لوازم خانگی برقی

۱۰ مدل بهترین کولر آبی پرتابل پرفروش موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

کولرهای آبی پرتابل که نوعی وسیله سرمایشی در فصول گرم سال به حساب می‌آیند امروزه در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود هستند.

اما وقتی می‌گوییم کولرهای آبی پرتابل منظور دقیقا کدام کولرها هستند؟ عملکردشان به چه نحوی است و چه قابلیت‌هایی دارند؟

اگر بخواهیم این وسیله سرمایشی را شرح دهیم باید بدین گونه تعریف کرد که: کولرهای آبی پرتابل نوعی کولر آبی قابل حمل هستند که قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را دارند و به راحتی جابه جا می‌شوند.

در مورد نصب این مدل کولرها باید بدانید که نیاز به فرد متخصصی ندارد فقط کافیست کولر را در گوشه و جای مناسب محیط خانه یا محل کار برای استفاده قرار دهید. اگر به کولرهای آبی حساسیت دارید بهتر است به سراغ کولر آبی سلولزی بروید.

 

کولرهای آبی پرتال یا قابل حمل چه مزیتی دارند؟

کولرهای قابل حمل یا پرتابل که از نظر اندازه بسیار کوچکتر از کولرهای آبی هستند، اصلی ترین مزیتشان کوچک بودن آنها، اشغال فضای کمتر و همچنین قابلیت جابجایی است، اما در کنار این موارد بد نیست بدانید که هزینه تعمیرات این کولرهای کوچک قابل حمل بسیار کمتر است.

کولرهای آبی کوچک و قابل حمل از نظر عملکرد دقیقا مانند کولرهای آبی معمولی هستند با این تفاوت که به صورت دستی مخزن آنها پر می‌شود، هرچند که در مدل های جدیدتر با وجود شناور امکان اتصال دائمی آنها به آب وجود دارد، این مدل ها معمولا در مغازه ها و مکان هایی که امکان نصب کولر آبی بزرگ وجود ندارد استفاده می‌شوند.

هنگام خرید کولر آبی پرتال دقت کنید که توان کولر آبی که همان میزان سرمادهی آن می‌باشد و با CFM نمایش داده می‌شود چقدر است، در حال حاضر کولرهای آبی کوچک با توان های ۲۵۰۰، ۲۸۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ در بازار موجود هستند.

 

کولرهای آبی پرتابل از نظر توان قابل مقایسه با کولرهای آبی ثابت نیستند و برای فضاهایی مانند اتاق یا مغازه مناسب هستند. تنها مزیتشان قابل حمل بودنشان است.

 

بهترین برندهای کولر آبی قابل حمل در بازار کدامند؟

برندهای مختلفی در حال تولید کولر آبی قابل حمل یا پرتال هستند که از بهترین ها می توان به برفاب، آبسال، ریتون، آزمایش، مایدیا و جنرال اشاره کرد، اما در نظر داشته باشید که صرفا توجه به برند کار اشتباهی است، شما باید علاوه بر برند به اندازه کولر، توان کولر و سایر امکانات آن توجه داشته باشید.

 

کدام کولر آبی پرتابل برای من مناسب است؟

کولر آبی پرتابلی که ابعاد مد نظر شما را داشته باشد، پرتاب باد و قدرت سرمایشی آن برای فضای مورد نظر شما مناسب باشد، کمترین میزان رطوبت را در هوا ایجاد کند و همچنین کیفیت ساخت و قیمت مناسبی داشته باشد، بهترین کولر آبی پرتابل برای شما می‌باشد، که در این مطلب ما ۱۰ مدل برتر را معرفی کرده ایم و این احتمال وجود دارد که کولر پرتابل مد نظر شما در میان آنها باشد.

 

ما این ۱۰ کولر آبی پرتابل را بر چه اساسی انتخاب کرده ایم؟

معیارهای زیادی در انتخاب این کولرهای آبی پرتابل دخیل بوده اند، هرچند که کولرهای انتخاب شده لزوما بدون عیب نیستند، اما دست کم نسبت به سایر گزینه ها برجسته‌تر بوده اند.

مواردی از جلمه توان کولر، اعتبار برند، کیفیت ساخت، نظرات خریداران، میزان فروش و همچنین قابلیت‌های مختلف این کولرها در انتخاب دخالت داشتند و هر یک از این کولرها به دلیل قبول شدن در یک یا چند معیار گفته شده در لیست قرار داده شده‌اند.

 

 

*** ۱۰ مدل بهترین کولر آبی پرتابل بر اساس تجربه خریداران  ***

 

 

در حال بارگذاری ویدیو ....

از محبوب‌ها

کولر آبی پرتال هیتما مدل AHPC37HG

کولر آبی پرتال هیتما با توان 600 متر مکعب در ساعت با قابلیت سرمایش و گرمایش و همچنین مجهز با فیلتر سلولزی که باد بسیار خنک و مطبوعی را ایجاد می‌کند.


 

اولین محصولی که قرار است در این مقاله معرفی شود کولر آبی پرتابل هیتما مدل AHPC37HG می‌باشد. این مدل کولر آبی پرتابل با کسب امتیاز 5 از 5 و رضایتمندی کامل خریداران به عنوان یکی از با کیفیت ترین کولرهای آبی پرتابل به حساب می‌آید.

اگر بخواهیم به طور تخصصی این مدل را بررسی کنیم می‌توان این گونه گفت که: کولر آبی هیتما با توان باددهی 600 متر مکعب در ساعت مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می‌باشد و ساختارش به گونه ای است که علاوه بر تولید باد بسیار خنک و تهویه مطبوع قادر به تولید آب و هوای استوایی نیز می‌باشد که این یک مزیت به شمار می‌آید چرا که همه ی کولرها مجهز به چنین سیستمی نمی‌باشند.

این کولر قابلیتی دارد که هنگام استراحت بدون کوچکترین صدایی کار می‌کند.

از دیگر مزیت های کولر آبی هیتما می‌توان به مجهز بودن آن به تایمر و ریموت کنترل اشاره کرد بطوریکه هر فردی به واسطه ی تایمری که در دستگاه تعبیه شده است می‌تواند مدت زمان استفاده و زمان دلخواه جهت خاموش شدن دستگاه را انتخاب نماید.

اگر به دنبال کولر آبی پرتابل هستید ما کولر آبی هیتما را برایتان پیشنهاد می‌کنیم چرا که این مدل علاوه بر با کیفیت بودنش دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد نیز می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

کولر آبی قابل حمل ریتون با قدرت باد دهی 850 متر مکعب در ساعت و همچنین دهانه باد خروجی 35 سانتی متری که در آن از پد سلولزی استفاده شده است.


 

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500 با کسب امتیاز 3.5 از 5 جزء یکی دیگر از پرفروش ترین کولرهای آبی پرتابل محسوب می‌شود.

کولرهای آبی پرتابل ریتون با قدرت موتور 44204 وات و حداکثر قدرت باددهی 850 متر مکعب در ساعت قادر به خنک کردن محیط کار و منزل می‌باشند.

کولرهای آبی ریتون در ساختارشان از تکونولوژی مدرن استفاده شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فصل های گرم سال زمانی که می‌خواهید از کولرهای آبی استفاده کنید ابتدا پوشال آن را بررسی و تعویض نمایید و یا اینکه در روزهای بسیار گرم برای خنکای بیشتر کولر اطراف و داخل مخزن آب بریزید، مشکلی که خیلی ها به خاطرش قید استفاده از کولر آبی را می زنند.

اما در این کولر قابل حمل ریتون از پدهای سلولزی به عنوان جایگزین پوشال استفاده شده است که نه گرد و غبار را جذب می‌کنند و نه مشکل ریختن آب در اطراف کولر برای آنها وجود دارد.

این پدهای سلولزی با توجه به تراکم بسیار بالایی که دارند مانع ورود گرد و غبار به محیط می‌شوند و همچنین دیگر نیاز نیست آنها را همانند پوشال سالانه تعویض نمایید و به طور معمول می‌توان از هر پد به مدت سه سال برای یک دستگاه استفاده نمود.

از دیگر مزیت های این مدل کولر می‌توان به مواردی همچون: دارا بودن چهار چرخ جهت حمل، دارا بودن دو موتور سرعت، کارکرد دو حالته فن یا کولر، نصب و حمل آسان اشاره کرد.

از معایب این مدل می‌توان به صدای زیاد آن را اشاره کرد که اکثر خریداران نیز آن را عنوان کرده اند بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول این نکته را لحاظ نمایید.

صدای کمی زیاد این کولر به گفته کاربران از معایب این مدل می باشد.
سرمای مناسب، مصرف کم و پرتاب باد بالای این کولر به گفته کاربران از مزیت های این کولر هستند.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی برفاب مدل BF5-O

کولر آبی پرتابل برفاب با توان و قدرت باد دهی 3100 که چرخ دار است و توسط 80 درصد از خریداران توصیه شده است.

 


 

یکی دیگر از کولرهای آبی پرتابل برند برفاب مدل BF5-O می‌باشد این مدل کولر آبی پرتابل رضایت 80 درصدی خریداران را کسب کرده و همچنین 60 نفر از خریداران این محصول را برای خرید به دیگران توصیه کرده اند.

اگر بخواهیم این مدل کولر را تخصصی بررسی نماییم در همین ابتدا باید گفت که موتور کم مصرف این دستگاه ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است.

این دستگاه با ارتفاع 135 سانتی متری و عرض 84 سانتی متری قادر به خنک کردن فضاهای 30 الی 40 متری می‌باشد، بنابراین اگر فضای کوچکی در اختیار دارید بهتر است سراغ مدل های دیگر بروید.

در ساختار این مدل کولر از پدهای سلولزی استفاده شده است که در صورت نیاز به راحتی بتوانید در پنل پشتی کولر را باز کرده و پد را بیرون بیاورید.

از دیگر مزیت های این مدل کولر می‌توان به بدنه ی تمام پلاستیکی از جنس ABS اشاره کرد که در برابر ضربه بسیار مقاوم می‌باشد و در صورت ایجاد گرد و خاک به راحتی تمیز می‌شود.

به گفته خریداران صدای نسبتا زیاد و همچنین ایجاد رطوبت زیاد در محیط از معایب این کولر آبی پرتابل می باشند.
به گفته کاربران کیفیت و مونتاژ خوب و همچنین سرما و پرتاب باد این کولر از مزیت های آن می باشند. پشت کولر به سمت فضای باز باشد.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800

کولر آبی قابل حمل آزمایش با توان خروجی 1300 و همچنین جنس بدنه گالوانیز از کولرهای آبی پرتابل پرفروش این شرکت است که توسط 70 درصد از خریداران هم توصیه شده است.


 

بعد از معرفی چند برند معتبر کولر آبی پرتابل رسیدیم به یکی از برندهای قدیمی و معروف کارخانه صنعتی آزمایش که در سال 1337 در تهران احداث شده است.

از محصولات بسیار با کیفیت این کارخانه می‌توان به کولر آبی پرتابل آزمایش مدل AZ-2800 اشاره کرد.

کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800 با اندازه کوچکی که دارد مناسب برای مکان هایی با متراژ پایین می‌باشد. در ساختار و طراحی این مدل کولر از پوشال های بسیار با کیفیت استفاده شده که قادر هستند حجم آب بسیار زیادی را جذب کنند و در نتیجه سرمایش بیشتری حاصل می‌گردد.

این مدل کولر آبی پرتابل آزمایش تا کنون توانسته رضایت 70 درصدی خریداران را کسب کند و همچنین 70 نفر از خریداران این محصول را برای خرید به دیگران پیشنهاد کرده اند. اگر به دنبال خرید کولر آبی در این رنج قیمتی هستید حتما این مدل را در لیست انتخابی خود داشته باشید.

قیمت مناسب و همچنین پرتاب باد بالا از مزیت هایی است که کاربران به آن اشاره کرده اند.
خنکایی متوسط و همچنین زود خالی شدن مخزن آب از معایبی است که کاربران به آن اشاره کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی جنرال مدل RS2800J

این کولر آبی پرتابل جنرل با حجم 2800 داری پمپ و موتور استاندارد برای خنک کردن فضاهای کوچک در اندازه یک اتاق مناسب است.


 

کولر آبی جنرال مدل RS2800J با قدرت باددهی حداکثر 1000 متر مکعب در ساعت جزء یکی از اقتصادی ترین کولرهای آبی پرتابل به حساب می‌آید.

این محصول امتیاز 3.3 از 5 را از خریداران کسب کرده است که می‌توان گفت خوب است اما عالی نیست و نظرات مثبت و منفی توسط خریداران درج شده است، از این رو هنگام خرید این محصول کمی بیشتر بررسی و دقت داشته باشید.

طراحی و ساختار کولر آبی جنرال متناسب برای محیط های کوچک مثل اتاق می‌باشد از این رو اگر به دنبال خرید کولری کوچک و جمع و جور هستید این مدل را در لیست انتخابی خود داشته باشید.

هوادهی مناسب، صدای کم و قیمت مناسب از مزایایی است که کاربران به آن اشاره کرده اند.
توان پایین، موتور ضعیف و نداشتن تسمه از معایبی که خریداران به آن اشاره کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی رابو مدل PC2500

کولر آبی پرتابل رابو با توان 850 متر مکعب بر ساعت که روی چهار چرخ قرار گرفته است و جنس بدنه آن از پلاستیک ABS است، این کولر امتیاز متوسطی را از کاربران دریافت کرده است.


 

کولر آبی رابو (خزر سابق) مدل PC2500 با توان مصرفی 100 وات جزء کولرهای کم مصرف به حساب می‌آید که ارزش خرید و بررسی را دارد.

کولر آبی پرتابل رابو قابلیت استفاده به صورت فن و یا پنکه را دارا می‌‌باشد بطوریکه می‌توان از این دستگاه در صورت خاموش بودن پمپ به عنوان پنکه استفاده نمایید.

در ساختار این دستگاه مخزن آبی به ظرفیت 20 لیتری تعبیه شده است که به صورت دستی پر می‌شود، در حین پر کردن باید به نشانگر سطح آب توجه داشته باشید چرا که در صورت پر شدن زیاد مخزن، آب از سوراخ ریز مخزن به بیرون چکه می‌کند.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می‌توان به مواردی همچون: پایه ی چرخ دار، استفاده از پد سلولزی ضد باکتری به جای پوشال معمولی و بدنه ای مقاوم اشاره نمود.

مصرف پایین، قدرت مناسب و طراحی زیبا از نقاط قوتی است که توسط خریداران بیان شده است.
از نقاط ضعف این دستگاه که خریداران به آن اشاره کرده اند می توان به قدرت پایین این دستگاه اشاره کرد، هرچند که برخی گفته اند برای فضایی حدود 16 متر بسیار مناسب است.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی جنرال ترمیک مدل PC-2500

این مدل کولر آبی پرتابل جنرال نسبت به مدل قبلی امتیاز بیشتری کسب کرده است، این مدل داری پد سلولزی است که جایگزین پوشال است و سرمایش بهتری ایجاد می‌کند.


 

یکی دیگر از کولرهای آبی پرتابل که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد کولرهای آبی جنرال ترمیک مدل PC-2500 می‌باشد.

این مدل در مجموع امتیاز 3.9 از 5 را از خریداران کسب کرده است که می‌توان گفت امتیازی قابل قبول است.

برای این محصول همانند دیگر مدل ها نظرات مثبت و منفی خریداران درج شده است که توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید کولر آبی در این رنج قیمتی را دارید حتما قبل از خرید نظرات کاربران را با دقت بررسی نمایید.

اگر بخواهیم این مدل را تخصصی برررسی کنیم می‌توان بدین گونه شرح داد که: کولر آبی جنرال ترمیک با حداکثر قدرت باددهی 850 متر مکعب در ساعت توانایی خنک کردن فضاهای کوچک را دارد و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم ABS است که از نظر ایمنی و کارایی بسیار حائز اهمیت است.

از دیگر ویژگی های بسیار مهم این دستگاه استفاده از پدهای سلولزی به جای پوشال های معمولی می‌باشد، همان طور که می‌دانید پدهای سلولزی به دلیل تراکم بالایی که دارند آب بیشتری جذب می‌کنند و در نتیجه سرمای بیشتر و یکنواخت تری را برای محیط به ارمغان می‌آورند.

از مزایای این کولر که کاربران به آن اشاره کرده اند می توان به مصرف آب کم، پایه های چرخ دار و سرعت قابل قبول اشاره کرد.
خنکایی کم این کولر از معایبی است که خریداران به آن اشاره کرده اند. برخی گفته که باد آن شبیه به پنکه است.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی فریدولین مدل PC3000

کولر آبی قابل حمل فریدولین دارای یک مخزن 40 لیتری است که به صورت دستی پر می‌شود که این مخزن دارای نشانگر میزان آب است.

این کولر آبی پرتابل دارای یک مخزن یخ هم می باشد که در صورت نیاز می‌توانید این مخزن را هم پر کنید.

 


 

یکی دیگر از کم مصرف ترین کولرهای آبی پرتابل که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد کولر آبی فریدولین مدل PC3000 می‌باشد.

شرکت فریدولین از شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی است که محصولاتی مانند مینی واش و ماشین لباسشویی هم تولید می‌کند.

دقت کنید که این کولر برای فضایی به اندازه یک اتاق مناسب است، برای فضای بیشتر بازدهی پایین خواهد بود.

این مدل کولر آبی با توان مصرفی 120 وات قادر به خنک سازی محیط های کوچک و متراژ پایین می‌باشد.

در ساختار این مدل دستگاه قابلیت چرخش پره ها به چپ و راست در نظر گرفته شده است که نوعی مزیت به حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می‌توان به مواردی همچون: مجهز بودن به نشانگر آب، دارای دو حالت کارکرد کند و تند، دارای مخزن آب 40 لیتری و پایه های فلزی مستحکم اشاره نمود.

از نقاط قوتی که خریداران به آن اشاره کرده اند می توان به: کیفیت مناسب، جابجایی آسان، مخزن با ظرفیت بالا و پرتاب باد خوب اشاره کرد.
از معایب این کولر به گفته کاربران می توان به سرمای نسبتا کم و صدای نسبتا زیاد اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی باسئوس مدل CXTM-21

کولر آبی قابل حمل باسئوس با ظاهری شبیه به یک تلویزیون کوچک کاملا متفاوت از رقبای خود می‌باشد، حجم این کولر 3500 می‌باشد و ابعاد آن 100x100x50 سانتی‌متر می‌باشد.


 

کولر آبی باسئوس مدل CXTM-21 از جدیدترین محصولات بیسوس می‌باشد که با کسب امتیاز 3.8 از 5  یکی از پرفروش ترین کولرهای آبی پرتابل موجود در بازار است که در این رنج قیمتی گزینه خیلی از افراد است.

طراحی و ساخت این مدل کولر به گونه ای است که فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و به راحتی می‌توان از آن به عنوان کولر رومیزی استفاده نمود.

در این دستگاه از پدهای سلولزی ضد باکتری به جای پوشال استفاده شده است که عمرشان تقریبا 5 سال می‌باشد و مانع ورود گرد و غبار به محیط می‌شوند.

از قابلیت های بسیار مهم این دستگاه می‌توان به دارا بودن پورت Type c آن اشاره کرد که این ویژگی باعث می‌شود با استفاده از پاور بانک هم در هر نقطه دستگاه را شارژ نمایید.

در مجموع می‌توان گفت که اگر قصد خرید کولری کم مصرف با قدرت باددهی فوق العاده و ظاهری زیبا را دارید این مدل را در لیست انتخابی خود داشته باشید.

این کولر برای فضای کوچک مناسب است، انتظار خنک کردن یک فضای بزرگ را از این کولر نداشته باشید، این یک کولر یک نفره است.

 

   
از محبوب‌ها

کولر آبی هیتما مدل EHPC38HB

کولر آبی قابل حمل هیتما با ابعاد 400x350x900 سانتی‌متر یک کولر آبی پرتابل بلند قامت است که حداکثر قدرت باد دهی آن 12 متر مکعب در ساعت است که مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.

 


 

و اما آخرین مدل کولر آبی پرتابل معرفی شده در این مطلب مربوط به برند هیتما مدل EHPC38HB است که حداکثر قدرت باددهی 12 متر مکعب در ساعت را دارد.

این دستگاه دارای قابلیت هایی همچون: دارا بودن فن حلزونی با قدرت بسیار بالا، سیستم گردش هوای افقی و عمودی، ریموت کنترل و تایمر می‌باشد.

اگر به دنبال کولر آبی پرتابل هستید ما کولر آبی هیتما مدل EHPC38HB را برایتان پیشنهاد می‌کنیم چرا که این مدل علاوه بر با کیفیت بودنش دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد نیز می‌باشد.

این کولر آبی پرتابل برای فضایی کمتر از 30 متر مربع مناسب است، از معایب آن هم نبودن نمایندگی است.

از جمله نقاط قوت این کولر که در جهت رفاه مصرف کننده ایجاد شده است، مجهز بودن آن به ریموت کنترل و دکمه های لمسی است.

 

   

کولر آبی پرتابل برای چه شرایط مناسب است؟

کولرهای آبی پرتابل از نظر اندازه کوچکتر از کولرهای آبی ثابت هستند و توان بسیار کمتری دارند، مزیت اصلی این کولرها این است که قابل حمل هستند و برای شرایطی که امکان استفاده از کولر آبی ثابت فراهم نیست مناسب هستند، دقت کنید که این کولرها عمدتا برای فضاهایی به اندازه یک اتاق یا مغازه مناسب هستند.

بهترین برندهای کولر آبی پرتابل کدامند؟

برندهای مختلفی مانند برفاب، آزمایش، آبسال، مایدیا و ریتون از برندهای خوب بازار در زمینه تولید کولر آبی پرتابل هستند.

 

کولرهای آبی پرتابل به چه صورت کار می‌کنند؟

نحوه کار این کولرهای آبی دقیقا مانند سایر کولرهای آبی است با این تفاوت که مخزن این کولرها عمدتا به صورت دستی از آب پر می‌شود، هرچند که در مدل های جدیدتر امکان اتصال آنها به شیر آب فراهم شده است، مدل های جدیدتر دارای شناور هستند.

همچنین در برخی از کولرهای آبی پرتابل به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است که مزیتشان این است که گرد و غبار را جذب می‌کنند تا به داخل هوای کولر وارد نشود و همچنین سرمای بهتری نسبت به پوشال دارند.


نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. اگر محدودیت فضا دارید کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800 خیلی گزینه خوبیه به نظرم. اولا ابعاد کوچیکی داره و واسه فضاهای کوچیک عالیه. برندش قدیمی و معتبره و سرمایش خیلی خوبی هم ایجاد می کنه من که از خریدم راضیم البته خوب مدل های دیگه رو امتحان نکردم بین کولر های قابل حمل

  2. من پارسال کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500 واسه محیط های جمع و جور عالیه جابه جاییشم راجته اما از همه مهمتر دیگه دردسر های پوشال کولر رو ندارید چون از سلولوز استفاده شده تو این کولر به نظر من کاراییشو خیلی بهتر کرده

  3. کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800 کولر خوبیه که قیمتشم نسبتا مناسبه من واسه یه فضا نسبتا کوچیک استفاده می کنم که از نظر خنکی هم کاملا جواب میده فقط مشکلش به نظر من اینه که مخزن آبش زود تموم میشه

  4. کولر آبی پرتابل هیتما خیلی هوای خوب و مطبوعی ایجاد می کنه در زمن تایمر و کنترل هم داره قدرتش یه جوریه که واسه فضاهای متوسط هم کاملا جواب میده

  5. اگه فضای کوچیکی دارید و دنبال یه کولر جم و جور هستید بهتون کولر آبی فریدولین مدل PC3000 رو پیشنهاد می کنم واقعا محصول خوبی تولید کرده این برند

  6. من واسه مغازه خودم پارسال باسئوس مدل CXTM-21 رو خریدم اولا ظاهر و طراحی خیلی متفاوت و شیکی داره. به راحتی قابل حمله و کم مصرف هم هستش. البته این مدل هم مثل خیلی از مدل های کوچیک و قابل حمل برای خنک کردن فضا های کوچیک مناسبه انتظار بیشتری ازش نداشته باشید

    1. در خرید کولر آبی پرتال دقت داشته باشید که کولر پرتال قرار نیست به اندازه کولر آبی بزرگ قدرت داشته باشه و صرفا قابلیت جابجایی اون مزیت هست. پس مقایسه اشتباه نداشته باشید.

  7. کولر آبی هیتما مدل EHPC38HB کولر خیلی خوبیه کیفیت ساخت بالا و باد دهی مناسب جا به جایی شم تقریبا راحته اما این کولر یه مزیت جالب هم داره اونم ظاهر شیک و امروزیشه

  8. کولر آبی پرتال هیتما مدل AHPC37HG رو چند وقتیه خریدم و ازش استفاده می کنم واقعا محصول خیلی خوبی ساختن باد بسیار خنکی ایجاد می کنه و از اون مهمتر صداش به شدت کمه

  9. اگر فضایی که میخواید با کولر خنک کنید کوچیکه به شدت کولر آبی باسئوس مدل CXTM-21 رو پیشنهاد میدم اولا ظاهر خیلی شیک و جذابی داره دوما مصرف اب پاین و همچنین صدای کم در انتها هم باید بگم برای خنک کردن فضاهای کوچیک عالیه واقعا

      1. با سلام. کدوم مدل دوست عزیز؟ دقت داشته باشید که کلا کولر آبی پرتال اصلا نباید با کولرهای بزرگ مقایسه بشه

  10. اگر تو مناطق گرمسیر زندگی میکنید و دنبال یه کولر ابی پرتابل با بادهی مناسب می گردید بهترین انتخاب میتونه کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800 باشه. این کولر هم جا به جاییش راحته هم نسبت به یلی از کولرهای پرتابل موجود در بازار قدرت نسبتا بالایی داره و به نظر من مهمترین نقطه قوتشم همینه من که دو ساله استفاده میکنم و کاملا راضیم در ضمن اینم بگم که کیفیت ساخت و دوام خیلی خوبی هم داره . جنس بدنش محکمه

  11. بین مدل های برفاب و هیتما که معرفی کردید خودتون کدومو پیشنهاد میدید سه فاکتور قیمت، دوام و باد دهی واسم مهمه

  12. ایرادی که خیلی از دوستان در مورد کولر های آبی پرتابل میگیرن اینه که میزان خنک کنددگیش پایینه خوب این دوستان فراموش میکنند که اصلا کارایی یه کولر آبی پرتابل با کولر های معمولی فرق داره. کولر های ابی پرتابل کم مصرف هستند و برای خنک کردن اتاق ها و فضا های کوچیک مناسبه نمیشه که از یه کولر ابی پرتابل انتظار داشت یه فضای ۴۰ متری رو خنک کنه

  13. من دکه روزنامه فروشی دارم واسه دکه خودم کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500 رو گرفتم فضای خیلی کمی رو اشغال کرده باد خیلی خنکی هم میده الان سه ماهه استفاده می کنم و راضی هستم والا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *