لوازم خانگی برقی

۱۰ مدل بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا و تجربه خریداران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

۱۰ مدل بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا که ارزش بررسی دارند!

مدل‌هایی از ماشین لباسشویی که درب آنها از بالا باز می‌شود و محل ورود و خروج لباس به آنها از بالا می‌باشد را، ماشین لباسشویی درب از بالا می‌گویند، اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا قصد خرید این مدل ماشین لباسشویی را دارید و به دنبال بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا هستید.

با مطالعه این مطلب با مدل‌هایی پرفروش و برتر ماشین لباسشویی درب از بالا و همچنین نکات ضروری پیش از خرید از جمله مزایا و معایب این ماشین‌های لباسشویی آشنا می‌شوید، پس تا پایان مطلب همراه باشید.

 

مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از بالا چیست؟

ماشین‌های لباسشویی درب از بالا هم مزایایی دارند و هم معایبی که همین موضوع موجب می‌شود که این مدل ماشین لباسشویی برای برخی مناسب باشد و برای برخی دیگر خیر، همراه باشید.

مزایای ماشین لباسشویی درب از بالا:

۱- سرعت شستشوی ماشین‌های لباسشویی درب از بالا به دلیل اینکه لباس‌ها کاملا در آب فرو می‌روند، نسبتا به ماشین‌های لباسشویی درب از جلو بیشتر است، هرچند که در مدل‌های مختلفی ماشین لباسشویی درب از جلو هم تنظیماتی برای سرعت شستشو وجود دارد.

۲- ماشین‌های لباسشویی درب از بالا به دلیل پیچیدگی کمتر، استفاده راحت‌تری دارند، این مدل‌های ماشین لباسشویی بسیار ساده هستند و تنظیمات خیلی خاصی ندارند و از این نظر برای آنهایی که به دنبال راحتی در استفاده هستند مناسب است.

۳- ماشین لباسشویی در از بالا قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو دارد، هرچند که باید در نظر بگیرید که مصرف برق و آب ماشین لباسشویی درب از بالا بیشتر است، اما در عوض قیمت خرید به مراتب پایین‌تری دارد.

۴- ماشین لباسشویی درب از بالا نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو کرک لباس‌ها را بهتر تمیز کرده و نرم‌کننده‌ی پارچه را بهتر پخش می‌کند.

۵- ماشین لباسشویی درب از بالا قدرت زیادی دارد و برای شستن لباس‌های سنگین، پتو و … بسیار مناسب است و با قدرت خیلی بالایی آنها را به گردش در می‌آورد.

 

معایب ماشین لباسشویی در از بالا:

۱- اولین ایراد ماشین لباسشویی درب از بالا، نداشتن برنامه و تنظیمات است، این مدل‌ ماشین لباسشویی همانند مدل‌های درب از جلو دارای برنامه‌های مختلف شستشو برای لباس‌های مخلتف مانند لباس‌های پشمی، ورزشی و… نیست.

۲- دومین ایراد ماشین لباسشویی درب از بالا، بالاتر بودن میزان مصرف آب و برق است، که البته اگر خانواده پر جمعیتی نباشید و استفاده غیر نرمالی از ماشین لباسشویی نکنید، مشکلی خیلی جدی برای شما نخواهد داشت.

۳- در تمیز کنندگی لباس، همانند ماشین‌های لباسشویی درب از جلو عمل نمی‌کند، هرچند که سرعت شستشوی بیشتری دارد، اما نمی‌توان انتظار شستشویی در اندازه ماشین لباسشویی درب از جلو از آن داشت.

 

ماشین لباسشویی درب از بالا برای چه افرادی مناسب است؟

۱- برای افرادی که یک ماشین لباسشویی درب از جلو دارند و حالا مایل هستند برای برخی شستشوها مانند شستن پتو و… از ماشین لباسشویی درب از بالا استفاده کنند، در واقع یک نوع مکمل در کنار ماشین لباسشویی درب از جلو می‌باشد.

۲- برای افرادی که به هر دلیل مایل نیستند مبلغ زیادی صرف ماشین لباسشویی کنند، مثلا دانشجو هستند یا موقتا در جایی سکونت دارند، برای این افراد یک ماشین لباسشویی درب از بالا بسیار مناسب است.

۳- برای افرادی که بیشتر قصد شستن پتو و لباس‌های سنگین را دارند، در ماشین‌های لباسشویی در از بالا به این دلیل که همه چیز در آب فرو می‌رود، شستشو به طور کامل و با قدرت انجام می‌شود.

 

بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا کدام است؟

برندهای مختلفی ماشین لباسشویی درب از جلو تولید می‌کنند که برخی از آنها عبارتند از ال جی، سامسونگ، بوش، پاکشوما، فریدولین، اینترنشنال آنیل که در ادامه به ۱۰ مدل از بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا که در حال حاضر در بازار موجود هستند پرداخته شده است. همراه باشید.

 

۱۰ مدل بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا + قیمت و لینک خرید

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

ماشین لباسشویی درب از بالا فریدولین مدل SWF120A ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF120A با طرفیت 12 کیلوگرم با امتیاز 4.2 از 5 و رضایت 90درصدی خریداران، اولین انتخاب ما به عنوان بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا در این لیست می‌باشد.


 

این ماشین لباسشویی درب از بالای فریدولین کارکرد تمام اتوماتیک دارد که مخزن از جنس استیل است و ظرفیت آن 12 کیلوگرم است و می‌توان اقلام حجیم مانند پتو را برای شستشو به راحتی در آن قرار داد.

این ماشین لباسشویی فریدولین دارای دو ورودی مجزای آب سرد و گرم است و می‌تواند سرعت آب در سه حالت تنظیم کند.

شاید از ماشین‌های لباسشویی درب از بالا انتظار نداشته باشید، اما این مدل دارای 9 برنامه متفاوت شستشو از جمله شستشوی لباسهای پشمی، جین، لباس‌های ظریف و.. می‌باشد.

این لباسشویی درب از بالای فریدولین قابلیت زمان بندی را هم دارد می‌توانید زمان شستشو را بین 2 تا 18 ساعت تنظیم کنید.

و آخرین نکته قابل توجه در مورد این مدل ماشین مصرف برق بسیار پایین آن است، با اینکه این مدل ماشین‌ها مصرف برق بالایی دارند اما این مدل رتبه مصرف انرژی A را دارد که در نوع خود بی نظیر است.

همه موارد بالا در کنار میزان رضایت خریداران و امتیاز کاربران ما را بر این داشت تا این مدل را به عنوان اولین محصول لیست و بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا معرفی کنیم.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: ظرفیت خوب، کیفیت ساخت بالا، شستشوی نسبتا خوب و آب کشی مناسب اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی از سمت خریداران بیان نشده است، برخی از موزیک اتمام شستشو خوششان نیامده است، برخی هم ابعاد بزرگ ماشین را دوست ندارند.
   

از محبوب‌ها

ماشین لباسشویی درب از بالا کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 96504 NJ با امتیاز 4.1 از خریداران در لیست محبوب‌ها قرار گرفته است، این ماشین ظرفیت 9 کیلوگرمی دارد و دوقلو می‌باشد.

 


 

این ماشین لباسشویی درب از بالا از برند کرال دارای 3 برنامه متفاوت شستشو می‌باشد تا بر اساس جنس لباس برنامه شستشو را انتخاب کنید.

این محصول همانند نمونه قبلی برچسب انرژی رده A دارد و در مورد میزان مصرف برق آن جای نگرانی نیست.

ماشین لباسشویی مدل TTW 96504 NJ از یک موتور نسبتا قدرتمند با سرعت چرخش 800 دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است که بسیار کاربردی است.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: ظرفیت خوب، خشک کن قوی، موتور قوی، شست و شوی نسبتا قوی و تخلیه سریع اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی از سمت خریداران بیان نشده است، کاربری گفته است: “خشکنش اگه لباسها رو صاف و یکنواخت نگذاریم صدا می ده ورگرنه بی صداست.”

 

   
از محبوب‌ها

لباسشویی دوقلو درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل 7000 ظرفیت 7 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 7000 با ظرفیت 7 کیلوگرم امتیاز 4.3 را از خریداران دریافت کرده است و رضایت 86درصدی را کسب کرده است.

 


 

این ماشین درب از بالای اینترنشنال ظرفیت 7 کیلوگرمی دارد، یعنی 7 کیلو لباس خشک شامل بلوز، شلوار، کفش، پتو یک نفره و… را می‌توان در یک مرتبه با این ماشین شست.

سیستم شستشوی آبشاری و قابلیت پرزگیری این ماشین موجب شده تا لباس‌ها نسبت به حالت عادی حدود 20درصد تمیزتر شوند، این ماشین دو مخزن جداگانه برای شستشو و خشک کردن دارد.

این ماشین دارای تایمر هم می‌باشد، شما می‌توانید لباستان را در حالت خشک کن یا شستشو گذاشته و به کارهای خود برسید تا لباس شما شسته یا خشک شود.

این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارهای کشوری و بین المللی یکی از پر طرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو محسوب می‌گردد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: موتور قوی، شستشوی مناسب و خشک کن قوی و بی صدا اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به صدای نسبتا زیاد قسمت شستشو اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJfh با ظرفیت 9.6 کیلوگرم و امتیاز 4.1 از خریداران، رضایت 88درصدی خریداران را کسب کرده است و بیش از 170نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

 


 

برند پاکشوما از برندهای خوشنام و قدیمی ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که کارش با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرده و در این زمینه شهرت زیاد دارد.

این ماشین لباسشویی درب از بالای پاکشوما هم امتیاز خوبی از کاربران کسب کرده است و رضایت درصد بالایی از خریداران را جلب کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

این ماشین لباسشویی 3 برنامه شستشوی متفاوت دارد که شما با توجه به جنس لباسی در داخل آن قرار می‌دهید می‌توانید برنامه شستشوی متفاوتی را انتخاب کنید.

این ماشین برچسب انرژی رده A را دارد و مصرف برق بسیار کمی دارد، گفتنی است که  بدنه‌ی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ از پلاستیک دو لایه سبک است.

از سایر قابلیت‌های این ماشین پاکشوما می‌توان به پرزگیر، هدایت کننده آب، قابلیت تنظیم زمان و خشک کن با ظرفیت 4 لیتر اشاره کرد، بد نیست بدانید که  این لباسشویی پروانه حباب‌ ساز هم دارد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: موتور قوی، شستشوی مناسب، خشک کن قوی، کیفیت بدنه مناسب و سر و صدای نسبتا کم اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به کوتاهی شلنگ آب و لرزش زیاد هنگام خشک کردن اشاره کرد، البته برخی هم انتظار لکه بری قوی مانند ماشین‌های درب از جلو را دارند که انتظار معقولی از یک ماشین درب از بالا نیست.

 

   
از محبوب‌ها

لباسشویی درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل N10700 با ظرفیت 10 کیلوگرم

لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل N10700 با ظرفیت 10 کیلوگرم که امتیاز قابل قبول 4.5 از 5 را از سمت خریداران کسب کرده است و در رده نسبتا پرفروش‌ها قرار دارد.

این ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک است و مناسب برای شست‌و‌شو و آب‌کشی انواع لباس و منسوجات است


 

این ماشین لباسشویی اینترنشنال از نوع دوقلو می‌باشد، طراحی بسیار منحصر به فردی دارد و دارای دو دیگ یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن می‌باشد.

این ماشین قابلیت تنظیم زمان دارد، شما می‌توانید لباس‌ها را برای شستشو یا خشک کردن در ماشین قرار دهید و تنظیم زمان به سایر کارهای خود بپردازید.

این ماشین دو ورودی آب مجزا یکی برای خشک کن و دیگری برای قسمت شستشو دارد که این کار موجب راحتی بیشتر در استفاده خواهد شد، گفتنی است این لباسشویی ۳ نوع برنامه شست‌‌وشو دارد و از فناوری حباب‌ساز برخوردار است.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین لباسشویی درب از بالا پاکشوما مدل PWF - 1565 AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF – 1565 AJ با ظرفیت بسیار بالای 15.5 کیلوگرم که امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است و بیش از 180نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

این ماشین لباسشویی ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای شستن اقلام سنگین مانند چندین پتو بسیار مناسب است.


 

این ماشین لباسشویی مانند نمونه‌های قبلی درب از بالا است و ظرفیت بسیار زیادی هم دارد که اگر به دنبال شستن اقلام سنگین و حجیم هستید، انتخاب بسیار مناسبی است.

این ماشین دارای 3 برنامه متفاوت شستشو می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد بر اساس نوع لباس و جنس اقلامی که در داخل آن قرار می‌دهید، برنامه شستشو را انتخاب کنید.

از سایر قابلیت‌های این ماشین پاکشوما می‌توان به پرزگیر، هدایت کننده آب و قابلیت تنظیم زمان اشاره کرد، گفتنی است که این ماشین دارای دو موتور قدرتمند خشک کن و شستشو بوده و کمترین میزان لرزش دارد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: موتور قوی، شستشوی مناسب، ظرفیت خوب، وزن نسبتا پایین و خشک کن قوی اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به ابعاد نسبتا بزرگ ماشین، صدای نسبتا زیاد و کمی تکان خوردن دستگاه اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 9500 ظرفیت 9.5 کیلوگرم

باسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 9500 با ظرفیت 9.5 کیلوگرم که امتیاز بسیار خوب 4.5 از 5 را در مجموع از خریداران کسب کرده است.

این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برده و لباس شما را تا 20 درصد تمیزتر از لباسشویی های دیگر تمیز می‌کند.


 

این ماشین لباسشویی دارای دو مخزن شستشو و خشکن می‌باشد و قابلیت آبکشی اسلامی را هم دارد.

از دیگر قابلیت‌های این ماشین تایمر آن است، تایمر شستشو و تایمر خشک کن به شما اجازه میدهد تا لباس را در حالت شستشو و یا خشک کن گذاشته و به کارهای روزمره خود برسید.

این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارهای کشوری و بین المللی یکی از پر طرفدارترین لباسشویی های دوقلو محسوب میگردد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ با ظرفیت 7 کیلوگرم که امتیاز 4.1 از 5 را کسب کرده است و بیش از 100 نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

 


 

اگر نمونه‌های قبلی لباسشویی پاکشوما که معرفی شدند از نظر ظرفیت برای شما زیاد بودند، این مدل با ظرفیت متوسط 7 کیلوگرم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این مدل برای یک خانواده کم جمعیت یا افراد مجرد کم جمعیت بسیار مناسب است، هم توسط برند معتبری تولید شده است، هم قابلیت‌های نمونه‌های قبلی را دارد و هم قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: موتور قوی، شستشوی نسبتا تمیز و سر و صدای کم اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به جنس بدنه ضعیف، لوله خروجی آب کوتاه و نفوذ راحت آب از پشت و پایین دستگاه به درونش و امکلن برق گرفتگی اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

لباسشویی دوقلو درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل F14 ظرفیت 12 کیلوگرم

لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل F14 با ظرفیت 12 کیلوگرم که امتیاز 4.3 از 5 را در مجموع به دست آورده است.

این ماشین دارای قابلیت شستشوی آبشاری و پرزگیر می‌باشد که در آن لباس‌ها نسبت به حالت عادی بهتر شسته می‌شوند.


 

شما توسط این لباسشویی میتوانید 12 کیلو لباس خشک، پتو یک نفره، زیرانداز، کفش و … را بشویید.

این ماشین‌لباسشویی دو قلو طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد و دارای دو مخزن مجزا (مخزن شست‌وشو و مخزن خشک‌کن) است.

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *