مراقبت از پوست

۱۷ مدل بهترین سرم ویتامین سی همراه با تجربه خریداران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

سرم ویتامین سی در دسته محصولات مراقبتی پوست است که افراد برای حفظ زیبایی و محافظت از پوست آن را استفاده می‌کنند. این سرم همان‌طور که از نامش پیداست دارای مقادیر زیادی ویتامین سی می‌باشد که این ویتامین نقش عمده و مهمی در پاکسازی و جوانسازی پوست دارد.

مواد مغذی که برای پوست نیاز است بیشمار هستند اما ویتامین سی به‌عنوان پیشروترین ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست شناخته شده است. اگر افراد بتوانند روتین روزانه‌ای برای محافظت از پوست با بهترین سرم ویتامین سی داشته باشند بعد از مدتی متوجه معجزه این سرم بر روی پوست خود خواهند شد. سرم‌های ویتامین سی زیادی در بازار وجود دارند که ما قصد داریم به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم.

زمانی که پوست دچار آلودگی و مشکلاتی می‌شود بهترین و مناسبل‌ترین راه‌حل استفاده از سرم ویتامین سی مناسب است که اگر توسط متخصص پوست تجویز شود، بهترین روش است.

سرم ویتامین سی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید زمانی که افراد به عفونت و یا سرماخوردگی مبتلا می‌شوند اولین و بهترین درمان برای جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی در بدن استفاده از کپسول‌ها و یا ویتامین‌های سی است. در مورد پوست نیز، چنین قاعده‌ای وجود دارد.

زمانی که پوست دچار آلودگی و مشکلاتی می‌شود بهترین و مناسبل‌ترین راه‌حل استفاده از سرم ویتامین سی مناسب است که اگر توسط متخصص پوست تجویز شود، بهترین روش است. ویتامین سی به‌عنوان پرقدرت‌ترین آنتی اکسیدان است که حاوی اسکوربیک بوده و نقش عمده‌ای در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد پوست دارد.

حتما می‌دانید که این رادیکال‌ها به مرور زمان باعث پیری پوست می‌شوند. علاوه بر این، حتما در جریان هستید که وجود ملانین در پوست باعث ایجاد رنگدانه‌های و لکه‌های پوستی می‌شود. این ویتامین نیز، به جلوگیری از تولید ملانین‌های پوست رفته و در روشنی و درخشندگی آن نقش مهمی ایفا می‌کند. به بیان ساده‌تر، از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری می‌شود.

سرم ویتامین سی

کاربرد سرم ویتامین سی

اگر استفاده درست و روتینی از این ویتامین، صورت گیرد، شما پوستی سالم و درخشان خواهید داشت و کاربرد این ویتامین نیز، محسوس خواهد شد. این ویتامین محلول در آب، جزو ضروریات مهم برای پوست افراد می‌باشد.

علاوه بر تمام کارهایی دیگر این ویتامین که می‌توان به روشن کردن پوست، جلوگیری از ایجاد لکه‌های قوی و … اشاره کرد، این ویتامین به عنوان یک مرطوب کننده قوی نیز عمل کرده و با استفاده از آن نیازی به هیچ یک از مرطوب‌کننده‌های دیگر احساس نمی‌شود. با این حساب شما می‌توانید با خرید یک سرم ویتامین سی کاربردهای چندکاره‌ای از آن انتظار داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: بررسی ۱۱ مدل بهترین کرم سفید کننده صورت در بازار

برخی از افراد از یکدست نبودن رنگ پوست خود گلایه دارند که می‌توان گفت استفاده از سرم ویتامین سی این مشکل را در افراد درگیر با این مسئله بهبود می‌دهد. تسکین دردها و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی، کم کردن خطوط و چین و چروک‌های زیر چشم و بهبود بخشیدن به جاهای زخم از کاربردهای مهم این ویتامین پرکاربرد است.

ویتامین سی با ساخت کلاژن و الاستین مطلوب کاربرد زیادی در سفت شدن پوست و جلوگیری از چروک دارد. زمانی که پوست شل و افتاده باشد، پیر به نظر رسیده و نازیبا می‌شود که این کرم با خاصیت تولید کلاژن این مشکل را برطرف می‌کند.

با اینکه ویتامین سی در خیلی از مواد غذایی وجود دارد با این حالت تضمینی نیست که حتما به پوست شما برسد یا به میزان کافی به پوست شما برسد، به همین دلیل استفاده از سرم ویتامین سی بهترین روش برای رساندن مستقیم این ویتامین به پوست است.

بهترین زمان مصرف سرم ویتامین سی

همان‌طور که می‌دانید هر محصول مراقبتی اگر در زمان مناسب خود استفاده شود تاثیر دو چندانی خواهد داشت. در مورد ویتامین‌های سی نیز، چنین است. بهترین زمان مصرف این سرم دو بار در روز است. اگر بخواهید از این سرم بیش‌تر از مقدار ذکر شده روی پوست خود استفاده کنید، مطمعن باشید نتیجه عکس خواهد داد و حتی ممکن است واکنش‌های پوستی زیادی تجربه کنید.

با این حساب ابتدا بهتر است طبق برچسب راهنمایی که در دفترچه آن درج شده است عمل کنید و در صورت نبود چنین امکانی استفاده روزانه و شبانه را مد نظر داشته باشید. علاوه بر این، هر زمان که خواستید سرم ویتامین سی را بر روی پوست خود استفاده کنید در روز بعد نیز، همان زمان قبلی را مورد توجه قرار دهید. به‌عنوان مثال اگر ساعت ۹ شب از این سرم استفاده کردید سعی کنید فردا شب نیز در همین ساعت آن را تکرار کنید.

 

سرم ویتامین c برای از بین بردن لکه های قهوه ای و روشن شدن پوست

 

بهترین برندهای خارجی و ایرانی سرم ویتامین سی

با تمام مطالب موجود در بالا حال می‌توان به معرفی چند برند از سرم‌های ایرانی و خارجی پرداخت. اگر بخواهیم یک توضیح کلی در مورد بهترین سرم ویتامین سی خارجی داشته باشیم می‌توان به برند خارجی با عنوان سرم پوست الارو مدل Vitamin Cاشاره کرد که جزو بهترین سرم ویتامین سی در بازار است که توسط کشور فرانسه ساخته شده و با هر نوع پوستی نیز، سازگاری دارد.

علاوه بر آن، در برندهای خارجی می‌توان از  سرم پوست لافارر مدل Anti Ageing and Lightening نام برد که علاوه بر ویتامین سی دارای مقدار قابل توجهی ویتامین E  نیز می‌باشد. سرم روشن کننده پریم مدل C_Prime نیز در دسته سرم‌های پرفروش و محبوب خارجی است که برای افراد با پوست‌های کک و مک دار عملکرد قدرتمندی دارد.

اگر بخواهیم چند مورد از بهترین سرم ویتامین سی ایرانی را نام ببریم می‌توان به سرم ویتامین سی آردن، کرم صورت سی گل و سرم روشن کننده سینره اشاره کرد که با توجه به نظرات استفاده کنندگان محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.

 

لیست محبوب ترین سرم های ویتامین سی

 

نکات قبل از خرید سرم ویتامین سی

زمانی که قصد خرید سرم ویتامین سی را داشته باشید بهتر است به نکات ریز و جزئی توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوب و مطلوب انجام دهید. اولین نکته، توجه به برند شناخته شده و کیفیت بالای محصول است.

سعی کنید در هنگام خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی که مستقیما با سلامتی پوست شما در ارتباط هستند، کیفیت را فدای قیمت نکنید. حال بهتر است بدانید که یک محصول مراقبتی پوست چه ویژگی‌هایی دارد.

وجود حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ درصد اسید اسکوربیک و یا حتی سدیم آسکوربیل در سرم از ضروریات است. این مواد علاوه بر روشن‌کنندگی پوست، کمترین حساست‌زایی را برای پوست دارد. بهتر است بدانید که یک سرم مطلوب علاوه بر ویتامین سی باید دارای مقداری فرولیک اسید و مواد مغذی مانند ویتامین E  نیز باشد.

نحوه بسته‌بندی محصول نیز، قابل توجه است که هیچ هوایی وارد آن نشود. توجه داشته باشید که نوع بطری باید شفاف نباشد. در این صورت نور نمی‌تواند به مواد حاوی بطری نفوذ داشته باشد.

 

روتین مناسب پوست حساس به گفته دکتر مهدیه بهرامی

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

سرم روشن کننده پریم مدل C_Prime حجم ۳۰ میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • کشور مبدا برند: ایران
  • نوع عصاره: چای سبز، پرتقال، روغن آرگان ،گل رز، گریپ فروت


 

سرم روشن کننده پریم مدل C_Prime حجم ۳۰ میلی لیتر با عملکرد چندگانه جهت تقویت و جوان سازی پوست، مناسب برای افرادی می‌باشد که در ناحیه ی صورت خود دارای کک ومک هستند.

این سرم محصولی از کشور ایران است که تاکنون توانسته امتیاز 4.1 را از خریداران کسب نماید که در نوع خود امتیازی قابل قبول به حساب می‌آید و نشانه ی بارز کیفیت محصول می‌باشد.

در ساختار این سرم از ویتامین سی استفاده شده است که باعث شفافیت و لطافت پوستی می‌شود و از طرفی به دلیل دارا بودن ویتامین E از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

از نقاط قوت این سرم می‌توان به: کیفیت بالای محصول،لطافت و شفافیت پوست اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی در مورد سرم ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   

از محبوب‌ها

سرم پوست دکتر راشل مدل ویتامین C حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۵۲۳۱۴۸۵
  • نوع عصاره: ویتامین سی
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه


 

سرم پوست دکتر راشل مدل ویتامین C با حجم 50 میلی لیتر سازگار با انواع پوست های صورت است و عملکردش بدین گونه است که از پوست در مقابل عوامل آسیب‌رسان مانند انواع آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

برخی از لکه های پوستی ممکن است به علت جای جوش و یا زخم در پوست صورت ایجاد شوند که برای رفع آن بهترین راهکار استفاده از سرم ویتامین سی دکتر راشل است، چرا که این سرم ساختارش به گونه ای است که به راحتی با در هم‌ شکستن فرآیند رنگی شدن سلول‌های پوست، به مقابله با آن پرداخته و مانع از بیشتر شدن لکه ها می‌شود.

این سرم با کیفیت به راحتی جذب پوست صورت می‌شود و از طرفی سریعا تاثیر خود را بر روی پوست باقی می گذارد بطوریکه بعد از استفاده نتیجه ی آن برایتان مشهود خواهد بود.

از نقاط قوت این سرم می‌توان به: کیفیت بالای محصول و عملکرد خوب آن اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

سرم پوست ایلابرت مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.6 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۳۰/۱۱۹۸۱
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: جعبه


     
از محبوب‌ها

سرم ضد چروک ژیناژن مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.4 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۵۶/ظ/۹۶۴۶
  • نوع عصاره: آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های: چرب و مختلط
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه


 

سرم ضد چروک ژیناژن مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر مناسب برای پوست های مختلط و چرب می‌باشد که تاکنون توانسته امتیاز 4.4 را از خریداران خود کسب نماید که این امتیاز نشانه‌ی بارز کیفیت این محصول می‌باشد.

این مدل سرم به دلیل تولید کلاژن به جوان سازی پوست صورت کمک شایانی می‌کند و از طرفی چین و چروک پوستی و لکه های تیره را به حداقل می‌رساند.

این سرم در ساختارش حاوی ویتامین سی، ویتامین E، آلوئه‌ورا، فرولیک اسید، هیالورونیک اسید، رتینول می‌باشد که از ایجاد التهاب و آکنه پوستی پیشگیری می‌کند.

از نقاط قوت این سرم می‌توان به کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب آن نسبت به فروشگاه های دیگر اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی در مورد این سرم ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

سرم بوست دلانو مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: فرانسه
  • شماره مجوز: ۱۵۱۱۸۰۹۵۰۴۲۱۴۴۷۱۲۵
  • نوع عصاره: پرتقال و کرچک ومشتقات ویتامین سی
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: پلاستیک


     
از محبوب‌ها

سرم پوست باله آ مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 3.9 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۲۲۷۵۴۰۵۶۲۲۰۳۸۸۰۴۲۴۱۴
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


 

یکی دیگر از سرم های مدل ویتامین سی که امروزه موجود در بازار هستند سرم پوست باله آ می‌باشد این مدل سرم سازگار با انواع پوست های صورت است، از این رو هر فردی قصد خرید سرم پوستی را داشته باشد به راحتی می‌تواند این مدل را در لیست انتخابی خود بگنجاند.

این محصول به دلیل ساختاری که دارد باعث می‌شود پوست صورت به طور یکدست شفاف و درخشان شود. نکته ی قابل ذکر در مورد این سرم بدین گونه است که این محصول کاملا گیاهی است و حاوی هیچ گونه مواد تشکیل دهنده حیوانی و مواد افزودنی نمی‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

سرم پوست لنبنا مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 3.7 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۵۲۳۱۵۱۷
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو


     
از محبوب‌ها

سرم پوست پلزنت مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: پلاستیک
  • نوع محفظه: تیوپی


 

سرم پوست پلزنت مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر یکی دیگر از سرم های مدل ویتامین سی است که تحت لیسانس ایتالیا ساخته شده است.

این محصول از پوست صورت در برابر رادیکال های آزاد به خوبی محافظت می‌کند و از طرفی به رفع  لک های تیره پوستی کمک کرده و باعث رطوبت رسانی عمیق پوستی می‌شود.

از دیگر ویژگی های بارز این مدل سرم می‌توان به مواردی مثل: جوان سازی پوست، شفاف کننده پوست، از بین برنده تیرگی و لکه، روشن کننده و ضد پیری اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

سرم روشن کننده پوست لاکویینتا مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 3.4 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۷۶۰۱۳۶۷۵۳۶۲۲۹۳۶۲
  • نوع عصاره: پرتقال
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه


     
از محبوب‌ها

سرم پوست ادلیو مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۹۱۷۳۷۱۸۸۸۲۶۳۶۸۱۶
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: پلاستیک
  • نوع محفظه: تیوپی


     
از محبوب‌ها

سرم پوست بالانس مدل هیالورونیک اسید و ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر بسته 2 عددی

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه
  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر


 

   
از محبوب‌ها

سرم پوست درما پلاس مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/ظ/۷۳۷۹
  • نوع عصاره: ویتامینC
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه


     
از محبوب‌ها

سرم روشن کننده سسدرما مدل سی ویت حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • شماره مجوز: ۱۳۲۵۸۴۷۸۵۶۲۱۴۴۵۲
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: بدون عصاره


 

سرم روشن کننده سسدرما مدل سی ویت حجم 30 میلی لیتر حاوی ویتامین سی با رایحه ی پرتقال است که باعث شفافیت و درخشندگی پوست صورت می‌شود.

عملکرد این سرم بدین صورت است که ابتدا با لایه برداری سلول های مرده را از سطح پوست جدا کرده و سپس با تقویت روند نوسازی سلولی، نفوذ ویتامین c را افزایش می دهد از این رو پس از استفاده شفافیت و درخشندگی پوست برایتان مشهود خواهد بود.

عملکرد دیگر این سرم بر روی خطوط ریز و تیرگی دور چشم است که پس از استفاده به مرور زمان این خطوط و تیرگی ها کاهش پیدا می‌کنند.

از نقاط قوت این سرم به گفته خریداران می‌توان به: اثر بخشی، آبرسان خوب و شفاف کننده پوست اشاره نمود.
نقطه ضعف مشخصی در مورد این سرم ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

سرم پوست پیکسی مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۷۸۹۳۲۱۶۵۶۷
  • نوع عصاره: خیار و آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: پمپی


     
از محبوب‌ها

سرم روشن کننده دایان اسکین بوست مدل ویتامین سی حجم 30 میلی لیتر

  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: شیشه
  • نوع محفظه: شیشه
  • ویژگی‌ها: روشن کننده
  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر


     
از محبوب‌ها

سرم دور چشم ویتالیر مدل ویتامین سی حجم 15 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/۲۳۶۴۲
  • نوع عصاره: ریشه ایمپراتا سیلیندریا
  • ترکیبات: دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست


 

سرم دور چشم ویتالیر مدل ویتامین سی با حجم 15 میلی لیتر محصولی از کشور ایران است که سازگار با انواع پوست ها می‌باشد.

این محصول یک سرم ضد چروک قوی به حساب می‌آید و با توجه به ویتامین سی که در ساختارش وجود دارد از ایجاد چین و چروک در ناحیه ی چشم و لب ها جلوگیری می‌کند و همچنین از پوست صورت در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌نماید.

یکی از مهمترین ترکیبات این سرم مدل ویتامین سی، هیالورونیک اسید است که در کاهش چین و چروک تاثیر گذار و در نرم و مرطوب شدن پوست نقش بسیار مهمی دارد.

 

   
از محبوب‌ها

سرم ضد چروک ژیناژن مدل ویتامین C حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/ظ/۹۶۴۷
  • نوع عصاره: آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های: خشک
  • جنس محفظه: شیشه


     
از محبوب‌ها

سرم دور چشم بریلی مدل ویتامین سی حجم 17 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • شماره مجوز: ۰۶۹۷۰۴۷۰۵۳۴۱۹۷
  • جنس محفظه: پلاستیک
  • نوع محفظه: رولی


 

سرم دور چشم بریلی مدل ویتامین سی حجم 17 میلی لیتر توانسته امتیاز 4.1 را از خریداران کسب نماید که به نوعی امتیاز خوبی به حساب می‌آید.

در ساختار این مدل سرم از ویتامین سی استفاده شده است که خاصیت مرطوب کنندگی دارد و باعث می‌شود به مرور زمان تیرگی زیر چشم از بین رفته و سفت و یکدست شود.

برای استفاده از این سرم کافیست که: ابتدا زیر چشم خود را به خوبی تمیز نموده و سپس مقدار مناسبی از این سرم را با نوک انگشتان به پوست در ناحیه چشم زده تا به خوبی جذب شود. بهتر است این مدل سرم را در دو نوبت استفاده نمایید.

 

   
از محبوب‌ها

سرم ضد چروک باله آ مدل کیوتن ویتامین C حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 3.7 را از خریداران کسب کرده است.

  • کشور مبدا برند: آلمان
  • شماره مجوز: ۳۶۹۹۶۰
  • جنس محفظه: شیشه
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
  • حجم: ۵۰ میلی‌لیتر


     

سرم ویتامین سی چیست؟

این سرم همان‌طور که از نامش پیداست دارای مقادیر زیادی ویتامین سی می‌باشد که این ویتامین نقش عمده و مهمی در پاکسازی و جوانسازی پوست دارد.

تفاوت بین کرم و سرم ویتامین سی چیست؟

هر دو یک کار انجام می‌دهند، یعنی انتقال ویتامین سی به پوست، اما سرم‌ها گرانروی بیشتری دارند و خیلی سریعتر و بهتر جذب پوست می‌شوند.

بهترین سرم ویتامین سی خارجی و ایرانی کدام است؟

از برندهای خارجی سرم ویتامین سی می‌توان به الارو، لافارر و پریم  اشاره کرد و از برندهای ایرانی سرم ویتامین سی می‌توان به آردن، سی گل و سینره اشاره کرد. در این مطلب 19 مدل برتر ایرانی و خارجی را لیست کرده ایم.

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *