لوازم آرایش

۱۷ مدل بهترین مارک ریمل حجم دهنده و بلند کننده واقعا عالی

بهترین مارک ریمل حجم دهنده و بلند کننده کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده که ارزش خرید بالایی دارند!

ریمل ها یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی به حساب می‌آیند که به واسطه‌ی آنها می‌توانید چشمانی زیباتر با مژه های پر حجم و بلند داشته باشید. امروزه ریمل ها در نوع های مختلف از جمله: بلندکننده، حجم دهنده و فرکننده وجود دارند، که انتخاب درست نوع ریمل تاثیر به سزایی در زیبایی آرایش چشم ها دارد.

در میان گوناگونی ریمل ها شاید این سوالات در ذهنتان ایجاد شود که کدام نوع برای استفاده مناسب است؟ ریمل بلند کننده بهتر است یا حجم دهنده؟ در این مقاله قرار است به توضیح ریمل از نوع حجم دهنده پرداخته شود، اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 

مزیت های استفاده از ریمل حجم دهنده

ریمل های حجم دهنده میزان مایع بیشتری از ریمل را روی چشم قرار می دهند و باعث ایجاد حجم بیشتر بر روی مژه ها می‌شوند و در نتیجه زیبایی دو چندانی را برای چشم ها به ارمغان می‌آورند. این مدل ریمل برای کسانی که دارای مژه هایی بلند، کم پشت و نازک هستند بسیار ایده ال است.

 

ریمل حجم دهنده با ریمل عادی چقدر تفاوت دارد؟

ریمل های حجم دهنده با توجه به ساختار و فرمول غلیظ تری که دارند باعث می‌شوند که مژه ها خیلی پر پشت تر به نظر برسند به عنوان مثال: در برخی برند ها همچون ریمل لانکوم حجم دهندگی مژه به گونه ای است که شاهد افزایش حجم مژه تا ۱۲ برابر خواهید بود که این میزان حجم دهی در ریمل های عادی غیر ممکن است.

 

ریمل حجم دهنده چطور موجب افزایش حجم مژه‌ها می‌شود؟

از آنجایی که ریمل های حجم دهنده حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند و همچنین از فرمول غلیظ‌تری پیروی می‌کنند، باعث می‌شوند که حجم زیادی از مواد ریمل روی مژه‌ها باقی بماند و مژه ها ضخیم تر و پر پشت تر به نظر برسند. باید گفت که عواملی مثل: برس بزرگ تر و یا مواد خاص در فرمولاسیون ریمل در میزان حجم دهی مژه ها تاثیر به سزایی دارد.

 

آشنایی با انواع ریمل ها بر اساس نوع ترکیبات

۱- ریمل پودری

ریمل های پودری با توجه به ساختاری که دارند با ریمل های مرطوب و خشک بسیار متفاوت هستند و برای استفاده از آنها کافیست که چند قطره آب به آن اضافه کنید و سپس مژه هایتان را با یک براش مخصوص از ریشه تا انتها رنگ آمیزی نمایید. این مدل ریمل برای استفاده طولانی مدت مناسب نمی‌باشد و برای مواقعی که خیلی عجله دارید کارایی دارد.

۲- ریمل کرمی

ریمل های کرمی می‌توانند به چشم هایتان زیبایی خاصی ببخشند و برای مژه های کم حجم و نازک بسیار مناسب هستند. برای استفاده از این مدل ریمل ها نیاز به برس خاص می‌باشد. این را بدانید که ریمل های کرمی نسبت به سایر مدل ها به راحتی پخش می‌شوند.

۳- ریمل مایع

ریمل های مایع یکی از مدل های رایج و پرطرفدار در بازار هستند که در دو مدل ضد آب و محلول در آب موجود می‌باشند. این مدل ریمل ها با توجه به ساختاری که دارند سبب تقویت مژه ها می‌شوند و برای کسانی که مژه های حالت دار دارند بسیار مناسب هستند.

 

بهترین برندهای ریمل در بازار کدامند؟

امروزه در بازار ریمل ها در برند و مارک های مختلفی وجود دارند که هر کدامیک از این برند ها کاربردهای متفاوتی دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود ریمل مورد نظر را تهیه نمایید. از بهترین مارک های ایرانی و خارجی می‌توان به برندهایی همچون: ریمل بورژوا Bourjois، ریمل ایزادورا Isadora، ریمل لورال Loreal، ریمل اینلی INLAY، میبلین Maybeline، ریمل لانکوم Lancome، ریمل مک MAC و ریمل لدورا Ldora اشاره کرد.

نکات مهم پیش از خرید ریمل حجم دهنده

پیش از خرید ریمل به چه نکاتی باید توجه داشت؟

۱- اندازه و تراکم مژه‌های چشم

بررسی اندازه و تراکم مژه های چشم جزء نکات اولیه در انتخاب ریمل به حساب می‌آید چرا که در نظر گرفتن این مورد سبب انتخاب درست در خرید ریمل خواهد شد.

کسانی که دارای مژه های کم پشت و نازک هستند باید ریمل های حجم دهنده با قابلیت بلند کننده بودن را برای خرید انتخاب نمایند و همچنین کسانی که مژه های بلندی دارند بهتر است تنها از ریمل های حجم دهنده استفاده نمایند. ولی اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دارای مژه های در هم رفته هستند توصیه می‌کنیم که ریمل از نوع جدا کننده را در لیست خرید خود قرار دهید.

۲- توجه به رنگ ریمل

امروزه در بازار ریمل ها در رنگ های مختلفی یافت می‌شوند که توجه به رنگ ریمل در هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب رنگ مناسب ریمل باعث زیبایی دو چندان چشم ها خواهد شد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید ریمل، رنگ مشکی را در اولویت خود قرار دهید چرا که باقی رنگ ها مثل: آبی، سرمه ای و … برای یک آرایش فانتزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای استفاده روزمره مناسب نیستند.

۳- جنس سری ریمل 

در حال حاضر ریمل ها در سری های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند که در قسمت پایین به توضیح هر یک از این سری ها در نوع های مختلف خواهیم پرداخت. جنس سری ریمل و نوع آن جزء نکاتی است که باید قبل از خرید به آن توجه نمایید چرا که کیفیت سری ریمل در کارایی و راحتی استفاده از آن تاثیر گذار است.

۴- میزان ماندگاری و ضد آب بودن ریمل

در هنگام خرید ریمل توجه به میزان ماندگاری و همچنین مقاومت آن در برابر آب و رطوبت امری ضروری است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در طول روز امکان تجدید آرایش را ندارید بهتر است برای خرید ریمل نوعی را انتخاب نمایید که ماندگاری بالایی داشته باشد. بهتر است بدانید که پاک کردن ریمل های ضد آب در مقایسه با سایر مدل ها کمی سخت تر است.

۵- قیمت ریمل

بررسی قیمت ریمل جزء آخرین نکته در هنگام خرید این محصول به حساب می‌آید و از آنجایی که ریمل ها با قیمت های مختلف در بازار عرضه می‌شوند هر فردی می‌تواند با توجه به بودجه خود این محصول را تهیه نماید. توصیه می‌کنیم این محصول آرایشی را از برند و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

آشنایی با انواع برس ریمل برای انواع مژه:

یکی از مهم ترین اجزای ریمل برس آن می‌باشد که در حال حاضر در انواع و شکل های مختلف مثل: برس مار پیچی، برس باریک و صاف، برس منحنی، برس مخروطی، توپی شکل و… در بازار یافت می‌شوند. ما در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر یک از این مدل برس ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

ریمل با برس ضخیم:

ریمل با برس ضخیم از آن دسته مدل هایی است که در بیشتر ریمل های موجود در بازار می‌توان آن را مشاهده کرد. در ساختار این مدل برس ریمل از مویچه های ضخیم استفاده شده است که باعث پوشش و متراکم سازی تمامی مژه ها می‌شود. این مدل برس ریمل برای افرادی که مژه بلند و کم پشت دارند بسیار ایده ال می‌باشد.

 

چطور ریمل با رنگ مناسب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب رنگ مناسب ریمل باید به رنگ چشم و رنگ پوست توجه کرد در واقع می‌توان اینگونه گفت که رنگ پوست و رنگ چشم ها تعیین کننده رنگ مناسب ریمل می‌باشند. بدین منظور اگر قصد دارید که چشم های بر جسته و جذابی داشته باشید باید از ریمل های رنگ مشکی برای مژه های خود استفاده نمایید ولی اگر بخواهید که چشم ها و مژه هایتان طبیعی به نظر برسند ریمل قهوه ای برای این مورد بسیار مناسب بوده و حالت طبیعی به چشم ها می‌دهد.

 

نحوه صحیح استفاده از ریمل چگونه است؟

    • ابتدا باید مژه های خود را به خوبی تمیز کرده تا هیچ گونه آلودگی یا گرد و غبار بر روی مژه ها وجود نداشته باشد.
    • برای فرم گرفتن مژه ها از فرمژه استفاده کنید بدین صورت که فرمژه را بین ۷ تا ۱۰ ثانیه روی مژه های خود برای حالت پذیری نگه دارید.
    • قبل از استفاده ریمل را به خوبی تکان داده و سپس سری ریمل را از درون محفظه خارج نمایید.
    • در حالتیکه به پایین نگاه می‌کنید مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید، اگر می‌خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند می‌توانید این مرحله را ۲ یا ۳ با تکرار کنید.
    • از مژه‌های بالا شروع کنید، قلم را از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها بکشید. برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد.
    • برای مژه‌های پایین قلم ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و سپس از ریشه‌های داخلی به سمت لبه‌های خارجی بکشید.
    • اگر پس از زدن ریمل دانه های گلوله‌ای بر روی مژه‌هایتان مشاهده کردید، اجازه دهید که ریملتان کاملا خشک شود و بعد با یک پنبه به آرامی آن‌ها را از روی مژه‌های خود پاک نمایید.

 

۵ مدل بهترین ریمل حجم دهنده بازار به انتخاب خریدیار:

 

۱- ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG

تصویر ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG حجم دهنده لانکوم یکی از برندهای معتبر فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات با کیفیت این برند ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG می‌باشد این ریمل با توجه به کیفیت خوبی که دارد توانسته امتیاز ۴.۸ از ۵ را از خریداران کسب نماید که این میزان امتیاز نشانه‌ی کیفیت بالای محصول می‌باشد.

 ویژگی های بارز ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG

    • ماندگاری ۲۴ ساعته
    • افزایش حجم مژه تا ۱۲ برابر
    • دارای برس نرم و لطیف
    • بدون نیاز به تمدید
    • بدون ریزش زیر چشم

برخی از خریداران حجم دهندگی خوب، ماندگاری بالا و بافت سبک ریمل را جزء نقاط قوت این محصول عنوان کرده اند. از آنجایی که محصولات لانکوم دارای قیمت بالایی هستند توصیه می‌کنیم برای اصل بودن ریمل، این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

مشاهده و خرید ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG

 

۲- ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black

تصویر ریمل بورژوآ رنگ مشکی مدل Ultra Black این مدل ریمل یکی از مدل های خوب از نظر حجم دهندگی است که رضایت ۸۳ درصدی خریداران را به همراه داشته و بیش از ۲۴۰ نفر از خریداران آن را به دیگران پیشنهاد کرده‌اند که این میزان رضایت نشان از عملکرد خوب این ریمل دارد.

ویژگی های بارز ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black

    • ماندگاری بالای محصول
    • حجم دهنده و بلند کننده مژه
    • دارای رنگ فوق العاده مشکی
    • دارای برس ژله ای
    • دارای یک برس با دو حالت مختلف

از نقاط قوت این مدل ریمل به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: کیفیت بالا، عدم ریزش، بافت سبک و دارا بودن یک برس دو منظوره اشاره کرد.

مشاهده و خرید ریمل بورژوآ

 

۳- ریمل رویال اترنیتی مدل False Lash 3D XXL Volume

تصویر ریمل رویال اترنیتی با درب بازریمل رویال اترنیتی مدل False Lash 3D XXL Volume محصولی از کشور آلمان است که جزء یکی دیگر از ریمل های با کیفیت حجم دهنده موجود در بازار می‌باشد. این مدل ریمل تاکنون رضایتمندی ۸۷ درصدی خریداران را به همراه داشته و ۲۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند.

ویژگی های بارز ریمل رویال اترنیتی مدل False Lash 3D XXL Volume

    •  ضخیم کننده و بلند کننده مژه
    •  حجم دهندگی فوق العاده
    • مقاوم در برابر تعریق و گرما
    • دارای فرمول عملکرد دوگانه
    • دارای فرمولاسیونی از عناصر گیاهی
    • دارای رنگدانه‌های مشکی ضد حساسیت

برخی از خریداران بافت سبک ریمل، کیفیت بالا و رنگ فوق العاده مشکی ریمل را جزء نقاط قوت این محصول عنوان کرده اند. توصیه می‌کنیم این محصول را از فروشگاه های معتبر آرایشی و بهداشتی تهیه نمایید چرا که تعدادی از خریداران به اصل نبودن این محصول اشاره کرده اند.

مشاهده و خرید ریمل رویال اترنیتی

 

۴- ریمل حجم دهنده بل مدل SUPER BLACK

ریمل حجم دهنده بل با برس موییاز دیگر ریمل های حجم دهنده موجود در بازار می‌توان به ریمل حجم دهنده بل مدل SUPER BLACK اشاره کرد. این مدل ریمل محصولی از کشور آلمان است که تاکنون توانسته امتیاز ۴.۲ را از خریداران کسب نماید و همچنین ۶۰ نفر از خریداران این محصول را برای خرید پیشنهاد کرده اند که این اعداد و ارقام همگی نشان از عملکرد خوب این ریمل دارد.

ویژگی های بارز ریمل حجم دهنده بل مدل SUPER BLACK

    • دارای بافت سبک
    •  رنگ بسیار مشکی
    • دارای ترکیبات تقویتی
    • بدون ریزش زیر چشم
    • ماندگاری بالا

[/tie_list]

از نقاط قوت این مدل ریمل به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی همچون: حجم دهنده و بلند کننده فوق العاده، عدم چسبانندگی مژه و همچنین عدم ایجاد احساس سنگینی روی مژه ها اشاره کرد.

مشاهده و خرید ریمل حجم دهنده بل

 

۵- ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

ریمل حجم دهنده ریمل لندن با درب نارنجیریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes  آخرین ریمل با حجم دهندگی بالا در لیست انتخابی خریدیار است، این ریمل امتیاز ۴ را به همراه رضایتمندی ۷۷ درصدی خریداران کسب کرده است و بیش از ۳۶۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند. این مدل ریمل محصولی از کشور انگلیس است و به دلیل قیمت مناسب در بازار و در عین حال کیفیت بالای آن طرفداران زیادی دارد.

ویژگی های بارز ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

    • دارای رنگدانه های غلیظ مشکی
    • دارای برس مویی بزرگ و نرم
    • بدون پارابن
    • ضد حساسیت
    • ماندگاری بالا

اکثر خریداران از این مدل ریمل رضایتمندی کامل را داشته اند ولی تعدادی از آنها به اصل نبودن کالا اشاره کرده اند و آن را جزء معایب محصول عنوان کرده اند، توصیه می‌کنیم برای خرید این نکته را لحاظ فرمایید و سعی کنید از فروشگاه های معتبر محصولات آرایشی خود را خریداری نمایید.

مشاهده و خرید ریمل حجم دهنده ریمل لندن

 

معیارهای خریدیار در تهیه لیست بهترین ریمل حجم دهنده

ریمل ها از لحاظ ویژگی های مختلف مثل: ضد آب بودن، برند محصول، نوع سری ریمل و همچنین ترکیبات به کار رفته در ریمل قابل بررسی هستند. ما در این مقاله به بررسی ریمل از نوع حجم دهنده پرداخته ایم و ۵ مدل از بهترین ریمل های حجم دهنده موجود در بازار را به شما معرفی کرده ایم، اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم که ۵ مدل انتخابی خریدیار را به خوبی مطالعه و بررسی نمایید.

 

جمع‌بندی انتخاب بهترین ریمل حجم دهنده

از آنجایی که انتخاب بهترین ریمل حجم دهنده در میان مدل های مختلف و برندهای گوناگون کار دشواری است سعی کنید ابتدا با مطالعه دقیق این مقاله اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. امیدواریم با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر کرده ایم توانسته باشیم شما را در انتخاب و خرید بهترین ریمل حجم دهنده یاری نموده باشیم.

 

۱۷ مدل بهترین مارک ریمل حجم دهنده و بلنده کننده به انتخاب مصرف کنندگان

  • نحوه نمایش محصول ها
مجموعه آرایش چشم لانکوم مدل HYPNÔSE بسته 3 عددی

مجموعه آرایش چشم لانکوم مدل HYPNÔSE بسته ۳ عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مجموعه شامل: ‎ - ریمل هیپنوز ۰۱ Noir Hypnotic ریمل ۶.۲ml ‎ - سرم چشم مینی سایز Genifique Advanced Genifique Yeux Light به حجم ۵ ml ‎ - پاک کننده آرایش چشم مینی سایزBi-Facil 30 میلی لیتر
  • حجم
    ۶.۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG

ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG

  • ترکیبات: بدون پارابن
مشاهده قیمت و موجودی محصول
مجموعه آرایش چشم کلینیک مدل Power Lashes مجموعه 3 عددی

مجموعه آرایش چشم کلینیک مدل Power Lashes مجموعه ۳ عددی

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • کشور مبدا برند
    اتریش
  • شماره مجوز
    ۱۹۲۳۳۳۱۱۱۰۲۴
  • کاربرد
    پوست صورت
  • آرایشی
  • چشم
  • حجم
    ۶ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل حجم دهنده کیکو میلانو مدل 01

ریمل حجم دهنده کیکو میلانو مدل ۰۱

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۱۶۲۶۲۶۴۵۳۱
  • کاربرد
    حجم‌دهنده
  • حجم
    ۱۲.۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل سمپیور مینرالز مدل BEAUTIFUL شماره 120

ریمل سمپیور مینرالز مدل BEAUTIFUL شماره ۱۲۰

مشخصات

  • رنگ
    آبی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • سایر مشخصات
    کاملا گیاهی، فاقد سرب، فاقد تالک، دارای گواهی حلال، قابل استفاده بدون محدودیت سنی،کاور فوق العاده، ماندگاری طولانی، ویتامینه حاوی آنتی اکسیدان، حاوی روغن جوجوبا، حاوی روغن زیتون، حالت دهنده مژه، حجم دهنده مژه
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل حجم دهنده کیکو میلانو مدل Luxurious

ریمل حجم دهنده کیکو میلانو مدل Luxurious

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۶۲۶۲۶۴۵۳۱
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل سمپیور مینرالز مدل MYSTERIOUS شماره 115

ریمل سمپیور مینرالز مدل MYSTERIOUS شماره ۱۱۵

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۴۷۵۶۷۶۹۷۶۱۹۱۹۷۶۲
  • سایر مشخصات
    کاملا گیاهی، فاقد سرب، فاقد تالک، دارای گواهی حلال، قابل استفاده بدون محدودیت سنی،کاور فوق العاده، ماندگاری طولانی، ویتامینه حاوی آنتی اکسیدان، حاوی روغن جوجوبا، حاوی روغن زیتون، بلند کننده مژه، جدا کننده مژه
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره 105

ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره ۱۰۵

مشخصات

  • رنگ
    آبی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • شماره مجوز
    ۷۸۱۱۶۱۴۶۳۸۲۹۳۵۱۳
  • سایر مشخصات
    غنی شده با ویتامین ها و ترکیبات مفید معدنی، کاملا ارگانیک و فاقد ترکیبات شیمیایی مانند سرب، تالک، پارابن و غیره
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره 110

ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره ۱۱۰

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • شماره مجوز
    ۴۷۵۶۷۶۹۷۶۱۹۱۹۷۶۲
  • سایر مشخصات
    غنی شده با ویتامین ها و ترکیبات مفید معدنی، کاملا ارگانیک و فاقد ترکیبات شیمیایی مانند سرب، تالک، پارابن و غیره
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره 100

ریمل حجم دهنده سمپیور مینرالز مدل ADMIRE شماره ۱۰۰

  • ترکیبات: بدون پارابن
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل زاو مدل پرپشت کننده و تقویت کننده شماره 081

ریمل زاو مدل پرپشت کننده و تقویت کننده شماره ۰۸۱

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • سایر مشخصات
    صد در صد ارگانیک و طبیعی پیگمنتهای بسیار بالا و مورد استفاده در سالنهای حرفه ای تقویتی بازسازی کننده، و غذا رسان برای تمامی انواع مژه ضد آلرژی و خالی از تمامی مواد مضر شیمیایی دارای تمامی استانداردهای جهانی و ارگانیک مناسب برای تمامی افراد منجمله بیمارهای خاص ، و سرطانی دارای شناسنامه و کیسه کنفی ارگانیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۹ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل زاو مدل حجم دهنده و پوشش دهنده شماره 086

ریمل زاو مدل حجم دهنده و پوشش دهنده شماره ۰۸۶

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • سایر مشخصات
    صد در صد ارگانیک و طبیعی پیگمنتهای بسیار بالا و مورد استفاده در سالنهای حرفه ای تقویتی بازسازی کننده، و غذا رسان برای تمامی انواع مژه ضد آلرژی و خالی از تمامی مواد مضر شیمیایی دارای تمامی استانداردهای جهانی و ارگانیک مناسب برای تمامی افراد منجمله بیمارهای خاص ، و سرطانی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۹ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل زاو مدل پرپشت کننده و تقویت کننده شماره 080

ریمل زاو مدل پرپشت کننده و تقویت کننده شماره ۰۸۰

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۷۵/۶۵۹۱۴
  • سایر مشخصات
    صد در صد ارگانیک و طبیعی پیگمنتهای بسیار بالا و مورد استفاده در سالنهای حرفه ای تقویتی بازسازی کننده، و غذا رسان برای تمامی انواع مژه ضد آلرژی و خالی از تمامی مواد مضر شیمیایی دارای تمامی استانداردهای جهانی و ارگانیک مناسب برای تمامی افراد منجمله بیمارهای خاص ، و سرطانی دارای شناسنامه و کیسه کنفی ارگانیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۹ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

مشخصات

  • رنگ
    سبز
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

مشخصات

  • رنگ
    سرمه‌ای
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

مشخصات

  • رنگ
    سرمه‌ای
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

مشخصات

  • رنگ
    خاکستری تیره
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل  بیلدینگ

ریمل کیکو میلانو مدل بیلدینگ

مشخصات

  • رنگ
    سفید
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل مکسی مود

ریمل کیکو میلانو مدل مکسی مود

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

ریمل کیکو میلانو مدل اسمارت کالر

مشخصات

  • رنگ
    متال
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹
  • کاربرد
    چشم
  • حجم
    ۸ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *