مراقبت از پوست

۹ مارک بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال با قیمت مناسب

بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

چین و چروک ها خطوط سطحی و عمقی هستند که به مرور زمان در نواحی مختلف پوستی ایجاد می‌شوند و نشان دهنده‌ی سالخوردگی و پیری پوست هستند.

روند پیری تحت تاثیر دو عامل محیطی و طبیعی قرار دارد که افزایش سن به تنهایی یک عامل طبیعی برای ایجاد چین و چروک پوستی به حساب می‌آید و از طرفی عوامل محیطی مثل: سبک زندگی، تغییرات هورمونی، استرس و فشارهای عصبی و… در ایجاد چین و چروک های پوستی نیز دخیل می‌باشند. به منظور پیشگیری و کنترل روند پیری بهترین روش استفاده از کرم های ضد چروک حاوی آنتی اکسیدان می‌باشد.

 

مزایای استفاده از کرم های ضد چروک:

  • آبرسان پوست
  • بهبود بخشی لکه های پوستی
  • ترمیم کننده پوست
  • لایه بردار پوست
  • جوان سازی پوست

عوامل ایجاد چین و چروک روی صورت چیست؟

در ایجاد چین و چروک های پوستی عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل دخیل هستند بدین معنی که عوامل قابل کنترل را می‌توان سرعت ایجادشان را کاهش داد ولی عوامل غیر قابل کنترل جزء عواملی هستند که نمی‌توان روند ایجادشان را متوقف نمود. در ادامه برای مفهوم بیشتر به توضیح مختصر در مورد هر یک از عوامل خواهیم پرداخت.

 

  عوامل غیرقابل کنترل:

سن:

سن یکی از عامل های غیر قابل کنترل در ایجاد چین و چروک ها می‌باشد و ممکن است در برخی از افراد در سنین خیلی پایین تر نزدیک به سن ۲۵ سالگی چین و چروک ها خودشان را نشان دهند، در حقیقت شما نمی‌توانید کاری برای توقف یا جلوگیری از بروز چین و چروک ها انجام دهید اما می‌توانید با پیشگیری و رعایت یک سری از نکات روند این عامل را کند و به تاخیر بیاندازید.

ژنتیک:

ژنتیک نقش بسیار مهمی در ایجاد چین و چروک ها دارد، به عنوان مثال: افراد سیاه پوست دارای پوست مقاوم تری هستند و ایجاد چین و چروک در آنها دیرتر اتفاق میافتد زیرا ملانین موجود در پوستشان از آنها در برابر اشعه خورشید محافظت خواهد کرد ولی افرادی که دارای پوست سفید هستند بسیار زودتر درگیر چین و چروک های ناشی از تابش نور خورشید خواهند شد.

 

عوامل قابل کنترل:

اشعه ماوراءبنفش خورشید:

قرار گیری در برابر اشعه مستقیم خورشید سبب بروز چین و چروک زود رس می‌شود و چروک‌های دور چشم به دلیل همین اتفاق ایجاد می‌شوند. افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند بیشتر درگیر این مشکل هستند و برای جلوگیری بایستی از کرم ضد آفتاب در مواقع قرار گیری در زیر نور خورشید استفاده نمایند.

مصرف انواع دخانیات:

یکی دیگر از عامل های قابل کنترل مصرف انواع دخانیات می‌باشد. زمانیکه دخانیات وارد بدن می‌شود خون موجود در زیر پوست را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و باعث می‌شود که سلول های پوستی به خوبی عمل نکنند و همین امر دلیلی برای ایجاد چین و چروک های زود هنگام نیز می‌شود. به منظور جلوگیری از این مساله کاهش مصرف دخانیات امری ضروری می‌باشد.

اخم یا لبخند:

اخم یا لبخند دلیل دیگر برای ایجاد چین و چروک ها می‌باشند. زمانی که میخندید و یا عصبانی هستید خطوطی بین لب ها، پیشانی و بین دو ابرو ایجاد می‌شود که هنگام برگشت صورت به حالت عادی خطوط کاملا محو می‌شوند ولی اگر این اتفاق به صورت تکراری و عمیق رخ دهد موجب می‌شود که سلول های پوستی به حالت عادی برنگردنند و خطوط به وجود آمده عمیق باقی بمانند. توصیه می‌کنیم از گرفتن حالات تکراری به منظور پیشگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی خودداری نمایید.

سبک زندگی:

سبک زندگی تاثیر قابل توجهی در ایجاد چین و چروک های پوستی دارد به عنوان مثال: تغذیه نامناسب، مصرف کم آب و زیاده روی در مصرف کافئین عامل هایی هستند که موجب ایجاد چین و چروک در سنین پایین می‌شوند و از طرفی خواب کم و نامناسب بیشترین تاثیر در روند پیری را دارد به منظور جلوگیری از این مشکل سعی کنید که در طول شبانه روز خواب کافی و مفید را داشته باشید.

 

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک چیست؟

ریتینول: ریتینول با خاصیت ضد چروکی که در ساختارش دارد یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک به حساب می‌آید.

هیدروکسی اسید ها: هیدروکسی اسیدها با توجه به خاصیت لایه برداری که دارند قادر هستند سلول های مرده پوستی را به خوبی پاکسازی نمایند.

عصاره چای سبز: ساختار چای سبز به گونه ای است که به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضدالتهاب عمل کرده و در نتیجه صدمات و آسیب های پوستی را بهبود می‌بخشد.

ویتامین E: بیش ترین آنتی اکسیدانی که در پوست انسان یافت می شود ویتامین E می‌باشد که کاهش میزان آن در پوست باعث ایجاد چین و چروک پوستی می‌شود.

ویتامین C: ویتامین سی با توجه به خاصیت روشن کنندگی که دارد به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و می‌تواند اثر ویتامین E را افزایش دهد.

 

در ۴۰ سالگی چه اتفاقی برای پوست می افتد؟

در سن ۴۰ سالگی به دلیل کاهش هورمون ها چروک‌های سطحی و گاهی عمیق روی پوست شکل می‌گیرند و همچنین لک هایی که از قبل بر روی پوست ایجاد شده اند ممکن است در این دوره تیره تر شوند به همین دلیل باید در این سن از پوست خود به خوبی مراقبت نمایید و از کرم های ضد چروک مناسب و سازگار با پوست خود به منظور کاهش چین و چروک استفاده نمایید.

 

در چه سنی باید از کرم ضد چروک استفاده کرد؟

برخی از متخصصان پوستی معتقد هستند که پیری پوست در اواسط دهه ۲۰ سالگی آغاز می‌شود و در سن ۲۵ سالگی باید به خوبی از پوست در برابر برخی عامل های محیطی مثل: تابش اشعه خورشید محافظت شود. در سنین بالاتر خصوصا ۴۰ سالگی به بعد استفاده از کرم های ضد چروک جز امری ضروری برای هر فرد به حساب می‌آید.

 

۵ مدل بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال از نگاه خریدیار:

 

۱- کرم ضد چروک خاویار دکلره مدل Anti-Wrinkle حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک خاویار دکلره با درب طلایی

کرم ضد چروک خاویار دکلره مدل Anti-Wrinkle یکی از بهترین کرم های ضد چروک موجود در بازار است که تاکنون توانسته امتیاز ۴.۴ از خریداران خود کسب نماید، بیش از ۸۶ درصد از خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند و همچنین ۸ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

این مدل کرم با توجه به ترکیبات موثری که دارد برای انواع پوست ها مناسب می‌باشد. مواد تشکیل دهنده این کرم شامل: عصاره خاویار ،تونیسکین، عصاره کومبوچکا Kombuchka، بیزابولول، ساکارید و ویتامینE است که این مواد در کنار یکدیگر شادابی و لطافت را برای پوست به ارمغان می‌آورند و از طرفی مقدار چین و چروک را کاهش می‌دهند. به گفته‌ی برخی از خریداران این محصول بافت بسیار سبکی دارد و به عنوان آبرسان به خوبی عمل می‌کند.

مشاهده و خرید کرم ضد چروک خاویار دکلره

 

۲- کرم ضد چروک دکتر کلوگل اسکین کر مدل ANTI AGING حجم ۳۰ میلی لیتر

تصویر کرم کرم ضد چروک دکتر کلوگل اسکیاین کرم ضد چروک یکی از بهترین کرم های موجود در بازار است که رضایت ۷۷ درصد خریداران را به همراه داشته است و بیش از ۱۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده اند که این میزان امتیاز حاکی از عملکرد خوب محصول می‌باشد.

این مدل کرم ضد چروک با محفظه‌ی کاسه ای شکل ساخت کشور آلمان است و فقط برای چین و چروک های صورت مناسب می‌باشد. به گفته ‌ی برخی از خریداران این کرم دارای بافتی سبک و رطوبت رسان خوب برای پوست است از این رو اگر قصد خرید کرم ضد چروک از برندهای خارجی را دارید ما این مدل را برای خرید پیشنهاد می‌کنیم.

مشاهده و خرید رم ضد چروک دکتر کلوگل اسکین کر

 

۳- کرم ضد چروک لایسل مدل smart filler حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک لایسل مدل smart filler در رنگ بنفشیکی دیگر از کرم های ضد چروک که توانسته تاکنون امتیاز خوبی از خریداران خود کسب نماید کرم ضد چروک لایسل مدل smart filler حجم ۳۰ میلی لیتر است. این کرم محصولی از کشور ایران است و با توجه به عملکرد عالی توانسته است رضایت ۸۰ درصدی خریداران خود را به همراه داشته باشد.

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به تعریف این کرم ضد چروک بپردازیم باید گفت که کرم ضد چروک لایسل دارای ترکیبات موثر و قوی مثل: هيالورنيك اسيد با وزن مولكولي پايين داشته که با جذب آب چروک های سطحی را باز می کند.

از نقاط قوت این مدل کرم ضد چروک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: بافت سبک و بوی ملایم کرم اشاره کرد.

مشاهده و خرید کرم ضد چروک لایسل

 

۴- کرم ضد چروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد چرروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 حجم 30 میلی لیتر گزارش نادرستی مشخصات DKP-1045305 گینو / کرم ضد چروک گینو کرم ضد چرروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01کرم ضد چروک و ضد لک گینو مدل YOUTH TIME 01 یکی از کرم های باکیفیت موجود در بازار است که تاکنون توانسته امتیاز ۴.۳ از خریداران خود کسب نماید و بیش از ۸۰ درصد خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

کرم ضد چروک گینو محصولی از کشور فرانسه است که در حال حاضر در چهار رنگ در بازار موجود می‌باشد.ین مدل کرم ضد چروک علاوه بر خاصیت ضد چروکی که دارد همانند کرم پودر عمل کرده و بدون کوچکترین آسیب می‌تواند لکه های پوستی را به خوبی پوشش دهد، همین مزیت سبب برتری این مدل کرم ضد چروک نسبت به سایر مدل ها شده است.

از نقاط قوت این مدل کرم ضد چروک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: بافت سبک و مخملی، کیفیت بالا، خاصیت درمانی و آرایشی اشاره کرد.

مشاهده و خرید کرم ضد چرروک و ضد لک گینو

 

۵- کرم ضد چروک روز لورآل مدل هیالورون اسپشیالیست حجم ۵۰ میلی لیتر

تصویر کرم ضد چروک روز لورآل مدل هیالورون اسپشیالیست با درب بازکرم ضد چروک روز لورآل مدل هیالورون اسپشیالیست با حجم ۵۰ میلی لیتر آخرین کرم ضد چروک در لیست انتخابی خریدیار است، این کرم امتیاز ۴ را همراه با عملکرد خیلی خوب از خریداران کسب کرده است.

این مدل کرم فرانسوی در ساختارش حاوی دو نوع هیالورونیک اسید می‌باشد بدین صورت که مولکول های بزرگ هیالورونیک اسید رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و پوست را صاف می کنند و همچنین مولکول های میکرو روی لایه اپیدرم پوست تاثیر گذاشته و خطوط نازک پوست را از بین می برند.

این محصول علاوه بر خاصیت ضد چروکی که دارد آبرسان و مرطوب کننده خوبی برای پوست نیز می‌باشد و استفاده منظم و مکرر از این محصول چین و چروک را کاهش داده و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

مشاهده و خرید کرم ضد چروک روز لورآل مدل هیالورون

 

آنچه پیش از خرید کرم ضد چروک باید بدانید!

بررسی نوع پوست

کرم های ضد چروک همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی برای انواع پوست ها تولید می‌شوند و برای خرید در ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

بررسی میزان عمق چروک های پوست

از آنجایی که ممکن است چروک های پوستی به دلایل مختلف  بر روی پوست ایجاد شوند توصیه می‌کنیم برای درمان و پیشگیری از یک متخصص پوست کمک گرفته تا میزان عمق چروک های پوستی و همچنین علت ایجاد آن تشخیص داده شود.

استفاده از کرم ضد چروک روز یا شب

امروزه کرم های ضد چروک در دو مدل کرم ضد چروک شب و روز تولید می‌شوند که هر یک عملکرد متفاوتی دارند بدین صورت که کرم های ضد چروک روزانه می‌توانند از پوست در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید به خوبی محافظت نمایند و همچنین کرم های ضد چروک شبانه به دلیل اینکه در زمان استراحت بدن استفاده می‌شوند اثر گذاری بیشتری برای پوست دارند. برای تشخیص استفاده از کرم های ضد چروک شب یا روز پیشنهاد می‌کنیم از یک متخصص پوستی کمک بگیرید.

بررسی ترکیبات موجود در کرم ضد چروک

بهتر است قبل از خرید کرم های ضد چروک ترکیبات و مواد تشکیل دهنده آن را به خوبی بررسی نمایید و سعی کنید مدلی را برای خرید انتخاب کرده که حاوی ترکیباتی مثل: ویتامین C، عصاره چای سبز، ریتینول و ویتامین E باشد.

 

آشنایی با طرز استفاده از کرم ضد چروک

همان گونه که گفته شد کرم های ضد چروک در چندین مدل در بازار موجود هستند که باید قبل از خرید بررسی نمایید که کدامیک مناسب برای پوستتان می‌باشد. قابل ذکر است گفته شود که کرم های ضد چروک برای صورت و دور چشم دارای ساختار متفاوتی می‌باشند از این رو در حین خرید این نکته را لحاظ فرمایید.

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک در دو نوبت روز و شب می‌باشد، بدین صورت که مقداری از کرم را بر روی تمامی نواحی پوست صورت و حتی زیر گردن مالیده و گاهی لازم است به منظور طراوت و شادابی مقداری از کرم را بر روی پشت کف دست استفاده نمایید. لازم است بدانید که استفاده از کرم های ضد چروک فقط در نواحی چروک شده تاثیر چندانی ندارد بلکه باید در تمامی نواحی پوستی صورت به منظور تحریک کلاژن سازی استفاده شود.

 

جمع‌بندی خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

هنگامی که از کرم های ضد چروک برای پوست خود استفاده می‌کنید برای نتیجه گیری باید زمان طولانی حداقل چند ماه را در نظر بگیرید تا بتوانید اولین نتیجه مثبت استفاده از آن را ببینید.

ما در این مطلب به بررسی عوامل ایجاد چین و چروک و طرز استفاده و همچنین نکات قبل از خرید پرداخته ایم تا توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین کرم ضد چروک یاری نماییم، در ادامه به ۱۰ مدل از بهترین کرم های ضد چروک بالای ۴۰ سال از نگاه مصرف کنندگان اشاره کرده ایم اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم محصولات زیر را با دقت بررسی نمایید.

 

۲۵ مدل بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال از نگاه مصرف کنندگان:

 

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم ضد چروک و مرطوب کننده شب لورآل مدل Revitalift حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک و مرطوب کننده شب لورآل مدل Revitalift حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
  • جنس محفظه
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک درمومدیک مدل ANT حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک درمومدیک مدل ANT حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    دو بار در روز استفاده کنید. صبح و شب بر روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    کرم ضد چروک درمو مدیک پوست را آبرسانی و مرطوب کرده، همچنین خطوط و چروک ها را کاهش داده و از بین می برد. این محصول با محرک تولید هیالورونیک اسید، سبب نرمی، مرطوب کنندگی و شفافیت پوست می شود.
  • شماره مجوز
    ۱۶۰۱۳۰۰۶۱۶۰۱
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک کانبیو کد W01 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک کانبیو کد W01 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح و عصر مقدار مناسبی از کرم را روی پوست تمیز صورت وگردن مالیده تا جذب کامل ماساژ دهید
  • سایر مشخصات
    حاوی آووکادو ضد چروک ۲۴ ساعته ساخت اسپانیا بسته بندی در ایران مناسب چروکهای سطخی پوست مکناسب انواع پوست فاقد الکل، پارابن،سیلیکون، روغن های معدنی و،عوامل رنگزا و عوامل آلرژی زا حاوی آنتی اکسیدان بسیار قوی در مهار اثرات مخرب نور آفتاب و رادیکال های آزاد جهت حفظ طراوت و شادابی پوست حاوی عصاره گیاه خار مریم جهت جلوگیری از پیری پوست حاوی مشتقات ویتامین c
  • شماره مجوز
    ۰۸۴۳۷۰۱۶۳۸۹۹۵۹
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
لوسیون ضد چروک پرودرما مدل VITAVEST حجم 20 میلی لیتر

لوسیون ضد چروک پرودرما مدل VITAVEST حجم ۲۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ضبح و شب پس از شستشو، مقدار کافی از لوسیون را به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت مالیده و به آرامی و توسط حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی پالمیتویل الیگو پیتید و کلاژن هیدورلیزشده جهت کاهش چین و چروک،افزایش استحکام و پیشگیری از شلی و افتادگی پوست
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۵۶۵۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک کامیل مدل کلاسیک حجم 150 میلی لیتر

کرم ضد چروک کامیل مدل کلاسیک حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر مشخصات
    کرم دست و ناخن کلاسیک
  • شماره مجوز
    ۷۸۹۰۱۳۸۷۹۳۹۵۲۸۸۸
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم  ضدچروک شب دیادرمین مدل Lift+ Végétal Actif حجم 50 میلی لیتر

کرم  ضدچروک شب دیادرمین مدل Lift+ Végétal Actif حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    هر شب روی صورت کاملاً تمیز خود بمالید
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    کاملا گیاهی
  • جنس محفظه
    کاسه‌ای
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ژل ضد چروک درماسیف مدل ویتا درم حجم 50 میلی لیتر

کرم ژل ضد چروک درماسیف مدل ویتا درم حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    به مقدار کافی از ژل کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده، به آرامی و به سمت بالا ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    کاهش درد و التهابات ناشی از سوختگی پوست بازسازی پوست و تحریک تولید کلاژن محافظت از پوست در برابر اشعه UV مرطوب کننده عمیق پوست تقویت پوست ضد التهاب
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۸۲۳
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک لنبنا مدل طلای 24k حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک لنبنا مدل طلای ۲۴k حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    هر صبح و عصر پس از تمیز کردن و خشک کردن پوست دست و صورت، مقدار مناسبی از  کرم  را به طور مساوی بر روی صورت ماساژ دهید تا جذب شود
  • شماره مجوز
    ۰۰
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک روز و شب دیاردرماین مدل Beaute Soin Anti Rides حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک روز و شب دیاردرماین مدل Beaute Soin Anti Rides حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    مناسب سنین ۳۵ تا ۵۰
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک دکتر کلوگل اسکین کر مدل ANTI AGING حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چروک دکتر کلوگل اسکین کر مدل ANTI AGING حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۵۰۸۵۸۶۰۷۶۲۲۴۳۴۶
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک شب نوکس مدل Nuxellence Detox حجم 50 میلی لیتر

سرم ضد چروک شب نوکس مدل Nuxellence Detox حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    شب‌ها روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    ضد چروک و پرکننده‌ی خطوط حاوی عوامل انرژی‌بخش و شفاف کننده پوست ترمیم‌کننده DNA میتوکندری بازسازی کننده با عوامل سم‌زدای قوی - مناسب انواع پوست - مناسب برای بالای ۳۰ سال
  • شماره مجوز
    ۱۱۹۸۳۰۱۱۹۱۳۰۱۲۲۵
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
مجموعه مراقبت از پوست ژوان مدل Royal Jellly مجموعه 2  عددی

مجموعه مراقبت از پوست ژوان مدل Royal Jellly مجموعه ۲  عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    - مجموعه شامل فوم شستشوی صورت مناسب پاک کردن آرایش -حاوي ژل رویال با خواص تغذیه کنندگى و جلوگیري از پیري پوست.- حاوي عصاره هاي گیاهی بابونه، جوانه گندم، گل همیشه بهار، آلوئه ورا و جوجوبا به منظور بهره گیرياز اثرات آنتی اکسیدانی و ایجاد شفافیت پوست- حاوي هیالورونیک اسید، موثرترین فاکتور مرطوب کننده و محافظ رطوبت طبیعی پوست- با خواص آنتی اکسیدانی قوي و جلوگیري از پیري زودرس پوست. B و ۵ E • حاوي ویتامین هاي- دارای تکنولوژی انکپسوله براي افزایش نفوذ پذیری- افزایش سرعت بازسازي پوست- افزایش رطوبت پوست- کاهش نشانه های پیري پوست
  • شماره مجوز
    ۳۱۳۷۲۵۹۰۲۶۴۷۳۰۷۸ , ۵۲۰۹۴۳۶۹۲۶۱۶۵۰۰۸
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک لورآل مدل Moisturizing NIGHT حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک لورآل مدل Moisturizing NIGHT حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روی پوست تمیز صورت با حرکات چرخشی ماساژ داده شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    - بازسازی کننده پوست در طول شب - استحکام بخشی به پوست در مدت ۴ هفته - نرم کننده پوست
  • شماره مجوز
    ۴۰۰۹۰۰۰۰۹۳۷۱
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک الارو مدل Hidra حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد چروک الارو مدل Hidra حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    آبرسان و حفظ جوانی پوست و حاوی ماده شبه بوتاکس کاهش چروک های ناشی از حرکات صورت افزایش کلاژن سای پوست٬ ضدچروک قوی٬ از بین برنده خطوط و چروک حاوی اسیدهای چرب ضروری و سرشار از امگا ۶ و امگا ۹ ،رطوبت رسانی فوق العاده٬ بازسازی کننده پوست٬ افزایش نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست. رطوبت رسان قوی٬ سرشار از ویتامین E ٬ آنتی اکسیدان و جوان کننده پوست مناسب انواع پوست حتی پوست های چرب و مناسب استفاده برای صورت، گردن و دکلته
  • شماره مجوز
    ۲۶۲۲۸۱۰۴۴۳۷۹۴۳۸
  • جنس محفظه
    فلز
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک ایمجز مدل Six Peptide حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد چروک ایمجز مدل Six Peptide حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    ضد چین و چروک و آبرسان بسیار عالی پوست
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک اسکن اسکین مدل RESVERATOL حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد چروک اسکن اسکین مدل RESVERATOL حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک دکلرِ مدل Age Control حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک دکلرِ مدل Age Control حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    ساخت سوئیس
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک بایو آکوا مدل PURE PEARLS حجم 60 میلی لیتر

سرم ضد چروک بایو آکوا مدل PURE PEARLS حجم ۶۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ۱:بعد از تمیز کردن آرایش و شستن صورت با آب گرم مقداری کرم صورت را با انگشت حلقه خود بیرون آورید. ۲:به آرامی روی پوست صورت خود بکشید ، مطابق با بافت پوست به صورت دایره ای ماساژ دهید. ۳:پوست خود را شل کنید و با کف دست پوست را فشار دهید تا کرم جذب شود.
  • سایر مشخصات
    جذب سریع در پوست مرطوب کننده قوی پوست پاک کننده و لایه بردار پوست بسیار مناسب برای اطراف چشم از بین بردن چین و چروک پوست ضد پیری ضد عوارض ناشی از استفاده لوازم آرایشی طبیعی و دارای عصاره مروارید حاوی پودر مروارید روشن کننده و آبرسان پوست دارای بافت سبک برای جذب بالاتر و عمیق تر پوست صاف و یکدست شدن پوست پس از استفاده بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و ترمیم ساختار سلولی آن لیفت و سفت کردن پوست ضد لک و از بین برنده ی التهابات پوستی
  • شماره مجوز
    ۴۵۱۱۵۴۵
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل ضد چروک پریم مدل C-Prime حجم 30 میلی لیتر

ژل ضد چروک پریم مدل C-Prime حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روزانه روی پوست تمیز صورت استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۷۰۳
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد چروک الارو مدل elagance حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد چروک الارو مدل elagance حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    - مناسب برای انواع پوست - ضد چروک - لیفتینگ قوی -فاقد پارابن
  • شماره مجوز
    ۲۶۲۲۸۱۰۴۴۳۷۹۴۳۸
  • جنس محفظه
    فلز
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم آبرسان ضد چروک الارو مدل Youth Preserving Hydra حجم 30 میلی لیتر

کرم آبرسان ضد چروک الارو مدل Youth Preserving Hydra حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    - آبرسان - ضد چروک - جوان کننده و حافظ جوانی
  • شماره مجوز
    ۲۶۲۲۸۱۰۴۴۳۷۹۴۳۸
  • جنس محفظه
    فلز
  • نوع محفظه
    در دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست های نرمال تا خشک ضد چروک لیفتینگ قوی فاقد پارابن
  • شماره مجوز
    ۶۴۱۵۹۴۵۱۶۳۲۲۱۲۶۷۵
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک اسکین کد مدل 24h Cell Energizer حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد چروک اسکین کد مدل ۲۴h Cell Energizer حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح و عصر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات دایره‌ای شکل طوری ماساژ داده شود که کاملا جذب شود.
  • سایر مشخصات
    - مناسب برای پوست نرمال تا خشک - محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد - کاهش نشانه های پیری - آبرسانی عمقی پوست - کمک به کاهش خطوط و چروک های پوستی - حاوی نشاسته برنج و ویتامین E و C - از پرفروش ترین محصولات اسکین کد در ۱۹ سال اخیر
  • شماره مجوز
    -
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • C
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم شب ضد چروک لورآل سری Age Perfect مدل Re Hydrating حجم 50 میلی لیتر

کرم شب ضد چروک لورآل سری Age Perfect مدل Re Hydrating حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر مشخصات
    درمان ضد لک با فرمولاسیون Melanin-Block حاوی Melanin-Block و Soya Peptides دارای ۳۸ درصد فیبر کلاژن جلوگیری از خشکی و افتادگی پوست از بین برنده‌ی لک‌های تیره ناشی از افزایش سن آبرسانی قوی برای بازسازی سلول های خشک شده پوست کمک به بازسازی پوست در طول شب
  • شماره مجوز
    ۴۰۰۹۰۰۰۰۹۳۷۱
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد چروک آردن مدل C20 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

کرم ضد چروک آردن مدل C20 حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

  • مشخصات ویژه: مخصوص
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *