لوازم ورزشی

بهترین فوتبال دستی حرفه ای [۳۶ مدل پایه دار بزرگ] + قیمت خرید

معرفی چند مدل بهترین فوتبال دستی پایه دار و بزرگ موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بازی فوتبال‌ قرن‌هاست که بین تمام مردم دنیا از جلمه ایران طرفداران زیادی دارد و شاید برایتان جالب باشد که نسخه مینیاتوری این بازی یعنی فوتبال دستی هم تقریبا از ۵۰ سال گذشته بین مردم رواج پیدا کرده است و در ایران هم حداقل ۳۰ سالی است که وجود دارد.

اگر قصد خرید فوتبال دستی داشته باشید به سوالات زیادی برخواهید خورد، سوالاتی مانند اینکه کدام جنس فوتبال دستی بهتر است؟ کدام اندازه فوتبال دستی مناسب است؟ فوتبال دستی پایه دار یا بدون پایه؟ کدام جنس دستگیره بهتر است؟ و…

از طرفی مدل‌های بسیار متنوعی از فوتبال دستی حرفه ای در بازار وجود دارد، مدل‌های پایه دار و بدون پایه، فلزی و چوبی، خانگی و حرفه‌ ای، طراحی‌های متفاوت و… که همگی کار شما را در انتخاب بهترین فوتبال دستی حرفه ای سخت می‌کنند.

این مطلب قرار است به خیلی از سوالات شما در خرید فوتبال دستی حرفه ای پاسخ دهد، نکات مهمی را به شما گوشزد کند و شما را با بهترین مدل‌ها از انواع فوتبال دستی آشنا کند، همراه باشید.

 

معیارهای خریدیار در معرفی فوتبال دستی چه بوده است؟

ما مدل‌های مختلفی از فوتبال دستی در بازار را بررسی کردیم، اگرچه خرید و تست تک به تک مدل‌ها برای ما مقدور نبود اما تلاش کردیم از راهنمایی‌های چند نفر از علاقه مندان به این حوزه که تجربه کار با مدل‌های مختلف را در باشگاه‌های مختلف داشتند استفاده کنیم.

مواردی مانند جنس بدنه فوتبال دستی، کیفیت دستگیره‌ها، نوع کاربری فوتبال دستی که برای کدام دسته از افراد مناسب است و همچنین نظرات خریداران در مورد فوتبال دستی از معیارهای ما در تهیه این لیست بوده است.

 

تفاوت فوتبال دستی حرفه ای و خانگی چیست؟

مهمترین تفاوت فوتبال دستی حرفه ای و خانگی در سایز آنهاست، در واقع وقتی صحبت از فوتبال دستی حرفه ای می‌شود، منظور مدل‌هایی است که در مسابقات از آنها استفاده می‌شود که طول آنها حدود ۱۴۲ سانتی متر، عرض آنها حدود ۷۶ سانتی متر و ارتفاع آنها حدود ۹۱ سانتی متر است که البته این اعداد به صورت حدودی هستند و می‌توانند کمی تغییر کنند.

به غیر از ابعاد مسلما جنس و کیفیت بدنه، دستگیره‌ها و … هم از تفاوت‌های اصلی فوتبال دستی حرفه ای و خانگی است، هرچند که اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید کاملا به شما بستگی دارد، مسلما اگر برای مسابقات آماده می‌شوید، قطعا باید یک فوتبال دستی حرفه ای خریداری کنید، اما اگر برای خانه و تفریح خریداری می‌کنید هم می‌توانید مدل‌های خانگی انتخاب کنید و هم مدل‌های حرفه ای، این به شما بستگی دارد.

اگر بزرگسال هستید و برای تفریح و دورهمی ها قصد خرید فوتبال دستی را دارید، توصیه ما این است که یک مدل حرفه‌ای را خریداری کنید، اگرچه برای مسابقات خریداری نمی‌کنید، اما بازی بزرگسالان جدی است و یک مدل حرفه ای نیاز دارد.

 

فوتبال دستی پایه دار یا بدون پایه؟

اینکه شما فوتبال دستی پایه دار را انتخاب می‌کنید یا بدون پایه، کاملا به شرایط شما بستگی دارد، اگر پایه دار را انتخاب می‌کنید مسلما همگی برای بازی به شکل ایستاده در اطراف میز هستید، اگر مدل بدون پایه را انتخاب می‌کنید یا باید همگی بنشینید که خیلی حرفه‌ای نیست یا باید یک میز داشته باشید و فوتبال دستی را روی آن قرار دهید.

اگر میز ندارد بهتر است مدل پایه دار را انتخاب کنید چرا که انجام بازی فوتبال دستی در حالت نشسته عملا به سختی قابل انجام است و برای کودکان مناسب است نه بزرگسالانی که به عنوان یک تفریح جدی به آن نگاه می‌کنند.

 

بهترین فوتبال دستی از همه ابعاد(انتخاب خریدیار):

بهترین فوتبال دستی حرفه ای

فوتبال دستی حرفه ای TORNADO یکی از مدل‌های بسیار قوی، با کیفیت و تقریبا کامل در بازار است که اگرچه از نظر قیمت تقریبا دوبرابر مدل‌های دیگر است، اما خب این اختلاف آنچنان بی دلیل نیست.

از ویژگی‌های خیلی خوب این فوتبال دستی جنس دستگیره‌های آن است که از لاستیک می‌باشد، جنس لاستیکی یکی از بهترین جنس‌ها برای دستگیره فوتبال دستی است که هم راحت است، هم به خوبی در دست گیر می‌کند و هم مقاومت و عمر زیادی دارد.

از دیگر قابلیت‌های جالب این میز فوتبال دستی، قابلیت تنظیم ارتفاع و طول میز است، ابعاد میز در حالت عادی ۱۲۰x۶۰x۹۰ سانتی‌متر است که قابلیت رگلاژ ارتفاع و شیب تا ۳ سانتی متر را دارد.

این فوتبال دستی یک مدل تمام حرفه ای است که میز مسابقات جام جهانی هم بوده و توسط فدراسیون ورزش های همگانی کشور مورد تایید است و مجوز برگزاری مسابقات را دارد.

ما در انتخاب بهترین فوتبال دستی نگاهی به قیمت نداشتیم و صرفا بهترین و کاملترین را به شما معرفی کردیم، اگر مایلید مبلغ خیلی کمتری را برای خرید فوتبال دستی هزینه کنید، به سراغ مدل‌های بعدی بروید.

مشاهده و خرید فوتبال دستی تورنادو

 

بهترین فوتبال دستی از نظر قیمت(انتخاب اقتصادی):

فوتبال دستی حرفه ای

فوتبال دستی تقریبا حرفه ای ۰۱۲۱ یکی از مدل‌های واقعا اقتصادی است که ویژگی‌های مثبت زیادی دارد و توسط خیلی از خریداران توصیه شده است، قیمت این مدل تقریبا نصف مدل قبلی است، البته هدف ما از معرفی نمونه اقتصادی صرفا ارزان ترین نیست، هدف معرفی ارزان ترین در بین بهترین‌هاست.

این مدل ساخت با کیفیت دارد، میله‌های آن فولادی هستند، آدمک‌ها مقاوم هستند، ضربه گیر لاستیکی دارد و از همه مهمتر اینکه دسته‌های فومی دارد که هم راحت هستند و به خوبی در دست قرار می‌گیرند.

زمین این فوتبال دستی از جنس شیشه مقاوم است که وقتی شیشه تمیز است زیبایی دوچندانی دارد، این فوتبال دستی از نوع تاشو است که به راحتی جمع شده و جا به جا می‌‌شود.

این مدل بین سایر نمونه‌های با کیفیت، قیمت نسبتا مناسب‌ترین دارد و به عنوان فوتبال دستی حرفه ای با قیمت مناسب معرفی شده است، اگر مایل نیستید مدل تورنادو را خریداری کنید، این مدل انتخاب خوبی خواهد بود.

مشاهده و خرید فوتبال دستی ۰۱۲۱

 

بهترین فوتبال دستی پایه دار:

بهترین فوتبال دستی پایه دار

فوتبال دستی پایه دار به عقیده ما بهترین انتخاب است که هم برای فضای باز مناسب است و هم برای فضای بسته و مهمتر از اینکه شما نمی‌توانید این بازی را به صورت نشسته انجام دهید و حتی افرادی که مدل بدون پایه را خریداری می‌کنند، میزی برای قرار دادن فوتبال دستی در نظر گرفته‌اند.

بین مدل‌های پایه دار به عقیده ما همین دو مدلی که معرفی شدند از بهترین‌ها هستند که اگر به قیمت نگاهی نداشته باشیم، بدون اغراق مدل تورنادو که حتی مسابقات حرفه ای هم روی آن برگزار می‌شود، بهترین انتخاب است.

مشاهده و خرید فوتبال دستی تورنادو

 

بهترین فوتبال دستی خانگی بدون پایه:

بهترین فوتبال دستی خانگی بدون پایه

ما فوتبال دستی بدون پایه را توصیه نمی‌کنیم مگر اینکه قرار باشد آن را روی یک میز دیگر قرار دهید یا اینکه هدف شما انجام بازی جدی نباشد، در غیر این صورت انجام بازی فوتبال دستی در حالت نشسته اصلا حرفه‌ای نیست و بیشتر جنبه تفریحی دارد.

با این حال اگر به هر دلیل به دنبال خرید فوتبال دستی بدون پایه خانگی هستید، مدل HM-S37-002T یکی بهترین فوتبال دستی بدون پایه در بازار است که امتیاز قابل قبولی را هم از خریداران دریافت کرده است.

البته مدل‌های خیلی ارزان‌تر هم از فوتبال دستی بدون پایه وجود دارد که اتفاقا فروش زیادی دارند، اما این مطلب برای معرفی بهترین فوتبال دستی حرفه‌ای است، پس ما در مدل بدون پایه هم سعی کردیم بهترین مدل را به شما معرفی کنیم.

مشاهده و خرید فوتبال دستی HM-S37-002

 

بهترین فوتبال دستی تاشو:

بهترین فوتبال دستی تاشو

همه فوتبال دستی های پایه دار قابلیت تا شدن ندارند، به طور مثال مدل تورنادو که به عنوان بهترین فوتبال دستی معرفی شد، قابلیت تا شدن ندارد چرا که با این فلسفه که قرار نیست جابجایی زیادی داشته باشد، ساخته شده است.

اما این مدل یعنی مدل S12 و مدل ۰۱۲۱ از بهترین نمونه‌های فوتبال دستی تاشو هستند که مدل ۰۱۲۱ به دلیل قیمت کمی پایین‌تر، به عنوان مدل اقتصادی معرفی شد، هرچند که هر دو از بهترین نمونه‌های فوتبال دستی تاشو هستند که البته مدل S12 که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، امتیاز و رضایت نسبتا بیشتری نسبت به مدل ۰۱۲۱ دارد.

مشاهده و خرید فوتبال دستی مدل S12

 

در خرید فوتبال دستی به چه چیزهایی توجه کنیم؟

سایز فوتبال دستی:

اولین چیزی که در خرید فوتبال دستی باید به آن توجه کنید و در مورد آن تصمیم بگیرید، سایز فوتبال دستی است، شما به دنبال خرید فوتبال دستی با چه سایزی هستید؟ هر مدلی انتخاب می‌کنید بهتر است بدانید که بیشتری طول فوتبال دستی بین ۱۲۱ تا ۱۴۲ سانتی متر است و عرض آنها هم بین ۷۳ تا ۷۸ سانتی متر و ارتفاع مدل‌های پایه دار هم بین ۸۶ تا ۹۱ سانتی متر است.

بهتر است مدلی را خریداری کنید که در این سایزهای استاندارد جا داشته باشد و از همه مهمتر به محیطی که قرار است فوتبال دستی را در آن قرار دهید فکر کنید، حتما در نظر داشته باشید که فضای کافی برای افراد در اطراف فوتبال دستی وجود داشته باشد.

استایل فوتبال دستی:

فوتبال دستی هم همانند هر میز دیگری در طرح‌ها و مدل‌ها مختلفی عرضه شده است، بخصوص برای افرادی که قرار است آن را در محیط خانه و کنار سایر وسایل خانه قرار دهند خیلی مهم است که از نظر ظاهری تکمیل کننده دکوراسیون خانه باشد، نه یک وصله ناجور.

برخی مدل‌ها چوبی هستند که برای خانه‌هایی که لوازم چوبی دارند مناسب است، برخی فلزی هستند که برای خانه‌هایی که چیدمانشان بر پایه فلز است مناسب است، در مجموع اگر قرار است آن را در خانه قرار دهید، حتما به هماهنگی آن با دکوراسیون خانه توجه داشته باشید.

میله های فوتبال دستی:

جنس میله‌های فوتبال دستی بسیار مهم است، میله‌ها را معمولا از جنس فولاد یا کروم می‌سازند که می‌تواند تو خالی یا تو پر باشد، اگر میله‌ها تو خالی باشند از نظر کار با آنها و چرخش راحت‌تر هستند چرا که سبک‌تر هستند.

برخی مدلهای فوتبال دستی میله‌های تلسکوپی دارند، در واقع وقتی شما میله را به جلو فشار می‌دهید، میله به صورت تلسکوپی جمع می‌شود و از سمت دیگر میله، به طرف مقابل ضربه‌ای وارد نمی‌شود که این بسیار ایمن و مطمئن است.

دستگیره های فوتبال دستی:

دستگیره تنها قسمتی از فوتبال دستی است که شما از ابتدا تا انتهای بازی آن را لمس می‌کنید و با آن درگیر هستید، به همین دلیل بسیار مهم است که راحت باشند، سر جای خود سفت باشند، کیفیت بالایی داشته باشند تا هنگام بازی دردسرساز نباشند.

معمولا دستگیره فوتبال دستی را از جنس چوب، پلاستیک و یا لاستیک درست می‌کنند که مدل لاستیکی هم راحت‌تر است، هم مقاوم است و به خوبی در دست گیر می‌کند، به ارگونومی هم توجه داشته باشد، برخی ارگونومیک هستند و به خوبی در دست قرار می‌گیرند.

 

لیست ۳۶ مدل فوتبال دستی حرفه ای به پیشنهاد خریداران

پس از معرفی ۵ مدل بهترین به انتخاب خریدیار، با چندین مدل که توسط خریداران توصیه شده است هم آشنا شوید، ممکن است مدل مورد نظر شما در این لیست باشد.

  • نحوه نمایش محصول ها
فوتبال دستی مدل TORNADO 3000

فوتبال دستی مدل TORNADO 3000

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: کش همراه با چسب
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: لاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل تاشو مدل S12-2027

فوتبال دستی مدل تاشو مدل S12-2027

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: فنر
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی المپیک مدل S20

فوتبال دستی المپیک مدل S20

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل تاشو S12-2029

فوتبال دستی مدل تاشو S12-2029

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: فنر
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل 2021-P15

فوتبال دستی مدل ۲۰۲۱-P15

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل 22

فوتبال دستی مدل ۲۲

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل المپیک کد شاین

فوتبال دستی مدل المپیک کد شاین

  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: چوب
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل ST21

فوتبال دستی مدل ST21

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل تاشو 2025-S12

فوتبال دستی مدل تاشو ۲۰۲۵-S12

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: فنر
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل Hero profesonal

فوتبال دستی مدل Hero profesonal

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: ملامین
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل ST17

فوتبال دستی مدل ST17

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: چوب
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل professional کد 2023-FI15

فوتبال دستی مدل professional کد ۲۰۲۳-FI15

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل 0121

فوتبال دستی مدل ۰۱۲۱

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: فوم
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل تاشو ST14

فوتبال دستی مدل تاشو ST14

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل S12

فوتبال دستی مدل S12

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: فنر
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی تاشو المپیک مدل S12

فوتبال دستی تاشو المپیک مدل S12

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: ملامین
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل S11

فوتبال دستی مدل S11

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل s422

فوتبال دستی مدل s422

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: ملامین
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: یک عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل ST16 کد F2021

فوتبال دستی مدل ST16 کد F2021

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: کش همراه با چسب
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: لاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل St10

فوتبال دستی مدل St10

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: چسب
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: لاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل S11

فوتبال دستی مدل S11

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: فنر
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل S10B

فوتبال دستی مدل S10B

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: فولاد
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل ST12

فوتبال دستی مدل ST12

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: چوب
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل St14

فوتبال دستی مدل St14

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: کش همراه با چسب
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: لاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی عابدینی اسپرت مدل F119

فوتبال دستی عابدینی اسپرت مدل F119

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: شیشه
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل KBP-8022

فوتبال دستی مدل KBP-8022

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آلمینیوم
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: چهار عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل ST9

فوتبال دستی مدل ST9

  • جنس میله: آلمینیوم
  • جنس زمین بازی: ملامین
  • جنس دسته: پلاستیک سخت
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل 1400

فوتبال دستی مدل ۱۴۰۰

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آلمینیوم
  • جنس زمین بازی: فیبر
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: چوب
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل Scr Tbe ST9 کد F2021

فوتبال دستی مدل Scr Tbe ST9 کد F2021

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: کش همراه با چسب
  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: آهن
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: سه عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل HM-S37-002T

فوتبال دستی مدل HM-S37-002T

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آلمینیوم
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: MDF
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: شش عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل Soccer Game کد 835

فوتبال دستی مدل Soccer Game کد ۸۳۵

  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده: بند
  • جنس میله: آهن
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: چوب
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: هشت عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
  • امکانات همراه: دستگیره
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فوتبال دستی مدل 6 میل پایه بلند کد 625

فوتبال دستی مدل ۶ میل پایه بلند کد ۶۲۵

  • جنس میله: آهن
  • جنس زمین بازی: MDF
  • جنس دسته: فلز
  • جنس چارچوب: MDF
  • نوع ضربه گیر: لاستیک
  • جنس پایه: چوب
  • جنس آدمک ها: پلاستیک سخت
  • تعداد میله: ۱۲ عدد
  • تعداد توپ: دو عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول

سایز استاندارد فوتبال دستی چقدر است؟

در حالت استاندارد سایز فوتبالی دستی حرفه ای به این شکل است که طول فوتبال دستی بین 121 تا 142 سانتی متر، عرض آن بین 73 تا 78 سانتی متر و ارتفاع مدل‌های پایه دار هم بین 86 تا 91 سانتی متر می‌باشد.  اگر خارج از این محدوده خریداری می‌کنید، حتما به نسبت بین طول و عرض توجه داشته باشید.

 

یک فوتبال دستی چه مقدار فضا اشغال می‌کند؟

جدای از سایز فوتبال دستی، شما باید تقریبا 121 سانتی متر مربع برای هر نفر در اطراف فوتبال دستی فضا در نظر بگیرید، در واقع محلی که فوتبال دستی در آن قرار می‌دهید باید علاوه بر خود فوتبال دستی، چنین فضایی را هم برای هر نفر در اطراف خود داشته باشد.

 

چرا به این مطلب از خریدیار می‌توان اعتماد کرد؟

سایت خریدیار یک سایت نقد و بررسی کالاهای خانگی است که روال مشخصی برای معرفی و بررسی هر کالا دارد، ما در بیشتر مواقع یا خودمان کالا را تست می‌کنیم یا با افرادی که در استفاده از این کالاها تجربه‌ای داشته‌اند صحبت می‌کنیم.

علاوه بر این موضوع، ما نگرانی‌ها و سوالات کاربران را در مورد کالای مورد نظر استخراج می‌کنیم و با جمع آوری اطلاعات از تجربه کنندگان این کالاها، به سوالات و نگرانی‌های خریداران پاسخ می‌دهیم و در نهایت بر اساس معیارهای هر کالا، مدل‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم.

دقت کنید که ما تنها به ارایه یک لیست اکتفا نمی‌کنیم و بهترین‌ها را از ابعاد مختلف مانند قیمت، جنس، نیازهای افراد و… هم معرفی می‌کنیم، به طور مثال در همین مطلب ما بهترین فوتبال دستی حرفه‌ای از ابعاد مختلفی به شما معرفی کردیم و در ادامه چند مدل از بهترین ها را به توصیه خریداران به شما معرفی می‌کنیم.

منابع:

گفتگو با بازیکنان فوتبال دستی

سایت thespruce

سایت دیجی کالا

سایت foosballtablereviews

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *