تکنولوژی و دیجیتال

۱۰ مدل بهترین صندلی گیمینگ ارزان قیمت و جدید بازار

راهنمای خرید صندلی گیمینگ و معرفی بهترین صندلی گیمینگ

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

صندلی‌ گیمینگ بسیار ارگونومیک است و معمولا ظاهر اسپرت و جذابی دارد، در این مطلب قرار است که ۱۰ مدل بهترین صندلی گیمینگ در بازار را به شما معرفی کنیم و شما را در انتخاب یک صندلی گیمینگ همراهی کنیم.

صندلی گیمینگ چیست؟

به افرادی که مدت زمانی زیادی را صرف بازی‌های کامپیوتر می‌کنند و معمولا به صورت حرفه‌ای این کار را دنبال می‌کنند گیمر گفته می‌شود، خیلی از گیمرها به صورت حرفه‌ای در این مسیر حرکت می‌کنند و از این کار درآمدهای خیلی خوبی دارند.

گیمرها از آنجایی که مدت زمان زیادی را روی صندلی می‌نشینند، لازم است که صندلی‌های بسیار راحتی داشته باشند، به همین دلیل صندلی‌هایی با نام صندلی گیمینگ توسط شرکت‌های مختلف تولید شده است که مخصوص افرادی است که کار گیم انجام می‌دهند.

 

بهترین برند صندلی گیمینگ کدام است؟

برندهای مختلفی در زمینه تولید صندلی گیمینگ فعالیت دارند که برخی به طور کامل در زمینه لوازم گیمینگ فعالیت دارند و در این میان صندلی گیمینگ هم تولید می‌کنند، برخی هم در زمینه تولید انواع صندلی کامپیوتر و اداری فعالیت دارند که در این میان صندلی گیمینگ هم تولید می‌کنند.

مشهورترین و شاید بهترین برند صندلی گیمینگ، از برند دی ایکس ریسر(dxracer) است این برند را همه گیمرها می‌شناسند و خیلی‌ها از محصولاتش استفاده می‌کنند، در کنار این برند می‌توان به برندهای خوب دیگری همچون ریزر،ام اس آی، میشن، کولرمستر و.. اشاره کرد.

بهترین صندلی‌های گیمینگ دیجی کالا

 

قیمت صندلی گیمینگ چقدر است؟

قیمت صندلی گیمینگ کاملا به برند و امکانات صندلی گیمینگ وابسته است، به طور مثال صندلی های گیمینگ برند دی ایکس ریسر در حال حاضر در رنج قیمتی ۱۲ تا ۱۷ میلیون هستند که البته این مبلغ صرفا برای برند دی ایکس ریسر است که از بهترین برندهای صندلی گیمینگ است.

اما اگر صندلی‌های گیمینگ برندهای دیگر را هم اگر در نظر بگیریم با حدود ۳ میلیون تومان هم می‌توان صندلی گیمینگ خریداری کرد، هرچند که صندلی‌های رنج ۷میلیون تومان به مراتب بهتر هستند و می‌توان به عنوان یک صندلی گیمینگ متوسط از آنها یاد کرد.

تفاوت صندلی گیمینگ و اداری

 

تفاوت صندلی گیمینگ با یک صندلی راحتی کارمندی چیست؟

یک صندلی گیمینگ تفاوت‌های زیادی با یک صندلی اداری دارد، حتی اگر هر دو از بهترین برندها باشند، بازهم بین یک صندلی گیمینگ و یک صندلی اداری تفاوت‌‌های زیادی است. که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم.

 

تفاوت در طراحی ارگونومیک

روی یک صندلی اداری شما می‌توانید به صورت اصولی بنشینید و ستون فقرات شما در وضعیت صحیحی قرار بگیرد، اما اگر بخوهید می‌توانید کمی به پایین سر بخورید و خودتان را راحت‌تر کنید، در واقع فرصت کمی راحت‌ نشستن و خارج شدن از حالت استاندارد وجود دارد.

اما در صندلی گیمینگ فرد گیمر ساعت‌های طولانی روی صندلی می‌نشیند و بعضا حتی چند دقیقه هم نمی‌تواند از روی صندلی بلند شود، به همین دلیل ساخت صندلی گیمینگ به شکلی است که کاربر مجبور است روی صندلی به صورت صحیح قرار بگیرد و ستون فقراتش در حالت صحیحی باشد، در واقع یکی از تفاوت‌های اصلی صندلی گیمینگ با صندلی اداری، همین طراحی ارگونومیک است.

در واقع در صندلی گیمینگ حرفه‌ای، حتی اگر خودتان را روی صندلی رها کنید، صندلی اجازه نمی‌دهد که حالت شما از حالت استاندارد خارج شود و از این نظر کاملا سختگیرانه عمل می‌کند.

 

تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی اداری از نظر زیبایی

یکی دیگر از تفاوت‌های صندلی اداری و صندلی گیمینگ در ظاهر و طراحی ظاهری است، صندلی‌های اداری معمولا ساده طراحی می‌شوند و در طراحی آنها از رنگ‌های خاص و نقش و نگار‌های عجیب و غریب خودداری می‌شود، چرا که قرار است از این صندلی‌ها در محیط اداری استفاده شود.

اما در طراحی صندلی گیمینگ از رنگ‌های خاصی مانند قرمز، آبی، زرد، سبز و… استفاده می‌شود و به طور کلی حالت اسپرت و هیجانی دارند، صندلی‌های گیمینگ از نظر ظاهری معمولا پشتی کشیده‌ و بلندی دارند و ضمن ایجاد راحتی بیشتر، حالت اسپرتی داشته باشند، معمولا از صندلی‌های گیمینگ با الهام از اتومبیل‌های مسابقه‌ای طراحی می‌شوند.

 

تفاوت صندلی گیمینگ و اداری

در تولید انواع بهترین صندلی گیمینگ چه موادی به کار رفته است؟

هرچند که در صندلی‌های اداری با کیفیت هم از بهترین متریال استفاده می‌شود و دوام بسیار بالایی هم دارند، اما به طور کلی در صندلی گیمینگ، البته در مدل‌هایی که جز بهترین صندلی گیمینگ در بازار هستند، از موادی استفاده می‌شود که هم عمر و هم راحتی بسیار زیادی دارند.

صندلی گیمینگ معمولا از رویه‌های با کیفیت پارچه یا چرم ساخته می‌شوند و ابر یا فوم زیر صندلی هم از نوع درجه ۱ می‌باشد تا هم راحتی زیادی داشته باشد و هم با استفاده طولانی مدت گیمر به زودی خراب نشود.

امکانات جانبی صندلی گیمینگامکانات جانبی یک صندلی گیمینگ خوب چیست؟

صندلی گیمینگ از نظر امکانات جانبی تفاوت زیادی با یک صندلی اداری دارد، صندلی‌های گیمینگ معمولا بالشت پشت کمری و پشت سری دارند تا به صحیح نشستن گیمر کمک کنند و همچنین گیمر احساس خستگی کمتری در نشستن طولانی مدت داشته باشد.

برخی در کنار امکاناتی مانند بالشت، زیرپایی و… اسپیکر و امکانات اینچنینی هم دارند که البته این نوع امکانات صرفا یک قابلیت جانبی هستند و معیارهایی مانند راحتی صندلی و کیفیت آن باید در اولویت شما باشند.

 

پیش از خرید صندلی گیمینگ به این موارد توجه کنید:

طراحی خوب و ارگونومیک صندلی گیمینگ:

طراحی ارگونومیک یعنی طراحی صندلی دقیقا برای بدن شما، یعنی شما وقتی روی صندلی قرار می‌گیرید، بدن شما در وضعیت کاملا صحیح قرار بگیرد، به طور کلی امکان اینکه روی صندلی گیمینگ به شکل ناصحیح قرار بگیرید، نباید وجود داشته باشد، در واقع باید طراحی صندلی به شکلی باشد که حتی وقتی خودتن را روی صندلی رها می‌کنید، صندلی شما را در وضعیت صحیح قرار دهد.

بهترین برند صندلی گیمینگ

خب چطور بفهمیم که صندلی گیمینگ ارگونومیک است؟ به طور کلی چند نشانه است که تاحدی نشان می‌دهد صندلی به صورت ارگونومیک است یا خیر، که مهمترین آنها قابلیت تنظیم صندلی است.

یک صندلی گیمینگ خوب باید از نظر ارتفاع صندلی، ارتفاع پشتی، زاویه پشت کمر و ارتفاع دسته‌ها کاملا قابل تنظیم باشد، در واقع هرچه قابلیت تغییرات تنظیمات صندلی بیشتر باشد، بهتر است. یک صندلی گیمینگ که قابلیت تغییر تنظیمات را ندارد، مناسب نیست.

راهنمای خرید صندلی گیمینگجنس صندلی گیمینگ:

دومین فاکتوری که هنگام خرید صندلی گیمینگ باید به آن توجه کنید، کیفیت ساخت صندلی است، هرچه کیفیت ساخت صندلی گیمینگ بالاتر باشد، صندلی شما عمر مفید بیشتری خواهد داشت و برای سالیان بیشتری روی آن به شکل صحیح می‌توانید بنشینید.

واقعیت این است که کیفیت ساخت صندلی گیمینگ، همانند هر کالای دیگری به قیمت آن وابسته است، انتظار نداشته باشید که یک صندلی گیمینگ ۳ میلیون تومان به اندازه یک صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر برای شما عمر و دوام داشته باشد.

دسته صندلی گیمینگ:

دسته صندلی گیمینگ باید ارتفاع قابل تنظیم داشته باشد، در واقع کار دسته صندلی گیمینگ این است که وضعیت دست‌ و شانه شما را در حالت صحیحی قرار بدهد تا هم ضمن راحتی بیشتر، هنگام بازی کردن عملکرد سریع‌تری داشته باشید.

البته اگر شما یک گیمر بازی‌های کامپیوتری هستید که نیاز به استفاده از موس و کیبورد دارید، اگر گیمر بازی‌های پلی استیشن یا اصطلاحا کنسول هستید، دسته صندلی اهمیت کمتری دارد، چرا که دست شما قرار نیست روی میز قرار بگیرد.

 

تحمل وزنی صندلی گیمینگ:

خیلی‌ها شاید این موضوع را ندانند یا به آن توجهی نداشته‌ باشند، اما صندلی‌های گیمینگ برای وزن و قد مشخصی طراحی شده‌اند، در واقع اگر قد شما خیلی بلند باشد لازم است که در خرید صندلی گیمینگ به حداکثر وزن و ارتقاع آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید که برای محدوده وزنی و قدی شما مناسب است.

 

بررسی نظرات خریداران:

در آخر بررسی نظرات خریداران همانند خرید هر کالای دیگری بسیار مهم است، اینکه دیگران چه نظری در مورد صندلی گیمینگ مد نظر شما دارند تاثیر زیادی در خرید یا نخریدن شما خواهد داشت، نظرات را به شکل اصولی بررسی کنید و ببینید دقیقا دلیل رضایت یا نارضایتی خریدار از صندلی چیست، برخی صندلی گیمینگ را برای کار اداری خریداری کرده اند و کاملا طبیعی است که ناراضی باشند.

 

*** لیست ۱۰ مدل بهترین صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی در بازار ***

 

انتخاب ما

صندلی گیمینگ رنزو مدل R01

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۱۳۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۱۴۲ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری: قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد


 

برخی از افراد ممکن است که در طول روز برای بازی کردن و کارهای مختلف ساعت های طولانی را بر روی صندلی سپری کنند، پیشنهاد ما به چنین افرادی استفاده از صندلی های مخصوص گیمینگ می‌باشد.

امروزه این مدل صندلی ها در بازار تنوع بسیار زیادی دارند، اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل های موجود در بازار را معرفی کنیم می‌توان به صندلی گیمینگ رنزو مدل R01 اشاره کرد. این مدل صندلی تاکنون توانسته است از خریداران خود امتیاز 4 را دریافت نماید که امتیاز قابل قبولی به حساب می‌آید.

این صندلی قادر است وزن حداکثر ۱۴۰ کیلوگرم و حداکثر قد ۲۰۰ سانتی متر را تحمل نماید از این رو برای افرادی که وزن بالا و قد بلندی دارند بسیار ایده ال می‌باشد.

در این مدل صندلی مکانیزم به کار برده شده دو اهرمه می‌باشد بطوریکه قابلیت تاب خوردن در جهت رفع خستگی را به شما می‌دهد و همچنین زاویه پشتی آن تا 150 درجه قابل تنظیم می‌باشد، دسته های عریضی که در ساختار این مدل صندلی تعبیه شده است دارای پد فوم به منظور محافظت از ساعد و آرنج ایجاد شده است و از طرفی دارای شیب نشیمنگاه بین 3 تا 17 درجه می‌باشد.

با توجه به قابلیت هایی که این صندلی دارد به راحتی می‌توانید بدون خستگی ساعت‌ها روی این صندلی بنشینید و از لحظات بازی کامپیوتری خود لذت کافی را ببرید.

 

   

از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ وارنا مدل DX600S

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیمک: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد
  • جنس پایه: آهن


 
از نقاط قوت این مدل صندلی به گفته خریداران می‌توان به: آرگونومی مناسب، کیفیت بالا، تنظیم گودی کمر و گارانتی دار بودن محصول اشاره کرد.
برخی از خریداران غیر قابل تنظیم بودن زاویه پشتی صندلی را نقطه ضعف محصول عنوان کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ کد 2020

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۵۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۷۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد
  • جنس پایه: استیل


 
از آنجایی که امروزه  علاقه به گیمینگ روز به روز در حال افزایش است، افرادی هستند که ساعات طولانی را در روز به گیمینگ اختصاص می‌دهند، پیشنهاد ما به این دسته از افراد تهیه‌ی صندلی مناسب و مخصوص گیمینگ می‌باشد. در ادامه به معرفی یکی از پرفروش ترین صندلی های موجود در بازار خواهیم پرداخت.
صندلی گیمینگ کد 2020 جزء یکی از پرفروش ترین صندلی های گیمینگ  شرکت میزیمو است که برای افراد سنگین وزن و بلند قد طراحی و ساخته شده است این مدل صندلی تاکنون توانسته است امتیاز 4 از 5 را از خریداران خود کسب نماید.
در ظاهر این محصول رویه چرم مصنوعی استفاده شده است که باعث زیبایی دوچندان محصول گردیده است، علاوه بر این استفاده از چرم مصنوعی درجه یک در ساختار این صندلی سبب مقاومت بالا در برابر سایش ها می‌شود و همچنین از ایجاد تغییر حالت در قسمت نشیمنگاه در دراز مدت جلوگیری می کند.
 این صندلی تنظیم ارتفاع، کفی و پشتی به واسطه‌ی مکانیزم را دارد بدین صورت که مکانیزم حرکتی توسط دو اهرم مستقل از هم کنترل می‌شود که یک عدد از اهرم ها برای تنظیم ارتفاع و اهرم دیگر برای تنظیم زاویه ی پشتی و کفی صندلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: آرگونومی مناسب و چرخ های روان محصول اشاره کرد.
برخی از خریداران  تنظیم نشدن جداگانه پشتی یا تکیه گاه را نقطه ضعف محصول عنوان کرده اند.
   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 4B

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم گرم
  • جنس پایه: آهن


 
از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: چند حالته بودن صندلی و دسته های صندلی داینامیک اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر

امتیاز 4.4 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد پشتی: ۵۷×۸۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی: ۵۰×۵۷ سانتی‌متر
  • جنس چرخ: پلاستیک
  • ارتفاع کلی: 125 سانتی‌متر


 

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر برای پشت میز یک گیمر حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. این مدل از بهترین صندلی‌های بازار است که تاکنون توانسته از خریداران خود امتیاز 4.4 را دریافت نماید.

در طراحی و تولید این صندلی تمامی قابلیت‌های یک صندلی گیمینگ در نظر گرفته شده است از این رو می‌تواند تمامی انتظارات را از یک صندلی حرفه‌ای برآورده کند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به گیمینگ علاقه زیادی دارند پیشنهاد می‌کنیم این محصول را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید.

از ویژگی و قابلیت های این صندلی گیمینگ می‌توان به مواردی همچون: تنظیم ارتفاع صندلی، چرخش 360 درجه، تنظیم ارتفاع صندلی به وسیله دکمه، دارا بودن پشتی گردن و پشتی کمر اشاره نمود.

از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: چند حالته بودن صندلی و آرگونومی خوب محصول اشاره کرد.

 

نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ کد 2022

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۱۲۷ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۱۳۷ سانتی‌متر
  • جنس پایه: آهن
  • ابعاد پشتی: ۸۰x۵۵x۱۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی: ۵۰x۴۸x۱۲ سانتی‌متر


     
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ فراصنعت کد 0001

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۴۷ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری: چرخ
  • جنس فوم: فوم سرد
  • جنس پایه: فلز


 

یکی دیگر از پرفروش ترین صندلی های موجود در بازار، صندلی گیمینگ فراصنعت کد 0001 می‌باشد. این صندلی به دلیل قابلیت و کیفیت خوبی که دارد توانسته است امتیازی خوبی از خریداران خود دریافت نماید.

از ویژگی و قابلیت های این صندلی گیمینگ می‌توان به مواردی همچون: دارا بودن پشتی گردن، پشتی کمر، دارای پشتی با ارتفاع بلند، قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع اشاره نمود.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی نیازها در تمامی سنین می‌باشد، بنابراین اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به گیمینگ علاقه زیادی دارند پیشنهاد می‌کنیم این محصول را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید.

از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا، آرگونومی خوب و جنس چرمی ماندگار اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ مدل گیم نت 2199

امتیاز 4.5 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم گرم
  • جنس پایه: آهن لعاب EK۲


 
از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا و آرگونومی خوب اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداقل ارتفاع: ۱۲۴ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع: ۱۳۴ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری: چرخ
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد


 

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25 جزء یکی از برندهای مطرح و معتبر جهانی‌ست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این مدل صندلی تاکنون توانسته است امتیاز 4.2 را از خریداران خود کسب نماید که این امتیاز نشانه‌ی بارز کیفیت محصول می‌باشد.

در ساخت و تولید این محصول از بهترین متریال ها استفاده شده است به عنوان مثال: فوم به کار رفته شده از نوع فوم سرد بسیار با کیفیت می‌باشد و در تایم های طولانی حالت تغییر حالت نمی‌دهد.

از دیگر ویژگی های مهم این صندلی می‌توان به: قابلیت تغییر زاویه نشیمن حتی تا 180 درجه و حالت تمام خوابیده نیز اشاره کرد.

ماساژور دار بودن این صندلی گیمینگ باعث محبوبیت این محصول و همچنین تفاوت آن با سایر صندلی های گیمینگ شده است، لذا با توجه به قابلیت هایی که این صندلی دارد به راحتی می‌توانید بدون خستگی ساعت‌ها روی این صندلی بنشینید و از لحظات بازی کامپیوتری خود لذت کافی را ببرید.

از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا و جادار بودن صندلی اشاره کرد.
برخی از خریداران تنها نقطه ضعف محصول را قیمت بالای آن عنوان کرده اند.

 

 

   
از محبوب‌ها

صندلی گیمینگ میشن مدل CHR15

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • حداکثر ارتفاع: ۱۲۴ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع


 
از نقاط قوت این صندلی گیمینگ به گفته خریداران می‌توان به: کوالیتی عالی و راحت بودن صندلی اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *