دکوراسیونعطر و ادکلن

۱۰ مدل بهترین مارک دستگاه خوشبو کننده هوا (سنسوردار و مکانیکی)

بهترین مارک دستگاه خوشبوکننده هوا کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

حتما برای شما پیش آمده که وارد منزل خود یا دیگران شوید و بوی خاصی که چندان دلچسب نیست را استشمام کنید، در حقیقت به دلیل انجام پخت و پز در منزل، از آنجایی که هر نوع غذایی بوی خاص خودش را در منزل ایجاد می‌کند، در نهایت موجب می‌شود که منزل شما بوی خاصی که ترکیبی از غذاهای مختلف هست را به خود بگیرد.

از طرفی هر کدام از وسایل منزل بوی خاصی دارند، مثلا سرویس چوب شما بوی خاصی ایجاد می‌کند، لوازم دیجیتال شما بوی خاصی دارند، کولر بوی خاصی ایجاد می‌کند، همه اینها در کنار بوی پخت و پز موجب می‌شوند که وقتی از بیرون وارد منزل می‌شوید بوی خاصی را استشمام کنید.

 

دستگاه خوشبو کننده هوا، راه حل این مشکل

در این شرایط یک دستگاه خوشبو کننده هوا می‌تواند مشکل شما را حل کند، دستگاه خوشبو کننده هوا در دو نوع مکانیکی و سنسوردار یا همان اتوماتیک در بازار وجود دارد، هر دوی این دستگاه‌ها می‌توانند رایحه متفاوتی داشته باشند، در واقع شما می‌توانید هر رایحه‌ای را که دوست دارید برای دستگاه خوشبو کننده هوا تهیه کنید تا همیشه منزل شما بوی این رایحه را داشته باشد.

خانه به دلیل پخت و پزهای فراوان، بوی خاص برخی لوازم خانه و در برخی موارد وجود نم، بوی خاصی به خود می‌گیرد که خیلی خوشایند نیست، دقیقا به همین دلیل استفاده از یک خوشبوکننده هوا کمک کننده است.

 

دستگاه خوشبو کننده هوا سنسوردار:

خوشبو کننده هوا سنسوردار به این شکل کار می‌کند که وقتی نور محیط کم است، یعنی هنگام شب، دستگاه کار نمی‌کند و وقتی که نور محیط زیاد است، یعنی وقتی روز است یا شب است ولی همه بیدارند، دستگاه کار می‌کند، این دستگاه با کمک دو باتری قلمی کار می‌کند و تا حد زیادی در مصرف اسپری که درون آن قرار می‌دهید صرفه جویی می‌کند.

 

دستگاه خوشبو کننده هوا مکانیکی:

از نظر ظاهری کاملا مشابه دستگاه قبلی است و یک اسپری خوشبو کننده درون آن قرار می‌گیرد، با این تفاوت که هر زمان که خودتان دکمه روی آن را فشار دهید، اقدام به انتشار بوی مطبوع می‌کند. خیلی‌ها نوع مکانیکی را به حالت اتوماتیک ترجیح می‌دهند تا هر زمان که خودشان لازم دانستند هوا را خوشبو کنند.

 

چند نکته پیش از خرید دستگاه خوشبو کننده هوا:

فضای اتاق:

اگر فضای اتاق شما کوچک است و از نمونه‌ی مکانیکی دستگاه خوشبو کننده هوا استفاده می‌کنید، بهتر است به سراغ نمونه‌هایی بروید که در هربار اسپری، حجم کمتری پاشش می‌کنند، چرا که با پاشش زیاد کم کم فضای اتاق بیش از حد حاوی خوشبو کننده می‌شود.

شکل ظاهری دستگاه:

حتما به شکل ظاهری دستگاه توجه داشته باشید، چرا که باید دستگاه را در محلی روی دیوار یا روی یک پایه قرار دهید و قطعا جلوی چشم خواهد بود، پس دقت کنید که شکل ظاهری آن دکوراسیون محیط شما را خراب نکند.

اندازه اسپری:

برخی دستگاه‌ها اسپری‌های بزرگتری را درون خود جا می‌دهند، اگر مایل هستید که دیر به دیر اسپری خریداری کنید، بهتر است نمونه‌هایی را انتخاب کنید که اسپری با اندازه بزرگتری را درون خود جا می‌دهند.

 

*** لیست ۱۰ مدل بهترین مارک دستگاه خوشبوکننده هوا در بازار ***

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

دستگاه خوشبوکننده هوا مدل TM500

امتیاز 5 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۱۵x۷x۲۲ سانتی‌متر
  • حجم: ۲۰۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 

دستگاه خوشبو کننده هوا مدل TM500 جزء یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می‌باشد که توانسته امتیاز ۵ از ۵ را از خریداران کسب نماید.

این دستگاه بهینه عملکردش بدین گونه است که: ابتدا باید اسانس را به طور مستقیم به داخل مخزن ریخته و سپس توسط فشار هوا و به وسیله نازلی که در دستگاه تعبیه شده است در مقیاس نانو پودر می‌شود و در محیط پخش می‌شود.

در ساختار این مدل دستگاه از سیستم هوشمند زمان استفاده شده است و کارکردش بدین صورت است که شما می‌توانید 7روز هفته 24 ساعته آن را در 4 شیفت کاری متفاوت تنظیم و برنامه ریزی کنید. این مدل دستگاه خوشبو کننده با برق شهری کار می‌کند و نیازی به باطری ندارد.

یکی از امکانات بسیار جالب این دستگاه قابلیت تنظیم و کنترل از راه دور می‌باشد، برای این کار کافیست اپلیکیشن اختصاصی دستگاه را بر روی گوشی خود نصب کرده تا به راحتی بتوانید دستگاه مورد نظر را از راه دور تنظیم و کنترل نمایید.

 

   

از محبوب‌ها

خوشبوکننده هوا ایمپکس مدل SAD400 حجم 400 میلی لیتر

امتیاز 5 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۱۷x۱۷x۱۵.۵ سانتی‌متر
  • حجم: ۴۰۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 

خوشبو کننده هوا ایمپکس مدل SAD400 حجم 400 میلی لیتر یکی دیگر از دستگاه های خوشبو کننده موجود در بازار می‌باشد که تاکنون توانسته است امتیاز بسیار خوبی از خریداران کسب نماید.

این مدل دستگاه خوشبو کننده قادر است که محیط مورد نظر را با انواع رایحه ها به طور اتوماتیک خوشبو نماید و عملکردش بدین صورت است که: ابتدا باید کاسه دستگاه که 400 سی سی ظرفیت دارد را از آب پر نمایید و سپس مقداری از اسانس مورد نظر را درون کاسه بریزید.

از قابلیت های این محصول می‌توان به تایمری که در ساختارش تعبیه شده است اشاره کرد، این تایمر دارای زمانبندی یک الی چند ساعته می‌باشد.

این دستگاه به دلیل دارا بودن ظاهری متفاوت و همچنین چراغ های رنگی که در ساختارش وجود دارد، باعث شده است که از این محصول علاوه بر خوشبو کننده هوا به عنوان دکوری نیز استفاده شود.

اقلامی که همراه این دستگاه در موقع خرید ارائه می‌شوند شامل: پیمانه مخصوص، دفترچه راهنما و آداپتور می‌باشد.

از نقاط قوت این دستگاه به گفته‌ی خریداران می‌توان به ظاهر بسیار شکیل و کارآمد محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبو کننده هوا جی ایکس تی به همراه دو اسپری یدک و دو باطری

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۲۰x۱۵x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • حجم: ۳۰۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 

دستگاه خوشبو کننده هوا جی ایکس تی به همراه دو اسپری یدک و دو باطری در بازار عرضه شده است، این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار کارآمد بوده و تاکنون توانسته است امتیاز خوبی از خریداران کسب نماید.

این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای محیط های کوچک و خانگی می‌باشد، از این رو بهتر است قبل از خرید متراژ محیط مورد نظر را به خوبی بررسی نمایید.

به طور کلی در مورد این مدل دستگاه می‌توان گفت که: دستگاه خوشبو کننده هوا جی ایکس تی قادر است در فواصل زمانی به صورت خودکار یک پاف اسپری نماید و همچنین دارای تایمر زمانی سه حالته: 7 دقیقه و نیمه، 15 دقیقه ای و 22 دقیقه و نیمه و سنسور قابل تغییر برای سه حالت شب، روز و 24 ساعته می‌باشد.

لازم به ذکر است گفته شود که می‌توان از این دستگاه در صورت لزوم با فشردن دکمه ای که روی دستگاه تعبیه شده است به صورت دستی نیز استفاده نمود.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبوکننده هوا جی ایکس تی کد Ee66

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • حجم: ۲۵۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


     
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبوکننده هوا مدل TM200

امتیاز 4.5 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۸x۶x۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۰۰ گرم
  • حجم: ۱۲۰ میلی لیتر
  • نوع عصاره: اسانس پایه روغنی


 

دستگاه خوشبو کننده هوا مدل TM200 از محصولات شرکت خوشنام است که با حجم 120 میلی لیتر در بازار عرضه شده است و قادر است در کمتر از 5 دقیقه متراژ 200 متر مکعب را خوشبو نماید.

این دستگاه بهینه عملکردش بدین گونه است که: ابتدا باید اسانس را به طور مستقیم به داخل مخزن ریخته و سپس توسط فشار هوا و به وسیله نازلی که در دستگاه تعبیه شده است در مقیاس نانو پودر می‌شود و در محیط پخش می‌گردد.

در ساختار این مدل دستگاه همانند مدل TM500 از سیستم هوشمند زمان استفاده شده است و کارکردش بدین صورت است که شما می‌توانید 7روز هفته 24 ساعته آن را در 4 شیفت کاری متفاوت تنظیم و برنامه ریزی کنید.

لازم به ذکر است گفته شود که این مدل دستگاه خوشبو کننده با 4 عدد باطری قلمی کار می‌کند و همچنین دارای سوکت اتصال آداپتور برق شهری می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبوکننده هوا مدل رویال کد 1151 به همراه اسپری

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۱۵*۸*۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۶۰ گرم
  • حجم: ۲۵۰ میلی لیتر
  • شماره مجوز: ۱۲۸۰/ظ/۱۲


     
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبو کننده هوا رنا مدل TGA-388

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • حجم: ۲۰۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 
از نقاط قوت این دستگاه خوشبو کننده به گفته خریداران می‌توان به: تنظیمات کامل با ریموت و کیفیت خوب محصول اشاره کرد.
برخی از خریداران نداشتن گارانتی را جزء نقاط ضعف محصول دانسته اند. توصیه می‌کنیم در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه و اسپری خوشبوکننده Air Wick مدل Ambientador Automatico حجم 250 میلی لیتر

  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • حجم: ۲۵۰ میلی لیتر
  • شماره مجوز: ۵۶۰۱۲۱۷۱۰۷۷۵۶
  • نوع عصاره: اسطوخدوس و بابونه


     
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبوکننده هوا مدل ULTRASONIC AROMA DIFFUSER

  • وزن: ۲۲۰ گرم
  • حجم: ۱۰۰ میلی لیتر
  • شماره مجوز: ۲۳۶۴۵
  • نوع عصاره: پرفیوم


 

یکی دیگر از دستگاه های خوشبو کننده هوا که در ساختارش از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است دستگاه خوشبو کننده اولتراسونیک به افشان مدل SC-806 می‌باشد.

این دستگاه دارای تکنولوژی پیشرفته پخش میکرو دفیوژر می‌باشد از این رو می‌تواند رایحه داخل مخزن خود را پودر نموده و سپس تبدیل به بخار عطری نماید و در نهایت در محیط مورد نظر پخش کند. حجم مخرنی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است 100 سی سی می‌باشد و برای مدت زمان حداکثر 3 ماه می‌توان از آن استفاده نمود و بعد از3 ماه نیاز به شارژ مجدد دارد.

این محصول با کیفیت دارای حسگر INFRARED است و عملکرد این حسگر بدین صورت است زمانیکه فردی وارد محیط شود حسگر دستگاه فعال شده و اقدام به پخش رایحه در محیط می‌کند.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه خوشبوکننده هوا لیزا جونز مدل اکسترا

امتیاز 3.7 را از خریداران کسب کرده است.

  • ابعاد: ۸x۸x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • حجم: ۳۰۰ میلی لیتر
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 

از نقاط قوت این دستگاه به گفته‌ی برخی از خریداران می‌توان به کارآمد بودن محصول و دارا بودن درجه تنظیم اشاره کرد.

برخی از خریداران تنها ضعف این مدل دستگاه خوشبو کننده را نداشتن کلید برای خاموش کردن تایمر دانسته اند.

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *