مراقبت از پوست

۱۱ مدل بهترین کرم سفید کننده صورت همراه با تجربه خریداران

معرفی 11 مدل بهترین کرم روشن کننده قوی پوست همراه با راهنمای خرید

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

همه دوست‌ دارند که پوستشان همیشه شفاف، روشن، صاف و بدون نقص باشد، اما متاسفانه به دلایل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض آلودگی، سرمای زیاد، تابش مستقیم نور آفتاب و… پوست ما به مرور کمی کدر یا پوسته پوسته می‌شود.

در این شرایط استفاده از یک کرم روشن کننده پوست یا همان کرم سفید کننده صورت می‌تواند کمک کننده باشد، هرچند که همه کرم‌های روشن کننده عالی نیستند و توصیه ما این است که به دنبال بهترین کرم سفید کننده صورت باشید.

 

کرم روشن کننده پوست چیست؟

کرم روشن کننده صورت که با نام کرم سفید کننده صورت هم شناخته می‌شود برای روشن کردن پوست صورت کاربرد دارد و معمولا برای نقاط تیره شده در صورت یا لک‌ها استفاده می‌شود، البته بعضا برای روشن کردن تمام صورت هم استفاده می‌شود.

کرم‌ روشن کننده پوست در فرم‌های مختلفی مانند، کرم، لوسیون، روغن و یا سرم در بازار وجود دارند که در حالت کرم و روغن کمی سنگین‌تر هستند و برای پوست‌های خشک مناسب‌تر هستند، اگر صورت شما چرب است استفاده از حالت سرم مناسب است.

 

کرم روشن کننده یا سفید کننده پوست دقیقا چطور کار می‌کند؟

عملکرد کرم‌های روشن کننده پوست تا حد زیادی شبیه به کرم‌های ضد لک است، به این شکل که به زیر پوست نفوذ می‌کنند و تولید ملانین در پوست را کنترل می‌کنند و مانع تجمع رنگدانه‌ها شده و لک‌ها را از بین می‌برند، لک‌هایی که موجب تیرگی شده‌اند.

ویتامین سی یکی از ترکیبات موجود در کرم‌های روشن کننده است که یک نوع آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و موجب روشن کنندگی پوست است.

به طور کلی کرم روشن کننده پوست این نتایج را برای شما به همراه خواهد داشت:
  • مرطوب کنندگی و هیدراته کردن پوست صورت
  • لک‌ها، خال‌ها، اسکارها را که به دلایل مختلف مانند افزایش سن یا آلودگی ایجاد شده‌اند را بهبود می‌بخشد.
  • کاهش ملاسما یا هیپرپیگمانتاسیون – که در واقع لکه های تیره پوست هستند.
  • تنظیم کردن رنگدانه‌های پوست
  • تا حدی کاهش خطوط و چین و چروک روی صورت

 

کرم روشن کننده پوست صورت را در برابر نور آفتاب آسیب‌ پذیرتر می‌کند، اگر بعد از استفاده از کرم روشن کننده پوست در معرض آفتاب قرار میپ‌گیرید، از ضد آفتاب استفاده کنید.

 

آیا کرم های روشن کننده پوست سالم و بی خطر هستند؟

اینکه آیا کرم روشن کننده پوست بی خطر است یا خیر به ترکیبات کرم و همچنین نوع پوست شما بستگی دارد، هنگام خرید باید به فرمولاسیون کرم توجه داشته باشد و کرمی را انتخاب کنید که ترکیبات شیمیایی خشن در آن وجود نداشته باشد، دقیقا به همین دلیل توصیه می‌شود اگر پوست خیلی حساسی دارید حتما با مشورت پزشک کرم روشن کننده تهیه کنید.

اما به طور کلی هنگام خرید کرم روشن کننده پوست این موارد را مد نظر داشته باشید:

  • خاصیت کرم روشن کننده پوست به گونه‌ای است که می‌تواند صورت شما را در برابر نور آفتاب آسیب‌ پذیرتر کند، پس حتما بعد از استفاده از کرم روشن کننده پوست، از ضد آفتاب هم استفاده کنید.
  • همیشه قبل از اینکه کرم روشن کننده پوست را روی تمام صورت خود استفاده کنید، ابتدا روی بخش کوچکی از پوست خود امتحان کنید تا در واکنش پوست خود را به کرم ارزیابی کنید، می‌توانید روی بخش از پوست دست خود امتحان کنید.
  • به ترکیبات تشکیل دهنده کرم دقت کنید و مطمئن شوید که کرم از ترکیباتی مانند جیوه، هیدروکینون و استروئیدها تشکیل نشده باشد، این موارد باعث تحریک پوست و اثرات منفی بلند مدت می‌شوند.

 

چقدر طول می‌کشد تا کرم روشن کننده اثر کند؟

اینکه یک کرم سفید کننده پوست در چه مدت زمانی اثر می‌کند کاملا به نوع پوست شما و همچنین نوع کرم وابسته است، ممکن است شما از یک کرم کمی سریعتر نتیجه بگیرید یا یک نفر با کرم روشن کننده شما سریعتر یا دیرتر نتیجه بگیرد، چرا که نوع پوست هم بسیار مهم است.

اما به طور کلی بهتر است که حداقل یک ماه و یا بعضا تا ۲ ماه به طور منظم از کرم استفاده کنید، کرم روشن کننده پوست و همچنین سایر کرم‌های اصلاحی پوست مانند کرم ضد لک، کرم دور چشم و… همگی در صورت استفاده منظم در یک باز زمانی معمولا ۱ ماهه نتیجه بخش هستند.

 

بهترین زمان استفاده از کرم روشن کننده پوست چه زمانی است؟

بهترین زمان استفاده از کرم روشن کننده پوست در صبح و شب است، در واقع هر روز صبح و هر شب از کرم استفاده کنید، دقت کنید که بهترین حالت این است که بعد از استفاده از کرم در مقابل نور خورشید قرار نگیرید، در صورتی که در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرید حتما بعد از کرم روشن کننده باید کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

دقت کنید که این کرم‌ها آرام آرام نتیجه می‌دهند، پس صبور باشید و به صورت منظم دوره استفاده از آن را طی کنید، تداوم در استفاده از این کرم‌ها نتیجه خوبی خواهد داشت.

لیست پرفروش ترین کرم های روشن کننده

 

پیش از خرید کرم روشن کننده پوست به این موارد توجه داشته باشید:

 

۱- به بی خطر بودن کرم توجه کنید

پیش از خرید کرم روشن کننده صورت، قبل از هر چیز باید به ترکیبات کرم توجه کنید و بررسی کنید آیا این کرم از ترکیبات مطمئن استفاده کرده است یا خیر، مطمئن شوید از ترکیباتی مانند جیوه، هیدروکینون و استروئیدها تشکیل نشده باشد، این موارد باعث تحریک پوست و اثرات منفی بلند مدت می‌شوند.

۲- بهتر است آنتی اکسیدان داشته باشد

آنتی اکسیدان در ویتامین سی وجود دارد و احتملا از اهمیت وجود آنتی اکسیدان در رژیم غذایی روزانه و تاثیر آن در دفع سموم بدن و روند ترمیم پوست باخبر هستید، خیلی از کرم‌های روشن کننده پوست در ترکیباتشان از ویتامین سی بهره می‌برند، بهتر است که کرمی را انتخاب کنید که این ویژگی را داشته باشد.

 

۳- ضد آفتاب بعد از روشن کننده

خاصیت کرم روشن کننده پوست به گونه‌ای است که بعد از مصرف به دلیل اینکه ملانین را در سطح پوست کنترل میکند، می‌تواند موجب آسیب پذیری بیشتر شما در معرض نور خورشید شود، توصیه ما این است که بعد از مصرف روشن کننده پوست در معرض آفتاب قرار نگیرید، اما در صورتی که ناچار هستید، حتما کرم ضد آفتاب استفاده کنید. برای خرید ضد آفتاب خارجی به مطلب بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مراجعه کنید.

 

۴- توجه به برند کرم تولید کننده

قطعا اینطور نیست که فقط کرم‌های روشن کننده پوست از برندهای خیلی مطرح باکیفیت باشند و مابقی کیفیت لازم را نداشته باشند، اما بهتر است که هنگام خرید کرم مرطوب کننده نسبت به برند تولید کننده اطلاعات کافی را داشته باشید و نظرات دیگر خریداران را در مورد کرم مورد نظر جویا شوید.

 

۵- توجه به نظرات و تجربه خریداران

علاوه بر شناخت برند، بهتر است در مورد کرم انتخابی خود نظرت دیگران را بررسی کنید، در این مطلب ما ۱۱ مدل بهترین کرم سفید کننده صورت را همراه با نظرات و فیدبک‌های خریداران برای شما لیست کرده‌ایم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

*** لیست ۱۱ مدل بهترین کرم روشن کننده پوست همراه با نظرات ***

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

کرم روشن کننده دی اوردینری مدل suspension 23% حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • شماره مجوز: ۱۰۰۰۸-۷۰۰۱
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین


 

کرم کاسه‌ای روشن‌کننده‌ی پوست دی اوردینری مدل suspension 23% با حجم 30 میلی لیتر یکی از بهترین کرم های روشن کننده موجود در بازار است که تاکنون توانسته امتیاز 4.3 را از خریداران کسب نماید.

در ساختار این مدل کرم روشن کننده از ویتامین C و اسید HA که دارای هیالورونیک اسید می‌باشد استفاده شده است. ویتامین c موجود در این کرم شفافیت و روشنی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این کرم ابتدا باید پوست خود را تمیز نمایید و سپس مقدار لازم از کرم را بر روی پوست مالیده و ماساژ دهید. نکته قابل ذکر در مورد این کرم بدین صورت است که از مصرف آن در اطراف چشم خودداری نمایید و فقط بر روی پوست سالم و بدون آسیب استفاده شود.

از نقاط قوت این کرم روشن کننده می‌توان به کیفیت بالای محصول که خریداران به آن اشاره کرده اند را بیان نمود.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   

از محبوب‌ها

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin Cحجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۵۶/۲۰۵۹۳


 

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin Cحجم 30 میلی لیتر محصولی از کشور ایران است که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد و اکثر خریداران از این کرم رضایت کامل را داشته اند.

این محصول دارای بافتی سبک است که باعث می‌شود در حین استفاده احساس سنگینی بر روی پوست صورت خود نداشته باشید. این مدل کرم علاوه بر خاصیت روشن کنندگی رطوبت رسان خوبی برای پوست صورت نیز می‌باشد.

از نقاط قوت این کرم روشن کننده می‌توان به: کیفیت بالای محصول، بوی مطبوع و بافت سبک کرم اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایت کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

  • کاربرد: کل بدن
  • شماره مجوز: ۲۴۹۸۰۵۴۱۱۶۵۸۹۷۱۷
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست
  • جنس محفظه: پلاستیک
  • نوع محفظه: تیوپی


     
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده راکوتن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت و بدن
  • شماره مجوز: ۲۳۳۹/ظ/۳۸
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: AHA


 

کرم روشن کننده راکوتن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر محصولی با کیفیت است که بر روی پوست صورت و بدن قابل استفاده می‌باشد. این کرم امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده که در نوع خود امتیازی قابل قبول به حساب می‌آید.

این کرم دارای بافتی بسیار سبک است که علاوه بر خاصیت روشن کنندگی و رطوبت رسانی از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری می‎‌کند.

اگر قصد خرید کرم روشن کننده پوست را دارید ما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم چرا که در حال حاضر جزء یکی از بهترین کرم های موجود در بازار می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 3.9 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۲۱۶۲۳۱۴۰۱۵۶۰۰۰۴۲
  • نوع عصاره: شی باتر


     
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین C حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۴۴/۱۰۵۰۴


 

یکی دیگر از کرم های روشن کننده پوستی که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین C حجم 40 میلی لیتر است این مدل کرم محصولی از کشور ایران است که بر روی پوست صورت کاربرد دارد.

در ساختار این کرم از ویتامین c که خاصیت روشن کنندگی دارد استفاده شده است. متخصصان برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر توصیه می‌کنند که از ضد آفتاب همراه این محصول استفاده نمایید.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به مواردی مثل: محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، روشن کننده، شفاف کننده پوست صورت و ضدچروک اشاره کرد.

برای استفاده کافیست که ابتدا پوست صورت را با شوینده مناسب تمیز نموده و سپس مقدار کافی از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوستتان گردد.

   
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده درماتیپیک مدل ECLAIRCISSANTE حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۱۲۸۸/ظ/۴۸
  • نوع عصاره: شی باتر و سیلیمارین و رازیانه و آلوورا


     
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده آون مدل Papaya حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 5 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: پوست صورت
  • کشور مبدا برند: لهستان
  • شماره مجوز: ۱۲۸۴۲۸۳۲۸۱۲۹۶۵۸
  • نوع عصاره: پاپایا و زردچوبه


 

این کرم روشن کننده مارک آون یکی از بهترین کرم های موجود در بازار است که ساخت کشور لهستان می‌باشد. این کرم توانسته امتیاز 5 از 5 را از خریداران کسب نماید که در نوع خود امتیازی بسیار عالی است و  نشانه ی بارز کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

این کرم با خاصیت روشن کنندگی و مرطوب کنندگی مناسب برای پوست های نرمال در طول روز می‌باشد. در ساختار این کرم روشن کننده از عصاره های پاپایا و زردچوبه استفاده شده است به همین علت نوعی کرم ضد چروک و سفت کننده نیز به حساب می‌آید.

برای استفاده کافیست که ابتدا پوست صورت را با شوینده مناسب تمیز نموده و سپس مقدار کافی از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوستتان گردد.

   
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده بایومارین مدل جلبک دریایی حجم 30 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۳۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: کل بدن
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره مجوز: ۳۸/۱۳۱۷۴


     
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده اس نیل مدل Repair & Brightening حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد: صورت
  • شماره مجوز: ۱
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های: انواع پوست


 

یکی دیگر از کرم های موجود در بازار که کیفیت بالایی دارد کرم حلزون بایو آکوا چند کاره می‌باشد. این کرم به دلیل دارا بودن ویتامین خاصیت ترمیم کنندگی و روشن کنندگی پوست را دارد که سازگار با انواع پوست ها می‌باشد.

این محصول در بسته بندی بسیار شیک و در قالب کاسه ای با وزن ۵۰ گرم مناسب برای آقایان و خانم ها است. بهتر است بدانید که این کرم فقط برای پوست صورت قابل استفاده است.

برای استفاده کافیست که ابتدا پوست صورت را با شوینده مناسب تمیز نموده و سپس مقدار کافی از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوستتان گردد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم روشن کننده دوکری مدل Melascreen Rich حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 5 را از خریداران کسب کرده است.

  • حجم: ۴۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: فرانسه
  • شماره مجوز: ۱۱۹۰۷۲۵۰۳۸۱۴۹۷۳۱
  • میزان AHA: ۲
  • نوع عصاره: آسکوربیل گلوکوزاید، نیاسین آمید، روغن کارتام


     

آیا کرم روشن کننده صورت واقعا موثر است؟

در صورتی که بهترین کرم روشن کننده پوست را که مناسب پوست شماست انتخاب کنید و یک دوره درمانی کامل را طی کنید، کاملا موثر خواهد بود.

کرم روشن کننده همان کرم سفید کننده است؟

بله کرم روشن کننده پوست با نام کرم سفید کننده هم شناخته می‌شود.

بهترین کرم سفید کننده صورت کدام است؟

برندهای مختلفی ایرانی و خارجی برای کرم روشن کننده پوست وجود دارند که در این مطلب 11 کرم روشن کننده پوست همراه با نقاط قوت و ضعف معرفی شده اند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *