مراقبت از پوست

۱۰ مدل بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست در بازار + تجربه خریداران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

در این مطلب قصد داریم بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده پوست و ترکیبات آن را به شما معرفی کنیم و به شناخت ترکیبات و یا نوع این محصول و همچنین نکات پیش از خرید ضد آفتاب بپردازیم تا در هنگام خرید از فروشگاه لوازم بهداشتی یا داروخانه‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ضد آفتاب روشن‌کننده چه اهمیتی دارد؟

برای محافظت از پوست سه بخش اساسی وجود دارد که می‌توان به محافظت در برابر اشعه‌ی مضر و نور زیاد آفتاب، تقویت کردن پوست برای شادابی و شستشو پوست برای از بین بردن کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی که وجود دارد، اشاره کرد.

استفاده از کرم‌ ضد آفتاب به‌خصوص در فصل‌هایی که نور خورشید به‌صورت مستقیم می‌تابد از ضروریات مهم برای پوست هر شخصی است. در کشور ما به دلیل اینکه بیشتر مناطق دارای آب‌وهوای گرم و خشک هستند استفاده از کرم ضد آفتاب بیشتر احساس می‌شود.

به‌طور معمول هر کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست یا معمولی سه سال تاریخ‌ مصرف دارد. کرم‌هایی که بیش از سه سال استفاده نکرده‌اید را دیگر استفاده نکنید زیرا برای پوست شما مضر خواهند بود.

 

بهترین برند کرم ضدآفتاب روشن‌کننده پوست

هنگامی‌که در معرض نور خورشید قرار می‌گیریم با تابش نور خورشید به‌صورت ما ملانین‌های پوست صورت تیره‌رنگ می‌شوند و برای روشن کردن پوست و محافظت در برابر آفتاب بسیاری از افراد از کرم‌های ضد آفتاب روشن‌کننده استفاده می‌نمایند.

کرم‌های ضد آفتاب روشن‌کننده پوست به‌صورت فوری و برای مدت کوتاهی پوست شما را روشن می‌کنند و تأثیر دائمی ندارند. کرم‌های روشن‌کننده پوست معمولاً دارای عصاره‌هایی مثل خیار، ماست و مواد مغذی هستند که به روشن کردن و شفافیت پوست کمک زیادی می‌کنند، به بیان ساده‌تر افراد با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب با یک تیر دو نشان می‌زنند، علاوه بر محافظت از نور مستقیم آفتاب، روشنی پوست خود را نیز، تضمین می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد در بین ضدآفتاب‌های ایرانی، کرم مای بیشترین و محبوب‌ترین برند مورد استفاده باشد و به دلیل سازگاری با پوست‌های ایرانی نیز، جایگاه ویژه‌ای در میان افراد دارد. در خصوص برندهای خارجی ضدآفتاب نیز، می‌توان به برند LA ROCHE-POSAY ، برند LIERAC ، برند بایودرما و بسیاری مارک‌های مطرح جهان اشاره کرد که با توئجه به قیمت بالا و کیفیتی مطلوب عرضه می‌شوند.

بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده پوست

شناخت ترکیبات ضد آفتاب روشن‌کننده

هنگام خرید برای کرم ضد آفتاب از داروخانه دو نوع کرم ضد آفتاب در مقابل شما قرار داده می‌شود. کرم ضد آفتاب معمولی و کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست. از نام بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده مشخص است که افرادی که این کرم را خریداری می‌کنند دوست دارند علاوه بر اینکه پوست آن‌ها در برابر اشعه‌ی مضر و یا آفتاب با نور بسیار محافظت کند، پوستشان به مرور زمان روشن‌تر نیز شود. هنگامی‌که از بهترین ضد آفتاب استفاده می‌شود علاوه بر روشن‌کنندگی پوست ویتامین و عصاره‌های طبیعی نیز متوجه پوست می‌شود.

هرکدام از این ویتامین‌ها و عصاره‌هایی که در ضد آفتاب روشن‌کننده پوست وجود دارد باعث پوشش لک در پوست، جلوگیری از لک‌های پوستی و روشن شدن پوست‌های تیره می‌شوند. ویتامین‌های E و B  جزو ویتامین‌های پرمصرف در ترکیبات کرم‌های ضدآفتاب هستند.

تمام عصاره‌هایی که به‌صورت طبیعی در کرم ضد آفتاب پوست موجود است معمولاً از لیمو، عصاره میوه‌ها و گیاهان مفید برای شفاف‌سازی پوست تشکیل شده است. علاوه بر این‌ها، ماست برای نرم کردن بیشتر پوست نیز، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز روشن‌کنندگی پوست در برایتان اهمیت بسیاری دارد، بهتر است به ویژگی‌هایی که در پشت کرم ضد آفتاب نوشته‌شده است توجه کنید.

مطلب پیشنهادی: بررسی چند مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی همراه با نظرات خریداران

 

نکات لازم پیش از خرید یک ضد آفتاب روشن‌کننده پوست

از ویژگی‌های یک کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست ایرانی می‌توان به ماندگاری حداقل تا چهار ساعت بر روی پوست و محافظت از پوست در برابر نور خورشید اشاره کرد. علاوه بر این می‌توان به انواع رنگ‌ها مثل روشن و بژ، که در کرم روشن‌کننده پوست ایرانی وجود دارد اشاره کرد.

این موارد مشخص می‌کند که کرم‌های ضدآفتاب برای چه نوع پوستی مناسب است. بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده پوست به‌تدریج لک‌های پوستی را محو می‌نماید و تیرگی‌های پوستی را برطرف می‌نماید.

از ویژگی‌های کرم روشن‌کننده پوست ایرانی اگر به‌صورت مداوم استفاده شود می‌تواند از پیر شدن پوست جلوگیری کرده و پوست را از عوامل بیرونی مانند باکتری‌ها محافظت نماید.

کرم روشن‌کننده پوست ایرانی با رنگ دانه‌های قوی که در آن به‌کاربرده شده است و در آزمایشگاه بر روی آن‌ها آزمایش انجام‌شده است جهت تقویت پوست و پوشش دهی به پوست در برابر آفتاب بسیار خوب عمل می‌کند. برای اینکه بتوانیم یک کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست را انتخاب کنیم ابتدا بهتر است با مشخصات پشت محصول نیز آشنا شویم.

 

بهترین کریم ضد آفتاب روشن کننده پوست

SPF  موجود در کرم‌های ضدآفتاب نشانه چیست؟

ضد آفتاب روشن‌کننده خارجی علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش و خورشید به روشن کردن پوست و شفافیت آن نیز کمک زیادی می‌کند. با این حساب، همان‌طور که گفته شد؛ ضد آفتابی مناسب پوست است که در برابر نور خورشید محافظت بالایی داشته باشد و برای شناخت ضریب محافظت ضد آفتاب باید بدانید که ضریب محافظت از ضد آفتاب را با spf نشان می‌دهند.

در حالت معمول، ضریب ضد آفتاب برای محافظت از نور خورشید باید برابر با ۱۵ باشد که این عدد ۹۳ درصد از امواج مضر خورشید و ماورا بنفش را از سطح پوست شما دور می‌کند. بهتر است بدانید بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده پوست خارجی باید spf آن برابر با ۵۰ باشد و از موادی تشکیل شده باشد که آب‌رسانی و تقویت‌ پوست از ویژگی‌های این کرم ضد آفتاب باشد. با داشتن آب‌رسانی و مواد مغذی درکرم آب‌رسان می‌توان گفت که مانع خشک شدن پوست می‌شود.

هنگامی‌که از کرم ضد آفتاب استفاده می‌نمایید فورا از منزل خارج نشوید زیرا کرم‌های ضد آفتاب برای داشتن یک عملکرد خوب بر روی پوست نیاز به زمان ‌دارند، بهتر است نیم ساعت قبل از اینکه از خانه خارج شوید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

 

طرز استفاده از کرم روشن‌کننده پوست

برای استفاده از کرم ضدآفتاب می‌توانید به‌صورت روتین روزی دو بار آن را روی پوست خود بمالید و از اثرات مفید این نوع کرم‌ها بهره‌مند شوید، بهتر است قبل از اینکه از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم تاریخ‌مصرف آن را بررسی کنیم زیرا به‌طورمعمول هر کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست یا معمولی سه سال تاریخ‌ مصرف دارد.

کرم‌هایی که بیش از سه سال استفاده نکرده‌اید را دیگر استفاده نکنید زیرا برای پوست شما مضر خواهد بود و از کرم‌های جدید ضد آفتاب روشن‌کننده خریداری نمایید. بهتر است بدانید هنگامی‌که از کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست استفاده می‌نمایید فورا از منزل خارج نشوید زیرا کرم‌های ضد آفتاب برای داشتن یک عملکرد خوب بر روی پوست نیاز به زمان ‌دارند، پس بهتر است نیم ساعت قبل از اینکه از خانه خارج شوید از کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست استفاده نمایید.

بسیاری از افراد تنها در زمانی که از خانه خارج می‌شوند از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند درصورتی‌که سه ساعت یک‌بار برای پوشش دهی بهتر پوست در برابر اشعه‌ی فرابنفش نیاز است تا کرم ضد آفتاب ریکاوری شود.

بهتر است هنگام استفاده از کرم ضد آفتاب علاوه بر اینکه بر روی صورت خود بمالید در دست‌ها و پا ‌ها و جاهایی که با نور مستقیم آفتاب در ارتباط هستند نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا اثر بیشتری بر روی پوست شما داشته باشد. علاوه براین باید بدانید که پوست صورت نسبت به سایر اعضای بدن حساس تر است پس باید مراقبت بیشتری از  آن نمود.

 

*** معرفی ۱۰ مدل بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده پوست در بازار ***

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Oily and Acne-Prone SPF30 حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/۱۳۵۵۰
  • نوع عصاره: عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا
  • وزن: ۴۰ گرم


از نقاط قوت این کرم ضد آفتاب به گفته خریداران می‌توان به: بافت سبک، جذب فوق العاده و مات کننده پوست اشاره نمود.
برخی از خریداران به کم حجم بودن محصول اشاره کرده اند و جزء نکات منفی برای این مدل ضد آفتاب دانسته اند.

 

   

از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/۱۳۵۵۰
  • نوع عصاره: عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا انانتیاکلرانتا ، اولئانولیک اسید و پاپایا
  • وزن: ۴۰ گرم


 

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium حجم 40 میلی لیتر محصولی از کشور ایران است که تاکنون توانسته امتیاز 4.1 را از خریداران کسب نماید.

این محصول با توجه به فرمولاسیونی که دارد مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش است و در ساختارش از عصاره ی گیاهانی مثل: بیربری، شیرین بیان، پاپایا و… استفاده شده است که این ترکیبات به رفع لک های پوستی کمک شایانی می‌کند و از طرفی خاصیت مات کنندگی و ضد حساسیت را دارا می‌باشد.

این کرم ضد آفتاب با توجه به بافت سبک و پوشش دهی کاملی که دارد مناسب برای آن دسته از خانم هایی است که به دنبال کرم ضد آفتاب با پوشش کامل کرم پودر را دارند.

از نقاط قوت این ضد آفتاب به گفته خریداران می‌توان به: جذب بالا و کیفیت خوب محصول اشاره کرد.
برخی از خریداران به قیمت بالای محصول اشاره کرده اند و این نکته را جزء امتیاز منفی برای این محصول دانسته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 3.9 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز: ۱۳۴۹۷۶۲۸۶۳۸۷۵۲۵۶
  • ترکیبات: بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های: چرب
  • ویژگی‌های ضدآفتاب: رنگی


 

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection حجم 40 میلی لیتر یکی دیگر از کرم های ضد آفتاب موجود در بازار می‌باشد که مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه می‌باشند.

این محصول از برند الارو دارای رنگ بژ روشن است و برای آن دسته از افرادی که دارای پوست روشن و گندمی هستند ایده ال می‌باشد.

این کرم ضد آفتاب با توجه به ساختاری که دارد می‌تواند کارایی مشابه کرم پودر را داشته باشد از این رو زمانی که از این ضد آفتاب استفاده می‌کنید دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر آرایشی نمی‌باشد.

این محصول با کیفیت می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه های خورشید محافظت نماید. لازم به ذکر است بدانید که این کرم دارای SPF30 می‌باشد و برای آن دسته از افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب می‌باشد چرا که SPF30 میزان تقریباً ضعیفی نسبت‌ به SPFهای بالاتر به حساب می‌آید.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: کاور خوب و پوشش دهی بالا محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۶۲۶۰۳۰۴۲۰۰۴۲۹
  • وزن: ۵۰ گرم


 

یکی دیگر از کرم های ضد آفتاب که امروزه در بازار وجود دارند، کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا می‌باشد. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کند که امتیازی قابل قبول برای این محصول به حساب می‌‍‌آید.

حجم کرم ضد آفتاب درماتیپیک 50 میلی لیتر است که در تیوپی پلاستیکی گنجانده شده است.

برای استفاده از این کرم کافیست که 15 دقیقه قبل از قرارگیری در برابر اشعه های آفتاب روی پوست تمیز استفاده شود و همانند دیگر کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت تکرار شود.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف مدل NC10 مقدار 40 گرم

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز: ۳۸/۱۴۷۵۲
  • نوع عصاره: رزماری ، چای سبز و سینامون
  • وزن: ۴۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست


 
از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: بافت سبک، پوشش دهی بالا و مناسب برای پوست های روشن اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۳۸/۱۲۲۷۷
  • نوع عصاره: پوست لیمو – شیرین بیان
  • وزن: ۵۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست


 

اگر بخواهیم یکی دیگر از کرم های ضد آفتاب موجود در بازار را معرفی کنیم می‌توان کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف را نام برد. این کرم محصولی از کشور ایران است که در حال حاضر توانسته امتیاز خوبی از خریداران خود کسب نماید.

در ساختار این مدل ضد آفتاب از عصاره پوست لیمو و شیرین بیان استفاده شده است که سازگار با انواع پوست ها می‌باشد.

حجم ضد افتاب سان سیف 50 میلی لیتر است که در تیوپی پلاستیکی گنجانده شده است و قادر به محافظت پوست در برابر اشعه های مضر خورشیدی می‌باشد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: روشن کننده پوست، مات کننده، محافظت کننده و سبک بودن بافت کرم اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف مدل NW15 مقدار 40 گرم

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز: ۳۸/۱۴۷۵۲
  • نوع عصاره: رزماری ، چای سبز و سینامون
  • وزن: ۴۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست


     
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل LB حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/۲۳۶۵۱
  • نوع عصاره: ویتامین سی
  • سازگار با پوست‌های: چرب


 
از نقاط قوت این کرم ضد آفتاب به گفته ی خریداران می‌توان به: پوشش دهی بالا، سبک بودن و رنگ تناژ نخودی مناسب برای آرایش اشاره کرد.
تنها ضعف این کرم ضد آفتاب به گفته ی خریداران حجم کم محصول می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE-Normal حجم 55 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۵۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: فرانسه
  • وزن: ۵۵ گرم
  • ترکیبات: بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های: معمولی خشک


 

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل LIGHT BEIGE-Normal با حجم 55 میلی لیتر محصولی از کشور فرانسه است که سازگار با پوست های معمولی و خشک می‌باشد.

این محصول حاوی مواد قوی مرطوب کننده می‌باشد از این رو از چین و چروک های پوستی در معرض آفتاب و بالا رفتن سن پیشگیری می‌کند.

این کرم ضد آفتاب ساختارش به گونه ای می‌باشد که در برابر تعریق مقاوم بوده و از پوست صورت در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می‌نماید.

برای استفاده از این کرم ضد آفتاب کافیست که: نیم ساعت قبل از قرارگیری در برابر اشعه های آفتاب روی پوست تمیز استفاده شود و همانند دیگر کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت نیز تکرار شود.

از نقاط قوت این ضد آفتاب می‌توان به سبک بودن و جذب بالای آن اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و برخی از خریداران قیمت بالای محصول را جزء نکات منفی دانسته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل NB حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶۲۳۶۵۱
  • نوع عصاره: ویتامین c
  • سازگار با پوست‌های: چرب


 
از نقاط قوت این کرم به گفته ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: پوشش دهی بالا و سبک بودن کرم اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *