لوازم خانگی برقی

۱۰ مدل بهترین مدل بخارشوی کارچر با محبوبیت بالا در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

امروزه بخارشوی ها جزء یکی از محبوب‌ترین وسایل برقی در منزل به شمار می‌آیند که برای نظافت انواع سطوح مناسب هستند. بخارشوی ها در حال حاضر در انواع مختلف با برندهای گوناگون تولید و عرضه می‌شوند که پاسخگوی تمامی نیازها می‌باشند. بخارشوی های خانگی در حال حاضر در برندهای مختلف و متعدد از جمله: کارچر(کرشر)، میگل، بایترون، گوسونیک و… در بازار موجود هستند.

بخارشوی ها کاربردهای فراوانی در نظافت سرامیک، نظافت سطوح آشپزخانه، نظافت ماشین و… دارند و همچنین قادر هستند به واسطه‌ی تولید بخار سطوح مختلف را میکروب‌زدایی و ضدعفونی کنند. گفتنی است که برای استفاده از این دستگاه ها نیازی به شوینده های شیمیایی نمی‌باشد از این رو می‌توانید با خیالی آسوده و بدون کوچکترین حساسیت از این وسیله‌ی کاربردی در منزل استفاده نمایید.

در این مقاله قرار است انواع مدل های بخارشوی برند معتبر آلمانی کارچر (کرشر ) را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس توصیه می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا از بخارشوی استفاده کنیم؟

دستگاه بخارشوی با توجه به ساختاری که دارد برای نظافت به هیچ گونه مواد شیمیایی نیاز ندارد و تنها با آب و فشار بخار می‌تواند به منافذ ریز موجود در سطوح نرم و سخت نفوذ کند و آلودگی‌ها را به صورت عمقی از بین ببرد. استفاده از بخارشوی علاوه بر نظافت باعث صرفه جویی در هزینه به دلیل استفاده نکردن از شوینده ها می‌شود.

 

انواع مختلف بخارشوی مارک کارچر(کرشر):

 

تی بخارشوی:

این مدل از بخارشوی ها بسیار سبک و جمع و جور بوده و ظاهری همانند تی های معمولی دارد. بر روی دسته‌ی این مدل تی یک مخزن آب تعبیه شده است که در عرض ۲۰ ثانیه گرم می‌شود.

لازم به ذکر است بدانید که این مدل تی بخارشوی با توجه به ساختاری که دارد فقط برای نظافت سرامیک، کف و سطوح سنگی کاربردی است و در تمیز کردن اجاق گاز و شیشه نمی‌توان از آن استفاده کرد.

بخارشویی کارچر

بخارشوی سیلندری:

این مدل بخارشوی نسبت به تی بخارشوی ها دارای قدرت و مخزن بزرگتری هستند در نتیجه ابعاد و اندازه بزرگتری دارند. همراه این بخارشوی ها اقلامی ارائه می‌شود که می‌توان آنها را به خرطومی دستگاه وصل کرد و قسمت های مختلف از خانه را تمیز نمود. بخارشوی های سیلندری به دستگاه های چند منظوره معروف هستند که امکان تمیز کردن اسباب و مبلمان را برای کاربر فراهم می‌سازند.

بخارشوی کارچر کوچک

بخارشوی دستی کوچک:

کارایی این بخارشوی همانند یک تی بخارشوی می‌باشد با این تفاوت که دسته‌ی این مدل قابل جدا شدن است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود باعث کارایی دوچندان دستگاه شده و می‌توان از آن برای تمیز کردن سطوح آشپزخانه، نظافت ماشین، کف حمام، تمیز کردن هود و کاشی های پشت گاز کمک گرفت.

بخارشوی مکش دار:

بخارشوی های مکش دار با توجه به عملکردی که دارند گرانتر از سایر مدل ها می‌باشند. این مدل بخارشوی ها دارای دو مخزن جداگانه برای آب کثیف و تمیز هستند و کارکردش بدین صورت است که آب روی سطوح در حین انجام کار به داخل مخزن کثیف وارد شده از این رو دیگر نیازی به خشک کردن سطح مورد نظر نمی‌باشد.

 

برای پاک کردن چه چیزهایی می‌توان از بخارشوی استفاده کرد؟

بخارشوی هم مانند جاروبرقی در توان‌های مختلفی تولید می‌شود و یک مدل بخارشوی برای تمیز کردن همه سطوح مناسب نیست، به طور مثال یک بخارشوی کوچک و قابل حمل برای تمیز کردن یک سطح با متراژ بالا مناسب نیست.

اما به طور کلی هر سطحی که در برابر گرما و سرما مقاوم باشد را می‌توانید با بخارشو تمیز کنید، سرامیک، پارکت، شیشه‌ها و… اما برخی لباس‌ها و سطوح هم ممکن است به گرما یا سرما حساس باشند و تمیز کردن آنها با بخارشو ممکن نباشد.

به طور مثال شما نمی‌توانید سطح تلویزیون را با بخارشو تمیز کنید، یا لباس‌های با پارچه‌های خیلی ظریف ممکن است در اثر برخورد با بخار آب آسیب ببینند، هرچند که شما می‌توانید میزان حرارت بخارشوی را تنظیم کنید.

در مورد تمیز کردن سطوحی مانند شیشه و آیینه هم بهتر است بدانید که این سطوح با کمک بخارشوی به خوبی تمیز می‌شوند، اما اگر دمای شیشه یا آیینه خیلی با بخارشوی اختلاف داشته باشند ممکن است که دچار ترک شوند، پس از این نظر سعی کنید خیلی حرارت بخارشوی را زیاد نکنید.

بهترین بخارشوی کارچر

نکات ضروری پیش از خرید بخارشوی کارچر(کرشر)

 اندازه و وزن دستگاه

از آنجایی که بخارشوهای کرشر در اندازه و وزن های متفاوتی تولید می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتما به ابعاد و وزن مدل انتخاب شده توجه لازم را داشته باشید چرا که برخی از مدل ها سنگین و حجیم هستند و ممکن است در حین جابه جایی و استفاده برایتان دردسر ساز شوند و همچنین به فضای در نظر گرفته شده برای نگهداری از دستگاه نیز توجه نمایید چرا که جلوی دید بودن دستگاه در منزل چندان زیبا نمی‌باشد.

 مدت‌ زمان گرم‌شدن آب دستگاه

مدت‌ زمان گرم‌ شدن آب یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب مدل های بخارشوی کرشر می‌باشد. در بخارشوی های کرشر معمولا تایم مورد نیاز برای گرم شدن آب بسیار کم می‌باشد و گرم شدن دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن رخ می‌دهد. ناگفته نماند که مدت زمان گرم شدن آب بخارشوی به حجم مخزن و اینکه مخزن با آب سرد یا آب هم دمای محیط پر شود نیز بستگی دارد.

بهترین مدل بخارشوی کارچر

 حجم مخزن آب دستگاه

ظرفیت مخزن آب در بخارشوی های کرشر متفاوت می‌باشد در مدل های کوچک ظرفیت مخزن دستگاه ۱ لیتر و در برخی دیگر مدل ها به ۲.۵ لیتر می‌رسد. لازم به ذکر است این را بدانید که هر چقدر مخزن آب دستگاه ظرفیت بیشتری داشته باشد در نتیجه مدت زمان بیشتری برای گرم شدنش نیاز است و از طرفی اگر دستگاه دارای مخزن آب کوچکی باشد باید تعداد دفعات بیشتری مخزن را از آب پر نمایید.

به طور کلی می‌توان گفت که بخارشوی‌های مدل دستی و ایستاده در مقایسه با انواع بخارشوی های سیلندری و مکش دار مخزن آب کم‌ حجم‌تری دارند و می‌توانند در زمان کم آب مخزن را به بخار تبدیل کنند.

 دما و فشار بخار دستگاه

دما و فشار بخار دستگاه با یکدیگر رابطه‌ی مستقیم دارند بطوریکه: هر چقدر دمای دستگاه بیشتر باشد بخار بیشتری تولید کرده و در نتیجه فشار بخار دستگاه نیز بیشتر می‌شود و از طرفی هر چقدر فشار بخار بیشتر باشد تمیزکنندگی عمقی صورت می‌گیرد.

لازم است بدانید که بخارشویی با کیفیت است که فشار بخار پایدارتری داشته باشد و همیشه تولید فشار بخار بالا به معنی کیفیت محصول نمی‌باشد.

 صدای دستگاه

دستگاه بخارشوی همانند دیگر وسایل برقی دارای صدا می‌باشد که میزان کم و زیاد بودن هر بخارشوی در مشخصات و کاتالوگ محصول درج شده است که عددی با واحد دسیبل است. اگر شما جزء افرادی هستید که به صدای بلند دستگاه حساس می‌باشید حتما قبل از خرید میزان صدای بخارشوی‌ را به خوبی بررسی نمایید تا در مواقع استفاده اذیت نشوید.

 قیمت بخارشوی کارچر

در حال حاضر بخارشوی های کرشر بسته به مدلی که دارند با قیمت های مختلف در بازار عرضه می‌شوند از این رو هر فردی با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارد به راحتی می‌تواند یکی از مدل های بخارشوی کرشر را تهیه و در مصارف خانگی استفاده نماید. پیشنهاد می‌کنیم که بخارشوی انتخابی حتما دارای گارانتی باشد و سعی کنید که از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

۸ مدل بهترین بخارشوی کارچر(کرشر) همراه با قیمت و لینک خرید

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

بخار شو کرشر مدل SC1 easy fix yellow

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۸۸۲۰۱۳
  • ابعاد: ۱۸۶×۱۲۷×۳۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۲۰۰ گرم
  • طول سیم: ۴۰۰ سانتی متر


 

بخارشو کرشر مدل SC1 easy fix yellow یکی از باکیفیت ترین بخارشوهای موجود در بازار می‌باشد که تاکنون توانسته است امتیاز ۴.۲ از ۵ را از خریداران خود دریافت نماید.

این دستگاه با توجه به وزن ۳۲۰۰ گرمی که دارد بسیار سبک بوده از این رو برای کاربر در حین استفاده و جابه جایی مشکلی ایجاد نمی‌کند. محفظه‌ی آب تعبیه شده در این بخارشو ظرفیت ذخیره‌سازی حجم 200 میلی‌لیتر آب را دارد و برای تولید بخار آب فقط ۳ دقیقه زمان لازم است.

ساختار و طراحی این مدل بخارشو به گونه ای است که برای تمامی سطوح قابل استفاده است و به خوبی می‌تواند محیط را عاری از هرگونه باکتری کند.

عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

اقلامی که در حین خرید همراه این دستگاه ارائه می‌شوند شامل: نازل شستشوی شیار، لیوان پر کن مخزن، نازل شستشوی زمین، دو عدد لوله نیم متری، نازل شستشوی دیوار فرچه دار، حوله کف، حوله دیوار و مبلمان و نازل فرچه کوچک خواهد بود.

از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: داشتن تمام سری ها و نازل ها، لکه بری خوب، حرارت و فشار بخار بالا  اشاره کرد.
برخی از خریداران نقطه ضعف محصول را مخزن کوچک آن عنوان کرده اند.

 

   

از محبوب‌ها

بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۷۱۷۳۷
  • ابعاد: ۲۷x۲۵x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۴.۱ گرم
  • کشور مبدا برند: آلمان


 

بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix یکی از بهترین تولیدات این شرکت در زمینه تولید بخارشوی است. این بخارشوی آلمانی با توجه به کیفیت و کارایی مطلوبی که دارد تاکنون توانسته است امتیاز 4 از 5 را از خریداران کسب نماید.

این دستگاه ساختارش به گونه ای می‌باشد که برای تمامی سطوح قابل استفاده بوده و قادر است محیط را از هرگونه باکتری و آلودگی تمیز نماید. در این مدل بخارشوی نصب و جداسازی حوله به نازل زمین به راحتی و در کمترین زمان صورت می‌گیرد و همچنین برای تولید بخار تنها به 4 دقیقه زمان نیاز دارد.

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه بخارشوی می‌توان به مواردی همچون: دارا بودن شلنگ 2 متری، سیم 4 متری، مخزن یدکی، سیستم رسوب زدایی، 2 هزار وات توان حرارتی، سوپاپ اطمینان و کنترل جریان بخار اشاره نمود.

اقلامی که همراه محصول در خرید عرضه می‌شوند شامل: نازل کف شویی،نازل گوشه فرچه گرد، نازل دیوار شویی با فرچه خرطومی، لوله های اتصال و حوله های کف و دیوار می‌باشند.

از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا، تلسکوپی بودن نازل زمین شور، داشتن گارانتی معتبر، امکان اضافه کردن آب حین استفاده، قدرت خروج بخار بالا، گارانتی معتبر و دارا بودن سری های مختلف اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

 

   
از محبوب‌ها

بخارشوی کرشر مدل SC3 Easy Fix

امتیاز 3.8 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۷۱۷۱۳
  • ابعاد: ۲۶x۲۴x۳۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۱۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند: آلمان


 
از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: جمع و جور بودن دستگاه، فشار بخار، کیفیت ساخت، تولید سریع بخار و سایز مخزن آب مناسب اشاره کرد.
برخی از خریداران نداشتن سیم جمع کن را نقطه ضعف محصول عنوان کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۲۱۸۶
  • ابعاد: ۳۱x۳۰x۴۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند: آلمان


 

بخارشوی کرشر مدل SC 5 EASY FIX محصولی از کشور آلمان است که در حال حاضر با وزن 6000 گرم و ابعاد ۳۱x۳۰x۴۴ سانتی‌متر در بازار عرضه می‌شود. این محصول با کیفیت آلمانی تاکنون توانسته است امتیاز خوبی از خریداران خود کسب نماید.

مخزنی که در ساختار این مدل بخارشوی تعبیه شده است قابلیت جداسازی را دارد از این رو به کاربر این اجازه را می‌دهد که در حین استفاده مخزن آب را در صورت تمام شدن به راحتی پر نموده و سپس باقیمانده کار را انجام دهد. ظرفیت مخزن به گونه ای است که با آبگیری اولیه می‌تواند ۱۵۰ مترمربع را پوشش دهد.

بخارشوی کرشر مدل SC 5 EASY FIX با توجه به قدرتی که دارد به راحتی می‌تواند سخت ترین لکه ها و آلودگی ها را از بین ببرد.

اقلامی که همراه محصول عرضه می‌شوند شامل: نازل کف شویی، نازل گوشه، نازل کف لوله اتصال خرطومی، سری باریک نازل برس دار، قرص ضد رسوب و دفترچه راهنما می‌باشد.

از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: برند معتبر، کیفیت مناسب و قدرت خوب دستگاه اشاره کرد.

برخی از خریداران  قیمت بالای محصول، نداشتن لوازم مصرفی اضافی مثل: حوله و همچنین تهیه ی نازل پنجره به صورت جداگانه را نقاط ضعف محصول عنوان کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۵۹۶۲۸۶
  • ابعاد: ۲۶۰×۲۵۴×۳۸۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲.۹ گرم
  • کشور مبدا برند: آلمان


 
از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: معتبر بودن برند و کیفیت خوب دستگاه اشاره کرد.
برخی از خریداران  فشار بخار کم و نداشتن سیم جمع کن را نقطه ضعف محصول عنوان کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

بخار شو کرشر مدل SC2 DELUXE EASYFIX

  • حداکثر توان مصرفی: ۱۵۰۰
  • ظرفیت مخزن آب: ۱
  • مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار: ۶.۵ دقیقه
  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۵۸۵۴۷


 

بخارشو کرشر مدل SC2 DELUXE EASYFIX با طراحی جدید و منحصر به فردی روانه بازار شده است. این دستگاه با ظرفیت مخزن 1 لیتری و توان مصرفی ۱۵۰۰ واتی قادر است انواع سطوح از قبیل شیشه، هود، اجاق گاز و… را به خوبی تمیز نماید.

این مدل بخارشوی مجهز به پارویی ایزی فیکس است و برای کاربر این امکان را فراهم می‌سازد که بدون تماس دست با آلودگی حوله بخارشوی را تعویض نماید.

اقلام همراه این محصول شامل: سری بخار برای پاک کردن درزها و شیارها، سری بخار دستی، برس گرد، حوله مخصوص نظافت، پارویی کف ایزی فیکس و کیسه مخصوص نگهداری لوازم جانبی می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۸۴۷۷۵۳
  • ابعاد: ۲۵x۳۲x۳۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند: المان


     
از محبوب‌ها

بخار شوی کرشر مدل SC 3

امتیاز 3.7 را از خریداران کسب کرده است.

  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۸۴۷۷۵۳
  • ابعاد: ۳۶x۲۳.۶x۲۵.۳ سانتی‌متر
  • وزن: بدون تجهیزات ۳.۱۴ گرم
  • طول سیم: ۴ سانتی متر


 

توانایی و عملکرد بالا

برای تمیز کردن با بخار، دستگاه‌های بخارشوی متنوعی به بازار عرضه شد. تبدیل هر چه سریع‌تر آب به بخار و قدرت متمرکز کردن بخار خروجی از نکاتی است که تولیدکنندگان مختلف در مورد آن حساسیت ویژه‌ای به خرج می‌دهند تا محصولاتشان از بقیه بهتر شود.

در محل زندگی استفاده از بخارشو بسیار اهمیت دارد خصوصاً خانواده‌هایی که کودکان خردسال دارند و در حال تجربه کردن محل زندگی خود هستند.

استفاده از مواد شوینده و شیمیایی برای تمیز کردن کف منازل می‌تواند برای سلامتی این کودکان مضر باشد ولی استفاده از بخارآب بدون هیچ‌گونه افزودنی همان تمیزی را حاصل می‌کند و تا حدودی باعث ضدعفونی نیز می‌شود.

اقلام همراه محصول

– نازل ها و سری های مختلف – حوله (۱عدد) – دستمال (۱عدد) – دارای دو لوله نیم متری – کارتریج رسوب زدایی

 

از نقاط قوت این مدل بخارشوی کرشر به گفته خریداران می‌توان به: جنس عالی و کیفیت ساخت دستگاه اشاره کرد.
برخی از خریداران  فشار بخار کم و نداشتن سیم جمع کن را نقطه ضعف محصول عنوان کرده اند.

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *