لوازم آرایش

۱۷ مدل بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی با قیمت بسیار مناسب

بهترین کرم پودرها از نظر پوشانندگی از نگاه مصرف کنندگان

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی که ارزش خرید بالایی دارند!

امروزه کرم پودرها یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین محصولات آرایشی به حساب می‌آیند که خانم ها از آن به عنوان یک زیرساز آرایشی به منظور رفع عیوب و یکنواخت سازی پوست استفاده می‌کنند. کرم پودرها با پوست صورت تماس مستقیم دارند از این رو توجه به کیفیت و مرغوب بودن برند در خرید کرم پودر بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

استفاده از کرم پودرهای با کیفیت سبب می‌شود که پوست حالت یکنواخت پیدا کرده و چهره شما طبیعی تر به نظر برسد در مقابل کرم پودرهای نامرغوب باعث می‌شوند که پوست صورت مصنوعی به نظر برسد و همچنین رنگ های آرایشی بد رنگ نمایان شوند به منظور جلوگیری از این مشکل سعی کنید در انتخاب و خرید کرم پودر دقت لازم را داشته باشید.

ما در این مطلب قصد داریم به انواع مختلف کرم پودرها و نکات قبل از خرید آن بپردازیم و چند مدل بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا را به شما معرفی کنیم، پس اگر قصد خرید این محصول را دارید در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا پوشانندگی کرم پودر اهمیت زیادی دارد؟

از آنجایی که کرم پودر به عنوان یک زیرساز در آرایش صورت به حساب می‌آید میزان پوشانندگی آن نکته قابل توجه ای است که باید در انتخاب و خرید کرم پودر آن را لحاظ و بررسی نمود. کرم پودرهایی که قابلیت پوشانندگی بالایی دارند باعث می‌شوند که لکه ها به خوبی پنهان و محو شوند و از طرفی جلوه آرایش در صورت به زیبایی نمایان شود.

 

معیارهای خریدیار در انتخاب بهترین کرم پودر

از آنجایی که این مطلب در مورد بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی است، مسلما ما پوشانندگی را به عنوان اولین و مهمترین معیار در نظر گرفتیم، اما علاوه بر پوشانندگی معیارهایی دیگری هم مد نظر ما بودند که عبارت‌اند از:

  • پوشش یکدست
  • ماندگاری قابل قبول
  • نظرات مثبت و امتیاز محصول
  • حسن شهرت برند
  • قیمت مناسب و نه چندان گران

 

آشنایی با انواع کرم پودرها

۱- کرم پودر مایع:

کرم پودرهای مایع یا فون مایع یکی از پرطرفدارترین کرم پودرها به حساب می آیند و به دلیل بافت سبکی که دارند به صورت روان در سطح پوست پخش می‌شوند و برای انواع پوست ها مناسب می‌باشند. کرم پودرهای مایع در حال حاضر به صورت پمپی و تیوپی در بازار عرضه می‌شوند. این مدل از کرم پودرها بر پایه آب، روغن و بدون روغن ساخته می‌شوند که در ادامه به توضیح هر یک از این پایه ها خواهیم پرداخت.

کرم پودر مایع بر پایه آب: آب موجود در ساختار کرم پودر مایع باعث ایجاد بافت بسیار سبک می‌شود و برای افرادی که پوست معمولی یا مختلط دارند این مدل بسیار مناسب است.

کرم پودر مایع بر پایه روغن: کرم پودرهای مایع بر پایه روغن می‌توانند رطوبت رسان خوبی برای پوست باشند و کمبود رطوبت پوستی را جبران نمایند این مدل کرم پودر برای آن دسته از افرادی که پوست خشک دارند بسیار ایده ال می‌باشد.

کرم پودر مایع بر پایه بدون روغن: کرم پودرهای مایع بدون روغن با توجه به ساختار سیلیکونی که دارند سبب می‌شوند شما آرایشی بدون چربی داشته باشید. افرادی که پوست چربی دارند بهتر است کرم پودر بر پایه بدون روغن یا آب را برای استفاده انتخاب نمایند.

۲- کرم پودرهای جامد:

این مدل کرم پودر برای کسانی که دارای پوستی چرب و مختلط هستند بسیار مناسب و سازگار می‌باشد. وجود رنگدانه های زیاد در ساختار این مدل سبب قدرت پوشانندگی بالای محصول شده است بنابراین به واسطه‌ی این مدل کرم پودر می‌توان تمام لکه های پوستی را کاور نمود.

کرم پودرهای جامد ظاهر ماتیکی و شبیه رژلب دارند و برای استفاده ابتدا باید قسمت خارجی آن را بچرخانید تا قسمت کرم پودر خارج شود و سپس مقدار لازم را بر روی پوست صورت مالیده و با براش مناسب آن را پخش نمایید.

۳- کرم پودرهای کرمی:

کرم پودرهای کرمی یا کاسه ای بافتی شبیه کرم دارند و از نظر ماندگاری و پوشانندگی شامل نوع های مختلفی می‌شوند. کرم پودرهای کرمی به دلیل خاصیت آبرسانی بالایی که دارند پوشش و رطوبت بیشتری برای پوست به ارمغان می‌آورند.

این نوع از کرم پودرها در حال حاضر به صورت تیوپی، پمپی و یا کاسه ای در بازار موجود هستند و برای پوست های مختلط، خشک و معمولی بسیار سازگار و مناسب می‌باشند.

۴- کرم پودرهای پودری:

نوع دیگری از کرم پودرها که در فروشگاه های آرایشی یافت می‌شوند به صورت پودری بوده و در دو نوع پودر فشرده و غیر فشرده عرضه می‌شوند. این مدل از کرم پودرها حاوی هیچ گونه چربی و رطوبت نیستند از این رو می‌توان آنها را نقطه مقابل کرم پودرهای کرمی دانست.

کرم پودرهای پودری به دلیل ساختار خشکی که دارند از براق به نظر رسیدن پوست جلوگیری می‌کنند و برای آن دسته از افرادی که پوستشان چرب است بسیار ایده ال می‌باشد اما افرادی که پوست خشک دارند بهتر است از این مدل دوری کنند چرا که بلافاصله بعد از استفاده صورت پوسته پوسته شده و چین و چروک ها بیشتر نمایان می‌شوند.

توجه داشته باشید که بیشتر کرم پودرها تا حدی در برابر نور آفتاب از پوست مراقبت می‌کنند اما جایگزین کرم ضد آفتاب نیستند، چنانچه به دنبال خرید کرم ضد آفتاب هستید، می‌توانید نگاهی به مطلب بهترین کرم ضد آفتاب خارجی داشته باشید.

 

بهترین برندهای کرم پودر کدامند؟

کرم پودرها همانند تمام محصولات آرایشی دارای برند و مارک های مختلفی هستند، از بهترین برندها می‌توان به مواردی مثل: مک Mac، دوسه Doucce، منهتن Manhattan ،الارو Ellaro، مکس فکتور Max factor، اکتی پور Actipour، لورال loreal، لانکوم Lancome و دبورا Deborah اشاره کرد.

بهترین کرم پودرها از نظر پوشانندگی در دیجی کالا

 

کدام کرم پودر برای شما مناسب است؟

از آنجایی که انتخاب یک کرم پودر مناسب در زیبایی پوستتان تاثیر زیادی دارد توصیه می‌کنیم کرم پودری را انتخاب نمایید که سازگار با پوستتان باشد یعنی اگر پوست چربی دارید سعی کنید کرمی را انتخاب نمایید که فاقد چربی باشد و یا اگر پوستتان خشک است کرمی بر پایه آب و روغن انتخاب نمایید تا رطوبت رسانی پوستی به خوبی صورت گیرد.

 

کرم پودر مات یا براق؟

کرم پودرهای مات و براق هر یک ویژگی های خاص خود را دارند که باید تشخیص دهید کدامیک برای پوست صورتتان مناسب می‌باشد.

کرم پودر مات: این مدل کرم پودر با توجه به ساختاری که دارد ظاهر پوست را صاف و یکدست می‌کند و برای کسانی که پوست چربی دارند ایده ال می‌باشد.

کرم پودر براق: این مدل کرم پودر با توجه به ساختار براقی که دارد باعث می‌شود پوست صورت جوان تر به نظر برسد و برای کسانی که پوست معمولی و خشک دارند مناسب می‌باشد.

 

شکل صحیح تست کرم پودر را بشناسید!

قبل از خرید کرم پودر بهتر است که آن را بر روی پوست خود امتحان نمایید. ناحیه مناسب برای تست کرم پودر پوست گردن یا فک می‌باشد برای این منظور مقداری از کرم پودر مورد نظر را در ناحیه گردن یا فک پخش و محو نموده و سپس نزدیک ترین و طبیعی ترین رنگ به پوستتان را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است گفته شود که هرگز کرم پودر را در ناحیه دست تست نکنید.

توصیه خریدیار این است که از کرم پودر در هر نوعی که هست، بیش از حد استفاده نکنید و فقط لایه نازکی از آن را روی صورت بیاورید. استفاده بیش از حد از کرم پودر، صورت شما را مصنوعی خواهد کرد.

 

پیش از خرید کرم پودر به این نکات هم توجه کنید

۱- رنگ پوست:

رنگ پوست جزء نکاتی است که باید در هنگام خرید کرم پودر به آن توجه نمایید چرا که تناسب بین کرم پودر و رنگ پوست باعث زیبایی دوچندان صورت خواهد شد. در هنگام خرید کرم پودر سعی کنید مدلی را انتخاب نمایید که نزدیک به رنگ پوستتان باشد.

۲- نوع پوست:

نوع پوست جزء مورد بعدی است که در هنگام خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید. پوست به انواع مختلف چرب، مختلط، خشک و معمولی تقسیم می‌شود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و قبل از خرید کرم پودر باید مورد توجه قرار بگیرند.

۳- مارک کرم پودر:

کرم پودرها در مارک های مختلفی همچون: مک Mac، استی لادر، لورال loreal، درماکول، میبلین و… در بازار موجود هستند پیشنهاد می‌کنیم در بین گوناگونی برند ها مدلی را انتخاب نمایید که دارای تاییدیه سازمان بهداشت باشد.

۴- تاریخ انقضای کرم پودر:

بررسی تاریخ انقضای کرم پودر جزء موارد حائز اهمیت در هنگام خرید است چرا که استفاده از کرم پودر تاریخ گذشته برای سلامتی پوست مضر می‌باشد، توصیه می‌کنیم در هنگام خرید و انتخاب کرم پودر به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

 

نگاهی به طرز استفاده از کرم پودر

  1. برای استفاده از کرم پودر در ابتدا باید کرم پودری را انتخاب نمایید که به رنگ پوستتان نزدیک باشد.
  2. پوست صورت خود را به خوبی بشویید و سپس از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید و چند دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوستتان گردد.
  3. اگر می‌خواهید پوشش کمی با کرم پودر ایجاد شود بهتر است از نوک انگشتان برای پخش کرم پودر در نواحی صورت استفاده نمایید ولی اگر قرار است پوشش بیشتری بر روی پوست ایجاد نمایید برای این منظور باید از پدهای مخصوص در جهت پخش کردن کرم پودر استفاده کنید.
  4. بعد از زدن کرم پودر می‌توانید با استفاده از پنبه و کشیدن دورانی آن بر روی پوست مقدار اضافی کرم پودر را بگیرید.
  5. در پایان برای ماندگاری و دوام بیشتر کرم پودر می‌توانید از یک پودر فیکس کننده آرایشی کمک بگیرید.

 

جمع بندی انتخاب بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

ما در این مقاله به بررسی انواع کرم پودرها و طرز استفاده و همچنین نکات قبل از خرید پرداخته ایم تا توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی یاری نماییم، در ادامه به چندین مدل از بهترین کرم پودرها از نظر پوشانندگی اشاره کرده ایم اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می‌کنیم محصولات زیر را با دقت بررسی نمایید.

 

۵ مدل بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی به انتخاب خریدیار

 

۱- کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Natural Beige شماره ۰۳

تصویر کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Natural Beigeاین کرم پودر الارو یکی از مدل‌های خوب از نظر پوشانندگی است که رضایت ۸۲% خریداران به همراه داشته است و بیش از ۱۹۰ نفر از خریداران آن را به دیگران توصیه کرده‌اند که این اعداد و ارقام همگی نشان از عملکرد خوب این کرم پودر الارو دارند.

یکی از نقاط قوت این کرم پودر این است که از بافت سبک و ابریشمی برخوردار است و پوششی یکدست در سطح پوست ایجاد می‌کند، و  سری آنتی ایج این کرم پودر الارو فاقد چربی است و  استفاده از آن را برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار ایده‌آل است.

در فرمولاسیون این نوع کرم‌پودر الارو از موادی استفاده شده که به خوبی به سطح پوست نفوذ می‌کنند تا مواد ضد چروک به‌‌‌خوبی وارد پوست شوند، در واقع این کرم پودر الارو یک ضد چروک هم محسوب می‌شود.

قدرت پوشانندگی این کرم پودر بسیار قابل قبول است و همچنین خیلی خوب و یکدست و مات روی صورت قرار می‌گیرد و از ایجاد ظاهری براق روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند.

این کرم‌پودر الارو مدل «Anti Age & Light Ma» با تن رنگ «Natural Beige» به شماره‌ی ۰۳ و حجم ۳۰ میلی‌لیتر فاقد چربی و با پوشانندگی بالا، انتخاب اول ما در لیست بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالاست که بیش از ۲۷۷ نظر برای آن ثبت شده است که اغلب مثبت هستند.

مشاهده و خرید این کرم پودر الارو در دیجی کالا

 

۲- کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

تصویری از کرم پودر لاکچری کوین در داخل جعبهکرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۲ دومین کرم در لیست بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالاست که امتیاز ۴.۲ را کسب کرده است، بیش از ۷۱% از خریداران از آن رضایت کامل داشته‌اند و همچنین بیش از ۴۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

اگر بخواهیم ویژگی‌ اصلی و نقطه قوت این کرم را خیلی خلاصه برای شما بیان کنیم، باید گفت که قدرت پوشانندگی بسیار بالا و بافت سبک ازخصوصیات این اصلی و بارز این محصول هستند.

این کرم پودر لاکچری کوین دارای SPF 25 می باشد و همچنین حاوی ویتامین E است،  ایجاد پوشش مخملی را می توان ازدیگر موارد مهم این کرم پودر دانست. به گفت خیلی از خریداران و همچنین توضیحات محصول، جذب این کرم پودر خیلی سریع اتفاق می‌افتد.

مشاهده و خرید کرم پودر لاکچری کوین

 

۳- کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup شماره ۰۴

تصویری از کرم پودر مای سری Black Diamond در تیوب مشکیکرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup امتیاز ۴.۲ و رضایت ۸۵ درصدی خریداران را کسب کرده است و بیش از ۴۹۰ از خریداران این کرم را به دیگران توصیه کرده‌اند.

مشخصه‌های اصلی این کرم پودر:

  • فاقد چربی
  • مناسب برای پوست های چرب
  • مختلط و مستعد آکنه
  • ایجاد جلوهای کاملا طبیعی، مات، یکدست و یکنواخت
  • پایه رنگ: قهوه ای
  • شماره رنگ این کرم پودر ۰۴
  • حاوی SPF با عدد ۱۵

به گفته خیلی از خریداران این کرم پوشانندگی بالایی دارد و برای پوست‌های چرب هم بسیار مناسب است، اما برای پوست‌های خشک بهتر است که زیر آن از مرطوب کننده استفاده شود، البته این کاملا به میزان چربی یا خشکی پوست شما بستگی دارد و لازم است که امتحان شود.

مشاهده و خرید این کرم پودر مای

 

۴- کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix شماره ۵۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم پودر بورژوآ در ظرف شیشه با درب قرمزیکی دیگر از کرم پودرها با پوشانندگی خوب این مدل یعنی کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix شماره ۵۲ است که امتیاز ۳.۸ را از خریداران دریافت کرده است و بیش از ۳۱۴ نظر برای آن در دیجی کالا ارسال شده است که تعداد نظرات مثبت آن بسیار است.

برخی از مشخصه‌های اصلی این کرم پودر:

  • ترکیبات بدون چربی
  • مناسب برای پوست با روشنی متوسط
  • تن رنگ: وانیلی
  • حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌های E-C-B۵
  • با قابلیت آبرسانی به لایه فوقانی اپیدرم
  • حفظ رطوبت پوست تا ۱۶ ساعت
  •  بر طرف کننده قرمزی و تیرگی های پوست
  • زایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه های خستگی از چهره

به گفته خریداران این کرم پودر پوشانندگی قابل قبولی دارد و در رفع لکه‌ها هم تا حد کمی موثر است، افرادی که پوست روشنی دارند از خرید این کرم پودر رضایت داشتند. با این حال توصیه ما این است که به طور کامل نظرات را پیش از خرید مطالعه کنید، یک کرم روی دو پوست متفاوت عملکرد متفاوتی دارد.

مشاهده و خرید این کرم پودر بورژوآ

 

۵- کرم پودر تیوبی مای شماره ۱۰۱

کرم پودر تیوبی مای شماره 101 در ظرف تیوپیکرم پودر مای کرم پودر تیوبی مای شماره ۱۰۱ آخرین کرم پودر با پوشانندگی بالا در لیست انتخابی خریدیار است، این کرم امتیاز ۴.۱ را همراه با رضایت ۷۹درصدی خریدران کسب کرده است و بیش از ۸۴۰ نفر از خریدارن این کرم آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

برخی از مشخصه‌های اصلی این کرم پودر:

  • مناسب برای پوست روشن
  • ترکیبات بدون چربی
  • میزان SPF برابر با ۸
  • پوشش طبیعی و یکنواخت
  • پایه رنگ: کرم روشن
  • ماندگاری طولانی مدت

اگر نظرات را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که افرادی که رنگ پوست روشنی دارند اغلب از خرید این کرم راضی هستند، هرچند که در برخی از نظرات نارضایتی هم وجود دارد چرا که پوست هر شخص متفاوت است و کرم قطعا عملکرد متفاوتی روی هر پوست دارد و پوست هر شخص با یک نوع کرم سازگاری بیشتری دارد.

در مورد میزان پوشانندگی، این کرم پوشانندگی نسبتا مناسبی دارد اما نباید پوشانندگی آن را به چند مدل قبلی مقایسه کرد، اما می‌توانید انتظار یک پوشش کاملا یکدست را از این کرم داشته باشید. اگر به دنبال خرید کرم در این رنج قیمتی هستید این بهترین انتخاب شماست.

مشاهده و خرید این کرم پودر تیوبی مای

 

۱۷ مدل بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی از نگاه مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم پودر لاکچری کوین شماره 551 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۵۵۱
  • میزان SPF
    ۲۵
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • مات کننده
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کوین شماره 552 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روی تمام صورت با پد همراه کرم پودر پخش شود
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره رنگ
    ۵۵۲
  • میزان SPF
    ۲۵
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • مناسب برای رنگ پوست
    گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    به همراه پد آرایشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کوین شماره 553 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۳ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روی تمام صورت با پد همراه با کرم پودر پخش شود
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره رنگ
    ۵۵۳
  • میزان SPF
    ۲۵
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • مناسب برای رنگ پوست
    گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    به همراه پد آرایشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر CC فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر

کرم پودر CC فارماسی شماره ۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • میزان SPF
    ۲۵
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • ضد پیری
  • لطافت‌بخش
  • محافظت کننده
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    این کرم با فرمولاسیون بسیار سبک بدون ایجاد حس سنگینی، تمام نیاز های پوست را برطرف می سازد آن را آبرسانی و تقویت کرده و در عین حال پوششی کامل بر روی صورت ایجاد می کند.
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کوین شماره 513 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۱۳ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۵۱۳
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • مناسب برای رنگ پوست
    تیره
  • گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    ویژگی های خاص و منحصربه فرد این محصول • پایه سیلیکونی • واترپروف • پوشش بالا • پوشش مخملی • با SPF • بدون بو • با ویتامین E • سبک روی پوست • قدرت پوشانندگی خط لبخند و خط اخم • جذب زیر ۵۰ ثانیه • اسلاید نرم روی پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کربن مدل 511 حجم 511 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کربن مدل ۵۱۱ حجم ۵۱۱ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۵۱۱
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • ضد حساسیت
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    ویژگی های خاص و منحصربه فرد این محصول پایه سیلیکونی واترپروف پوشش بالا پوشش مخملی با SPF بدون بو با ویتامین E سبک روی پوست قدرت پوشانندگی خط لبخند و خط اخم جذب زیر ۵۰ ثانیه اسلاید نرم روی پوست
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کوین مدل 554 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین مدل ۵۵۴ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روی تمام صورت با پد همراه با کرم پودر پخش میشود
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره رنگ
    ۵۵۴
  • میزان SPF
    ۲۵
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • مناسب برای رنگ پوست
    تیره
  • سایر توضیحات
    به همراه پد آرایشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر CC رومینا شماره 01 حجم 60 میلی لیتر

کرم پودر CC رومینا شماره ۰۱ حجم ۶۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    به کمک پد مناسب یا با کمک انگشتان کرم را به شکل یکدست روی صورت پخش نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • تقویت کننده
  • روشن کننده
  • ضد چروک
  • مرطوب کننده
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    این کالا ۶ در ۱ میباشد . خواص آن شامل ضد چروک، روشن کننده، رطوبت رسان، پوشانندگی کامل، جلوگیری از اشعه UV
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لاکچری کوین مدل 555 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین مدل ۵۵۵ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روی تمام صورت با پد همراه کرم پودر پخش شود
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره رنگ
    ۵۵۵
  • میزان SPF
    ۲۵
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • مناسب برای رنگ پوست
    برنزه
  • سایر توضیحات
    بسته بندی خیلی زیبا به همراه پد مخصوص کرم پودر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر گلدن رز مدل SATIN شماره 21 حجم 34 میلی لیتر

کرم پودر گلدن رز مدل SATIN شماره ۲۱ حجم ۳۴ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۴ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره رنگ
    ۲۱
  • شماره مجوز
    ۸۶۹۱۱۹۰۱۱۴۲۴۴
  • میزان SPF
    ۱۵
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • روزانه
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h شماره 130 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h شماره ۱۳۰ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۱۳۰
  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر فشرده باریش مدل روزانه شماره 701 حجم 55 میلی لیتر

کرم پودر فشرده باریش مدل روزانه شماره ۷۰۱ حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار کمی کرم پودر گریم روزانه باریش را روی پوست مالیده و به آهستگی پخش نمایید تا رنگ پوست یکدست گردد. برای حصول نتیجه بهتر قبل از مصرف کرم پودر گریم روزانه باریش از یک کرم مرطوب کننده پایه آرایش استفاده نمایید.
  • شماره رنگ
    ۷۰۱
  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۳۱۶۴
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • روزانه
  • مناسب برای رنگ پوست
    برنزه
  • تیره
  • روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر CC رومینا شماره 02 حجم 60 میلی لیتر

کرم پودر CC رومینا شماره ۰۲ حجم ۶۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    به کمک پد مناسب یا با کمک انگشتان کرم را به شکل یکدست روی صورت پخش نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۰۲
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • تقویت کننده
  • روشن کننده
  • ضد چروک
  • مرطوب کننده
  • مناسب برای رنگ پوست
    برنزه
  • تیره
  • گندمی
  • متوسط
  • سایر توضیحات
    این کالا ۶ در ۱ میباشد . خواص آن شامل ضد چروک، روشن کننده، رطوبت رسان، پوشانندگی کامل، جلوگیری از اشعه UV
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h شماره 120 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لورآل مدل Infallible 32h شماره ۱۲۰ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۱۲۰
  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر bb ایکس کیو آی ام مدل میشا حجم 65 میلی لیتر

کرم پودر bb ایکس کیو آی ام مدل میشا حجم ۶۵ میلی لیتر

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۱
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • روزانه
  • ماندگاری بالا
  • مرطوب کننده
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر BB الیزکیتا شماره 202 حجم 35 میلی لیتر

کرم پودر BB الیزکیتا شماره ۲۰۲ حجم ۳۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۲۰۲
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۴۰۰
  • میزان SPF
    SPF15
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • تنظیم کننده چربی
  • روزانه
  • روشن کننده
  • ضد آب
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر BB ساریسا گلد شماره 24 حجم 40 میلی لیتر

کرم پودر BB ساریسا گلد شماره ۲۴ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۲۴
  • میزان SPF
    ۲۰
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای رنگ پوست
    برنزه
  • تیره
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر BB گارنیه شماره 2 حجم 50 میلی لیتر

کرم پودر BB گارنیه شماره ۲ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره رنگ
    ۲
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • پوشانندگی
  • مرطوب کننده
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر فشرده باریش شماره 703 حجم 55 میلی لیتر

کرم پودر فشرده باریش شماره ۷۰۳ حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار کمی کرم پودر گریم روزانه باریش را روی پوست مالیده و به آهستگی پخش نمایید تا رنگ پوست یکدست گردد. برای حصول نتیجه بهتر قبل از مصرف کرم پودر گریم روزانه باریش از یک کرم مرطوب کننده پایه آرایش استفاده نمایید.
  • شماره رنگ
    ۷۰۳
  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۳۱۶۴
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    کاسه‌ای
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • روزانه
  • مناسب برای رنگ پوست
    برنزه
  • تیره
  • روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم پودر BB الیزکیتا شماره 101 حجم 36 میلی لیتر

کرم پودر BB الیزکیتا شماره ۱۰۱ حجم ۳۶ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۱۰۱
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۴۰۰
  • میزان SPF
    SPF15
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    پوشانندگی
  • تثبیت کننده
  • تنظیم کننده چربی
  • روزانه
  • ضد آب
  • ضد حساسیت
  • کاهش دهنده چربی
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • گندمی
  • متوسط
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *