مراقبت از پوست

۱۰ مدل بهترین آبرسان پوست موجود در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

یکی از ضروری ترین محصولات در روتین مراقبت از پوست آبرسان های پوستی هستند. آبرسان ها با هیدراته کردن پوست به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل کرده و از آن محافظت می‌نمایند. برای داشتن پوستی با طراوت و شاداب باید از کم آب شدن پوست جلوگیری نمایید و به صورت مداوم آن را آبرسانی کنید.

امروزه آبرسان های بسیاری در بازار موجود هستند که به واسطه‌ی استفاده از آنها می‌توانید پوست خود را هیدراته و مرطوب کرده و در نتیجه از بروز خشکی و ایجاد چروک های پوستی زود هنگام جلوگیری کنید.

ما در این مقاله قصد داریم به انواع مختلف آبرسانی های پوستی و همچنین نکات قبل از خرید آن ها بپردازیم، به منظور آشنایی بیشتر با این نوع محصول پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 

آیا آبرسان نوعی کرم هست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر! امروزه آبرسان ها در نوع ها و مدل های مختلفی مثل: لوسیون ها، کرم ها، ماسک، ژل های آبرسان، سرم و اسپری تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر یک از آنها عملکرد متفاوتی دارند به منظور شناخت بیشتر در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

 

انواع مختلف آبرسان های پوست:

۱- لوسیون‌ های آبرسان صورت و بدن

لوسیون های آبرسان ظاهری رقیق تر از کرم دارند و به منظور جلوگیری از خشکی پوست استفاده می‌شوند و تاثیر به سزایی در باز کردن راه‌های تنفسی پوست و حفظ سلامت آن دارند. لوسیون ها به دلیل ساختار سبکی که دارند و در مقایسه با کرم ها بسیار زود تر جذب می‌شوند ولی در عین حال ماندگاری کمتری دارند.

اغلب لوسیون ها به صورت مایع هستند ولی از آنجایی که این محصول در قسمت های مختلف بدن استفاده می‌شود در نوع های اسپری و ژله ای تولید و به بازار عرضه شده اند.

۲- کرم آبرسان پوست دست و صورت

نوع دیگری از آبرسان ها به صورت کرم تولید و عرضه می‌شوند که در مقایسه با لوسیون ها دارای بافت ضخیم تری هستند و در نتیجه ماندگاری بیشتری روی پوست صورت دارند. این محصول بر خلاف لوسیون ها بیشتر برای پوست صورت و دست استفاده می‌شوند.

۳- ماسک آبرسان پوست صورت

ماسک های آبرسان با توجه به ساختاری که دارند بسیار سریع جذب می‌شوند و رطوبت پوست را تامین می‌کنند. این محصول همانند دیگر آبرسان ها در نوع ها و مدل های مختلف تولید شده است و قابل استفاده برای پوست صورت می‌باشند.

۴- ژل آبرسان پوست صورت

نوع دیگری از آبرسان ها هستند که به صورت ژل تولید می‌شوند این مدل آبرسان ها می‌توانند رطوبت پوست را به خوبی تامین نمایند و مانع از خشکی و چروک های پوستی شوند.

۵-سرم آبرسان صورت

این مدل آبرسان برای کسانی که تمایلی برای استفاده از کرم ها ندارند تولید شده است. این محصول به دلیل بافت سبکی که دارد بسیار سریع جذب می‌شود. از این مدل آبرسان به عنوان یک زیرساز آرایشی نیز استفاده می‌کنند.

۶- اسپری آبرسان صورت

اسپری های آبرسان سرشار از مواد مغذی هستند و بافتی شبیه به آب دارند. این مدل آبرسان به راحتی جذب پوست می‌شود و در کمترین زمان ممکن پوست را شاداب و مرطوب می‌نماید. اسپری های آبرسان در نوع های مختلفی وجود دارند و می‌توان از آنها همانند سرم آبرسان به عنوان یک زیرساز آرایشی استفاده نمود.

تصویر کرم آبرسان و فواید آنآشنایی با چند مورد بهترین برند کرم آبرسان

کرم آبرسان برند نیوآ:

نیوآ یک برند جهانی و معتبر مراقبت از پوست صورت و بدن است که امروزه محصولات خود را در سراسر دنیا صادر می‌کند و در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از محصولات با کیفیت این برند آلمانی کرم آبرسان نیوآ است که می‌تواند رطوبت پوستی را به مدت ۷۲ ساعت تامین نماید.

کرم آبرسان برند لدورا:

لدورا یکی از برند های با کیفیت و شناخته شده‌ی ایرانی است که در زمینه ی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. از محصولات این برند می‌توان به کرم آبرسان لدورا اشاره کرد. این کرم در ساختارش حاوی ترکیبات موثر همچون: شی باتر و جوجوبا، اسیدهای چرب و ویتامین ها می‌باشد از این رو می‌تواند در افزایش رطوبت پوستی تاثیرگذار باشد.

 کرم آبرسان صورت برند کلینیک:

برند کلینیک یکی از بهترین مارک های خارجی است که در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار می‌باشد. از محصولات این برند محبوب می‌توان به کرم آبرسان صورت اشاره کرد. این کرم آبرسان حاوی ویتامین سی و عصاره آلوئه‌ورا است از این رو می‌تواند به روشن شدن پوست و شادابی آن کمک نماید. کرم های آبرسان کلینیک قابلیت آبرسانی تا ۱۰۰ ساعت را دارند.

 

آیا آبرسان همان مرطوب کننده است؟

ممکن است این سوال برای هر کسی ایجاد و هنگام خرید دچار سردرگمی شود در پاسخ به این سوال باید گفت که آبرسان ها با مرطوب کننده ها متفاوت هستند و هر یک از محصولات کارایی خاص خود را دارند. برای شفاف سازی این مسئله به توضیح مختصر هر یک می‌پردازیم.

آبرسان ها: نوعی محصول برای هیدارته شدن و تأمین آب مورد نیاز پوست می باشند و وظیفه‌ی اصلی آنها جذب آب برای پوست می‌باشد.

مرطوب کننده ها: این محصول با دارا بودن روغن و چربی در ساختارش برای درمان انواع خشکی می‌باشد و وظیفه‌ی اصلی مرطوب کننده ها حفظ و ذخیره سازی رطوبت پوستی می‌باشد.

خشک پوست و کم آبی پوست دو مقوله جداگانه هستند. کم‌آبی پوست ناشی از کمبود آب است و خشکی پوست ناشی از چربی طبیعی پوست. همچنین باید بدانید که پوست خشک یک نوع پوست است ولی کم‌آبی پوست یک مشکل پوستی است.

 

راهنمای انتخاب آبرسان با توجه به نوع پوست

اگر قصد خرید آبرسان برای پوستتان را دارید قبل از خرید ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص داده و سپس متناسب با پوست خود اقدام به خرید نمایید، چرا که توجه به نوع پوست و همچنین مواد تشکیل دهنده آبرسان در کارآمد بودن آن تاثیر زیادی دارد.

آبرسان مناسب پوست های خشک و معمولی: کسانی که پوست های خشک و معمولی دارند باید از آبرسان های حاوی چربی استفاده نمایند و آبرسان هایی که در ساختارشان حاوی هیالورونیک اسید و سرامید است برای این دسته از افراد مناسب می‌باشد.

آبرسان مناسب پوست های چرب: افرادی که پوست چربی دارند باید برای انتخاب آبرسان، نوعی را انتخاب نمایند که فاقد چربی و به اصطلاح (Oil-Free) باشند.

آبرسان مناسب پوست های جوش دار: آبرسان مناسب برای پوست های جوش دار و مستعد جوش باید در ساختارش ترکیباتی مثل: سیالیک اسید، بنزوئیل پراکسید و اداپالین داشته باشد.

 

پیش از خرید کرم آبرسان به این نکات دقت کنید

۱- انتخاب نوع محصول:

توجه به نوع محصول پیش از خرید بسیار حائز اهمیت است. برخی از افراد آبرسان ها را با مرطوب کننده ها یکی می‌دانند در صورتیکه این دو محصول همان گونه که در قسمت بالا گفته شد دارای عملکرد متفاوتی هستند.

۲- انتخاب آبرسان متناسب با پوست:

مورد بعدی که پیش از خرید آبرسان باید به آن توجه کرد انتخاب آبرسان مناسب با پوست است. که انتخاب درست در تاثیرگذاری این محصول نقش به سزایی دارد بنابراین باید قبل از خرید مشخص کنید که پوست شما از چه نوعی می‌باشد.

۳- بررسی بافت کرم آبرسان:

توجه به بافت کرم آبرسان از دیگر موارد قبل از خرید این محصول می‌باشد. بافت یک آبرسان خوب نیز به نوع پوست شما مربوط می شود بدین صورت که پوست معمولی با آبرسان های سبک و بدون چربی بهترین عملکرد را دارد ولی  پوست خشک ممکن است به آبرسان هایی با فرمول سنگین‌تر و کرمی‌تر به منظور تامین رطوبت پوستی نیاز داشته باشد.

۴- بررسی ترکیبات آبرسان:

از دیگر نکاتی که باید پیش از خرید آبرسان به آن توجه داشته باشید بررسی ترکیبات کرم آبرسان می‌باشد. آبرسان ها دارای ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید، گلیسیرین، سرامیدها، الکل‌های چرب، پترولاتوم و … هستند که میزان ترکیبات و مواد موجود در آبرسان ها بستگی به نوع پوست و مشکلات پوستی‌ شما دارد.

تصویر ترکیبات آبرسان هاآیا آبرسان طبیعی برای پوست وجود دارد؟

امروزه انواع مختلفی از آبرسان ها به صورت طبیعی و شیمیایی وجود دارند که استفاده از هر کدام از آنها شادابی و لطافت پوستی را همراه دارد.

یکی از بهترین و در دسترس ترین آبرسان های طبیعی آب است. این نوشیدنی مفید سبب آبرسانی صورت، پاکسازی بدن و سیستم گوارشی می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم حتی اگر از بهترین کرم آبرسان استفاده می‌کنید مصرف ۸ لیوان آب را به منظور افزایش تاثیر گذاری کرم های آبرسان بر پوست را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

از دیگر آبرسان های طبیعی می‌توان به مصرف میوه هایی که حاوی آب فراوان هستند مثل: هندوانه، خیار و … اشاره کرد.

برخی دیگر از آبرسان ها هستند که با استفاده از مواد طبیعی و ترکیبات گیاهی در منزل می‌توانید به راحتی آنها را تهیه کنید این آبرسان ها شامل ترکیباتی مثل: گلیسیرین، ژل آلوئه ورا، روغن زیتون، پودر شیر خشک، روغن گل رز و… هستند.

 

آیا برای پوست چرب هم آبرسان نیاز است؟

استفاده از آبرسان ها برای تمامی افراد با هر نوع پوستی ضروری است بنابراین طرز فکر اینکه  افرادی که پوست چربی دارند نباید از آبرسان ها استفاده کنند یک باور غلط و نادرست است چرا که سلول های پوست برای شادابی و طراوت نیاز به آبرسانی دارند.

 

نحوه صحیح استفاده از آبرسان به چه صورت است؟

برای استفاده از آبرسان ها بهترین زمان پس از حمام و شستشوی صورت است چرا که در این موقع سطح پوست عاری از هرگونه آلودگی شده و در نتیجه میزان جذب کرم بیشتر می‌شود.

برای استفاده مقداری از کرم را در قسمت های پوست صورت و بدن قرار دهید و سپس با انگشتان خود به آرامی کرم را پخش نمایید تا آبرسانی در همه جای پوست انجام گیرد.

 

بهترین کرم آبرسان پوست به انتخاب خریدیار:

کرم ژل آبرسان کلینیک مدل Surge100H حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ژل آبرسان کلینیک در ظرف قوطی شکل در حجم 30 میلی لیتراز بهترین کرم های آبرسان پوست به انتخاب خریدیار می‌توان به کرم ژل آبرسان کلینیک مدل Surge100H با حجم ۳۰ میلی لیتر اشاره کرد. این کرم تاکنون امتیاز ۴.۲ از ۵ را از خریداران خود کسب کرده و با توجه به عملکرد عالی که داشته است جزء محصولات با کیفیت البته گران به حساب می‌آید.

در ساختار این مدل آبرسان از تخمیر زیستی آلوئه و اسید هیالورونیک استفاده شده است که دو کار آبرسانی و رطوبت رسانی را همزمان انجام میدهد. بافت این محصول به گونه ای است که می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت آبرسانی را انجام دهد یعنی حتی پس از شست و شو صورت آبرسانی همچنان ادامه میابد.

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به مواردی مثل: دارای توانایی آبرسانی بیش از ۱۰ لایه عمیق پوست، کاهش التهابات پوستی، سازگار با انواع پوست، کاهش چین و چروک اشاره کرد.

مشاهده و خرید کرم ژل آبرسان کلینیک

 

بهترین کرم آبرسان برای پوست‌ خشک و حساس:

کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم ۵۵ میلی لیتر

کرم آبرسان ام کیو در شکل تیوپ

بهترین کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک و حساس کرمی است که علاوه بر رطوبت سازی پوست بتواند خشکی های پوستی را برطرف نماید. اگر بخواهیم به یکی از بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک و حساس را معرفی نماییم می‌توان از کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم ۵۵ میلی لیتر نام برد.

این کرم آبرسان محصولی از کشور فرانسه است و تاکنون توانسته رضایتمندی ۸۷ درصدی خریداران را کسب کند و ۱۱۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده اند، این میزان رضایت نشان از کیفیت بارز محصول دارد.

 ویژگی های کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم ۵۵ میلی لیتر:

    • قابل استفاده برای صورت و بدن
    • حاوی ویتامین E ،C و B5
    • برطرف کننده قرمزی، حساسیت و تحریکات پوستی
    • دارای ترکیبات مغذی
    • التیام بخش خشکی های شدید پوستی

مشاهده و خرید کرم آبرسان ام کیو

 

بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار:

فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION حجم ۵۰ میلی لیتر

فلوئید آبرسان درماتیپیک در محفظه تیوپی

از بهترین کرم آبرسان سازگار با پوست های چرب و جوش دار می‌توان به فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION حجم ۵۰ میلی لیتر اشاره کرد. این محصولی ایرانی با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی بسیاری از خریداران را کسب نماید و همچنین ۱۴۰ نفر این کالا را برای خرید به دیگران توصیه کرده اند.

افرادی که دارای پوست چربی هستند باید برای استفاده از آبرسان ها نوعی را انتخاب نمایند که بافتی سبک داشته باشد. فلوئید آبرسان درماتیپیک با توجه به بافت و ساختار سبکی که دارد چربی اضافی پوست را جذب کرده و باعث جمع شدن منافذ باز پوست می گردد.

ویژگی های فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION حجم ۵۰ میلی لیتر:

    • دارای ساختار سبک و جذب سریع
    • تنظیم کننده ترشح چربی و ضد براقی
    • جمع کننده منافذ باز پوست
    • تقویت کننده لایه‌های دفاعی پوست

مشاهده و خرید فلوئید آبرسان درماتیپیک

 

بهترین کرم آبرسان برای پوست معمولی و مختلط:

ژل آبرسان نوتروژینا مدل hydro boost حجم ۵۰ میلی لیتر

ژل آبرسان نوتروژینا در محفظه تیوپی آبی رنگ

ژل آبرسان نوتروژینا مدل hydro boost حجم ۵۰ میلی لیتر از دیگر آبرسان های با کیفیت موجود در بازار است که رضایتمندی ۱۰۰ درصدی خریداران را به همراه داشته است. این مدل آبرسان با توجه به ساختار با کیفیتی که دارد می‌تواند رطوبت رسانی  پوستی را به عالی ترین حالت ممکن انجام داده و نرمی و لطافت پوست را به ارمغان آورد. این محصول به دلیل دارا بودن بافتی سبک و عدم ایجاد چربی روی پوست به عنوان یک زیر ساز آرایشی نیز قابل استفاده است.

ویژگی های ژل آبرسان نوتروژینا مدل hydro boost حجم ۵۰ میلی لیتر:

    • ماندگاری ۲۴ ساعته
    • مناسب پوست معمولی تا مختلط
    • حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین
    • فاقد الکل و چربی

مشاهده و خرید ژل آبرسان نوتروژینا

 

بهترین کرم آبرسان از نظر اقتصادی:

کرم آبرسان آدرا مدل Hyaluronic حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان آدرا در ظرف دایره ای شکلدر میان گوناگونی کرم های آبرسان اگر بخواهیم از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن به یکی از بهترین کرم های آبرسان اشاره کنیم می‌توان کرم آبرسان آدرا مدل Hyaluronic حجم ۲۰۰ میلی لیتر را معرفی کرد. این مدل کرم آبرسان با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی ۹۴ درصدی خریداران را کسب کند و ۵۰ نفر از خریداران این مدل را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

این محصول علاوه بر مقرون به صرفه بودنش کیفیت بالایی نیز دارد و برای تمامی پوست ها قابل استفاه است. از ویژگی های این مدل کرم آبرسان می‌توان به مواردی همچون: دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدان، سازگاری با انواع پوست ها، سرعت جذب بالا و بافت سبک اشاره کرد.

مشاهده و خرید کرم آبرسان آدرا

 

معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین آبرسان:

کرم های آبرسان از نظر ویژگی های مختلف مثل: ماندگاری، سازگاری با نوع پوست، ترکیبات کرم، برند محصول و… قابل بررسی هستند که تمامی موارد گفته شده در انتخاب بهترین کرم آبرسان تاثیر گذار بوده و شامل معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین آبرسان می‌شوند.

ما در ادامه ۱۷ مدل از بهترین کرم های آبرسان پوست از نگاه مصرف کنندگان را به شما معرفی می‌کنیم، اگر قصد خرید این  محصول را دارید توصیه می‌کنیم محصولات پیشنهادی را با دقت بررسی نمایید.

 

۱۷ مدل بهترین کرم آبرسان پوست از نگاه مصرف کنندگان:

 

  • نحوه نمایش محصول ها
سرم مرطوب کننده بسیار قوی استادرم مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیتر

سرم مرطوب کننده بسیار قوی استادرم مدل هیالورونیک حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    این محصول شامل اسید هیالورونیک در ۳ سایز مختلف مولکولی هستند که با نفوذ به تمام لایه های پوست آبرسانی می کنند، در نتیجه خطوط ریز و چروک ها پر می شوند و از بین می روند و پوست لطیف و شاداب می شود.
  • شماره مجوز
    ۵۱۷۷۳۱۱۳۳۴۸۷۷۴۶۹
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • خشک
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم مغذی بیولاین مدل EFFTTO LIFTINE حجم 50 میلی لیتر

کرم مغذی بیولاین مدل EFFTTO LIFTINE حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • سایر مشخصات
    کرم نرم غنی از یک مجموعه لیفتینگ دارای عصاره های جلبک قطب جنوب با اثر زیبایی صاف کننده سفت کننده ، عصاره های قطب جنوب ، اسید هیالورونیک و تقویت کننده الاستین ، پلیمرهای پر کننده. ساخت ایتالیا
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان شب کلوریس مدل Edeleis حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان شب کلوریس مدل Edeleis حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    کرم آبرسان قوی شب ادلیس را بر روی پوست کاملاً تمیز استفاده کنید و بر روی صورت و گردن به آرامی ماساژ دهید.
  • سایر مشخصات
    این محصول لایه های پوست را در طول شب ترمیم و بازسازی می‌نماید.
  • شماره مجوز
    ۱۳۹۷۹۴۹۳۴۸۶۸۷۸۰۷
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • خشک
  • معمولی
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان لانژه مدل pure mat حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان لانژه مدل pure mat حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۳۲۳۴۳۵۴۵
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    متعادل کننده چربی مات کننده پوست قابلیت رطوبت رسانی مناسب پوست چرب و مختلط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان کلینیک مدل Moisture Surge 72h حجم 75 میلی لیتر

کرم آبرسان کلینیک مدل Moisture Surge 72h حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سایر مشخصات
    فواید آبرسان کلینیک پوست مختلط بدون توقف تا ۷۲ ساعت پوست را آبرسانی کرده و با فرمول تولید منحصر به فرد خود پوست را تغذیه و تقویت می کند. رطوبت را با لیپید های موجود در کرم روی پوست قفل کرده و مانع از بین رفتن این رطوبت می شود. لایه محافظتی پوست را تقویت کرده تا علاوه بر حفظ رطوبت از پوست در مقابل آلودگی های بیرونی به خصوص در زمستان محافظت شود. باعث درخشندگی، شادابی و ایجاد جلوه ای نرم و مخملی روی پوست می شود. پوست آسیب دیده یا حساس را التیام می بخشد و التهابات و قرمزی پوست را از بین می برد. حتی پس از شستشو پوست را مرطوب نگه می‌دارد. قابل استفاده به عنوان ماسک ۵ دقیقه ای روی پوست و فاقد عطر.
  • شماره مجوز
    ۱۹۲۳۳۳۰۶۰۱۵۵
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    کاسه‌ای
  • نوع محفظه
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد تقویت کننده پوست میباشد درخشان کننده پوست از بین برنده چین و چروک پوست جوان کننده پوست روشن کننده و شفاف سازی پوست مناسب انواع پوست مناسب تمام سنین
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان کلینیک مدل moisture surge 72h حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان کلینیک مدل moisture surge 72h حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • خشک
  • معمولی
  • انواع پوست
  • مختلط
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل آبرسان کلینیک مدل dramatically different حجم 125 میلی لیتر

ژل آبرسان کلینیک مدل dramatically different حجم ۱۲۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • راهنمای استفاده
    دو بار در روز در ناحیه صورت و گردن مورد استفاده قرار گیرد
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سایر مشخصات
    ساخت کشور انگلستان
  • شماره مجوز
    ۰۲۰۷۱۴۹۳۹۴۷۲
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • چرب
  • مختلط
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان بیولاین مدل +pure حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان بیولاین مدل +pure حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • مختلط
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان و ترمیم کننده لانکوم مدل Hydra Zen مجموعه ۳ عددی

کرم آبرسان و ترمیم کننده لانکوم مدل Hydra Zen مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح و شب بروی پوست تمیز مورد استفاده قرار بگیرد.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • خشک
  • معمولی
  • چرب
  • انواع پوست
  • مختلط
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان لاروش پوزای مدل EFFACLAR MAT حجم 40 میلی لیتر

کرم آبرسان لاروش پوزای مدل EFFACLAR MAT حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    - ابرسان عمقی - مناسب پوست چرب و مستعد جوش - جمع کننده منافذ - مات کننده - تنظیم چربی سطح پوست - آنتی اکسیدان و محافظ
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم مرطوب کننده نوکس مدل fraiche حجم 30 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده نوکس مدل fraiche حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۲۶۴۶۸۰۰۱۲۲۹۷
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان ویشی مدل aqualia thermal rich حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان ویشی مدل aqualia thermal rich حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۳۸۷۵۶۴۳۱
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    فاقد مواد شیمیایی، پارابن و غیره تهیه شده از ترکیبات آبرسانی نظیر گلیسیرین، دی متیکون، هیالورونیک اسید و شی باتر کمک به تامین رطوبت مورد نیاز پوست و آبرسانی آن کمک به ایجاد آبرسانی عمیق و طولانی مدت برای پوست فاقد ویتامین ها، عصاره گیاهان و آنتی اکسیدان ها دارای خاصیت پر کنندگی برای پوست و کمک به رفع موقت چین و چروک های پوست دارای قابلیت جذب سریع توسط پوست قابل استفاده برای پوست های خشک و خیلی خشک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم مرطوب کننده آیسیس فارما مدل سن سیلیا حجم 40 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آیسیس فارما مدل سن سیلیا حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    مراقبت از پوست با ایجاد یک لایۀ محافظ ایجاد حس لطافت ، شادابی و نرمی در پوست محافظ پوست خشک در برابر عوامل خارجی قابل استفاده برای پوست های خشک و حساس و اتوپیک مناسب جهت استفاده به عنوان پایه آرایش
  • شماره مجوز
    ۱۴۲۲۷۵۱۰۵۳۲۰۰۴۵۳
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • معمولی
  • حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل کرم مرطوب کننده لیراک مدل Hydratante Oxygenante حجم 50 میلی لیتر

ژل کرم مرطوب کننده لیراک مدل Hydratante Oxygenante حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۵۰۸۲۴۰۲۰۲۳۲۳
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل آبرسان کلینیک مدل Surge حجم 48 میلی لیتر

ژل آبرسان کلینیک مدل Surge حجم ۴۸ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۸ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل کرم را صبح و شب به کمک انگشتان دستتان به روی پوست تمیز ، با حرکات دایره ای آرام رو به بالا ماساژ دهید. نکته:از این آبرسان پیش از میکاپ به عنوان مرطوب کننده نیز می توانید استفاده کنید.
  • سایر مشخصات
    حاوی آلوئه ورا و هیالورونیک اسید،قابل استفاده بر روی پوست صورت و اطراف چشم
  • شماره مجوز
    ۱۹۲۳۳۳۰۲۵۹۰
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل کرم آبرسان کلینیک مدل Intense 72h حجم 50 میلی لیتر

ژل کرم آبرسان کلینیک مدل Intense 72h حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۱۹۲۳۳۳۰۴۲۸۰۹
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم مرطوب کننده پیکسی مدل VITAMIN C حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده پیکسی مدل VITAMIN C حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • سایر مشخصات
    - حاوی ویتامین سی - درخشان کننده و شاداب کننده - آبرسان عمقی - رفع خستگی و کدری پوست - ساخت انگلیس - حاوی اسید میوه برای آبرسانی بیشتر - محتفظ و آنتی اکسیدان قوی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم مرطوب کننده ژوونا مدل Men Sportive Anti Oil and Shine حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده ژوونا مدل Men Sportive Anti Oil and Shine حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    حاوی ترکیب انحصاری رِژووِن ®Rejuven ویژه لاین آقایان ژوونا دارای عصاره برنج ساخت کشور سوئیس
  • شماره مجوز
    ۳۰۳۵۴۴۸۴۸۳۱۹۳۱۰۰
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • چرب
  • مختلط
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل کرم آبرسان کلینیک مدل Surge حجم 125 میلی لیتر

ژل کرم آبرسان کلینیک مدل Surge حجم ۱۲۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۱۹۲۳۳۳۰۹۵۱۶۴
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان ستافیل مدل immediate حجم 88 میلی لیتر

کرم آبرسان ستافیل مدل immediate حجم ۸۸ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۸ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    کانادا
  • شماره مجوز
    ۳۵۶۸۹۵۴۴۵
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    مرطوب کننده قوی و طولانی مدت سطح رطوبت پوست را حفظ می کند حاوی آنتی اکسیدان حاوی هیالورونیک اسید حاوی ویتامین E بافت سبک و سرعت جذب بالا بدون عطر فاقد پارابن پایه ایده آل برای آرایش مناسب پوست های خشک و خیلی خشک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان انستیتو استیدرم مدل Eau Cellular حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان انستیتو استیدرم مدل Eau Cellular حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    روزانه به مقدار مورد نیاز روی پوست تمیز استفاده کنید.
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان اون سری Hydrance مدل RICH حجم 40 میلی لیتر

کرم آبرسان اون سری Hydrance مدل RICH حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • خشک
  • معمولی
  • چرب
  • انواع پوست
  • مختلط
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل آبرسان کلینیک مدل id dramatically حجم 125 میلی لیتر

ژل آبرسان کلینیک مدل id dramatically حجم ۱۲۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    دو بار در روز ، صبح و شب استفاده کنید. ترکیب را روی صورت و گردن خود قرار دهید. پوست پاک شده و لایه برداری شده رطوبت را بهتر می پذیرد. برای بهترین نتیجه ، پس از استفاده از پاک کننده و تونر استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • سایر مشخصات
    ژل آبرسان دراماتیکالی آی دی کلینیک حجم ۱۲۵ میلی لیتر
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان اون مدل cleanance حجم 40 میلی لیتر

کرم آبرسان اون مدل cleanance حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۶۷۲۰۹۰۹۳۴۲۱۶۶۸۹۹
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    باعث آبرسانی ۲۴ ساعته به پوست چرب بدون احساس سنگینی روی صورت می‌شود. علاوه بر آبرسان به عنوان یک مرطوب کننده سبک نیز استفاده می‌شود. حاوی ذرات مات کننده است که درخشندگی پوست چرب را می‌گیرند. تولید سبوم یا همان چربی پوست را کنترل کرده و از تولید بیش از حد آن می‌کاهد. با لک‌های پوستی و جوش‌های سرسیاه مبارزه کرده و آن‌ها را کاهش می‌دهد. حساسیت و تحریکات پوستی را تسکین داده و باعث التیام سریع‌تر آنها می‌شود. منافذ باز پوست را پاکسازی کرده و آنها را کوچک‌تر نشان می‌دهد.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان ویشی مدل AQUALIA THERMAL LIGHT حجم 30 میلی لیتر

کرم آبرسان ویشی مدل AQUALIA THERMAL LIGHT حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *