مراقبت از پوست

۱۱ مدل بهترین کرم ضد چروک خارجی [فرانسوی، آمریکایی] با قیمت مناسب

بهترین مارک کرم ضد چروک خارجی کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

همه‌ی افراد به مرور زمان و با افزایش سن شاهد چروک های سطحی و عمقی در اطراف چشم، پیشانی و سایر قسمت های صورت خواهند بود، که این چین و چروک های ایجاد شده نشان دهنده‌ی پیری پوست هستند و می‌توانند بر روی زیبایی چهره تاثیر گذار باشند.

 چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست صورت در دو نوع مختلف هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

چین و چروک های نوع اول:

این مدل از چین و چروک ها به صورت سطحی و ظریف در نواحی پیشانی و اطراف لب ها ایجاد می‌شوند که علت پیدایش آنها انقباض ماهیچه های زیر پوست در مواقع خندیدن و اخم کردن می‌باشد.

چین و چروک های نوع دوم:

چین و چروک های نوع دوم عمیق تر هستند و علت ایجاد آنها افزایش سن و کم شدن خاصیت الاستینه پوست می‌باشد. زمانیکه تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا کند مرگ سلولی رخ می‌دهد و این اتفاق پیری پوست را به دنبال دارد.

بهترین راه درمان و پیشگیری از بروز چین و چروک ها استفاده از کرم های ضد چروک برای پوست صورت می‌باشد. کرم های ضد چروک در ساختارشان حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند کوآنزیم Q10، چای سبز، ویتامین سی و… هستند که باعث از بین رفتن مولکول های ناپایدار ناشی از اشعه مضر خورشید و رادیکال های آزاد می‌شوند و از طرفی به دلیل اسیدهای آلفا هیدروکسی موجود در این کرم ها سلول های مرده پوستی از بین می‌روند و در نتیجه شادابی و شفافیت برای پوست صورت ایجاد می‌شود.

مزایای استفاده از کرم ضد چروک:

    • کاهش چین و چروک های پوستی
    • کاهش و از بین بردن لکه های تیره پوست
    • کمک به لایه برداری پوست
    • کمک به ترمیم کنندگی پوست
    • نوعی آبرسان و رطوبت رسان برای پوست
    • نرم کننده و شاداب کننده پوست

آنچه در این مطلب خواهید دید مربوط به راهنمای خرید کرم ضد چروک، نکات ضروری قبل از خرید، معرفی برندهای خارجی کرم ضد چروک، معرفی ۵ مدل از بهترین کرم های ضد چروک خارجی به انتخاب خریدیار و همچنین معرفی ۱۰ نمونه از بهترین کرم ضد چروک به انتخاب مصرف کنندگان می‌باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 بهترین برندهای کرم ضد چروک خارجی کدامند؟

کرم های ضد چروک خارجی همانند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در برندهای مختلف ساخته و تولید می‌شوند. از بهترین برندهای این محصول می‌توان به مواردی مثل: برند ویشی Vichy، برند لورآل LOreal، برند دکلره Declare، برند الارو Ellaro، برند لیراک Lierac، برند گینو Guinot، برند کلینیک Clinique، برند ایزدین Isdin اشاره کرد.

 

ترکیبات ضروری کرم های ضد چروک کدامند و چطور اثر می‌کند؟

ترکیبات موجود در ساختار کرم های ضد چروک شامل: انواع آنتی اکسیدان ها و مرطوب کننده ها، اسیدهای طبیعی و رتینوئیدها، عصاره چای سبز و عصاره هسته انگور می‌شوند که این مواد با هدف رطوبت رسانی و محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی و کاهش چین و چروک های پوستی در ساختار کرم های ضد چروک وجود دارند.

ویتامین سی:

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است که به تولید کلاژن، محافظت از پوست در برابر آسیب های نور خورشید و کاهش چین و چروک پوستی کمک می‌کند.

پپتیدها:

پیتیدها پروتئین های خیلی کوچکی هستند که به ترمیم بافت پوست و بهبود خاصیت کشسانی آن کمک بسیاری می‌کنند.

نیاسینامید یا نیکوتین آمید:

این ماده شکلی از ویتامین B3 است که به عنوان یک ماده مغذی ضروری برای بدن به حساب می‌آید. این مواد موجب افزایش جذب رطوبت پوستی و محافظت از آن در برابر آسیب های محیطی می‌شوند.

 عصاره چای:

عصاره چای سبز همان نسخه‌ی فشرده شده چای سبز است که حاوی کافئین و ترکیبات گیاهی غنی از آنتی اکسیدان می‌باشد. این عصاره به جوان‌سازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک بسیاری می‌کند.

عصاره هسته انگور:

عصاره هسته انگور در ساختارش غنی از آنتی اکسیدان های قوی بوده که به مبارزه با رادیکال های آزاد و کاهش بروز چین و چروک پوستی کمک می‌نماید.

رتینوئیدها:

این ماده حاوی ویتامین A است و به تحریک متابولیسم سلول های پوستی و افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند.

اسیدهای هیدروکسی:

اسیدهای هیدروکسی گروهی از اسیدها هستند که از گیاهان و حیوانات به دست می‌آیند و از آنها به منظور لایه برداری سلول های مرده پوست و کمک به بهبود بافت پوست در کرم های ضد چروک استفاده می‌شود.

کو آنزیم (Q10):

کو آنزیم ها یک آنتی اکسیدان داخل سلولی هستند که بدن به طور طبیعی آن را تولید می‌کند و با افزایش سن مقدار این ماده در بدن کاهش پیدا می‌کند. کو آنزیم های موجود در ساختار کرم های ضد چروک به  بالا بردن سطح تولید انرژی در سلول و دفع رادیکال های آزاد کمک می‌کند.

 

 به چه مواردی در خرید کرم ضد چروک توجه کنیم؟

۱- توجه به نوع پوست:

توجه به نوع پوست قبل از خرید کرم‌های ضد چروک جزء نکات بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود. کرم های ضد چروک همانند دیگر محصولات برای انواع پوست ها در نوع های مختلف تولید می‌شوند. اگر پوست چربی دارید بهتر است یک کرم ضد چروک با بافت سبک و بدون چربی را برای خرید انتخاب نمایید ولی اگر پوستتان خشک است باید از یک کرم ضد چروک با ساختار قوی و غنی استفاده کنید.

۲- توجه به ترکیبات کرم ضد چروک:

کرم های ضد چروک به منظور کاهش و جلوگیری از چین و چروک ها باید حاوی ترکیباتی مانند: ویتامین سی، سرامید، شی باتر، نیاسامید اسید، پپتید، عصاره هسته انگور و عصاره درخت چای باشند. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید اطلاعات موجود بر روی برچسب محصول و همچنین مواد تشکیل دهنده کرم را به خوبی بررسی نمایید.

۳- توجه به زمان استفاده از کرم ضد چروک:

کرم های ضد چروک در دو مدل روز و شب تولید می‌شوند که زمان استفاده از کرم های ضد چروک در میزان اثرگذاری آن نقش مهمی دارد. کرم های ضد چروک قابل استفاده در روز با توجه به ساختاری که دارند می‌توانند از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و عوامل محیطی محافظت نمایند ولی کرم های ضد چروک شب حاوی رتینول مخصوص شب هستند از این رو در ساعات ریکاوری بدن مورد استفاده قرار می گیرند و نباید از آنها در زیر نور آفتاب استفاده کرد.

۴- توجه به قیمت کرم ضد چروک:

ترکیبات کرم ضد چروک و برند آن در میزان قیمت گذاری محصول موثر هستند. در حال حاضر کرم های ضد چروک با قیمت های متنوع در بازار وجود دارند که ما توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید این محصول را دارید سعی کنید در میان گوناگونی کرم های ضد چروک با کیفیت‌ترین و بهترین محصول را از برند و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین کرم ضد چروک خارجی

    • کیفیت کرم ضد چروک
    • میزان کارایی و تاثیرگذاری کرم ضد چروک
    • نظرات مثبت خریداران در مورد کرم ضد چروک
    • میزان سرعت اثربخشی کرم ضد چروک

با توجه به معیارهای گفته شده در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین کرم های ضد چروک خارجی خواهیم پرداخت.

 

 ۵ مدل بهترین کرم ضد چروک خارجی به انتخاب خریدیار

 

۱- کرم ضد چروک خاویار دکلره مدل Anti-Wrinkle حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک خاویار با محفظه شیشه ای

کرم ضد چروک صورت خاویار دکلره یکی از کرم های لوکس از برند دکلره است که به منظور احیاسازی پوست و کاهش چین و چروک های پوستی ساخته شده است. این مدل کرم ضد چروک سازگار با تمامی پوست ها می‌باشد و به دلیل دارا بودن مواد مغذی از جمله خاویار در رفع خطوط و چروک های پوستی و جوانسازی بسیار موثر واقع شده است.

ترکیبات موثر در این کرم ضد چروک شامل: عصاره خاویار، عصاره کومبوچکا، بیزابولول ، ساکارید و ویتامینE می‌شود. خاویار به دلیل دارا بودن مواد معدنی و ویتامین هایی که در ساختار خود دارد در محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از این محصول روزی دو بار( صبح و شب)  بر روی پوست تمیز توصیه می‌شود.

از دیگر ویژگی های کرم ضد چروک خاویار دکلره مدل Anti-Wrinkle می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • رطوبت رسان و شاداب کننده پوست
    • حاوی خاویار با خاصیت جوان کنندگی قوی
    • کاهش میزان التهاب و آسیب پذیری پوست
    • افزایش درخشانی و شفافیت پوست
    • دارای ترکیبات ضد پیری پوست

مشاهده و خرید کرم ضد چروک خاویار دکلره

 

۲- کرم ضد چروک لورآل مدل Revitalift Laser Renew Spf25 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک لورآل با شکل استوانه ای قرمز رنگ

کرم ضد چروک لورآل محصولی فرانسوی است که به منظور تحریک سلول‌های پوستی جهت بازسازی پوست ساخته شده است. همان طور که می‌دانید اشعه مضر خورشید عاملی برای ایجاد چین و چروک های پوستی می‌باشد برای جلوگیری از این آسیب در این محصول از SPF25 استفاده شده است که مانع از بروز این آسیب می‌شود.

طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که این محصول با توجه به ساختار قوی که دارد در مدت زمان ۴ هفته اثر خود را نشان می‌دهد. از ویژگی های خاص این مدل کرم ضد چروک می‌توان به اثر بخشی مشابه سه جلسه IPL( دستگاهی برای جوانسازی پوست) اشاره کرد.

از این کرم ضد چروک می‌توان صبح‌ ها روی پوست تمیز صورت با استفاده از حرکات دایره‌ای شکل استفاده نمود.

مشاهده و خرید کرم ضد چروک لورآل

 

۳- کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE حجم ۵۰ میلی لیتر

ضد چروک الکسیس شکل استوانه ای سفید رنگ

یکی دیگر از بهترین کرم های ضد چروک خارجی موجود در بازار کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE است. این کرم ضد چروک فرانسوی ساختاری حاوی روغن بادام، اوریزانول، روغن و نشاسته برنج، بتائین، کراتین هیدرولیز شده، شی باتر، ویتامین C و E دارد که این ترکیبات قوی موجب آبرسانی و احیاسازی سلول های مرده پوستی می‌شوند و در نتیجه شادابی و لطافت پوستی را به ارمغان می‌آورند.

از دیگر ویژگی های کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • دارای ترکیبات لیفیت کننده
    • دارای خاصیت روشن کنندگی
    • دارای خاصیت بازسازی کننده سلول
    • نرم کننده و آبرسان پوست
    • مناسب برای پوست های کم آب و خشک

مشاهده و خرید کرم ضد چروک الکسیس

 

۴- کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age حجم ۵۰ میلی لیتر

ضد چروک الارو با شکل کاسه ای و رنگ زرشکی

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو در حجم ۵۰ میلی لیتر به صورت بسته بندی کاسه ای در بازار عرضه شده است. این کرم ضد چروک قوی علاوه بر حفظ رطوبت پوست نوعی تقویت کننده و نرم کننده برای پوست صورت محسوب می‌شود و می‌تواند از چروک شدن و پیری زود رس پوست پیشگیری نماید.

استفاده از این کرم ضد چروک برای افراد زیر ۳۵ سال با پوست های نرمال تا خشک مناسب است. این محصول فاقد پارابن سرشار از امگا ۶ و ۹ بوده که رطوبت رسانی و آبرسانی فوق العاده ای برای پوست ایجاد می‌کند. استفاده از این محصول حداقل دو بار در روز (صبح و عصر) توصیه می‌شود.

مشاهده و خرید کرم ضد چروک و لیفتینگ الارو

 

۵- کرم ضد چروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 حجم ۳۰ میلی لیتر

ضد چروک گینو استوانه ای شکل

شرکت فرانسوی گینو تمامی محصولات خود را با استاندارد GMP که بی ضرر بودن و کیفیت بالای محصول را تضمین می‌کند برای مشتریان ارائه می‌دهد.

از محصولات بسیار با کیفیت این شرکت فرانسوی می‌توان به کرم ضد چروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 اشاره کرد که این محصول با هدف جوان سازی پوست روانه بازار شده است.

از خاصیت این مدل کرم ضد چروک می‌توان به کرم پودر بودن آن اشاره کرد که در حال حاضر در ۴ رنگ متفاوت در بازار وجود دارد. این محصول علاوه بر خاصیت رنگی بودن دارای اثرات پیشگیرنده و درمان کننده چین و چروک ها نیز می‌باشد.

مشاهده و خرید کرم ضد چرروک و ضد لک گینو

 

 آیا کرم ضد چروک واقعا موثر است؟

مواد تشکیل دهنده و ترکیبات کرم های ضد چروک در میزان موثر بودن کرم نقش به سزایی دارند بطوریکه هر چقدر کرم از مواد با کیفیت و خالص ساخته شده باشد اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود. گفتنی است که مدت زمان استفاده از کرم های ضد چروک یکی دیگر از عامل های تاثیرگذاری کرم به حساب می‌آیند.

 

چطور از کرم ضد چروک نتیجه بهتری بگیریم؟

برای نتیجه گیری بهتر از کرم های ضد چروک توصیه می‌کنیم در کنار کرم های ضد چروک از کرم های ضد آفتاب متناسب با پوست خود استفاده کنید، چرا که اشعه‌ی فرابنفش خورشید به تنهایی عاملی برای ایجاد چین و چروک های پوستی می‌باشد.

نحوه استفاده صحیح و درست از کرم های ضد چروک در میزان نتیجه‌گیری آن نقش مهمی دارند. برای استفاده درست از کرم های ضد چروک ابتدا باید پوست صورت خود را به خوبی بشویید و سپس مقداری از کرم را بر روی تمامی نواحی پوست صورت و حتی زیر گردن بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان گردد. گفتنی است که استفاده از کرم های ضد چروک فقط در نواحی چروک شده تاثیر چندانی ندارد بلکه باید در تمامی نواحی پوستی صورت به منظور تحریک کلاژن سازی پوست استفاده شود.

 

۱۷ مدل بهترین کرم ضد چروک خارجی به انتخاب مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم ضد چروک روز لانکوم مدل Absolue Precious Cells حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک روز لانکوم مدل Absolue Precious Cells حجم ۵۰ میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: حاوی SPF
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک شب باله آ مدل ویتال حجم 50 میلی لیتر

سرم ضد چروک شب باله آ مدل ویتال حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۳۵۷۷۸۸۸
  • جنس محفظه
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    کرم دست ضد لک و ضد چروک پیلاری الکسیس نرم کننده و آبرسان پوست دست و ناخن با ساختاری سبک و غیر چرب جذب سریع به منظور رطوبت رسانی و ایجاد نرمی و لطافت در پوست های خشک حیات بخش و ضد پیری زودرس پوست با مرور زمان اثر روشن کنندگی داشته و غنی شده با مینرال های دریایی است. حاوی شی باتر،روغن بادام، اوریزانول،روغن و نشاسته برنج، بتائین،کراتین هیدرولیز شده،ویتامین C و E
  • شماره مجوز
    ۳۸۵۳۹۲۹۸۲۶۹۳۹۲۴۲۲۰۱۹
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم دست ضد لک و ضد چروک الکسیس مدل Usage Quotidien حجم 150 میلی لیتر

کرم دست ضد لک و ضد چروک الکسیس مدل Usage Quotidien حجم ۱۵۰ میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: حاوی SPF
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک درماتیپیک مدل intensive visage حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چروک درماتیپیک مدل intensive visage حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روز یا شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۸/ظ/۱۳۳۲
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک قوی ادلیو مدل مرطوب کننده حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک قوی ادلیو مدل مرطوب کننده حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۸۷۷۳۸۴۶۴۱۹۲۳۷۷۰
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک ژونزک مدل sublimactive حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد چروک ژونزک مدل sublimactive حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح و عصر روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب پوست شود
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    - پیشگیری از ایجاد چین و چروک - دارای خاصیت نرم کنندگی و ضد تحریک کنندگی پوست - مناسب برای انواع پوست از جمله پوست های حساس
  • شماره مجوز
    ۶۵۶۷۰۵۳۲۹۲۰۸۱۶۵۶
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چرروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چرروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    حاوی کمپلکس فعال حیات سلولی تشکیل شده از ۵۶ ماده موثره فعال مورد نیاز پوست ترکیبی از اسید هیالورونیک و داینالیفت افزایش قوام و سفتی پوست پر کننده خطوط چهره کاملآ بی ضرر دارای استانداردهای GMP و ISO22716
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک مدل C Booster حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چروک مدل C Booster حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    ضد چروک ، محرک ساخت کلاژن و جوانسازی پوستهمراه با خاصیت روشن کنندگی و شفافیت بالا بازگرداندن سفتی و قوام پوست و ضد افتادگی پوستسرشار از ترکیبات مرطوب کننده قویبا خاصیت آنتی اکسیدان و ضد رادیکال های آزادحاوی روغن بادام شیرین، آلوئه ورا، ویتامین E، ویتامین C و شی باتر
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • C
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک لورآل مدل Revitalift Laser Renew Spf25 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک لورآل مدل Revitalift Laser Renew Spf25 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح‌ها روی پوست تمیز صورت با استفاده از حرکات دایره‌ای شکل مصرف شود. از تماس با چشم و نواحی اطراف آن اجتناب شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    - مناسب سن بالای ۴۰ سال- ضد لک و ضد چروک- بازسازی کننده- دارای spf25- حاوی L-Niacide موثر در از بین بردن چروک‌ها- دارای اثر بخشی مشابه سه جلسه IPL
  • شماره مجوز
    ۹۰۸۲۳۹۹۶۷۸۴۵۴۹۲۰
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک اریکه مدل Like حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد چروک اریکه مدل Like حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    این سرم را هر شب روی پوست تمیز و خشک صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. توصیه می کنیم در طول روز از کرم ضد چروک اریکه به عنوان مکمل درمان استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۱۱۵۶۵۰۰۵۶۹
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک روز لورآل مدل Hyaluron Uzmani حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک روز لورآل مدل Hyaluron Uzmani حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    هر صبح ابتدا صورتتان را با شوینده مناسب تمیز کنید. سپس مقدار مناسبی از کرم را به پوستتان بمالید و ماساژ دهید تا جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    کاهش ظاهر چین و چروک مرطوب کننده عمیق صاف کننده پوست با ساخت سبک حاوی SPF 20 دارای دو نوع هیالورونیک اسید مناسب انواع پوست جذب سریع پوست
  • شماره مجوز
    ۵۷۲۸۷۱۵۴۶۵۶۲۹۲۹۸
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم تجدید کننده سلول های پوست Loreal

سرم تجدید کننده سلول های پوست Loreal

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    - ترمیم و بازسازی سلول ها - مناسب افراد ۴۰ تا ۶۰ سال روش استفاده: - صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک روز لورآل سری Age Perfect مدل Cell Renew حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک روز لورآل سری Age Perfect مدل Cell Renew حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روزانه با حرکات دورانی روی صورت ماساژ داده تا كاملا جذب پوست صورت و گردن شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    ضد چروک و احیاکننده‌ی قوی پوست بازسازی روزانه‌ی ۴ میلیون سلول پوستی مرطوب کننده و آبرسان درخشان کننده پوست بازسازی کننده سلول های پوست افزایش استحکام پوست ضد افتادگی پوست مناسب برای سنین ۴۵ سال به بالا
  • شماره مجوز
    ۹۱۹۵۴۷۷۶۴۷۷۹۷۸۹۲
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل ضد چروک لورآل مدل EXPERT VITA LIFT حجم 50 میلی لیتر

ژل ضد چروک لورآل مدل EXPERT VITA LIFT حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    - صبح و / یا عصر استفاده شود. - روی پوست تمیز بمالید. - برای دور چشم استفاده نشود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک گینو مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک گینو مدل ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک تخصصی ژاک آندرل پاریس مدل ANTI AGEING حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چروک تخصصی ژاک آندرل پاریس مدل ANTI AGEING حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    ضد پیری و افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست حاوی جلبک سبز- قهوه ای(کلپ)، آنتی رادیکال و آنتی اکسیدان قوی حاوی روغن جوجوبا ؛مرطوب کننده و آبرسان قوی نفوذ سریع  و موثر برطرف کننده چروک های سطحی((Fine Line کاهش عمق چروک های عمیق(Wrinkle)
  • شماره مجوز
    ۱۰۶۳۹۴۵۸۲۹۶۶۵۲۶۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک باله آ مدل کیوتن ویتامین C حجم 50 میلی لیتر

سرم ضد چروک باله آ مدل کیوتن ویتامین C حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۳۶۹۹۶۰
  • جنس محفظه
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک لورآل مدل Yas Uzmani +40 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک لورآل مدل Yas Uzmani +40 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    هر روز روی پوست صورت و گردن تمیز خود با حرکات دایره ای ماساژ دهید تا جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    حاوی عصاره گل اپونتیا و رتینوئید سفت کننده پوست مرطوب کننده کاهش ظاهر چین و چروک صورت ایجاد درخششی طبیعی در پوست افزایش انعطاف پذیری پوست صاف و شاداب کننده پوست محافظت از پوست در مقابل آسیب های بیرونی افزایش خاصیت بازسازی پوست مناسب سنین ۴۰ سال به بالا
  • شماره مجوز
    ۳۶۰۰۵۲۳۴۷۳۹۷۷
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک لورآل سری Yas Uzmani حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک لورآل سری Yas Uzmani حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    کاهش چین و چروک پوست مرطوب کنندگی ۲۴ ساعته روشن کننده پوست صاف کننده پوست
  • شماره مجوز
    ۳۶۰۰۵۲۳۴۷۳۹۶۰
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *