مراقبت از مو

بهترین روغن برای پرپشت شدن مو + راهنمای خرید روغن مو

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

امروزه یکی از دغدغه های بسیار مهم برای خانم‌ها و آقایان ریزش مو است که ممکن است به صورت تدریجی یا ناگهانی به وجود آید و بر پوست سر تاثیر گذارد. بروز این مشکل می‎‌تواند دلایل مختلفی مثل: عدم رسیدگی درست، استرس، وراثت، استفاده مکرر از وسایل حرارتی و استفاده از مواد شوینده بی کیفیت داشته باشد.

برای جلوگیری و یا درمان ریزش مو روش های مختلف از جمله: کاشت مو، درمان های شیمیایی، درمان های سنتی و گیاهی نیز وجود دارد. ما در این مقاله قرار است به یکی از روش های درمانی گیاهی که روغن تراپی نام دارد بپردازیم، اگر قصد درمان ریزش مو به روش های گیاهی را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

روغن تراپی مو چیست؟

روغن تراپی یک روش طبیعی و سنتی است که به منظور جلوگیری از ریزش مو و تقویت کننده مو از قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. در درمان به روش روغن تراپی از روغن های طبیعی که در دانه و برگ گیاهان دارویی وجود دارد استفاده می‌شود. از مزیت های این روش می‌توان به پر پشت شدن موها و رشد سریع آنها اشاره کرد.

 

شناخت انواع بهترین روغن برای مو 

امروزه روغن های گیاهی مو در نوع های مختلفی در بازار موجود هستند که قرار است در ادامه این مقاله چند مورد از بهترین روغن ها را معرفی نماییم، همراه ما باشید.

۱- روغن آرگان برای براق شدن مو

روغن آرگان و یا طلای مایع محصولی از کشور مراکش است که از میوه درخت آرگان تهیه می‌شود. هر میوه درخت آرگان دارای ۲ تا ۳ هسته غنی از روغن است که روغن آرگان اصل از این دانه ها استخراج می‌شود و بسیار گران قیمت می‌باشد.

این روغن سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین E و مواد مغذی است و می‌تواند از موها در برابر اشعه مضر خورشید و هر نوع آلودگی محافظت نماید. روغن آرگان به دلیل آبرسانی خوبی که دارد برای انواع موها مناسب است و به براق شدن موها کمک شایانی می‌کند. باید گفت که این روغن با توجه به ساختاری که دارد برای افرادی که دارای موهای خشک و شکننده هستند بیشتر کارایی را دارد.

 

۲- روغن نارگیل برای افزایش ضخامت مو

روغن نارگیل روغنی است که به صورت طبیعی از عصاره میوه نارگیل بدست می‌آید و سرشار از اسیدهای چرب، مواد معدنی، ویتامین‌ها و کربوهیدرات‌ می‌باشد. ساختارش به گونه ای است که در دمای بالا به صورت مایع و در دمای پایین به صورت جامد است.

با توجه به مواد مغذی که در ساختار روغن های نارگیل یافت می‌شود می‌توان گفت که این روغن می‌تواند یک نرم کننده عالی برای موهای خشک به حساب آید. اگر می‌خواهید موهای پر پشت و لطیفی داشته باشید باید حداقل هفته ای یکبار به صورت منظم از این روغن استفاده نمایید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

تصویر روغن نارگیل برای مو۳- روغن آملا برای پرپشت شدن مو

روغن املا از میوه‌های درخت آملا که شبیه به انگور است در کشور هندوستان استخراج می‌شود. این روغن سرشار از ویتامین C، انواع آنتی اکسیدان و مواد مغذی است که باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود. اگر به طور مداوم از این روغن استفاده نمایید موهای پر پشت و سالمی خواهید داشت.

 

 ۴- روغن رزماری برای ضد سفیدی و رشد مو

یکی از بهترین روغن ها برای رشد سریع مو روغن گیاهی رزماری است که برای انواع موها مناسب می‌باشد. ساختار این مدل روغن به گونه ای است که می‌تواند با حفظ رنگ موها سفید شدن موها را به تاخیر بیاندازد و از طرفی با تحریک گردش خون در سر شادابی را برای موها به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر ماینوکسیدیل و رزماری به عنوان یک درمان رایج برای رشد موها شناخته شده اند.

 

۵- روغن ترکیبی موی زیما برای رفع شوره سر

روغن ترکیبی زیما از ۲۳ دانه‌ و گیاه مختلف استخراج می‌شود و به عنوان روغن همه کاره معروف است. این روغن همه کاره دارای مواد تشکیل دهنده همچون: روغن املا، روغن سیاهدانه، روغن آرگان، روغن بنفشه پایه زیتون، روغن لیمو و… می‌باشد.

ترکیبات موثری که در ساختاری این روغن مو وجود دارد باعث می‌شود پوست سر تقویت شده و در نتیجه انواع عارضه های پوستی و شوره سر رفع شود. از دیگر قابلیت های این روغن می‌توان به کنترل چربی پوست سر و موها اشاره کرد.

 

۶- روغن هسته انگور برای درخشندگی و رشد مو

روغن هسته انگور روغنی بسیار کمیاب و نادر است  که حاوی ترکیباتی از آنتی‌اکسیدان‌ها، نرم‌کننده‌ها و مواد مغذی است که باعث درخشندگی و رشد موها می‌شود و همچنین می‌تواند با احیای  فولیکول‌های مو، تارهای مو را ضخیم تر نماید. این روغن برای کسانی که موهای خشک، نازک و کم پشت دارند مناسب می‌باشد.

روغن هسته انگور و تصویر آن۷- روغن بادام برای رشد مو و پر پشت شدن مو

روغن بادام در ساختارش ترکیباتی مانند پروتئین، ویتامین E و منیزیم فراوان دارد که باعث ضخیم شدن تارهای مو و رشد مو می‌شود. پروتئین موجود در ساختار روغن بادام سبب بازسازی پوست سر و حالت انعطاف‌پذیری پوست می‌شود. گفتنی است که بهترین نوع روغن بادام نوع تلخ آن است.

 

۸- روغن کرچک برای تقویت مو

روغن کرچک با خاصیت تقویت کنندگی که دارد باعث تقویت ریشه و پیاز مو شده و از طرفی پر پشتی موها را به همراه خواهد داشت. امگا۹ موجود در ساختار این روغن سبب می‌شود که چربی پوست سر و آب مورد نیاز پیاز و ریشه مو تامین گردد. از دیگر خاصیت های این روغن می‌توان به دارا بودن خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ اشاره نمود.

 

۹- روغن ماکادمیا برای پر پشت شدن مو

اگر بخواهیم به یکی از بهترین و شگفت انگیزترین روغن های گیاهی اشاره کنیم، می‌توان از روغن ماکادمیا نام برد. این روغن حاوی انواع آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب، پروتئین و ویتامین ها است که این ترکیبات در کنار یکدیگر باعث پر پشت شدن موها و درخشندگی آنها می‌شود.

این روغن دارای ساختاری بسیار سبک است یعنی به محض برخورد با مو و پوست سر جذب می‌شود و هیچ گونه اثر چربی مشاهده نمی‌گردد. استفاده از این روغن برای افرادی که موهای ضعیف و حساس دارند بسیار ایده ال می‌باشد.

 

پیش از خرید روغن مو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱- بررسی جنس مو و پوست سر: 

بررسی جنس مو و پوست سر جزء نکات اولیه در انتخاب روغن های گیاهی محسوب می‌شود چرا که انتخاب نادرست روغن گیاهی سبب ریزش بیشتر موها خواهد شد به عنوان مثال: اگر جزء افرادی هستید که پوست سر چربی دارند استفاده از روغن های سنگین مانند روغن هفت مغز ریزش موهایتان را تشدید خواهد کرد، بنابراین سعی کنید ابتدا جنس مو و پوست سر خود را تشخیص داده و سپس اقدام به خرید کردن روغن مورد نظر نمایید.

روغن مناسب برای انواع موها:

    • موهای دارای شوره : روغن درخت چای
    • موهای معمولی: روغن های جوجوبا، بادام و املا
    • موهای خشک: روغن بادام، جوجوبا، نارگیل، کنجد
    • موهای چرب: روغن زیتون، کنجد و جوجوبا

۲- خالص بودن روغن:

بررسی خالص بودن روغن مو جزء نکته بعدی در هنگام خرید روغن های گیاهی می‌‌باشد. بهتر است بدانید که اثر بخشی و نتیجه گیری از روغن های گیاهی زمانی حاصل می‌شود که روغن مورد نظر کوچکترین ناخالصی در ساختار خود نداشته باشد. توصیه می‌کنیم برای تهیه این محصول خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

۳- بررسی ساختار روغن های ترکیبی:

بررسی این مورد برای آن دسته از افرادی است که تمایل دارند در یک زمان واحد از چندین روغن گیاهی برای موهایشان بهره ببرند. به عنوان مثال: روغن موی ترکیبی هفت مغز شامل ترکیب دانه های فندق، بادام، سیاه دانه و… است و همچنین روغن موی سر ترکیبی میکس حاوی عصاره ۲۳ گیاه تقویت‌کننده مو می‌باشد. توجه به ساختار و ترکیبات این مدل از روغن ها قبل از خرید امری بسیار مهم و ضروری است.

۴- انتخاب روغن مو بر اساس نیاز:

نکته بعدی که باید قبل از خرید به آن توجه نمایید بررسی روغن مو بر اساس نیازتان است. از آنجایی که روغن های گیاهی دارای خاصیت های مختلف همچون: رطوبت رسان، پر پشت کننده مو، تقویت کننده مو، نرم کننده مو و … هستند باید قبل از خرید این نکته را لحاظ نموده و به خوبی بررسی نمایید که کدامیک از روغن ها پاسخگوی نیاز شما می‌باشد.

 

بهترین روغن برای پر پشت شدن و رشد مو کدام است؟

روغن های گیاهی مو دارای خاصیت و عملکرد متفاوتی هستند که در قسمت بالا انواع مختلف آنها را معرفی کردیم ولی اگر بخواهیم در میان گوناگونی روغن های گیاهی به بهترین روغن مو برای پر پشت شدن موها اشاره کنیم می‌توان از روغن ماکادمیا و روغن آملا نام برد.

 

بهترین روغن مو برای ابرو کدام است؟

طبق بررسی های انجام شده بهترین روغن مو برای رشد و تقویت ابروها روغن گیاهی هفت مغز می‌باشد. این روغن همان گونه که از نامش پیداست شامل ترکیبات هفت مغز: بادام تلخ، بادام شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد و کرچک است. تمامی این مغزها به تنهایی اثرات فوق العاده ای بر روی موها دارند و ترکیبشان با یکدیگر سبب روغن گیاهی شگفت انگیزی به نام هفت مغز با طبع گرم خواهد شد.

برای استفاده از این روغن گیاهی کافیست چند قطره از روغن هفت مغز را به گوش پاک کن آغشته نمایید و سپس در جهت خواب ابروها بمالید.

 

۵ مدل بهترین روغن مو برای پرپشت شدن به انتخاب خریدیار:

 

۱- روغن مو نوکس سری Prodigieuse حجم ۱۰۰ میلی لیتر

روغن مو نوکس در شیشه طلایی

یکی از بهترین روغن موهای موجود در بازار روغن مو نوکس سری Prodigieuse است. این روغن چندکاره فرانسوی مناسب مو، سر و بدن است و  در ۴ مدل مختلف به بازار عرضه شده است. این روغن با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی خریداران را کسب نماید و ۳۰ نفر از خریداران این محصول را برای خرید پیشنهاد کرده اند.

ویژگی های روغن مو نوکس سری Prodigieuse حجم ۱۰۰ میلی لیتر:

    • قابل استفاده برای پوست و موی خشک
    • قابل استفاده برای مو، صورت و بدن
    • حاوی مغذی، نرم کننده و ترمیم کننده
    • دارای ساختاری سبک و کم چرب
    • دارای آنتی اکسیدان و محافظ
    • مناسب برای هر نوع پوست

مشاهده و خرید روغن مو نوکس

 

۲- روغن آرگان ونتی مدل Premium Hydrating Formula حجم ۶۰ میلی لیتر

روغن آرگان ونتی در ظرف شیشه ایستادهروغن آرگان ونتی مدل Premium Hydrating Formula حجم ۶۰ میلی لیتر یکی دیگر از روغن های بسیار با کیفیت و پرطرفدار موجود در بازار است. این روغن موی مراکشی توانسته امتیاز ۹۷ درصدی خریداران را کسب کند و همچنین ۳۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده اند که این میزان رضایت حاکی از کیفیت بالای محصول است.

این مدل روغن مو ساختاری از مواد مغذی مانند: ویتامین‌های A و E و اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۹ دارد که باعث تقویت پوست و مو می‌شود و درنتیجه شادابی و درخشندگی را برای پوست و مو به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های روغن آرگان ونتی مدل Premium Hydrating Formula حجم ۶۰ میلی لیتر:

    • سرشار از مواد مغذی
    • جذب بالا و سریع
    • عدم ایجاد حس چسبندگی و سنگینی
    • دارای خاصیت نرم کنندگی

مشاهده و خرید روغن آرگان ونتی

 

۳- سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم موی روغن کراتین پنتن در شیشه طلایی یکی دیگر از محصولات پیشنهادی سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر است. این روغن مو محصولی از کشور فرانسه است و به دلیل عملکرد خیلی خوب که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی بسیاری از خریداران را جلب نماید و ۵۳۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند.

این محصول حاوی روغن آرگان درخشندگی و شادابی را برای موهایتان به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث می شود تا موهای شما در برابر آسیب مقاوم شود. این روغن ساختاری سبک با جذب سریع دارد و برای انواع موها به ویژه موهای خشک و آسیب دیده مناسب می‌باشد.

ویژگی های سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر:

    • تغذیه کننده و تقویت کننده مو
    • دارای خاصیت نرم کنندگی و براق کنندگی
    • عدم ایجاد حس سنگینی و چسبندگی
    • غنی شده بوسیله کراتین مایع
    • حاوی ویتامین E و پرو ویتامین

خرید سرم موی روغن کراتین پنتن

 

۴- روغن ارگان دوماسی مدل multi-use حجم ۶۵ میلی لیتر

روغن ارگان دوماسی در جعبه مشکی رنگروغن ارگان دوماسی مدل multi-use حجم ۶۵ میلی لیتر جزء یکی دیگر از بهترین روغن ها برای پر پشت شدن موها به حساب می‌آید. این روغن با توجه به عملکرد خیلی خوبی که داشته است توانسته رضایت خریداران را کسب نماید و همچنین ۱۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

این مدل روغن مو حاوی عصاره اسید چرب است و سازگار با تمامی موها(چرب، خشک، معمولی و آسیب دیده) می‌باشد. وجود ویتامین E در ساختار این محصول باعث می‌شود موهایی که به دلیل اتوکشی زیاد، حرارت و اکسیدان کردن مو آسیب دیده اند ترمیم شوند.

ویژگی های روغن ارگان دوماسی مدل multi-use حجم ۶۵ میلی لیتر:

    • تقویت کننده و ترمیم کننده موها
    • آبرسانی فوق العاده و نرم کننده
    • براق کننده و درخشان کننده موها
    • حالت دهنده و محافظت کننده

۵- روغن نارگیل CBC حجم ۷۴۵ میلی لیتر

روغن نارگیل CBC در قوطی سبز رنگآخرین محصول پیشنهادی خریدیار روغن نارگیل CBC  با حجم  ۷۴۵ میلی لیتر محصولی از کشور مالزی است این روغن مو تاکنون رضایتمندی ۸۴ درصدی خریداران را به همراه داشته و ۵۷۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند که این اعداد و ارقام نشان از کیفیت بالای محصول دارد.

این روغن ساختاری از اسیدهای چرب اشباع شده دارد و به عنوان یک لوسیون و مرطوب کننده­ی طبیعی برای پوست و موها عمل می‌کند. این محصول همانند دیگر روغن ها در جای خنک به صورت جامد و در جای گرم به صورت مایع در می‌آید.

برای حالت دادن و لطافت موها می‌توان دو قاشق از این روغن را بر روی موها ماساژ داد و سپس بعد از مدت دو ساعت آن را شست. برای رفع شوره: برای رفع شوره موها به واسطه‌ی این روغن می‌توانید موهایتان را با مقداری از این روغن به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید و سپس آن را بشویید.

برای تقویت مو و پیشگیری از موخوره: ابتدا باید سه قاشق غذاخوری روغن نارگیل را روی حرارت ملایم کمی گرم کنید و سپس یک تخم مرغ به آن اضافه و مخلوط نمایید، ترکیب آماده شده را به موها مالیده و اجازه دهید به مدت یک ساعت روی موها بماند و سپس آن را بشویید.

ویژگی های روغن نارگیل CBC حجم ۷۴۵ میلی لیتر:

    • برطرف کننده‌ی شوره سر
    • لایه بردار پوست
    • حالت دهنده موها
    • تقویت موها
    • سازگار با انواع موها

مشاهده و خرید روغن نارگیل CBC حج

 

روش صحیح استفاده از روغن های پرپشت کننده مو:

بهتر است بدانید که نحوه استفاده از روغن برای موها به نیاز شما بستگی دارد بدین معنا که طرز استفاده از روغن مو برای پرپشت شدن موها با روغن برای درمان خشکی و موهای آسیب دیده متفاوت است.

اگر قصد دارید از روغن مو برای موهای آسیب دیده و وز شده استفاده کنید ابتدا باید موهایتان را شست و شو دهید و آب اضافی آن را بگیرید زمانیکه مقداری رطوبت بر روی ساقه ها باقی مانده است کف دست خود را با مقداری روغن مو چرب کرده و سپس از بالا تا پایین ساقه مو به نرمی بکشید و برای جذب بیشتر روغن موهای خود را به آرامی شانه بزنید، سعی کنید که روغن با کف سر برخوردی نداشته باشد.

ولی اگر قصد دارید برای پر پشت شدن موهایتان از روغن مو استفاده کنید روش استفاده کمی متفاوت است. برای این کار چند قطره از روغن را بر روی انگشتان خود بزنید و سپس همه قسمت های کف سر را به روغن آغشته کنید و با حرکت دایره ای به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه کف سر خود را ماساژ دهید حالا موهای خود را شانه زده و با یک کلاه یا حوله به مدت یک ساعت گرم نگه دارید حتی اگر می‌توانید یک شب تا صبح را با روغن و کلاه بخوابید، در پایان می‌توانید موهایتان را به روش معمول با شامپو شست وشو دهید.

 

۱۷ مدل بهترین روغن پرپشت کننده مو به انتخاب مصرف کنندگان:

 

 

  • نحوه نمایش محصول ها
روغن مو گیاه قانون مدل براهمی حجم 30 میلی لیتر

روغن مو گیاه قانون مدل براهمی حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن زیتون
  • حجم
    ۳۰±۵ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    Centella asiatica
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • التهاب و شوره
  • انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • عادی
  • فر و مجعد
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • براق کننده
  • ترمیم کننده
  • درمانی
  • ضد ریزش
  • ضد شوره
  • مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن ضد شوره مو گیاه قانون مدل گیاهی حجم 30 میلی لیتر

روغن ضد شوره مو گیاه قانون مدل گیاهی حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن زیتون
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • التهاب و شوره
  • انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • عادی
  • کودکان
  • مجعد و فر
  • معمولی
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • درمانی
  • ضد ریزش
  • ضد شوره
  • لطافت‌بخش
  • نرم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن اولدشیپ مدل جوجوبا حجم 75 میلی لیتر

روغن اولدشیپ مدل جوجوبا حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن جوبابا
  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۹۳۷۳/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    روغن جوجوبا
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • خشک
  • شکننده
  • عادی
  • مجعد و فر
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • بازسازی کننده
  • براق کننده
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • جوان کننده
  • خوشبو کننده
  • درخشان کننده
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • امگا ۳
  • امگا ۶
  • B7
  • E
  • سایر توضیحات
    لاین محصولات «جوجوبا Oldship» مواد مغذی مورد نیاز موهای شما را تامین می کند ،باعث آبرسانی موهای شما می شود ،درخشندگی وحالت طبیعی مورا حفظ می کند و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند . شادابی وطراوت را به موهای شما باز می گرداند.این محصول اثرات منفی ناشی از استرس روزانه بر موهای شما را التیام می بخشد.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو وینا مدل آرگان حجم 30 میلی لیتر

روغن مو وینا مدل آرگان حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    ویتامین E , A
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن ضد ریزش سکه ای مو گیاه قانون مدل گیاهی حجم 30 میلی لیتر

روغن ضد ریزش سکه ای مو گیاه قانون مدل گیاهی حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن زیتون
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • ترمیم کننده
  • تقویت کننده
  • درمانی
  • ضد ریزش
  • سایر توضیحات
    دستور مصرف: استرس، شوک‌های عصبی، بحران‌های روانی و تنش‌ها عامل اصلی آلوپسی آره آتا یا همان ریزش موی سکه‌ای است. حتما قبل از شروع به مصرف با کمک متخصصان در بررسی علت و درمان استرس کوشا باشید. هرشب قبل از خواب مقدار کافی از روغن ضد ریزش سکه ای مو را به موضع زده و با نوک انگشتان به مدت سه دقیقه روی آن ضربه بزنید. حتی‌المقدور تا سه ساعت پس از استفاده شستشو ندهید. دوره مصرف این روغن دو ماه است. موارد احتیاط: این محصول به علت دارا بودن روغن پیاز عنصل می‌تواند موجب خارش و قرمزی در محل مورد استفاده شود که طبیعی است. طبع این روغن گرم و خشک است.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم مو بیجورکا مدل روغن آرگان حجم 60 میلی لیتر

سرم مو بیجورکا مدل روغن آرگان حجم ۶۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۵۷۹۷
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو آرمان مدل  ماکادمیا حجم 30 میلی لیتر

روغن مو آرمان مدل ماکادمیا حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آنتی اکسیدان
  • تقویت کننده
  • حالت دهنده
  • درخشان کننده
  • ضد چروک
  • مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو گلیس مدل hair repair حجم 75 میلی لیتر

روغن مو گلیس مدل hair repair حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۵۰۰۰۹۴۶۳۲۲
  • نوع عصاره
    ارگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • خشک
  • معمولی
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • براق کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو بلونیا مدل Argan Oil حجم 55 میلی لیتر

روغن مو بلونیا مدل Argan Oil حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۲۴۲۳۶۵۹۶۲۲۱۴۵۵۸
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • معمولی
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • آنتی اکسیدان
  • مغذی
  • براق کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو گیاه قانون مدل 3 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

روغن مو گیاه قانون مدل ۳ حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن بادام تلخ
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • درمانی
  • ضد ریزش
  • مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو پنتن مدل  نارگیل کد Pro – v حجم 100 میلی لیتر

روغن مو پنتن مدل نارگیل کد Pro – v حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن نارگیل
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • خشک
  • شکننده
  • مجعد و فر
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • آرامش بخش
  • تسکین دهنده
  • تغذیه کننده
  • شاداب کننده
  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن نارگیل مرطوب کننده مو تغذیه کننده مو ضدموخوره نرم کننده مناسب برای انواع مو به خصوص موهای خشک و آسیب دیده تست شده توسط موسسه ویتامین سوئیس
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن نارگیل گیاه تقدیس مدل HERB حجم 500 میلی لیتر

روغن نارگیل گیاه تقدیس مدل HERB حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن نارگیل
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    نارگیل
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    براق کننده
  • ترمیم کننده
  • تقویت کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن واتیکا مدل Cactus حجم 200 میلی لیتر

روغن واتیکا مدل Cactus حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۲۸/ظ/۱۳۲۵
  • نوع عصاره
    کاکتوس - جرجیر - سیر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • معمولی
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • آنتی اکسیدان
  • مغذی
  • براق کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم 65 میلی لیتر بسته 2 عددی

سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۶۵ میلی لیتر بسته ۲ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۹۸۸۲۵۰۷۶۱۵۳۳۳۶۳
  • نوع عصاره
    کراتین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    تغذیه کننده و تقویت کننده مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو نرم کننده و براق کننده مو بدون ایجاد حس سنگینی روی مو حاوی ترکیب روغن کراتین (صد در صد طبیعی) و پرو ویتامین مناسب برای انواع مو ، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده سبک و با جذب سریع ، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی ماندگاری نرمی مو تا ۲۴ ساعت مناسب استفاده روزانه فاقد الکل
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو و ابرو آرگان اوله مدل multi ole حجم 50 میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

روغن مو و ابرو آرگان اوله مدل multi ole حجم ۵۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • روغن نارگیل
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    ارگان کنجد نارگیل
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • آنتی اکسیدان
  • مغذی
  • براق کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    Vitamin E Vitamin K Omega 6 Omega 3 Oleic Acid Linoleic Acid Stearic Acid
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو او جی ایکس مدل آرگان مراکشی حجم 100 میلی لیتر

روغن مو او جی ایکس مدل آرگان مراکشی حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • روغن جوبابا
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • بازسازی کننده
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن آرگان مراکشی مغذی و نرم کننده مو دارای ویتامین E درمان کننده شوره سر آبرسانی موهای خشک و شکننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو پروپرنسلی مدل Argan حجم 50 میلی لیتر

روغن مو پروپرنسلی مدل Argan حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۵۴۲۰۲۵۴۵۰۴۵۶۶۳۲
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • خشک
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • تغذیه کننده
  • ضد چروک
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم 100 میلی لیتر بسته 2 عددی

سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۹۸۸۲۵۰۷۶۱۵۳۳۳۶۳
  • نوع عصاره
    کراتین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    تغذیه کننده و تقویت کننده مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو نرم کننده و براق کننده مو بدون ایجاد حس سنگینی روی مو حاوی ترکیب روغن کراتین (صد در صد طبیعی) و پرو ویتامین مناسب برای انواع مو ، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده سبک و با جذب سریع ، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی ماندگاری نرمی مو تا ۲۴ ساعت مناسب استفاده روزانه فاقد الکل
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو گیاه قانون مدل 3 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

روغن مو گیاه قانون مدل ۳ حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن زیتون
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    Rosemary, kondosh, brahemi
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • رنگ شده
  • شکننده
  • عادی
  • فر و مجعد
  • معمولی
  • نازک
  • نازک و کم‌حجم
  • وزدار
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده
  • براق کننده
  • ترمیم کننده
  • تغذیه کننده
  • تقویت کننده
  • درمانی
  • ضد ریزش
  • ضد شوره
  • محافظت کننده
  • میزان سازی چربی مو و پوست سر
  • نرم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو دکتر لندر مدل Argan حجم 100 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

روغن مو دکتر لندر مدل Argan حجم ۱۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۶۰۴۷/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • معمولی
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • آنتی اکسیدان
  • مغذی
  • براق کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    سرم مو حاوی روغن آرگان دکتر لندر حجم ۱۰۰ میلی لیتر حاوی ویتامین E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو بل جاردین مدل Argan حجم 100 میلی لیتر

روغن مو بل جاردین مدل Argan حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو لاکچری کوین مدل رزماری کد A40 حجم 40 میلی لیتر

روغن مو لاکچری کوین مدل رزماری کد A40 حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    التهاب و شوره
  • انواع مو
  • خشک
  • شکننده
  • نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    از بین برنده تیرگی و لکه
  • تقویت کننده
  • ضد آکنه
  • ضد شوره
  • ضد قارچ
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو آرگان آلسینا مدل الگزیر حجم 50 میلی لیتر

روغن مو آرگان آلسینا مدل الگزیر حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
  • براق کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو دنی وان مدل احیا کننده حجم 12 میلی لیتر

روغن مو دنی وان مدل احیا کننده حجم ۱۲ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • روغن بادام تلخ
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۰۳۳
  • نوع عصاره
    آرگان
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • چرب
  • خشک
  • معمولی
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
  • براق کننده
  • سایر توضیحات
    روغن درمانی و احیاکننده مو دنی وان: حاوی روغن های گیاهی آرگان، زیتون، لاوندر، بادام، یووینول و سیلیکون حاوی روغن آرگان، ترمیم کننده و بازسازی کننده مو حاوی روغن زیتون، نرم کننده و براق کننده مو حاوی روغن لاوندر، سرشار از چربی های لازم جهت رشد و حفاظت موها کمک به حفظ سلامت مو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن آرگان لوجیا کد AM3 حجم 50 میلی لیتر

روغن آرگان لوجیا کد AM3 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۳۰۳۸/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ترمیم کننده
  • سایر توضیحات
    تغذیه کننده و تقویت کننده ناخن، پوست و مو افزایش شفافیت و درخشندگی پوست و مو نرم کننده و براق کننده مو بدون ایجاد حس سنگینی روی مو ترکیب روغن آرگان مراکشی (صد در صد طبیعی) مناسب برای انواع پوست و مو ، به ویژه موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده سبک و با جذب سریع ، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی ماندگاری نرمی مو تا ۴٨ ساعت مناسب استفاده روزانه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو فیتو مدل PhytoElixir حجم 75 میلی لیتر

روغن مو فیتو مدل PhytoElixir حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۹۳۴۲۶۴۳۸۶۵۶۴۰۱۰۵
  • نوع عصاره
    روغن کاملی، روغن زرده تخم‌مرغ و کارانجا
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو دکتر لندر مدل آرگان حجم 85 میلی لیتر

روغن مو دکتر لندر مدل آرگان حجم ۸۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۵ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن گیاه دم اسب نرمک طلایی مدل 0019 حجم 30 میلی لیتر

روغن گیاه دم اسب نرمک طلایی مدل ۰۰۱۹ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۲۱/۲۱۰۹۸
  • نوع عصاره
    گیاه دم اسب
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سایر توضیحات
    روغن گیاه دم اسب بهداشتی بوده و دارای خاصیت (جلوگیری از ریزش مو/درمان موخوره/جوانسازی پوست/تقویت کننده ناخن) می باشد.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
روغن مو گارنیک مدل آرگان حجم 50 میلی لیتر

روغن مو گارنیک مدل آرگان حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۱۹۱۳۳۳۹۲۸۷۹۳۹۰۳
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    مغذی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم 100 میلی لیتر بسته 2 عددی

سرم موی روغن کراتین پنتن سری Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

مشخصات

  • حاوی
    روغن آرگان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۹۸۸۲۵۰۷۶۱۵۳۳۳۶۳
  • نوع عصاره
    آرگان و کراتین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ترمیم کننده
  • مغذی
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • سایر توضیحات
    تغذیه کننده و تقویت کننده مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو نرم کننده و براق کننده مو بدون ایجاد حس سنگینی روی مو حاوی ترکیب روغن آرگان وکراتین (صد در صد طبیعی) و پرو ویتامین مناسب برای انواع مو ، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده سبک و با جذب سریع ، بدون بر جا گذاشتن اثر چربی ماندگاری نرمی مو تا ۲۴ ساعت مناسب استفاده روزانه فاقد الکل
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *