قهوه و قهوه ساز

۱۰ مدل بهترین اسپرسو ساز مباشی موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید چند موضوع در مورد شما کاملا مشخص است، شما به نوشیدن قهوه علاقه دارید، اسپرسو قهوه مورد علاقه شماست، به دنبال خرید یک اسپرسوساز هستید و بین برندهای مختلف اسپرسوساز، اسپرسوساز مباشی را انتخاب کرده‌اید.

بسیار عالی، به شما تبریک می‌گویم که یکی از بهترین برندهای اسپرسوساز یعنی اسپرسوساز مباشی را انتخاب کرده‌اید، مباشی یک برند درجه ۱ است که به تولید لوازم خانگی می‌پردازد و انواع قهوه‌ساز و اسپرسوساز یکی از تولیدات اصلی مباشی می‌باشد.

 

اسپرسوساز مباشی ساخت کجاست؟

شاید بهتر است بپرسیم که برند مباشی برای کجاست، مباشی که تلفظ صحیح آن با کسره است، یک برند کاملا ژاپنی است که در حال حاضر محصولاتش در کشور چین و به سفارش ژاپن و تحت لیسانس مباشی تولید می‌شوند و شما میتوانید این محصولات در ایران با گارانتی رسمی وشرکتی تهیه نمایید.

 

آیا اسپرسوساز مباشی واقعا خوب است؟

منظورتان از خوب بودن چیست؟ اگر معنای خوب بودن را کیفیت و کارایی یک محصول در نظر بگیریم، بله اسپرسوساز مباشی خوب است چرا که هم کیفیت ساخت بالایی دارد، هم قهوه خروجی باکیفیتی دارد، هم نظرات مثبتی برای آن درج شده است و برند آن حسن شهرت دارد.

اما اگر شما به دنبال امکان خاصی در یک اسپرسوساز هستید که این امکان در یکی از مدل‌های اسپرسوساز مباشی وجود ندارد، مسلما این مدل برای شما مناسب نخواهد بود، پس خوب بودن یا نبودن یک محصول در خیلی از مواقع به معنی مناسب بودن یا نبودن یک محصول برای شماست.

 

رقیب اسپرسوساز مباشی کدام برندها هستند؟

اسپرسوساز مباشی از نظر کیفیتی در رده بالایی قرار دارد و از برندهای خوب بازار است، با این حال در رده قیمتی اسپرسوساز مباشی که مدل‌ها مختلف آن در رده قیمتی ۲ الی ۵ میلیون تومان هستند، می‌توان به دو برند نسپرسو و دلونگی اشاره کرد.

ناگفته نماند که این دو برند، هردو از نظر قیمتی از اسپرسوساز مباشی گران‌تر هستند، مثلا ارزان‌ترین اسپرسوساز نسپرسو با گران‌ترین اسپرسوساز مباشی تقریبا در یک رده قیمتی هستند، یا برخی مدل‌های اسپرسوساز دلونگی به بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌رسند.

با این حال ملاک تنها قیمت نیست، به طور مثال یک اسپرسوساز مباشی که قیمتی معادل ۳ میلیون تومان دارد، از نظر کیفیت و کارایی چیزی از معادل همین مدل از برند دلونگی ندارد که شاید قیمتی به مراتب بیشتر از مباشی داشته باشد.

 اگر صرفا کیفیت را ملاک قرار دهیم، قطعا محصولات دلونگی از نظر کیفیت و کارایی حرف ندارند، اما اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب به صورت توامان هستید، اسپرسوساز مباشی بهترین انتخاب است.

 

مزیت اصلی اسپرسوساز مباشی چیست؟

اگر اسپرسوساز مباشی را به برندهای مشهور بازار مانند دلونگی و نسپرسو مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که برتری مباشی بیشتر از نظر قیمتی است، در واقع از نظر کیفیتی نهایتا با این دو برند برابر است، اما از نظر قیمتی بسیار مناسب‌تر است.

از طرفی اگر اسپرسوساز مباشی را به برندهای ناشناخته‌تر بازار مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که قیمت خیلی زیاد‌تری نسبت به آنها ندارد، اما کیفیت ساخت و کارایی آن به مراتب بیشتر است، و دقیقا به همین دلیل اسپرسوسازهای مباشی بسیار پرطرفدارند.

چند مدل بهترین اسپرسوساز مباشی

 

انواع اسپرسوساز مباشی کدام است؟

اسپرسوسازهای مباشی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. ۱- اسپرسوساز مباشی خانگی(نیمه صنعتی) ۲- اسپرسوساز مباشی صنعتی

اسپرسوساز خانگی مباشی همانطور که از نامش پیداست برای مصارف خانگی یا کافی شاپ‌ها و فروشگاه‌های کوچک مناسب است، اما اسپرسوساز صنعتی مباشی برای کافی شاپ‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، شرکت‌ها و… مناسب است.

اگر در خرید اسپرسوساز مباشی یا هر برند دیگری به کارایی اسپرسوساز توجه نداشته باشید، قطعا دچار مشکل می‌شوید و ممکن است تصور کنید که این برند خوب نبوده‌ است، به طور مثال کار کردن با اسپرسوساز صنعتی کمی مشکل‌تر است، پس اگر این محصول را به اشتباه برای خانه خریداری کنید، قطعا از خرید خود پشیمان می‌شوید و ممکن است این را به برند نسبت دهید.

ویدیوی بررسی پرفروش‌ترین اسپرسوساز مباشی یعنی مدل ECM2010

 

اسپرسوساز مباشی را بخریم یا نخریم؟

اگر می‌خواهید اسپرسوی دلچسبی میل کنید، اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت قابل قبول داشته باشید، اگر نمی‌خواهید از برندهای متفرقه بازار اسپرسوساز تهیه کنید و اگر نمی‌خواهید مبلغ خیلی زیادی را هزینه کنید، اسپرسوساز برند مباشی بهترین گزینه برای شماست.

 

قیمت اسپرسوساز مباشی چقدر است؟

در حال حاضر که در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ هستیم، اسپرسوسازهای مباشی در دیجی کالا در رنج قیمتی ۲.۵ الی ۵ میلیون تومان هستند، در حالی که برندهای دیگری مانند نسپرسو و دلونگی که البته برندهای درجه یکی هستند، قیمت‌ به مراتب بالاتری دارند.

مشاهده پرفروش ترین اسپرسوساز مباشی

 

نمایندگی برند مباشی کجاست ؟

برند مباشی دارای نمایندگی در تهران می باشد که انواع خدمات رسانی های برای مشتری های این برند نیز انجام می دهند ، البته اسپرسو ساز های مباشی دارای گارانتی ۱۲ ماهه نیز می باشد.

برای مشاهده نمایندگی تهران مباشی، به سایت mebashi-iran.com مراجعه کنید. البته نیاز نیست حتما محصولتان را از این سایت تهیه کنید، شما می‌توانید این محصول را از دیجی کالا یا هر سایت معتبر دیگری خریداری کنید و از خدمات نمایندگی بهره‌مند شوید.

 

انواع مختلف دستگاه اسپرسوساز:

اسپرسوساز دستی:

در ساختار اسپرسوسازهای دستی  یک اهرم طراحی شده‌ است که در انواع مختلف فنری یا مستقیم در بازار موجود هستند. اسپرسوساز دستی اگر از مدل اهرم مستقیم باشد به زور بیشتری در حین کار لازم است و از طرفی برای درست کردن اسپرسو به زمان بیشتر نیاز است. این مدل دستگاه مناسب برای افرادی است که دوست دارند مراحل تهیه اسپرسو را تماما خودشان انجام دهند.

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک:

دستگاه‌های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک پمپ برقی در ساختارشان تعبیه شده است که همین امر سبب می‌شود استفاده از دستگاه بسیار راحت تر از مدل دستی باشد. کارایی بالا و قیمت مناسب این مدل دستگاه اسپرسوساز باعث شده است که جزء محبوب‌ترین‌ اسپرسوسازهای بازار به حساب آیند.

اسپرسوساز اتوماتیک:

در این مدل دستگاه اسپرسوساز علاوه بر پمپ الکتریکی خودکار، میزان آب و فرآیند طبخ نیز کاملا اتوماتیک و خودکار می‌باشد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان و راحت است تنها ایرادی که دارد نمی‌توان مراحل دم کشیدن، عطر و طعم اسپرسو را کنترل کرد.

اسپرسوساز کاملا اتوماتیک:

یکی از ساده ترین مدل های اسپرسوساز، اسپرسوسازهای مدل کاملا اتوماتیک هستند. این مدل اسپرسوساز با توجه به تنظیمات و امکانات فراوانی که دارد تمامی کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. برای درست کردن اسپرسو کافیست که تنها دکمه شروع را فشار دهید. اسپرسوساز های کاملا اتوماتیک با توجه به ساختار و امکاناتی که دارند یکی از گران ترین مدل ها در بازار به حساب می‌آیند.

پرامتیاز‌ترین اسپرسوسازهای مباشی

 

 تفاوت دستگاه قهوه ساز با دستگاه اسپرسوساز

قهوه ساز دستگاهی است که از آن برای روش های مختلف دم کردن قهوه استفاده می‌شود پس می‌توان گفت که اسپرسوسازها نیز نوعی قهوه ساز به حساب می‌آیند، در ادامه کمی دقیق تر  و از لحاظ های گوناگون به تفاوت این دو دستگاه خواهیم پرداخت.

۱- تفاوت از نظر نحوه عملکرد دستگاه:

اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای قطره‌ای هرکدام عملکرد و ویژگی خاصی دارند، بنابراین می‌توان گفت که در قهوه‌سازهای قطره‌ای آب داغ روی پودر قهوه ریخته و سپس قهوه دم‌ شده بر اثر نیروی جاذبه به‌ صورت چکه‌ای از فیلتر عبور کرده و درون لیوان می‌ریزد. فشار تولیدشده در قهوه‌سازهای قطره‌ای نسبت به فشار تولیدی دستگاه‌های اسپرسوساز حدود ۱ بار است که این مقدار بسیار ناچیز است.

برای تهیه اسپرسو باید آب جوش با فشار زیاد از میان پودر قهوه عبور داده شود که میزان ایجاد فشار برای عبور آب بسته به نوع اسپرسوساز متفاوت است. امروزه اکثر اسپرسوسازهای نیمه‌خودکار و تمام‌خودکار بازار از قابلیت تولید فشار استاندارد ۱۵ بار برخوردار هستند با این تفاصیل می‌توان گفت که دستگاه‌های اسپرسوساز در مقایسه با سایر انواع قهوه‌سازها از فشار بسیار بالاتری در تولید قهوه استفاده می‌کنند.

۲- تفاوت از نظر کاربری آسان:

کار با قهوه‌سازهای قطره‌ای برقی اصلا دشوار و پیچیده نیست برای این امر کافیست که قهوه‌سازهای قطره‌ای را با آب و قهوه پر کرده و دکمه شروع را بزنید. اما در دستگاه های اسپرسوساز تمام‌خودکار، سوپرخودکار و نیمه‌خودکار باید در تهیه اسپرسو دقت و مهارت بالایی داشت چرا که کوچکترین اشتباه روی طعم شات تاثیر گذار است.

۳- تفاوت از نظر مدت‌ زمان دم‌آوری:

دستگاه‌های اسپرسوساز از لحاظ مدت‌ زمان دم‌آوری سریع‌ترند، چرا که برای تهیه اسپرسو باید از قهوه های ریزتری استفاده کرد که همین امر سبب می‌شود مدت زمان کمتری برای دم آوری اسپرسو لازم باشد. به طور کلی می‌توان گفت که عصاره‌گیری با اسپرسوسازهای خودکار حدود ۲۵ تا ۳۰ ثانیه طول می‌کشد.

در قهوه سازهای قطره ای لزوما نیازی به پودر شدن قهوه نمی‌باشد از این رو مدت زمان بیشتری چیزی حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه برای تولید قهوه نیاز است.

۴- تفاوت از نظر نسبت قهوه به آب:

برای تهیه اسپرسو به‌ازای هر ۱٫۵ اونس آب به حدود ۷ گرم پودر قهوه نیاز داریم. شات اسپرسو دارای طعم قوی‌تری نسبت به قهوه‌ای است که به‌روش قطره‌ای تهیه می‌شود. در دستگاه اسپرسوسازها به دلیل عبور آب جوش از پودر قهوه با سرعت بسیار بالا قهوه کرمی‌تری به دست می‌آید.

در تهیه قهوه به‌روش قطره‌ای باید برای میزان ۶ اونس آب حدود ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری پودر قهوه در نظر گرفت. قهوه‌ تهیه‌ شده به‌ روش قطره‌ای مزه ملایم و  ساده‌تری نسبت به اسپرسو دارد و همچنین قهوه حاصل از قهوه‌سازهای قطره‌ای به‌دلیل اندازه درشت‌ پودر قهوه در حد اسپرسو کرمی در نمی‌آید و رنگ قهوه ای حاصل می‌گردد.

۵- تفاوت از نظر قیمت:

قهوه‌سازهای قطره‌ای از قیمت های معقول تری برخوردارند از این رو بسیار پرفروش نیز می‌باشند و گزینه های بیشتری برای خرید این مدل در بازار نیز وجود دارد. دستگاه های اسپرسو ساز نسبت به قهوه سازها قیمت بالاتری دارند خصوصا اگر آنها را از برندهای معتبر تهیه نمایید.

 

بررسی و مقایسه ۱۰ مدل بهترین اسپرسوساز مباشی + لینک خرید

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

  • حجم مخزن آب: ۱.۲۵
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، موکا و کاپوچینو


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: زمان کم برای آماده شدن، سینی متحرک و کیفیت اسپرسو عالی اشاره کرد.

از نظرات منفی به گفته خریداران می‌توان به: بدنه پلاستیکی محصول اشاره کرد.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2016

  • جنس بدنه: استیل
  • توان: ۱۳۵۰ وات
  • فشار بخار: ۲۰
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو
  • ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: فشار خوب، جمع و جور بودن دستگاه و سهولت در کار کردن اشاره کرد.
از نظرات منفی به گفته خریداران می‌توان به: نداشتن کارت گارانتی همراه کالا اشاره کرد.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ME ECM2500

  • ابعاد: ۲۹۰x۲۲۰x۳۲۰ سانتی‌متر
  • نوع اسپرسو ساز: پودری
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
  • ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: اتومات بودن دستگاه، فوم شیر عالی، سرعت عمل بالا و کارآمد بودن محصول اشاره کرد.
از نظرات منفی به گفته خریداران می‌توان به: فلزی نبودن بدنه دستگاه و قیمت بالای آن اشاره کرد.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2014

  • جنس بدنه: استیل
  • توان: ۱۱۵۰ وات
  • فشار بخار: ۲۰
  • امکانات اسپرسوساز: تولید کف شیر
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: بدنه کاملا استیل و طعم بینظیر اسپرسو اشاره کرد.
نظرات منفی در مورد این مدل اسپرسوساز ثبت نشده است و خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
انتخاب ما

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2015

  • ابعاد: ۲۶۰x۱۹۵x۳۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳.۳۵ کیلوگرم
  • توان: ۱۱۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲۵
  • دارای دماسنج عقربه‌ای


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: بخار قوی، اسپرسو عالی، بسته بندی مناسب، دکمه ای بودن کلید ها، بدون لرزش بودن دستگاه و فوم گیری عالی اشاره کرد.
از نظرات منفی به گفته خریداران می‌توان به: سبک بودن دستگاه اشاره کرد.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2023

  • قابلیت استفاده از: دانه قهوه و پودر قهوه
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت: نشان گر سطح آب
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو و شیر گرم


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: راحتی استفاده از دستگاه، بخار با فشار خیلی خوب و اسپرسو با کف مناسب اشاره کرد.
نظرات منفی در مورد این مدل اسپرسوساز ثبت نشده است و خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

  • جنس بدنه: استیل
  • توان: ۱۳۵۰ وات
  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۱۰۱۵۱۵۱


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: اسپرسو با کیفیت، بخار ساز با کیفیت و ظاهر زیبا محصول اشاره کرد.
از نظرات منفی به گفته خریداران می‌توان به: بدنه تماما پلاستیکی و نداشتن گارانتی اشاره کرد.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2002

  • ابعاد: ۲۶۰x۲۶۰x۲۹۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳ کیلوگرم
  • اقلام همراه محصول: همراهتمپر-سبد پرتافیلتر-پرتافیلتر
  • توان: ۸۵۰ وات
  • ظرفیت مخزن: ۱.۸


   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013

  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • طول سیم: ۱.۵ سانتی متر
  • توان: ۱۱۴۰ وات
  • ظرفیت مخزن: ۱.۵ لیتر
  • فشار بخار: ۱۵ بار


از نظرات مثبت به گفته خریداران می‌توان به: کم جابودن دستگاه، کاربری راحت، با کیفیت بودن محصول و عصاره گیری عالی اشاره کرد.
نظرات منفی در مورد این مدل اسپرسوساز ثبت نشده است و خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
انتخاب ما

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2026

  • وزن: ۳۰۰۰ کیلوگرم
  • قابلیت استفاده از: دانه قهوه و پودر قهوه
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
  • ویژگی‌های نظافتی: شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی


   

جمع بندی انتخاب بهترین دستگاه اسپرسوساز

در این مطلب 10 مدل از بهترین اسپرسوسازهای مارک مباشی که امتیاز خوبی از خریداران دریافت کرده بودند را به شما معرفی کردیم. توصیه ما این است که هنگام خرید اسپرسوساز سعی کنید دستگاهی را انتخاب نمایید که پاسخگوی نیاز شما باشد و همچنین برای خرید سراغ فروشگاه های معتبر رفته و بهتر است دستگاه مورد نظر خود را از برندهای خوب و باکیفیت خریداری نمایید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *