس می‌شد. این بو ناشی از باقی ماندن هوا در داخل یخچال است. در یخچال‌های جدید ساید بای ساید اسنوا با قرار دادن سیستم گردش هوای چندگانه این مشکل حل شده است. در واقع نه تنها بوی بد یخچال رفع می‌شود بلکه مواد غذایی داخل یخچال نیز بوی نامطبوع نمی‌گیرند. در این صورت با هر بار باز کردن درب یخچال بوی مطبوع احساس خواهید کرد.

طراحی داخلی

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا به طور معمول دارای ۴ طبقه و ۲ کشو در هر قسمت فریزر و یخچال هستند. طراحان این یخچال‌ها تلاش کرده‌اند که از تک تک فضاهای یخچال استفاده بهینه کنند. به همین منظور در داخل درب یخچال نیز طبقاتی وجود دارد. در این طبقات می‌توانید انواع بطری و مواد خوراکی را بگذارید.

معرفی یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا دارای چهار سری با نام‌های هایپر، ‌هارمونی،‌ هایپر جونیور و گالری هستند. هر یک از این سری‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی مختصری از هر سری می‌پردازیم.

ساید بای ساید سری هایپر

سری‌هایپر اسنوا از جمله موفق‌‌ترین یخچال‌های اسنوا است که ظرفیت و گنجایش بالاتری دارد. گرید انرژی در این سری A بوده و دارای موتوری قدرتمند است.

یخچال سفید اسنوا با درب باز

ساید بای ساید سری هارمونی

یخچال ساید بای ساید بسیار استاندارد طراحی شده‌اند. به همین دلیل منطبق با کابینت‌های آشپزخانه شما خواهند بود. علاوه بر اینکه سری هارمونی دارای تکنولوژی‌های قابل توجهی بوده و موتوری پر سرعت دارد. ساید بای سایدهای هارمونی اسنوا در مصرف برق به طور چشمگیری صرفه‌جویی می‌کنند. ساید بای ساید هارمونی دارای سیستم گردش هوای سه بعدی است که سبب می‌شود هوا به طور یکنواخت در تمامی طبقات و جهات گردش داشته باشد.

ساید بای ساید سری هایپر جونیور

ساید بای ساید هاپیر جونیور اسنوا کمپرسورهای نسل جدید را دارا است. این یخچال‌ها دارای محفظه‌های Chilier Zone هستند که به نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی کمک می‌کنند. همچنین این سری دارای حسگرهای شش گانه برای تنظیم و تشخیص سرمای مناسب یخچال است.

این سری موتور بسیار قدرتمندی دارد اما جالب است بدانید که طراحی این موتور به شکلی بوده است که بتواند مصرف انرژی را به حداقل برساند. پس سری هایپر جونیور در دسته ساید بای ساید‌های اسنوا کم مصرف قرار می‌گیرد و رتبه انرژی A دارد. این یخچال‌ها دارای ارتفاعی به اندازه ۱۸۱۶ میلی‌متر و عرضی برابر ۹۲۰ میلی‌متر هستند. عمق این یخچال بستگی به مدل آن دارد اما به طور معمول حدود ۹۲۰ میلی‌متر است.

ساید بای ساید سری گالری

شاید بتوان گفت کامل‌‌ترین نوع ساید بای ساید اسنوا سری گالری است؛ چراکه این نوع یخچال دارای قابلیت‌های فراوانی است و با داشتن هوم بار روی درب یخچال دسترسی شما را به مواد غذایی پر مصرف آسان می‌کند؛ به همین دلیل علاوه بر اینکه می‌تواند سرمای داخل یخچال را ثابت نگه دارد، می‌تواند باعث کاهش مصرف انرژی نیز شود.

ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید اسنوا

  • یکنواخت سازی سرمای یخچال
  • صفحه نمایش لمسی
  • استفاده از موتورهای قدرتمند اینورتر
  • لامپ‌های LED
  • فیلترهای نانو کربن برای از بین بردن بوی نامطبوع
  • دارای حسگرهای شش گانه تنظیم دما
  • طراحی مدرن

یخچال ساید بای ساید اسنوا سخن پایانی

یخچال ساید بای ساید اسنوا از جمله بهترین و قدرتمندترین یخچال‌های ایرانی موجود در بازار هستند. اسنوا تلاش کرده که با افزودن قابلیت‌های محصولات خود همیشه در صدر قرار داشته باشد. یخچال‌های ساید بای ساید این شرکت دارای امکانات ویژه‌‌‌ای چون سیستم بدون برفک، فیلتر ضد بو، سسیتم سرمایشی هوشمند و غیره هستند.

در این مقاله تلاش کرده ایم که اطلاعات جامعی در خصوص لوازم خانگی اسنوا و ساید بای ساید اسنوا در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید از طریق فروشگاه برندچی اقدام کنید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید. از همراهی شما صمیمانه متشکریم.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *