ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

آشنایی با قهوه ساز و سشوار Flavia

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

امروزه با پیشرفت صنعت و گذشت زمان روز به روز دستگاه های پیشرفته تری وارد بازار می گردد که هر یک دارای امکانات و کاربرد های بسیار بالایی می باشند.به طور حتم هر کس قصد تهیه جهزیه دارد بهتر است از تکنولوژی غافل نماند و بهترین مدل دستگاه ها را بشناسد . آون توستر از جمله دستگاهایی است که در لیست جهاز عروس خانم ها می توان مشاهده نمود. در کنا آن خرید قهوه ساز و خرید سشوار به عنوان لوازم ضروری در این لیست دیده می شود.

به طور کلی چیزی که باعث تردید افراد در هنگام خرید می شود ، انتخاب بهترین مارک لوازم در بازار است .امروزه برند های بسیار گوناگونی در بازار به چشم می خورد که انواع آون توستر ها ، سشوار و … را تولید می کنند .لذا وقتی برای خرید لوازم و شناخت بهترین مارک آن ها روانه بازار می شوید می بایست با دنیایی از مارک ها و برند های ایرانی و خارجی آشنایی داشته باشید.

 

مشخصاتی که در هنگام آون توستر باید به آن توجه کنیم : 

قابلیت تنظیم حرارت

از مواردی که در زمان خرید یک آون توستر باید به آن توجه نمود، برخورداری از قابلیت تنظیم حرارت می باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا دمای مورد نظر برای پخت و پز انواع مواد غذایی را تنظیم کنید.

سینی جدا شونده

دارا بودن سینی مخصوص جدا شونده از دیگر قابلیت های مهم در اون توستر می باشد. این ویژگی در سینی دستگاه باعث می شود شما خیلی آسان و بعد از پایان هر بار استفاده سینی را از دستگاه خارج نمایید و آن را شست شو دهید.

قابلیت تایمر دستگاه

از دیگر خصوصیات یک اون توستر خوب ، تایمر دار بودن آن هست. به این صورت که توسط این قابلیت می توانید مدت زمان طبخ انواع مواد غذایی را تنظیم کنید و به سراغ انجام کارهای دیگر بروید و دیگر نگران سوختن غذای خود نباشید.

جوجه گردان

از قابلیت هایی که در بعضی از مدل های اون توستر دیده می شود ویژگی جوجه گردان در دستگاه است. شما توسط جوجه گردان می توانید یک مرغ کامل را درون فر دستگاه بگذارید تا به شما یک مرغ کاملا برشته و کباب شده را تحویل دهد .

قابلیت کانوکشن

از قابلیت های جدیدی که به دستگاهای اون توستر اضافه شده ویژگی کانوکشن می باشد.این ویژگی باعث می شود تا فن های کانوکشن با ایجاد هوای گرم موجب پخت سریع و یکنواخت مواد غذایی گردد. پس در هنگام خرید به دارا بودن کانوکشن در اون توستر توجه نمایید.

 

قهوه ساز چیست ؟

قهوه به عنوان یک نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد می باشد. افراد زیادی در طول روز به خوردن آن عادت دارند و بدون آن نمی‌توانند روز خود را کاملاً شروع کنند.برای داشتن یک فنجان قهوه در خانه در سریع ترین زمان ،شما نیاز به خرید قهوه ساز دارید. وقتی که افراد قهوه‌ی مورد علاقه‌ی خود را دم می ‌کنند،می توانند انواع طعم‌دهنده‌ها را اضافه و دقیقاً به میزان مناسب شیر، خامه یا مواد شیرین‌کننده را ترکیب نمایند.

تهیه قهوه در خانه به وسیله قهوه ساز در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.تهیه ‌ی یک لیوان قهوه به شکل تئوری بسیار راحت است، ولی دستگاه‌های مختلف قهوه ساز و قهوه جوش می ‌توانند نتایج متفاوتی را به وجود آورند. دستگاه‌های قهوه ساز از تنظیمات مختلفی برخوردار بوده ، از مدل‌های برقی و غیر برقی گرفته تا دستگاه‌های قهوه ساز قطره‌ای، دستگاه‌های لیوان یا کپسول که هر بار یک فنجان درست می نمایند.

برند فلاویا

نکاتی مهم پیش از خرید قهوه ساز

قهوه ساز و قهوه جوش ها دارای تنوع گسترده‌ای هستند که هر یک از آن‌ها از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می باشند. قیمت این دستگاه‌ها متفاوت بوده که قیمت تقریبی برای ساده‌ترین آن‌ها از یک میلیون شروع می ‌شود و تا دستگاه‌های اسپرسوساز پیشرفته تا چندین میلیون متغیر می باشد.نکات زیادی در خرید قهوه ساز باید در نظر داشت ولی اکثر تصمیمات مربوط به اولویت، هزینه و راحتی خواهد بود.

در هنگام خرید قهوه ساز لازم است توجه کنید که دستگاه فشار بخار خوبی داشته باشد که یکی از ضروری ترین موارد در خرید می باشد. به این معنی که بخار با سرعت تنظیم شده با پودر قهوه برخورد کند. سرعت خیلی کم طعمی تلخ یا تیز در مزه قهوه به وجود می آورد. فشار بین ۱ ۴ تا ۱۹ بار میزان مطلوب می باشد.

ضرورت خرید سشوار

در صورتی که شما هر روز موهای خود را سشوار می نمایید، بنابراین خرید سشوار را ساده بگیرید. شاید از خرید سشوار ارزان قیمت حالی کیف پولتان از شما قدردان باشد، ولی قطعا موهایتان شما را نمی‌بخشند.

خرید یک سشوار خوب چرخشی یا حرفه‌ای، ضمن اینکه در وقت با ارزش شما صرفه‌جویی می نماید، باعث حفظ سلامت و براقیت موهای شما می شود. سشوارها در بازار تنوع بالایی دارند که سشوار برس‌دار چرخشی (گردان)، سشوار برسی غیر چرخشی ( حالت‌دهنده مو)، سشوار پایه‌دار سشوار حرفه‌ای (آرایشگاهی)، سشوار خانگی، سشوار نیمه حرفه‌ای، سشوار دیواری، سشوار مسافرتی و سشوار صنعتی نمونه ای از آن می باشد.

فلاویاخرید بهترین برند سشوار

برای خرید بهترین سشوارهای جدید با قیمت مناسب، فروشگاه اینترنتی فلاویا گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود زیرا از نظر تنوع مارک و محصول بسیار گسترده است. فروشگاه اینترنتی فلاویا(flavia.ir) برای افرادی که می خواهند اقدام به تهیه لوازم منزل کنند ، بهترین انتخاب خواهد بود . این فروشگاه همه روزه در روند تولید خود در اقلامی همچون آون توستر ،خرید قهوه ساز و خرید سشوار خلاقیت به وجود می آورد که هر یک از محصولات بسیار پیشرفته می باشند.

برند معتبر فلاویا سال های سال در کشور ما فعالیت داشته و همواره محصولات با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که همین امر موجب جذب مشتریان زیادی شده است. این محصولات نیز در سال های اخیر بسیار بیش تر از پیش به کشورهای دیگر صادرمی شوند که این حاکی از آن است که مورد توجه مشتریان خارجی نیز قرار دارد.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *