مراقبت از پوست

بهترین مارک کرم ضد آفتاب خارجی [۱۵ مدل خوب] + نظرات خریداران

بهترین ضد آفتاب خارجی کدام است؟ بهترین ضد آفتاب فرانسوی کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی و معرفی چند مدل بهترین ضد آفتاب خارجی که ارزش خرید دارند!

هدف خیلی از آقایان و بانوان در استفاده از کرم ضد آفتاب، مراقب از پوست و جلوگیری از بروز لک و چروک روی صورت است که البته این مهمترین کاری است یک ضد آفتاب خوب انجام می‌دهد، اما این تنها خاصیت ضد آفتاب نیست، یک کرم ضد آفتاب خوب ظرفیت این را دارد که از سرطان‌های بدخیم پوستی پیشگیری کند!

ضد آفتاب هم خارجی دارد و هم ایرانی که هر کدام مزایای خاصی خود را دارند و اینطور نیست که هر کرم ضد آفتاب خارجی از یک کرم ضد آفتاب ایرانی بهتر باشد، اما اگر خوب‌های آنها را بررسی کنیم در اغلب مواقع یک کرم ضد آفتاب خارجی خوب از نمونه‌های ایرانی بهتر است.

ما در این مطلب لیستی از بهترین ضد آفتاب خارجی را برای شما تهیه کرده‌ایم، ما برای تهیه این لیست ده‌ها گزینه را در نظر گرفتیم و بر اساس معیارهای مختلفی که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره شده است چند مدل که برتری بیشتر داشتند را معرفی کردیم.

 

معیارهای خریدیار برای انتخاب بهترین ضد آفتاب خارجی:

کرم های ضد آفتاب خارجی از لحاظ ویژگی های مختلفی مانند: فاکتور حفاظتی(SPF) ، رنگ پوست و میزان SPF ضد آفتاب، مقاومت در برابر تعریق و آب، ماندگاری بالا و قیمت مناسب و… قابل بررسی هستند.

ما در این مقاله قصد داریم ویژگی های مختلف کرم های ضد آفتاب خارجی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و تعدادی از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی موجود در بازار را به شما معرفی نماییم پس در ادامه همراه ما باشید.

 

باید و نبایدهای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی:

۱- مطالعه برچسب روی محصول

باید قبل از خرید کرم های ضد آفتاب حتما برچسب مواد تشکیل دهنده آن را مطالعه نمایید و در خرید خود ضد آفتابی را انتخاب کنید که ترکیبات اکسی بنزون و رتینیل پالمیتات در ساختارش وجود نداشته باشد چرا که این ترکیبات می‌توانند بر روی بدن تاثیر گذار باشند و باعث ایجاد واکنش های آلرژیک و اختلالات هورمونی شوند.

۲- فاکتور حفاظتی (SPF)

باید کرم ضد آفتاب خریداری شده دارای فاکتور حفاظتی باشد که بتواند از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت نماید. ضد آفتاب انتخابی نبایدSPF کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۵۰ داشته باشد چرا که بالا بودن SPF به معنای افزایش ترکیبات شیمیایی محصول می‌باشد.

۳- مقاوم در برابر تعریق و آب

بهتر است بدانید که مقاوم بودن در برابر تعریق و آب به منزله‌ی ضد آب بودن کامل محصول نمی‌باشد بنابراین در هنگام خرید باید کرمی را انتخاب کنید که با تعریق کردن سریعا پاک نشود و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

۴- مقدار محافظت ضد آفتاب(PA)

محصول مورد نظر باید دارای برچسب PA باشد تا مقدار محافظت ضد آفتاب را در برابر اشعه UVA نشان دهد. PA معمولا با تعداد مثبت هایی که در کنارش وجود دارد برآورد می‌شود بدین صورت که هر چه قدر تعداد علامت مثبت در کنار PA بیشتر باشد نشان دهنده‌ی این است که محصول مورد نظر محافظت بیشتری در برابر اشعه UVA دارد.

 

مهمترین ویژگی در انتخاب بهترین ضد آفتاب خارجی کدام است؟

یک کرم ضد آفتاب خوب علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب و سازگار بودن با نوع پوست باید دارای ویژگی هایی همچون: مقاومت در برابر آب و تعریق، دارای برچسب مقدار محافظت ضد آفتاب، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و SPF آن برابر با ۳۰ و یا بیشتر باشد. محصولی که دارای چنین ویژگی هایی است قطعا از بهترین کرم های ضد آفتاب به حساب می‌آید.

 

۵ مدل بهترین ضد آفتاب خارجی از نگاه خریدیار:

 

۱- کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution

کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution

یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب خارجی همین مدل یعنی کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution می‌باشد که بیش از ۸۰۰ نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند و رضایت ۸۲درصدی خریداران را کسب کرده است.

این کرم ۴۰ میلی‌لیتری فرانسوی یک یک ضد آفتاب خارجی با قابلیت ضد لک محسوب می‌شود، بدون اسانس و پارابن است و برای تمام سنین یک ضد افتاب و ضد لک مناسب است که در برطرف کردن انواع کک و مک و لک های ناشی از جای جوش، آفتاب، افزایش سن و بارداری بسیار موثر است.

خیلی از خریداران که پوست‌های حساسی داشتند از خرید این کرم ضد آفتاب و ضد لک کاملا راضی بودند و در نظراتشان از خرید و استفاده این کرم اظهار رضایت کرده‌اند.

به طور مثال یکی از خریداران گفته استفوق العادس یعنی عالیه. بی رنگه پوستو خیلی خفن کاور میکنه اگه بیرون باشین هر ۴ ساعت رو پوست تمدیدش کنین خیلی از جوشای صورت من رفته

و یا یکی دیگر از خریداران گفته استعالیه بدون رنگه و وقتی به صورت روزانه استفاده کنید شفاف تر شدن و روشن تر شدن خود پوستتون رو هم احساس میکنید“.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو

 

۲- کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ ام کیو مدل INVISIBLE BIO TACHES

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی

این کرم ضد آفتاب خارجی و ضد لک بی رنگ ام کیو رضایت ۸۱درصدی خریداران را به دست آورده است و بیش از ۴۰۰ نفر از خریداران آن در سایت دیجی کالا، این کرم ضدآفتاب را به دیگران هم توصیه کرده‌اند که نشان از عملکرد قابل قبول این کرم دارد.

این کرم ضد آفتاب خارجی فرانسوی در یکی از معتبرترین لابراتوارهای فرانسه و زیر نظر اساتید فن در صنعت مراقبت از پوست و مو فرموله شده است، این کمپانی از مرغوبترین و جدیدترین مواد اولیه و دارای حداکثر حفاظت در برابر پرتوهای مضر آفتاب برای ساخت کرم‌ ضد آفتاب استفاده می‌کند.

از ویژگی‌های این کرم ضد آفتاب خارجی این است که همراه با خاصیت ضد لک می‌باشد و در واقع یک کرم ضد لک هم محسوب می‌شود که برای افرادی که صورتشان لک دارد همراه با خاصیت روشن کنندگی می باشد و به همین دلیل انواع لک، کک ، لک های ناشی از آفتاب، جای جوش،بارداری و افزایش سن را برطرف می کند.

قويترين و موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک) پیشگیری و برطرف کننده انواع لک، کک ، لک های ناشی از آفتاب، جای جوش،بارداری و افزایش سن قابل استفاده بعد از درمان های پوستی مانند لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و … مرطوب کننده و التيام بخش پوست

کمپانی تولید کننده این ضد آفتاب خارجی توصیه کرده است که جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید شود.

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک ام کیو

 

۳- کرم ضدآفتاب ایزدین مدل Fusion water spf 50

بهترین ضد آفتاب خارجی

این کرم ضدآفتاب ایزدین مدل Fusion water spf 50 که یکی از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی در بازار است رضایت ۸۳درصدی خریداران در دیجی کالا را به دست آورده است و بیش از ۲۶۰ نفر از خریداران این محصول در دیجی کالا، آن را به دیگران توصیه کرده‌اند که نشان از عملکرد خوب این کرم ضد آفتاب دارد.

برخی از ویژگی‌های برجسته این ضد آفتاب خارجی عبارت‌اند از:

  • فاقد چربی غیر جوش زا
  •  مقاوم در برابر آب و تعریق
  • حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین E
  • قابل استفاده روی پوست مرطوب
  • بهره‌مندی از تکنولوژی ویژه safe eye بدون سوزش چشم
  • دارای پایه آب با تکنولوژی Fusion با جذب سریع
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB

در استفاده از کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک توصیه می‌شود که صبور باشید و حتما به دستورالعمل استفاده از کرم توجه داشته باشید، مدت زمان نتیجه گیری برای هر کرم و همچنین هر فرد متفاوت است چرا که مشکلات پوستی افراد با هم متفاوت است، در نهایت حتما پیش از خرید این محصول به نظرات خریداران توجه کنید، با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید نظرات محصول را مشاهده کنید.

مشاهده و خرید کرم ضدآفتاب ایزدین

 

۴- کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپورت 

کرم ضد آفتاب خارجی اون

چهارمین کرم ضد آفتاب خارجی در لیست ما کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپورت می‌باشد که تعداد خریدارانش نسبت به مدل‌های قبلی کمتر است اما در همین تعداد خرید هم رضایت ۸۲درصدی خریداران را به دست آورده است و لذا لایق قرار گیری در لیست بهترین کرم ضد آفتاب خارجی می‌باشد.

این کرم ضد آفتاب ۱۰۰ میلی‌لیتری فرانسوی از نوع سفید بدون رنگ است و برای انواع پوست مناسب می‌باشد، به گفته تعدادی از خریداران ،این کرم ضد آفتاب بسیار با کیفیت است و عملکرد خوبی برای پوست های مستعد جوش و لک دارد.

برخی از نظرات خریداران این کرم ضد آفتاب:

  • کرم بی رنگ و وقتی بزنی تا حدودی لکه های صورت رو کمرنگ میکنه… تازه خریدم و ۶..۷ باری که زدم راضیم.
  • من واسه تو خونه و ورزش استفاده میکنم رنگ پوست روشن میشه یکم اما من دوسش دارم.
  • چربی نداره واسه پوست چرب و مختلط عالی هست و بعد از استفاده پوست عرق نمیکنه و تقربیا بی رنگ هست یه مقدار پوست رو سفید میکنه.
  • بعد از کلی بررسی رسیدم به این کرم. چون هم پوستم چربه هم آلرژی دارم هرچی میگرفتم باهاش مشکل داشتم این کرم فوق العاده سبکه و زود جذب میشه و در طول روز اصلا احساسش نمی کنید عطرش هم اذیت نمیکنه، چون خیلی ملایمه.
  • عالیه رنگ پوست و خیلی عوض نمیکنه و بیشتر پوست رو صاف میکنه.

 

خرید کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپورت

 

۵- کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock 80

کرم ضد آفتاب خارجی آیسیس فارما

به آخرین کرم ضد آفتاب در لیست بهترین ضد آفتاب خارجی رسیدیم، این کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock همانند کرم‌های قبلی رضایت بالای خریداران(۸۱% ) را به دست آورده است و بیش از ۳۰نفر از خریداران این کرم آن را به دیگران توصیه کرده اند.

این کرم ۴۰ میلی‌لیتری فرانسوی از نوع بدون عصاره است، برای پوست‌های حساس مناسب می‌باشد و از پوست در برابر اشعه UVB به شکل طولانی مدت محافظت می‌کند که این یک نقطه قوت بزرگ است.

برخی از مشخصات دیگر این کرم عبارت‌اند از:

  •  رنگ بژ روشن
  •  مناسب برای پوست‌های حساس
  •  محافظ طولانی مدت در برابر پرتو‌های زیانبار نور خورشید
  • زمان استفاده ۱۵ دقیقه پیش از در معرض آفتاب قرار گرفتن
  • نیاز به استفاده مجدد به ویژه پس از شنا و ورزش
  • مناسب برای افراد بالای ۳ سال

مشاهده و خرید کرم ضد آفتاب آیسیس فارما

 

آیا استفاده از ضد آفتاب در روزهای ابری یا زمستانی هم ضروری است؟

ضروری است بدانید که استفاده از کرم های ضد آفتاب ارتباطی به شرایط آب و هوایی ‌ندارد و هر فردی باید برای حفظ سلامت پوست خود در طول سال از کرم های ضد آفتاب سازگار با پوست خود استفاده نمایند. استفاده از کرم های ضد آفتاب در روزهای ابری و سرد امری کاملا ضروری است چرا که تابش اشعه UV در یک روز ابری خطرناک تر از روزهای آفتابی است.

بهتر است این را بدانید که ابرها قادر هستند فقط جلوی نور خورشید را بگیرند و ۸۰ درصد اشعه UV که بسیار مضر می‌باشد از ابرها به راحتی عبور کرده و باعث ایجاد چین و چروک و سرطان پوست می شود از این رو بدون در نظر گرفتن جنس و سن ابتلا به سرطان پوست برای همه وجود دارد به منظور کاهش این بیماری استفاده از کرم های ضد آفتاب در تمامی فصول برای افراد توصیه می‌شود.

 

عدد spf روی ضد آفتاب نشانه چیست؟

SPF به معنی فاکتور حفاظت در مقابل آفتاب می باشد که بر روی تمامی کرم های ضد آفتاب وجود دارد. در حال حاضر کرم های ضد آفتاب با SPF های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که ما در ادامه به ۳ نوع از SPF های رایج که هر کدام ویژگی خاصی دارند اشاره خواهیم کرد.

SPF 50:  کرم ضد آفتاب دارای SPF 50 می‌تواند تا ۹۸ درصد از اشعه های مضر خورشید جلوگیری کند.

SPF 30: کرم ضد آفتاب دارای SPF 30 می‌تواند تا ۹۷ درصد از اشعه های مضر خورشید جلوگیری کند.

SPF 15: کرم ضد آفتاب دارای SPF 15 می‌تواند تا ۹۳ درصد از اشعه های مضر خورشید جلوگیری کند.

 

در کرم ضد آفتاب‌ از چه ترکیباتی استفاده شده است؟

مواد تشکیل دهنده‌ی کرم های ضد آفتاب به دو دسته‌ی فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند که هر یک از این دو دسته در عین عملکرد یکسان ساختار متفاوتی دارند که در ادامه به تفکیک این دو دسته خواهیم پرداخت. 

ضد آفتاب های فیزیکی:

کرم های ضد آفتابی که از دو مواد تشکیل دهنده‌ی زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید ساخته شده باشند به کرم های ضد آفتاب فیزیکی معروف هستند. عملکرد این مدل از کرم های ضد آفتاب بدین صورت است که در لایه ‌ی سطحی پوست جذب می‌شوند و اشعه های مضر خوشیدی را همچون آینه منعکس می‌کنند.

اثرگذاری این مدل ضد آفتاب بسیار سریع است و هیچ گونه آلرژی پوستی ایجاد نمی‌کند ولی این را بدانید که کرم های ضد آفتاب فیزیکی در برابر آب و تعریق مقاومت کمتری دارند.

مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب های فیزیکی:

 تیتانیوم دی اکسید: این ماده یک رنگدانه جامد سفید است که از آن در صنایع مختلف از جمله: آرایشی بهداشتی استفاده می‌شود.  تیتانیوم دی اکسید با توجه به ساختاری که دارد بیشتر برای ضد آفتاب پوست های حساس و کودکان کاربرد دارد.

زینک اکسید: زینک اکسید با خاصیت ضد باکتری که دارد جزء مواد شیمیایی مفید به حساب می‌آید که علاوه بر خاصیت ضد باکتری می‌تواند از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت نماید.

ضد آفتاب های شیمیایی:

در ساختار ضد آفتاب های شیمیایی چندین مواد تشکیل دهنده مثل: اکتوکریلن، اکتیل سینامات، اکسی بنزون و… وجود دارد و عملکردشان این گونه است که در لایه های بالایی پوست جذب می‌شوند و مانع از بروز اثرات اشعه های مضر خورشید می‌شوند.

اثرگذاری کرم های ضد آفتاب شیمیایی برخلاف کرم های ضد آفتاب فیزیکی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه پس از استفاده آغاز می‌شود. این مدل کرم ضد آفتاب بافت رقیق تری نسبت به ضد آفتاب های فیزیکی دارد و در برابر آب و تعریق مقاوم تر هستند. لازم است گفته شود که ضد آفتاب های شیمیایی با توجه به ساختاری که دارند ممکن است برای کسانی که حساسیت های پوستی دارند ایجاد آلرژی و حساسیت نماید.

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب خارجی

 

برخی از مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب های شیمیایی:

اکتوکریلن: اکتوکریلن یکی از بهترین مواد شیمیایی است که در ساختار کرم های ضد آفتاب از آن استفاده می‌کنند. زمانیکه اشعه نور خورشید بر روی سطح پوست میتابد اکتوکریلن قادر است اشعه های مضر را جذب نموده و آن را به حرارت تبدیل نماید بدین گونه از آسیب اشعه خورشید بر روی پوست جلوگیری می‌نماید.

اکتیل سینامات: یکی دیگر از مواد شیمیایی رایج در ساختار کرم های ضد آفتاب و محصولات آرایشی اکتیل سینامات می‌باشد. این مواد به دلیل حلالیت کمی که در آب دارد در ساخت محصولات مقاوم در برابر آب بسیار پرکاربرد می‌باشد.

 اکسی بنزون: یکی دیگر از ترکیبات کرم های ضد آفتاب اکسی بنزون است این ماده شیمیایی اگر طولانی مدت بر روی پوست قرار بگیرید ممکن است منجر به آلرژی و واکنش تحریک پوستی گردد.

 

مزیت ضد آفتاب خارجی چیست؟ چرا ضد آفتاب خارجی خوب است؟

همان طور که می‌دانید کرم های ضد آفتاب خارجی قیمت بالاتری نسبت به کرم های ضد آفتاب ایرانی دارند، علی رغم تفاوت قیمت زیاد ضد آفتاب های خارجی و ایرانی تفاوت چندانی بین کیفیت کرم ها وجود ندارد و قیمت بالا سبب کیفیت محصول نمی‌شود.

به گفته‌ی برخی از متخصصان پوست کرم ضد آفتابی که دارای SPF30 و همچنین فیلتر UVA 4-5 می‌تواند کرم ضد آفتاب استانداری به حساب آید و تنها عاملی که در خرید و مصرف کرم ضد آفتاب مهم است محافظت آن از پوست صورت و بدن در برابر اشعه های مضر خورشید می‌باشد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید از محصولات خارجی برای محافظت پوست خود استفاده نمایید توصیه می‌کنیم ضد آفتاب های معتبر، مورد تایید سازمان بهداشت و دارای تاریخ انقضا را خریداری نمایید.

 

۱۵ مدل بهترین ضد آفتاب خارجی از نگاه مصرف کنندگان:

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۱۷۴۷۳۳۲۱۹۹۸۲۴۶۶
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • انواع پوست
  • مختلط
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVB
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۶۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه خاصيت ضد میکروبی و تنظیم کننده ترشح چربی پوست دارای خاصیت مات کنندگی و ضد براقی دارای ساختاری بسیار سبک مقاوم در برابر تعريق
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب ژیل بوته مدل Solactive حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب ژیل بوته مدل Solactive حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۲۰۹۲۵۸۴۷۹۸۶۲۱۲۸
  • نوع عصاره
    عصاره گیاه گل ختمی
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • حساس
  • انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه خاصيت ضد میکروبی و تنظیم کننده ترشح چربی پوست دارای خاصیت مات کنندگی و ضد براقی دارای ساختاری بسیار سبک مقاوم در برابر تعريق
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب ام کیو مدل NATURAL BEIGE BIO TACHES حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب ام کیو مدل NATURAL BEIGE BIO TACHES حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    قويترين و موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک) پیشگیری و برطرف کننده انواع لک، کک ناشی از آفتاب، جای جوش،بارداری و افزایش سن قابل استفاده بعد از درمان های پوستی مانند لیزر، میکرودرم... مرطوب کننده و التيام بخش پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب پریم مدل ویتامین سی حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پریم مدل ویتامین سی حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۷۰۷۴۸
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVA
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    فرمالسیون برپایه آب مناسب انواع پوست بافت فلوئید و سبک دارای خواص روشن کنندگی و جوان سازی پوست حفاظت وسیع در برابر اشعه های IR,UVB,UVA فاقد چربی و غیر کودوژنیک آبرسانی قوی آنتی اکسیدان بدون رد سفیدی و کاملا بیرنگ ضدلک فاقد پارابن
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ ام کیو مدل INVISIBLE BIO TACHES حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ ام کیو مدل INVISIBLE BIO TACHES حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • سایر مشخصات
    قويترين و موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک) پیشگیری و برطرف کننده انواع لک، کک ، لک های ناشی از آفتاب، جای جوش،بارداری و افزایش سن قابل استفاده بعد از درمان های پوستی مانند لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و ... مرطوب کننده و التيام بخش پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب درموبای مدل Mineral حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درموبای مدل Mineral حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست تمیز استفاده کنید و هر دوساعت آن را تجدید نمایید
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۸۹۰۸۲۶۶۸۴۹۰۹۹۰۵۷
  • مناسب برای
    بانوان
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۶۵
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۰۶۵۹۴۶۶۱۰۹۰۷۹۹۹
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • سایر مشخصات
    بدون اسانس و پارابن مناسب انواع پوست و تمام سنین ضد لک مؤثر و قوی، کاهش دهنده انواع کک و مک و لک های ناشی از جای جوش، آفتاب، افزایش سن و بارداری بدون رنگ و با spf50 التیام بخش، ضد حساسیت و قرمزی دارای فیلترهای پیشرفته حفاظت در برابر UVA و UVB
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۸/ظ/۱۲۹۹
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • خشک
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپورت حجم 100 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپورت حجم ۱۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۴۵۹۸۶۷۴۵۶۴۱۹۳۴۵۶
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • انواع پوست
  • سایر مشخصات
    سفید بدون رنگ مناسب برای انواع پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
فلوئید ضد آفتاب درماتیپیک مدل 001 حجم 50 میلی لیتر

فلوئید ضد آفتاب درماتیپیک مدل ۰۰۱ حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۸/ظ/۱۲۶۷
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل 03 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل ۰۳ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست خشک و تمیز استفاده شود و هر ۲ تا ۳ ساعت تکرار شود.
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۶۰۵۴۹۵۷۶۴۳۱۶۸۱۹۱
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    بانوان
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    مناسب برای پوست های چرب و مختلطمحافظت کامل از پوست در برابر اشعه های UVB ، UVA و بلولایتاولین فرمولاسیون حاوی ترکیب اختصاصی تامین ویتامین Dحاوی نیاسینامید با خاصیت ضد پیری و ضد چروکحاوی سرامید با خاصیت آبرسانی عمیق پوستحاوی آلفا بیزابولول با خاصیت ضد التهابیحاوی گلیسرین با خاصیت مرطوب کنندگی و پاکسازی منافذ پوستبا خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب درماگور مدل 3 در 1 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درماگور مدل ۳ در ۱ حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست تمیز استفاده شود و هر ۲ ساعت تکرار شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۷۶۹۴۷۰۰۳۶۲
  • نوع عصاره
    عصاره ریشه Arctium Lappa
  • وزن
    ۴۸ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVA
  • سایر مشخصات
    کرم ضد آفتاب درماگور مدل ۳ در ۱ فاقد چربی دارای SPF 50 و رنگی میباشد.
  • جلوه رنگ
    مات
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضدآفتاب اریکه مدل ۵۰ OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۸۹۱۳۰۴۳۰۲۶۷۷۱۸۸۲
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب الارو مدل Teinte Fonce حجم 50 میلی‌لیتر

کرم ضد آفتاب الارو مدل Teinte Fonce حجم ۵۰ میلی‌لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۰۶۴۷۱۰۱۲۰۰۱
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    رنگ: بژ طبیعی - محافظت کننده از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید - دارای بافت نرم و سبک - حاوی ماده ضدچروک Dermaxyl - فاقد پارابن
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضدآفتاب لانسون مدل مالتی اکشن حجم 40 میلی لیتر

کرم ضدآفتاب لانسون مدل مالتی اکشن حجم ۴۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هر روز صبح به طور سخاوتمندانه و یکنواخت استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۵۸۹۵۵۴۰۷۰۵۳۶۷۷۰۹
  • نوع عصاره
    دارای عصاره قاصدک
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • مناسب برای
    بانوان
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های
    چرب و مختلط
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    محافظت کننده در برابر اشعه UVB
  • جلوه رنگ
    مات
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب الارو مدل Mineral Spf30 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب الارو مدل Mineral Spf30 حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۱۹۶۲۹۸۲۶۰۱۰۰۳۲۵
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    حساس
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    حاوی فیلترهای ضدآفتاب صد درصد طبیعی و معدنی- دارای Titanium Dioxide، فیلتر آفتاب با گسترگی فیزیکی زیاد - حاوی زینک اکساید، فیلتر فیزیکی ضدآفتاب- دارای رنگ دانه‌های صد در صد طبیعی و مینرال- دارای رنگ ملایم جهت جلوگیری از سفیدی پوست- مناسب خانم‌های باردار و کودکان - مراقبت کننده پوست پس از درمان‌های پوستی مثل درمان آکنه، لیزر، میکرودرم، پیلینگ‌های شیمیایی - ضد تعریق و مقاوم در برابر آب - فاقد اسانس و پارابن
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۳۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE BIO TACHES حجم ۵۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌های ضدآفتاب
    رنگی
  • سایر مشخصات
    قويترين و موثرترین ضدآفتاب با دو عملکرد (ضدآفتاب + ضدلک) پیشگیری و برطرف کننده انواع لک، کک ، لک های ناشی از آفتاب، جای جوش،بارداری و افزایش سن قابل استفاده بعد از درمان های پوستی مانند لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و ... مرطوب کننده و التيام بخش پوست
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • SPF
    ۵۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد آفتاب بتیس مدل moisturizer حجم 75 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بتیس مدل moisturizer حجم ۷۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۱۱۹۸۵۰۵۷
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • خشک
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • SPF
    ۴۰
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *