زیبایی و سلامت

۱۷ مدل بهترین ماسک مو واقعا اثرگذار برای انواع مو ۱۴۰۲

بهترین برند و مارک ماسک مو کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین ماسک مو که ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند!

لازمه‌ی داشتن موهای سالم و درخشان رسیدگی و مراقبت از موها می‌باشد. موها به دلیل عوامل مختلفی مثل: دکلره کردن، رنگ کردن، استفاده از مواد نامرغوب برای صاف کردن و حالت دهی آسیب می‌بینند، همان گونه که آسیب دیدن موها می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد نوع رسیدگی به آنها هم نیز متفاوت است.

امروزه محصولات مراقبتی موها در نوع های مختلف مثل: سرم و اسپری مو، شامپو مو، روغن مو و… در بازار عرضه می‌شوند که هر کدامیک از این محصولات دارای عملکردهای متفاوت هستند.

از محصولات احیا کننده و ترمیم کننده مو می‌توان به ماسک موها اشاره کرد. ماسک مو محصولی است که برای احیاسازی موهای آسیب دیده ناشی از دکلره، رنگ و … ساخته شده است، مواد مغذی که در ساختار این محصول وجود دارد باعث تغذیه عمقی مو و پوست سر می‌شود و در نتیجه لطافت و شادابی را برای موها به ارمغان می‌آورد.

ماسک موها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که هر فردی باید با توجه به میزان آسیب دیدگی و جنس موهای خود محصول مورد نظر را انتخاب نماید.

مزایای استفاده از ماسک مو:

    • بازسازی کننده و ترمیم کننده موی سر
    • نرم کننده و براق کننده موی سر
    • مانع از گره خوردگی موی سر
    • کاهش شوره موی سر
    • افزایش میزان آبرسانی
    • تقویت کننده موی سر

در این مقاله قرار است به معرفی بهترین ماسک موها، عملکرد ماسک مو، شناخت ماسک مو برای انواع موها و همچنین نکات قبل از خرید این محصول پرداخته شود، اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین ماسک مو

ماسک موها از نظر عوامل مختلف مثل: برند محصول، مواد تشکیل دهنده محصول، سازگاری با نوع مو، نحوه استفاده و… قابل نقد و بررسی هستند، که تمامی موارد گفته شده در انتخاب بهترین ماسک مو تاثیرگذار بوده و شامل معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین ماسک مو می‌شوند.

در ادامه ما برای انواع مو از جمله: موهای رنگ شده، موهای آسیب دیده، موهای خشک، موهای چرب، موهای معمولی و… چند مدل بهترین ماسک مو را معرفی می‌کنیم که برای انواع موهای گفته شده مناسب هستند. نظرات خریداران، برند ماسک مو و ترکیبات ماسک مو، از موارد مهم در انتخاب بهترین‌ها بوده‌اند.

 

 عملکرد ماسک مو چگونه است؟

ماسک مو از نظر عملکرد شامل نوع های مختلف از جمله: تقویت کننده، ترمیم کننده، نرم کننده، تثبیت کننده رنگ مو و صاف کننده هستند که در ادامه به تفکیک و توضیح مختصر در مورد هر یک خواهیم پرداخت.

ماسک مو تقویت کننده

ماسک موهایی که خاصیت تقویت کنندگی دارند اکثرا حاوی روغن نارگیل، عسل، کراتین، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا هستند که این مواد باعث افزایش قدرت و استحکام ساقه مو شده و مانع از بروز وز شدگی موها می‌شوند.

ماسک مو ترمیم کننده

ماسک موهایی که دارای خاصیت ترمیم کنندگی هستند وظیفه‌ی درخشش و حجیم سازی موها را برعهده دارند. در ساختار این مدل از ماسک موها از سرامید جهت بازسازی سطح مو و از پروکراتین جهت تقویت آن استفاده شده است که این مواد در کنار یکدیگر منبع تغذیه خوبی برای موهای آسیب دیده به حساب می‌آیند.

ماسک مو نرم کننده

ماسک موهای نرم کننده با توجه به ساختاری که دارند برای انواع موها قابل استفاده هستند. ویتامین های موجود در این مدل ماسک مو مانع از خشکی و زبری موها شده و از طرفی شادابی و لطافت را برای موها به ارمغان می‌آورند.

ماسک مو صاف کننده

ماسک موهای صاف کننده حاوی انواع مواد مغذی مثل: ویتامین و پروویتامین B5، کراتین هیدرولیز شده ریز مولکولی و پروتئین هستند. این ترکیبات در کنار یکدیگر سبب تغذیه و رطوبت بخشی عمیق به مو و ریشه مو شده و در نتیجه لطافت و صافی را برای موها به ارمغان می‌آورند.

ماسک مو تثبیت کننده رنگ مو

ماسک موهایی که دارای خاصیت تثبیت کنندگی رنگ مو هستند با توجه به ساختاری که دارند سبب افزایش استحکام و استقامت ریشه مو می‌شوند و از طرفی خشکی و شکنندگی ساقه مو را از بین می‌برند.

 

ماسک مو چه ترکیباتی دارد؟

ماسک موها از مواد مختلفی تشکیل می‌شوند که هر کدام تاثیر جداگانه بر روی موها می‌گذارند. از مواد تشکیل دهنده ماسک موها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ویتامین (B5): تقویت و مقاوم شدن موها
    • ویتامین E: احیای مو و رفع خشکی موها
    • روغن نارگیل: رفع خشکی و وز شدن مو
    • روغن زیتون: افزایش رطوبت رسانی مو
    • روغن آرگان: محافظت کننده و رطوبت کننده
    • دایمتیکون: رفع نازکی،کم پشتی و ریزش موها
    • کراتین: نرم کننده موها

 

بهترین ماسک مو برای انواع موها:

در حال حاضر ماسک موهای مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام با توجه به عملکرد خاصی که دارند برای موها در نوع های مختلف ساخته شده اند، در ادامه به توضیح و معرفی ماسک موهای سازگار با انواع موها خواهیم پرداخت.

 

۱- بهترین ماسک مو مناسب برای موهای آسیب‌دیده و رنگ‌شده:

رنگ کردن مو و دکلره کردن آن یکی از رایج ترین موارد آسیب دیدگی موها به حساب می‌آید. به منظور احیاسازی موهای رنگ شده‌ی آسیب دیده استفاده از ماسک هایی که حاوی پروتئین با پایه کراتین باشند پیشنهاد می‌شود، استفاده از این مدل از ماسک موها سبب تثبیت رنگ مو و همچنین درخشندگی موها می‌شود.

ماسک مو پروکسا مدل کراتین حجم ۵۰۰ میلی لیتر

بهترین ماسک موی مناسب برای موهای آسیب‌دیده و رنگ‌شده

ماسک مو پروکسا مدل کراتین با حجم ۵۰۰ میلی لیتر محصولی از کشور ایران است که تاکنون توانسته امتیاز ۴.۱ از ۵ را از خریداران کسب نماید و همچنین ۳۰۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده اند.

این محصول ایرانی در ساختارش حاوی کراتین مایع است که موجب درخشندگی موها می‌شود. در ترکیبات این مدل ماسک مو چندین نوع ویتامین از جمله: ویتامین های B5 ،E ،A و همچنین عصاره جوانه گندم وجود دارد که این مواد قادر هستند موهای آسیب دیده و شکننده را ترمیم و بازسازی نمایند. استفاده از این محصول برای افرادی که موهای آسیب دیده و رنگ شده دارند بسیار مناسب می‌باشد.

برای استفاده از این ماسک مو کافیست مقداری از آن را در داخل حمام بر روی ساقه موها از ابتدا تا انتها بمالید و پس از گذشت دو الی سه دقیقه آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک مو پروکسا

 

۲- بهترین ماسک موی مناسب برای موهای خشک:

ماسک مو مناسب برای موهای خشک باید دارای خاصیت مرطوب کنندگی باشد تا بتواند به خوبی رطوبت موها را تامین نماید. معمولا ماسک موهای سازگار با موهای خشک دارای بافت غلیظی هستند و در ساختارشان از روغن هایی مثل: آرگان، زیتون، جوجوبا و … استفاده شده است.

ماسک مو دنس هیر مدل VIP Golden حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

بهترین ماسک موی مناسب برای موهای خشک

یکی از بهترین ماسک مو برای موهای خشک ماسک مو دنس هیر مدل VIP Golden است. این محصول با حجمی معادل ۱۰۰۰ میلی لیتر محصولی از کشور کانادا است که تاکنون توانسته است امتیاز ۴.۴ را از ۵ کسب کند و همچنین ۲۰ نفر از خریداران این محصول را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

ماسک مو دنس هیر در حال حاضر یکی از جدید ترین و قوی ترین روش احیا و ترمیم مو به حساب می‌آید. این محصول کاملا بدون سولفات بوده و در ساختارش از ویتامین های گوناگون استفاده شده است از این رو برای استفاده موهای کراتین شده گزینه مناسبی است.

برای استفاده از این ماسک مو کافیست مقداری از آن را در داخل حمام بر روی ساقه موها از ابتدا تا انتها بمالید و پس از گذشت دو الی سه دقیقه آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک مو دنس هیر

 

۳- بهترین ماسک مو مناسب برای موهای چرب:

برای موهای چرب ماسک مویی مناسب است که علاوه بر تقویت ساختار مو بتواند میزان چربی مو را کنترل و تنظیم نماید. توصیه می‌کنیم آن دسته از افرادی که موهای چرب دارند از ماسک موهای حالت دهنده عمقی استفاده نکنند چرا که این مدل از ماسک موها منافذ پوستی را می‌بندند و از طرفی ترشح چربی را افزایش می‌دهند. معمولا بافت این مدل از ماسک مو غلظت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

ماسک موی رویتا مدل موهای چرب و ضد التهاب حجم ۲۵۰ میلی لیتر

بهترین ماسک مو مناسب برای موهای چرب

ماسک موی رویتا مدل موهای چرب و ضد التهاب حجم ۲۵۰ میلی لیتر یکی دیگر از بهترین ماسک موهای موجود در بازار است که تاکنون رضایتمندی ۸۲ درصدی خریداران را به همراه داشته و از طرفی ۱۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده اند.

در ترکیبات این مدل ماسک مو از عصاره گیاهانی مثل: عصاره آلوورا، جوجوبا، پوست لیمو، روغن زیتون، عصاره گیاهی جو، عصاره چوب صندل و پروتئین هیدرولیز شده گندم استفاده شده است. این محصول دارای ویژگی هایی همچون: ترمیم بافت آسیب دیده موی سر، جوان سازی و افزایش حجم تارهای نازک مو، پاک کننده و برطرف کننده التهاب، آبرسان و لطافت بخش موی سر است.

برای استفاده از این مدل ماسک مو کافیست ابتدا موها را با شامپوی مناسب بشویید و سپس مقداری از ماسک را از ابتدا تا انتهای ساقه مو ماساژ دهید و پس از گذشت دو الی سه دقیقه آن را آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک موی رویتا مدل موهای چرب

 

۴- بهترین ماسک مو مناسب برای موهای معمولی:

برخی از افراد بر این باور هستند که موهای معمولی نیاز به هیچ گونه مراقبت و ماسک خاصی ندارد، این یک باور نادرست و اشتباه است چرا که موهای معمولی و بدون وز شدگی یا آسیب، باید از ماسک موی مناسب به منظور تقویت ساختار موها استفاده کنند. ماسک های سازگار با این نوع موها ماسک هایی هستند که در ساختارشان از پروتئین و روغن هایی مثل: نارگیل، آرگان و … استفاده شده باشد.

ماسک مو مغذی هانادی مدل روغن آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

بهترین ماسک مو مناسب برای موهای معمولی

ماسک مو مغذی هانادی مدل روغن آرگان با حجم ۵۰۰ میلی لیتر یکی از بهترین ماسک موها برای موهای معمولی به حساب می‌آید که تاکنون رضایتمندی ۷۴ درصدی خریداران را به همراه داشته است و ۹۹۹ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده اند.

ماسک مو مغذی روغن آرگان هانادی فاقد سولفات بوده و  در ساختارش از عصاره روغن آرگان استفاده شده است. از ویژگی های این محصول می‌توان به مواردی مثل: مناسب برای تمامی موها، رطوبت رسانی بالا، جلوگیری از موخوره، جلوگیری از شکنندگی و خشکی موها، افزایش لطافت موها و تقویت کننده ساقه مو اشاره کرد.

برای استفاده از این مدل ماسک مو کافیست ابتدا موها را با شامپوی مناسب بشویید و سپس مقداری از ماسک را از ابتدا تا انتهای ساقه مو ماساژ دهید و پس از گذشت چهار الی پنج دقیقه موها را آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک مو مغذی هانادی

 

۵- بهترین مدل ماسک مو مناسب موهای فر:

ماسک موی مناسب برای موهای فر ماسکی است که در ساختارش علاوه بر روغن های گوناگون حاوی کراتین نیز باشد. روغن های موجود در ساختار این ماسک سبب آبرسانی به موها می‌شوند و کراتین موجود صافی و لطافت را برای موها به ارمغان می‌آورد.

ماسک مو کراتینه موزیلا مدل فاقد سولفات حجم ۵۰۰ میلی لیتر

بهترین ماسک مو مناسب برای موهای فر

از دیگر ماسک موهای موجود در بازار می‌توان به ماسک مو کراتینه موزیلا مدل فاقد سولفات اشاره کرد. این محصول تاکنون رضایتمندی ۸۰ درصدی خریداران را به همراه داشته است و ۱۲۰ نفر این محصول را پیشنهاد کرده اند که این اعداد و ارقام نشان دهنده‌ی کیفیت بالای محصول می‌باشد.

از ویژگی های این مدل ماسک مو می‌توان به مواردی همچون: سازگار با انواع موها، نرم کننده، لطافت بخش، درخشان کننده، آبرسان، ترمیم کننده موهای آسیب دیده، تقویت کننده و از بین برنده آسیب های ناشی از وسایل حالت دهنده حرارتی و مواد شیمیایی اشاره کرد.

برای استفاده از این مدل ماسک مو ابتدا باید مو را با شامپوی مناسب بشویید و سپس ساقه مو را از ابتدا تا انتها با مقدار مناسبی از ماسک مو آغشته نمایید و پس از گذشت ۵ دقیقه موها را  آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک مو کراتینه موزیلا

 

۶- بهترین ماسک مو مناسب برای موهای نازک:

ماسک مناسب برای موهای نازک باید دارای بافت بسیار سبک بوده و در ساختارش از روغن های سبک و طبیعی مثل نارگیل استفاده شده باشد. این مدل از ماسک موها علاوه بر تقویت تارهای نازک مو، رطوبت رسان خوبی برای موها نیز هستند.

ماسک مو سریتا مدل Wheat germ حجم ۱۵۰ میلی لیتر

بهترین ماسک مو مناسب برای موهای نازک

بهترین ماسک مو مناسب برای موهای نازک ماسک مو سریتا مدل Wheat germ حجم ۱۵۰ میلی لیتر است. این محصول تاکنون توانسته امتیاز ۴ از ۵ را از خریداران خود کسب نماید و همچنین ۹۰ نفر این کالا را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

این مدل ماسک مو در ساختارش حاوی مواد مغذی و پروتئین جوانه گندم است که باعث افزایش حجم و ضخامت تارهای مو می‌شود. این ماسک مو تقویت کننده با توجه به ساختار و عملکردی که دارد لطافت و انعطاف پذیری موها را به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این ماسک مو ابتدا باید مو را با شامپوی مناسب بشویید و سپس ساقه موها را با مقدار مناسبی از ماسک مو آغشته نمایید و پس از گذشت ۵ دقیقه موها را  آبکشی نمایید.

مشاهده و خرید ماسک مو سریتا

 

انواع ماسک مو از نظر نحوه استفاده:

ماسک موها از نظر نحوه استفاده به دو دسته داخل و خارج از حمام تقسیم می‌شوند. توصیه می‌کنیم هنگام خرید ماسک مو حتما این نکته را در نظر بگیرید و سعی کنید ماسک مویی را انتخاب نمایید که استفاده از آن برای شما راحت باشد.

ماسک مو داخل حمام: این مدل از ماسک موها در پایان شست وشوی موها در داخل حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند و موجب نرمی و شادابی موها می‌شوند.

ماسک مو خارج از حمام: این مدل از ماسک ها نیاز به آبکشی ندارند و پس از استحمام روی موهای نمدار قابل استفاده هستند. این ماسک ها سبب درخشندگی موها می‌شوند و از طرفی از موها در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کنند.

 

 بهترین برند ماسک مو کدام است؟

ماسک مو همانند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از بهترین برندهای این محصول می‌توان به برندهایی نظیر: ماسک مو لورآل L’Oreal، ماسک مو کِراستاس Kerastase، ماسک مو قوی ویداد Ouidad، ماسک موی نوتروجینا Neutrogena، ماسک مو لدورا Ldora و … اشاره کرد.

 

 معرفی ۳ مدل بهترین ماسک مو به انتخاب خریدیار

۱- ماسک مو بلک پروفشنال لاین مدل ترمیم کننده حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

 

ماسک مو پروفشنال

ماسک مو بلک پروفشنال لاین مدل ترمیم کننده محصولی از کشور ایتالیا است که با حجم معادل ۱۰۰۰ میلی لیتر در بازار عرضه می‌شود. این نوع ماسک مو با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد میتواند تغذیه کننده و نرم کننده خوبی برای موها باشد.

در ساختار این محصول از عصاره گلابی وحشی استفاده شده است که این عصاره موجب آبرسانی طبیعی برای موها می‌شود و از طرفی صاف کنندگی منحصر به فردی را برای موها ایجاد می‌کند. اسیدهای آمینه موجود در ترکیبات این ماسک مو علاوه بر افزایش استحکام موها ساختار داخلی مو را ترمیم می‌نمایند که این امر موجب انعطاف پذیری موها می‌شود.

از دیگر ویژگی های این مدل ماسک مو می‌توان به مواردی همچون: تقویت کننده قوی مو، پاک کننده ملایم، درخشان کننده و نرم کننده موها اشاره کرد.

مشاهده و خرید اسک مو بلک پروفشنال لاین

 

۲- ماسک تقویت کننده روغن آرگان لاکمه مدل k.therapy حجم ۲۵۰ میلی لیترماسک مو ارگان لاکمه

ماسک تقویت کننده روغن آرگان لاکمه ماسکی مناسب برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده است. این مدل ماسک مو دارای ساختاری ۱۰۰% ارگانیک بوده و می‌توان از آن به منظور تقویت کننده، تغذیه کننده و آبرسان برای موهای آسیب دیده استفاده نمود. این محصول با دارا بودن عصاره روغن آرگان علاوه بر رطوبت رسانی عمیق موها میتواند از آنها در برابر آسیب های طبیعی محافظت نماید.

مشاهده و خرید ماسک تقویت کننده روغن آرگان

 

 

۳- ماسک مو فیتو مدل PhytoMillesime حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ماسک مو فیتو

ماسک مو فیتو مدل PhytoMillesime یکی دیگر از ماسک های انتخابی خریدیار است که با توجه به عملکرد و کیفیت خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی بسیاری از خریداران را کسب نماید.

این مدل ماسک مو با ظاهری کاسه ای شکل و حجمی معادل ۲۰۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده است. ماسک موی رنگ و هایلایت شده فیتو محصولی است که در ترکیبات آن از کره آرگان به منظور ترمیم و احیای موهای دکلره و هایلایت شده استفاده شده است.

از دیگر عصاره های به کار رفته در ساختار این مدل ماسک مو می‌توان به: سیب سرخ، سیب و شکوفه سیب، گل هیبیسکوس اشاره کرد که عصاره سیب سرخ یک آنتی‌اکسیدان قوی برای موها است و عصاره شکوفه سیب لطافت و شادابی برای موها ایجاد می‌کند و همچنین عصاره گل هیبیسکوس یک آبرسان قوی برای موها می‌باشد.

مشاهده و خرید ماسک مو فیتو

 

 پیش از انتخاب و خرید ماسک مو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

۱- بررسی جنس موی سر:

بررسی جنس موی سر جزء نکات اولیه پیش از خرید ماسک مو به حساب می‌آید چرا که سازگاری ماسک مو با موی سر سبب کارایی و نتیجه گیری بالای محصول می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید جنس موی خود را به درستی تشخیص داده و سپس متناسب با نوع آن ماسک مو نظر خود را خریداری نمایید.

۲- بررسی نوع ماسک مو:

ماسک های مو از نظر عملکرد در مدل های مختلف مثل: تقویت کننده، ترمیم کننده، درخشان کننده، آبرسان و… تولید می‌شوند که بررسی این مدل ها پیش از خرید از نکات حائز اهمیت می‌باشد، چرا که اگر محصول انتخابی در خور نیازتان نباشد نه تنها اثربخش نخواهد بود بلکه ممکن است باعث آسیب پذیری موهایتان شود.

۳- بررسی نحوه استفاده ماسک مو:

نحوه استفاده از ماسک مو در میزان اثربخشی آن تاثیرگذار است. همان گونه که گفته شد ماسک موها از نظر نحوه استفاده در دو مدل قبل و بعد از حمام تولید می‌شوند که باید قبل از خرید بررسی نمایید کدامیک از ماسک موها برای استفاده شما مناسب هستند.

۴- بررسی برند ماسک مو:

از آنجایی که برندهای معتبر و شناخته شده محصولات با کیفیت تری تولید می‌کنند توجه به این مسئله قبل از خرید امری ضروری است. اگر قصد خرید این محصول را دارید سعی کنید از برندهای نام آشنا و فروشگاه های معتبر آرایشی و بهداشتی خرید خود را انجام دهید.

 

 ماسک مو با سرم مو چه تفاوتی دارد؟

ماسک مو با سرم مو از نظر کارایی و همچنین نوع استفاده دارای شباهت و تفاوت هایی هستند که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

شباهت های ماسک مو با سرم مو:

    • قابل استفاده برای موهای خشک
    • حاوی روغن‌ها و ترکیبات مغذی
    • دارای خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی
    • قابل استفاده روی ساقه موها

 

تفاوت های ماسک مو با سرم مو:

    • ترکیبات موجود در ماسک مو معمولا بیشتر از سرم مو است.
    • ماسک‌های مو معمولا حجم بیشتری نسبت به سرم‌های مو دارند.
    • سرم های مو مانع از ایجاد گره و موخوره در موها می‌شوند.
    • ماسک های مو از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کنند.
    • بافت سرم مو معمولا روغنی است اما بافت ماسک مو حالت کرمی دارد.
    • ماسک موها در قبل و بعد از حمام استفاده می‌شوند اما سرم‌های مو فقط خارج از حمام قابل استفاده هستند.
    • ماده اصلی تشکیل دهنده سرم مو سیلیکون است ولی مواد تشکیل دهنده ماسک‌ مو روغن‌های گیاهی و طبیعی هستند.

 

۱۷ مدل بهترین ماسک مو به انتخاب مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم مو هد اند شولدرز مدل Hindistan Cevizi حجم 275 میلی لیتر

کرم مو هد اند شولدرز مدل Hindistan Cevizi حجم ۲۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۷۵ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۰۱۸۴۱۴۴۰۱۰۱
  • نوع عصاره
    روغن نارگیل
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • شکننده
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • تقویت کننده
  • میزان سازی چربی مو و پوست سر
  • حاوی
    ریز مغذی ها ، لیپیدها و آنتی اکسیدان
  • سایر توضیحات
    • حاوی آنتی اکسیدان های متعادل ph • نرم کننده و مرطوب کننده عمیق با روغن نارگیل که به رطوبت شدید و احیای موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند. • فناوری Derma & Pure • حاوی آنتی اکسیدان متعادل Ph
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو ریچینا مدل آرگان حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو ریچینا مدل آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۷۲۴۶/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • درخشان کننده
  • تقویت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حاوی
    روغن آرگان
  • سایر توضیحات
    ماسک موی آرگان ریچینا، مناسب برای رطوبت رسانی،درخشندگی و شادابی ساقه مو است.این محصول برای تقویت ساقه مو و از بین بردن آسیب های ناشی از حرارت (اتو مو و سشوار ) و مواد شیمیایی (رنگ مو و دکلره ) می باشد. ماسک موی آرگان یک نرم کننده، ترمیم کننده ایده آل برای موهای آسیب دیده، ضدموخوره و از بین برنده وزی موی سر است.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو اریس مدل سیب حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو اریس مدل سیب حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۷۵۷
  • نوع عصاره
    سیب، آلوئه ورا، لوبیای مصری، جوانه گندم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    عادی
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • درخشان کننده
  • تقویت کننده
  • میزان سازی چربی مو و پوست سر
  • ویتامین‌های موجود
    B
  • E
  • حاوی
    عصاره سیب، آلوئه ورا، لوبیای مصری و جوانه گندم
  • سایر توضیحات
    - کاهش شارژ منفی مو - جلوگیری از ایجاد موخوره ، ربزی و خشکی مو - نرم کننده و درخشان کننده مو - سهولت در شانه پذیری و تغذیه کننده مو - افزایش رشد و مقاوم شدن تار مو - کمک به کاهش ریزش مو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو ناوارا مدل Hydration حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو ناوارا مدل Hydration حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۳۹/۱۲۲۱۸
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • حاوی
    ۵۰۰ میلی لیتر ماسک مو ناوارا
  • سایر توضیحات
    طریقه مصرف: پس از شستشوی موها با شامپوی مناسب، مقدار مناسبی از ماسک موی ناوارا را به موها آغشته و به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت ۳ الی ۵ دقیقه موها را فقط با آب فرآوان آبکشی نمایید و سپس از حمام خارج شوید.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو پیگار مدل جوانه گندم حجم 420 میلی لیتر

ماسک مو پیگار مدل جوانه گندم حجم ۴۲۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۲۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۷۳۶۷
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • خشک
  • رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • ترمیم کننده
  • تقویت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حاوی
    روغن جوانه گندم-روغن آلوئه ورا-روغن آووکادو و روغن بادام
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو ایویم مدل بیوتین حجم 400 میلی لیتر

ماسک مو ایویم مدل بیوتین حجم ۴۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۰۷۸۵۱۳۷۲۵
  • نوع عصاره
    روغن نارگیل، بادام شیرین، موم زنبور عسل، ویتامین E و A و B3 3، کراتین هیدرولیز شده
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • تقویت کننده
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • درخشان کننده
  • مغذی
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • B3
  • E
  • حاوی
    کراتین، نیاسین (B3)
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو آروال مدل ضد شوره حجم 250 میلی لیتر

ماسک مو آروال مدل ضد شوره حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۹۴۵۶۲۴۴۲۹۳۸۹۶۰۸۶
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • حاوی
    عصاره رزماری عصاره لیمو و عسل
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو جولیتا اُستی مدل B5 حجم 350  میلی لیتر

ماسک مو جولیتا اُستی مدل B5 حجم ۳۵۰  میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۳۸۹/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    پرو ویتامین B5، ویتامین E، کراتین هیدرولیز شده و پروتئین هیدرولیز شده گندم، اوره، روغن آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • خشک
  • شکننده
  • نازک
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    آنتی اکسیدان
  • ترمیم کننده
  • درخشان کننده
  • محکم کننده
  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • E
  • حاوی
    پرو ویتامین B5، ویتامین E، کراتین هیدرولیز شده و پروتئین هیدرولیز شده گندم، اوره، روغن آرگان
  • سایر توضیحات
    پرو ویتامین B5: مرطوب کننده و درخشان کننده تار مو ویتامین E: آنتی اکسیدان و کمک به گردش خون مویرگی کراتین هیدرولیز شده و پروتئین هیدرولیز شده گندم: تقویت کننده و افزایش استحکام تار مو اوره: مرطوب کننده بسیار قوی روغن آرگان: سرشار از ویتامین E، ترمیم کننده و نرم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کراتین مو نلی سری 24k مدل بازسازی کننده حجم 200 میلی لیتر

کراتین مو نلی سری ۲۴k مدل بازسازی کننده حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۰۶۰۳۵۴۷۱۳۸۴۴۳۰
  • نوع عصاره
    هسته کرنل، لینالول و کمارین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • مجعد و فر
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • بازسازی کننده
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • حجم دهنده
  • درخشان کننده
  • صاف کننده
  • ضد پیری
  • محافظت کننده
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • امگا ۶
  • B12
  • B2
  • B5
  • D
  • E
  • F
  • K
  • حاوی
    کراتین، آرگان، آمینو اسید، پروتیئن، آرژنین، کلاژن، کومارین و لینالول
  • سایر توضیحات
    کراتین ریز ملکولی شکسته شده فعال با خلوص کامل جهت سریع ترین جذب و عمیقترین نفوذ به منظور تامین پروتئین اصلی تشکیل دهنده ساختمان مو استفاده از تکنولوژی جهت کاهش وزن ملکولی کراتین به منظور افزایش قابلیت نفوذ ذرات کراتین به عمیقترین لایه های ساختمان مو بازسازی، ترمیم، احیا و تقویت کامل ساختمان مو به منظور جایگزینی و بازسازی سلول های پیر ساختمان مو حاوی کراتین، آرگان، آمینو اسید، پروتیئن، آرژنین، کلاژن، کومارین، لینالول و فاقد انواع ترکیبات نمک، سولفات، سیلیکون، پارابن و مواد شیمیایی آبرسانی عمیق لایه های ساختمان مو، افزایش گردش خون جهت تغذیه کامل ساختمان مو و افزایش اکسیژن رسانی به منظور بازسازی حداکثری ترمیم کامل و رفع خشکی، شکستگی،ضعف ، وزی، گره خوردگی، کدری، بی روحی، نازک، کم حجم، مو خوره، چند شاخه شدن، سوختگی، دی هیدراته و آسیب های مو بازسازی، صاف، نرم، خوش حالت، لخت، درخشان، شفاف، هیدراته، حجیم، پر پشت، مخملی، آبشاری، ابریشمی، محافظت، آبرسانی، مستحکم و ترمیم مو مناسب انواع مو به ویژه موهای خشک، شکننده، آسیب دیده، ضعیف، رنگ شده، حساس، کراتینه شده، کدر، وز و ضعیف
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک خاویار آیس کریم مدل liss pro حجم 1000 میلی لیتر

ماسک خاویار آیس کریم مدل liss pro حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو بیلیارد مدل hydration حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو بیلیارد مدل hydration حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۱۵۴۳۷۲۴۶۲۴
  • نوع عصاره
    روغن آرگان و روغن جوانه گندم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • مجعد و فر
  • رنگ شده
  • عادی
  • وزدار
  • شکننده
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • درخشان کننده
  • تقویت کننده
  • میزان سازی چربی مو و پوست سر
  • حاوی
    روغن آرگان و روغن جوانه گندم
  • سایر توضیحات
    ضد ریزش ضد وزی مو آبرسان قوی بدون سولفات مخصوص بعد از حمام و بدون آبکشی مناسب انواع موهای رنگ شده و آسیب دیده ترمیم کننده مو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو لویز مدل Dd حجم 250 میلی لیتر

ماسک مو لویز مدل Dd حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۵۷۳/ظ/۵۶
  • مشخصات ویژه
    معطر
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • خشک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • بازسازی کننده
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • حالت دهنده
  • خوشبو کننده
  • درخشان کننده
  • درمانی
  • روزانه
  • روشن کننده
  • شفاف کننده
  • فرم دهنده
  • لطافت‌بخش
  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • حاوی
    روغن آرگان، پروتئیت طبیعی شیر و ابریشم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو آموس وان مدل ماکادمیا حجم 450 میلی لیتر

ماسک مو آموس وان مدل ماکادمیا حجم ۴۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۱۵۱۳
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آنتی اکسیدان
  • بازسازی کننده
  • پوشانندگی
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • درخشان کننده
  • شاداب کننده
  • محافظت کننده
  • مرطوب کننده
  • حاوی
    ویتامین
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو آرچیلو مدل 110805 حجم 200 میلی لیتر

ماسک مو آرچیلو مدل ۱۱۰۸۰۵ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۵۳۹/ظ/۵۶
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • تغذیه کننده
  • مغذی
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • E
  • حاوی
    آرگان
  • سایر توضیحات
    بدون نیاز به آبکشی حاوی کراتین برای لطافت بیشتر موها
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو اولدشیپ مدل آووکادو حجم 250 میلی لیتر

ماسک مو اولدشیپ مدل آووکادو حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۹۳۸۲/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    اووکادو - کراتین - بیوتین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • فر و مجعد
  • معمولی
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • بازسازی کننده
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • جوان کننده
  • خوشبو کننده
  • درخشان کننده
  • صاف کننده
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • امگا ۳
  • امگا ۶
  • B7
  • E
  • حاوی
    روغن اووکادو - کراتین - بیوتین
  • سایر توضیحات
    لاین محصولات «آووکادو Oldship» در راستای بهبود، افزایش طول عمر وتاثیر بیش تر کراتین بر روی مو تولید شده است.این محصول طی فرمولاسیون خاص خود باعث پایداری کراتین وصافی مستمر مو می شود .آووکادو اولد شیب با ترکیب های غنی شده با کراتین ،پروتئین و ویتامین باعث استحکام و بازسازی مو می گردد و با استفاده از این محصول شما موهایی درخشان و شاداب خواهید داشت.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسك مو آتوسا رويال مدل هسته انگور حجم 200 ميلي ليتر

ماسك مو آتوسا رويال مدل هسته انگور حجم ۲۰۰ ميلي ليتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    IRC
  • نوع عصاره
    هسته انگور
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با موهای
    خشک
  • آسیب دیده
  • رنگ شده
  • عادی
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حاوی
    پرو ويتامين B5
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو مناسب موهای رنگ شده توژور ترند

ماسک مو مناسب موهای رنگ شده توژور ترند

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۰۸۰۲۵۳۳۷۰۱۵۶۶۶
  • نوع عصاره
    آلئوورا
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو الیو مدل Dry حجم 500 میلی لیتر

ماسک مو الیو مدل Dry حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۳۸۵۶۴۱۲۷
  • نوع عصاره
    جوانه گندم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو پنتن مدل Glatt Keratin حجم 300 میلی لیتر

ماسک مو پنتن مدل Glatt Keratin حجم ۳۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۰۱۸۴۱۷۰۲۴۵۲
  • سازگار با موهای
    مجعد و فر
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • مغذی
  • حاوی
    پروتئین
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماسک مو آموس وان مدل ماکادمیا حجم 450 میلی لیتر

ماسک مو آموس وان مدل ماکادمیا حجم ۴۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۶۹۴
  • نوع عصاره
    دایمتیکون
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • عادی
  • فر
  • فر و مجعد
  • مجعد و فر
  • معمولی
  • نازک
  • نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • آرامش بخش
  • آنتی اکسیدان
  • بازسازی کننده
  • براق کننده
  • تثبیت کننده
  • تثبیت کننده رنگ مو
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • حالت دهنده
  • خوشبو کننده
  • درخشان کننده
  • درمانی
  • روزانه
  • شاداب کننده
  • قابل شستشو
  • لطافت‌بخش
  • محافظت کننده
  • مرطوب کننده
  • مغذی
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۳
  • امگا ۶
  • B5
  • E
  • حاوی
    روغن ماکادمیا
  • سایر توضیحات
    این روغن مو را در تمام طول روز مرطوب نگه می‌دارد و مانع خشکی آن می‌شود. روغن ماکادمیا سرشار از فیتواسترول است که می‌تواند تولید کلاژن را در موها تحریک کند. پس از استفاده از ماسک موی با آبکشی برای موهای آسیب‌دیده آموس‌وان، باید موهای خود را به‌خوبی با آب بشویید.
مشاهده قیمت و موجودی محصول


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *